Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik begon al als pro, na 5 minuten 'hallo hallo' roepen doorhebben dat mijn mike gemute was. Letterlijk :X

Maar good games kiwi! Buiten dat we beiden nog 'iets' te leren hebben. ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, kom er net achter dat OBS niet meer mee wilt werken met capture, vermoedelijk door die nieuwe anti cheat? @dvdkiwi gebruikte jij xsplit of ook OBS?

Edit

Ah, nevermind. Gevalletje OBS als admin draaien. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Xsplit? Obs?
Gewoon de share knop op de PS4 controller en daarna videootje beetje
ge-edit in Share Factory ;)

We spelen wel allemaal ps4 toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 10-10-2016 20:09 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:34:
Xsplit? Obs?
Gewoon de share knop op de PS4 controller en daarna viedeootje beetje
ge-edit in Share Factory ;)

We spelen wel allemaal ps4 toch?
Nein!

Moet niks uit maken toch? Cross platform enzo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het idd wel geinig ge-edit _/-\o_

Hoogtepunt was trouwens wel mijn random ultra, niet ingecombo-ed is eigenlijk al not done, maar dit was compleet random hit n hope :F

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12
Mootje - FOAMO 2-1

Uiteindelijk nog wat potjes gespeeld en werd het 6-3 voor Mootje. De game te weinig gespeeld om echt iets te kunnen forceren. Mijn punishes waren niet goed, en ik wist heel veel combo's simpelweg ook niet meer :D

Ik ben ook zo extreem gewend te techen in deze game, iets wat nog prima was bij USF4, maar in SFV word je genadeloos afgestraft. Simpelweg blokken is dan een slimmere keuze.

Ggs!

[ Voor 26% gewijzigd door FREAKJAM op 10-10-2016 21:01 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
FREAKJAM schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:59:
Mootje - FOAMO 2-1

Uiteindelijk nog wat potjes gespeeld en werd het 6-3 voor Mootje. De game te weinig gespeeld om echt iets te kunnen forceren. Mijn punishes waren niet goed, en ik wist heel veel combo's simpelweg ook niet meer :D

Ik ben ook zo extreem gewend te techen in deze game, iets wat nog prima was bij USF4, maar in SFV word je genadeloos afgestraft. Simpelweg blokken is dan een slimmere keuze.

Ggs!
Waren leuke potjes ja. We begonnen voorzichtig, maar vond eigenlijk, dat je best nog goed gespeeld had. De overwinningen waren gewoon overtuigend. Je moet gewoon vaker spellen (me 2 ) dan heb je t zo onder de knie. Je werd erg zenuwachtig op het moment ik dichtbij kwam, en idd probeerde je techthrow te doen, en dit kon ik aantal keren afstraffen.

Ga je bison mainen of ben je zoekende? Vind een Guile wel bij je passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ggs.

Waren leuke close potjes. Ggs

Ik kon tegen die cornerpressure niks doen dus deed ik maar een random super die goed uitpakte :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:17:
[...]

Ggs.

Waren leuke close potjes. Ggs

Ik kon tegen die cornerpressure niks doen dus deed ik maar een random super die goed uitpakte :+
Ik werd eigenlijk alleen maar naar van alle fouten die ik maakte. :+

Ggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus alleen Kneok en Diknmuis moeten nog spelen? Ik zal Vanavond sowieso even schema bijwerken en dan op mijn gemakje filmpje van Mo & FJ checken :)

edit:
Schema updated ;)

Wat mij betreft mogen de volgende rondes welke bekend zijn al gespeeld worden. Op die manier gaan we er lekker snel doorheen.

[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 11-10-2016 12:21 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
M0otje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:07:
[...]

Waren leuke potjes ja. We begonnen voorzichtig, maar vond eigenlijk, dat je best nog goed gespeeld had. De overwinningen waren gewoon overtuigend. Je moet gewoon vaker spellen (me 2 ) dan heb je t zo onder de knie. Je werd erg zenuwachtig op het moment ik dichtbij kwam, en idd probeerde je techthrow te doen, en dit kon ik aantal keren afstraffen.

Ik krijg Bipson zijn v-reversal ook niet onder de knie (forward + PPP). Uitstekende tool om pressure tegen te gaan, maar omdat ik automatisch backcharge met Bison komt er steeds een fireball uit ipv de v-reversal.

Ik denk dat als ik die onder de knie krijg, het dan al een stuk beter gaat. Gister nog even met Guile gespeeld, maar ik vind Bison toch fijner. Zijn anti-air normals moet ik ook weer even zoeken, die wist ik ook niet meer :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
M0otje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:07:
[...]

Wij moeten tegen elkaar in de volgende ronde M0otje, wanneer zou je kunnen, ik kan elke dag wel na 8 uur.
Mijn CFN is RastafariMan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:38:
[...]

Ik krijg Bipson zijn v-reversal ook niet onder de knie (forward + PPP). Uitstekende tool om pressure tegen te gaan, maar omdat ik automatisch backcharge met Bison komt er steeds een fireball uit ipv de v-reversal.

Ik denk dat als ik die onder de knie krijg, het dan al een stuk beter gaat. Gister nog even met Guile gespeeld, maar ik vind Bison toch fijner. Zijn anti-air normals moet ik ook weer even zoeken, die wist ik ook niet meer :+
Hey FREAKJAM :)

Ik zag dat de bracket was bijgewerkt en dat jij de volgende opponent was.

Wanneer zou jij eventueel kunnen? Vandaag zou het voor mij v.a. 21:00 kunnen, anders morgen na 20:00

SFV IGN:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, dan kijk je een een paar dagen niet op GoT vanwege verhuizing, is het toernooi al in volle gang :D

Ik kan vanavond rond 21:00, dan is mijn meisje weg en kan ik op de pc spelen (mijn tv heeft iets teveel input lag merk ik, dus ik speel liever pc dan PS4). Als dat te laat is, dan kan ik rond 20:00 ook wel op mijn PS4.

Morgen kan ik eigenlijk de hele dag/avond wel, wanneer het diknmuis uitkomt.

Edit: vandaag gaat het 'm niet meer worden. Patchdag bij Capcom. Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd dat ze daar elke keer weer een hele dag voor nodig hebben. Menig mmo rolt een update vrijwel live uit, maar voor een relatief simpel vechtspel moeten de servers minstens eens per maand 10 uur aaneengesloten uit |:(

[ Voor 28% gewijzigd door KneoK op 11-10-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Wat een onzin, tot hoelaat zijn ze dan offline? Wou vandaag mijn potje tegen henkyy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
ik kijk ff 2dagen niet naar het forum en ondertss is het grootste toernooi van de benelux hier bezig :p

kneok ik kan deze namiddag, pm gestuurd

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
M0otje schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:41:
Wat een onzin, tot hoelaat zijn ze dan offline? Wou vandaag mijn potje tegen henkyy :(
Volgens mij was onderhoud gisteren, dus vanavond zou ik na 8 uur kunnen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
henkyyyyyyy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Volgens mij was onderhoud gisteren, dus vanavond zou ik na 8 uur kunnen als je wilt.
Dat is op zich geen probleem. Ik add je dan. Ik speel op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
M0otje schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:54:
[...]

Ik

[ Voor 11% gewijzigd door henkyyyyyyy op 30-05-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
zoals verwacht ben ik dus zwaar afgeslacht door KneoK :p (diknmuis-kneok/0-2)

dan nog enkele potjes gespeeld, best leuk maar ik bak er niets van :D

[ Voor 7% gewijzigd door diknmuis op 12-10-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dan mag je nu tegen mij Diknmuis ;)
Heb je wel meer kans om te winnen want ik bak er ook niet veel van.
Dat kan een aardige clownspartij worden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nooit veel erger dan onze pot kiwi. Gisteren weer lekker 'ouwewets' 4 gespeeld. Niveau daar houdt ook niet over maar voelt toch minder erg aan :)
Moet zeggen dat ik Urien wel erg interresant als char vind, kijken of ik wat puntjes kan verdienen om hen te kopen.

@kneok wanneer heb je tijd om mij te slopen? :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Tot hoe laat pleegt men onderhoud? @Robe ik kan vanavond ook! :-)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:12:
Tot hoe laat pleegt men onderhoud? @Robe ik kan vanavond ook! :-)
Kijk!

Wat dacht je van 20:30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
dvdkiwi schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:47:
Dan mag je nu tegen mij Diknmuis ;)
Heb je wel meer kans om te winnen want ik bak er ook niet veel van.
Dat kan een aardige clownspartij worden dan :P
battle of the noobs :p
laat maar iets weten wanneer je kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Members only:

Wat een waardeloze character is fang zeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
M0otje 2-0 gewonnen 😊 ggs

Daarna heeft hij nog veel meer gewonnen 😂
Goed gespeeld!! Leuke potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! gaat lekker jongens, zal proberen vanavond verder te updaten
@kneok, heb je vanavond wellicht tijd? Uurtje of 21 a 21.30?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Helemaal gemist dit, naja, ik had toch even moeten trainen, niet meer gespeeld sinds net voor de Alex update :P Komt nog eigenlijk teveel leuks uit ook nog es de komende tijd, dus we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:14:
***members only***

Wat een waardeloze character is fang zeg. :+
Naar mijn idee maakte je te weinig gebruik van Fang zijn overhead en waren je blockstrings niet goed. Soms maakte je een hele combo af wanneer ik continue aan het blocken was waardoor je uiteindelijk een hoog aantal recovery frames hebt. Helaas was ik dan weer niet altijd goed in het punishen daarvan. Daarnaast heb ik mijn V-Reversal ook nog steeds niet onder de knie.

Verder wel hele leuke potjes!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Naar mijn idee maakte je te weinig gebruik van Fang zijn overhead en waren je blockstrings niet goed. Soms maakte je een hele combo af wanneer ik continue aan het blocken was waardoor je uiteindelijk een hoog aantal recovery frames hebt. Helaas was ik dan weer niet altijd goed in het punishen daarvan. Daarnaast heb ik mijn V-Reversal ook nog steeds niet onder de knie.

Verder wel hele leuke potjes!
Fang heeft een overhead? :+
Ik heb em niet gevonden, of geweten.

Ach ja, beter maakte ik de combo af met poison cloud, dat maakt wel safe. Maar eigenlijk vind ik zijn opties gewoon barslecht, of je commit of je doet niks, een middenweg is er eigenlijk bijna niet. Tja je kan mid combo stoppen of poison cloud om je vrijwel safe te maken, meer is er ook niet. Pre balance fang waren zijn BK-FW+LP ook vrijwel safe maar ik hou meer van opties hebben dan safe spelen. Maar goed, het is dan ook vrijwel de enige character die ik aangeraakt heb in SFV omdat ik toch iets anders wou proberen en een nieuwe character op korte termijn leren zat er ook niet in. :P

Ik blijf wel bij Killer Instinct qua fighters.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Naja overhead, die rare move dat hij zeg maar over de grond kruipt haha. Ik weet nooit zo heel goed wat ik met die move aan moet, en het viel me op dat je hem pas ging gebruiken na 5 of 6 potjes.

Killer Instinct heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld, maar is denk ik niet echt mijn game :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat, ja das geen overhead. En dan kan je er ook nog eens bijna niks van maken, hooguit een clp of clk als followup. Wat een damage :P Als ik dan toch een andere character zou gaan leren wordt het waarschijnlijk Balrog. En voorheen had ik echt helemaal niks met charge characters.

Killer Instinct wordt in vele ogen van mensen als casual en rock paper scissors beschouwd. Dat ligt vanuit welk perspectief je het bekijkt, zelf in een "casual" fighter als Killer Instinct zijn er nog wel gradaties. Vind het zelf leuker dan bv de Street Fighter 4, 5 en MKX. Ik ben eigenlijk begonnen met serieus een fighter leren spelen in MK9 dus MK9 is voor mij meer de leidende basis die ik meer waardeer dan bv de SF series. Kan SF wel spelen tot een zekere hoogte, maar een drang om goed te worden is er niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:00:
Nice! gaat lekker jongens, zal proberen vanavond verder te updaten
@kneok, heb je vanavond wellicht tijd? Uurtje of 21 a 21.30?
Ja hoor, tijd zat :)

Ik ben nu OBS aan het installeren om te kijken of ik daar geen choppy crappy video's mee opneem. Als dat lukt, dan post ik de match tegen diknmuis van gisteren en zal ik onze matches ook opnemen.

Ik zorg wel dat ik rond 21:00 online ben, stuur me maar een invite als je er bent. CFN is BioWEB.

Bedankt voor de games Sagat!! Ik had graag nog even doorgespeeld, maar ik moet weer aan de slag. Zaterdag housewarmingfeestje en er moet nog van alles gebeuren :P

[ Voor 21% gewijzigd door KneoK op 13-10-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
My pleasure, blij dat ik toch nog iets van eer herstel had door mijn 'pick chun to win' startegie, aangevuld met 'daar doet niemand een random ultra' :$

Echt geen idee wat ik tegen Guile kon doen met Ryu, terwijl met Chun opeens veel dingen wel raakten, Urien was ook flink eng btw en dat was nog zelfs scary aegis reflector grappen.
Overigens wel jammer dat er geen voice is bij cross play (toch?)

@freak&Robe90 wat was jullie eindstand?

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 13-10-2016 22:10 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-3 freakjam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Err, we spelen best of 3. Dus het kan maximaal 1-2 of 2-1 zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-2 freakjam dan :)

Was er niet helemaal meer bij nadat ik eliminated was. :P

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2016 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had pech met je loting, als ik het zo zie denk ik dat je Kiwi en mijn persoontje wel gepakt gebodied ;) had. Volgende keer beter (met ander char wellicht, al hoewel ik Fang zelf wel leuk vind om naar te kijken, weer is wat anders dan 30 jaar Ryu :P)

Wel leuk dat je ook mk en ki speelt, doe dat zelf niet maar vooral KI vind ik er erg leuk uitzien, misschien als ik een XB1/pc upgrade haal. (ki is/wordt toch ook wel play anywhere?)

[ Voor 53% gewijzigd door Sagat op 14-10-2016 08:31 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad pech, maar ach can't win them all. :)

Op zich is KI best nog wel te spelen, ik had het geprobeerd op een Q9550 met HD6970 en daar werkte het op. Enige is dat het Win 10 exclusive is. :(
Is wel cross buy, season 1 en 2 is samen 20$ en season 3 is 20$, maar dan zou je theoretisch meteen de definitive edition volgens mij kunnen halen, dan heb je ook alle extra content erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik thuis (ook @work) win10, heb er wenig to geen issues mee. Dus dat boeit me niet. Mijn pc is qua gamer begrippen wel redelijk aftands inmiddels. Dus voordat ik die geupgrade heb begin ik er toch niet aan. (ik durf the pc versie van Ori & the blind forest niet een te proberen :X )
xb1 is natuurlijk wel stukkie goedkoper maar gebruik mijn consoles nu al te weinig en ben wel benieuwd wat de scorpio gaat doen in 2017....in de tussentijd snes afstoffen en daar maar KI spelen, or anders de arcade roms :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Wanneer gaan wij een potje knokken Sagat? :D

Dit kleine tournooitje heeft mij weer doen opleven trouwens. Speel de game nu weer een paar avonden en krijg de game ook weer beter onder de knie. Stiekem even doorzetten met Bipson en dan komt het vanzelf goed.

[ Voor 70% gewijzigd door FREAKJAM op 14-10-2016 10:25 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je vanavond toevallig tijd? Morgen zit ik wat krap in mijn tijd en daarna ga ik wsl volop in herfstvakantie mode.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Komt goed! Mijn ID is F-O-A-M-O :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

M0otje schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:54:
[...]

Hey Mo, wanneer heb je tijd om te knokken? Vanavond rond 21:00 moet voor mij wel lukken, anders wordt het waarschijnlijk maandagavond pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
KneoK schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:48:
[...]

Hey Mo, wanneer heb je tijd om te knokken? Vanavond rond 21:00 moet voor mij wel lukken, anders wordt het waarschijnlijk maandagavond pas.
Ik kan nu en ik kan denk ik ook gewoon vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Sagat schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:00:
Heb je vanavond toevallig tijd? Morgen zit ik wat krap in mijn tijd en daarna ga ik wsl volop in herfstvakantie mode.
Ik ben er nu in ieder geval, geef me een DM als je er ook bent! :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Leuke potjes kneok. Het was uiteindelijk 2-0 geworden. Ik had meer moeite met je urien dan guile. Ook meerdere potjes daarna gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

diknmuis schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:51:
[...]
battle of the noobs :p
laat maar iets weten wanneer je kunt
Ook leuk om eens tegen een medenoob te vechten ;)

Ik kan dit weekend maar aankomende zondag slechts tot 16.30.
Komende week dinsdag-, donderdag- en vrijdagmiddag vanaf ca 1400, zaterdag de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiwi & dmuis: officieel hebben jullie tot en met dinsdag om te spelen, maar zou wel fijn zijn als het eerder lukt gezien iedereen op hoog tempo doorknokt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo snel al :D
Als Dikmuis dit weekend kan kunnen we het snel afronden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
ik kan evt. deze namiddag dvdkiwi, had al pm gestuurd maar uw bericht hier niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

M0otje schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:43:
Leuke potjes kneok. Het was uiteindelijk 2-0 geworden. Ik had meer moeite met je urien dan guile. Ook meerdere potjes daarna gespeeld :)
Was tof ja! Ik ben een beetje met Urien gaan klooien omdat ik met Guile toch niet echt verder kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Willen jullie zien hoe het spelletje gespeeld dient te worden? Kijk dan onderstaande video! :P
Ondanks dat Diknmuis en ik qua skill niet van de bovenste plank zijn leverden het best vermakelijke potjes op, we waren redelijk aan elkaar gewaagd. Beide potjes 1-2 voor Diknmuis.
Aan het eind is Diknmuis gewoon de betere speler, dus hij heeft verdiend gewonnen. Gefeliciteerd Diknmuis :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IdwQBC4Ufjk]

Daarna nog een paar potjes gespeeld, ging best gelijk op.
Ook mijn eerste ranked potje online gespeeld (tegen een Juri) en gelijk gewonnen, ik stop dus met SF V online nu ik een all time win ratio van 100% heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
diknmuis schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:58:
ik kan evt. deze namiddag dvdkiwi, had al pm gestuurd maar uw bericht hier niet gezien
Hoi,
Wij moeten tegen elkaar nu, wanneer zou je kunnen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
henkyyyyyyy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:30:
[...]

Hoi,
Wij moeten tegen elkaar nu, wanneer zou je kunnen?

:)
wanneer past het best voor u? laat maar iets weten

@dvdkiwi
was idd zeer leuk, ik heb mn sparringpartner gevonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
diknmuis schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:06:
[...]
wanneer past het best voor u? laat maar iets weten

@dvdkiwi
was idd zeer leuk, ik heb mn sparringpartner gevonden :p
Kun je nu ?

En anders rond 8 uur vanavond?

[ Voor 6% gewijzigd door henkyyyyyyy op 18-10-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:20:
[...]

Kun je nu ?

En anders rond 8 uur vanavond?
's avonds gaat moeilijker voor mij, kzal u pm sturen

btw dvdkiwi normaal is er een SFV theme ook op de ps4 zodanig dat je uw filmpjes kan voorzien van een intro etc.
als je share factory gebruikt natuurlijk

[ Voor 26% gewijzigd door diknmuis op 18-10-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet het, dat had ik bij mijn filmpje van vorige week wel gedaan.
Maar deze keer gewoon geknipt in de gallery en gelijk geupload ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
2 -0 gewonnen van diknmuis. Leuke potjes!!

Ik moet nu tegen FREAKJAM.
Laat maar weten wanneer je kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
compleet hopeloos afgeslacht door henkyyyyyy, zelfs enkele perfect ronden

hoe doe je zo'n wake up feitelijk? tevens zo'n counter tijdens het blokken? alle tips zijn welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Err wake up? Wat bedoeld u daar precies mee? Counter zal wel de v-reversal zijn. 3xpunch bij blocken zou moeten werken, echter dit zelf nog niet gebruikt. Verder grats met je gedeelde 5e plaats, niet slecht toch? :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat ie met een wake-up bedoelt het snel opstaan nadat je op de grond valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:38:
Ik denk dat ie met een wake-up bedoelt het snel opstaan nadat je op de grond valt.
idd dat is wat ik bedoel

@sagat thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
henkyyyyyyy en ik hadden gisteravond flink wat connectivity-issues helaas. Vanavond proberen we het nog eens!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Omdat niet iedereen, mijzelf incluis, weet welke metertjes waar precies voor zijn heb ik het even opgezocht:

Het kleine balkje onder je health bar is de Stun Gauge. Deze raakt vol als je geraakt wordt en loopt vanzelf weer langzaam leeg. Als de Stun Gauge vol is dan ben je stunned.

De V-Gauge raakt vol als je geraakt wordt of als je V-skills landt. Je kunt 'm gebruiken om V-triggers of V-reversals te doen.
Een V-trigger is wanneer je V-Gauge vol is en je doet HP & HK tegelijk, dit triggert een speciale actie specifiek voor jouw char.
Een V-reversal is wanneer je blockt en je drukt alle punch of kick buttons tegelijk in en tegelijkertijd druk je de stick richting je opponent voor een counter move welke één segment van de V-gauge gebruikt.
Ook kun je een V-skill doen door het indrukken van MP & MK tegelijk, maar wat precies de "special actions with unique effects specific to your character" inhouden durf ik zo niet te zeggen.

De Critical Gauge (EX balk) raakt vol als je damage doet. Wanneer deze vol is kun je critical arts doen.
Ook kun je EX special moves doen; deze kosten een balkje.

@Diknmuis:
Recovery doe je door een directional button (left voor een back recovery, down voor een neutral recovery) te gebruiken, of door het indrukken van 2 of meer punch óf 2 of meer kick buttons op precies het juiste moment.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Toernooi gaat lekker dus, het sou fijn zijn als we de finale dit weekend kunnen spelen :)

Foamo lekker bezig, je was roestig omdat je niet veel speelt en je zit gelijk progressie, wordt spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Afgedroogd door RastafariMan met 6-0 ofzo. Hele slechte wakeup game van mijn kant. Continue knopjes drukken op wakeup of bij een jump in was het of een throw of een mega punish eten.

Voelde me onwijs scrubby ook tegen hem. In SF4 ben ik dan toch wel heel veel beter :9

ggs!

[ Voor 19% gewijzigd door FREAKJAM op 20-10-2016 21:01 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Dat betekent dus dat henkyyyyyyy mij nu mag gaan afdrogen? Zeg maar wanneer je tijd hebt henk, ik kan eigenlijk elke avond na 8 uur wel, van het weekend ook wel vroeger.

Ik heb Guile trouwens redelijk afgezworen nu. Zijn loops zijn hartstikke tof, maar ik had het idee dat ik stilstond qua progressie. Ik heb nu heel veel lol met Urien, zijn Aegis Deflector trucjes zijn geweldig.

[ Voor 38% gewijzigd door KneoK op 20-10-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
FREAKJAM schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:01:
Afgedroogd door RastafariMan met 6-0 ofzo. Hele slechte wakeup game van mijn kant. Continue knopjes drukken op wakeup of bij een jump in was het of een throw of een mega punish eten.

Voelde me onwijs scrubby ook tegen hem. In SF4 ben ik dan toch wel heel veel beter :9

ggs!
Ggs man!
KneoK schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:51:
Dat betekent dus dat henkyyyyyyy mij nu mag gaan afdrogen? Zeg maar wanneer je tijd hebt henk, ik kan eigenlijk elke avond na 8 uur wel, van het weekend ook wel vroeger.

Ik heb Guile trouwens redelijk afgezworen nu. Zijn loops zijn hartstikke tof, maar ik had het idee dat ik stilstond qua progressie. Ik heb nu heel veel lol met Urien, zijn Aegis Deflector trucjes zijn geweldig.
Haha nou ik ben ook nog steeds scrubby hoor dus dat afdrogen zal wel meevallen :+
Morgen om 8 uur zou ik kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

henkyyyyyyy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:59:
[...]

Ggs man!

[...]

Haha nou ik ben ook nog steeds scrubby hoor dus dat afdrogen zal wel meevallen :+
Morgen om 8 uur zou ik kunnen.
Kunnen we dat een half uurtje uitstellen naar half 9? Ik ben waarschijnlijk pas rond 8 uur thuis, wordt een beetje krap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
KneoK schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:29:
[...]

Kunnen we dat een half uurtje uitstellen naar half 9? Ik ben waarschijnlijk pas rond 8 uur thuis, wordt een beetje krap :)
Is goed zie ik je half 9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Is het mogelijk om live mee te kijken buiten Twitch, kun je bv als spectator in een lobby meekijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M0otje
We kunnen op zich vanavond ook gewoon de finale dan doen. Houden we een soort lobby en dan na de finale gespeeld te hebben met elkaar gaan sparren?

Het is dus wel mogelijk dvdkiwi. Je moet dan de lobby joinen dan kan je meedoen en als je verliest de match van andere bekijken.

[ Voor 30% gewijzigd door M0otje op 21-10-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
via battlelounge is dit idd mogelijk denk ik, vanavond heb ik al afgesproken om division te spelen, ik ben dus niet aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

M0otje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:09:
We kunnen op zich vanavond ook gewoon de finale dan doen. Houden we een soort lobby en dan na de finale gespeeld te hebben met elkaar gaan sparren?

Het is dus wel mogelijk dvdkiwi. Je moet dan de lobby joinen dan kan je meedoen en als je verliest de match van andere bekijken.
Leuk, ik ben er zeker voor in.

@henkyyyyyyyy(yy?) >> Ik ben onerwachts vroeger thuis, ik log zo in dus stuur maar een invite als je zover bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
KneoK schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

Leuk, ik ben er zeker voor in.

@henkyyyyyyyy(yy?) >> Ik ben onerwachts vroeger thuis, ik log zo in dus stuur maar een invite als je zover bent.
Oke, ik ga hem ook aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Psn is down zo te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:39:
[...]

Oke, ik ga hem ook aanzetten.
CFN is overigens BioWEB als je dat nog niet wist.

Edit: PSN down? Da's zuur :( Kan goed te maken hebben met al die DDoS aanvallen op Dyn in Amerika.

[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 21-10-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
KneoK schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

CFN is overigens BioWEB als je dat nog niet wist.

Edit: PSN down? Da's zuur :( Kan goed te maken hebben met al die DDoS aanvallen op Dyn in Amerika.
Ja irritant man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ok ik zit nu in weer in psn. Lijkt weer up te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Henky - KneoK = 2 - 0. Jammer dat ik je speelstijl pas na de belangrijke matches doorhad :P We waren daarna erg aan elkaar gewaagd. Leuke potjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
KneoK schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:12:
Henky - KneoK = 2 - 0. Jammer dat ik je speelstijl pas na de belangrijke matches doorhad :P We waren daarna erg aan elkaar gewaagd. Leuke potjes!!
Ja daarna was je veel beter. :$
Leuke potjes inderdaad. :)

Ik heb jullie sowieso allemaal in mijn lijst gezet zodat we misschien wat vaker kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:16:
[...]

Ja daarna was je veel beter. :$
Leuke potjes inderdaad. :)

Ik heb jullie sowieso allemaal in mijn lijst gezet zodat we misschien wat vaker kunnen spelen.
Ik wou gister online komen maar ps4 lag doen dus toen heb ik het zo gelaten. Ik kan wel vanavond en morgen. Zullen we dan de finale doen?

Voor de duidelijkheid, ik hoef maar 2 te winnen en jij 4x ? Aangezien je van de losers bracket komt. Ben niet zo goed met regels onthouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
M0otje schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Ik wou gister online komen maar ps4 lag doen dus toen heb ik het zo gelaten. Ik kan wel vanavond en morgen. Zullen we dan de finale doen?

Voor de duidelijkheid, ik hoef maar 2 te winnen en jij 4x ? Aangezien je van de losers bracket komt. Ben niet zo goed met regels onthouden :D
Ja klopt.
Jij hoeft maar 1 best of 3 te winnen en ik moet er 2 winnen.

Zeg maar hoe laat je kunt, ik zou eventueel nu tot 1 uur kunnen en anders wordt het vanavond rond 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Ja klopt.
Jij hoeft maar 1 best of 3 te winnen en ik moet er 2 winnen.

Zeg maar hoe laat je kunt, ik zou eventueel nu tot 1 uur kunnen en anders wordt het vanavond rond 8 uur.
Rond 8 uur is goed. Week niet gespeeld ben dus roestig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Gefeliciteerd M0otje met de toernooi winst!!

Was best spannend nog. :)
1e pot nog 2 -0 gewonnen daarna M0otje met 2 - 0 gewonnen.

Gratzz

Daarna nog leuke potjes gespeelds ggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:49:
Gefeliciteerd M0otje met de toernooi winst!!

Was best spannend nog. :)
1e pot nog 2 -0 gewonnen daarna M0otje met 2 - 0 gewonnen.

Gratzz

Daarna nog leuke potjes gespeelds ggs
Het was totaal niet mijn spelsessie zeg. Ik heb geluk gehad inderdaad. Ik merk wel dat je level best sterker is geworden, veel getraind? :P

Ik vond het erg leuk om te spelen, hopelijk blijven we elkaar aansporen om sf5 te blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bracket bijgewerkt! Grats M0otje! (weet niet of ik het in een dm had gezegd of in het topic) maar ben ivm herfst vakantie weinig online geweest, maar mooi dat het toch allemaal goed gegaan is :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
M0otje schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:01:
[...]

Het was totaal niet mijn spelsessie zeg. Ik heb geluk gehad inderdaad. Ik merk wel dat je level best sterker is geworden, veel getraind? :P

Ik vond het erg leuk om te spelen, hopelijk blijven we elkaar aansporen om sf5 te blijven spelen :)
Ik heb inderdaad replays terug zitten kijken.. :+

Ik hoop ook dat we dit vaker blijven doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Dit had ik gemist :(, had ook graag tegen wat tweakers willen spelen! Main Rashid maar ben nu ook Ryu gaan leren. Steek een beetje tussen bronze en super bronze in op dit moment.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien leuk om het nog eens te doen. Ik merk dat ikzelf niet de motivatie heb om het spel 'echt' te leren, dat heeft niet alleen met sf5 zelf te maken. Maar bijvoorbeeld ook met het feit dat mijn ps4 een ontzettende lawaai bak is. Maar een tournooitje hosten is geen enkele moeite en zonodig wil ik best als kannonvoer dienen in de vroege fases van dit tournooitje. :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Sagat schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:14:
Misschien leuk om het nog eens te doen. Ik merk dat ikzelf niet de motivatie heb om het spel 'echt' te leren, dat heeft niet alleen met sf5 zelf te maken. Maar bijvoorbeeld ook met het feit dat mijn ps4 een ontzettende lawaai bak is. Maar een tournooitje hosten is geen enkele moeite en zonodig wil ik best als kannonvoer dienen in de vroege fases van dit tournooitje. :)
Ruil hem bij Gamemania in, die nieuwe is fluisterstil.
En count me in bij het volgende toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Same, count me in as well :)

Wat dachten we trouwens van Akuma?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t3y7uJgFZU4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nooit grooit fan geweest van het spelen met Akuma, vind het wel leuk om er tegen te spelen/ goede gameplay te zien. Moet zeggen dat na onze potten ik Urien ook interresant vind!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jeujjj Akumaaaa!! :*)

In SF IV speelde ik altijd met Akuma óf Evil Ryu. Niet omdat ik er goed mee was, maar omdat ik ze beiden de coolste characters vond.
Mooi dat tenminste één van de twee terugkeert! Dat het Akuma is verbaast me wel, die was toch "overgestapt" naar Tekken deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, is dat de zelfde timeline, universum, dimensie?
Geen idee wat de verhaal lijn is/was van bijvoorbeeld SFxT mogelijk dat het daar wordt uitgelegd hoe dat allemaal mogelijk is.

#comicbookstoryline logic enzo....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:09:
Ben nooit grooit fan geweest van het spelen met Akuma, vind het wel leuk om er tegen te spelen/ goede gameplay te zien. Moet zeggen dat na onze potten ik Urien ook interresant vind!
Urien is ontzettend leuk om mee te spelen, maar heeft naar mijn idee best een redelijke learning curve. Ik neem de laatste tijd wat sessies op om achteraf te kunnen analyseren, deze vond ik wel de moeite waard om te delen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg leuk om (een paar van) de matches te kijken, de muziek erbij is minder mijn ding . Maar kan je uitleggen wat Urien dan volgens jou moeilijk maakt? Sowieso is op jou rank, het niveau best hoog zo te zien i.v.m. toen ik zelf online sf4 speelde.....zie dat er toch wel leuke combo's gemaakt werden (al hoewel de ultra's van die Ryu echt compleet niet begreep......?)

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste