Acties:
  • +1 Henk 'm!
spokje schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:49:
[...]

hehe thanks, maar ik zat niet aan het niveau van jullie :) maar ik sluit wel weer eens aan in de toekomst. Ik word alleen altijd beetje prestatienerveus en ga dan fouten maken :P maargoed, gewoon vaker doen.
Uit eigen ervaring weet ik dat het echt helpt om juist met hogere te spelen , ik speel met iedereen ongeacht of je silver goud of wat bent ranking is leuk maar ik vind in party splen altijd fun dus ik zou zeggen join vaker onze discord en je leert sneller :)

Ik zit trouwens plat / diamond

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
jenpet schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:13:
[...]

Weer meer actief in rl ?
si! gister met Thar en mn broer DIA1 aangetikt, zit meer in maar zoals je zelf al zegt, actiever worden :P

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Eindelijk heb ik Gold aangetikt, en dat puur met randoms te spelen. Gelukkig dit weekend mazzel gehad door nauwelijks slechte partners te krijgen.
Misschien toch maar een keer discord installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-07-2024
Gisteren Plat 3 aangetikt met 3s... Helaas daarna weer derank naar 2 ivm randoms! Damn, blijft lastig om met keyboard hoog te blijven ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Frixxes schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:53:
Gisteren Plat 3 aangetikt met 3s... Helaas daarna weer derank naar 2 ivm randoms! Damn, blijft lastig om met keyboard hoog te blijven ;p
Nice!! Nog een mede keyboard player!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 16:09
Frixxes schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:53:
Blinkiej schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Nice!! Nog een mede keyboard player!! _/-\o_
Ik ben helemaal niet van de controllers eigenlijk, maar is dat echt zoveel makkelijker? Ik heb er ook altijd moeite mee met keyboard namelijk...

[ Voor 28% gewijzigd door Ewivis op 12-06-2017 11:52 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-07-2024
Ewivis schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:51:
[...]

[...]

Ik ben helemaal niet van de controllers eigenlijk, maar is dat echt zoveel makkelijker? Ik heb er ook altijd moeite mee met keyboard namelijk...
Nou... als je in mid air bent dan kan je met een joystick veel beter controle houden. Ik heb het een paar daagjes geprobeerd... maar mijn musclememory in de handen zijn gewoon keyboard gewend. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Frixxes schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Nou... als je in mid air bent dan kan je met een joystick veel beter controle houden. Ik heb het een paar daagjes geprobeerd... maar mijn musclememory in de handen zijn gewoon keyboard gewend. :*)
Ook een groot verschil vind ik dat gas geven los zit van naar voren bewegen.. Dit maakt het makkelijker om te beginnen met je aerials op de controller. Op je keyboard is een 180 dan weer veel makkelijker.

Ik ben niet opgegroeid met controllers van de ps en xbox, ik kan er maar niet aan wennen. Misschien een keer al die trainingmissies met controller afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
jenpet schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:17:
[...]

Uit eigen ervaring weet ik dat het echt helpt om juist met hogere te spelen , ik speel met iedereen ongeacht of je silver goud of wat bent ranking is leuk maar ik vind in party splen altijd fun dus ik zou zeggen join vaker onze discord en je leert sneller :)

Ik zit trouwens plat / diamond
Haha grappenmaker! jij speelt bijna alleen maar met de Noud.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingstutter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-01-2023
Hii all,

Een RL speler hier die in zijn hele RL carrière (274 uur) maximaal een uurtje of 2 ranked heeft gespeeld...
De discord is ook voor spelers die nog niet zoveel ranked hebben gedaan? :)

Steam: Kingstutter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BSchinkel schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:21:
[...]

Haha grappenmaker! jij speelt bijna alleen maar met de Noud.... :+
maar je kunt altijd joinen laatste tijd doen we veel 3 v 3 behalve als tering heet is met zweet headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 933707

Vandaag wilde mijn zoontje verder met Rocket League en nadat de cd erin gedaan was moest hij opeens met eindvoorwaarden akkoord gaan.... alles kwijt. Hij kan gewoon weer van voor af aan beginnen.... iemand enig idee..... tranen in zn ogen😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 933707 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:33:
Vandaag wilde mijn zoontje verder met Rocket League en nadat de cd erin gedaan was moest hij opeens met eindvoorwaarden akkoord gaan.... alles kwijt. Hij kan gewoon weer van voor af aan beginnen.... iemand enig idee..... tranen in zn ogen😢
Hey Franc, vervelend om te horen. Kun je ons vertellen op welk platform je de fysieke versie van Rocket League hebt gekocht? Wanneer heb/heeft je zoon voor het laast ingelogd/gespeeld. Hoe heb je het spel etc afgesloten?

Een van de maatregelen die Psyonix aanbiedt voor de PS4 is om het systeem helemaal te resetten. En dan een rebuild te doen. Behoorlijk drastisch voor alleen Rocket League en zeker als je PS4 meerdere spellen draait.

Wat dan rest is om een ticket te maken en daar uit te leggen wat het euvel is. Er is ook een officieel support forum waar je je vraag kan neerleggen, maar weet niet of je gelijk geholpen zal worden.

Hopelijk is het iets duidelijker geworden, zo niet. Schroom niet om een reactie achter te laten, dan kijken we verder.

Bron PS Reset

[ Voor 5% gewijzigd door The Outlaw op 14-06-2017 22:07 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rocket league op cd gekocht en geïnstalleerd. Voor het laatst gespeeld ongeveer weekje geleden, normaal uitgelogt.... heel vreemd, want andere spellen zijn wel gewoon in tact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ff gecheckt voor hem.... alles weer ok.... denk een server foutje, of eventjes down..... iig bedankt voor je support Outlaw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:01
Sinds kort weer rocket league opgepakt en begonnen met ranken. Man wat een niveau verschil ten opzichte van een normaal potje.

Maar weer even trainen dan maar

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Ik heb echt zo'n hekel aan dat ranked. Ik speel met name snowday en als je dan een beetje op niveau een normaal potje ranked zou willen doen moet je je eerst door die plaatsing heen worstelen. Laatste keer had ik dat gedaan, alles gewonnen, alsnog in de hoogte categorie van de laagste klasse gekomen. Kan nu alleen weer opnieuw beginnen omdat de seizoenen zijn gereset. Speel ik toch liever af en toe eens een gewoon potje waarbij je bij mensen komt die een beetje op niveau zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:06

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Krylinck schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:15:
Ik heb echt zo'n hekel aan dat ranked. Ik speel met name snowday en als je dan een beetje op niveau een normaal potje ranked zou willen doen moet je je eerst door die plaatsing heen worstelen. Laatste keer had ik dat gedaan, alles gewonnen, alsnog in de hoogte categorie van de laagste klasse gekomen. Kan nu alleen weer opnieuw beginnen omdat de seizoenen zijn gereset. Speel ik toch liever af en toe eens een gewoon potje waarbij je bij mensen komt die een beetje op niveau zijn.
Is natuurlijk wel wat anders dan ranked :P Als je eenmaal door die placement matches bent stijg je sneller zodat je bij je correcte rank komt.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02-2022

skn

Voelde wel lekker om deze te maken. oOo
https://gfycat.com/FarflungClumsyAllensbigearedbat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:48
2v2, 3vs3 en 3vs3 solo met veel moeite op platinum gekregen en nu alleen solo nog van Gold 2 naar Platinum zien te krijgen dan heb ik mijn doelen voor dit seizoen gehaald. Lijkt wel een compleet andere game in solo dus dat gaat nog een hele uitdaging worden 8)7

Valt me toch nog mee na het vreselijke begin van dit seizoen in Brons/zilver. Was toen echt op het punt om de handdoek in de ring te gooien. volgende seizoen op voor diamond, maar dan wel met vaste teammates. Randoms is like a box of chocolate..maar dan wel die hele goedkope doos zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Endless_Death
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-07-2018
Beakzz schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 03:15:
2v2, 3vs3 en 3vs3 solo met veel moeite op platinum gekregen en nu alleen solo nog van Gold 2 naar Platinum zien te krijgen dan heb ik mijn doelen voor dit seizoen gehaald. Lijkt wel een compleet andere game in solo dus dat gaat nog een hele uitdaging worden 8)7

Valt me toch nog mee na het vreselijke begin van dit seizoen in Brons/zilver. Was toen echt op het punt om de handdoek in de ring te gooien. volgende seizoen op voor diamond, maar dan wel met vaste teammates. Randoms is like a box of chocolate..maar dan wel die hele goedkope doos zeg maar.
Ja random is echt drama. Ken je Gamerlink? Zo niet, aangenaam en installeren die hap, dat levert best fijne teammates op. Als je dan ook nog ff zelf een gratis TeamSpeak 3 server maakt (google it) kun je veel vaker met voice en getalenteerde mensen spelen.

Trouwens, ik trek net 15 kistjes open. Parallax :D

Toen een setje 5 very rare items uit Nitro geuptrade ingame -> Titanium white sweeper certified mantis _/-\o_ :9~ _/-\o_ Niet mijn wagen trouwens, maar toch 30+ euro waard samen.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/867355099991484452/429C9D4B5611623878E96EB59B67747A4CAFC4DD/

[ Voor 3% gewijzigd door Endless_Death op 18-06-2017 03:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Enige echte rare shit wat ik uit een kistje heb gekregen is de Dominus GT :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Whaam

Meer beter

Kingstutter schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:51:
Hii all,

Een RL speler hier die in zijn hele RL carrière (274 uur) maximaal een uurtje of 2 ranked heeft gespeeld...
De discord is ook voor spelers die nog niet zoveel ranked hebben gedaan? :)

Steam: Kingstutter
Ja, tuurlijk! Zijn veel meer die niet ranked spelen. :)

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kan me echt niet voorstellen om niet ranked te spelen met als uitzonderingen rumble, dropshot en basketball met vrienden. Als het niet ranked is dan is bij mij alle spanning uit de game en bij 1 of 2 doelpunten verschil valt het verliezende team (wat normaal gesproken makkelijk terug zou kunnen komen) al uit elkaar.

Bij ranked gebeurt dat helaas ook, maar lang niet zo vaak als in unranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Speel nu een weekje ongeveer Rocket League op de Xbone maar hoe kom je zo hoog? Ziet er uit als een kleine jump en dan met je boost omhoog maar dat wil me niet echt lukken. Zit er een handigheidje aan wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 10:05

Bullettooth

--VR--

mike30 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:13:
Speel nu een weekje ongeveer Rocket League op de Xbone maar hoe kom je zo hoog? Ziet er uit als een kleine jump en dan met je boost omhoog maar dat wil me niet echt lukken. Zit er een handigheidje aan wat ik over het hoofd zie?
Precies zo, enkele of dubbele jump, neus omhoog en boosten maar. ;)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:22
De Pro's komen nog sneller hoger dan wat ik de meeste spelers zien doen. Jump wat langer vast houden kun je wat sneller hoog komen maar Heb het nog steeds niet helemaal door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Hoe langer je de jump knop ingedrukt houdt, hoe hoger je komt. Let wel dat nadat je voor de eerst keer springt, je 1.5 sec hebt om nog een keer te springen in een bepaalde richting ;)

Meestal is het een kwestie van springen -> Auto draaien -> boosten en je tweede jump gebruiken om de bal harder weg te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Rocket League Tutorial - Quick Jump Aerial | ItsJPwnAge voor diegene die meer beeld erbij willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-05 15:25

Szwoar

En door

Psyonara schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:10:
De Pro's komen nog sneller hoger dan wat ik de meeste spelers zien doen. Jump wat langer vast houden kun je wat sneller hoog komen maar Heb het nog steeds niet helemaal door.
Dit doen ze door een 'fast aerial' te doen. Hierbij spring je eerst 1x, tilt je naar achteren terwijl je boost tot ong 45 graden en dan spring je opnieuw. Hierdoor heb je continue opwaardse kracht, en val je niet zoals bij een double jump een stukje naar beneden en kom je dus het snelst omhoog. Is noodzaak om je tegenstanders te snel af te zijn op de hogere ranks

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
Loop al maanden te spelen in de Platina 2/3 range.
Kom helaas niet hoger dan dit niveau.

Moet wel al zeggen dat ik al ruim 750+ uren erin hebt zitten(steam).
Speel altijd ranked en dit altijd 2VS2.
Dit is ook meteen me favoriet , soms 3vs3 maar dit gebeurd niet vaak.

Ook heb ik de Endo,Mantis auto maar blijf toch steeds op de Octane ZSR terug komen.
Dit is trouwens ook het eerste spel waar ik elke week toch weer keys blijf kopen en dit stiekem toch
best leuk is om chest/kistjes te openen, helaas nog niet echt een extreem item gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gbRnawL.jpg

Rocket League’s Competitive Season 5 will commence with the release of our Anniversary Update on July 5th, and we’re making a few changes that we want to share with you guys ahead of time.

Contrary to the transition between previous Competitive Seasons, there will be no Competitive Skill reset for Season 5. Your ranks will carry over from Season 4 into Season 5. While we recognize some players look forward to starting over each season, the downside of doing a reset can be significant. Match quality can be poor for several weeks after a season ends as players recalibrate to their actual skill ranking. With seasons happening more frequently, we aren’t comfortable creating so much matchmaking instability every few months.

SEASON REWARD LEVEL
For Season 5, we are introducing a concept called Season Reward Level that is independent from your matchmaking rank. Your Reward Level starts at Unranked, and each win earns you progress towards the next level. Each Reward Level requires 20 wins to unlock, and they are sequential - you unlock Silver rewards after Bronze, Gold after Silver, and so on. Losing a match will not count against your Season Reward Level in any way, even if the loss causes you to drop a Tier or Division.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/APUJXAc.png
Geen rank reset dus. Je rank van S4 neem je mee naar S5 en vanaf daar werk je toe naar Season Rewards level.

[ Voor 4% gewijzigd door The Outlaw op 02-07-2017 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Each Reward Level requires 20 wins to unlock, and they are sequential - you unlock Silver rewards after Bronze, Gold after Silver, and so on. Losing a match will not count against your Season Reward Level in any way, even if the loss causes you to drop a Tier or Division
Geen rank reset dus. Je rank van S4 neem je mee naar S5 en vanaf daar werk je toe naar Season Rewards level.
Begrijp ik dit dan goed, je moet gewoon:

(Silver + Gold + Plat + Diamond + Champ) x 20 =100 wins maken om alle rewards te krijgen?

Of moet je in combinatie met rank Gold 20x winnen om de Gold reward te krijgen?

O, de uitleg staat niet in de bovenstaande post:
Wins only count toward your Season Reward Level if you’re playing at or above that level’s Skill Tier. For example, you can progress towards unlocking Bronze rewards by playing at Bronze tier or higher. But a Gold player who has unlocked Gold Season Rewards cannot yet unlock Platinum Season Rewards.
Wat je dus moet doen (zover ik het begrijp na wat onderzoek doen) om rewards te halen. :
Bronze halen 20 wins.
Silver halen 40 wins
Gold halen 60 wins
Plat halen 80 wins
Diamond halen 100 wins
Champion halen 120 wins

[ Voor 34% gewijzigd door Blinkiej op 03-07-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:48
Blinkiej schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:57:
[...]

[...]

Begrijp ik dit dan goed, je moet gewoon:

(Silver + Gold + Plat + Diamond + Champ) x 20 =100 wins maken om alle rewards te krijgen?

Of moet je in combinatie met rank Gold 20x winnen om de Gold reward te krijgen?
Yep, er mist nog een stukje:
Wins only count toward your Season Reward Level if you’re playing at or above that level’s Skill Tier. For example, you can progress towards unlocking Bronze rewards by playing at Bronze tier or higher. But a Gold player who has unlocked Gold Season Rewards cannot yet unlock Platinum Season Rewards.
Future Seasons

Our primary goal going forward is to provide new goals for players to accomplish each Competitive Season without the chaos of a skill reset. If this first version of the Season Reward Level doesn’t accomplish those goals, we’ll adjust in future Competitive Seasons.

We’re always looking to improve on existing systems, and Competitive Seasons are no exception. We look forward to your feedback about your experiences with Competitive Season 5!
Frequently Asked Questions

Can I lose Season Reward Levels if I lose matches or drop a Skill tier?

No, you will not lose progress towards your Season Rewards. Losses do not subtract from your win total, and your progress will be stored even if you get demoted.

How do different playlists interact with the Season Reward Level?

You can earn wins towards leveling up from any Competitive Playlist. However, you still only earn Wins for matches of sufficient rank. If your 2v2 rank is Platinum and your 3v3 rank is Silver, 3v3 wins will only count towards Silver Reward Level and below.

When are Season Rewards given out?

For Season 5, they will still be awarded at the end of the season. In future seasons, we hope to have them be awarded immediately upon unlocking a Reward Level.

How long will Season 5 last?

Similar to Season 4, we are planning for Season 5 to last 3 to 4 months.

[ Voor 69% gewijzigd door spokje op 03-07-2017 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik vind het nieuwe rewards systeem er wel goed uitzien.

Ik hoop alleen dat ze de MMR ook weer wat overzichtelijker maken, ik wil graag per gewonnen/verloren wedstrijd kunnen zien wat de invloed is op mijn MMR. Het zat er in seizoen 2 heel even in, maar was ook snel weer weg.

Verder natuurlijk nog net even diamond weten te halen in dit seizoen, dus bring on the new season please! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Bullettooth schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:16:
Ik vind het nieuwe rewards systeem er wel goed uitzien.

Ik hoop alleen dat ze de MMR ook weer wat overzichtelijker maken, ik wil graag per gewonnen/verloren wedstrijd kunnen zien wat de invloed is op mijn MMR. Het zat er in seizoen 2 heel even in, maar was ook snel weer weg.

Verder natuurlijk nog net even diamond weten te halen in dit seizoen, dus bring on the new season please! :)
Ja, maar stel volgend jaar heb je net diamond gehaald en haal je net 99 wins. Hoe leuk vind je het nieuwe reward systeem dan nog? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik vind het niet zo erg, het zorgt ervoor dat je echt wel gevestigd moet zijn in je huidige rang.

Als je net die ene win te kort komt had je toch nog even door moeten zetten. Net zoals nu het nog net halen van Diamond, dat was uiteindelijk ook net die laatste wedstrijd nog even winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozariusz
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:59
Iemand een idee hoe ik beter kan worden? ik zit nu in divisie 2 van brons en kom maar niet omhoog... Maar als ik al die pro's zie spelen ziet het er heel makkelijk uit. Ik heb verschillende yt video's gekeken, alle oefeningen op pro niveau gedaan. Maar niets helpt

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bozariusz schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:31:
Iemand een idee hoe ik beter kan worden? ik zit nu in divisie 2 van brons en kom maar niet omhoog... Maar als ik al die pro's zie spelen ziet het er heel makkelijk uit. Ik heb verschillende yt video's gekeken, alle oefeningen op pro niveau gedaan. Maar niets helpt
Met mensen spelen boven je niveau. Je leert het door te oefenen en te doen. Bepaalde situaties leer je in te schatten en daarop te anticiperen. Weet niet of je op steam of console speelt maar mijn tip zou zijn om met een groepje te spelen.

Van wat ik weet op de PS4 bv is dat waar ik vroeger opkeek tegen mensen zoals @OzzieMann en @Anoniem: 136117 ik nu de gene ben die vaak bovenaan staat als MVP 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:42
The Outlaw schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:34:
[...]

Met mensen spelen boven je niveau. Je leert het door te oefenen en te doen. Bepaalde situaties leer je in te schatten en daarop te anticiperen. Weet niet of je op steam of console speelt maar mijn tip zou zijn om met een groepje te spelen.

Van wat ik weet op de PS4 bv is dat waar ik vroeger opkeek tegen mensen zoals @OzzieMann en @Anoniem: 136117 ik nu de gene ben die vaak bovenaan staat als MVP 8)
Whahahahaha. Die Outlaw aka Mofskie aka Dieter Holzenbein heeft een fantasie die aan grootheidswaanzin grenst. :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:39:
[...]

Whahahahaha. Die Outlaw aka Mofskie aka Dieter Holzenbein heeft een fantasie die aan grootheidswaanzin grenst. :+
Ik heb de fimpjes van jouw fakes nog he. Vergeet dat niet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozariusz
Kan ik in deze post mensen vinden die op mijn niveau spelen of is deze hiervoor niet bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Bozariusz schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:43:
Kan ik in deze post mensen vinden die op mijn niveau spelen of is deze hiervoor niet bedoeld
Dat kan prima. Speel je console of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozariusz
Ik speel op pc. Steam naam is boz021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Bozariusz schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:47:
Ik speel op pc. Steam naam is boz021
Ah, PC heeft een grote groep met regelmaat aanwezig op DIscord. Die nemen je vast en zeker mee op sleeptouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Laatst online: 31-07-2024
Bozariusz schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:31:
Het duurt wel even voordat je beter wordt in rocket league. Je moet in dit spel niks overhaasten.

1e tip: Camera settings!!!!!!

CAMERA SHAKE UIT

fov: 100-110
camera distance 250-300
camera angle: -3 / -5
Camera stiffnes(wat het beste bij je past)
hoe lager dit is hoe meer je camera in en uit zoomt.
ik heb dit op 0.6
Camera hight : 100-140

2e tip: vind de ballcam knop!!!

Ik zou als eerst aerials gaan oefenen. Doe dit met ballcam aan. (ik speelde in het begin met alleen maar ballcam aan) Zelf deed ik vroeger alleen de aerials op all star niveau tot dat ik het een beetje goed ging raken en beetje kon richten.

Daarna zou ik leren dribbelen. Puur voor bal control. (Dit adviseer ik weer zonder ballcam)

al wil je een allround boost wanneer je de basic onder de knie hebt, oefen dit.

YouTube: Advanced Car Control | Rocket League Tutorial

Let op! het duurt weken of anders wel maanden voordat je dit onder de knie hebt.

Persoonlijk zou ik elke keer voordat je gaat spelen 15 tot 30 min gaan trainen.

Voordat je alles echt onder de knie gaat krijgen ben je 3 maanden tot 6 maanden verder.

[ Voor 16% gewijzigd door MikeNL90 op 05-07-2017 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Deze game heb ik cadeau gekregen van Nvidia. Speelt best leuk!
Tot ik op Twitch ging kijken.. die mensen lijken een compleet andere game te spelen dan ik! Bizar wat zij kunnen. Daardoor ben ik overigens niet ontmoedigd hoor.. was eerder een eye-opener.

Het lijkt er op dat RL een goed voorbeeld is van easy to play, hard to master.
Dat bevestigt ook de uitleg van @MikeNL90 .

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozariusz
MikeNL90 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:33:
[...]

Het duurt wel even voordat je beter wordt in rocket league. Je moet in dit spel niks overhaasten.

1e tip: Camera settings!!!!!!

CAMERA SHAKE UIT

fov: 100-110
camera distance 250-300
camera angle: -3 / -5
Camera stiffnes(wat het beste bij je past)
hoe lager dit is hoe meer je camera in en uit zoomt.
ik heb dit op 0.6
Camera hight : 100-140

2e tip: vind de ballcam knop!!!

Ik zou als eerst aerials gaan oefenen. Doe dit met ballcam aan. (ik speelde in het begin met alleen maar ballcam aan) Zelf deed ik vroeger alleen de aerials op all star niveau tot dat ik het een beetje goed ging raken en beetje kon richten.

Daarna zou ik leren dribbelen. Puur voor bal control. (Dit adviseer ik weer zonder ballcam)

al wil je een allround boost wanneer je de basic onder de knie hebt, oefen dit.

YouTube: Advanced Car Control | Rocket League Tutorial

Let op! het duurt weken of anders wel maanden voordat je dit onder de knie hebt.

Persoonlijk zou ik elke keer voordat je gaat spelen 15 tot 30 min gaan trainen.

Voordat je alles echt onder de knie gaat krijgen ben je 3 maanden tot 6 maanden verder.
Wow, ik had niet gedacht dat het zo lang zou gaan duren, bedankt voor de tips! Balcam gebruik ik nu wel maar ik heb dan moeite met de landing van de bal (als ie in de lucht is en dan gaat landen) met bal/gewone cam kan ik hem dan niet pakken. Kan ik dit verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Bozariusz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:44:
[...]

Wow, ik had niet gedacht dat het zo lang zou gaan duren, bedankt voor de tips! Balcam gebruik ik nu wel maar ik heb dan moeite met de landing van de bal (als ie in de lucht is en dan gaat landen) met bal/gewone cam kan ik hem dan niet pakken. Kan ik dit verbeteren?
Spelen, spelen en spelen.

Je kan ook een custom training maken (of zoeken) waarbij je dan diversen ball landingen maakt met diverse snelheden zodat je het kan trainen met en zonder balcam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
Ervaring doet ook wel veel bij dit spel. In bepaalde situaties kun je op den duur redelijk goed inschatten wat er kan gebeuren of waar je ongeveer moet staan om een kans te benutten of een tegenaanval/doelpunt te voorkomen. Aerials en dergelijke ben ik ook nog niet zo goed in, maar een sprong met wat boost om hoger te komen en de bal er dan intikken lukt wel al :)

Ik zit ondertussen op level 48 (op de helft voor 49) en ben het spel nog lang niet beu, wat toch wel opmerkelijk is. Langzaamaan word ik voor mijn gevoel toch ook nog beter.

[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 05-07-2017 12:50 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:10
Ik heb inmiddels 400 uur in de game zitten en heb het spel aardig onder de knie. Dwz, ik raak ballen zoals ik ze wil raken en gewone aerials gaan ook wel prima. Gekke freestyle aerials zit er nog lang niet in. Nu ben ik wel een vrij trage game-oppakker en ben ik niet heel fanatiek aan het 'trainen' .
De meeste pro's waarbij het allemaal heel makkelijk lijkt hebben er dan ook echt dik 1000+ uren inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05:35
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat 1000+ uur ook absoluut geen garantie is voor enige skill :P Wel nog net Diamond I aan kunnen tikken voor het einde van seizoen 4 :D

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik zou zeggen, 1000+ is nog niet zo spannend. Check het aantal uurtjes van de echte pro's maar eens haha. Ik heb noooooit zoveel tijd om in dat spel te leggen, maar ik vind dat ik het aardig goed doe met m'n 400 uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zie nu bij een aantal van de us winkels al van die Zag RL toy cars beschikbaar. Prijs is nog eeh.

Weet iemand hier toevallig wanneer ze hier beschikbaar worden. Zou er wel een paar willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:01:
Zie nu bij een aantal van de us winkels al van die Zag RL toy cars beschikbaar. Prijs is nog eeh.

Weet iemand hier toevallig wanneer ze hier beschikbaar worden. Zou er wel een paar willen hebben.
Krijgen de precieze data nog door. Vanavond komt de update! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Lekkere update hoor, heb me gisteren nog even goed vermaakt met het begin van het nieuwe seizoen.

De nieuwe goal explosions zijn een welkome toevoeging, net zoals de nieuwe engine sounds die je nu per auto kunt toewijzen. Nu alleen nog wachten op de eerste overdrive crate om te droppen, dan kan ik die gave F1 wagen ook eens een keer proberen. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
Ik ga de update vanavond even binnen halen.
Ben benieuwd. Gisteren wat oponthoud :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
]

Deze streamer heeft al een kistje. Laat kort zien wat je kunt krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door The Outlaw op 06-07-2017 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Die nieuwe goal animaties zijn echt vet! Vooral die Hellfire OMG! Als de tegenstander die zou hebben zou je ze spontaan laten scoren om de animatie nog een keer te bekijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Die goal explosions zijn tof inderdaad. Maar ik denk dat de hype daarvoor van relatief korte duur is.
Die Centio vind ik ook echt tof. Het is alleen een te lage auto van mij, dus echt gebruiken zit er niet in denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:29
Waarom kan ik ineens niet meer competief spelen? Tijdje geleden dat ik het gespeeld heb maar bij ranked moet je toch competief spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Amdwarrior schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:12:
Waarom kan ik ineens niet meer competief spelen? Tijdje geleden dat ik het gespeeld heb maar bij ranked moet je toch competief spelen?
Zijn nu twee losse tabbladen geworden.. misschien dat je tabblad moet switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Geen idee dat AI nu niet meer automatisch mee speelt een goed of slecht iets is. Op een of andere manier breekt het de flow van de game. Ook al is het tussen matches in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Psyonara schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:27:
Geen idee dat AI nu niet meer automatisch mee speelt een goed of slecht iets is. Op een of andere manier breekt het de flow van de game. Ook al is het tussen matches in.
Ik vind het zeer irritant nog. Gisteren in Rumble met een clubje van 5 door 6 matchmakings gegaan voordat de zesde persoon werd gevonden. Ging vervolgens iedere keer op die manier door wanneer iemand de serverlobby verliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
Psyonara schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:27:
Ik vind het erg irritant. Gisteren had ik soms 3 keer achter elkaar een match die niet door ging vanwege te weinig spelers, maar ik kreeg dan wel telkens een object. Ik heb een uur gespeeld en heb zeker een 10 a 15 keer die melding gekregen...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Sjurm schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:10:
[...]

Ik vind het zeer irritant nog. Gisteren in Rumble met een clubje van 5 door 6 matchmakings gegaan voordat de zesde persoon werd gevonden. Ging vervolgens iedere keer op die manier door wanneer iemand de serverlobby verliet.
O, serieus.. hebben ze dit bij casual games uitgezet? Dat is zonde inderdaad, vond het wel een goede manier om casual games snel te laten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend dubbel drop rate van items, crates etc. Ook meer kans op painted items uit crates! Spelen dus :-)

https://www.rocketleague....rthday-double-drop-rates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 20:51
Lijkt wel dat sinds de nieuwe update de "snelheid" uit de game is.
Vind alles veel trager aanvoelen.

Meer mensen dier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
88Gamer88 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:04:

AI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
The Outlaw schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:40:
Dit weekend dubbel drop rate van items, crates etc. Ook meer kans op painted items uit crates! Spelen dus :-)

https://www.rocketleague....rthday-double-drop-rates/
Niks van te merken hier. Kreeg 1 x 2 common dingen achter elkaar, maar pas 1 nieuwe crate na 4 uur spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-05 15:45

BeToBe

Privacy jurist

88Gamer88 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:04:

He, dat is toevallig. Ik heb gisteren het spel geüpdate en had precies hetzelfde gevoel. Alles voelt net even iets trager aan dan voorheen.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 20:51
BeToBe schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:38:
[...]

He, dat is toevallig. Ik heb gisteren het spel geüpdate en had precies hetzelfde gevoel. Alles voelt net even iets trager aan dan voorheen.
Gelukkig ben ik niet alleen die dit ervaart.
Hopelijk wordt dit nog verholpen naar de "ouwe snelheid" want ik vind het nu bloed irritant spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Vanmiddag paar potjes gedaan, maar nergens last van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Gewoonweg een machtig mooie demolition van de keeper, helaas voor jou met het gevolg dat ik daarna ook nog geheel niet volgens planning de bal aanraak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
Het lijkt er indd op dat Ozzie niet voor de bal ging, maar voor de keeper, met succes, en daardoor tegen de bal werd geramd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Great pass!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-05 15:26
Beakzz schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:27:
[...]

Niks van te merken hier. Kreeg 1 x 2 common dingen achter elkaar, maar pas 1 nieuwe crate na 4 uur spelen :'(
helemaal niks van gemerkt... heb 2 crates gehad en dan de standaard items die je sowieso krijgt na de update.
:( en nog steeds geen overdrive crate

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Kreeg letterlijk na elk potje een item. Had helaas maar 45 minuten tijd om te spelen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
FerdiV schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:39:
Nadat ik ben verhuist heb ik met Rocket League (PS4) zo nu en dan een extreem moment van lag (duur 1 a 2 min, met input vertraging van minimaal één seconde). Soms kan ik uren achter elkaar spelen zonder problemen. De andere dag gaat het een half uur goed en dan plotseling is het probleem daar weer. Ook wordt ik onverstaanbaar in de party en vervolgens wordt ik dan vaak de party chat uitgegooid (wegens connectie probleem). Daarbij heb ik het vermoeden dat de PS4 harder gaat blazen in die periode. De ping blijft daarentegen perfect en als ik op de PS4 een verbinding test doet geeft hij een perfecte snelheid aan.

Met Alienation heb ik dit probleem nog nooit gehad.

Ik weet nu niet zo goed of dat dit een probleem van Rocket League kan zijn. Komt iemand dit probleem bekend voor?
Ik zou graag eens een update willen geven over mijn bovenstaande bericht. Wellicht heeft iemand een idee om me van mijn probleem af te helpen.

--------------------

Goed, ik heb vanalles geprobeerd en zelf de devolo verwijderd om nu direct bekabeld via de router verbinding te hebben. Daar was een kleine verbouwing voor nodig. Het moest wel de devolo zijn dacht ik, verder heb ik namelijk vanalles geprobeerd.

Helaas blijkt dit niet alles verholpen te hebben. De lag is er nog steeds! Zo bizar, elke keer als ik Rocket League speel heb ik binnen enkele minuten erge lag (button input voornamelijk). Dat duurt dan een halve minuut en dan is het weer een paar minuten verdwenen. Ik wordt wel de party niet meer uitgegooid, echter horen andere mij op die momenten lag hebben in de voice chat.

Het kan naar mijn idee nog maar 3 dingen zijn:
-Het signaal van Ziggo dat instabiel is. (Maar waarom in andere games vrijwel geen lag?)
-Iets met de router. (Kan het niet aan?)
-Iets verstoort de verbinding.

Wat kan ik nu nog doen? Wordt er inmiddels behoorlijk gefrustreerd van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Je zou aan Ziggo kunnen vragen of ze je verbinding kunnen testen, misschien dat hun apparatuur inderdaad iets van een inconsistentie ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 11:33
FerdiV schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:59:
[...]

Helaas blijkt dit niet alles verholpen te hebben. De lag is er nog steeds! Zo bizar, elke keer als ik Rocket League speel heb ik binnen enkele minuten erge lag (button input voornamelijk). Dat duurt dan een halve minuut en dan is het weer een paar minuten verdwenen. Ik wordt wel de party niet meer uitgegooid, echter horen andere mij op die momenten lag hebben in de voice chat.
Dit klinkt voor mij meer als een PS4 connectie met controller probleem als dat het aan je internet zou liggen. Zelf heb ik ook zoiets gehad maar in mindere mate. Weet niet wat je hebt geprobeerd maar je kan eens bekabeld proberen met de controller. Dit kan in de controller zitten of in de bluetooth ontvanger van je PS4 (staan genoeg verhalen op internet)

Weet niet hoe je je ps4 hebt staan maar ook kan het helpen om hem iets vrijer te zetten in de ruimte. Weet eerlijk gezegd niet precies waar de Bluetooth ontvanger ongeveer zit maar dit is vast te vinden.

Edit: Het kan zelfs zo zijn dat uit party gegooid worden en input lag 2 verschillende problemen waren. Door iets er tussen uit te halen heb je misschien het eruit gooien heb je misschien NAT/connectie problemen opgelost maar de input lag dus niet

Edit 2: Hier ook een topic van reddit RL wat precies je probleem beschrijft misschien dat je wat aan de oplossingen erin hebt
https://www.reddit.com/r/...730/ps4_controller_delay/

[ Voor 17% gewijzigd door Utoka op 14-07-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

[...]

Ik zou graag eens een update willen geven over mijn bovenstaande bericht. Wellicht heeft iemand een idee om me van mijn probleem af te helpen.

--------------------

Goed, ik heb vanalles geprobeerd en zelf de devolo verwijderd om nu direct bekabeld via de router verbinding te hebben. Daar was een kleine verbouwing voor nodig. Het moest wel de devolo zijn dacht ik, verder heb ik namelijk vanalles geprobeerd.

-Het signaal van Ziggo dat instabiel is. (Maar waarom in andere games vrijwel geen lag?)

Had je deze ook voorbij zien komen?

https://tweakers.net/nieuws/127135/ziggo-brengt-update-uit-die-problemen-packet-loss-connect-box-moet-oplossen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
[...]

--------------------

Als ik het zo lees lijkt het niet echt een probleem van rocket league dus zou ik de vraag persoonlijk ergens ander stellen om meer hulp te krijgen.

Je geeft aan dat het niet de verbinding is?
Je zegt dat de ping goed blijft. Wat is goed?
blijft het stabiel 1 getal en varieert ie in game.
Vaak zie je als je connectie problemen hebt dat ie bijv schommelt van 20-40-20-40 bijv.
Je kan proberen om wanneer het probleem er is direct op de pc een ping uit te zetten naar bijv Google.nl. ping Google.nl -t

Maar als het internet connectie problemen zou zijn, dan zou je dit ook moeten merken met andere dingen in het spel. Zoals ballen die bijv verdwijnen enzo..

Wellicht is het een overhittings probleem van je ps4?
heb je hem verticaal of horizontaal staan?
Vroeger had ik mijn ps4 verticaal staan met zo'n ps4 stand. Tot dat ik merkte met diablo 3 dat die erg ging blazen en ingame ging stotteren.

Wellicht een herinstallatie van je ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
In ieder geval weer een aantal bugs weg :)

Patch V1.36
Casual Matches will no longer cancel if the server does not have enough players. Bots will once again fill slots for missing players
The “Find Match” button on the Matchmaking menu can now be selected/highlighted, allowing you to search for a match by pressing A (Xbox) or Cross (PS4) when the button is selected
Further optimized Supersonic Trails that were causing FPS and performance issues on some hardware
Fixed a bug with Quick Chat that caused players to automatically say “Great Pass!” or other options instead of being able to select an intended chat option
Fixed a bug where typing in Party Chat in the Main Menu would skip songs in the selected Playlist
Reverted a change that caused Controller Vibration to be weaker since the Anniversary update
The “Hide Competitive Divisions” option will now work correctly with the new Find Match menu
Corrected a suspension issue with the Batmobile and Mantis that caused them to be more visually elevated than pre-Anniversary Update
Fixed issues with the grass on Champions Field on Low and Medium Graphics settings
Fixed a bug with Spectator cameras focusing on the center of the field after a goal is scored
Fixed issue where an item’s quality was not being verified during a trade
Reduced Car Engine volume relative to other sounds and made distant cars less audible
Corrected timing on Champions Field Announcer narration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
Dit heb ik zonuist ontdekt! Te bizar. Verbouw je je halve huis, is het gewoon een bekend router probleem.

De update zojuist geïnstalleerd! Hopelijk is het probleem verholpen!

UPDATE:
Nee helaas nog steeds hetzelfde probleem!
Nu ga ik mijn oude controller proberen... wellicht ligt het aan de controller...

[ Voor 10% gewijzigd door FerdiV op 14-07-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
BSchinkel schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:51:
In ieder geval weer een aantal bugs weg :)

Patch V1.36
Casual Matches will no longer cancel if the server does not have enough players. Bots will once again fill slots for missing players
Dit vind ik zo goed aan Psyonix. Ze merken aan de community dat het niet gewaardeerd wordt, en dat een negatief effect heeft op de spelervaring en ze draaien het gewoon weer terug.

Gewoon luisteren en binnen een week meenemen via een hotfix! Klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Blinkiej schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:05:
[...]

Dit vind ik zo goed aan Psyonix. Ze merken aan de community dat het niet gewaardeerd wordt, en dat een negatief effect heeft op de spelervaring en ze draaien het gewoon weer terug.

Gewoon luisteren en binnen een week meenemen via een hotfix! Klasse!
Nu het "find match" menu nog. Wat een ux fail is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Utoka schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:36:
[...]

Nu het "find match" menu nog. Wat een ux fail is dat
Ach, dat is een klikje meer. Dat bederft bij mij het spel niet. Daar heb ik minder moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Gisteren heb ik voor het eerst Rocket League online gespeeld, na het al ruim een half jaar/jaar offline te spelen. Wat mij opviel is dat ik zonder rank meteen tegen spelers speelde die toch echt wel een flink stuk beter waren, maar ook veel hoger geplaatst waren. Ik vind mezelf niet slecht, maar zie mezelf meer als een casual speler. Luchtschoten lukken mij nog lang niet altijd. Erg leuk is het dan niet om te merken dat de tegenstander, maar ook mijn teamgenoten gewoon veel beter zijn. Zijn er meer mensen die dit ervaren of heb ik gewoon twee hele gekke dagen gehad? :P

Edit: Speel het trouwens op de PS4

[ Voor 3% gewijzigd door BeToBe op 18-07-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Als je alleen lokaal hebt gespeeld heb je ook weinig tegenstand gehad, want zelfs bots op het hoogste niveau stellen echt niets voor ;) succes online! Leer je wel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
BeToBe schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:48:
Gisteren heb ik voor het eerst Rocket League online gespeeld, na het al ruim een half jaar/jaar offline te spelen. Wat mij opviel is dat ik zonder rank meteen tegen spelers speelde die toch echt wel een flink stuk beter waren, maar ook veel hoger geplaatst waren. Ik vind mezelf niet slecht, maar zie mezelf meer als een casual speler. Luchtschoten lukken mij nog lang niet altijd. Erg leuk is het dan niet om te merken dat de tegenstander, maar ook mijn teamgenoten gewoon veel beter zijn. Zijn er meer mensen die dit ervaren of heb ik gewoon twee hele gekke dagen gehad? :P

Dat balanceert zich zelf steeds beter uit als je langer blijft spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara

Geen psn subscriptie?

Kun je veel leren van de AI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz

Kunnen de bots al arials tegenwoordig?, want anders heb je inderdaad een compleet ander spel gespeeld het afgelopen half jaar :) Kan me nog goed heugen dat het ooit geen flight simulator was :)

Heb je ranked gespeeld? Dan is het namelijk logisch aangezien je per onderdeel 10 games moet spelen om te bepalen waar je thuis hoort (zal brons worden). Unranked speel ik nooit, maar dan zal je mmr wel bepalend worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Blinkiej schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:08:
[...]

Ach, dat is een klikje meer. Dat bederft bij mij het spel niet. Daar heb ik minder moeite mee.
PS4 gaat het anders. Als je met zijn 3en in een party zit zou je dus in theorie 2vs2, 1vs1 en 3vs3 solo niet kunnen selecteren maar zonder dat het visueel zichtbaar is kan je dit toch doen. Dus je zit de links recht knoppen te spammen in de hoop dat je weer visueel feedback krijgt waar je bent.

Sinds maandag heb ik er nog een probleem bij (wat misschien alleen bij mij voor komt). Als ik na een match Find match doet loopt het hele beeld vast. Dit is meestal een hickup van 5 a 10 sec waarna ik gewoon weer verder ga. Dit is niet alleen na een wedstrijd maar ook in het hoofd menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

spokje schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:20:
Als je alleen lokaal hebt gespeeld heb je ook weinig tegenstand gehad, want zelfs bots op het hoogste niveau stellen echt niets voor ;) succes online! Leer je wel sneller :)
Precies. Bots doen constant hetzelfde en dat heb je snel door. Online is dat wel iets anders..
Psyonara schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:36:
[...]

Geen psn subscriptie?

Kun je veel leren van de AI?
Nu pas een psn subscriptie. En ja en nee. Van de AI kan je veel leren en zeker om te beginnen is dat fijn. Maar als best wel snel merk je dat de AI dezelfde handelingen uitvoert en zodra je dat doorhebt, wordt het wel erg makkelijk.
Beakzz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:42:
[...]

Kunnen de bots al arials tegenwoordig?, want anders heb je inderdaad een compleet ander spel gespeeld het afgelopen half jaar :) Kan me nog goed heugen dat het ooit geen flight simulator was :)

Heb je ranked gespeeld? Dan is het namelijk logisch aangezien je per onderdeel 10 games moet spelen om te bepalen waar je thuis hoort (zal brons worden). Unranked speel ik nooit, maar dan zal je mmr wel bepalend worden?
De Bots niet, andere spelers wel. Ik heb ranked gespeeld en heb maandag de eerste 10 wedstrijden gespeeld. Ik kom uit op gold 1... Vanwege de moeilijkheidsgraad zal ik de aankomende periode wel wat gemoedelijke potjes spelen en dan vooral arials oefenen, maar leuk is anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
BeToBe schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:38:
[...]

De Bots niet, andere spelers wel. Ik heb ranked gespeeld en heb maandag de eerste 10 wedstrijden gespeeld. Ik kom uit op gold 1... Vanwege de moeilijkheidsgraad zal ik de aankomende periode wel wat gemoedelijke potjes spelen en dan vooral arials oefenen, maar leuk is anders..
Gold1 is vrij goed voor een online beginner en daar wordt inderdaad al op redelijk niveau gevlogen. Zou even in de top 10 van custom trainings kijken en daar mee aan de gang gaan. Weet even de naam niet meer, maar daar zit een training tussen met 40 verschillende schoten en dat heeft mij erg geholpen met arial goals (en natuurlijk in freeplay heel de arena doorvliegen op alle soorten manieren).

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Beakzz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:31:
[...]

Gold1 is vrij goed voor een online beginner en daar wordt inderdaad al op redelijk niveau gevlogen. Zou even in de top 10 van custom trainings kijken en daar mee aan de gang gaan. Weet even de naam niet meer, maar daar zit een training tussen met 40 verschillende schoten en dat heeft mij erg geholpen met arial goals (en natuurlijk in freeplay heel de arena doorvliegen op alle soorten manieren).
Dat is het hem. Te laag geplaatst is absoluut niet leuk, maar te hoog geplaatst worden is nou ook niet geweldig. Goede tip van de training. Ik heb me voorgenomen om er vanavond even lekker voor te gaan zitten en zal dan wel beginnen met de trainingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik heb tot nu toe eigenlijk altijd Dominus gespeeld en daar kon ik flink mee dribbelen. Maar vind air control met de Octane toch fijner dus sinds een paar dagen geswitched, maar dan merk je wel dat die auto net even wat hoger is haha. Dribbelen flink wennen zeg! :(

:P
Pagina: 1 ... 36 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ