Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:41
Ik zie juist zo tegen het weekend aan dat het niveau bedroevend is.
Maar vreemd genoeg gisteravond weer een loss streak in doubles waar ik in gold 3 maten krijg die geen aerials kunnen.

Ik moet ook gewoon niet met randoms spelen, dat frustreert op sommige momenten teveel.
Het grote gat tussen G2 en Pl2 vertekend een beetje omdat ik alle drie modi speel en daartussen dus nogal wat schommel.

[ Voor 3% gewijzigd door Lynx op 31-10-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:22
Nou ik weet dat ik zelf ook heel veel fouten maak anders zat ik al lang hoger. Na 600 uur is het belangrijkste wat ik heb geleerd dat je het gewoon van je af moet laten glijden. Ik wordt ook nog geregeld door een unranked gedragen en inderdaad andersom komt ook voor. Denk dat het over 100 potjes wel 50/50 is. Wat ik ook heb geleerd in solo standaard is om toch iets vertrouwen te houden in je team genoten anders sta je met 3 man op de doellijn. Als ze sommige ballen niet houden dan zit het er gewoon niet in voor die pot beste van maken en volgende keer beter.

Toevallig vorige week nog uitgescholden dat ik een wedstrijd maar met 80 punten eindigde in een kansloos verloren wedstrijd. Volgende wedstrijd bij dezelfde persoon in het team en raak je alles (en belangrijker hoef je minder te compenseren in de verdediging) en ben je MVP. Dan hoop je dat zulke personen er wel wat van hebben geleerd dat je niet op punten kan beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:39
Utoka schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:08:
Nou ik weet dat ik zelf ook heel veel fouten maak anders zat ik al lang hoger. Na 600 uur is het belangrijkste wat ik heb geleerd dat je het gewoon van je af moet laten glijden. Ik wordt ook nog geregeld door een unranked gedragen en inderdaad andersom komt ook voor. Denk dat het over 100 potjes wel 50/50 is. Wat ik ook heb geleerd in solo standaard is om toch iets vertrouwen te houden in je team genoten anders sta je met 3 man op de doellijn. Als ze sommige ballen niet houden dan zit het er gewoon niet in voor die pot beste van maken en volgende keer beter.

Toevallig vorige week nog uitgescholden dat ik een wedstrijd maar met 80 punten eindigde in een kansloos verloren wedstrijd. Volgende wedstrijd bij dezelfde persoon in het team en raak je alles (en belangrijker hoef je minder te compenseren in de verdediging) en ben je MVP. Dan hoop je dat zulke personen er wel wat van hebben geleerd dat je niet op punten kan beoordelen
Hierdoor heb ik dus altijd chat off staan. Compleet op disabled. Je wordt altijd bij het minste al bestrooid met OMG! $#@! Wow! Wow! WTF Teamm8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
ak0nnmgn schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:26:
[...]

Hierdoor heb ik dus altijd chat off staan. Compleet op disabled. Je wordt altijd bij het minste al bestrooid met OMG! $#@! Wow! Wow! WTF Teamm8.
Take that shot! Take that shot! ook zo irritant. Ik schat zelf wel in of ik genoeg kans heb en het niet een te groot risico is om het schot te namen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Utoka schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:03:
[...]

Take that shot! Take that shot! ook zo irritant. Ik schat zelf wel in of ik genoeg kans heb en het niet een te groot risico is om het schot te namen.
Precies, heerlijk rustig. Goed, je mist the occasional afgesproken kick-off, maar het is een stuk beter voor m'n bloeddruk. Het spreekt overigens wel boekdelen over de huidige staat van online gaming, dat enige vorm van verbale of schriftelijke communicatie het spel zelf volledig bederft...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Had ook een tijdje alle chat uit staan maar sinds een paar maanden heb ik juist alles weer aan staan. Kan mij het nou schelen dat iemand me slecht noemt terwijl hij ook platinum is? Als hij zelf zo goed zou zijn dan zou hij ook niet met mij te hoeven spelen.

En als ik merk dat ze salty zijn aan de andere kant dan voer ik ze een beetje en heb ik een makkelijke win.

Ook genoeg lol gemaakt met strangers rond de nachturen. Gewoon lachen om je eigen fouten. Moet ook zeggen dat mijn rank me niks meer doet. Kan net Diamond halen met randoms om er net zo hard weer uit te gaan. Dus nu kan ik een vast team zoeken, heel veel gaan trainen of gewoon lol hebben op mijn huidige niveau. Dat laatste bevalt me best ;)

Kan als een champion spelen en de volgende wedstrijd als een bronze langs de bal rijden of een open doel missen. Maar dat zie ik ook constant met teammates gebeuren dus gewoon relaxt doen om je eigen fouten en die van je teammates.

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 01-11-2017 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42
Voice uitstaan, na een paar gillende/screeching piepende kids die niet tegen hun verlies kunnen.
En ook om gehoor beschadiging te voorkomen.

Hoewel ik het wel overweeg voor ranked aan te zetten. Liefst hoe dan ook met een vast team op Discord zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19
Waar ik vooral last van heb is het feit dat het met randoms beter gaat dan met gasten in mijn PSN lijst... Echter vind ik het spelen met randoms totaal niet leuk, omdat ik bijna alleen maar op eigen helft blijf omdat ik altijd (!) met ballchasers ingedeeld wordt. Dan maak ik 5 saves en laat ik er eentje door en dan ben ik de n00b omdat ik niet goed op doel sta!?!?!
Dan maar verliezen én lol hebben met mijn PSN vriendjes. :D

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Dat laatste ja...speel vrijwel alleen maar eigen helft omdat defence of rotation vieze begrippen lijken te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
OzzieMann schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:05:
Waar ik vooral last van heb is het feit dat het met randoms beter gaat dan met gasten in mijn PSN lijst... Echter vind ik het spelen met randoms totaal niet leuk, omdat ik bijna alleen maar op eigen helft blijf omdat ik altijd (!) met ballchasers ingedeeld wordt. Dan maak ik 5 saves en laat ik er eentje door en dan ben ik de n00b omdat ik niet goed op doel sta!?!?!
Pff tijd om weer een paar potjes te doen dan .. Ga maar wennen aan dat winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik speel het nu een tijdje maar ik krijg die coordinatie maar niet in de gaten. Spring standaard naast de bal. En ik zie mensen soms tot aan het plafond vliegen en ik kan met moeite een dubbele sprong maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:05:
Gek, dat heb ik nou ook :+

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Komt omdat je al heul lang niet met mij samen ge-Rocket-Leagued hebt. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Woohoo, diamant in Doubles en Triples standard. Diamant reward ook binnen. Ik ben klaar dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
OzzieMann schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:10:
Woohoo, diamant in Doubles en Triples standard. Diamant reward ook binnen. Ik ben klaar dit seizoen.
Graag gedaan :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:27
Ik ben op 6/12 voor de Diamond Reward maar na een paar unlucky teammates weer helemaal teruggevallen naar Platinum II :( Nota bene tot twee keer toe dat een teammate met de tegenstander mee ging spelen omdat een opmerking van onze andere teammate hem/haar niet aanstond. Ik vind Rocket League echt een heel leuk spel, maar die community is niet te harden en zo onsportief als wat. Kom zelf uit het Quake / Unreal Tournament wereldje en dat is op dat front wel echt stukken beter, al zal het er ongetwijfeld ook mee te maken hebben dat de gemiddelde leeftijd van de spelers bij deze spellen een jaar of 15 hoger ligt.

Edit: En @OzzieMann, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

[ Voor 5% gewijzigd door MiBe op 09-11-2017 19:19 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 22:33
Weet iemand hoe het zit met Rocket League op de PS4 voor wat betreft het guest account?

Ik had verwacht dat vrienden/familie wel gratis mee zouden kunnen spelen in split screen. Maar wanneer ik met mijn account (waarbij mijn ps4 ook als main console staat ingesteld) de game start, en een maat met de tweede controller inlogt met guest account en ik probeer online een match te zoeken, dan krijgen we de melding dat Guest1 niet over een ps+ account beschikt.

Op de PC heb ik hier (uiteraard) geen last van. Doe ik iets niet goed, of is het echt zo stupide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50

MonkeySleeve

It's just Monkey business

IngamerX schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:26:
Weet iemand hoe het zit met Rocket League op de PS4 voor wat betreft het guest account?

Ik had verwacht dat vrienden/familie wel gratis mee zouden kunnen spelen in split screen. Maar wanneer ik met mijn account (waarbij mijn ps4 ook als main console staat ingesteld) de game start, en een maat met de tweede controller inlogt met guest account en ik probeer online een match te zoeken, dan krijgen we de melding dat Guest1 niet over een ps+ account beschikt.

Op de PC heb ik hier (uiteraard) geen last van. Doe ik iets niet goed, of is het echt zo stupide?
Moet gewoon kunnen maar dan wel via een ander PSN account:
http://psyonix.com/forums....php?f=34&t=13575#p232362

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:57
Rocket League is vandaag uitgekomen op de Switch, nog mensen die hem aangeschaft hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12
Het houdt me erg tegen dat ik niet cross platform mijn progress mee kan nemen. Dus garage etc. Anders zou ik hem zou aanschaffen eigenlijk. Niet dat ik super vaak speel op de pc, maar dan kan ik net zo goed verder met mijn htpc en de pc versie daarop spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaapN
Arunia schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:41:
Het houdt me erg tegen dat ik niet cross platform mijn progress mee kan nemen. Dus garage etc. Anders zou ik hem zou aanschaffen eigenlijk. Niet dat ik super vaak speel op de pc, maar dan kan ik net zo goed verder met mijn htpc en de pc versie daarop spelen.
Dat zeker, maar wat mij heel erg trok is dat ik veel heen en weer ga en ik het al vermakelijk vind om rocket league te spelen. Mijn rank boeit mij niet zoveel en de spullen die ik heb ook niet aangezien ik toch bijna altijd in de octane rijd. Het portable aspect is hetgene wat mij trekt en zodra cross-platform parties beschikbaar komen kan het misschien wel mijn favoriete manier worden op Rocket League te spelen. Nu ben je beperkt tot private games en matchmaking om met PC/Xbox One te spelen.

Qua performance doet het een bijna volledige locked 60FPS en qua graphics zit het een beetje tussen PC low/medium in maar wel met enkele effecten zoals DoF, motion blur, bloom en dynamic shadows. Docked doet het bijna niet onder aan PC settings. De meeste maps zien er vrijwel hetzelfde uit alleen op Aquadome kan je duidelijk zien dat de Switch vrij beperkt is, het koraal laadt niet en er zijn weinig props buiten het veld om.

Als ie een keer in de sale is zou ik hem zeker wel aanraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:23
Hier ook rocket League aangeschaft voor de switch hoewel ik nog nooit rocket League heb gespeeld heb ik me de eerste paar potjes goed vermaakt hier ga ik nog veel plezier van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
JaapN schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:51:
[...]

Dat zeker, maar wat mij heel erg trok is dat ik veel heen en weer ga en ik het al vermakelijk vind om rocket league te spelen. Mijn rank boeit mij niet zoveel en de spullen die ik heb ook niet aangezien ik toch bijna altijd in de octane rijd. Het portable aspect is hetgene wat mij trekt en zodra cross-platform parties beschikbaar komen kan het misschien wel mijn favoriete manier worden op Rocket League te spelen. Nu ben je beperkt tot private games en matchmaking om met PC/Xbox One te spelen.

Qua performance doet het een bijna volledige locked 60FPS en qua graphics zit het een beetje tussen PC low/medium in maar wel met enkele effecten zoals DoF, motion blur, bloom en dynamic shadows. Docked doet het bijna niet onder aan PC settings. De meeste maps zien er vrijwel hetzelfde uit alleen op Aquadome kan je duidelijk zien dat de Switch vrij beperkt is, het koraal laadt niet en er zijn weinig props buiten het veld om.

Als ie een keer in de sale is zou ik hem zeker wel aanraden ;)
Hij is online nu al 19,99 toch. Of moet het nog goedkoper om hem aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapN
bvbal79 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:17:
[...]

Hij is online nu al 19,99 toch. Of moet het nog goedkoper om hem aan te schaffen :)
Voor sommigen misschien net teveel om te double dippen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ook Rocket League voor de Switch gekocht. Ben nu Veteraan op de PS4 maar wilde 'm ook op de Switch heel graag alsnog een keer hebben. Heerlijke game. Jammer dat het grafisch toch echt wel wat inlevert tov de PS4-versie..

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:30
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:59:
Ook Rocket League voor de Switch gekocht. Ben nu Veteraan op de PS4 maar wilde 'm ook op de Switch heel graag alsnog een keer hebben. Heerlijke game. Jammer dat het grafisch toch echt wel wat inlevert tov de PS4-versie..
Is het op de switch wel druk? Vind je wel een fatsoenlijke match?

Speel hem ook op ps4, maar aangezien ik niet elke minuut van de dag de tv kan gebruiken(huiskamer) lijk het me ideaal op de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
fevo-1190 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 05:47:
[...]

Speel hem ook op ps4, maar aangezien ik niet elke minuut van de dag de tv kan gebruiken(huiskamer) lijk het me ideaal op de switch.
Het is crossplay dus tegen meerdere platformen waaronder ook ps4.
Ik heb m ook en kom van de pc.
Ik mis in portable mode wel een beetje diepte om getimede jumps te kunnen maken.
Verder is het vooral wennen

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
fevo-1190 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 05:47:
[...]

De Switch heeft cross platform support dus je speelt samen met Xbox One- en PC-spelers. Zodra ik speel zijn er meestal tussen de 6- en 10.000 spelers online. Wachten op een match duurt dus niet zo lang (seconde of 20 maximaal denk ik)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Deurstopper schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 05:54:
[...]

Het is crossplay dus tegen meerdere platformen waaronder ook ps4.
Ik heb m ook en kom van de pc.
Ik mis in portable mode wel een beetje diepte om getimede jumps te kunnen maken.
Verder is het vooral wennen
Nee, NIET de PS4. Sony houdt het vooralsnog tegen! Dat is het enige platform dat niet meedoet. PC en Xbox wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Op ps4 zijn gemiddeld 100.000 mensen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:33:
[...]

Nee, NIET de PS4. Sony houdt het vooralsnog tegen! Dat is het enige platform dat niet meedoet. PC en Xbox wel!
Excuus, was in de war met PSY Net-players, wat eigenlijk console-players zijn, maar dan dus enkel Xbox en misschien Switch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:33:
[...]

Huh? Sinds wanneer? Alleen geen Xbox tegen PS4 spelers zo ver ik weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42
Beakzz schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:53:
[...]

Huh? Sinds wanneer? Alleen geen Xbox tegen PS4 spelers zo ver ik weet?
http://twinfinite.net/201...-league-switch-crossplay/

Nope, alleen PC en PS4 óf PC, Xbox en Switch. Sony blokkeert ook de cross-play met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Deurstopper schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:45:
[...]

Excuus, was in de war met PSY Net-players, wat eigenlijk console-players zijn, maar dan dus enkel Xbox en misschien Switch..?
En PC dan denk ik? Heb ook nooit echt begrepen waar PsyNet vandaan kwam. Ook nooit in verdiept moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
fevo-1190 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:45:
Op ps4 zijn gemiddeld 100.000 mensen online
Ja, sorry, dat klopt ook! Op de Switch ook. Ik was in de war met de telling op basis van je eigen playlist, niet het totáál aantal spelers van dat moment besefte ik vanmorgen!

Ik speel voornamelijk Rumble, meestal een paar duizend man tegelijk online *binnen die mode*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:16:
[...]

En PC dan denk ik? Heb ook nooit echt begrepen waar PsyNet vandaan kwam. Ook nooit in verdiept moet ik zeggen.
PsyNet staat voor Psyonix network en betekent dat de andere speler op een ander platform speelt. Als je op PC speelt, betekent dit dus óf een PS4 speler óf een Xbox / Switch speler.

Je weet tijdens een match in principe niet of je tegen PS4 of Xbox/Switch-spelers speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sjurm schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:29:
[...]

PsyNet staat voor Psyonix network en betekent dat de andere speler op een ander platform speelt. Als je op PC speelt, betekent dit dus óf een PS4 speler óf een Xbox / Switch speler.

Je weet tijdens een match in principe niet of je tegen PS4 of Xbox/Switch-spelers speelt.
Kun je tussentijds toch in de scorelijst zien? (Iem. met een PSYNET-logootje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:41:
[...]

Kun je tussentijds toch in de scorelijst zien? (Iem. met een PSYNET-logootje)?
Ja klopt, ik bedoelde eigenlijk dat je bij iemand met een Psynet icoontje niet weet of het om een PS4 of een Xbox of een switch speler gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:19:
[...]

Ja, sorry, dat klopt ook! Op de Switch ook. Ik was in de war met de telling op basis van je eigen playlist, niet het totáál aantal spelers van dat moment besefte ik vanmorgen!

Ik speel voornamelijk Rumble, meestal een paar duizend man tegelijk online *binnen die mode*
Ik speel eigenlijk altijd rank op ps4.
Ben niet heel erg goed , want heb altijd tijden dat ik veel rl speel en dan weer paar maanden niet.
Zit momenteel met 2v2 en 3v3 solo& team op goud 2/3.
Maar kan je met switch ook samen spelen? Want dat lijk me dan wel tof met wat tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
fevo-1190 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:03:
[...]

Ik speel eigenlijk altijd rank op ps4.
Ben niet heel erg goed , want heb altijd tijden dat ik veel rl speel en dan weer paar maanden niet.
Zit momenteel met 2v2 en 3v3 solo& team op goud 2/3.
Maar kan je met switch ook samen spelen? Want dat lijk me dan wel tof met wat tweakers.
Denk het wel ... lijkt me idd wel geestig. Misschien via de Friends list, anders zou ik 't zo niet weten. Offline met z'n tweeën kan op de Switch standaard ook, gewoon met 2 Joycons. Niet héél erg ergonomisch verantwoord, maar het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:36:
[...]

Denk het wel ... lijkt me idd wel geestig. Misschien via de Friends list, anders zou ik 't zo niet weten. Offline met z'n tweeën kan op de Switch standaard ook, gewoon met 2 Joycons. Niet héél erg ergonomisch verantwoord, maar het werkt prima.
Hij is alleen via de shop van switch tekoop neem ik aan?
Bol etc is die fysiek nog niet leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
fevo-1190 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:45:
[...]

Hij is alleen via de shop van switch tekoop neem ik aan?
Bol etc is die fysiek nog niet leverbaar
Klopt idd, voorlopig digital-only.

Ben nu bezig met de Winter Special ... 50 'wintervaluta' nodig om een key te kopen. Ik weiger écht geld te betalen voor lootboxes dus dit is wel een mooie kans :D nog 2 potjes en dan zou ik er 1 moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Toevallig net gehaald 50 voor een key.. en wat denk je belachelijk lelijke velgen ervoor haha.
Ik zal hem morgen eens aanschaffen dan kan ik wel proberen je aan m’n lijst toe te voegen.
Lijk me wel tof met meerdere hier te gaan op de switch

Ps net toch maar gedownload en gespeeld (1potje), maar wow dat is wennen!
Vooral hoge ballen kon ik moeilijker inschatten en diepte etc.
Moet natuurlijk nog wel m’n instellingen wijzigen, maar dit is gewoon ideaal me vriendin haar tv kijken en ik handson met de switch en rl!

Als er mensen zijn die ik toe kan voegen die ook met de switch spelen dan wil ik dat wel doen.

[ Voor 43% gewijzigd door fevo-1190 op 12-12-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06
[Xbox One] Iemand zin om doubles ranking richting Platinum te krijgen?
Met random teammates schiet het gewoon niet op, ben nu weer Gold 1 of 2....

Let me know!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Ik heb inmiddels de game voor de 3e (nouja, 2e, 'gratis' via PS Plus) keer aangeschaft, deze keer voor de Switch (ook nog de PC versie, maar dat was voor een habbekrats), afijn, ik wil de game ook portable kunnen spelen. En ik moet toch zeggen dat ik een klein beetje teleurgesteld ben.

Allereerst de grafische kwaliteit in portable mode (en dan vooral de resolutie). Als je ziet wat Mario Kart 8 op de Switch doet, dan voelt de resolutie van 576p wel erg 'kartelig' aan. Ik vind het vreemd dat zelfs met gedowngrade textures de game niet op 60fps draait @ 720p. Het pijnlijke is ook dat de game dit niet vasthoudt op 576p. Ik merk in de 3vs3 games behoorlijke framedrops, terwijl de grafische instellingen al zo laag zijn. Dit moet beter kunnen.

Een ander punt is de controller rumble. Ik stoor me bij geen enkele andere Switch game aan de rumble, maar bij Rocket League dus wel. De rumble rumbled maar op 1 manier, en dat is standje elektrische tandenborstel. Met een DS4 en Xbox One controller geeft de rumble goede feedback voor contact en boost, bij de Switch is de frequentie zo hoog (en dus eentonig) dat het snel irritant wordt. Uitzetten is een optie, maar ik merk dat ik graag de boost feedback heb.

Ook lijkt de response van de joycon's zelf een fractie achter te lopen tegenover de andere controllers. Dat heeft waarschijnlijk te maken met de digitale registratie van de trigger knoppen. Wellicht een kwestie van wennen. Tevens is er een lichte inputlag merkbaar die ik niet merk op de PS4 en PC (V-sync aan).

Wat wel positief is, is de netwerkverbinding. De Wifi module in de Switch, mag dan niet super zijn, ik heb vrijwel altijd de beste verbinding, ping tussen de 16-20ms, dat had ik niet verwacht.

De game is an sich prima te spelen op de Switch, maar competatief ben je als Switch (portable) speler niet bepaald in het voordeel. Wellicht is dat met de Pro controller een ander verhaal. Ik ga hem zeker nog blijven spelen op de Switch, maar niet competatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiang153
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-08 21:22
[PS4] Iemand zin om doubles of triples ranking richting Champion te krijgen?
Met random teammates schiet het gewoon niet op, ben nu weer Platinum 3/Diamond 1 terwijl ik notabene tot en met Diamond 3 kwam.... :') :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
MadDogMcCree schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:44:
Ik heb inmiddels de game voor de 3e (nouja, 2e, 'gratis' via PS Plus) keer aangeschaft, deze keer voor de Switch (ook nog de PC versie, maar dat was voor een habbekrats), afijn, ik wil de game ook portable kunnen spelen. En ik moet toch zeggen dat ik een klein beetje teleurgesteld ben.

Allereerst de grafische kwaliteit in portable mode (en dan vooral de resolutie). Als je ziet wat Mario Kart 8 op de Switch doet, dan voelt de resolutie van 576p wel erg 'kartelig' aan. Ik vind het vreemd dat zelfs met gedowngrade textures de game niet op 60fps draait @ 720p. Het pijnlijke is ook dat de game dit niet vasthoudt op 576p. Ik merk in de 3vs3 games behoorlijke framedrops, terwijl de grafische instellingen al zo laag zijn. Dit moet beter kunnen.

Een ander punt is de controller rumble. Ik stoor me bij geen enkele andere Switch game aan de rumble, maar bij Rocket League dus wel. De rumble rumbled maar op 1 manier, en dat is standje elektrische tandenborstel. Met een DS4 en Xbox One controller geeft de rumble goede feedback voor contact en boost, bij de Switch is de frequentie zo hoog (en dus eentonig) dat het snel irritant wordt. Uitzetten is een optie, maar ik merk dat ik graag de boost feedback heb.

Ook lijkt de response van de joycon's zelf een fractie achter te lopen tegenover de andere controllers. Dat heeft waarschijnlijk te maken met de digitale registratie van de trigger knoppen. Wellicht een kwestie van wennen. Tevens is er een lichte inputlag merkbaar die ik niet merk op de PS4 en PC (V-sync aan).

Wat wel positief is, is de netwerkverbinding. De Wifi module in de Switch, mag dan niet super zijn, ik heb vrijwel altijd de beste verbinding, ping tussen de 16-20ms, dat had ik niet verwacht.

De game is an sich prima te spelen op de Switch, maar competatief ben je als Switch (portable) speler niet bepaald in het voordeel. Wellicht is dat met de Pro controller een ander verhaal. Ik ga hem zeker nog blijven spelen op de Switch, maar niet competatief.
Ben het wel met je eens .
Ik speel hem ook portable met de switch als ik de tv niet kan gebruiken, want dan speel ik op ps4.
Ik merk dat ik vaak simpele ballen opeens mis en beetje airshots stuk lastiger zijn.
Dat graphics minder zijn dat vind ik niet erg vervelend, maar inderdaad de feeling van de controllers vallen erg tegen kan wennen zijn hoor.
Ps4 loopt wel soepeler , maar echte framedrops heb ik nog niet meegemaakt.
En wifi verbinding is super zoek alleen nog “vrienden” om mee te spelen op de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Van alle youtube tips die er zijn om te ranken heb ik de volgende die feilloos werken.
Na vreselijk lang in de gold ranks te hebben gehangen zit ik nu plat 3 en stijgende.

a. Speel je te ranken type (2s, 3s, etc) alleen doordeweeks (in het weekend teveel dwazen en kiddo's...).
b. Speel eerst een type dat je niet boeit en hou je teamgenoten in de gaten, als je daar niet continu rare matches krijgt met semi-pro's of kansloze noobs ed. dan zit je in een goede string.
c. Rank minimal twee types tegelijk, en bij voorkeur een derde dummy type als solo standard.

Ik kan je garanderen dat je vloeiend omhoog zal gaan.

:X

[ Voor 4% gewijzigd door Lynx op 29-01-2018 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:32

Dograver

>> Insert Title Here <<

Excuus als ik hier even tussendoor fiets met een ietwat technische vraag.
Ik zit namelijk met een beetje een vreemd issue sinds de laatste updates van de PS4 en daarmee ook de laatste versie van Rocket League.

Nu heb sinds december de PS4 nauwelijks aangehad en daardoor had ik begin Januari eerst een bult updates te verwerken. Onder andere de 5.05 software en als ik het me niet vergis ook een update van Rocket League. Nu heb ik sinds die updates dat alleen bij Rocket League het beeld bevriest voor 15-20 seconden wanneer ik op zoek wil gaan naar een online game. De muziek blijft spelen op de achtergrond, alleen het spel reageert dan 15-20 seconden niet op de input van mijn controller.
Dit zelfde gebeurt ook na een potje waar vervolgens de score's getoond worden.

Ook hier bevriest het beeld, de herhalingen stoppen met bewegen en speelt het muziekje vrolijk

Zoals de foto in onderstaand bericht, zo zie ik het scherm daadwerkelijk voor 20 seconden.
https://twitter.com/mooiewouter/status/956609699545276420

Andere games getest maar die hebben dit niet.
Zijn er mensen die dit storingsbeeld herkennen?

[ Voor 4% gewijzigd door Dograver op 30-01-2018 15:46 ]

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Dograver schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:45:
Excuus als ik hier even tussendoor fiets met een ietwat technische vraag.
Ik zit namelijk met een beetje een vreemd issue sinds de laatste updates van de PS4 en daarmee ook de laatste versie van Rocket League.

Nu heb sinds december de PS4 nauwelijks aangehad en daardoor had ik begin Januari eerst een bult updates te verwerken. Onder andere de 5.05 software en als ik het me niet vergis ook een update van Rocket League. Nu heb ik sinds die updates dat alleen bij Rocket League het beeld bevriest voor 15-20 seconden wanneer ik op zoek wil gaan naar een online game. De muziek blijft spelen op de achtergrond, alleen het spel reageert dan 15-20 seconden niet op de input van mijn controller.
Dit zelfde gebeurt ook na een potje waar vervolgens de score's getoond worden.

Ook hier bevriest het beeld, de herhalingen stoppen met bewegen en speelt het muziekje vrolijk

Zoals de foto in onderstaand bericht, zo zie ik het scherm daadwerkelijk voor 20 seconden.
https://twitter.com/mooiewouter/status/956609699545276420

Andere games getest maar die hebben dit niet.
Zijn er mensen die dit storingsbeeld herkennen?
Ja dit heb ik ook gehad op de PS4 en veel dingen geprobeerd. Het eerste wat ik zal proberen is om google DNS in te stellen.

https://www.reddit.com/r/.../?st=jd1s6oid&sh=be17d7e1

Denk dat dit bij mij de oplossing was maar je moet wel 1 keer de hele PS4 opnieuw opstarten (en niet in rest mode laten staan). Daardoor ik hem in rest mode had leek het niet meteen effect te hebben.

Ik heb andere dingen eerst geprobeerd (kan namelijk een combinatie van dingen zijn)
  • Rebuild database PS4
  • Reinstall game. Je instellingen blijven behouden
  • Google DNS en herstart PS4
Volgens mij is het ook niet echt dat hij zomaar tussen wedstrijden freezed maar meer als je een match zoekt. Ik heb het idee dat hij dan de 'spelers online' wil ophalen (voor freeze staat deze op 0) en als hij deze binnen heeft (of na een timeout) hij pas weer verder gaat. Na de freeze zag ik opeens ook hoeveel spelers er online waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:32

Dograver

>> Insert Title Here <<

Utoka schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:18:
[...]

Ja dit heb ik ook gehad op de PS4 en veel dingen geprobeerd. Het eerste wat ik zal proberen is om google DNS in te stellen.

https://www.reddit.com/r/.../?st=jd1s6oid&sh=be17d7e1

Denk dat dit bij mij de oplossing was maar je moet wel 1 keer de hele PS4 opnieuw opstarten (en niet in rest mode laten staan). Daardoor ik hem in rest mode had leek het niet meteen effect te hebben.

Ik heb andere dingen eerst geprobeerd (kan namelijk een combinatie van dingen zijn)
  • Rebuild database PS4
  • Reinstall game. Je instellingen blijven behouden
  • Google DNS en herstart PS4
Volgens mij is het ook niet echt dat hij zomaar tussen wedstrijden freezed maar meer als je een match zoekt. Ik heb het idee dat hij dan de 'spelers online' wil ophalen (voor freeze staat deze op 0) en als hij deze binnen heeft (of na een timeout) hij pas weer verder gaat. Na de freeze zag ik opeens ook hoeveel spelers er online waren.
Database rebuild had ik reeds gedaan. Hopende dat dit zou helpen. PS4 staat eigenlijk altijd echt uit. Niet in slaapstand. Die andere tips ga ik zo ff testen. Dank voor het meedenken tot dusver.

PSN-ID Dograver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
Allen ,

Is er iemand hier die met ons op PC Kwalificatie voor RLCS wil spelen ? wij zoeken nog een 3de man :) skill hoog diamond / champion .

Meer info pm me en anders ben ik wel op discord. De kwalificatie data

February 18

February 25

February 28

March 4

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
jenpet schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:59:
Allen ,

Is er iemand hier die met ons op PC Kwalificatie voor RLCS wil spelen ? wij zoeken nog een 3de man :) skill hoog diamond / champion .

Meer info pm me en anders ben ik wel op discord. De kwalificatie data

February 18

February 25

February 28

March 4
Ik zal best willen... Speel momenteel veel solo, aangezien de meeste vrinden niet spelen of gestopt zijn.

Ben momenteel diamond 3 div4 (net gedemote vanuit Champ)

Ik ben vanavond online, dus als je zin hebt kunnen we wel oefenen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
pauluzmuller schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Ik zal best willen... Speel momenteel veel solo, aangezien de meeste vrinden niet spelen of gestopt zijn.

heb je pm terug gestuurd :) en ik zou iedereen er aan willen herinneren dat we een discord server hebben waar altijd wel een paar mensen te vinden zijn zodat je niet alleen hoeft te spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Die zal ik ook weer is aanzetten op m’n hotel game laptop 😬

In het echt ben ik niet zo zuur als m’n replies doen vermoeden hoor ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Lynx op 31-01-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Vanavond dus nieuwe update met nieuwe crate en nieuw seizoen :)

Ik heb voor seizoen de Platinum awards kunnen voltooien. Kijken of het volgend seizoen lukt om in Diamond te komen. Grootste probleem is de inconsistency door het af en toe een uurtje kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Hallo allemaal ,

Hier zijn we weer we willen weer een toernooi organiseren en voordat we dat doen graag even jullie stem over dag en indeling :) Het toernooi zal zijn voor PC / PS4 helaas kan de rest ivm cross platform nog niet mee doen :(

http://www.strawpoll.me/15063763

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
jenpet schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:38:
Hallo allemaal ,

Hier zijn we weer we willen weer een toernooi organiseren en voordat we dat doen graag even jullie stem over dag en indeling :) Het toernooi zal zijn voor PC / PS4 helaas kan de rest ivm cross platform nog niet mee doen :(

Ze beginnen deze maand trouwens met een tournament beta (wel alleen PC nog). De update voor alle consoles wordt dan in maart of april uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:18

Bullettooth

--VR--

Hallo allemaal ,

Gestemd! :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Hallo allemaal ,

Ik heb hem ook ingevuld :) hopelijk genoeg deelnemers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemical
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
pauluzmuller schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Paultje, speel met mij dan. Ik ben nu Silver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Hemical schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:56:
[...]

Paultje, speel met mij dan. Ik ben nu Silver!
haha we kunnen wel een keer potjes doen :), spam maar wanneer ik online ben!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Hallo allemaal ,

gestemd :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 22:04
Is Rocket League tegenwoordig op de pc via LAN te spelen voor 8 personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Leader98 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 18:44:
Is Rocket League tegenwoordig op de pc via LAN te spelen voor 8 personen?
yes dat is mogelijk gewoon lan game creeren en hoppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:48

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik heb hier en daar wat items in rocket league voor xbox one. Nu dacht ik ik zet de boel eens op reddit in de verkoop. 2 items in het bijzonder: 1. Titanium white draco's en 2. Forest green draco's. Op die titanium white wordt al 140 dollar geboden. Ik heb beetje zitten googelen naar de waarde en kom voor die white op ong 70 keys waarde.

Zit ik een beetje goed/verstandig met die waarde? Ik zou bijna zeggen strik er om heen...

[ Voor 4% gewijzigd door Bozznl op 19-02-2018 21:08 ]

GT: The Bozzz88

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
https://www.rocketleague....ts-update-coming-april-3/

Leuke update! In game tournaments, zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Heads up! Our Tournaments Update will be released on Tuesday, April 3 at approximately 10am PDT (1pm EDT, 7pm CEST). Deployment on all platforms may take up to 30 minutes.

Vanavond dus online , wordt tijd voor een toernooi dat gejoined kan worden door PS4 en PC :)

misschien een idee om aan te geven als iemand een toernooi host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:13
Ja leuk, maar kunnen PC en PS4 al beide joinen dan? Kon toch pas in een latere update, dat je ook samen in party kan? Of is dat al doorgevoerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
spokje schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:48:
Ja leuk, maar kunnen PC en PS4 al beide joinen dan? Kon toch pas in een latere update, dat je ook samen in party kan? Of is dat al doorgevoerd?
Dit is een andere update. Dan gaan ze parties via hun eigen site/systeem regelen geloof ik. Voor mij zou die update stiekem ook wel belangrijker zijn.

Met toernooi update zal voor mij betekenen dat ik 80% van de gevallen alleen 1vs1 toernooien kan joinen (waar ik niet goed in ben) omdat ik maar weinig mensen heb om mee samen te spelen. Op reddit gaat wel een petitie rond om ook samengestelde teams te ondersteunen maar dit gaat wel een beetje tegen het toernooi principe in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Utoka schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:15:
[...]

Dit is een andere update. Dan gaan ze parties via hun eigen site/systeem regelen geloof ik. Voor mij zou die update stiekem ook wel belangrijker zijn.

Met toernooi update zal voor mij betekenen dat ik 80% van de gevallen alleen 1vs1 toernooien kan joinen (waar ik niet goed in ben) omdat ik maar weinig mensen heb om mee samen te spelen. Op reddit gaat wel een petitie rond om ook samengestelde teams te ondersteunen maar dit gaat wel een beetje tegen het toernooi principe in.
Dit lijkt me ook superleuk indd. Ook om mensen te leren kennen. Maar je kunt dus ook een 3 tegen 3 toernooi nu joinen in je eentje begrijp ik. Tof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
spokje schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:37:
[...]

Dit lijkt me ook superleuk indd. Ook om mensen te leren kennen. Maar je kunt dus ook een 3 tegen 3 toernooi nu joinen in je eentje begrijp ik. Tof
Nee juist niet. Je moet nu eerst een team samen stellen van 3 en dan kan je het toernooi joinen. Je kan nu niet alleen in en 3 vs 3 toernooi stappen.

Op reddit is juist een petitie bezig zodat je dit misschien later wel kan en dat het systeem je dan met andere solo spelers samenvoegt. Maar kan dat dat er komt is erg klein omdat dit een bewuste keus is. Voor solo spelers is 1 vs 1 toernooi dus alleen mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Utoka schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:45:
[...]

Nee juist niet. Je moet nu eerst een team samen stellen van 3 en dan kan je het toernooi joinen. Je kan nu niet alleen in en 3 vs 3 toernooi stappen.

Op reddit is juist een petitie bezig zodat je dit misschien later wel kan en dat het systeem je dan met andere solo spelers samenvoegt. Maar kan dat dat er komt is erg klein omdat dit een bewuste keus is. Voor solo spelers is 1 vs 1 toernooi dus alleen mogelijk.
Ah oké prima. Lijkt me ook erg lastig om dit met randoms te doen. Zo wordt het wel veel laagdrempeliger om met wat vrienden ff een avond toernooitjes te spelen indd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
[...]

Ik wil best wel een toernooitje met je spelen hoor Utoka! ;) Moet je alleen weer eens wat later online zijn. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
OzzieMann schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:09:
[...]

Ik wil best wel een toernooitje met je spelen hoor Utoka! ;) Moet je alleen weer eens wat later online zijn. haha.
Onze tijden zijn een beetje out of sync :) Anders maar een keertje afspreken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
ik bedoelde sowieso dat we nu alleen maar een eind + rang hoeven af te sprekenn ipv chats wanneer wie speelt etc dat wordt nu allemaal geregeld , en ik ben altijd wel in voor fun toernooitjes etc .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
[...]

Ik heb bij de beta wel erg genoten van 1v1 met bijvoorbeeld Rumble of Rumble + Dropshot. Daar kijk ik weer naar uit, je hoeft per se niet in een party of private match om met mutators te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
voor diegene die zin en tijd hebben vanavond om 20:30 is er een crossplatform steam / ps4 toernooi , naam toernooi Tweakers , Format 2v2 , alle ranks kunnen en mogen mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Hoe werkt dat dan, moet je dan als party je ook inschrijven? Of kun je je individueel inschrijven en vervolgens een teammate kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
spokje schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:30:
Hoe werkt dat dan, moet je dan als party je ook inschrijven? Of kun je je individueel inschrijven en vervolgens een teammate kiezen?
Zo ver ik weet moet je je als party inschrijven.
jenpet schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:09:
voor diegene die zin en tijd hebben vanavond om 20:30 is er een crossplatform steam / ps4 toernooi , naam toernooi Tweakers , Format 2v2 , alle ranks kunnen en mogen mee doen :)
Ah jammer had graag mee gedaan, maar ik heb mijn vriendin nu al beloofd om wat VR games te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
spokje schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:30:
dat is een goede vraag , ik zou het niet weten maar daarom heb ik even een toernooi gehost om even te kijken hoe alles gaat :)

zou leuk zijn als er een paar teams zouden kunnen en willen joinen :) het gaat totaal niet om te winnen maar gewoon om te zien hoe het allemaal werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Utoka schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:35:
[...]

Onze tijden zijn een beetje out of sync :) Anders maar een keertje afspreken
Ik probeer deze week op donderdagavond online te zijn. Denk ff na 2030 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
niemand die zin en tijd heeft vanavond om 20:30 Tweakers toernooi te joinen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:18

Bullettooth

--VR--

Ik ben ook morgenavond vanaf 20:30 uur wel van de partij, vanavond helaas niet.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
jenpet schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:20:
niemand die zin en tijd heeft vanavond om 20:30 Tweakers toernooi te joinen ? :)
Ik wil best meedoen, maar heb dan nog iemand nodig om te joinen. Wellicht nog een 'single' beschikbaar? :+

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik ben ook wel voor toernooitjes, ben momenteel ook 'single' ;)
Maar vnvnd liever niet, CL voetbal krijgt de voorkeur im moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Sjurm schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:32:
Ik ben ook wel voor toernooitjes, ben momenteel ook 'single' ;)
Maar vnvnd liever niet, CL voetbal krijgt de voorkeur im moment
Daar is dual screen voor uitgevonden toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
MiBe schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:35:
[...]

Daar is dual screen voor uitgevonden toch? :9
Twee dingen tegelijk bevordert niet mijn concentratie en daarmee prestaties in RL :+

Maar ik heb ook het idee dat de animo voor vanavond nog wat te laag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Ik heb gister avond dus meerdere toernooien gespeeld ik moet zeggen het systeem werkt goed ! het valt me wel op dat de refresh nog niet lekker loopt vaak in de laatste minuten voordat het toernooi begint loopt het pas vol en dan als je registreert krijg je tournament already full .

Het enige minpunt vind ik wel dat je behalve private matches niks door het toernooi heen mag doen ook niet casual , als je eerste ronde vrijloting hebt en het is net bo3 dan kun je makkelijk een match spelen voordat het toernooi begint.. ik snap het idee verder wel maar je blijft niet echt in een flow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
Je kan wat wrestle mania items ophalen in rocket league

https://www.reddit.com/r/..._in_the_rl_menu_to_get_2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

http://comicbook.com/gami...stlemania-code-wwe-items/

Worden er nog meer gereleased / geraden :+

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik heb nu de WWE banner en een WWE flag die ik nooit zal gaan gebruiken. De wheels zijn opzich wel tof, al zou ik ook die nooit gebruiken denk ik.

Wel een beetje dom dat ze items al unlockable hebben gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Die RCLS fan rewards zijn wel nice, krijg je als je als je de twitch stream kijkt

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Meho
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:43
Nieuwste redeem code is 'popcorn'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
toevallig mensen die gezamelijk een toernooi willen doen vanavond ? 2 v 2 ? PS4 en pc ?

[ Voor 4% gewijzigd door jenpet op 30-04-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
jenpet schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:16:
toevallig mensen die gezamelijk een toernooi willen doen ? 2 v 2 ? PS4 en pc ?
In het algemeen of nu nu ? Wil best een keer een toernooitje spelen. Zit krap in Diamond op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Beakzz schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:24:
[...]

In het algemeen of nu nu ? Wil best een keer een toernooitje spelen. Zit krap in Diamond op de pc.
sorry bedoelde vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

ThunderNet

Flits!

:/ pfff. begin nu wel beetje moe te worden van dit spel, vind het erg leuk om te doen, maar na 2 potjes ben ik het meestal al flink zat, met name door het gescheld in bijna elke match :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
ThunderNet schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:25:
:/ pfff. begin nu wel beetje moe te worden van dit spel, vind het erg leuk om te doen, maar na 2 potjes ben ik het meestal al flink zat, met name door het gescheld in bijna elke match :/
Erg herkenbaar, maar na een paar andere games pak ik RL toch weer op. Het heeft iets verslavends. Al is het savonds maar voor een paar rondes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
ThunderNet schreef op zondag 6 mei 2018 @ 15:25:
Daarom speel ik eigenlijk nooit alleen RL, Duo met iemand erbij of standard met een full party vind ik het leukst.
Als ik alleen speel, doe ik meestal andere games.
Pagina: 1 ... 38 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ