the_virus26 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 06:54:
[...]
O serieus haha. Ik speel nu sinds 3 dagen street fighter 3th strike via fightcade en ik wil vandaag street fighter 2 turbo nog op me computer zetten. Ik moet eerlijk dat het allemaal best soepel loopt via fightcade en dat ik een beetje verslaafd begin te raken aan die oudere fighters. Het is zelfs zo erg dat ik me ps4 al een paar dagen niet heb opgestart

.
Tsja....
Ik zit qua ps4 figthers te kijken naar tekken 7, maar ik heb ook tekken 5 op ps2 en 6 op x360 en amper aangeraakt. Nu wil ik wel ik 6 wel uit de motteballen halen om het een beetje te leren, want het plan is om met wat collega's tekken 7 te gaan spelen en dat gaat nu voornamelijk pijnlijk zijn, zij zijn ervaren online warriors en ik op niveau ' wat doet deze knop'
Verder zat er hard aan te denken om op goed geluk naar mm hoofdorp te rijden, want daar zou een kof 14 in de budget bak liggen voor 15 euro....heb dat uiteindelijk niet gedaan. ik heb gewoon weinig tijd inc. dat ik eigenlijk geen fysieke games meer wil.
Ik heb al sf5 en mk10 en die raak ik ook niet tot amper aan.
Die ouwe games zijn gratis en met gratis online, icm weinig spelen is de prijs erg fijn. Aan de andere kant, minder spelers en degene die er zijn, zijn wsl hardcore en of veteranen die de spelen van binnen naar buiten kunnen al.....Op zich niet erg, maar het is een harde leerschool en helemaal icm weinig spelen........
Dan blijft er over sp, en die heb je bij fighting games imho in 2 smaken. Die ai bakt er weinig tot niets van of de ai is een cheating bastard waardoor het alleen maar frustrerend is. Er zijn maar weinig spellen waar ik het wel leuk vond om tegen de ai te spelen. x-men cota, sf2 en sf4 zijn denk ik de uitzonderingen voor mij. Misschien ook nog wel nightwarriors.
Het leuke aan fightcade is dat je iig de keuze hebt uit veel titels en gratis online. Dus wat dat betreft snap ik dan wel dat dit het wint van ps4. Gfx zijn leuk maar bij fighting games niet alles bepalend.
In de toekomst? ik heb dbz altijd een geinige serie gevonden, mogelijk wordt dit de eerste anime game die me echt kan hooken, aan de andere kant ik vrees dat die gewoon aan de backlog toegevoegd zal worden.
Marvel en de anime tag team game trekt me dan weer totaal niet, injustice 2 vind ik grappig omdat ik toch ook wel van super heroes houdt, maar het blijft een netherrealm game, en ik heb injustice 1 ook nog in de back log
Het ' probleem' in dit genre is dat het er een is waar je niet snel uitgeleerd bent.Aan de ene kant heel cool, aan de andere kant irritant, je (iig ik

) game ter ontspanning en paar uur kansloos afgemaakt worden is dan nogal counter productive.
Wat dat betreft (en dan komen we weer on topic) is Sf5 op papier voor mij eigenlijk een ideale game. Easy to learn maar nog steeds genoeg te leren en wel voldoende tegenstand dus dan ook wel mensen van mijn niveau. Hij is (imho) wel stukje minder populair dan sf4 dus wat dat betreft zou online ook lastig kunnen worden. Maar kweet niet, heb er eigenlijk niet heel veel zin in? voor sf4 natuurlijk ook een hele tijd maar niet of erg weinig fg's gespeeld. En met sf4 best veel, misschien moet ik het genre gewoon weer even laten rusten.
En de geruchten dat Sagat erbij komt worden ook steeds hardnekkiger.........geen idee of dat wat gaat uitmaken maar die ' moet' ik uiteraard wel even enigsinds gaan uittesten.