Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeToBe schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Dat is het hem. Te laag geplaatst is absoluut niet leuk, maar te hoog geplaatst worden is nou ook niet geweldig. Goede tip van de training. Ik heb me voorgenomen om er vanavond even lekker voor te gaan zitten en zal dan wel beginnen met de trainingen!
Aanhaken bij de PS4 spelers mag natuurlijk ook mocht je daar zin in hebben. Heb veel geleerd van mensen zoals @OzzieMann, @Utoka, @MrMistral, @Beakzz. Aerials maken en daarop kunnen anticiperen is 1 ding. Het echt doen en weten wanneer het kan leer je idd pas echt online.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
The Outlaw schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:40:
[...]

Aanhaken bij de PS4 spelers mag natuurlijk ook mocht je daar zin in hebben. Heb veel geleerd van mensen zoals @OzzieMann, @Utoka, @MrMistral, @Beakzz. Aerials maken en daarop kunnen anticiperen is 1 ding. Het echt doen en weten wanneer het kan leer je idd pas echt online.
Van @OzzieMann snap ik dat je geleerd hebt om goals te stealen, maar wat kan je in vredesnaam van mij hebben geleerd? Hoe je in het algemeen niet moet spelen? :+

Moet weer eens RL spelen op de PS4. Ben al maanden enkel op de pc bezig. Zijn er nog bepaalde dagen dat er gespeeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 11:33
[...]

Ik speel ook veel 3vs3 solo maar dan speel ik vrij passief/defensief omdat je niet weet wat je aan je teamgenoten hebt. Rotatie is dan meestal ook een stuk minder. Met een vaste groep durf ik eerder naar voren omdat ik weet dat ze ook enige kennis van rotatie hebben en dat er altijd wel 1 de verdedigende rol op zich neemt.

[ Voor 3% gewijzigd door Utoka op 19-07-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-05 15:45

BeToBe

Privacy jurist

[...]

Dank voor het aanbod, maar ik ga eerst maar even door de training heen en veel oefenen. Het niveau online ligt gewoon hoger en Rocket League is 'easy to learn hard to master', dus ik ga nog heel veel oefenen!

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:54
[...]

Jouw iets leren is een ding, maar wanneer ga je het geleerde in de praktijk brengen??? :+
Beakzz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:45:
[...]

Van @OzzieMann snap ik dat je geleerd hebt om goals te stealen, maar wat kan je in vredesnaam van mij hebben geleerd? Hoe je in het algemeen niet moet spelen? :+

Moet weer eens RL spelen op de PS4. Ben al maanden enkel op de pc bezig. Zijn er nog bepaalde dagen dat er gespeeld wordt?
Persoonlijk speelde ik altijd toch wel makkelijk met jouw, je hebt altijd het middenveld goed onder controle (tot irritatie van de tegenstander aan toe). Ik speel zelf meestal op maandag of dinsdag en op vrijdag. Soms ook andere avonden als ik toestemming heb.

@BeToBe Schroom niet om toch een kere aan te sluiten, ik heb al menig beginnend speler op sleeptouw genomen. Pas dan altijd mijn speelstijl een beetje aan, maar zeker in een 3vs3 met 2 ervarener spelers kan je goed leren.

@spelenmetrandomsmaargeldtsomsookvoorsommigespelershier.
Helaas denken de meeste spelers dat scoren het belangrijkste is, echter ben ik van mening dat het eigen doel leeghouden veel belangrijker is. Dat doelpunt valt vanzelf op het moment dat de tegenstander net dat tikkeltje te ongeduldig wordt.
Kijk ook niet alleen maar naar de bal, wat natuurlijk een bijkomend nadeel is van de Ballcam, maar kijk ook vooral naar de auto's rondom/richting de bal. Hoe beter je het spel kan lezen hoe makkelijker het uiteindelijk wordt. Helaas zijn sommige medespelers nooit te voorspellen en die zullen dan ook altijd, ongeacht de richting, proberen om de bal te raken.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

OzzieMann schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:22:
@BeToBe Schroom niet om toch een kere aan te sluiten, ik heb al menig beginnend speler op sleeptouw genomen. Pas dan altijd mijn speelstijl een beetje aan, maar zeker in een 3vs3 met 2 ervarener spelers kan je goed leren.
Ga ik zeker doen!
@spelenmetrandomsmaargeldtsomsookvoorsommigespelershier.
Helaas denken de meeste spelers dat scoren het belangrijkste is, echter ben ik van mening dat het eigen doel leeghouden veel belangrijker is. Dat doelpunt valt vanzelf op het moment dat de tegenstander net dat tikkeltje te ongeduldig wordt.
Volledig mee eens. Het lastige van online is de communicatie. Vaak genoeg dat het hele team als een gek naar voren gaat en daarmee de eigen goal vergeet. Ik win liever met 1-0 dan met 5-4. De 4 extra goals maken is natuurlijk lekker, maar dat betekent wel dat je achterin wat steken hebt laten vallen en dat is zonde. Dan liever een clean sheet!

[ Voor 5% gewijzigd door BeToBe op 19-07-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:22:
[...]

Jouw iets leren is een ding, maar wanneer ga je het geleerde in de praktijk brengen??? :+
Goals stelen is nou niet echt mijn ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-05 12:45
Zijn er nog mensen die graag 2s spelen en net als ik alleen queue'en? Ik speel altijd alleen en dan 2s.

Ik zoek dus een maatje om af en toe mee te spelen. Rank op 2s vliegt rond Gold 3 en Plat 1.

ak0nnmgn is mijn PSN.

[ Voor 5% gewijzigd door ak0nnmgn op 19-07-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
BeToBe schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:38:

De Bots niet, andere spelers wel. Ik heb ranked gespeeld en heb maandag de eerste 10 wedstrijden gespeeld. Ik kom uit op gold 1... Vanwege de moeilijkheidsgraad zal ik de aankomende periode wel wat gemoedelijke potjes spelen en dan vooral arials oefenen, maar leuk is anders..
Gold 1 is zeker niet verkeerd na alleen maar tegen bots te hebben gespeeld.
Laat ik het zo zeggen dat er een aantal mensen met heel wat uren nog aan het ploeteren zijn in Silver :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Nu snap ik er niks meer van. Ik zit in rank Gold, speel tegen mensen uit Gold (ze zijn erg goed), ben unranked en ga naar brons?

Is dit een bug of hoort dit nog bij het indexeren?

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/vebptss3l/IMG_20170719_183945.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die onderste balk is alleen voor je season awards. Als je 12 wedstrijden wint speel je die awards vrij en ga je naar silver etc. Van wat ik kan zien zit je in Gold 1 in 3v3 Competitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja dat is weer nieuw. Je bent gold en je speelt tegen gold, maar je seizoensbeloning staat dan op brons. Heeft te maken met het aantal wedstrijden dat je wint

Damn.. Sneller typen de volgende keer. Moet je nou 700+ games winnen om de hoogste award te halen?

Niet meer het beste team, maar G2 Rizzo's channel is ook ongeveer een tutorial op zich. Hoe die gast weet wat zijn tegenstander aan boost heeft en wat hij gaat doen... Impressive :)

Random filmpje :

Leer een hoop van die gast.

[ Voor 62% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
@Beakzz ik ben platinum en kon de season rewards t/m platinum vrijspelen, dat is 5 x 12 games winnen. Nu heb ik de melding dat ik eerst champion rang moet halen voordat ik aan de 12 wedstrijden kan beginnen van de champion season reward. Dat gaat mij denk wel wat langer duren dan die 700 wedstrijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

De afgelopen dagen heb ik Rocket League ook weer opgepakt. Ik speel het graag casual, maar ik heb me ook maar eens aan de competitive games gewaagd (dus unranked). Het niveau schiet meteen omhoog en de aerial shots vliegen je om de oren.

Het valt me op dat sommige spelers snel de match verlaten na de start (na een vroege 0-1 bijvoorbeeld). Anderen grijpen dan meteen naar de forfeit knop. Slechte verliezers? Ik heb gisteren twee matches met 2 vs 3 uitgespeeld, waarbij we in 1 game nog behoorlijk konden meekomen door een goed samenspel. Natuurlijk waren we door het ondertal zwaar in het nadeel, maar het verlies kwam uiteindelijk meer door de meest onwaarschijnlijke ballen die er in de laatste minuut ineens allemaal in vlogen.

Verder ben je als unranked bovendien meteen een soort doelwit --> Noob etc... Ik houd het wel bij casual dan.

Verder vroeg ik me af of er iets gewijzigd is met betrekking tot de item drop rate, want ik ontvang nauwelijks items. 1 op 5 matches ongeveer, waarbij het laatste item een crate was die je kennelijk alleen maar tegen betaling (d.m.v. aanschaf keys) kunt openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazzz
OzzieMann schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:24:
@Beakzz ik ben platinum en kon de season rewards t/m platinum vrijspelen, dat is 5 x 12 games winnen. Nu heb ik de melding dat ik eerst champion rang moet halen voordat ik aan de 12 wedstrijden kan beginnen van de champion season reward. Dat gaat mij denk wel wat langer duren dan die 700 wedstrijden....
Vergeet je Diamond reward niet :+

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
@BSchinkel ohw ja. Die dus ook nog eerst.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-05 15:26
Die kerel is zo droog :D,

Ik kan ook lekker genieten van zijn youtube filmpjes met SIZZ. De laatste van paar dagen terug was Jacob erbij. Geniaal hoe droog die gasten zijn. 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:25

Whaam

Meer beter

Anoniem: 406530 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:39:
De afgelopen dagen heb ik Rocket League ook weer opgepakt. Ik speel het graag casual, maar ik heb me ook maar eens aan de competitive games gewaagd (dus unranked). Het niveau schiet meteen omhoog en de aerial shots vliegen je om de oren.

Het valt me op dat sommige spelers snel de match verlaten na de start (na een vroege 0-1 bijvoorbeeld). Anderen grijpen dan meteen naar de forfeit knop. Slechte verliezers? Ik heb gisteren twee matches met 2 vs 3 uitgespeeld, waarbij we in 1 game nog behoorlijk konden meekomen door een goed samenspel. Natuurlijk waren we door het ondertal zwaar in het nadeel, maar het verlies kwam uiteindelijk meer door de meest onwaarschijnlijke ballen die er in de laatste minuut ineens allemaal in vlogen.

Verder ben je als unranked bovendien meteen een soort doelwit --> Noob etc... Ik houd het wel bij casual dan.

Verder vroeg ik me af of er iets gewijzigd is met betrekking tot de item drop rate, want ik ontvang nauwelijks items. 1 op 5 matches ongeveer, waarbij het laatste item een crate was die je kennelijk alleen maar tegen betaling (d.m.v. aanschaf keys) kunt openen.
Klopt wel wat je zegt, of ik heb in ieder geval eenzelfde ervaring in casual. Gelukkig komt het ook vaak voor dat als je zelf wel blijft op de server, je op een gegeven moment tegen/met mensen speelt die ook gewoon blijven, ook voor een volgend potje. Heb zo al een aantal leuke "vrienden" gemaakt, en de games worden een stuk leuker als je elkaar wat leert kennen.

Speel je op PC?

Wat betreft drop-rate, het schijnt juist dat die weer naar boven is bijgesteld zodat je in theorie meer moet kunnen krijgen dan vóór de meest recente update. Die kistjes zijn inderdaad alleen te openen met keys, maar (tenzij je op xbox speelt) kun je vaak items die je niet wilt hebben ruilen tegen keys, met andere spelers. Of, uitzoeken welke items je graag wilt, die ruilen en de hele key-scene laten voor wat ie is. :P

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whaam schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Klopt wel wat je zegt, of ik heb in ieder geval eenzelfde ervaring in casual. Gelukkig komt het ook vaak voor dat als je zelf wel blijft op de server, je op een gegeven moment tegen/met mensen speelt die ook gewoon blijven, ook voor een volgend potje. Heb zo al een aantal leuke "vrienden" gemaakt, en de games worden een stuk leuker als je elkaar wat leert kennen.

Speel je op PC?

Wat betreft drop-rate, het schijnt juist dat die weer naar boven is bijgesteld zodat je in theorie meer moet kunnen krijgen dan vóór de meest recente update. Die kistjes zijn inderdaad alleen te openen met keys, maar (tenzij je op xbox speelt) kun je vaak items die je niet wilt hebben ruilen tegen keys, met andere spelers. Of, uitzoeken welke items je graag wilt, die ruilen en de hele key-scene laten voor wat ie is. :P
Casual bevalt mij beter. Gisteravond prima potjes gespeeld. Tot op heden slechts twee items ontvangen in ongeveer 15 potjes.

Ik speel op de PS4, dus co-op wordt lastig. ;)

Er zijn inderdaad wel ruil-topics her en der, maar tot op heden heb ik me er niet zo veel mee gehouden, omdat ik gewoon zo nu en dan de game speel. Klopt het, dat niet alle items voor een ruil in aanmerking komen? Ik krijg wel eens items, maar die verschijnen niet in mijn trade-window. Daar heb ik momenteel slechts iets van 6 verschillende items staan, waarvan enkele Limited (vanwege Pasen).

Bedankt voor je reactie! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Anoniem: 406530 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:33:
[...]

Casual bevalt mij beter. Gisteravond prima potjes gespeeld. Tot op heden slechts twee items ontvangen in ongeveer 15 potjes.

Ik speel op de PS4, dus co-op wordt lastig. ;)

Er zijn inderdaad wel ruil-topics her en der, maar tot op heden heb ik me er niet zo veel mee gehouden, omdat ik gewoon zo nu en dan de game speel. Klopt het, dat niet alle items voor een ruil in aanmerking komen? Ik krijg wel eens items, maar die verschijnen niet in mijn trade-window. Daar heb ik momenteel slechts iets van 6 verschillende items staan, waarvan enkele Limited (vanwege Pasen).

Bedankt voor je reactie! :)
Klopt, dat wat in je "Garage" komt is tradable, de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Ik heb nog steeds geen overdrive crate ontvangen.. Krijg alleen maar Nitro en Turbo crates ;w :(

Ik had wel een overdrive crate gekregen van een maat (hij had er toch zat), had toen wel de animus GP 8)7 .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05 19:37
Gisteren een aantal kratjes ingeruild voor wat keys en Draco's mee gekocht.
Wat een prachtwielen zijn dat.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
shadvet schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:40:
Gisteren een aantal kratjes ingeruild voor wat keys en Draco's mee gekocht.
Wat een prachtwielen zijn dat.
Ah dus die zijn nog verkoopbaar? Kwam er de laatste keer niet vanaf. Niet mijn smaak dus ;)
Hier alleen nog maar painted Voltaics en Spirals er op en als in een lollige bui ben Discotheques.

De nieuwe crates zijn me niet goed gezind trouwens. Krijg alleen nog maar rare skins die zo goed als niet tradable zijn.
Nice ...ik volg je avontuur wel zodra je in de finals staat. Heb eigenlijk best wel zin in de finals (om te kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05 19:37
[quote]Beakzz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:04:
[...]

Ah dus die zijn nog verkoopbaar? Kwam er de laatste keer niet vanaf. Niet mijn smaak dus ;)
Hier alleen nog maar painted Voltaics en Spirals er op en als in een lollige bui ben Discotheques.

[...]

Heb er twee keys voor betaald. Misschien te veel maarja heb de keys verkregen door kratjes te verkopen. Zijn dus geen daadwerkelijke euros van mijn kant in gegaan. Dan boeit het me minder dat ik misschien teveel betaal.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
shadvet schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:06:
[quote]Beakzz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:04:
[...]

[...]

Heb er twee keys voor betaald. Misschien te veel maarja heb de keys verkregen door kratjes te verkopen. Zijn dus geen daadwerkelijke euros van mijn kant in gegaan. Dan boeit het me minder dat ik misschien teveel betaal.
Nah volgens mij is dat de juiste prjjs, maar ik kreeg ze gewoon niet verkocht :) Vanavond nog maar eens er op zetten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:04:

Nice ...ik volg je avontuur wel zodra je in de finals staat. Heb eigenlijk best wel zin in de finals (om te kijken).
Haha. Gaat goedkomen, @OzzieMann draagt mij wel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 20:07:
[...]

Haha. Gaat goedkomen, @OzzieMann draagt mij wel :D
Ik heb nu al last van mijn rug. Maar ik ga de nederlaag graag uit de weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Beakzz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:04:
[...]

Of Photons! :9 Zo subtiel.
Voltaic heb ik nog nooit gehad, die zijn ook wel vet inderdaad. Moet zeggen dat ik al die nieuwe wielen uit Turbo, Nitro en Overdrive ook maar zo-zo vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:14
Photons zijn mijn favoriete exotics, alhoewel chakrams over het algemeen mijn favoriete wheels zijn. Ik ben niet zo'n fan van die drukke lichtgevende wheels. Ik snap ook niet waarom bijvoorbeeld white zomba's zo populair (140 keys+) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels weer aardig in de game gerold, maar ik stoor me (op PS4) wel enigszins aan de ongevraagde trade requests. Ik heb wel een trade gedaan omwille van het behalen van een zekere Trophy, maar verder houd ik me er verre van, aangezien ik geen idee heb van de 'ruilwaarde' van de diverse objecten. Ten behoeve van de Trophy heb ik vermoedelijk een ander waarschijnlijk wel een hele goede deal gegeven, maar uiteindelijk waren we dan beide tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Anoniem: 406530 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:58:
Inmiddels weer aardig in de game gerold, maar ik stoor me (op PS4) wel enigszins aan de ongevraagde trade requests. Ik heb wel een trade gedaan omwille van het behalen van een zekere Trophy, maar verder houd ik me er verre van, aangezien ik geen idee heb van de 'ruilwaarde' van de diverse objecten. Ten behoeve van de Trophy heb ik vermoedelijk een ander waarschijnlijk wel een hele goede deal gegeven, maar uiteindelijk waren we dan beide tevreden. :)
Ik heb deze gedaan met een bekende.
Gewoon een standaard antenne voor dezelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BSchinkel schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:10:
[...]

Ik heb deze gedaan met een bekende.
Gewoon een standaard antenne voor dezelfde :P
Die ruil heb ik natuurlijk ook gedaan. Daarna moest ik echter op zoek naar een Very Rare Item, dus daar maar een deal over gesloten met een vreemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Ik hoop dat de update waarover gespeculeerd wordt, die painted octanes enzo, ook inhoudt dat je per team een kleurvariant kan kiezen. :o

Heb nu een gele en roze mantis, en vind van de een mijn blue team setup erg mooi, en van de andere de orange team variant. Het is nu al zo dat beide mantis'en hun stats delen, dus aantal wins is op beide gelijk hoewel ik met de roze nog maar iets van 10 potjes heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Whaam schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:38:
Ik hoop dat de update waarover gespeculeerd wordt, die painted octanes enzo, ook inhoudt dat je per team een kleurvariant kan kiezen. :o

Heb nu een gele en roze mantis, en vind van de een mijn blue team setup erg mooi, en van de andere de orange team variant. Het is nu al zo dat beide mantis'en hun stats delen, dus aantal wins is op beide gelijk hoewel ik met de roze nog maar iets van 10 potjes heb gespeeld.
26 dgn geleden heeft een dev gezegd dat er mogelijk iets komt in de coming weeks over het uptraden van very rare non crate items, zoals Frostbite / Hearts / Toon Smoke. Linkje.

Ik denk dat de stats voor de soort auto bijgehouden worden en dus niet uitmaakt met welke painted Mantis je speelt.

[ Voor 6% gewijzigd door OzzieMann op 01-08-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

OzzieMann schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

26 dgn geleden heeft een dev gezegd dat er mogelijk iets komt in de coming weeks over het uptraden van very rare non crate items, zoals Frostbite / Hearts / Toon Smoke. Linkje.

Ik denk dat de stats voor de soort auto bijgehouden worden en dus niet uitmaakt met welke painted Mantis je speelt.
Ja, klopt, daar doelde ik ook op. In combinatie met dat er painted Octanes, Breakouts etc. in de gamefiles gevonden zijn. Maar er is (nog) niets gezegd over verschillende auto's kunnen toewijzen aan blauw danwel oranje teams. Daar hoop ik op :9~

Wat wel lachen is, is dat mensen op trading sites nu ineens goud geld betalen voor die very rare boosts. Er zijn zo ontzettend veel van die boosts in omloop dat ALS ze al up te traden zullen zijn naar painted cars, die cars zo common zullen zijn dat het verkopen ervan niet meer zal opleveren dan ze nu aan boost spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Whaam schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:23:
[...]

Ja, klopt, daar doelde ik ook op. In combinatie met dat er painted Octanes, Breakouts etc. in de gamefiles gevonden zijn. Maar er is (nog) niets gezegd over verschillende auto's kunnen toewijzen aan blauw danwel oranje teams. Daar hoop ik op :9~

Wat wel lachen is, is dat mensen op trading sites nu ineens goud geld betalen voor die very rare boosts. Er zijn zo ontzettend veel van die boosts in omloop dat ALS ze al up te traden zullen zijn naar painted cars, die cars zo common zullen zijn dat het verkopen ervan niet meer zal opleveren dan ze nu aan boost spenderen.
Nou, gezien de hoeveelheid common cars en de hoeveelheid kleuren, worden bepaalde varianten nog vrij zeldzaam. Reken er maar op dat een titanium white Octane vrij onbetaalbaar wordt (danwel door prijsmanipulatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Sjurm schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

Nou, gezien de hoeveelheid common cars en de hoeveelheid kleuren, worden bepaalde varianten nog vrij zeldzaam. Reken er maar op dat een titanium white Octane vrij onbetaalbaar wordt (danwel door prijsmanipulatie)
Ik geloof dat er 4 gekleurde varianten in de code zijn gevonden, dus 4x 13 kleuren maakt 52 verschillende drops? Als je bedenkt hoe ontzettend veel hearts etc boosts er in omloop zijn weet ik niet hoe "duur" de painted varianten zullen zijn. Hoewel een mogelijke certification natuurlijk wel zeldzamer zal zijn icm met kleuren. Titanium White Striker Octane... daar gaan je keys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10
Zit nog steeds vast in die verrekte gold rank, solo blijft lastig.
Helaas ben ik ook altijd genoodzaakt om te verdedigen omdat simpelweg niemand dat doet.
Af en toe een counter is alles wat mogelijk is.

Is er trouwens interesse (in het algemeen) in gekleurde toppers?
Heb er een treinlading van liggen maar heb een hekel aan toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Van de week gebruikte ik mijn laatste key en kreeg ik wederom een black market item (gebeurde de vorige keer ook al bij de laatste key). Was de lightning goal explosion dus nu heb ik weer 23 keys. Heb er 1 avondje mee gespeeld, maar na een paar keer scoren heb je dat ook wel weer gezien :) Dan liever weer wat crates openen zonder bijkomende kosten.

Voor de rest heb ik nog een paar painted boosts en wielen die 3 of 4 keys waard zouden moeten zijn, maar waard zijn is nog wat anders dan wat mensen er voor over hebben. Al 3 x op de trading website gezet, maar totaal geen reactie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Vandaag weer zon match waarvan ik dacht, fuck die leaver ik pak dit 1v2... het is jammer dat shadowplay faalde, anders had ik de match met chat kunnen uploaden. Die gasten hoeven nooit te strooien, wat een zoutbergen :D

[ Voor 32% gewijzigd door looyenss op 03-08-2017 22:30 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:19
Sjurm schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

Ik meteen net wat trade ups gedaan, krijg ik een octane titanium white, heb em meteen voor een schappelijke prijs van 20 Keys weggedaan. Misschien een koopje maar ik heb weer gratis 20 Keys xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
krissie100 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:28:
[...]

Ik meteen net wat trade ups gedaan, krijg ik een octane titanium white, heb em meteen voor een schappelijke prijs van 20 Keys weggedaan. Misschien een koopje maar ik heb weer gratis 20 Keys xD
Dat is tenminste een leuke trade up dan. Definitief dat ik dus nooit geluk heb met het openen van kratjes en dus ook niet met deze nwe trade-ups. Zit ik dan met Pink en Forest Green Venom, Crimson Road Hog en een Lime Thermal boost.
Ach ja, wel leuk dat we weer kunnen inruilen. En gelukkig nog geen dubbele gehad!

[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 04-08-2017 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:19
OzzieMann schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:55:
[...]

Dat is tenminste een leuke trade up dan. Definitief dat ik dus nooit geluk heb met het openen van kratjes en dus ook niet met deze nwe trade-ups. Zit ik dan met Pink en Forest Green Venom, Crimson Road Hog en een Lime Thermal boost.
Ach ja, wel leuk dat we weer kunnen inruilen. En gelukkig nog geen dubbele gehad!
Ach ja, het is wel goed dat ze betere trade-ups hebben ingevoerd, want ik werd een beetje gek van een overlading hartjes :p
Zal Thermal titanium white nog wat waard zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

krissie100 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:28:
[...]

Wat wat wat, is het live?

Edit: aaaaah het is veel meer dan alleen die painted standard bodies! Dan kan ik niet anders dan het met @Sjurm eens zijn, die mooie octanes zijn best wat waard. Ik heb net mijn 20 boosts ingeruild voor een roze merc, een lichtblauwe x-devil, pink plasma en nog iets van een andere painted boost. Helaas :D

[ Voor 31% gewijzigd door Whaam op 04-08-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05 19:56
Ik zoek nog een 3vs3 team. Speel veel competitief duo of solo standard. (Platinum 2 en Gold 2). Zijn hier nog mensen die ook 3vs3 willen doen met mij.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Desutoroiya schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:05:
Ik zoek nog een 3vs3 team. Speel veel competitief duo of solo standard. (Platinum 2 en Gold 2). Zijn hier nog mensen die ook 3vs3 willen doen met mij.
Welk Platform speel je op en wat is je ID daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
OzzieMann schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:34:
[...]

Welk Platform speel je op en wat is je ID daar?
Sorry, totaal vergeten platform erbij te zetten. 8)7

Ik speel het voornamelijk op de PC, steam id = Desutoroiya

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 10:05

Bullettooth

--VR--

Desutoroiya schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

Sorry, totaal vergeten platform erbij te zetten. 8)7

Ik speel het voornamelijk op de PC, steam id = Desutoroiya
Kom een keer in de PC discord voorbij, daar zitten genoeg mensen op dat niveau.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endless_Death
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-07-2018
Bullettooth schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:16:
Ik vind het nieuwe rewards systeem er wel goed uitzien.

Ik hoop alleen dat ze de MMR ook weer wat overzichtelijker maken, ik wil graag per gewonnen/verloren wedstrijd kunnen zien wat de invloed is op mijn MMR. Het zat er in seizoen 2 heel even in, maar was ook snel weer weg.

Verder natuurlijk nog net even diamond weten te halen in dit seizoen, dus bring on the new season please! :)
Je kan je MMR per potje zien veranderen met Overwolf. Dan weet je toch de impact? Ik kan je vertellen dat het voor mij ongeveer 6 punten verlies is voor een loss. 6 ook voor de eerste win en daarna elke win in de streak 1 meer. Dus de 2e win heeft 7MMR etc.

Verder heeft tracker.network een aantal modules waarbij je live meerdere spelers kunt tracken. Leuk als je met maten speelt.

Met Overwolf zie je ook de MMR en rank van je tegenstander aan het begin van de match als je dat wilt. Als je een verbale speler bent kan dat in chat goed werken, ze zien het niet aankomen. Maar add `x~syn dan maar niet op steam want ik you niet zo van dat soort verbale spelers ^^

Ik ben gold 1 of 2 op alles trouwens. Als je maatje zoekt wil ik altijd wel spelen en kan ook altijd discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Gisteren heb ik voor het eerst Keys gekocht en crates geopend. Kreeg alleen maar dingen waar ik niks aan had. Uiteindelijk maar gewoon een auto gekocht uit de showroom. Nu zit ik wel met een hele hoop voorwerpen waar ik niks mee doe. Sommige zijn ook zeer zeldzaam. Nu wil ik ze eigenlijk wel traden, maar kan nergens echt goed vinden hoe dat in zijn werking gaat. Hoe doen jullie dat? Zet je een soort advertentie op websites? En hoe bepaal je de waarde van een voorwerp? Internet of ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
BeToBe schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:52:
Gisteren heb ik voor het eerst Keys gekocht en crates geopend. Kreeg alleen maar dingen waar ik niks aan had. Uiteindelijk maar gewoon een auto gekocht uit de showroom. Nu zit ik wel met een hele hoop voorwerpen waar ik niks mee doe. Sommige zijn ook zeer zeldzaam. Nu wil ik ze eigenlijk wel traden, maar kan nergens echt goed vinden hoe dat in zijn werking gaat. Hoe doen jullie dat? Zet je een soort advertentie op websites? En hoe bepaal je de waarde van een voorwerp? Internet of ervaring?
Allereerst, op welk platform zit je?

Ik trade best wel een tijdje, gewoon voor nieuwe items, niet voor de winst. Prijsbepaling is vooral ervaring en gedeeltelijk priceguides. Ik gebruik http://rocket-league.com/trading, de Steam community en http://reddit.com/r/RocketLeagueExchange voor het traden van items.

Ik gok dat jij vooral decal items hebt e.d. De markt is momenteel een beetje oververzadigd, dus ik weet niet hoeveel je voor je spullen gaat krijgen. Ik denk dat je het beste een advertentie op http://rocket-league.com/trading kan plaatsen. Bied je items aan en bekijk wat voor items je graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
BeToBe schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:52:
Ik gebruik deze site altijd om items te vinden.

https://www.rl-trades.com/

Deze verzameld alles van alle trading sites. Hier kan je ook even zoeken wat het item wat je hebt waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De waarde in keys krijg je maar zeldzaam, maar het is wel handig om te zien welk item ongeveer hetzelfde waard is als je wil ruilen. Als het om keys gaat dan ga ik er meestal 1 onder zitten en dan nog lukt het alleen maar met de 10+ items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

@Sjurm @Utoka

Dank voor de reactie. Hier heb ik wat aan! Ik speel trouwens op de PS4

Zojuist ff wat ingelezen en begin het systeem te zien en hoe ik de waarde in kan schatten. Nu nog ff een goede tutorial waarin staat hoe het ruilen in z'n werk gaat, maar dat staat vast wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeToBe schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:29:
@Sjurm @Utoka

Dank voor de reactie. Hier heb ik wat aan! Ik speel trouwens op de PS4

Zojuist ff wat ingelezen en begin het systeem te zien en hoe ik de waarde in kan schatten. Nu nog ff een goede tutorial waarin staat hoe het ruilen in z'n werk gaat, maar dat staat vast wel online.
Invite to trade? Daar is niets moeilijks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
The Outlaw schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:32:
[...]

Invite to trade? Daar is niets moeilijks aan.
Mwah iets meer toch wel. Genoeg oplichters die net ff een painted omruilen met een normale of je zogenaamd heel veel items willen geven zonder het item waar het om gaat. Dus moeilijk nee, maar oppassen zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:40:
[...]

Mwah iets meer toch wel. Genoeg oplichters die net ff een painted omruilen met een normale of je zogenaamd heel veel items willen geven zonder het item waar het om gaat. Dus moeilijk nee, maar oppassen zeker.
Ik kan je @OzzieMann aanraden om mee te traden. Die weet de waarde toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:39:
[...]

Ik kan je @OzzieMann aanraden om mee te traden. Die weet de waarde toch niet :+
Er is een verschil tussen niet weten en niet boeien. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 20:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Van het weekend weer die stream gekeken van de RLCS, heb nu die Ninja wielen en die geanimeerde oogjes gekregen :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:04
Beide uitzendingen volledig gekeken dit weekend, 0 rewards :(

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
MiBe schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:06:
Beide uitzendingen volledig gekeken dit weekend, 0 rewards :(
Zelfde hier. 4 dagen gekeken, alleen de eerste dag (vorige week zaterdag) een RLCS (breakout) decal en Helios boost gekregen. Afgelopen weekend niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Heb sterk het idee dat hij streamen via Chromecast niet registreert, en het alleen werkt als je rechtstreeks in je browser kijkt. Dit staat helaas nergens duidelijk aangegeven.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 20:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb alleen gisteravond even meegekeken :X

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
MiBe schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:18:
Heb sterk het idee dat hij streamen via Chromecast niet registreert, en het alleen werkt als je rechtstreeks in je browser kijkt. Dit staat helaas nergens duidelijk aangegeven.
Bij mij gaat via de Twitch app op mijn mobiel in ieder geval goed, maar je moet natuurlijk wel ingelogd staan ;) Ik heb namelijk een grey Helios.
Dan zou gestreamed toch ook wel goed moeten gaan?

• MiBe
Blinkiej schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Bij mij gaat via de Twitch app op mijn mobiel in ieder geval goed, maar je moet natuurlijk wel ingelogd staan ;) Ik heb namelijk een grey Helios.
Dan zou gestreamed toch ook wel goed moeten gaan?
Heb zelf ook de (ingelogde) Twitch app gebruikt, maar weet dus niet of hij het nog als kijken registreert op het moment dat je via een Chromecast kijkt. Mijn telefoon knalt die app na verloop van tijd namelijk in de slaapstand en de Chromecast streamt dan vrolijk verder (zelfs als ik m'n telefoon uit zou zetten).

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://rocket-league.com/tradepreview/1ed7a1f4ef9b.png

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Changes are coming to Rocket League Arenas later this year with our Autumn Update. With the arrival of Competitive Season 6 comes a new norm -- as only Standard Arenas will be playable in online matches for both Competitive and Casual matches.

More specifically, standard versions of both Wasteland and Starbase ARC will roll out with this change, while the classic, non-standard versions of these maps (now called ‘Badlands’ and ‘ARCtagon,’ respectively), will remain available for Private Matches and offline matches only. The Octagon and Underpass Lab Arenas will return to the Rocket Labs playlist as well.
https://www.rocketleague....asteland-standard-arenas/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Hebben jullie op de PS4 ook last van problemen met RL? Ik heb sinds de laatste update vaak dat of RL niet laadt in het begin of dat ik niet connect met de RL servers. Of dat ik een game start en dat de map details niet geladen worden en ziet alles er blurry uit. Bij een restart is dit vaak opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
ak0nnmgn schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:23:
Hebben jullie op de PS4 ook last van problemen met RL? Ik heb sinds de laatste update vaak dat of RL niet laadt in het begin of dat ik niet connect met de RL servers. Of dat ik een game start en dat de map details niet geladen worden en ziet alles er blurry uit. Bij een restart is dit vaak opgelost.
Dat blurrig laden van textures heb ik ook. Maar is na 3 seconden weer goed bij mij. Ik heb als probleem dat hele spel freezed als ik in het spel keuze menu kom. Het lijkt dan dat hij wacht totdat hij terug krijgt hoeveel spelers er online zijn (dit duurt meestal 5 sec) en dan is alles weer normaal. Heb al een rebuild van database etc gedaan maar dit is niet verholpen.

Heb wel gewoon connectie met de servers. Misschien RL opnieuw installeren? crates, toppers, cars blijf je houden je bent alleen je expert/rocketeer titel kwijt en presets van auto's vermoedelijk. En cam settings waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Utoka schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Dat blurrig laden van textures heb ik ook. Maar is na 3 seconden weer goed bij mij. Ik heb als probleem dat hele spel freezed als ik in het spel keuze menu kom. Het lijkt dan dat hij wacht totdat hij terug krijgt hoeveel spelers er online zijn (dit duurt meestal 5 sec) en dan is alles weer normaal. Heb al een rebuild van database etc gedaan maar dit is niet verholpen.

Heb wel gewoon connectie met de servers. Misschien RL opnieuw installeren? crates, toppers, cars blijf je houden je bent alleen je expert/rocketeer titel kwijt en presets van auto's vermoedelijk. En cam settings waarschijnlijk
Heb dit al geprobeerd helaas. Lijkt te spelen sinds de nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://rocketleague.media.zestyio.com/Season-5-Rewards-Image.jpg
Alongside new features like Transparent Goalposts and the new Standard versions of Starbase ARC and Wasteland, our Autumn Update will also include the start of Rocket League’s SIXTH Competitive Season!

To kick off the new season, we are running a soft reset on all accounts that have previously placed in any Competitive Playlist. This means every player will need to complete a set of ten placement matches per Playlist, similar to when you play in a Competitive Playlist for the first time. This soft reset will help calibrate the entire player population for the new season, which will end in early 2018.

For those who placed in Competitive Playlists this season, we’re excited to announce that the Season 5 Rewards are a new player customization item we’re rolling out in the Autumn Update. Player Banners will be seen throughout Rocket League, including the main menu screen and during goal replays, and the Season 5 Rewards are unique Player Banners tied to each Competitive Tier.

The Reward Banners, seen above, will be handed out as follows:

Bronze I or higher – Season 5 Bronze Player Banner

Silver I or higher – Season 5 Silver Player Banner + lower Banners

Gold I or higher – Season 5 Gold Player Banner + lower Banners

Platinum I or higher – Season 5 Platinum Player Banner + lower Banners

Diamond I or higher – Season 5 Diamond Player Banner + lower Banners

Champion – Season 5 Champion Player Banner + lower Banners

Grand Champion – 'Season 5 Grand Champion' in-game Title + Grand Champion Player Banner + lower Banners

Remember, in order to qualify for these Banners, you must earn the 12 wins for each Season Reward Level. Players who are in the Platinum Tier, for example, must earn Season Reward Level wins for Bronze, Silver, Gold, and Platinum in order to receive all four Reward Banners.
Snel nog even ranken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Voor mij is deze reward juist een reden om niet meer te ranken :+ Zit nu in Plat 3 en moet nog 1 game winnen om de diamond reward te krijgen, maar deze banner reward geeft me niet genoeg motivatie om het nog te proberen. Gelukkig weer een soft reset en fijn dat we eindelijk gedag kunnen zeggen tegen die klote maps in de huidige vorm :) (al vond ik Wasteland meevallen eerlijk gezegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 17:07
zijn er mensen die nog even willen ranken ? Plat / Diamond niveau ? :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Sjurm
Nieuwe update komt op 28 september.

https://www.rocketleague.com/game-info/autumn-update/

Die nieuwe Battlecar ziet er ook weer gelikt uit.

Hier de blog:
https://www.rocketleague....dmap-after-autumn-update/

[ Voor 21% gewijzigd door Sjurm op 13-09-2017 18:31 ]

En de trailer niet te vergeten!

• Sjurm
Er komen ook events waarmee je Decryptors kunt verdienen. Dit zijn een soort 'gratis' keys waarmee je dus crates kunt openen. De Decryptors en de items die je krijgt via Decryptors zijn untradable.
Prettige toevoeging voor mensen die geen geld aan keys willen uitgeven, maar toch wat willen kunnen met hun crates. Het feit dat de items untradable zullen zijn, zorgt ervoor dat hier geen misbruik/marktmanipulatie uit kan voortkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Blijf het toch een leuk spel vinden!

Zijn er nog meer hier die samen met andere tweakers willen gamen?

Laat het me weten of voeg me toe via onderstaande steamurl

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05 14:50
Deurstopper schreef op zondag 17 september 2017 @ 16:18:
Blijf het toch een leuk spel vinden!

Zijn er nog meer hier die samen met andere tweakers willen gamen?

Laat het me weten of voeg me toe via onderstaande steamurl
Waarom private profile?, voeg ik vaak in principe niet toe omdat het vaak vac ban zijn.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ow, excuus zal m vrijgeven, absoluut geen vac oid.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Eindelijk krijgt het spel ook LAN-support :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hoe zeldzaam zijn crates eigenlijk in RL? Ik heb nu 218 uur op de teller staan (speel sinds er al crates zijn), maar ik heb echt pas 13 crates gehad. Vraag me af hoe ze hier geld aan kunnen verdien als je amper crates krijgt :O.

Ik open ze overigens ook niet, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Mwa, dat valt opzich wel mee. Heel veel mensen openen ze niet, dus daardoor zijn er alsnog aardig wat in omloop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Ligt ook aan je rank volgens mij, ik krijg eigenlijk elke dag wel een crate, terwijl ik maar iets van 8 potjes speel

• Iuigi
  • Laatst online: 03-10-2024
Zojuist met 2 vrienden 10 ranked potjes gespeeld. We hebben alle 3 al tijden niet meer gespeeld, vandaar allemaal zonder rank.
We hebben 8 van de 10 games gewonnen, we kregen alle drie een rank na 10 games. Mijn vrienden beide platinum 1 en ik gold 1.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit wordt bepaald?
Ik zit in level 43, mijn vrienden level 60 en 73.

• Utoka
Iuigi schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 18:44:
Zojuist met 2 vrienden 10 ranked potjes gespeeld. We hebben alle 3 al tijden niet meer gespeeld, vandaar allemaal zonder rank.
We hebben 8 van de 10 games gewonnen, we kregen alle drie een rank na 10 games. Mijn vrienden beide platinum 1 en ik gold 1.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit wordt bepaald?
Ik zit in level 43, mijn vrienden level 60 en 73.
Ze werken al heel lang met een soft reset. Kan mij voorstellen dat je dus niet blanco begint maar dat je oude rank voor een groot gedeelte mee weegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Utoka schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:08:
[...]

Ze werken al heel lang met een soft reset. Kan mij voorstellen dat je dus niet blanco begint maar dat je oude rank voor een groot gedeelte mee weegt
Ik hoorde ook inderdaad dat er een soft reset was.
Gister mijn placements gedaan en even kunnen grinden. Diamond3 div4 momenteel!

Ga ik dan eindelijk Champion behalen????? Vorig seizoen helaas niet gelukt :( Bleef steken tussen D2/D3 :o

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
De skyline ziet er bruut uit! En speelt ook nog eens fijn :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
pauluzmuller schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:31:
De skyline ziet er bruut uit! En speelt ook nog eens fijn :D
Hij speelt heerlijk inderdaad. Fijner dan de Endo en de Jager, hoewel hij dezelfde hitbox heeft. Misschien komt het doordat de hitbox en de car body ingame beter overeen komen (hij is ook wat hoekiger) dat hij zo fijn voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
929 uur gespeeld Rank Diamond 2, wil toch wel keer Champion aan tikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
CallmeGod schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:38:
929 uur gespeeld Rank Diamond 2, wil toch wel keer Champion aan tikken :D
Ik zit nu rond de 450 uur in Diamond 3. Ik blijf de hele tijd tussen divisie 1-4 slingeren. Nu een flinke losing streak, dus zal wel demoten naar Diamond 2 :(, terwijl ik paar dagen geleden nog 1 match verwijderd was van Champion ;w :F

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Ik zit in hetzelfde schuitje, Diamond 3 met al kleine kansjes tot champion gehad :P
https://rocketleague.trac...rofile/steam/yuki-senpaii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-05 21:32
637 uur in game en rank tussen goud 1(1v1) en plat 3 (3vs3), diamant beloning is binnen, toch nog maar wat meer uren in training stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10
meer dan 1000uur ingame, maar denk in werkelijkheid 600-700 uur gespeeld.
Pc staat rustig een dag aan ingame :P

Hang tussen gold twee en platinum 2 maar speel voornamelijk randoms.
Heb nog steeds het idee dat RL een macro heeft om matches te beinvloeden.
Gisteravond kon ik niet winnen, wat ik ook deed. 10 potjes achter elkaar verloren en vrijwel continu gematched aan absolute noobs (als dieptepunt een semi-pro in Gold 3).

@ard1998 wij waren een goed team, tijd om weer doubles te doen! :)

En die skyline heb ik op dag van release gekocht en sindsdien geen andere wagen meer gespeeld.
\Ook een hele tijd de endo gebruikt maar de skyline is toch fijner |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Lynx op 30-10-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-05 21:32
Lynx schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:53:
meer dan 1000uur ingame, maar denk in werkelijkheid 600-700 uur gespeeld.
Pc staat rustig een dag aan ingame :P

Gisteravond kon ik niet winnen, wat ik ook deed. 10 potjes achter elkaar verloren en vrijwel continu gematched aan absolute noobs (als dieptepunt een semi-pro in Gold 3).

@ard1998 wij waren een goed team, tijd om weer doubles te doen! :)

En die skyline heb ik op dag van release gekocht en sindsdien geen andere wagen meer gespeeld.
\Ook een hele tijd de endo gebruikt maar de skyline is toch fijner |:(
Leuk idee :) ik stuur je een discord bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05 14:50
Ik wil ook nog wel met wat mensen spelen. Kom zelf alleen niet hoger dan gold 1 of 2, echte noob dus :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Lynx schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:53:
Dat is wel echt een heel groot gat. Zit zelf al een tijd op platinum 1 (solo standaard). Voor mijn gevoel zijn er wel momenten in de week dat het niveau lager ligt dan op andere momenten. Ik vermoed dat dit te maken heeft dat het algemene niveau op drukke tijden iets lager ligt dan wanneer alleen de try hards/die hards online zijn. Zondag ochtend/middag ligt het niveau hoger voor mij idee dan een woensdag avond bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ