Geen Firlian 2000, maar lekker beginnen met 1000. Volgende stap is 1500
Of ga op zoek naar een tweede hands sf4 stick?Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 01:16:
Ik kan met geen mogelijkheid een SFV TE2+ FightStick vinden zijn echt overal uitverkocht. Heb de vraag kennelijk onderschat die geen preorder te plaatsen.
Iemand enig idee wanneer de tweede leveringen zullen komen?
[ Voor 27% gewijzigd door firlian op 24-02-2016 20:55 ]
Nee, er zit geen in-game VOIP in SF.dojitsu schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 20:21:
Kan ik mijn pc headset gebruiken met sf5 en hoe? Kan ik niet met ps4 spelers praten als ik op de pc speel?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Toffe guide van die kerel. Wellicht dat ik hem kan recyclen voor mijn BipsonAkaendra schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:51:
https://docs.google.com/s...XtG4l4/edit#gid=571309673
en nu begrijpen we ook meteen waarom Bison moeilijk te punishen is, dat is ook gewoon zo
Wel goede data voor mij als Necalli speler, dat dan weer wel
is everything cool?
Bedankt voor de info. Was al een poos aan het uitzoeken maar kon er niets over vinden.Seroczynski schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:17:
[...]
Nee, er zit geen in-game VOIP in SF.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
TS Sabin en FChamp zijn sowieso niet de minste spelers. FChamp heeft Marvel al eens gewonnen op EVO en ze hebben beiden ook Sim als main gehad in SF4. Ook genoeg Nash spelers zo te zien bovenaan. Geniale naam trouwens; JeSuisCharlie van die Nash spelerdojitsu schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:44:
[...]
Bedankt voor de info. Was al een poos aan het uitzoeken maar kon er niets over vinden.
Toffe game trouwens. Ik zie bij die top rankings een aantal dalshim spelers staan. Erg tof om die matches te zien.
[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 25-02-2016 11:22 ]
is everything cool?
Sowieso is die frame data voor alle characters te gebruiken, alleen met wat te punishen zal redelijk anders zijn afhankelijk van je character. Maar vind het fijn nu ik weet wat ik wel en niet kan punishen als ik tegen een Bipson speelFREAKJAM schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:37:
[...]
Toffe guide van die kerel. Wellicht dat ik hem kan recyclen voor mijn Bipson
Waarom geen Gief? (en waarom geen stick?)buMf00d schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:35:
Heb eventjes de google doc voor mezelf aangepast aangezien ik nu op PS4 speel.
Heb besloten om op pad te gaan spelen dus ik begin in principe weer van voren af aan. Voor nu speel ik met Laura maar heb nog niet echt een vaste character gevonden.
is everything cool?
Op toernooien mag je niet met een ps3 stick aan komen kakken (heb geen converter). En ik wil m'n handen graag heel houdenFREAKJAM schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:49:
[...]
Waarom geen Gief? (en waarom geen stick?)
Vooral na zijn standing HK on block *nooit* een button indrukkenAkaendra schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:14:
Iig wat geleerd van die matchup sheet. Heel voorzichtig doen tegen Bison en dan komt alles goedGeduld met punishes wint matches
I learned that the hard wayfirlian schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:15:
[...]
Vooral na zijn standing HK on block *nooit* een button indrukken
Content en bugfix patches komen gedurende het jaar. Balance changes doen ze met 1 patch op het eind van elk jaar.Akaendra schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 08:33:
[...]
Er komt schijnbaar binnenkort een patch aan, zullen wel wat nerfs bijzitten gok ik zo maar we gaan het zien.
Naja, zolang ze met de patch ook het ragequit problem aanpakken, heb er eergisteren ook weer een gehad die zo nodig moest ragequitten op het moment van zijn verlies en dattie terug zou vallen naar Bronze. Zo jammer en die lui moet je eigenlijk lekker tegen elkaar laten spelen. Plus die situationale Vega/Chunli bug featuring Vega in space, denk dat ze dat ook wel gaan fixen.firlian schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:50:
[...]
Content en bugfix patches komen gedurende het jaar. Balance changes doen ze met 1 patch op het eind van elk jaar.
Link! i need all the education i can get! Als het een beetje meezit ga ik vanmiddag eindelijk beetje spelenSeroczynski schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:50:
Hey FREAKJAM, ik zie je thread op een ander forum. Ik gok dat deze game populair is onder een specifieke groep mensen
10 second ninja DONE
Wie, wat, waar?Seroczynski schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:50:
Hey FREAKJAM, ik zie je thread op een ander forum. Ik gok dat deze game populair is onder een specifieke groep mensen
[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 26-02-2016 10:33 ]
is everything cool?
Sagat schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:26:
[...]
Link! i need all the education i can get! Als het een beetje meezit ga ik vanmiddag eindelijk beetje spelen
Haha, op het DBB forum. Zal voor Sagat weinig SFV informatie bevatten denk ikFREAKJAM schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:32:
[...]
Wie, wat, waar?
Ik moet wel wennen trouwens dat bison zijn scissors niet meer low invincible zijn. (Dit was dacht ik wel in SF4). Ben nu ook geneigd soms een EX te doen door een fireball, maar dat is niet echt een goed idee in SFV lol
Haha, ik zie het inderdaad (had in eerste instantie niet naar je nickname gekeken).Seroczynski schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:34:
[...]
[...]
Haha, op het DBB forum. Zal voor Sagat weinig SFV informatie bevatten denk ik
is everything cool?
DBB? nooit van gehoord.Seroczynski schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:34:
Haha, op het DBB forum. Zal voor Sagat weinig SFV informatie bevatten denk ik
10 second ninja DONE
Screw it, je moet ergens beginnen toch? Dat is mijn insteek bij de keuze waarom ik Ryu main. Niet omdat ik hem tof vind (vind hem ook niet verkeerd) maar omdat echt ie-der-een zegt dat je met Ryu moet beginnen om een feel te krijgen voor de game. En als ik eens wat anders wil dan wissel ik af naar NashSagat schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:43:
[...]
DBB? nooit van gehoord.
En ja het gebrek aan Sagat is een groot sf5 defect![]()
Maakt niet uit, dan neem ik Seth, oh wacht!
Gouken! aargh!
Bison....is compleet anders
Ok Ryu net als de andere scrubs
10 second ninja DONE
[ Voor 63% gewijzigd door firlian op 29-02-2016 04:12 ]
Dat heb ik dus ook. In SFIV spamde ik throw tech echt enorm veel... Nu kan dat niet meer. Er is wel al een option select voor throws.Akaendra schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:13:
Throwtechen is nu een bad habit omdat de throw range veel en veel korter is. Moet er zelf ook nog aan wennen.
Liever eerder dan later. Een grote ergernis, ook al speel ik om zelf beter te worden en niet voor de punten. Nog erger dan meerder ragequiters achter elkaar tegenkomen is verliezen van iemand waarvan je bijna zeker weet dat het een ragequiter is.Akaendra schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:13:
de Shimmy is redelijk goed jaThrowtechen is nu een bad habit omdat de throw range veel en veel korter is. Moet er zelf ook nog aan wennen.
Capcom heeft inmiddels ook al aangegeven om ragequitters aan te pakken, jammere is dat het zelfs op high rank gebeurt (een of andere rank 7 in de wereld met een 31 winstreak die keihard verliest en dan ragequit) Man man man hoe triest ben je dan
is everything cool?
Decentsauce schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:19:
Heb een mooi gif plaatje gemaakt van een van mijn ranked matches.Verbaasd me eigenlijk wel hoeveel van dit soort mensen je tegen komt op 1k+ lp.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
is everything cool?
is everything cool?
[ Voor 44% gewijzigd door KneoK op 01-03-2016 22:26 ]
En inmiddels ontvangen ? Moest je nog btw en inklaringskosten betalen?Kev7381 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:40:
[...]
Lekker!.
Ik heb BROOK UNIVERSAL FIGHTING BOARD besteld![]()
Ps4/Ps3/Xbox360/Xbox1
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Yesxoror schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:46:
[...]
En inmiddels ontvangen ? Moest je nog btw en inklaringskosten betalen?
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
is everything cool?
Tering, 5500 en 3500FREAKJAM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:51:
Ik heb de game ook wel goed onder de knie inmiddels. Ik grab alleen nog veel te veel (SF4 habbit), waardoor ik best veel crushcounters tegen krijg. Gister gespeeld tegen een FANG met 5500 punten en een Bison met 3500 punten en ik had van beiden gewoon kunnen winnen. Twee keer een dikke punish van beiden met crushcounter en critical art en dan ben je gewoon 50% health en een ronde kwijt.
[ Voor 9% gewijzigd door Seroczynski op 04-03-2016 14:05 ]
Haha, ik ben zelf ook pas 1500+ maar ik heb nog niet zo heel erg veel gespeeld. Ik moet echt nog beter punishen en zelf die openingen met een crushcounter zien te vinden. Komt wel goed; heeft tijd nodig.Seroczynski schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:05:
[...]
Tering, 5500 en 3500Ik was gisteren al helemaal trots op mijzelf dat ik 500+ heb
Heb trouwens wel een match gehad tegen iemand met 900+ die ik echt had moeten winnen, dus in relatieve zin ken ik het gevoel
is everything cool?
Inspireer en word geïnspireerd.
Ik reken mezelf ook maar even als een casual. Het probleem heeft voor mij echt met de connecties/server te maken. Ik heb het geduld niet om te oefenen in Training Mode. Ik gebruik Single Player maar vooral Multiplayer matches om gewend te raken aan karakters, moves en zelfs combos die ik leer van youtube etc. Maar het maken van matches gaat zóóó langzaam, het heeft geen zin om iets te proberen te leren.Akaendra schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:15:
Het zal ook beter gaan worden, probleem op dit moment is wel dat het de casual niet aanspreekt, en dat terwijl er redelijk geroepen werd dat het casual friendly zou worden.
[ Voor 5% gewijzigd door r_acker op 14-03-2016 14:26 ]
10 second ninja DONE
buMf00d schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:05:
Aanstaande zaterdag is er een Street Fighter V toernooi op The Party in Eindhoven. 15e entree, be there!
ja ik kijk jou aan FREAKJAM
is everything cool?
dawg schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:21:
hier ook paar dagen geleden street fighter aangeschaft.
ik vond het al een wereldgame ten tijde van street fighter 2 .deze versie speelt heerlijk.
mochten mensen me toe willen voegen voor een knokpartijtje tegen mij, psn: dawgie79
met wie spelen jullie vooral? ik ben al sinds sf2 veel met ken en guile bezig. jammer dat de laatste niet present is, al denk ik dat ik me nu eens ga trainen in nash.
[ Voor 53% gewijzigd door Sagat op 24-03-2016 16:30 ]
10 second ninja DONE
Wie heb jij omgekocht om met Hakan te kunnen spelen?Sagat schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:27:
Guile zit bij de eerste wave van dlc chars, dus dat komt goed![]()
Doe je met met het 1e got sf5 tournooi?
Ik speel momenteel Ruy, maar ik probeer nu via de story mode ook andere chars uit. Hakan heeft daar tot nu to de leukste indruk op me gemaakt. In de beta vond ik Chun ook erg fijn spelen!
Er is dacht ik een google doc met namen, fight id's etc, zie openings post. (moet hem zelf overigens nog steeds invullen)
[...]
10 second ninja DONE
wellicht dat ik wel meedoe, even zien (lees:oefenen oefenen oefenenSagat schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:27:
Guile zit bij de eerste wave van dlc chars, dus dat komt goed![]()
Doe je met met het 1e got sf5 tournooi?
Ik speel momenteel Ruy, maar ik probeer nu via de story mode ook andere chars uit. Hakan heeft daar tot nu to de leukste indruk op me gemaakt. In de beta vond ik Chun ook erg fijn spelen!
Er is dacht ik een google doc met namen, fight id's etc, zie openings post. (moet hem zelf overigens nog steeds invullen)
[...]
10 second ninja DONE
ik dacht dat chris shadaloo nog een paar had weet het niet zeker maar vragen kan altijdSagat schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:54:
Ik heb een ps3 mad catz fight pad gekocht. Wil wel een stick, maar heb daar geen 250 euro voor over, daarnaast zijn ze (waren inmiddels?) deze erg schaars.
is dit mogelijk op de venom? Heb ook 1 maar zie niet direct de mogelijkheid om dit te doenDecentsauce schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 18:56:
Iemand ervaring met het verwisselen van de artwork van een Venom arcade stick? Zoek een plek waar je dit met goede kwaliteit kan laten printen (of wat voor materiaal zodat ik het bij een normale copy shop kan laten doen) maar kan op internet in Nederland hier weinig over vinden.
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Als je hem aan de achterkant openmaakt kun je de plaat losmaken en een andere afbeelding eronder plaatsen.diknmuis schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:07:
[...]
is dit mogelijk op de venom? Heb ook 1 maar zie niet direct de mogelijkheid om dit te doen
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Ik weet niet over voiceserver maar heb wel zin om met wat man een battle lounge te starten.Cityhunter schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:51:
Hebben we een community of voiceserver? Nu de lounges met 8 man kunnen, zou het wel leuk zijn om een beetje feedback te krijgen van andere/betere tweakers?
Bij een combo heb je te maken met een chains, links en cancels. Dit filmpje gaat je vast helpen. (Wel voor SF4, maar geldt ook voor SFV).dawg schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:32:
man, wat is de timing en uitvoering van combo's toch lastig onder de knie te krijgen.
we blijven proberen!
is everything cool?
ik weet het, heb zelf al veel videos gekeken. maar deze is zo te zien met de stick in beeld, wellicht scheelt dat wat voor mijn idee vd timing. thanks.FREAKJAM schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:01:
[...]
Bij een combo heb je te maken met een chains, links en cancels. Dit filmpje gaat je vast helpen. (Wel voor SF4, maar geldt ook voor SFV).
[video]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Muscle memory en oefenen oefenen oefenen. Je doet nu onbewust mashen en dat is je probleem.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:20:
Wat ik nog steeds fout doe met combo's, is het herhaaldelijk de volgende knop indrukken tot hij connect.
Dus stel je voor een combo is:
jHK MP LP
Ziet dat er bij zo uit :
jHK MP MP MP MP LP LP LP
Ik ben zo "bang" dat de combo niet connect dat ik net zo lang druk tot de move er daadwerkelijk uitkomt.
Hoe dit af te leren?
is everything cool?
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 07:52:
Ik heb het geleerd door in training mode de dummy op block after first hit aan te zetten.
Oefen om rustig de combo's uit te voeren door de timing aan te houden, zo weet je wanneer je moet drukken ipv te spammen.
Hit confirms zijn ook handig omdat je dan weet wat te doen als de tegenstander toch blocked en je dan een andere move moet gebruiken om voordeel te halen uit de blockstun en geen punish krijgt.
Oefenen!
Speel ook veel match lobbies met mensen die je kent die beter zijn en kijk hoe zij zich gedragen wanneer je ze onder druk zet.
Doen ze het bij jou, kijk dan of jij je tactiek zodanig kan aanpassen zodat jij wint.
Thanks.FREAKJAM schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:44:
[...]
Muscle memory en oefenen oefenen oefenen. Je doet nu onbewust mashen en dat is je probleem.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Hoeft niet altijd. Je hebt ook een aantal normals/specials die "safe on block" zijn.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:34:
[...]
[...]
Maar goed, nog steeds meer oefenen, want inderdaad als hij geblocked wordt dan word ik dus ook vaak gepunished.
[ Voor 37% gewijzigd door FREAKJAM op 01-04-2016 15:02 ]
is everything cool?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq