Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Tk55 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:03:
[...]

Ach, ze hebben een tijd lang ook gewoon slecht gecommuniceerd met de spelers. Nu ze eindelijk open zijn krijgt Psyonix opeens alle lof.
Kan alleen voor mijzelf spreken maar ik waardeer het wel dat ze zeggen dat het onacceptabel is en dat ze er alles aan doen wat ze kunnen.
Maar dat een week lang je servers tijdens primetime plat liggen is gewoon zwak. Dat het in de begin dagen van een game gebeurt is compleet te begrijpen. Je ziet het bij vrijwel alle grote releases, maar daarna stabiliseert het allemaal wel. Deze game is bijna 2 jaar uit en ze hebben nog steeds dezelfde problemen.
Het is geen nieuw spel maar er staat ook in die tekst dat ze 40% meer spelers hebben in het begin van 2017 ten opzichte van 2016.

Maar heb er overall ook weinig last van gehad. Hier en daar wat lag en niet kunnen matchmaken dus heb ook weinig te klagen. Rank vind ik ook iets minder belangrijk dus lig er ook niet echt wakker van als ik door lag een wedstrijd verlies (en meestal heeft iedereen in dezelfde server deze handicap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
jenpet schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 00:08:
Heren en Dames ,

We gaan een rocket league toernooi hosten :
Wanneer ?: 14-04-2017 tot 29-04-2017
Waar ? : Online op smash.gg --> https://smash.gg/tournament/tdr-tournament

Voor wie ? : Voor PC and PS4
Format : 2 v 2 ( max team size 3 ) , Double Elimation. Best of 5

Registratie is open tot en met 12-04-2017 om 23:00
Een team kan uiterlijk gemaakt worden onder de geregistreerde tot 12-04-2017
Om 13-04-2017 20:00 zal de loting online verschijnen , van alle deelnemers wordt verwacht dat ze zo snel mogelijk hun matches spelen , smash.gg heeft ook een chat functie zodat team met elkaar kunnen communiceren wanneer de wedstrijd wordt gespeeld , tevens wordt door het systeem automatisch bepaald wie blue of orange is en wie een private match host !.
Alle game settings etc staat onder rules .

Have fun !

https://smash.gg/tournament/tdr-tournament
Ik kan helaas niet meedoen dan :( zit dan lekker in Italië ) ;) :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgenavond een 3v3 toernooi georganiseerd door MetaLeak. Begint om 8 uur in de avond.

Het is een toernooi voor PC/PS4 https://smash.gg/tournament/500-metacup-series-3v3-9

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05:50

Whaam

Meer beter

Beakzz schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Speel(de) vaker op de PS4 dan op de pc, maar als ik weer zin in het spel krijg wil ik best een keer ons teamspel testen hoor :)
Awesome. :D Ik stuur je een DM!

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
het gaat goed met de inschrijvingen van het toernooi heren en dames ,

Dit toernooi is van 14-04-2017 tot 29-04-2017 dus jullie hebben 2 weken de tijd om de wedstrijden te spelen !

registreer jou en je team op : .

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19
Ben groot deel van het toernooi niet aanwezig om te kunnen spelen. Maar leuk idee @jenpet !

Had mezelf na de placement matches in de dubbels geplaatst in Gold 1 div 2. Daar had ik me redelijk snel opgewerkt naar Gold 2 div 3. Toen ging het weer wat slechter en kwam ik in SIlver 2 div 3 terecht. Maar gelukkig nu weer opgewerkt naar Gold 3 div 2. Het niveau verschil is echt waanzinnig, ene game is echt superlastig en winnen we net aan of verliezen we dik, andere game ben ik gewoon aan het freestylen omdat we al 7 punten voor staan na 2,5 minuten.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Tussenstand opgaves na dag 1 :

http://imgur.com/oaEitqU

[ Voor 129% gewijzigd door jenpet op 29-03-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
jeetje, seizoen 4 is lastig. voorheen kon ik op challenger 2 nog wedstrijden winnen, nu speel ik op brons 2/3 tegen mensen met de star wielen waarvan ik meestal niet kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

ard1998 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:44:
jeetje, seizoen 4 is lastig. voorheen kon ik op challenger 2 nog wedstrijden winnen, nu speel ik op brons 2/3 tegen mensen met de star wielen waarvan ik meestal niet kan winnen.
Laat je vooral niet teveel intimideren door de "ugly ass" paarse champ wielen. De gasten die nu nog steeds in jou ranking zitten met die wielen spelen waarschijnlijk niet veel klaar en komen uit een flink carried seizoen 3. ;)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Bullettooth schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:47:
[...]

Laat je vooral niet teveel intimideren door de "ugly ass" paarse champ wielen. De gasten die nu nog steeds in jou ranking zitten met die wielen spelen waarschijnlijk niet veel klaar en komen uit een flink carried seizoen 3. ;)
Het vervelende is alleen dat dit over het algemeen wel de mensen zijn, die na één tegendoelpunt al opgeven en vervolgens salty gaan lopen doen, omdat ze denken dat ze het wel kunnen.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

En daarom speel ik nooit solo standard. En de andere modi alleen maar met teammates die ik ken en waar ik mee kan communiceren. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45
Salty is my middle name tegenwoordig. Ik heb een zeer negatief gevoel over de matchups. Na 9/10 placement matches gewonnen te hebben kwam ik in silver 2 (!) voor solo standaard. Daarna met de grootst mogelijke noobs moeten spelen en hang nu tussen b2 en B3. Kom er maar niet uit. Ik mvp verreweg de meeste potjes maar ik kan simpelweg niet twee kanslozen carryen.

Standard durf ik al niet meer aan te raken nu op silver 3 div 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht is spelen met een vast team dan een optie? Weet niet op welk platform je speelt. Maar er zijn altijd mensen op zoek naar een vast groepje om te spelen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Dat mist een beetje het doel van solo standard :p. Maar zou graag 3v3 spelen met een leuk team. Afgelopen seizoen rond de C3 gespeeld maar met een vast team durf ik wel te zeggen dat ik meer aankan aangezien dat met randoms was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie zit te spelen met zijn camera settings, en benieuwd is wat de pro's gebruiken. Kom zonet een handige docs. tegen waarin alle FOV settings staan.

https://docs.google.com/s...view?usp=sharing&sle=true

Kuxir gebruikt wel hele rare settings zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:01
The Outlaw schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 00:05:
Voor wie zit te spelen met zijn camera settings, en benieuwd is wat de pro's gebruiken. Kom zonet een handige docs. tegen waarin alle FOV settings staan.

Tsja wat ze ook gewend zijn. Daarnaast is er een vergelijkbare pagina op de Teamliquid RL waar ook nog ball cam info staat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

Helaas ben ik een van die kanslozen, maar zit nu wel eindelijk rock bottom. Daar wilde ik al graag komen, maar de eerste 10 potjes ben ik tegen mijn wil ge-carried. Ik ben toen ergens in Silver III gezet (WTF?). Helaas heb ik veel mensen ongelukkig gemaakt op mijn reis naar de krochten van het RL gebeuren. (Keldervoetbal zeg maar). Maar nu is het eindelijk wel een beetje leuk. Het kost (naast wat aanleg) gewoon veel tijd om beter te worden. Begin nu wel een paar MVP's te pakken en te scoren. Wat mij betreft ook echt de enige manier om beter te worden is om gewoon te spelen. Die seasons met bots red je het gewoon niet mee, ook niet op moeilijkste graad.

Dus, mocht ik een van de noobs zijn waar iemand mee gespeeld heeft, terwijl hij hogerop probeerde te komen: welgemeende excuses :D maar je mag de matchmaking blamen haha.

Daarnaast over het hele ""MVP" gebeuren. Dat vind ik toch echt een wassen neus. Als ik spelers van het andere team onderschep, kap ik mogelijk effectief een mogelijk dodelijke aanval af. Krijg je echter geen punten voor. Ik ben het type dat liever een beetje achter blijft, en overal een "voetje" tussen steekt. (ook op zondag middag, waar ik zelf ook nog altijd graag voetbal). Daar krijg je echter zo weinig punten voor. Het loont, voor punten, echt alleen als je agressief naar voren speelt. Die paar saves gaan je niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Quellien schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:47:

Daarnaast over het hele ""MVP" gebeuren. Dat vind ik toch echt een wassen neus. Als ik spelers van het andere team onderschep, kap ik mogelijk effectief een mogelijk dodelijke aanval af. Krijg je echter geen punten voor. Ik ben het type dat liever een beetje achter blijft, en overal een "voetje" tussen steekt. (ook op zondag middag, waar ik zelf ook nog altijd graag voetbal). Daar krijg je echter zo weinig punten voor. Het loont, voor punten, echt alleen als je agressief naar voren speelt. Die paar saves gaan je niet redden.
Mijn persoonlijke mening is dat de punten helemaal niet belangrijk zijn als ik 2 x een goede assist geeft en mijn mate scoort en hij wordt MVP dan ben ik blij met mijn spel , je wint en verliest als team .

Tevens als ik zie hoe wij omgaan met goals af en toe stelen we van elkaar maar het enige wat er gezegd wordt als hij maar zit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:50
Genoeg keren met 1000+ punten een division down gegaan dus winnen of verliezen is inderdaad het enige dat telt. Soms schiet ik alles raak in een match en dan kom ik er achter dat scoren niet echt veel nut heeft als er niemand is om je eigen doel leeg te houden. Dan krijg je zo'n match van 7-6 verlies en schiet je nog niks op.

De gevaarlijkste zijn nog de zogenaamde vaste keepers als teamgenoot. Zeker bij doubles hebben voorzetten ineens geen nut meer en de tegenpartij lacht zich kapot met zo'n vastgeroeste keeper voor het doel. Die hebben heerlijk de ruimte en dollen zo'n keeper zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjuh99
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 22:28
Gisteren gespeeld maar de matchup blijft raar, zo speel je met mensen die dezelfde rang zijn en dan is het lekker spannend en daarna speel je met rangloze die de bal nog niet kunnen raken.
waarschijnlijk duurt het nog even voordat iedereen op de juiste plek zit.

Zijn er nog mensen geïnteresseerd om samen te spelen? 2vs2 en 3vs3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online

Volledig mee eens! Ik kijk met randoms meestal eerst wat hun spel is.

Zetten ze veel of weinig druk op de bal?
Als ze weinig druk zetten dan vind ik het zeker niet erg om deze taak op mij te nemen. Net als bij echt voetbal is iemand de tijd geven om te schieten of de bal 'aan te laten nemen' dodelijk.

Vallen ze beide aan zonder rotatie?
Soms speel je met 2 mensen die alleen maar aan het aanvallen zijn, soms zelfs voor dezelfde ballen gaan en 5 meter van elkaar af staan. Dan vind ik het niet erg om terug te blijven en soms maar een paar ballen per wedstrijd aan te raken.

Ben ook van het voorkomen is beter als genezen. Als ik in de hoek kan zorgen dat een bal niet voor komt dan doe ik dat liever dan pas bij het doel de bal weg te werken. Dat de save dan dus niet telt boeit mij echt weinig. Als je het voor saves/goals/mvp gaat kan je beter 1vs1 doen daar heb je zo 4 goals en saves per wedstrijd en 50% kans op de mvp titel.

En net als bij voetbal is het ook zo dat de aanvallen net wat beter lopen als ze weten dat ze geen zorgen hoeven te maken over de verdediging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
ik heb net een toevoeging gedaan aan het formelier, seizoen 3 is nu beschikbaar als archief en nieuwe ranken kunnen in seizoen 4 ingevuld worden. dit leek me een logische wijziging na de rankwijziging van 22 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Over dat hele MVP gebeuren. Ik ben met randoms regelmatig MVP met maar 1 goal terwijl de anderen er minimaal 2 meer hebben. Komt bij mij juist door mijn conservatieve spel, vaak op eigen helft terwijl ik clear na clear maak. Vooral veel schuin naar voren verdedigen, altijd richting de muur. Krijg daar ook zeer veel centerballs mee en ook een aantal assists, maar ook regelmatig een shot on goal.
Dit is absoluut alleen het geval als ik met randoms speel want dat zijn vaak van die jagers, als ik met psn vrienden speel dan speel ik vaker wat meer voorin om goals te stelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Wat mij betreft ook echt de enige manier om beter te worden is om gewoon te spelen. Die seasons met bots red je het gewoon niet mee, ook niet op moeilijkste graad.
Wat nog wel wil helpen puur voor motoriek en handigheid, is tegen bots "unfair" als niveau kiezen. Dan speel je in je eentje tegen 2 of 3 bots. Iedere fout wordt dan afgestraft, daar heb ik wel al dingen van opgepikt. Ben nog steeds slecht, maar ik weiger op te geven en blijf gewoon door oefenen.... :X
Pietjuh99 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:50:
Zijn er nog mensen geïnteresseerd om samen te spelen? 2vs2 en 3vs3
Op wat voor niveau wil je spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Bullettooth schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:47:
[...]

ykathmann schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:55:
Het vervelende is alleen dat dit over het algemeen wel de mensen zijn, die na één tegendoelpunt al opgeven en vervolgens salty gaan lopen doen, omdat ze denken dat ze het wel kunnen.
helaas zit het niet mee met mij. ik word geplaatst met zeer goede spelers in mijn placement matches (vorig seizoen was ik challenger 2)
matchmaking doet vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
jenpet schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 00:08:
Heren en Dames ,

Om 13-04-2017 20:00 zal de loting online verschijnen , van alle deelnemers wordt verwacht dat ze zo snel mogelijk hun matches spelen , smash.gg heeft ook een chat functie zodat team met elkaar kunnen communiceren wanneer de wedstrijd wordt gespeeld , tevens wordt door het systeem automatisch bepaald wie blue of orange is en wie een private match host !.

Have fun !

waar kan ik zien op welke dagen de wedstrijden worden gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

MikeNL90 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:55:
[...]

waar kan ik zien op welke dagen de wedstrijden worden gehouden?
Je hebt 2 weken de tijd om je wedstrijden te spelen iom de andere teams. Binnen de aangegeven periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Gaan dr nog tweakers spelen vanavond?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet schrikken als je vanavond/morgen een kleine update moet downloaden!
GENERAL
Fixed the double Boost spawn on Beckwith Park (Night)
The ball height indicator/decal will now correctly appear on the Blue team’s half of Arena Core 707
Optimized Dropshot dedicated server performance to reduce problems reported since our last update. This benefits all game modes as any server sharing resources with a Dropshot match was affected
Fixed an issue with player spawn position in Steam Workshop maps
Players who enter Training directly from the end game screen will no longer prevent their party leader from searching for another match.
Fixed an issue that allowed Party Leaders to search for a new match while already in a lobby if a new player joined the party.
Map-specific Loading Screens have temporarily been disabled while we investigate game stability issues introduced in the Dropshot update.
https://www.rocketleague.com/news/patch-notes-v1-32/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42
The Outlaw schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 00:05:

Wow, ik had om een of andere reden de distance op 370 staan en verder was er nog wel een aantal verschillen. Nu de settings op de mediaan gezet van deze sheet. Ik merk nu al dat ik aerials iets beter kan inschatten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
power_user schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:36:
Gaan dr nog tweakers spelen vanavond?
Ja zeker maar nu is het een beetje laat gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Nog even voor de duidelijkheid we organiseren toernooi en je hebt 2 weken de tijd om wedstrijden te regelen met je tegenstander en te spelen !

we hebben al 10 teams ingeschreven van 2 vs 2 :) het schiet op met nog 13 dagen in te schrijven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Dit is niet de bedoeling van dit topic

[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 31-03-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou dat niet het idee van het topic zijn? Beetje vreemd lijkt me. De crates en items zijn een onderdeel van Rocket League. Het zou wat anders zijn als Ozzie er geld voor zou vragen, maar hij wil graag onderling ruilen?

De items die hij heeft zijn voor iedereen in te zien, de website is respectabel en bekend in de Rocket League community. Wat doet Ozzie hier fout?

Er zijn wel meer posts zoals die van Ozzie. Als we dan toch een lijn trekken lijkt me dat daar ook naar gekeken wordt. Jammer dit.

[ Voor 35% gewijzigd door The Outlaw op 31-03-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als er behoefte is aan ingame ruilen etc zou ik daar graag een eigen topic voor zien. Daarnaast zijn keys, afaik, alleen te koop met echt geld (of via trading te verkrijgen).

Verder discussie hierover doen we in Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 53% gewijzigd door Gropah op 31-03-2017 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Dus..... Ik doe het nog wel op de officiele website van rocket league.... Haal dan alleen de link weg ofzo.
Zal wel aan mij liggen. Maar de hele reactie weg halen,alsof er iets wereldschokkends staat. Kan hier alleen maar OMG op zeggen. Of mag ik ook geen rocket league uitspraken gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
OzzieMann schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:56:
Dus..... Ik doe het nog wel op de officiele website van rocket league.... Haal dan alleen de link weg ofzo.
Zal wel aan mij liggen. Maar de hele reactie weg halen,alsof er iets wereldschokkends staat. Kan hier alleen maar OMG op zeggen. Of mag ik ook geen rocket league uitspraken gebruiken?
"Chat has been disabled for 3 seconds." ;)

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Deurstopper schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:59:
[...]

"Chat has been disabled for 3 seconds." ;)
"Wow!" je was me voor. :) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OzzieMann schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:56:
Heb een reactie geplaatst in het topic. Kost je wel keys dit Ozzie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:06:
[...]

Heb een reactie geplaatst in het topic. Kost je wel keys dit Ozzie >:)
Oei. Die gaat ook verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
*pakt de popcorn erbij *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjuh99
Whaam schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:53:
[...]

Wat nog wel wil helpen puur voor motoriek en handigheid, is tegen bots "unfair" als niveau kiezen. Dan speel je in je eentje tegen 2 of 3 bots. Iedere fout wordt dan afgestraft, daar heb ik wel al dingen van opgepikt. Ben nog steeds slecht, maar ik weiger op te geven en blijf gewoon door oefenen.... :X

[...]

Op wat voor niveau wil je spelen?
Ik zit nu in Silver 1 div3 (kwam van Silver 2) vorig seizoen zat in CH 2. div 3. Merk dat wanneer ik teamgenoten heb die gelijkwaardig zijn of net beter het met mijzelf ook beter ben. Ben niet het type wat goed kan carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Whew! Nice shot! :o

Afbeeldingslocatie: https://672061c0b827554def11-ea8c7607510173b2cbad15f9892e8687.ssl.cf2.rackcdn.com/Ice-Charger-Logos-1.jpg
https://www.rocketleague....-the-fate-of-the-furious/
Vanaf 4 april te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
Wow! Die ziet er echt mooi uit. Toch maar weer kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
The Outlaw schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:12:
Waarom zou dat niet het idee van het topic zijn? Beetje vreemd lijkt me. De crates en items zijn een onderdeel van Rocket League. Het zou wat anders zijn als Ozzie er geld voor zou vragen, maar hij wil graag onderling ruilen?

De items die hij heeft zijn voor iedereen in te zien, de website is respectabel en bekend in de Rocket League community. Wat doet Ozzie hier fout?

Er zijn wel meer posts zoals die van Ozzie. Als we dan toch een lijn trekken lijkt me dat daar ook naar gekeken wordt. Jammer dit.
ik wou net zeggen. Kap met traden op dit topic, start en eigen of ga naar de trade central discord

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Zoals @Bullettooth dat zo mooi zei... weer 1,99 die goed zijn uitgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Insta-buy

Iemand al de endo? Hoe bevalt die?

Ik probeer op Twitch rlcs een beetje te volgen maar mis het toch allemaal heb ik het idee. Met name de huidige standen ed vind ik maar moeilijk te vinden. Volgens mij vallen f3 en g2 maar wat tegen deze series. Selfless de grote verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Lynx schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:33:
Insta-buy

Iemand al de endo? Hoe bevalt die?

Ik probeer op Twitch rlcs een beetje te volgen maar mis het toch allemaal heb ik het idee. Met name de huidige standen ed vind ik maar moeilijk te vinden. Volgens mij vallen f3 en g2 maar wat tegen deze series. Selfless de grote verrassing.
Ik heb een Endo, vind hem erg fijn. Vrij groot, maar wel heel wendbaar. Gebruik normaal gesproken de Octane, en qua wendbaarheid en voor aerials is hij wel vrij vergelijkbaar.

Heb trouwens een oranje, de Endo zijn ook painted te krijgen. De hele body is dan oranje. Screenshots: http://m.imgur.com/a/NqS4o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Aj, vergelijkbaar met de octane? Dat wordt lastig om er 1 te krijgen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

Hey.
Ik ben behoorlijk noob op Rocket League, speel ook niet zo veel. Mijn vrienden die RL spelen zijn namelijk behoorlijk hoge rank, dus daar speel ik eigenlijk nooit echt mee. Ik heb eens ingelogd op die discord, maar waar kan ik nu vragen of iemand zin heeft om te spelen? Het lieft iemand van lager niveau ook.

Ik wil niet gecarried worden, en wil ook geen goede spelers tot last zijn, daarom zoek ik iemand die ook laag niveau is om samen eens wat te proberen :)

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Lynx schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:52:
Aj, vergelijkbaar met de octane? Dat wordt lastig om er 1 te krijgen dan.
Nouja, een beetje een mix tussen Octane en de Dominus, al klinkt dat misschien vreemd.
Prijs zakt heel traag, of hij snel betaalbaar wordt hangt ook af of de pro's hem gaan gebruiken.
Turbo crates hebben nog een zeer lage drop rate (heb er zelf na een week nog steeds geen gekregen :( ) stijgt het aanbod ook niet echt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Zag vanochtend al een YouTube g2 v penta waarbij penta al 2xEndo in de serie had. Schijnbaar potentie dus. Als is de charger nog veel gaver en zal die vast op de dominus lijken. Aangezien ik over het algemeen ZSR,dom of batmobile gebruik moet de charger dan ook wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ja, die zal wel populair gaan worden.
Ook omdat hij in het zwart is en ook customizable. Zelf ben ik er niet zo'n fan van. Ik houd het wel bij de Endo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

DikkeBMW schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:57:
Hey.
Ik ben behoorlijk noob op Rocket League, speel ook niet zo veel. Mijn vrienden die RL spelen zijn namelijk behoorlijk hoge rank, dus daar speel ik eigenlijk nooit echt mee. Ik heb eens ingelogd op die discord, maar waar kan ik nu vragen of iemand zin heeft om te spelen? Het lieft iemand van lager niveau ook.

Ik wil niet gecarried worden, en wil ook geen goede spelers tot last zijn, daarom zoek ik iemand die ook laag niveau is om samen eens wat te proberen :)
Ik ben ook niet al te goed... Wil wel proberen of we samen wat kunnen :) speel je op PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
Ranks verdienen een fix, maar die had ik niet in gedachten. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
spoiler:
1 april...

Ik heb niet precies gelezen wat er de laatste tijd aangepast is, maar hebben ze de graphics voor de PS4 (pro) verbeterd ofzo? Het licht en de weerseffecten lijken nu veel mooier te zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door SToRM666 op 01-04-2017 10:36 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:34:
spoiler:
1 april...

Ik heb niet precies gelezen wat er de laatste tijd aangepast is, maar hebben ze de graphics voor de PS4 (pro) verbeterd ofzo? Het licht en de weerseffecten lijken nu veel mooier te zijn.
Klopt, in patch 1.29 was dat :)
CHANGES AND UPDATES
GENERAL
"Player’s Choice Crate Series 1" can now be found rarely after online matches
This crate includes community favorite items voted on by the players
Painted Decals are now available through the Player’s Choice Crate
Rocket League now supports the PS4 Pro with 4K rendering
Volledige patchnotes 1.29 -> https://www.rocketleague.com/news/patch-notes-v1-29/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Klopt hoor, maar ik vind het een geniale vondst! Helemaal met dit erbij vanuit de devs:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O2qUADp_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
Rocket-league.com heeft een nieuwe functie. Hoe actiever je bent hoe meer rocket-league.com Keys je krijgt waarmee je echte RL spullen kan verdienen. En iedereen krijgt er al 1 vandaag.

[YouTube: https://youtu.be/SJjdNNLUQew]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
stop toch eens met achter elke bal aan rijden man :9
verder netjes gedaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Leuke potjes vanavond :) Ging prima met @The Outlaw

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Lekkere game van ozzie.
Welk niveau spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lynx schreef op zondag 2 april 2017 @ 08:57:
Lekkere game van ozzie.
Broccoli :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Kan iemand mij het ranking systeem uitleggen sinds de reset? (en dan bedoel ik niet het potato, onion gebeuren)

Ik kan geen enkele relatie vinden tussen skill en ranks op dit moment. Op Platinum 2 zijn de spelers bv een stuk lager geranked dan op Silver 2 (mijn beiden accounts op dit moment). Op mijn Silver 2 account speel ik consistent tegen Champs en zelfs Grand Champs, terwijl ik op mijn alternatieve account Platinum 2 ben en ik vrij veel spelers tegen kom die voorheen op Rising Star of zelfs lager zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
xelfer schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:39:
Kan iemand mij het ranking systeem uitleggen sinds de reset? (en dan bedoel ik niet het potato, onion gebeuren)

Ik kan geen enkele relatie vinden tussen skill en ranks op dit moment. Op Platinum 2 zijn de spelers bv een stuk lager geranked dan op Silver 2 (mijn beiden accounts op dit moment). Op mijn Silver 2 account speel ik consistent tegen Champs en zelfs Grand Champs, terwijl ik op mijn alternatieve account Platinum 2 ben en ik vrij veel spelers tegen kom die voorheen op Rising Star of zelfs lager zaten.
Hier staat het uitgelegd, inclusief een reactie van developer Corey. Het is nogal een lap tekst.
Season 4 explained: Matchmaking changes, differences to Season 3, and more

https://www.reddit.com/r/...ined_matchmaking_changes/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Over comebacks gesproken.. Ik denk dat James Bond hier nog jaloers op zou zijn.

Kun je eigenlijk herhalingen en chat aanzetten in een opgeslagen game?

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 02-04-2017 15:25 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 22:48

DikkeBMW

Live '25

Whaam schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 01:05:
[...]

Ik ben ook niet al te goed... Wil wel proberen of we samen wat kunnen :) speel je op PC?
Jep, pc! Kan doordeweeks meestal wel in de avond.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Lul verhaal over die ranks. Uiteindelijk spoort het niet dat bronze vol zit met voormalige Challengers en stars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Lynx schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:05:
Lul verhaal over die ranks. Uiteindelijk spoort het niet dat bronze vol zit met voormalige Challengers en stars.
jij weet hoeveel mensen er geboost zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
True maar als het allemaal boosts zijn zou ik met mijn handen op m'n rug gebonden naar gold of hoger doorstoten. Als ik in bronze doubles verlies doordat ik drie freestyle passing plays tegen krijg weet ik dat het niet klopt.

Iets anders dan. Kijk zo nu en dan rlcs maar het niveau verschil is ook daar enorm. NA werd gedomineerd door selfless maar ze werden volledig weggevaagd door G2 dit weekend. Misschien dat NRG tegenstand kan bieden maar betwijfel het. Bovendien is het gemiddelde niveau zo laag dat ik denk dat zonder G2 een gemiddeld EU team achter elkaar zou winnen. De leftovers bij EU waren zeer dominant maar worden vanavond weer 3-0 door penta opgeruimd. Terwijl penta enigszins teleurstellend was totnog toe. Zelfs F3 kreeg aan de broek van de leftovers!

[ Voor 54% gewijzigd door Lynx op 02-04-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
Lynx schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:50:
Iets anders dan. Kijk zo nu en dan rlcs maar het niveau verschil is ook daar enorm. NA werd gedomineerd door selfless maar ze werden volledig weggevaagd door G2 dit weekend. Misschien dat NRG tegenstand kan bieden maar betwijfel het. Bovendien is het gemiddelde niveau zo laag dat ik denk dat zonder G2 een gemiddeld EU team achter elkaar zou winnen. De leftovers bij EU waren zeer dominant maar worden vanavond weer 3-0 door penta opgeruimd. Terwijl penta enigszins teleurstellend was totnog toe. Zelfs F3 kreeg aan de broek van de leftovers!
Had zelf hetzelfde gevoel dat NA in het algemeen een iets lager niveau heeft dan EU. Maargoed dat zou niet anders zijn dan vorig seizoen.

Denk dat er gewoon heel weinig verschil zit tussen de teams waardoor een goede dag of iets van geluk al heel veel kan uitmaken. Dat 1 team blijft staan is voor mij idee ook niet helemaal eerlijk. Dat team heeft al een wedstrijd op hoog niveau gespeeld en zit er helemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Lynx schreef op zondag 2 april 2017 @ 08:57:
Lekkere game van ozzie.
Thanks, ik speel hoog Corn / laag Broccoli.
You freaking ONION! :P

[ Voor 6% gewijzigd door OzzieMann op 03-04-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Cow nose is wel uitgeschakeld.
Toch jammer ivm Nederlandse vertegenwoordiging.

Pocket aces en northern gaming zijn nog in de race.

[ Voor 25% gewijzigd door Lynx op 03-04-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
aangezien de hype van RLCS en het nieuwe ranking seizoen daar ben ik weer :)

Heren en Dames ,

Wedstrijden kunnen in een 2 weken periode worden gespeeld . Natuurlijk is het mooiste om alles zo snel mogelijk te laten verlopen .

Have fun !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Lynx schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:05:
Ik speel nu op Platinum 3 in solo standard en dat is gewoon 24/7 Grand Champs. Voor de uitdaging wel leuk uiteraard. Op Silver 2 kan je overigens tegen dezelfde mensen komen, maargoed.

Voor de mensen die vorig seizoen Challenger elite of lager waren zou ik de ranks wel even mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
OzzieMann schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:37:
[...]

Thanks, ik speel hoog Corn / laag Broccoli.

[...]

You freaking ONION! :P
En ik zal nooit weten hoe het is om een broccoli of corn te zijn :'( :'( :'( Tranen in mijn ogen van dat ui zijn.

Gisteren nog even solo aangekloot en kom echt geen steek vooruit. Alsof ze een soort poel hebben gemaakt van mensen die met kapotte controllers spelen en je die elke keer toegewezen krijg na 1 of 2 keer winnen.

In standard solo kom ik niet eens meer hoger als brons 2. Nu ben ik echt geen talent, maar op dit niveau hoor ik niet thuis en er is geen ontsnappen aan. En op zich boeit de rank me niet, maar ik speel wel graag met mensen die ook iets van het spel snappen in plaats van met de F-jes meedoen.

Voor de rest zit ik in midden zilver en dat gaat gelukkig wel IETS beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Momenteel is solo standard onspeelbaar. Je tegenspelers en medespelers varieren tussen prospect en grand champ; en zelf kan ik daar precies ook geen bal raken :(
Ik geraak niet uit goud terwijl ik met een tiende van de matchen in standard al in platinum zit...

Goh ja, solo standard speel ik als de rank me niet uitmaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
Mooie 1-april grap nog wel in rocket league :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wKwg84Z.png

[ Voor 14% gewijzigd door PickleRick op 04-04-2017 11:50 ]

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Lol, rocketleaguestats.com heeft hun database nog niet aangepast denk. Snap niet dat iedereen Solo standard zo vreselijk vindt, ben nog nooit zo hoog geranked geweest. :+ :+
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/ps4/OzzieMann.png

rocketleague.tracker.network werkt wel conform het nieuwe systeem.
Blijkbaar is Platinum II div I dus al gelijk aan All Star vorig seizoen.

[ Voor 29% gewijzigd door OzzieMann op 04-04-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Take my money!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08:52
Heb deze game kapot gespeeld op PS4, en na mijn overstap naar PC een beetje links laten liggen. Vond het toch wel jammer dat ik overnieuw moest beginnen. Heb hem tot nu toe af en toe gespeeld, maar de laatste tijd zit ik er weer flink in. Speelt toch wel erg lekker op 144hz :9

Bovenstaande DLC ook maar gekocht :)

[ Voor 103% gewijzigd door Alexknl op 04-04-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Als ik dit lees, zit er toch wel een klein verschil in: http://imgur.com/a/EvfBq

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
Die voorkant is echt super maar die achterkant... Zal we een iets uit die film zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
OzzieMann schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:40:
Lol, rocketleaguestats.com heeft hun database nog niet aangepast denk. Snap niet dat iedereen Solo standard zo vreselijk vindt, ben nog nooit zo hoog geranked geweest. :+ :+
[afbeelding]

rocketleague.tracker.network werkt wel conform het nieuwe systeem.
Blijkbaar is Platinum II div I dus al gelijk aan All Star vorig seizoen.
Ik heb het gevoel dat Solo standard de enige game modus is waarbij het ranking systeem werkt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
Er is wel wat over ranks gezegd op reddit. In de basis word er gezegd dat je in een lagere tier zit dan je zou moeten zitten en dit is gedaan zodat er niet teveel Grand champions zouden zijn alleen had dit effect op alle tiers en dit hebben ze nu getweakt zodat dit alleen effect heeft op champions and grand champions

bron: https://www.reddit.com/r/...djustment_april_4th_2017/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjuh99
Het is af en toe vrij apart hoe ze de matches samenstellen. Gisteren een potje tegen een Silver 3 en Silver 2. Tegen mij, Silver 1 en mijn teamgenoot Brons 2. Helaas verloren omdat teamgenoot twee keer langs de bal reed bij ballen van de zijkant. Lijkt wel over het algemeen al beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Utoka schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:00:
Er is wel wat over ranks gezegd op reddit. In de basis word er gezegd dat je in een lagere tier zit dan je zou moeten zitten en dit is gedaan zodat er niet teveel Grand champions zouden zijn alleen had dit effect op alle tiers en dit hebben ze nu getweakt zodat dit alleen effect heeft op champions and grand champions

Goed nieuws en hopelijk helpt het iets, want RL ging van mijn meest gespeelde game naar een game die ik alleen nog maar speelde als ik in teamverband kon spelen. Van het weekend maar eens kijken of ik nu uit solo brons kan komen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Utoka schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:00:

Het is nu niet geheel ongewoon dat ik 10-12 divisies per game uprank of derank. Heel bizar is het systeem op dit moment. Net met 2 wins van Sillver II naar Gold III gegaan in standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ja ze hebben volgens mij ook wat aangepast. Ik ging na 1 keer winnen van Gold III div 3 naar Platinum I div 2. Ik zit op moment van schrijven in platinum II :)

Volgens de tracker hoor ik dan bij de beste 10% van RL spelers. Klopt dit wel? Ik dacht dat ik altijd vrij gemiddeld was. Kan echt geen airdribbles maken etc.

Edit: Net voor het eerst een season 3 GC verslagen!............met 3-0 :D

[ Voor 11% gewijzigd door power_user op 05-04-2017 17:47 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
xelfer schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:49:
[...]

Het is nu niet geheel ongewoon dat ik 10-12 divisies per game uprank of derank. Heel bizar is het systeem op dit moment. Net met 2 wins van Sillver II naar Gold III gegaan in standard.
Dat is wel heel extreem :o

Ik ga ook een stuk sneller omhoog/omlaag dan mijn team genoot. Dit bungelt tussen Goud 3 div 1 en 2 en ik tussen Platinum 1 div 1 en en Platinum 2 div 1 terwijl we eigenlijk altijd samen dubbels spelen (inclusief vorig seizoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Nu online
power_user schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:09:

Volgens de tracker hoor ik dan bij de beste 10% van RL spelers. Klopt dit wel? Ik dacht dat ik altijd vrij gemiddeld was. Kan echt geen airdribbles maken etc.

Edit: Net voor het eerst een season 3 GC verslagen!............met 3-0 :D
Wil je vreugde natuurlijk niet verpesten want van een GC winnen is echt wel goed maar nog niet de hele player base heeft geprofiteerd van deze wijziging. Ik heb RL bijvoorbeeld ook nog niet opgestart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:30
Ik zoek nog ps4 spelers om afentoe mee te spelen.
Heb het lang niet gespeeld maar nu weer even opgepakt en vermaak me prima weer.
Zit ergens in silver met dubbelen(vermaak ik me erg mee).
Was vorig season geëindigd met uitdager 1.

Voeg me psn maar toe :fevo-1190

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BUG FIXES
GENERAL
Fixed an issue where the new loading screen format was causing players to crash out of game
Neo Tokyo (Private Matches) no longer has an invisible ball
Added protections to prevent Microsoft's new Xbox Live text filters from crashing Rocket League
These protections address game crashes largely related to use of in-game chat, Leaderboards, and Custom Training
In-game messaging has been added to notify players of when Xbox and PlayStation text filters are causing issues in Rocket League
When this messaging is visible, Match play will be unaffected, while in-game chat, Leaderboards, and Custom Training will have limited functionality
Komt weer een kleine patch aan: https://www.rocketleague.com/news/patch-notes-v1-33/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
fevo-1190 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:56:
Ik zoek nog ps4 spelers om afentoe mee te spelen.
Heb het lang niet gespeeld maar nu weer even opgepakt en vermaak me prima weer.
Zit ergens in silver met dubbelen(vermaak ik me erg mee).
Was vorig season geëindigd met uitdager 1.

Voeg me psn maar toe :fevo-1190
Speel best vaak op de PS4, maar wel rond deze tijd en later. Als dat in je schema past dan kan je mij toevoegen (Bambeakz).

Vorig seizoen was ik Challenger 2 tot elite. Nu nog silver :+

Edit : oh wow dat is echt ff wat anders. In 2 wedstrijden van silver 2 naar goud bij standard :)

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 05-04-2017 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Haha, gisteren me toch maar even aan de 3v3 solo standard placement matches gewaagd. Na een winstreak van 8 wedstrijden samen met een paar season 3 grandchamps mijn eerste verloren wedstrijd daarna de laatste ook weer gewonnen.

Eindresultaat platinum II als startpunt. En ik maar denken dat solo standard alleen maar ballhogers zijn. :P

Pagina: 1 ... 31 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ