Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
probleem is echter dat ik met de ds4 stick speel, en dus niet altijd even nauwkeurig de 'stickbeweging' maak waardoor de combo fout gaat (hij mept terwijl ik een vuurbal wil doen bijv). en met de d-pad van de ds4 is helemaal een hel, daarmee krijg ik een diagonaal niet eens voor elkaar als ik een special wil doen.
hopelijk is mijn fightpad volgende week binnen.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Fighter en steam id staan in het document die is aangemaakt door de TS.
Ik zit vaak op een TS met die maat van mij. Is er een TS voor Tweakers of hebben mensen interesse in het joinen van die waar ik op zit? Zal voornamelijk voor de PC spelers zijn tenzij PS4 mensen op een of andere manier iets met hun laptop ofzo doen
edit: done
[ Voor 6% gewijzigd door dawg op 02-04-2016 15:26 ]
10 second ninja DONE
Misschien is inderdaad Discord wel een optie? (All-in-one voice and text chat for gamers). Ik heb zojuist een nieuwe group aangemaakt (GoT SFV Lounge) en iedereen kan de group joinen via de volgende link.Cityhunter schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:13:
Lijkt me beter dat we een whatsapp groepjes of zo oprichten? Ik ga niet steeds op dit forum kijken? Of misschien een Steam groep? Alles om het wat makkelijker te maken.
is everything cool?
Goed bezig! Kan ik eindelijk Discord eens uit gaan proberenFREAKJAM schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:01:
[...]
Misschien is inderdaad Discord wel een optie? (All-in-one voice and text chat for gamers). Ik heb zojuist een nieuwe group aangemaakt (GoT SFV Lounge) en iedereen kan de group joinen via de volgende link.
http://www.arcadeworlduk....3-xboxone-xbox360-pc.html
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Nice, thanks. Ik wil binnenkort eens aan de slag met mijn TES fightstick, beetje customizen. Heb via http://tek-innovations.com/arthobbies/ een dienst gevonden waar ik een soort plastic plaat voor op mijn TES kan krijgen. Belangrijkste daar is dat ik dat lelijke stuk linksbovenin mijn fightstick (waar de turbo knoppen enzo zitten) dan kan afdekken. Helaas zijn de verzendkosten hoger dan de prijs van het product zelf. Iemand een idee waar ik dit binnen de EU bestellen kan?xoror schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:25:
inmiddels ook verkrijgtbaar in de EU. scheelt verzend en douanekosten.
http://www.arcadeworlduk....3-xboxone-xbox360-pc.html
Ik heb trouwens een maat van mij die niet op Tweakers zit ook de Discord link gegeven
Verwijderd
Moet aardig goed opletten bij je wat ik doe!
Vaker wat sparren wanneer je tijd hebt?
Was inderdaad leuk.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:38:
Hey Firlian, lekkere gevechten net, alleen op het einde met Ryu net wat minder aangezien het geen main is maar goed
Moet aardig goed opletten bij je wat ik doe!
Vaker wat sparren wanneer je tijd hebt?
En ook gelijk mijn eerste lobby match
Mag vaker. Ik heb helaas ook geen andere characters waar ik goed mee ben.
Verwijderd
Begin de rating matches wel een beetje beu te worden zeg, hoop desyncers en dan voornamelijk van die gasten uit oost- en midden europa.
Maar het spel heeft er in mijn mening sowieso al erg veel last van.
De potjes met jou waren allemaal goed synced, maar man man man, hoe wil je een serieuze competitie opzetten als het spel niet eens synchroon loopt?

Vind het gevoel qua 'Street Fighter' wel een stuk minder als 4 of 3, kan ook aan mij liggen maar het systeem voelt gewoon slechter aan.
Hopelijk eens wat meer mensen in de lobby zien te krijgen en in de discord server!
Ik heb trouwens heel weinig last van lag online, af en toe een slechte match. Zet hem altijd op Connectivity 5 en "Ask", zo kan je het direct zien als die alsnog een slechte verbinding aangeeft.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Laat ze maar eerst dingen doen tegen die verschrikkelijke desync spelers, laatst weer een paar gehad en toen deed ik ook een ragequit.....
Denk je een hit confirm te pakken, je ziet je vijand al in hitstun met animatie en alles, en ineens......
krijg je toch een dikke dragonpunch tegen je kaak.
Sorry maar daar pas ik voor, meteen daarna ook besloten om ranked maar te laten voor wat het is totdat ze dat eindelijk eens oplossen.
[ Voor 68% gewijzigd door FREAKJAM op 16-04-2016 23:27 ]
is everything cool?
Maar in de defense van Stromer, ik denk dat ik ook niet het verschil zou zien tussen fifa 15/16, of blops 2/3. Het is niet het verschil tussen en super mario world of super mario 64......
Ik heb trouwens nog steeds niet echt gespeeld, walking dead (serie niet de game) death note en GeoWars3 houden me steeds nog bezig!
10 second ninja DONE
Mijn main

pics ook van de airbase stage (eigenlijk gewoon Guile's SF2 stage

V-Skill:
Guile's Sonic Blade V-Skill allows him to drop a stationary projectile that can help him pressure opponents on their wake up. It also increases the power of his Sonic Booms, so this tool can help him win projectile wars by heightening his Sonic Boom projectile durability.
V-Trigger:
Solid Puncher V-Trigger sees Guile go into a powered up state in which he can toss continuous Sonic Booms. Each button throws out a Sonic Boom at a different speed, making for some dangerous pressure situations and even combo extension.
Critical Art:
Sonic Hurricane is back! Guile throws out a massive Sonic Boom that strikes the opponent multiple times. This Critical Art receives a damage boost when Guile is in V-Trigger.
Ik ben erg benieuwd in ieder geval, maar nu toch even bezig met andere games nog.
10 second ninja DONE
Death Note is zo ontzettend sterk.. Kan me voorstellen dat je daar even de voorkeur aan geeft!Sagat schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:13:
Ik heb trouwens nog steeds niet echt gespeeld, walking dead (serie niet de game) death note en GeoWars3 houden me steeds nog bezig!
Alex was gratis zolang er géén Zenny systeem is. Degene met een Seasonpass worden gecompenseerd met iets anders gratis. Een stage of zo. De verwachting is dat met deze update het Zenny systeem wordt ingevoerd en daarmee is Guile dus ook niet (tijdelijk) gratis.Sagat schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:13:
Guile gratis omdat er geen zenny systeem is? Alex dus ook?
Aanvulling op de update die voor Europa interessant zal zijn:
Ragequitting:
“The way this will work is the system will identify players who have high disconnect rates during matches and will lock them out of matchmaking for a period of time. Players who have been identified as abusing the system will receive an in-game message notifying them they have been locked out of matchmaking.”
Ik vind het nog erg netjes voor ragequitters. Maar goed, hopelijk helpt het al iets.
Aantal gevechten
“Many users should have an easier time creating and connecting to Battle Lounges and we are also loosening the restrictions on finding an opponent. We know users in Europe and other parts of the world have experienced some issues finding opponents and this should help increase the amount of battles coming their way.”
De laatste twee keer dat ik SFV speelde vond ik dit laatste eindelijk meevallen. Matches kwamen relatief snel door. Maar de connectie naar de server voor het zoeken naar een nieuwe match duurde wel retelang.
En dan Critical Art in beweging, alhoewel in die popeye voorarmen niet echt dig, maar goed
Plus dan nog een voorproefje van de aloude theme in een nieuw jasje. Vind deze beter dan sf4 versie, dat wel
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RHVo3b0UoM8]
En de officïele trailer
[ Voor 48% gewijzigd door Akaendra op 19-04-2016 17:47 ]

[ Voor 20% gewijzigd door Cityhunter op 20-04-2016 09:25 ]
is everything cool?
Verder: prima dat Guile terug is, maar ik vind hem en Nash wel qua moveset te veel op elkaar lijken. Net als Akuma/Evil Ryu en Ying/Yang. Ik zie liever iets meer variatie.
When Guile was a trainee in the United States Air Force, he befriended his superior officer, Charlie Nash and asked him to teach him in his unique form of fighting, which Charlie agreed to do. Guile learned the style, but his hot temper caused him to lack proficiency in the moves (shown in how Charlie can shoot Sonic Booms with one hand, while Guile needs both).
[ Voor 86% gewijzigd door FREAKJAM op 20-04-2016 13:57 ]
is everything cool?
Waar Nash meer Rushdown is is Guile toch echt een defensive character
[ Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 20-04-2016 16:10 ]
is everything cool?
Story uitgespeeld en voorkeur gaat naar spelen met Chun-Li en Ken.
Vanavond de Demonstrations doorspelen en snel eens een kijkje nemen naar online play. Wordt hier Battle Lounges georganiseerd of iets anders?
I know. Net als Ryu/Ken. Maar vanuit een creatief oogpunt zie ik bij een beperkt aantal karakters liever wat meer verschillende types/moves/tactieken. Maar goed, geef toe dat ik dan aan het mierenneuken ben. Hoeveel variatie kun je hebben?FREAKJAM schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:52:
Nash en Guile hebben al jaren dezelfde stijl. Nash heeft Guile geleerd hoe te vechten, vandaar
[...]
De invite is expiredFREAKJAM schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:09:
Er is inmiddels ook een Discord group (naja, deze was er al) van de Nederlandse FGC. In deze groep vind je veel bekende Nederlandse spelers waaronder MBR, Emersion, Momi etc. De groep is er al een tijdje, maar we willen hem wat meer onder de aandacht brengen. Joinen dus!
10 second ninja DONE
Welke char is goed voor een beginner (geen Ryu). Liever geen charge char. Verder heb ik wat filmpjes van VesperArcade gecheckt om de basis te leren. Hebben jullie verder nog channels die ik kan bekijken?
is everything cool?
Kan niet wachten op de update trouwens.
en de Balrog reveal, met een glimps van Juri en Urien.
Balrog komt deze vrijdag nog naar het schijnt dus dat is al redelijk vlot.
is everything cool?
10 second ninja DONE
Dat er geen arcade mode is houdt mij vooralsnog tegen om het spel aan te schaffen.Sagat schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:41:
Hier nog een vote voor Necali om het spel te leren, met Ken als goede 2e. Maar normaliter zou ik Ryu idd aanbevelen. Ik heb zelf ook nog weinig 'motivatie' om te spelen. Misschien als de arcade mode er is. (Vind het altijd leuk om via sp wat base skill op te bouwen)
Ik ken het spel nog van de goede oude tijd in de speelhal maar de arcade mode is het enigste wat mij echt boeit en ik denk velen met mij van mijn generatie.
[ Voor 39% gewijzigd door FREAKJAM op 28-06-2016 22:16 ]
is everything cool?
https://store.playstation...01222_00-SF5GENERALSTORY0
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Maar iets anders: in de store kwam ik 2 betaalde DLC paketten tegen:
-Season pass á 29,99 en
-CPT premier pakket á 24,99.
Nu was het toch zo dat ze voor release hebben gezegd dat alle DLC voor deze game gratis zou zijn?
Is de season pass content met ingame currency ook te kopen of is het echt unieke content?
Voor de inhoud van het CPT pakket dezelfde vraag
De Ring of Destiny (uit het CPT pakket) vind ik wel een ontzettend toffe arena trouwens!

Ik speel het echt véél te weinig, binnenkort maar weer eens oppakken en wat beter proberen te worden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Inhoudelijk ben ik het helemaal eens met deze post op de SF reddit: The CPT DLC is just bad
Ik vind de stage en kleurtjes leuk, maar de prijs is echt veel te hoog. Daarnaast speel ik op de PC en dus is het voor mij sowieso niet mogelijk om aan te schaffen.
Verder veel leuke matches gezien op EVO2016, dat wel
Moet wel zeggen dat ik veelal op de minste speler van de twee let, puur om te zien hoe ze een betere speler proberen aan te pakken.
Verder weiger ik voor skins etc te betalen. Stage zou ik overwegen. Maar geen behoefte voor deze prijs. Mogelijk als het een deal/sale wordt. Ben benieuwd wat ik nou straks met FM kan kopen, wel de andere stages, maar extra chars? Ook hier zal ik nog wachten op deal als het geld moet kosten
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
Street fighter V was €49,99, nu €24,99
Street Fighter V Deluxe Edition was €69,99, nu €34,99
Geen onaardige prijs lijkt me
10 second ninja DONE
http://amzn.to/2b0iCKK
Deze of toch maar de hori fight commander
10 second ninja DONE
Twijfel nog om een stick te kopen, heb echt een hekel aan de zere duimen door de d-pad van de DS4.
Edit:
Zojuist een tweedehands stick gekocht
[ Voor 10% gewijzigd door ndonkersloot op 03-09-2016 16:26 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Heerlijke vertrouwde Mad Catz kwaliteit, speelt als vanouds.
Zijn er nog mensen in voor een toernooitje? Lang geleden dat we iets georganiseerd hebben. Ben nog steeds druk in de weer met Guile. Heb de loop eindelijk een beetje onder de knie en zit een beetje rond Gold ranking te prutsen.
Nice! Ik speel nu met een madcatz TE round 1 (PS3 stick) te spelen.KneoK schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:41:
Omdat mijn oude stick echt aan vervanging toe was en ook niet PS4 compatible is, heb ik deze bad boy maar aangeschaft:
[afbeelding]
Zijn er nog mensen in voor een toernooitje? Lang geleden dat we iets georganiseerd hebben. Ben nog steeds druk in de weer met Guile. Heb de loop eindelijk een beetje onder de knie en zit een beetje rond Gold ranking te prutsen.
Ik speel vooral Rashid, maar blijf een beetje hangen rond Super Bronze. Merk wel dat ik steeds bewuster wordt van mijn fouten en daardoor wel beter wordt. Gold is nog wel een lange weg voor mij
Maar wil besy wat online potjes spelen, voeg me maar toe op PSN.
Ik voeg je binnenkort ook ff toe. Speel niet veel meer online maar probeer als ik tijd heb ff de practice mode aan te slingeren. Zit "net" in Super Bronze en merk dat ik echt aan mijn techniek moet werken wil ik hogerop komen.Tiwazz schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:05:
[...]
Nice! Ik speel nu met een madcatz TE round 1 (PS3 stick) te spelen.
Ik speel vooral Rashid, maar blijf een beetje hangen rond Super Bronze. Merk wel dat ik steeds bewuster wordt van mijn fouten en daardoor wel beter wordt. Gold is nog wel een lange weg voor mij.
Maar wil besy wat online potjes spelen, voeg me maar toe op PSN.
Top! Altijd leuk om tegen tweakers te spelen. Ik bungel ook een beetjr tussen bronze en super bronzeSeroczynski schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:11:
[...]
Ik voeg je binnenkort ook ff toe. Speel niet veel meer online maar probeer als ik tijd heb ff de practice mode aan te slingeren. Zit "net" in Super Bronze en merk dat ik echt aan mijn techniek moet werken wil ik hogerop komen.
Excuus, mochten deze vragen al zijn langsgekomen in deze topic. Ik beken heel eerlijk dat ik deze hele topic niet heb doorgelezen.
Sinds deze week ben ik in het gelukkige bezit van SFV op de PS4.
Persoonlijk vind ik de PS4 controller wel een fijne controller, maar niet voor Street Fighter. De enige PS4 game trouwens van mijn PS4 collectie tot nu toe, De rest van mijn PS4 games is zeer prima te doen met een Dualshock 4.
Nou kwam ik een site tegen van een controller fabrikant Mad Catz (niet echt onbekend).
Deze heeft prachtige SFV officiele arcade fight sticks.
http://madcatz.com/streetfighterv/#home
Kan iemand mij vertellen wat nou de precies de verschillen zijn tussen al deze sticks.Heeft iemand van jullie ervaringen met deze fightsticks.Of desnoods links naar ervaringen. Schijnbaar kan Google mij niet geven wat ik wil weten (soms wil het maar niet lukken zoeken met Google).
Ik weet alleen dat de prijzen verschillen. Fightstick Alpha is de goedkoopste en dat ziet er ook zo uit. Maar TES+, TE2 & TE2+ zitten meer dichter bijelkaar kwa prijs. En juist deze 3 Fightstick "lijken" meer op elkaar.
Alvast bedankt voor alle hulp.
Wel een beetje beter je best doen op google hoor
Als ik "TE2 TE+2" intik kom ik al enkele pagina's tegen waar de verschillen worden besproken, waaronder deze, deze en deze. Ik zie zelfs een youtube filmpje staan
Tipje: degene met een plusje (+) erachter hebben een touchpad, net als de PS4 controller.
Verder kun je natuurlijk gewoon de sticks opzoeken bij bv Bol en de omschrijvingen naast elkaar leggen:
https://www.bol.com/nl/p/...t-blauw/9200000047115017/
https://www.bol.com/nl/p/...25/?suggestionType=browse
https://www.bol.com/nl/p/...74/?suggestionType=browse
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 30-09-2016 14:19 ]
Ik geloof wel dat ik een senioren cursus moet gaan volgen als het Google gaat.:+
Maar dat ik niet eens aan bol.com gedacht had

10 second ninja DONE
Zo bekend en hoogstaand vind ik ze anders niet meer. Kwaliteit is soms ver te zoeken en er is op dit moment vrij veel onduidelijkheid over het voortbestaan. Veel spelers hebben Madcatz in ieder geval verlaten en/of het contract is niet verlengd. Tokido zit nu ook bij Red Bull. Ik denk persoonlijk dat je beter af bent met een Hori, maar dat is misschien ook wel een persoonlijke keuze. Ik vind het in ieder geval akelig rumoerig bij Madcatz op dit moment.dvdkiwi schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:15:
Allereerst: MadCatz zijn de beste stick & pads die je kunt hebben imo, welbekend en hoogstaand merk.
Wel een beetje beter je best doen op google hoor
Als ik "TE2 TE+2" intik kom ik al enkele pagina's tegen waar de verschillen worden besproken, waaronder deze, deze en deze. Ik zie zelfs een youtube filmpje staan
Tipje: degene met een plusje (+) erachter hebben een touchpad, net als de PS4 controller.
Verder kun je natuurlijk gewoon de sticks opzoeken bij bv Bol en de omschrijvingen naast elkaar leggen:
https://www.bol.com/nl/p/...t-blauw/9200000047115017/
https://www.bol.com/nl/p/...25/?suggestionType=browse
https://www.bol.com/nl/p/...74/?suggestionType=browse
is everything cool?
Misschien niet bekend voor de 'nieuwkomers' maar in het oude sf4 topic deden we zo nu en dan tournooitjes. De opzet was dat mensen zich opgaven, er dan geloot werd en dan met een soort van dubbel knock systeem toegwerkt werd naar een finale. Dit allemaal met een vrij relaxte opzet, spelen voor de lol uiteraard wel je best doet en alle niveau's kunnen en mogen meedoen. Mocht dit leuk klinken dan kan ik wel kijken of ik zoiets ook voor sf5 op kan zetten.KneoK schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:41:
Omdat mijn oude stick echt aan vervanging toe was en ook niet PS4 compatible is, heb ik deze bad boy maar aangeschaft:
[afbeelding]
10 second ninja DONE
Ik doe weer mee!Sagat schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:45:
[...]
Misschien niet bekend voor de 'nieuwkomers' maar in het oude sf4 topic deden we zo nu en dan tournooitjes. De opzet was dat mensen zich opgaven, er dan geloot werd en dan met een soort van dubbel knock systeem toegwerkt werd naar een finale. Dit allemaal met een vrij relaxte opzet, spelen voor de lol uiteraard wel je best doet en alle niveau's kunnen en mogen meedoen. Mocht dit leuk klinken dan kan ik wel kijken of ik zoiets ook voor sf5 op kan zetten.
http://www.consoleshop.nl...e-stick-voor-ps3-ps4.htmlMawanella schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:57:
Kenners van SFV. Ik kom met een noob vragen.![]()
Excuus, mochten deze vragen al zijn langsgekomen in deze topic. Ik beken heel eerlijk dat ik deze hele topic niet heb doorgelezen.![]()
Sinds deze week ben ik in het gelukkige bezit van SFV op de PS4.
Persoonlijk vind ik de PS4 controller wel een fijne controller, maar niet voor Street Fighter. De enige PS4 game trouwens van mijn PS4 collectie tot nu toe, De rest van mijn PS4 games is zeer prima te doen met een Dualshock 4.
Nou kwam ik een site tegen van een controller fabrikant Mad Catz (niet echt onbekend).
Deze heeft prachtige SFV officiele arcade fight sticks.
http://madcatz.com/streetfighterv/#home
Kan iemand mij vertellen wat nou de precies de verschillen zijn tussen al deze sticks.Heeft iemand van jullie ervaringen met deze fightsticks.Of desnoods links naar ervaringen. Schijnbaar kan Google mij niet geven wat ik wil weten (soms wil het maar niet lukken zoeken met Google).
Ik weet alleen dat de prijzen verschillen. Fightstick Alpha is de goedkoopste en dat ziet er ook zo uit. Maar TES+, TE2 & TE2+ zitten meer dichter bijelkaar kwa prijs. En juist deze 3 Fightstick "lijken" meer op elkaar.
Alvast bedankt voor alle hulp.![]()
deze heb ik en is voor een noob als ik best goed
lijkt me leuk, voor casual spelers is er anders online niet veel te belevenSagat schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:45:
[...]
Misschien niet bekend voor de 'nieuwkomers' maar in het oude sf4 topic deden we zo nu en dan tournooitjes. De opzet was dat mensen zich opgaven, er dan geloot werd en dan met een soort van dubbel knock systeem toegwerkt werd naar een finale. Dit allemaal met een vrij relaxte opzet, spelen voor de lol uiteraard wel je best doet en alle niveau's kunnen en mogen meedoen. Mocht dit leuk klinken dan kan ik wel kijken of ik zoiets ook voor sf5 op kan zetten.
had het weer eens opgezet voor die daily's maar dat valt imo tegen
heb blijkbaar meer plezier met kofxiv
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
10 second ninja DONE
Ik zet de inschrijf deadline even op woensdag avond, als er dan geen mensen uit het topic zijn ga ik 'ronselen' onder de sf4 mensen.
Deelnemers momenteel
Kneok
henkyyyyyyy
Diknmuis
(Sagat)
Ik doe zelf mee als ik niet boven de 7 uitkom, sf5 nog maar amper aangeraakt, dus sf4 style ruy of abuse waar mogelijk langharig tuig Necali spel wil ik niemand aandoen tenzij het niet anders kan
Optie 2 is eventueel met deze 4 mensen een soort van competitie doen (round robin?) waar iedereen een keer tegen elkaar speelt.
10 second ninja DONE
Moet de game nog steeds een keer terug oppakken, is er nog niet van gekomen.
Op het moment wint zelfs mijn kat nog van me en die kan geen controller vasthouden want, nou ja, hij is een kat

Een competitie vind ik ook leuk hoor met deze 4 mensen, laat maar weten wat het gaat worden.Sagat schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:49:
Hrmm weinig response sofar
Ik zet de inschrijf deadline even op woensdag avond, als er dan geen mensen uit het topic zijn ga ik 'ronselen' onder de sf4 mensen.
Deelnemers momenteel
Kneok
henkyyyyyyy
Diknmuis
(Sagat)
Ik doe zelf mee als ik niet boven de 7 uitkom, sf5 nog maar amper aangeraakt, dus sf4 style ruy of abuse waar mogelijk langharig tuig Necali spel wil ik niemand aandoen tenzij het niet anders kan
Optie 2 is eventueel met deze 4 mensen een soort van competitie doen (round robin?) waar iedereen een keer tegen elkaar speelt.
Ik ben nog steeds free dus verwacht niet te veel
@Sagat
Wel leuk idee dit toernooitje! Ik kan mijn Bipson afstoffen, maar heb de game al maanden niet meer aangeraakt.
is everything cool?
Dan hoef ik nog maar 2 personen.
Deelnemers momenteel
Kneok
henkyyyyyyy
Diknmuis
Freakjam
(Sagat)
(Kat van DvdKiwi)
[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 06-10-2016 16:51 ]
10 second ninja DONE
Dus zodra er een datum/tijd bekend zijn laat ik wel weten of ik kan ja of nee
Ok dan hebben we nu 7 deelnemers:
01 .Robe90 (uit het sf4 topic
02. Kneok
03. henkyyyyyyy
04. Diknmuis
05 Freakjam
06 Sagat
07 Kat van DvdKiwi
08 M0otje
Ik heb nog een ander lijntje uitstaan, dat kan nr8 worden, anders beginnen we gewoon met 7 personen 6 personen en een kat en werken we met een 'bye' (geen idee of ik dat goed spel, maar ik hoor de term wel is bij tennis
10 second ninja DONE

Maar vandaag/zondag mag er ook gespeeld worden, juist omdat het nieuw is lijkt me een ruime eerste ronde een goed idee.
Ok de regels via shaamte lozen copy past uit sf4 topic, met hier en daar een kleine edit:
- Char select is vrij, maar winnaar van een ronde mag niet van chars wisselen, Dus als er Ken vs Ryu gespeeld wordt en Ken wint, dan mag Ryu swithen naar bijvoorbeeld Chun, mocht Chun het volgende gevecht winnen dan mag Ken ook wisselen maar moet Chun het beslissende gevecht ook spelen met Chun en niet meer veranderen van fighter. De volgende tournooi ronde mag je uiteraad weer starten met wie je wilt.
- niemand is gebanned (tenzij we met zijn allen iets willen afspreken qua 'dlc' chars?)
- Best of 3 matches, dus 2 'standaard' gevechten winnen. .
- we spelen met een losers bracket, dus je mag een keer verliezen, bij de 2e keer ben je uitgeschakeld.
- het tournooi schema zal worden gemaakt via www.bracketmaker.com *
Link naar tournooi schema
Elke ronde duurt 4 werkdagen. Probeer af te spreken via dit forum (voorkeur want dan is er bewijs) dm of private msg's in het spel. Als je al deze berichten mist heb je verloren. Mocht beide spelers aangetoond hebben te willen afspreken maar is het toch niet gelukt dan zal ik loten wie er doorgaat.
Je hebt vanaf bekendmaking van de loting 4 werkdagen om je gevecht af te handelen, Mocht een ronde binnen 4 werkdagen klaar zijn dan gaan we gelijk door naar de volgende ronde.
Hou dus dit (mooie en toch al erg gezellige
Indien je GoT naam/nick combo niet in de startpost staat deze even doorgeven zodat we elkaar makelijk kunnen vinden.
* = even kijken of dat nog bestaat/ en mijn login nog werkt enzo
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 08-10-2016 21:33 . Reden: schema toegevoegd ]
10 second ninja DONE

Heh tuurlijk man! More then welcome. Ik ben nu bezig met de loting dus kan je gelijk meenemen ipv 'bye'.
10 second ninja DONE
http://www.bracketmaker.com/tlist.cfm?tid=430680
10 second ninja DONE
Tijdje niet tegen elkaar gespeeld sinds ik geen xbox 360 meer heb. SF5 speel ik eigenlijk bijna niet, eigenlijk niet vergeleken met sf4. Cool ik wil mee doenSagat schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:04:
Goede speler, nee zeggen......wait was that out loud?![]()
![]()
Heh tuurlijk man! More then welcome. Ik ben nu bezig met de loting dus kan je gelijk meenemen ipv 'bye'.
[ Voor 8% gewijzigd door M0otje op 08-10-2016 21:42 ]
Ik zal sowieso mijn potjes tegen Sagat opslaan en hier posten (via de share functie > video opslaan), voor jullie vermaak en als analysevoer voor degene die na mij tegen Sagat speelt
Mochten de potjes langer duren dan 15 minuten, je kan sinds de laatste PS4 patch de laatste 60 minuten aan video opslaan ipv de laatste 15, wel even veranderen in het share menu.
Verwijderd
Ha henkyyyyyyy, wij moeten het tegen elkaar opnemen.henkyyyyyyy schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:39:
[...]
Een competitie vind ik ook leuk hoor met deze 4 mensen, laat maar weten wat het gaat worden.
Ik ben nog steeds free dus verwacht niet te veel
Mijn IGN voor SFV is in ieder geval
Wanneer heb je tijd?
Doordeweeks zullen het wel avonduren moeten worden, gezien werk.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 12:13 ]
Hoi Robe90Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:40:
[...]
Ha henkyyyyyyy, wij moeten het tegen elkaar opnemen.
Mijn IGN voor SFV is in ieder geval NigNig
Wanneer heb je tijd?
Doordeweeks zullen het wel avonduren moeten worden, gezien werk.
Mijn CFN is Rastafariman,
Ik kan meestal rond 8 uur of later, laat het mij maar weten.
Verwijderd
Morgenavond 20:30?henkyyyyyyy schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:03:
[...]
Hoi Robe90
Mijn CFN is Rastafariman,
Ik kan meestal rond 8 uur of later, laat het mij maar weten.
M0otje, hit me up via DM en dan wisselen we elkaars gamertag uit
[ Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 10-10-2016 09:51 ]
is everything cool?
Verwijderd
Dat is prima!
Video van onze battles:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mYhpml60CFw]
Ik kan vanavond na 18.30.FREAKJAM schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:50:
Gistermiddag mijn stick afgestoft (letterlijk) en na zeker 4 maanden SFV weer eens gespeeld. (Ik wist niet eens dat Juri uit was en ik had update 1.09 nog niet eens geinstalleerd). Bak er niet zo heel veel van (het is ook echt niet mijn game), maar paar potjes gespeeld weer in ieder geval.
M0otje, hit me up via DM en dan wisselen we elkaars gamertag uit
Verwijderd
Zat hem in de secret tech, full screen crouch hpdvdkiwi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:41:
Mijn potjes tegen S4g4tNL, zoals verwacht, verloren. Maar toch, tegen alle verwachtingen in, niet gehéél kansloos
Video van onze battles:
[video]