Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Sagat schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:21:
Erg leuk om (een paar van) de matches te kijken, de muziek erbij is minder mijn ding . Maar kan je uitleggen wat Urien dan volgens jou moeilijk maakt? Sowieso is op jou rank, het niveau best hoog zo te zien i.v.m. toen ik zelf online sf4 speelde.....zie dat er toch wel leuke combo's gemaakt werden (al hoewel de ultra's van die Ryu echt compleet niet begreep......?)
Haha, ik heb vaak wat Youtube mixjes aanstaan, deze was wat aan de hardere kant. Volgende filmpje zal wel weer wat andere muziek bevatten.

Urien is voor mij vrij tricky omdat hij normaal en charge based is, vrij veel leunt op fundamentals en ook best wel mix-up heavy kan zijn. Je kunt 'm naar mijn idee best wel een beetje met Seth vergelijken. Dit is ook de eerste keer dat ik met Urien speel, in Third Strike bijvoorbeeld heb ik 'm nooit gespeeld, dus dat is ook wel wennen.

Anderzijds, true reversals met zijn v-skill en ex headbutt, lekkere damage combo's, supertoffe mogelijkheden met zijn Aegis Reflector en best aardige normals maken hem enorm leuk om mee te spelen.

Het niveau vanaf Silver+ ligt inderdaad best wel hoog. Veel mensen kiezen ook voor de 'go nuts or go home' methode op dit niveau, omdat het gewoon werkt. Zeker als je ook nog wat lag mee rekent. Ik merk wel dat dat soort dingen boven gold niveau wel weer afzakt en dat het dan weer een stuk tactischer wordt. Heeft allemaal wel zijn charmes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond Seth idd ook altijd leuk om mee te spelen. Moet zeggen dat ik ook voor het eerst in lange tijd weer is op eventhubs heb gekeken, en wat korte highlights uit matches gekeken heb, vond dat toch wel weer tof. Misschien dat ik vanaaf deel 5 weer is een kansje ga geven. Wil sowieso is kijken hoe dicht ik bij de Plat voor deze game kan komen. En Sp is wel een leuke manier om iig wat van de basics te leren.

@muziek: hehe no accounting for taste, Op zich heb ik weinig tegen het genre, maar icm met sf5 vind ik het niks. Sowieso luister ik meestal alleen naar de ingame muziek.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Heeft er iemand UMvC 3 gekocht uit op PSN voor 25 euro?

Ik vind dit toch echt een hele gave game om naar te kijken en spelen, alleen ben nog niet echt voorbij de basics.
Dus als iemand eens een potje wilt?

Hebben jullie nog andere fighting games?

Ik zelf heb nog op de PS4: KoF 14 ,Guilty Gear Revelator en Skull Girls.

Op Xbox One nog Killer Instinct en MKX.
Op de WiiU heb ik ook Pokken, wat op zich echt een hele leuke game is.

en dan nog op 360 de rest.

Bij alles ben ik trouwens niet erg goed. :)
Ik denk dat ik nog het meeste kan met SF V

Dus als iemand ook eens iets anders wilt doen, hook me up. :)

Xbox : RastafariMan
CFN: RastafariMan

[ Voor 7% gewijzigd door henkyyyyyyy op 06-02-2017 21:38 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
henkyyyyyyy schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:28:
Heeft er iemand UMvC 3 gekocht uit op PSN voor 25 euro?

Ik vind dit toch echt een hele gave game om naar te kijken en spelen, alleen ben nog niet echt voorbij de basics.
Dus als iemand eens een potje wilt?

Hebben jullie nog andere fighting games?

Ik zelf heb nog op de PS4: KoF 14 ,Guilty Gear Revelator en Skull Girls.

Op Xbox One nog Killer Instinct en MKX.
Op de WiiU heb ik ook Pokken, wat op zich echt een hele leuke game is.

en dan nog op 360 de rest.

Bij alles ben ik trouwens niet erg goed. :)
Ik denk dat ik nog het meeste kan met SF V

Dus als iemand ook eens iets anders wilt doen, hook me up. :)

PSN : Rastafar1Man
Xbox : RastafariMan
CFN: RastafariMan
Ik heb hem ook gekocht die marvel vs capcom 3. Zelf heb ik nu mkx, Ultimate marvel vs capcom 3, SFV, Kof 14, Skullgirls, dead or alive, SF4, Injustice, Naruto ultimate ninja storm 4. Je hebt me al in je friendlist(username Gekkethijs). Dus als je weer een aantal potjes wil spelen stuur me dan gewoon een invite als ik een andere game aan het spelen ben sluit ik gelijk af want een fightgame gaat altijd voor :P . Het maakt me trouwens ook niet uit voor welke fighting game je me invite want ik vind het allemaal vet ahaha.. Die marvel vs capcom was trouwens een blind buy want wat een vette game is dat zeg, heb er heel wat uurtjes aan versleten op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
the_virus26 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:41:
[...]

Ik heb hem ook gekocht die marvel vs capcom 3. Zelf heb ik nu mkx, Ultimate marvel vs capcom 3, SFV, Kof 14, Skullgirls, dead or alive, SF4, Injustice, Naruto ultimate ninja storm 4. Je hebt me al in je friendlist(username Gekkethijs). Dus als je weer een aantal potjes wil spelen stuur me dan gewoon een invite als ik een andere game aan het spelen ben sluit ik gelijk af want een fightgame gaat altijd voor :P . Het maakt me trouwens ook niet uit voor welke fighting game je me invite want ik vind het allemaal vet ahaha.. Die marvel vs capcom was trouwens een blind buy want wat een vette game is dat zeg, heb er heel wat uurtjes aan versleten op de PS3.
Hey Gekkethijs jij ook hier :+

Ok zal ik zeker doen, meestal invite ik andere niet als ze met hun game bezig zijn, maar ga dat in het vervolg dan zeker doen :)
Ik begrijp op dit moment nog geeneens hoe de neutral game in UMvC3 werkt, dus dat zal wel een afslachting worden :) maar leuk om tegen andere te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
henkyyyyyyy schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:01:
[...]

Hey Gekkethijs jij ook hier :+

Ok zal ik zeker doen, meestal invite ik andere niet als ze met hun game bezig zijn, maar ga dat in het vervolg dan zeker doen :)
Ik begrijp op dit moment nog geeneens hoe de neutral game in UMvC3 werkt, dus dat zal wel een afslachting worden :) maar leuk om tegen andere te leren.
Geen probleem hoor een fighting game heeft bij mij altijd prio dus gewoon die invite er uit knallen als je me ziet haha. En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weer ff moet wennen aan de snelheid en de combo's van marvel vs capcom had hem een aantal jaar niet aangeraakt en dat merkte ik wel de eerste paar potjes want werd het hele beeld doorgeslagen. Maar na een dagje oefenen begint het er steeds meer in te komen gelukkig. Je had trouwens geen headset toch? dat is wel jammer is makkelijker om elkaar feedback te geven na de potjes met een headset. Je zou eigenlijk is moeten kijken voor van die telefoonoortjes die werken ook op de ps4 :+

Ook voor de andere mensen hier die nog iemand zoeken voor fighting games op de ps4 als je wil kan je gekkethijs toevoegen en dan kunnen we wel een aantal potjes spelen >:) :9

[ Voor 9% gewijzigd door the_virus26 op 07-12-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, dit is meer een algemeen fg topic geworden, en dat vind ik erg leuk :D. Ik heb zelf MvC3 op 360, maar ik snap er helemaal niks van. Als ik toernooien zie wel, maar als ik het allemaal zelf moet doen....verder ook geen gold meer dus kan toch niet online. Op de ps4 heb ik naast sf5 als fg alleen maar injustice uit ps+ maar nooit tijd aan besteed. Skullgirls op pc maar idem. Twijfel nog om last blade 2 en of mk xl uit de ps plus mee te nemen. Maar heb nog zoverl backlog dat ik wsl ga wachten. Bb en gg zijn in steam en psn ook cheap, maar anime fg liggen me zo mogelijk nog minder dan mahvel :)

Wel sorta kinda begonnen aan kof2002um op pc. Maar ook hier nog veel te leren, ik spam voornamelijk special moves.

----------
update:
Heb weer een maandje gold (tot begin februari), ik kan dus eventueel via x360 nog wat fg's spelen (heb hd remix, sf3, ultra sf4, kof98, kof13, darkstalkers, tekken 6 en een virtua fighter geloof ik oh en nog mk vs dc universe ofzo, de opa van injustice zeg maar ;) ) , heb dit voornamelijk gedaan om een vriend/mijn sf buddy te helpen om de online achievements van kof13 te boosten en mogelijk zelf nog wat kof98 achievements te halen, maar paar potjes tegen spelers van hier kan ook wel, let op nivo varieert tussen semi educated button bashen tot spel minder dan een uur gespeeld (met name de 3d fighters maar ook kof13 nog maar amper aangeraakt)

Oh en mk xl idd toch aangeschaft en al helemaal 30 mins offline gespeeld :$

[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 07-01-2017 21:14 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:59:
Wow, dit is meer een algemeen fg topic geworden, en dat vind ik erg leuk :D. Ik heb zelf MvC3 op 360, maar ik snap er helemaal niks van. Als ik toernooien zie wel, maar als ik het allemaal zelf moet doen....verder ook geen gold meer dus kan toch niet online. Op de ps4 heb ik naast sf5 als fg alleen maar injustice uit ps+ maar nooit tijd aan besteed. Skullgirls op pc maar idem. Twijfel nog om last blade 2 en of mk xl uit de ps plus mee te nemen. Maar heb nog zoverl backlog dat ik wsl ga wachten. Bb en gg zijn in steam en psn ook cheap, maar anime fg liggen me zo mogelijk nog minder dan mahvel :)

Wel sorta kinda begonnen aan kof2002um op pc. Maar ook hier nog veel te leren, ik spam voornamelijk special moves.

----------
update:
Heb weer een maandje gold (tot begin februari), ik kan dus eventueel via x360 nog wat fg's spelen (heb hd remix, sf3, ultra sf4, kof98, kof13, darkstalkers, tekken 6 en een virtua fighter geloof ik oh en nog mk vs dc universe ofzo, de opa van injustice zeg maar ;) ) , heb dit voornamelijk gedaan om een vriend/mijn sf buddy te helpen om de online achievements van kof13 te boosten en mogelijk zelf nog wat kof98 achievements te halen, maar paar potjes tegen spelers van hier kan ook wel, let op nivo varieert tussen semi educated button bashen tot spel minder dan een uur gespeeld (met name de 3d fighters maar ook kof13 nog maar amper aangeraakt)

Oh en mk xl idd toch aangeschaft en al helemaal 30 mins offline gespeeld :$
Mocht je MKXL op de ps4 hebben en zin hebben om een paar potjes te spelen hou ik me aanbevolen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Zijn er ook mensen die de Akuma update al hebben geprobeerd. Ik ben nu sinds de release van Akuma met hem aan het spelen en ik vind het echt een geweldig poppetje en het is ook mijn nieuwe main wat ik in eerste instantie niet had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Januari game doelen:
- diablo 1 remake in d3 uitspelen -> nah, het feit dat je niet halverwege op beter op 1/5 ofzo kan saven zorgt dat ik daar geen zin heb
- kof13 mp achievements halen met met 'sf buddy' we zijn redelijk op weg, weet alleen niet of we de 300 potjes gaan halen in ons huidige tempo :o, moet zeggen dat ik het meer en meer echt een leuk spel begin te vinden
verder weinig..heb wel zowel voor pc als ps3 voor weinig 2 games gekocht (aquatic adventures of the last human en hd remake van shadow of the collosus ofzo ) die wil ik toch wel proberen beetje te spelen

Feb: doelen
- verder met regulier D3 om die op plat te krijgen
- Sf5 spelen met mijn mini joystickie besteld via amazon fr :D
dus dan hoop ik uitendelijk ook akuma te kunnen vrijspelen
en mogelijk ook verder met mk! ik wil best iets afspreken (stuur maar pm) maar ben momenteel echt alleen maar beetje special moves spammen voor zover ik ze al ken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
De d1 remake in d3 is niet zo moeilijk en lang hoor. Ik ben er gister voor die legendary gem op torment 12 in 20 minuutjes doorheen gelopen met me Monk. Voor mkx en diablo kan je gekkethijs toevoegen op de ps4 en dan kunnen we is wat dungeons etc doen :+ :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow.......gaat niet hard hier, denk dat ook in forum de populariteit van sf5 minder is dan 4.

Dat gezegd hebbende gisteren beetje gederpt met sf5 in survival mode, met mijn nieuwe stickie. Was nog best wel vermakelijk.

Schijnt ook binnen 1-2 weken als ik het goed heb, weer een nieuw char te komen. Ik had er iig nog nooit van gehoord. misschien vanaaf beetje research doen wat haar achtergrond is enzo. Helen/ Kolin (zegt mij iig niks).

@tje_virus
sorry je bericht gemist of vergeten te reageren :X
-D3
Errr mja 20 mins is idd wel goed te doen :o ik had nog in mijn achterhoofd het orginele spel met standaard chars, daar red je het niet mee in die tijd. Oh well volgend jaar beter dan maar ;)
- MK xl
Die parkeer ik voor nu even. Mogelijk over 1 of 2 maanden. short list is momenteel (titan attacks, dan d3 en dan sf5 of SotC....en heel misschien nog beetje meer Kof13, wat stiekum best leuk is).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Iemand hier al Kolin getest deze character is gister uitgekomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ze best fun is om te spelen, veel verschillende setups en die parry's zijn echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Sagat schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:00:
Wow.......gaat niet hard hier, denk dat ook in forum de populariteit van sf5 minder is dan 4.
Het is hier eigenlijk dat het er niet echt van komt.
Steeds als ik het wil oppakken komt er weer een andere game tussendoor die teveel tijd opslokt.
Net klaar met The Witcher 3, nu ga ik weer verder met Trackmania en daarna komt waarschijnlijk Horizon.
Ooit, ooit pak ik SFV wel weer een keer op, ik weet het zeker ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
dvdkiwi schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 01:28:
[...]

Het is hier eigenlijk dat het er niet echt van komt.
Steeds als ik het wil oppakken komt er weer een andere game tussendoor die teveel tijd opslokt.
Net klaar met The Witcher 3, nu ga ik weer verder met Trackmania en daarna komt waarschijnlijk Horizon.
Ooit, ooit pak ik SFV wel weer een keer op, ik weet het zeker ;)
Bij mij juist andersom, heb hier nog genoeg liggen om te spelen maar toch start ik elke keer weer SFV op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel nog. Ene kant wil ik graag d3 platten, aan de andere kant, hoe leuk deze game ook is, qua variatie....houdt hiet niet over. Dan zou sf5 aan de beurt zijn. Maar eind van de dag wsl een switch. Als dat lukt even kijken of ik het zelda virus krijg :)

Verder help ik nog steeds mijn 'sf4 buddy' met kof 13 (58-21=37 online matches nog nodig) en als dat klaar is mogelijk verder met snk batlle coluseum (spelling :s ). Ik heb nog maar paar weken gold via trial dus dat heeft voorrang.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kickje :P

Street Fighter V eens opgepakt:
De story mode uitgespeeld; de gevechten met Nash en Ryu tegen Bison vielen me behoorlijk tegen.
Daarna de character stories van Ryu en Ken gedaan maar die leken wel op ultra easy mode te staan.
Eens zien of dat bij de andere chars ook het geval is.
Survival mode met Ryu gedaan op easy > te makkelijk. Niveautje hoger proberen dus.
Ook een begin gemaakt aan de trials van Ryu; ik krijg de 3e al niet voor elkaar... dat wordt flink oefenen.
Maar hoe leuk ik het ook vind, iets zegt me dat ik gewoon niet gemaakt ben voor dit soort games :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Zijn er spelers actief op ps4? Als ik in battle lounge zoek duurt het altijd wel een tijd voordat ik iemand vind die match met mijn niveau (super silver) en met een goede connectie. Heb volgens mij op nooit tegen een Nederlander gespeeld.

Ook is het vrij irritant dat je maar 1x je vlag kon zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
KontI schreef op donderdag 27 april 2017 @ 09:56:
Zijn er spelers actief op ps4? Als ik in battle lounge zoek duurt het altijd wel een tijd voordat ik iemand vind die match met mijn niveau (super silver) en met een goede connectie. Heb volgens mij op nooit tegen een Nederlander gespeeld.

Ook is het vrij irritant dat je maar 1x je vlag kon zetten.
Je kan gekkethijs toevoegen voor ps4. Zodra je mij in je lijst hebt staan heb ik nog wel 5 andere usernames van gasten waar ik altijd samen mee speel. Hun ranks varieren van brons tot aan gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mega kick! (pun niet intended voor een fighting game topic :P ) Wat vinden we van Ed? Van het gameplay videotje krijg ik toch wel zin om te spelen! Kolin is ook een interresant char. Ik moet zeggen dat Capcom op dit vlak het toch goed doet.

Geloof ook dat er momenteel een beta is waar je hem (Ed) gratis kan testen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 09-05-2017 10:29 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:29:
Mega kick! (pun niet intended voor een fighting game topic :P ) Wat vinden we van Ed? Van het gameplay videotje krijg ik toch wel zin om te spelen! Kolin is ook een interresant char. Ik moet zeggen dat Capcom op dit vlak het toch goed doet.

Geloof ook dat er momenteel een beta is waar je hem (Ed) gratis kan testen.
Ik vind Ed er heel tof uit zien alleen ben ik een beetje terughoudend door zijn motionless specials. Het schijnt zo te zijn dat zijn moves bestaan uit het drukken van 2 knoppen of een knop ingedrukt houden en dat je alleen voor zijn ultra een motion moet maken. Moeten maar is kijken hoe dit allemaal uitpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey zijn er mensen die in Platinum/Diamond zitten?
Ik probeer in Diamond te komen maar is best wel pigtig :/ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:19
Ik heb net SF V gekocht voor de ps4, maar ik zoek me helemaal zuur naar de instellingen voor de button layout voor een normale controller.
Zelfs de on-line handleiding zegt er niets over. En ga me niet vertellen dat dat alleen kan met een andere controller.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:53:
Ik heb net SF V gekocht voor de ps4, maar ik zoek me helemaal zuur naar de instellingen voor de button layout voor een normale controller.
Zelfs de on-line handleiding zegt er niets over. En ga me niet vertellen dat dat alleen kan met een andere controller.
Je gaat naar battle settings en dan naar controller? Daar kan je de knoppen voor je joystick zelf indelen hoe je het wil of 1 van de standaard variaties pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
ja daar zag ik hem inzitten, thanx.
Vanavond maar ff wennen. Heeft zeker een jaar tussen IV en V gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:20:
[...]

Ja, alleen vind wel dat er veel overlap is tussen bepaalde karakters (zal wel aan het verhaal liggen wat erachter zit, maar wat ik niet ken). Zoals Ryu, Ken, Akuma, Dan en Oni.
Van Ryu en Ken is duidelijk dat ze van dezelfde dojo komen, maar ik weet niet wie Akuma en Oni zijn. Ze spelen echter exact hetzelfde als Ryu en Ken.

Maar wellicht is dit meer iets voor in het SF topic :+
Kon het niet laten :P

Akuma is de rivaal van de leraar van Ken en Ryu, die leraar zit ook in sf4, dat is Gouken. Grappig genoeg heeft die nou net weer geen dragonpunch, wat juist een van de shoto kenmerken is. Oni is de versie van Akuma die volledig door de 'evil intent' (satsui no hado geloof ik?) verteerd is. En van Ryu heb je dan ook nog Evil Ryu waarbij dit ook het geval is.
Dan is een Joke char gebaseerd op (enkele chars uit) king of fighters, maar die dus ook de shote moves heeft. En als laatste hebben we dan ook nog Sagat. Die ook veel shoto moves heeft (dragon punch en vuurbal, geen tatsu kick).

Verder heb je met Cammy en Decapre ook een behoorlijk gelijkstoortig char in uiterlijk, echters die spelen wel compleet anders. (motion vs charge char).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12
Kan het ook niet laten :+
Gouken heeft wel een dragonpunch bij zijn ultra (en super), hij zegt (schreeuwt) zelfs "Shoryuken".

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 25-07-2017 17:46 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar......niet als altijd beschikbare special move.

(verder heb je helemaal gelijk, afgelopen zondag de ultra nog een paar keer 'geland' bij Ken no less)

Trouwens erg irritant om als je een tijdje niet gespeeld hebt Goukens worp naar (ex) tatsu te doen........als die misgaat ben je nogal enorm behoorlijk exposed :(
De ultra raak ik gelukkig meestal nog wel (met full animatie even.....yay).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Wat vinden we van Abigail :D . Ik vind het echt een toffe character om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Ik heb zelf de DLC chars niet en dus ook nog niet als Abigail gespeeld.
Wel een hoop tegen mij gehad en is wel een char met goede moves.

Ik zit er zelf aan te denken om Ed te ontgrendelen, die lijkt me wel tof.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Heb em laatst nog even opgestart, Abi unlocked, maar na een half uur geen online match te kunnen doen maar weer afgezet. Ontzettend jammer eerlijk gezegd, maar het is niet anders. Gelukkig is er nog genoeg op de horizon voor fighting game liefhebbers, MVC:I lijkt me leuk, maar Dragon Ball FighterZ en Blazblue Cross Tag Battle hebben mijn voorkeur op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb laatst wel even street fighter gespeeld maar deel 2 ipv 5. (Achievements opgeruimd na bijna 9 jaar :X )

Abigail ziet er wel leuk uit. Maar ook die doet het niet voor mij. Maar mijn game motivatie is helemaal laag. Was bezig met D3 maar was en ben het het bue. Zelfs met de necro expansie.

Mogelijk als Sagat komt....in super sf5? We shall see.

Ik ben nooit echt into anime games gekomen maar die dbz game lijkt me wel leuk.

Verder speel ik nog klein beetje retro fg's. Met kof2002UM EN Garou MOW.

Mogelijk is kijken naar opties om die online via pc te spelen via fightcade ofzo. Maar ben in vooral garou nog veel te n00berig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Iemand van jullie wel is bij Retro Planet geweest in Zoetermeer. Deze zijn vaak in het weekend open en daar kan je voor 15 euro onbeperkt heel de dag op de arcadekasten spelen. Hier hebben ze Street fighter 2 turbo, Street fighter 3th Strike, Ultra Street Fighter 4, Mortal Kombat 9, Ultimate marvel vs capcom 3, Marvel vs snk 2, Tekken 1 en ik zal er vast nog een paar vergeten zijn. Echt een ideale plek om in het weekend helemaal los te gaan met vrienden en de beste fighting games van de afgelopen jaren te spelen. Zo ben ik met vrienden vorige keer wel 6 uur achter los gegaan met 3th strike, wat blijft dat toch een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Lekker zo'n ragequit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_virus26 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:49:
Iemand van jullie wel is bij Retro Planet geweest in Zoetermeer. Deze zijn vaak in het weekend open en daar kan je voor 15 euro onbeperkt heel de dag op de arcadekasten spelen. Hier hebben ze Street fighter 2 turbo, Street fighter 3th Strike, Ultra Street Fighter 4, Mortal Kombat 9, Ultimate marvel vs capcom 3, Marvel vs snk 2, Tekken 1 en ik zal er vast nog een paar vergeten zijn. Echt een ideale plek om in het weekend helemaal los te gaan met vrienden en de beste fighting games van de afgelopen jaren te spelen. Zo ben ik met vrienden vorige keer wel 6 uur achter los gegaan met 3th strike, wat blijft dat toch een geweldige game.
Nope, maar klinkt leuk! Misschien een idee om er een tweakers/got meet, of iig FG liefhebbers meet te doen ofzo?

Ben de laatste tijd zelf een beetje aan het inlezen in de snk klassiekers! Ik heb aan kof98 en 2002 al een hoop lol beleefd en verwacht dit met andere games ook te hebben.
Garou heb ik sinds kort ook op de 360 maar die klikt nog niet echt met me. Misschien ook omdat de ai zowaar tegenstand biedt, dat ben ik in sf4 en zeker sf5 niet echt gewend meer :)
Helaas geen gold dus kan niet online ermee.

En dat is ook de reden van het inlezen, beetje aan het experimenteren met fightcade. Zijn diverse klassiekers mee te spelen moet alleen eigenlijk een game kiezen en dan is flink gaan oefenen. Of mogelijk toch een game die ik al ken ala de eerder genoemde kof's, sf2 of x-men cota, al hoewel ik die laatste zo goed als alleen maar vs ai gespeeld heb.
Denk dat ragequits nooit te stoppen zullen zijn. Verliezen is nooit leuk, en bij fighting games zijn de exuses vaak byzonder beperkt :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:39:

En dat is ook de reden van het inlezen, beetje aan het experimenteren met fightcade. Zijn diverse klassiekers mee te spelen moet alleen eigenlijk een game kiezen en dan is flink gaan oefenen. Of mogelijk toch een game die ik al ken ala de eerder genoemde kof's, sf2 of x-men cota, al hoewel ik die laatste zo goed als alleen maar vs ai gespeeld heb.
O serieus haha. Ik speel nu sinds 3 dagen street fighter 3th strike via fightcade en ik wil vandaag street fighter 2 turbo nog op me computer zetten. Ik moet eerlijk dat het allemaal best soepel loopt via fightcade en dat ik een beetje verslaafd begin te raken aan die oudere fighters. Het is zelfs zo erg dat ik me ps4 al een paar dagen niet heb opgestart :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_virus26 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 06:54:
[...]

O serieus haha. Ik speel nu sinds 3 dagen street fighter 3th strike via fightcade en ik wil vandaag street fighter 2 turbo nog op me computer zetten. Ik moet eerlijk dat het allemaal best soepel loopt via fightcade en dat ik een beetje verslaafd begin te raken aan die oudere fighters. Het is zelfs zo erg dat ik me ps4 al een paar dagen niet heb opgestart :+ .
Tsja....
Ik zit qua ps4 figthers te kijken naar tekken 7, maar ik heb ook tekken 5 op ps2 en 6 op x360 en amper aangeraakt. Nu wil ik wel ik 6 wel uit de motteballen halen om het een beetje te leren, want het plan is om met wat collega's tekken 7 te gaan spelen en dat gaat nu voornamelijk pijnlijk zijn, zij zijn ervaren online warriors en ik op niveau ' wat doet deze knop' :?

Verder zat er hard aan te denken om op goed geluk naar mm hoofdorp te rijden, want daar zou een kof 14 in de budget bak liggen voor 15 euro....heb dat uiteindelijk niet gedaan. ik heb gewoon weinig tijd inc. dat ik eigenlijk geen fysieke games meer wil.

Ik heb al sf5 en mk10 en die raak ik ook niet tot amper aan.

Die ouwe games zijn gratis en met gratis online, icm weinig spelen is de prijs erg fijn. Aan de andere kant, minder spelers en degene die er zijn, zijn wsl hardcore en of veteranen die de spelen van binnen naar buiten kunnen al.....Op zich niet erg, maar het is een harde leerschool en helemaal icm weinig spelen........

Dan blijft er over sp, en die heb je bij fighting games imho in 2 smaken. Die ai bakt er weinig tot niets van of de ai is een cheating bastard waardoor het alleen maar frustrerend is. Er zijn maar weinig spellen waar ik het wel leuk vond om tegen de ai te spelen. x-men cota, sf2 en sf4 zijn denk ik de uitzonderingen voor mij. Misschien ook nog wel nightwarriors.

Het leuke aan fightcade is dat je iig de keuze hebt uit veel titels en gratis online. Dus wat dat betreft snap ik dan wel dat dit het wint van ps4. Gfx zijn leuk maar bij fighting games niet alles bepalend.

In de toekomst? ik heb dbz altijd een geinige serie gevonden, mogelijk wordt dit de eerste anime game die me echt kan hooken, aan de andere kant ik vrees dat die gewoon aan de backlog toegevoegd zal worden.

Marvel en de anime tag team game trekt me dan weer totaal niet, injustice 2 vind ik grappig omdat ik toch ook wel van super heroes houdt, maar het blijft een netherrealm game, en ik heb injustice 1 ook nog in de back log :)

Het ' probleem' in dit genre is dat het er een is waar je niet snel uitgeleerd bent.Aan de ene kant heel cool, aan de andere kant irritant, je (iig ik :P ) game ter ontspanning en paar uur kansloos afgemaakt worden is dan nogal counter productive.

Wat dat betreft (en dan komen we weer on topic) is Sf5 op papier voor mij eigenlijk een ideale game. Easy to learn maar nog steeds genoeg te leren en wel voldoende tegenstand dus dan ook wel mensen van mijn niveau. Hij is (imho) wel stukje minder populair dan sf4 dus wat dat betreft zou online ook lastig kunnen worden. Maar kweet niet, heb er eigenlijk niet heel veel zin in? voor sf4 natuurlijk ook een hele tijd maar niet of erg weinig fg's gespeeld. En met sf4 best veel, misschien moet ik het genre gewoon weer even laten rusten.

En de geruchten dat Sagat erbij komt worden ook steeds hardnekkiger.........geen idee of dat wat gaat uitmaken maar die ' moet' ik uiteraard wel even enigsinds gaan uittesten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zijn inmiddels een maand verder en de Sagat geruchten blijven helaas dat. Maar season 3 dus........en dat is dan (begin van) 2018?

Is nog wel ver weg. Ik heb inmiddels weer bijna 100k in game cash gescharreld en kan dus weer een char gaan aaschaffen en zal dan maar tussentijds iemand anders kiezen.
Ik geloof dat we nog een nieuw persoon krijgen.

Moet zeggen dat als er een super uitbreiding komt, ik die wsl toch wel zou aanschaffen, vind het wel irritant om veel te moeten grinden om anders alle chars te kunnen kopen.

Ben wel benieuw hoe jullie (is er nog iemand? :P ) daar tegenaan kijken. Mogelijk is het als je ' gewoon' een paar uur per dag speelt (wat ik met sf4 toch zeker een korte periode heb gedaan' dan het dan nog wel meevalt.

Ik moet wel zeggen dat ze het met Abigail en Menat iig wel voor elkaar hebben gekregen om interesante chars vrij te geven! Ook Kolin vind ik leuk, maar toch net wat minder dan die anderen. Akuma wil ik uiteraard ook hebben.....en Guile :P *shakes fist at capcom* grrrr dat doen jullie toch wel weer goed.

[ Voor 196% gewijzigd door Sagat op 06-09-2017 13:52 . Reden: niet dubbel ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mja, het ding is vooral met SF5 dat het allemaal too little, too late is geweest. Door zo'n bare game aan te bieden zijn er al heel veel mensen afgehaakt die je niet terug gaat krijgen. Hopelijk doen ze dat ove reen 2 weekjes toch beter met MVC:Infinite, alhoewel daar ook 80% uit MVC3 komt.

Dragon Ball FighterZ heeft op dit moment mijn voorkeur, maar das nog even wachten tot Februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat jij zegt is wel een van de redenen die er zijn om dus een super rebrand te doen, nieuwe reviews en hopelijk spelers die het spel dan een 2e/nieuwe kans geven. Als ze het een gratis update voor bestaande users maken, houden ze woord qua ' 1 disc gaat alles zijn wat je nodig hebt' maar krijg je toch weer iets meer beweging.
Ik heb geen enkel idee hou de sf3 games het destijds gedaan hebben.....voordeel dat die hadden is dat ze een console generatie overlapten en daardoor mogelijk meer verkocht hebben, maar verder denk ik dat die situatie redelijk is, zoals nu met sf5.
SF4 was volgens mij mainstream ook best populair, sf5 bij lange na niet (en idd ook terecht zoals je benoemde) in de scene wordt het wel gespeeld natuurlijk. Maar volgend jaar evo wordt een spannende, het zou zo maar kunnen dat MvC:I meer inschrijvingen krijgt. DBZ......? maybe. Tekken zou me ook niet verbazen, volgens mij is die ook redelijk populair.

Ik heb zelf echter niet zoveel met Marvel fighting games (vind ze te druk) dus ga infinite negeren.

DBZ is wel interesant, echter anime is ook niet echt mijn fg subgenre.Ga die dus niet full price halen...denk ik. Kan maar zo zijn dat ik hier wel door de hype overstag ga :D

In het kort gezegd: ik hou van sf2, sf4 en kof98 & 2k2 en sommige andere capcom of snk fighters.
De eerst fg die ik enigsinds serieus gespeeld heb die niet van die gasten is, was MK2 op de snes LANG geleden :)

Kof14 staat dan ook nog wel op mijn radar indien die een keer een mooie discount krijgt (ps plus zou nog beter zijn, maar vrees dat ik daar achter het net ga vissen, misschien wel over 1-3 jaar ofzo, waarbij ik eerder 3 dan 1 zou gokken).

[ Voor 27% gewijzigd door Sagat op 06-09-2017 13:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Gister begonnen met Marvel vs capcom infinite. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de game eerst niet wilde kopen omdat ik hem niet echt heel erg tof er uit vond zien maar wat heb ik me vergist zeg. De graphics zijn niet mooi en hadden veel beter gekund maar de gameplay is echt geweldig 8) 8) . Als je kijkt hoeveel setups je hebt en hoe lekker de netcode is dan kan ik niet anders zeggen dan dat het echt een hele goede game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel zelf iets meer sf5. Probeer beetje missions te doen, en daarnaast survival om zo de in game 'zenny' te verdienen. Geloof dat ik nu 4 chars verdiend heb, dus nog 6 te gaan. Verder vind ik het ook leuk om toch te kijken hoe ver ik in de rankings kan komen (gold moet voor een trophy).

Marvel heb ik dan niets mee. On te kijken vind ik het tof (nou ja, m3 iig wel) om te spelen te druk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Street Fighter is mijn favoriete jeugdspel. :)

Verwijderd

Ik speel op pc en ben tevreden met het.

• Akaendra
MVCI is een heel stuk minder druk dan umvc3, ook geen instant touch of death spul meer.
Leuke game, ook al is het geen grafische pracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:02:
MVCI is een heel stuk minder druk dan umvc3, ook geen instant touch of death spul meer.
Leuke game, ook al is het geen grafische pracht.
Ik heb de demo geprobeerd, was idd niet onder de indruk van de pracht, heb ik overigens met sf5 ook, kan er niet echt de vinger op leggen, maar het stijltje is het net niet voor mij (dat had ik overigens ook met sf4 :) )

heel misschien komt mvc:i nog als ie een keer voor weinig te krijgen hebben, echter dan zou ik eerder kof14 kopen, of de nieuwe arcsis dbz game.......of zelfs AoF collection voor ps2 :P
(ik twijfel ook injustice 2 toe te voegen, echter na mk9, 10 en injustice 1 allen zo goed als genegeerd te hebben moet ik concluderen dat ik simpelweg geen NRS man ben) oh en als het goed is binnenkort een xb1, dan wil ik KI ook wel proberen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister leuke sf5 sessie gehad, ondanks dat ik midden in een spannende pot (zelf eerste gevecht gewonnen, 2e verloren, en 3e gevecht stond het 1-1 in ronden) mijn controller verbinding verloor :'(
Maar ja, dat is mijn eigen risico omdat ik met een legacy controller speel (ps3 mad catz pad). Ik heb wel een joystick (met echte ps3 en ps4 mode!), maar speel eigenlijk liever op pad, dit is denk ik wel een goede motivatie om me naar stick te dirigeren ;)

Verder viel het me op dat ik al bijna op de helft ben qua trophies, dat vind ik toch ook wel geinig. Als laatste gister Urien kunnen kopen en mijn eerste indruk is dat hij toch wel erg veel potentieel heeft. Heb hem nog niet online getest, het kan zo maar zijn dan mijn mening dan heel snel herzien wordt :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sf5 AE aangekondigd! Wat gaan 'we' doen? Ik ga voorlopig lekker door met project 'grind da fight monies'.
Mocht de uitbreiding droppen naar een mooi budget prijs dan zou het zomaar kunnen dat ik wel ga kopen (maar ik vind 40 te duur, 30 ook, 20 ook daaronder komt het in de twijfel zone ;) )

De gameplay kant van de uitbreiding word een gratis download, dus wat dat betreft houden ze woord dat je nooit een extra cd zal moeten kopen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Street fighter V is dood voor mij. Ik heb geen plezier meer in het spelen van die game en het voelt ook allemaal zo ontzettend geforceerd. Ik hou het voor nu wel bij tekken 7, mvci ,injustice 2 en MKX omdat die gewoon geweldig blijft. Als street fighter V een keer komt met een paar leuke characters zoals sagat,evil ryu etc. pas dan ga ik er een keer aan denken om hem weer op te starten. Enige wat ik nog een beetje leuk vind is abigail maar daar hebben we het dan ook wel mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga sf5zondag as wsl even local spelen met een goede vriend van me waar ik normaliter sf4 of kof98/2k2 mee speel. Dat hebben we al een keer eerder gedaan toen de game net uit was, maar toen vonden we het beiden niet geweldig. Ik heb nu met abigail, urien en ed iig wat chars die niet in sf4 zitten, en Balrog is behoorlijk anders dan in sf4, dat vind ik ook wel leuk. En ik heb er nu zowaar lol in om online te spelen.

Dus ja ik vind hem inmiddels toch wel lekker spelen. Sf4 eigenlijk nog steeds leuker en het zou me niet verbazen als we het naar een uurtje wel gehad hebben met sf5, maar wie weet.

Problemen die ik ermee hou is dat het laden nog steeds irritant lang voelt. En ik vind het nog steeds irritant dat ik online vooraf mijn char moet kiezen. Maar daar heb je locally geen last van.

Van de games die je noemt wil ik vooral tekken 7 nog is proberen, echter als life long tekken n00b gaat me dat heel veel tijd kosten voordat ik daar ook maar iets van bak. Dus dan is af en toe een half uurtje op sf2 gebaseerd ryu derpen nog steeds leuker :X

Tekken is wel in de virtuele bargain bin op de ps4, 35 dollar in de usa store, en er was bij offgames ook nog een soort kortings actie op prepaid kaarten. Mogelijk ga ik hem toch stiekum binnenhalen, maar icm met het geen tijd verhaal wacht ik nog wel even tot hij in de 20 euro categorie valt.....wil hem voornamelijk hebben om vs 2 collega's te spelen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaafganad op de activiteit hier, geld dit niet alleen voor jou.
Na een paar weken lekker fm gegrind te hebben ben ik eigenlijk ook weer gestopt. Speel sowieso weinig in sf5's defense maar heb er eigenlijk geen zin meer in.

Misschien start ik het weer is op als de uitbreiding er is, v-trigger keuze lijkt me toch wel leuk, en als Sagat erbij komt wordt het misschien ook leuker voor me, al hoewel ik me Ruy meer dan halverwege level 30 ben en ik wil die trophy toch eigenlijk ook wel hebben 8)

Ik twijfel nog steeds over die uitbreiding, aan de ene kant heb ik zoiets van een keer splashen en ik heb weer alle chars (en dan mogelijk een season pass voor de s3 chars) aan de andere kant, het gaat nog wel redelijk snel als je de wekelijkse missies doet en daarnaast survival mode (waarbij ik nu wel al de meeste chars op easy gehaald hebt, op medium wordt het al lastiger en tijdrovender, om nog maar te zwijgen van hogere difficulty levels). Decissions decissions.

DBZ fighter game lijkt me ook stiekem erg leuk, en misschien de game waardoor ik eindelijk anime games een beetje ga snappen......kan ik ook is semi normaal gg/bb spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
16 januari de nieuwe arcade update met nieuwe v triggers , nieuwe moves etc. Ben benieuwd of dit in combinatie met season 3 en eventuele classic characters de game weer wat vooruit gaat helpen. Ik ga nog 1 poging wagen op 16 Januari en anders schrijf ik deze game definitief af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga 'binnenkort' nog een keer een afspraak met mijn 'sf4/kof buddy' houden en dan is kijken of we het in de huidige vorm wat leuker vinden dan bij launch. Wsl zal dit zijn na 16 januari, dus wie weet........?
(was dit tijdje terug al van plan, maar er was toen iets waardoor we niet konden spelen......geen/verkeerde controllers ofzo |:( )

Ik heb gister toevallig weer is wat FM gesprokkeld, maar voornamelijk door sp te spelen. Ik merk dat ik te lui ben om mijn fightpad te authenticaten, of nog erger, om stick te 'leren' voor deze game. Voor beiden moet ik in plaats van op de bank hangen ook echt voor de tv gaan zitten met een stoel, dat helpt ook niet mee
(FWP jaja)

Ik weet wel dat ik eigenlijk tot de laatste evo van sf4 (ben geen fan van Elena en Decarpe dus geen tot en met) het altijd erg leuk vond om naar tournaments te kijken, met sf5 is dat een heel stuk minder.

Ik verwacht/hoop wel op wat nieuwe mensen in Jaunari, mogelijk dan wat makkelijker levellen.....al hoewel het vooral mijn eigen schuld is omdat ik vaak met de standaard pad vanaf de bank game en inspiratie loos aan het mashen ben. Verlies echt van mensen waar dit volgens mij in sf4 niet gebeurd was.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Season 3 trailer was dope die arcade edition van sfv met sagat, blanka, sakura etc echt nice :D en dan nog de collection met sf2 turbo, de alpha series en 3th strike met online play. Eindelijk weer een beetje blij met capcom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol ik heb onder de spreekwoordelijke steen geleefd dit weekend, trailer nog niet eens gezien (guess what i'm gonna do after hitting ' plaats reactie' :P ), wel meegekregen dat de collectie uit gaat komen, maar zelf geen interesse in.

Ook geen minuut van capcom cup gezien. Jij (of iemand anders?) toevallig wel?

edit:
1e impressie: dikke trailer! Wel natuurlijk helemaal cgi...
2e impressie: wait Sagat als laatste? God why?! oh well, dan kan ik iig eerst op mijn gemakkie Ryu naar level 30 brengen. Had met voorgesteld dat als Sagat er gelijk al bij kwam dat ik dan liever met Hem ging spelen ipv Ryu. Misschien sowieso switchen, vind Ryu erg saai en verlies ook erg veel, denk dat ik met zo ongeveer ieder ander char veel betere results ga halen :D

[ Voor 41% gewijzigd door Sagat op 11-12-2017 15:07 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ik hoor niemand over de nieuwe Dragon Ball game?
Voor mij toch wel het spel waar ik echt enorm naar uitkijk:

Dragon Ball FighterZ

[ Voor 26% gewijzigd door henkyyyyyyy op 05-01-2018 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:23:
Ik hoor niemand over de nieuwe Dragon Ball game?
Voor mij toch wel het spel waar ik echt enorm naar uitkijk:

Dragon Ball FighterZ

[video]
Tsja als je nou gelijk hier was komen lezen ;)
Maar ikzelf ben dus van plan te wachten, hoe het nieuws wel in de gaten, en deel aub je ervaringen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Sagat schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:36:
[...]

Tsja als je nou gelijk hier was komen lezen ;)
Maar ikzelf ben dus van plan te wachten, hoe het nieuws wel in de gaten, en deel aub je ervaringen :)
Ga ik zeker doen en als er genoeg animo is, weer een toernooitje doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik heb hem wel in de preorder ja :)
Geen idee wie ik ga mainen, teveel characters die me leuk lijken en dat heb ik eigenlijk nooit met fighters.
Sowieso stemmen op Japans voor die van mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stemmen ALTIJD op japans, misschien met uitzondering van Guile :P

Was toevallig was ps2 games aan het uitpakken en kwam guilty gear tegen. Misschien die even spelen als warm up. Heb ook nog de persona4 fighter op ps3 en bb op pc. Choices!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Open beta dragonball zondag en maandag en voor de mensen met een pre order al spelen vanaf morgen :D. Ik kan niet meer wachten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Sagat hoopt dat de post opschiet met mijn ziggo pakket, kan ik mogelijk nog even mee beta-en :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Beta code voor early acces van de dragonball beta is binnen. Nu vanmiddag kijken of ik hem kan preloaden en dan kan ik morgen vanaf 09:00 uur een dagje eerder aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Update binnen getrokken. Maar ik kan sindsdien niet meer inloggen op de servers van Sf V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Bah! Altijd op het moment dat je ff wilt knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dan kan je alvast er in komen en met de nieuwe Vtriggers aan de slag in training mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ja vind sommige heel heel handig. Alleen de v2 van akuma snap ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:38:
Ja vind sommige heel heel handig. Alleen de v2 van akuma snap ik niet
Using Shiretsu Hasshi, Akuma can link together powerful attacks using the V-Timer instead of the EX gauge. Grounded HP/HK attacks and each of his special moves can be canceled into EX special moves.
There are many moves he will be able to cancel into the EX special moves, giving him the ability to deal great damage from a number of situations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
En weer down....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Iemand al Dragon Ball FighterZ gespot in de winkels ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Flinke update van SF V :D
Ik zie nieuwe chars, nieuwe stages, nieuwe features; mooie uitbreiding.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H21gFjZbHQY]
Hele toffe nieuwe intro ook!

Wat me wel opviel: ik zie Blanka in de trailer, maar ik zie 'm niet in de game. Zou hij ooit nog toegevoegd gaan worden?
Binnenkort de stick maar weer eens uit de doos halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
dvdkiwi schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:22:
Flinke update van SF V :D
Ik zie nieuwe chars, nieuwe stages, nieuwe features; mooie uitbreiding.
[video]
Hele toffe nieuwe intro ook!

Wat me wel opviel: ik zie Blanka in de trailer, maar ik zie 'm niet in de game. Zou hij ooit nog toegevoegd gaan worden?
Binnenkort de stick maar weer eens uit de doos halen.
Blanka zit in season 3 maar deze moet nog worden uitgebracht. Alleen Sakaru van de season 3 characters is nu speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
henkyyyyyyy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:14:
Iemand al Dragon Ball FighterZ gespot in de winkels ? 8)
Deze week wordt een jacht op de game hahah >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Ach, mijn DB FighterZ Collectors Edition zal er vrijdag wel zijn, of donderdag, met wat geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
When's Sagat? ;(

Ook leuk, ik las dat de punten/fm behaald met Sakura verdwijnen als ze weer achter de paywall verdwijnt, aargh volgens mij heb ik missies met haar gedaan, buh bye 2500 punten ofzo. Maar goed, ik denk dat ik me ga focussen om s2 char vrij te spelen, en voor s1 en s3 koop ik toch maar een season pass. Het is leuk dat je het met grinden van missies, survival etc ook kan halen, maar er gaat toch wel veel tijd inzitten. Die spendeer ik liever aan chars die ik leuk vind.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Ik moest even zoeken maar schijnbaar is er een spelerslijst. https://docs.google.com/s...0SPtZpJz1-eLBY/edit#gid=0

Wellicht een idee om die toe te voegen aan de openings post?

Ik zoek nog spelers op ps4 van silver - gold. Om zo nu en dan wat matchups te kunnen oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KontI schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:37:
Ik moest even zoeken maar schijnbaar is er een spelerslijst. https://docs.google.com/s...0SPtZpJz1-eLBY/edit#gid=0

Ik zoek nog spelers op ps4 van silver - gold. Om zo nu en dan wat matchups te kunnen oefenen.
Goede suggestie (in het sf4 topic hadden we dat ook O-) ;) )
Ik ben zelf bronze geloof ik, maar ik zal je wel adden eventueel, moet eigenlijk echt is sf5 wat serieuzer spelen, enige ding is dat ik nogal zeer sporadish online ben......maar via pm kunnen we eventueel een concrete afspraak maken mocht je interesse hebben).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:12
KontI schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:37:

De spelerslijst stond al netjes in de openingspost :)
"Link naar actieve spelers van GoT vind je terug in deze Google Doc."

Een hoop karakters staan (nog) niet in de openingspost. Ik speel deze game echt al geruime tijd niet meer, en zal voorlopig ook de interesse niet hebben om dat wel te doen. Wat mis ik SF4 soms nog zeg.

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 20-04-2018 10:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
FREAKJAM schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:55:
[...]

De spelerslijst stond al netjes in de openingspost :)
"Link naar actieve spelers van GoT vind je terug in deze Google Doc."

Een hoop karakters staan (nog) niet in de openingspost. Ik speel deze game echt al geruime tijd niet meer, en zal voorlopig ook de interesse niet hebben om dat wel te doen. Wat mis ik SF4 soms nog zeg.
Heb er twee keer doorheen gelezen. Maar je hebt gelijk, met een search kon ik hem vinden.

Persoonlijk mis ik sf4 niet zo erg. Was altijd wel leuk om die 1frame links te oefenen in training. Maar die kon je toch nooit online doen. Vrijwel alle combo's kan je nu met sf5 wel (met links en rechts een uitzondering). Tuurlijk is er genoeg aan te merken op sf5. Maar ik vind de netcode goed genoeg voor mij. En de online opties zijn ook voldoende voor mij.

Balance is ook beter imo. Het zit allemaal wat dichter tegen elkaar aan. Maar dit is natuurlijk allemaal heel persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sf4 was als water in de woestijn, en dan ook nog is mijn eerste online ervaring waarbij ik een game echt bleef spelen (lang geleden ooit quake over mijn isdn lijn gespeeld ew :P ) .......match made in heaven. Sf5 mist het magische, dat gezegd hebbende, ik vind absoluut dat capcom zijn best doet om het maximale uit de game te halen. Ik hoop ook dat Sagat mijn echte redder wordt en dat ik dan helemaal meer ga spelen.

Groot probleem wat ik wel heb, is controller. Ik heb een ps3 madcatz fightpad, maar als ik de emulatie aanzet is het een russisch roulette, in het begin van de game kon ik ongeveer een uur spelen, de laatste paar keer was het 10-15 mins........als je midden in een gevecht niet meer kan sturen is dat enigsinds frusti. Ik heb wel een ps4 mini joystick gekocht, maar ben toch al meer pad warrior, en een mini stick maakt het wennen nog lastiger. Misschien nog is op zoek naar een 'echte' fightpad.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan ben je 4 maanden verder. En dan komt morgen (vandaag?) al Sagat!!!! oj ha en G :P

En inmiddels ook in het bezit van een hori fighting commander dus besturing is ook geen issue meer.

Ik vind 4 nog steeds leuker dan 5, maar 5 is inmiddels ook een iig een goede game geworden, waarbij het laden nog steeds ergernis 1 is. Het grinden voor de characters is inmiddels ook ok geworden gezien ik al char pass 1 en 3 gekocht heb, dus nu nog ' maar' 3 chars hoef vrij te spelen (Menat, Kolin en Zeku) Dus lekker doorgrinden, en hopen op 'fight money gifts' en/of bonus missies.......

Hier nog mensen die het spelen of is iedereen door naar dbz fighter of BB cross tag of nog wat anders?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik neem mezelf elke keer voor om weer te gaan spelen, maar elke keer wordt het toch weer Golf, GT Sport of Battlefield...
Pasgeleden wel even de laatste update(s) gedownload; spel heeft aardig wat content nu :)
En de special artwork die je vrij kunt spelen is echt heel erg tof! Heb als Playstation achtergrond nu die van Ryu staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Geen verrassing voor Sagat, maar ik speel (weer) SFV. Dankzij een groepje mensen die het nu ook spelen heeft het bij mij weer nieuw leven ingeblazen. Had alle S1 en S2 characters al, en heb een tijdje terug S3 Character Pass in de aanbieding aangeschaft.

Probeer nu wat beter te worden met Akuma. Zit nog altijd tussen Bronze en Super Bronze in, maar dat moet maar eens afgelopen zijn (is tevens wat mij motiveert te spelen).

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik speel het al bijna 2 jaar op de ps4, maar ik word echt niet beter. En dat frustreert enorm.
Ik dacht een frisse wind, laat ik de gratis versie van steam eens proberen. Maar die is af en toe helemaal van het padje af.
Ik heb een potje gehad met teleporterende cammies. Die stond overal en nergens tegelijk. Daar kon ik gewoon niet tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Misschien moeten wij eens tegen elkaar spelen; ik speel het te weinig en wil daarom best als kanonnenvoer dienen hoor. Misschien word ik er zelf ook beter van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik speel samen met Sagat en twee vrienden die nog in de Rookie bracket zitten op dinsdagavond. Wij spelen op PC en PS4 en gebruiken daarbij Discord, mocht je een keer zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Klinkt goed! :)
Maareh, wat is discord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:26:
Klinkt goed! :)
Maareh, wat is discord?
Ha, ik dacht dat de meeste daar wel bekend mee waren, excuses.

Voice communicatie op de PC gebeurd meestal via een third-party program, zoals Discord. Omdat SFV crossplay is maar PS4 Party Chat niet beschikbaar is via de PC (voor zover ik weet) gebruikt de helft van onze groep Discord voor op de telefoon (beschikbaar voor Android en iOS).

Voice moet je alleen maar doen als je daar zin in hebt, maar is wel zo gezellig.

[ Voor 7% gewijzigd door Seroczynski op 06-08-2018 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou gisteren (offline, servers waren vermoeddelijk even kapot nadat iedereen ging spelen na evo en/of de 2 nieuwe chars scoren) maar mijn eerste indruk van de king was niet heel erg positief, maar ik zal gewoon meer met hem moeten spelen voor ik mijn eindoordeel kan vellen :)
G nog niet geprobeerd, maar ik lees dat hij best goed is, mogelijk beste char van iig S3 :o

Verder leuk als je mee zou doen Kiwi! Denk dat je met wat je lang geleden vs mij liet zien wel mee kan met de groep hoor. We hebben nog een hoop te leren, waarbij ik dan wat kan leunen op fundamentals van vooral sf4, maar sf5 specifiek ben ik ook nog grote n00b.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 07-08-2018 08:37 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Leuk dat dit topic ook weer een beetje leeft. @Dj Neo Ziggy Herkenbaar, ik heb zelf ook m'n max bereikt, maar misschien komt het meer door m'n character keuze ;) Kom niet verder dan Ultra Gold met Juri.

Zou leuk zijn om weer eens een keer met Tweakers te spelen op de PS4.

@Sagat Sagat zag er naar mijn mening ook wat minder uit, maar er zullen morgen vast weer fantastische dingen op Youtube verschijnen ;) Heb zelf net G aangeschaft (heb nog iets van 400.000 aan Fight Money over omdat ik heel selectief ben met mijn aankopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dan lag het niet aan mij dat ik Sagat er erg verkouden uit zag zien en horen. Alsof ie Tiger uppercut binnensmonds zei.
@Unidentified Ultra gold..... nou dan kan ik wel inpakken met mijn ultra brons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat unidentified ons allemaal gaat slopen, maar als het goed is gaan we daar wel van leren. En sowieso, als iedereen komt moeten we minimaal 2 groepen maakt, misschien wel 3, want we hebben als 4 personen (2 non tweakers, Sero en ikke)
en dan komen erbij
DvdKiwi
DJ Neo Ziggy
Unidentified

is 7 (if my math aint failing me?)

edit:
Mijn suggestie
2 groepen dan, en misschien laatste half uurtje een massale group ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 07-08-2018 13:49 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volrath_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08-09 14:56
Ik kan ook wel mee doen. Een jaar geleden ongeveer gestopt met SF te spelen. Was denk ik Silver rank maar heb weer is zin om het op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok officieel beginnen we om 20.30. Ik probeer zelf al 20.00 online te zijn. Misschien handig omf CFN door te geven. Ik dacht dat de mijne 's4g4tNL' was zal het straks nog even dubbelchecken.

@Seroczynski Ik weet niet of jij iets van een tweakers groep kan opzetten die we kunnen delen (desnoods in de altijd fijne members only tag), of zoals gebruikelijk mensen inviten?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Opeens leeft het weer :D
Toch maar weer eens wat gaan oefenen dan!

Vanavond ben ik er sowieso niet > Ajax moet voetballen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb maar even een nieuwe Discord server aangemaakt voor iedereen die gebruik wil maken van crossplay én voicechat. Mensen die op een PS4 spelen en hier gebruik van willen maken kunnen de Discord App op hun telefoon downloaden.

Tweakers Fighting Community Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:29:
Opeens leeft het weer :D
Toch maar weer eens wat gaan oefenen dan!

Vanavond ben ik er sowieso niet > Ajax moet voetballen ;)
In principe is het elke tuesday, ware het niet dat ik de komende 2 dinsdagen niet in nl ben. Maar zo te zien genoeg anderen die willen spelen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btw, misschien nog even goed om wat 'nettiquette' af te spreken, geen idee hoe oud iedereen is, etc, maar ons huidige groepje is vrij relaxed, met af en toe een muffled vloekje bij verliezen etc, maar 'we' zijn zeker niet hardcore aan het thrashtalken, of elkaars moeder erbij aan het halen of met enge ziektes aan het smijten etc. Mocht je dat zoeken, dan weet je dat je van een koude kermis thuis gaat komen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
good games gister! Volrath heeft 'ons regulars' even behoorlijk laten zien hoe het spel gespeeld moeten worden. Maar 'we' hebben gelukkig (allemaal ook geloof ik?) wel wat potten van hem kunnen pakken.
Ik ben benieuwd of volgende week
- DvdKiwi
- DJ Neo Ziggy
- Unidentified
Aanhaken!

Wat ik ben er zelf dan helaas (nou ja, ivm vakantie ;) ) dan niet bij. Wel ff samenvattingen posten hier he?

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste