Goed bezig!! Ben benieuwd wie je gaat spelen.FREAKJAM schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:50:
Toch maar Windows geinstalleerd (ik draaide Arch Linux) en SFV gekocht. Stick werkte direct
Wanneer gaan we het eerste SFV GoT toernooitje spelen?
Goed bezig!! Ben benieuwd wie je gaat spelen.FREAKJAM schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:50:
Toch maar Windows geinstalleerd (ik draaide Arch Linux) en SFV gekocht. Stick werkte direct
Ik ben voorlopig niet van plan om direct online matches te spelen. Ik wil eerst de game goed begrijpen en mijn fundamentals/combo's op orde hebben. Op advies van buMf00d (die heeft jaren lang offline tegen mij gespeeld) ben ik nu Chun aan het spelen. Ik heb gister een half uurtje training mode gespeeld, maar meer dan dat heb ik nog niet gedaanKneoK schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:06:
[...]
Goed bezig!! Ben benieuwd wie je gaat spelen.
Wanneer gaan we het eerste SFV GoT toernooitje spelen?
is everything cool?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Dat zou de eerste meevaller zijn dan aangezien ik jaren lang low-tier heb gespeeld met Dee Jay in SFIVAkaendra schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:37:
Hmm, als ik vanochtend goed zag is de midscreen Irish whip voor Mika weer terug? Zeker weten dat dat niet werkte met de release.
Chun is volgens mij ook behoorlijk S-tier op dit moment, als ik het zo mag geloven van meerdere sources.
is everything cool?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
What’s up World Warriors!
As many of you know, there were some issues with the Street Fighter V servers on launch day but we’re happy to report that the majority of those issues have now been resolved.
That said, we know there is still a lot left to optimize and not everyone’s experience has been the same so we’ll be checking in each day here to give everyone an update on how things are progressing. We’ve since made few updates over the past 24-48 hours and a look at some of the issues we are aiming to resolve.
Matchmaking
Matchmaking is now working as intended and users should be able to find online matches without much of a wait in both Ranked and Casual mode.
Battle Lounge
Playing in the same Battle Lounge for a set period of time renders players unable to participate in the lounge or matches. Many of the other issues with Battle Lounge have been resolved and users should be able to invite other players to their lounge. The team is still looking at this mode very closely and will continue to make improvements as we move into the weekend time frame.
Match Results
Some users have reported that their match results are not being sent to the server. In most cases, this is more or less a UI bug and your results along with your rewards will still be credited to your account.
If you are unsure if your match was recorded, check your battle log and if the match appears there, it will also be recorded on the server.
Replay Search
Some of the more recent replay data won’t be available immediately when searching the replay database but the team is working on making those replays available as soon as possible.
All of your personal replays are immediately available by going through your fighter profile.
Other issues being addressed:That’s it for today! Thanks so much for being patient with us thus far and we really appreciate not only all the feedback you have given us, but also the words of support as our server team has been working endlessly to bring everyone the best online experience possible! Thanks again and please keep the feedback coming!
- Some user names don’t show up in Rival Search.
- Some user names don’t display properly on battle results screen.
- Ranking functionality isn’t working properly on the CFN.
If you want to report issues you’re having with Street Fighter V, please leave feedback on the official Steam bug reporting thread or tweet at @SFVServer.
We’ll be monitoring all feedback and address as many issues as we can in a timely manner.
Street Fighter Team
Ik heb nog steeds niet achter een computer gezeten om de spreadsheet in te vullen, maar mijn fighterID is ook "SoulOfWax"....firlian schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:09:
Gisteren iedereen toegevoegd aan favorites, met uitzondering van freakjam en r_acker, die nog geen fightersID hadden ingevuld
Ik kan mij nog herinneren uit de begintijd van IV dat je mijn Rose keihard afstrafte ieder potje, ik denk dat ik je even oversla dit keer hoor.firlian schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:09:
Gisteren iedereen toegevoegd aan favorites, met uitzondering van freakjam en r_acker, die nog geen fightersID hadden ingevuld
Ik zou eerst lekker in battle lounges gaan spelen.Seroczynski schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:27:
Wat is verstandiger als totale beginner, enkel casual of ranked én casual? De reden dat ik dit vraag is omdat er bij ranked wellicht een betere indeling van skill levels is en ik daar wellicht beter ingedeeld kan worden.
Mocht ik vanavond ook tijd hebben zoek ik je wel even op, mijn 200+ uur in SFIV hebben hier toch geen enkel nut meer dus voel ik mij ook weer een beginner.Seroczynski schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:34:
Ik heb er nog helemaal niet aan gedacht om lounges te gaan spelen, goede tip. Gaan we dat eens doen vanavond
Prima. Voelen als een beginner en een beginner zijn zal wel verschillen, maar kom maar op!On_E schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:43:
[...]
Mocht ik vanavond ook tijd hebben zoek ik je wel even op, mijn 200+ uur in SFIV hebben hier toch geen enkel nut meer dus voel ik mij ook weer een beginner.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
10 second ninja DONE
Probeer je neutral game te verbeteren en voorkom dat je jezelf cornered. Weet je hoe je footsies moet spelen?henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:22:
Gisteren een frustrerend avondje gehad, ik geloof wel 20 verliespartijen als het niet meer
Ik speel met Nash, maar wordt soms zo onder druk gezet dat ik gewoon niks meer kan.
Alleen blokken en dan op het eind word ik gegooid.
Vooral tegen een Ryu of een Ken.
Wat doen jullie tegen zoveel pressure??
[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 19-02-2016 12:34 ]
is everything cool?
Er is in-game geen VOIP mogelijkheid toch?Sagat schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:23:
Maar een tweakers lounge lijkt me tof. Cross platform, betekent dat ook dat je tegen elkaar kan praten? Of is dat teveel van het goede
Gefrustreerd raken waardoor de meest makkelijke specials al mis gaan.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:22:
Gisteren een frustrerend avondje gehad, ik geloof wel 20 verliespartijen als het niet meer
Ik speel met Nash, maar wordt soms zo onder druk gezet dat ik gewoon niks meer kan.
Alleen blokken en dan op het eind word ik gegooid.
Vooral tegen een Ryu of een Ken.
Wat doen jullie tegen zoveel pressure??
Thanks voor je input en link naar boek, heb zelf al deze gehaald :FREAKJAM schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:24:
[...]
Probeer je neutral game te verbeteren en voorkom dat je jezelf cornered. Weet je hoe je footsies moet spelen?
Je kunt toevallig nu een gratis ebook hierover (en veel meer handige onderwerpen, SF5 related) downloaden op amazon. (geschreven door gootecks).
Haha, ja dat heb ik dus daarna ook, op een gegeven moment maar Button SmashenOn_E schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:26:
[...]
Gefrustreerd raken waardoor de meest makkelijke specials al mis gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door henkyyyyyyy op 19-02-2016 13:30 ]
Wij kunnen elkaar de hand schudden dan!henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:27:
Haha, ja dat heb ik dus daarna ook, op een gegeven moment maar Button Smashen
Leren wat de safe en niet safe blockstrings zijn van je tegenstander en vervolgens leren hoe je kunt punishen. Framedata leren etc. Niet echt iets voor direct een "beginner" (als ik je zo mag bestempelen), maar uiteindelijk heb je er wel baat bij. In het boek van gootecks wordt uitgelegd hoe je een safe blockstring kunt vinden bij je character.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:27:
[...]
Thanks voor je input en link naar boek, heb zelf al deze gehaald :
[afbeelding]
Echt heel erg uitgebreid niet normaal.
Maar inderdaad daar is het waar het bij mij aan schort....
Ik weet namelijk dus niet wat te doen als een Ryu of een Ken bij mij in de buurt komen.
Blokken dan weet je gelijk dat je een Blokstring om de oren krijgt.
Dus ik moet ze op afstand houden, maar vind het best nog wel lastig welke move wanneer voorrang heeft als ze dus te dicht bij komen. Niet echt
Volgens mij heeft Nash ook geen invincible moves..
[...]
Haha, ja dat heb ik dus daarna ook, op een gegeven moment maar Button Smashen
[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 19-02-2016 13:56 ]
is everything cool?
Ja natuurlijk mag datFREAKJAM schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:54:
[...]
Leren wat de safe en niet safe blockstrings zijn van je tegenstander en vervolgens leren hoe je kunt punishen. Framedata leren etc. Niet echt iets voor direct een "beginner" (als ik je zo mag bestempelen), maar uiteindelijk heb je er wel baat bij.
Zo kun je het ook stellen en eigenlijk zeg je het goed in een notendop. Je moet weten welke normals en specials safe en niet safe zijn op block en daar acteer jij weer op. Oefen dit in training mode bijv. Stel de dummy in (bijv Ryu) en laat hem een cr. hk doen. Jij blocked die move en vervolgens oefen jij in trainingmode hoe je het kunt punishen. Magoed, als je het precies wil weten, dan is framedata toch wel heel erg handig.Akaendra schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:09:
Zou heel die framedata nog niet eens gaan gebruiken, dat is echt pas interessant als je goed genoeg bent imo, en dat niveau zullen velen van ons gewoonweg niet halen
Denk dat het gewoon interessanter is om te weten wat wel en niet te punishen is zonder naar framedata te kijken. Sommige dingen zijn namelijk super obvious.
[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 19-02-2016 14:18 ]
is everything cool?
Ja sommige dingen wel inderdaad, zoals een Cr HK, een geblockte Shoryuken enz.Akaendra schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:09:
Zou heel die framedata nog niet eens gaan gebruiken, dat is echt pas interessant als je goed genoeg bent imo, en dat niveau zullen velen van ons gewoonweg niet halen
Denk dat het gewoon interessanter is om te weten wat wel en niet te punishen is zonder naar framedata te kijken. Sommige dingen zijn namelijk super obvious.
Ja dat probeer ik ook te doen.FREAKJAM schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:10:
[...]
Zo kun je het ook stellen en eigenlijk zeg je het goed in een notendop. Je moet weten welke normals en specials safe en niet safe zijn op block en daar acteer jij weer op. Oefen dit in training mode bijv. Stel de dummy in (bijv Ryu) en laat hem een cr. hk doen. Jij blocked die move en vervolgens oefen jij in trainingmode hoe je het kunt punishen. Magoed, als je het precies wil weten, dan is framedata toch wel heel erg handig.
[ Voor 35% gewijzigd door henkyyyyyyy op 19-02-2016 14:33 ]
Practice makes perfect. Ik ben als een complete noob SF4 gaan spelen in 2010 en pas na bijna 2 jaar had ik de game redelijk onder de knie en na 3 a 4 jaar had ik Dee Jay "gemastered" (als in combo's, footsies, weten wanneer je moet punishen, fadc combo's etc etc). Heeft nu eenmaal tijd nodig. Pro spelers hebben dit nu eenmaal sneller door.henkyyyyyyy schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:29:
[...]
Ja sommige dingen wel inderdaad, zoals een Cr HK, een geblockte Shoryuken enz.
Het zijn juist de blockstrings... maar dan moet ik inderdaad goed kijken of er dus een move tussenzit die niet automatisch combo'd en punishble is.
Want het maakt natuurlijk ook uit of de move combo'd of niet.
Lastig haha, ach ja vanavond weer proberen...
[ Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 19-02-2016 14:46 ]
is everything cool?
Weet je wat het isFREAKJAM schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:33:
[...]
Practice makes perfect. Ik ben als een complete noob SF4 gaan spelen in 2010 en pas na bijna 2 jaar had ik de game redelijk onder de knie en na 3 a 4 jaar had ik Dee Jay "gemastered" (als in combo's, footsies, weten wanneer je moet punishen, fadc combo's etc etc). Heeft nu eenmaal tijd nodig. Pro spelers hebben dit nu eenmaal sneller door.
Ik ben in principe dus helemaal niks opgeschoten...henkyyyyyyy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:16:
Hoi allen,
Allereerst wil ik vertellen dat ik hier constant mee zit te lurken.
Gratz to Firlian en Oguz voor hun 5e plaats in het toernooi!
Sagat tof van je om dit topic levendig te houden!
Nu mijn vraag:
Ik speel StreetFighter 4 nu al sinds de release en zit met 15100 punten in G1, heb er denk ik ongeveer 4000 potjes op zitten en kwa speeltijd denk ik 400 uur. Dus kwa tijd steek ik er heel veel in.
Maar ik heb het idee dat ik nog steeds niet erg goed ben. ( mijn main is btw Ryu )
Ik doe bijvoorbeeld heel weinig combo's, ze komen er gewoon niet erg lekker uit bij mij.
Ook weet ik niet wanneer ik precies iemand kan raken, ik win meestal omdat ik de foutjes van mijn tegenstander afstraf met een shoryuken, tatsu of met een shoryuken into Ultra de basic dingen dus.
Ik kan wel een beetje de wedstrijd lezen, maar echt zelf met een opening komen lukt bij mij niet echt.
Sommige mensen weten precies, wat ze wel en niet kunnen doen nadat een tegenstander move X heeft gedaan. Ik heb daar nog steeds geen flauw benul van.
Ook de FADC lukt mij niet, als ik een shoryuken doe en wil FADC doen lukt mij dat wel, maar ik ben te traag om 2 keer naar voren te duwen zodat ik uit mijn FA kom.
Ik kan dus basic StreetFighter 4 spelen, maar zodra het te ingewikkeld wordt krijg ik het niet uit mijn handen.
Ik speel met Stick btw.
Hopenlijk hebben jullie wat tips voor me.
Als het nog meer oefenen is, dan denk ik dat ik aan mijn limiet zit wat er uit mijn handen kan komen.
Ik kan namelijk ook nog steeds niet alle trials halen.
Zou wel jammer zijn want ik vind het een heerlijke game.
Ik heb verder ook niemand irl om mee te oefenen, dat is ook al heel wat minder.
Nou ik hoor het wel!
Alvast dank!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Necalli wellicht? nu heb ik Rose ook wel gespeeld ten tijde van Vanilla SF4, toen vlug gedropt voor Guile omdat die me meer lagOn_E schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:37:
Ik moet eerst nog eens een nieuwe main vinden, waarom zit Rose er nou weer niet bij verdomme.
Laura en Karin vallen denk ik wel af, die eerste vind ik echt lastig en die tweede lijkt me nu al te veel gespeeld online (en ja, dat vind ik dus nooit zo leuk als ik iemand speel die door heel veel anderen wordt gespeeld.)
Ken & Ryu vallen ook af, ook al kan ik hun move lists praktisch dromen sinds de jaren 90.
Maar wie dan? Dhalsim lijkt me top om goed te beheersen maar die speelt zo anders dan de rest.....
Ik heb ongeveer 10% winrate, ik denk dat wij ook eens bij elkaar in de lobby moeten gaan zittendvdkiwi schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:49:
Wel jammer dat de focus attack als move is verdwenen.
Om even mijn level van skill aan te geven: in SF IV heb ik met veel moeite de story mode op normal uitgespeeld zonder continue. Een van de moves waardoor dat lukte was juist die focus attack.
Elke andere game zou ik al lang opzij gelegd hebben, maar ondanks dat ik 95 van de 100 potten verlies (echte stats) blijf ik SF toch heel leuk vinden
Necalli eigenlijk alleen nog maar even die story van gedaan, zal m eens testen vanavond!Akaendra schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:49:
[...]
Necalli wellicht? nu heb ik Rose ook wel gespeeld ten tijde van Vanilla SF4, toen vlug gedropt voor Guile omdat die me meer lag
Ik heb mezelf toegevoegd aan de doc. Heb SF V nog niet maar dat duurt niet langer dan 2 weken meerSeroczynski schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:52:
[...]
Ik heb ongeveer 10% winrate, ik denk dat wij ook eens bij elkaar in de lobby moeten gaan zittenAls je in de Google doc staat zal ik je toevoegen.
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2016 15:02 ]
[ Voor 75% gewijzigd door On_E op 19-02-2016 15:18 ]
Rond 5 uur had ie ook al een 51 win streak, dus aardig op dreeffirlian schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:01:
Momochi streamt-- momenteel 67 win streak ranked met verschillende characters![]()
http://www.twitch.tv/momochoco
is everything cool?
[ Voor 15% gewijzigd door firlian op 20-02-2016 00:05 ]
Op ps4 hebt je de default psn voice chat, ik vroeg me af of capcom dat op een of andere manier kon koppelen met pc spelers. Maar zo te horen (no pun intended) niet dus.Seroczynski schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:07:
[...]
Er is in-game geen VOIP mogelijkheid toch?
10 second ninja DONE
We hebben een google spreadsheet met al onze gegevens. Je mag mij sowieso adden als je wilt, ik kan zowel Ryu als Bison spelen. Volgens mij ben ik alleen een lp/lk combo tegen tegenkomen die niet meer werkt met Ryu.dojitsu schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:43:
Ik wil even vragen wie hier redelijk kan spelen. Ik wil wel wat improven en een paar potjes spelen, maar online krijg ik steeds slechte verbindingen en servers die vol zitten. Ook die combos van ryu op youtube filmpjes. Is dit aangepast in de uitgebrachte versie? Die combos lukken echt totaal niet.
Verwijderd
Hahaha oepsfirlian schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:31:
Zie trouwens dat Mostrow de vlag van Luxemburg heeft gekozen i.p.v. Nederland
Volgens mij kan je dat niet aanpassen toch? Dat is waarom ik vertelde over het kiezen van de SFV vlag i.p.v. nederland.
Verwijderd
Inderdaad, zo blijkt maar weer.....firlian schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:58:
[...]
Volgens mij kan je dat niet aanpassen toch? Dat is waarom ik vertelde over het kiezen van de SFV vlag i.p.v. nederland.
Ik ben ook Bison aan het oefenen. Ja, hij is erg sloom, maar hij heeft beste leuke mixups. Met zijn dash maak je het veel goed vind ik. Ik blijf in ieder geval nog een tijdje training mode derpen alvorens ik online ga spelen.M0otje schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:21:
@firlian vind je bison niet erg sloom en bijna comboloos vergeleken met 5?
is everything cool?
Zijn combos zijn juist zoveel beter in SFV. Hij kan alleen niet meer LP/LK linking naar MK/MP, maar LK->scissor kicks werkt nog steeds. Ook kan je nog steeds combo'en vanuit cr.MP. In SFIV deden zijn combos ook heel weinig damage waardoor ik als bijna comboloze bison nog steeds een hoge ranking had.M0otje schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:21:
@firlian vind je bison niet erg sloom en bijna comboloos vergeleken met 5?
[ Voor 4% gewijzigd door firlian op 20-02-2016 15:06 ]
Die vind ik ook nog lastiger. St hk > cr mp en st mp > cr mp gaat al beterfirlian schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:05:
[...]
Zijn combos zijn juist zoveel beter in SFV. Hij kan alleen niet meer LP/LK linking naar MK/MP, maar LK->scissor kicks werkt nog steeds. Ook kan je nog steeds combo'en vanuit cr.MP. In SFIV deden zijn combos ook heel weinig damage waardoor ik als bijna comboloze bison nog steeds een hoge ranking had.
Ik mis eigenlijk vooral zijn teleport, want hij is inderdaad best langzaam en het is soms echt lastig om iemand van je af te krijgen. In v-mode is hij echt een beest... Mixup dash/devils reverse and instant charge.
Dus juist eindelijk een bison die veel damage kan doen met combos.
[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 20-02-2016 15:56 ]
is everything cool?
[ Voor 112% gewijzigd door firlian op 20-02-2016 15:59 ]
is everything cool?
Dat was bij de Demo ook al zo kwa met ladenM0otje schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:05:
Ligt het aan mij of is alles 10x trager geworden? Het duurt bijna 2 minuten voordat de match start. Battle louche elke x eruit gekicked. Een voorbeeld te geven, ik start sf4 en heb een match voordat ik een match heb met 5. Trainingsmode duurt ook lang voordat ik aan de slag ga. Het laden duurt extreem lang.
Met beta ging t sneller voor mij. Ook toen ik de game al had zaterdag, deed ie dat niet. Ik krijg vaak disconnects en trage load. Denk dat het te maken heeft met de issues.Kev7381 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:18:
[...]
Dat was bij de Demo ook al zo kwa met laden
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2016 17:19 ]
is everything cool?
Jammer. Ik draai de game op semi-recommended hardware (2600k, 960) gelukkig perfect. Kleine upgrade kan goedkoper zijn dan een PS4buMf00d schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:53:
Ik had dit weekend eindelijk tijd om te spelen, blijkt dat m'n pc de game gewoon echt niet trekt. Guess dat ik alsnog een ps4 moet gaan halen /sadface
[ Voor 7% gewijzigd door Seroczynski op 22-02-2016 08:57 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Dat is uitgesloten aangezien Capcom een deal heeft met Sony. Sony heeft er veel van hun Eigen centen ingestoken dus ik zou er niet op gaan rekenen.Pedr0 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:54:
Zal deze ooit nog uitkomen voor de XONE? Of is dat echt helemaal uitgesloten?
Naja, het valt wel op als je iemand met 15 wins bodied hoorOn_E schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:41:
Ik vraag me af hoeveel van die ''ragequits'' gewoon komen door serverproblemen.
Ah, ja dat is wel verdacht.Akaendra schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:05:
[...]
Naja, het valt wel op als je iemand met 15 wins bodied hoor
De andere quitte omdat bij zijn verlies hij een league naar beneden zou gaan.
Allebij aan het einde van de match, die keer dat ik disctte van de server was ook middenin de match en niet steevast aan het einde.
Onderhoud. Duurt ongeveer 3 uur. (Was aangekondigd).Scare360 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:26:
Servers voor jullie ook offline? Ik krijg unable to log into game server. \[2100d]
is everything cool?
[ Voor 33% gewijzigd door KneoK op 23-02-2016 20:43 ]
[ Voor 35% gewijzigd door firlian op 23-02-2016 22:32 ]
is everything cool?
Wat ik ook belachelijk vind is dat lag niet bij beide spelers hetzelfde is... Als iemand bij mij het hele scherm over spring vanwege de lag zal het er bij de andere persoon waarschijnlijk vloeiend uit zien... Omdat ik op de pc speel zou ik kunnen alt-tabben om de lag te verschuiven naar de andere persoon, maar helaas speel ik te graag in full screen window mode, dus alt-tab zorgt niet voor een frame drop.r_acker schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:03:
"Capcom acknowledges that connectivity in Europe and the Middle East continues to lag behind other parts of the world, and the ability to search and join lobbies still needs to be improved."
http://shoryuken.com/2016...bility-after-maintenance/
[ Voor 25% gewijzigd door KneoK op 24-02-2016 00:38 ]
HK en MK scissors zijn -2 en -3 on block en kunnen dan alleen gepunished worden door een command grab of critical art? LK scissors is -4 en is dus minder safe. Vind het wel vaag dat HK safer is dan LK... maar HK kan je dan weer niet in combo'en behalve vanuit standing fierce.Akaendra schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:19:
voor zover ik weet is pressure met scissor kicks echt veel te goed, HK scissor is geloof ik nog altijd safe ongeacht waar je het van raakt, weet dat niet zeker maar ik krijg het met geen mogelijkheid gepunished
Verwijderd
Ik zal wel moeten oefenen, vooralsnog vind ik het nog schier onmogelijk om te punishen. Misschien dat MP Command grab werkt met Necalli maar we zien wel.firlian schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:36:
[...]
HK en MK scissors zijn -2 en -3 on block en kunnen dan alleen gepunished worden door een command grab of critical art? LK scissors is -4 en is dus minder safe. Vind het wel vaag dat HK safer is dan LK... maar HK kan je dan weer niet in combo'en behalve vanuit standing fierce.
Ik speel op de PC en wil enkel met connection "5 only" spelen, anders heb ik ook lag. Het maakt verder niet uit of ik tegen PS of PC speel. Wellicht tref je net van die abusers die alt+tab gebruiken. Daarnaast is het RQ'n op de PC echt te simpel, Alt+F4 of gewoon kruisje als je windowed speeltr_acker schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:43:
Ik vind de afstand voor command grabs bijna te smal voor SFV. Zangief grijpt te vaak mis waar hij in SF4 iemand een half scherm verder nog kon grijpen.
Ik merk trouwens dat ik tegen pc spelers veel meer technische problemen heb: Veel lahlg en veel meer quitters. Gisteren twee rondes met een Perfect verloren van iemand. Ik weet zeker dat hij zat te klooien. Zon bizarre match had ik nog nooit gezien. Alleen, bewijs is er niet. Maar het frustreert zo erg dat ik denk ik uiteindelijk alleen maar verbinding maak met ps4 spelers.
Hoe heb je dat gedaan?roricvs schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:38:
. M'n x360 Fight stick grondig afgestoft en aan de praat gekregen op de playstation
is everything cool?
Klopt wat FREAKJAM zegt, http://www.brookaccessory.com/detail/22846686/. Deze afgelopen vrijdag besteld, werkt verrassend goed.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq