Kan alleen voor mijzelf spreken maar ik waardeer het wel dat ze zeggen dat het onacceptabel is en dat ze er alles aan doen wat ze kunnen.Tk55 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:03:
[...]
Ach, ze hebben een tijd lang ook gewoon slecht gecommuniceerd met de spelers. Nu ze eindelijk open zijn krijgt Psyonix opeens alle lof.
Het is geen nieuw spel maar er staat ook in die tekst dat ze 40% meer spelers hebben in het begin van 2017 ten opzichte van 2016.Maar dat een week lang je servers tijdens primetime plat liggen is gewoon zwak. Dat het in de begin dagen van een game gebeurt is compleet te begrijpen. Je ziet het bij vrijwel alle grote releases, maar daarna stabiliseert het allemaal wel. Deze game is bijna 2 jaar uit en ze hebben nog steeds dezelfde problemen.
Maar heb er overall ook weinig last van gehad. Hier en daar wat lag en niet kunnen matchmaken dus heb ook weinig te klagen. Rank vind ik ook iets minder belangrijk dus lig er ook niet echt wakker van als ik door lag een wedstrijd verlies (en meestal heeft iedereen in dezelfde server deze handicap)