Kan je ergens zien wat een crate/item waard is? Net wilde er iemand 1 auto geven voor mijn 14 c4 crates. Voelde niet echt als een deal maar eigenlijk heb ik geen idee
Is wel lastig maar c4 is wel redelijk wat waard. Je kan eventueel ook even zoeken naar die auto op https://www.rl-trades.com om te kijken wat de andere deals zijn. Weet niet om wat voor een Het gaat maat dominus gt ofzo is veel minder waardBeakzz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:17:
Kan je ergens zien wat een crate/item waard is? Net wilde er iemand 1 auto geven voor mijn 14 c4 crates. Voelde niet echt als een deal maar eigenlijk heb ik geen idee
Patch Notes! https://www.rocketleague.com/news/patch-notes-v1-31/
Kleine greep:
Kleine greep:
COMPETITIVE
Season 3 has ended. Titles and items will be awarded for your highest rank achieved during the season
Season 3 Prospect Wheel
Season 3 Challenger Wheel
Season 3 Star Wheel
Season 3 Champion Wheel
Season 3 Grand Champion Title
Season 4 brings a new set of Skill Rankings to provide more clear divisions between skill levels
You are now classified into Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond, Champion, and Grand Champion ranks
The new Grand Champion rank will be harder to attain than in Season 3
There are now only four divisions per skill tier (e.g. Gold II, Division IV) due to each tier covering a smaller range of skills
Skill Reset
After placement matches, you will be assigned a skill rating influenced by your Season 3 ranking
This ranking will be lower than where you finished Season 3 and you will have to climb back to the highest rank you can reach
We are not doing a full reset like Season 3 due to the lengthy period of matchmaking disturbance it created. This “soft reset” means players start separated by skill to keep things balanced but can still climb back to top ranks
Matchmaking Abuse
In the interest of enforcing fair competition, a small number of accounts have been identified as abusing the matchmaking system, and will receive a hard skill reset. These accounts will not receive Competitive Season 3 item rewards
Placement Match Updates
The placement match system has been revised to allow players to climb faster if they win the majority of their placement games
When rejoining a Ranked Match, the default option is now “OK” instead of “Cancel”
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik heb nog niet eerder een nieuw seizoen gespeeld. Staat iedereen weer op 0 qua rank?
Dit zou betekenen dat je in prospect tier al grand champions kan tegen komen toch? Qua skill bedoel ik.
Verder nog bijzonderheden?
Helaas ben ik nu te gaar om meteen te beginnen maar morgen maar eens kijken hoe t in z'n werk gaat.
Dit zou betekenen dat je in prospect tier al grand champions kan tegen komen toch? Qua skill bedoel ik.
Helaas ben ik nu te gaar om meteen te beginnen maar morgen maar eens kijken hoe t in z'n werk gaat.
PSN: Oldzkoel
Je begint weer ongeveer op de rank waar je geeindigd bent. Je zal wel weer placementmatches moeten spelen om je rank te verifieren.power_user schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:40:
Ik heb nog niet eerder een nieuw seizoen gespeeld. Staat iedereen weer op 0 qua rank?
Neo Tokyo is uit ranked, dat is wel huge. Rest staat in de patchnotes.
Alles staat haarfijn uitgelegd als je de link volgt. Maar om een antwoord te geven op je vraag: nee. Je wordt iets lager ingedeeld op basis van skill dan je rank nu is. De ranks zijn overigens veranderd. Je hebt nu brons, zilver, goud, diamant, champion en grand champion.power_user schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:40:
PSN: MrMistral
Op zich jammer. Had wel vanaf de prospects weer willen beginnen. Dat Neo Tokyo er uit gaat vind ik erg fijn.The Outlaw schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:43:
[...]
Je begint weer ongeveer op de rank waar je geeindigd bent. Je zal wel weer placementmatches moeten spelen om je rank te verifieren.
Neo Tokyo is uit ranked, dat is wel huge. Rest staat in de patchnotes.

De nieuwe tiers had ik gezien ja
[ Voor 4% gewijzigd door power_user op 22-03-2017 22:48 ]
Hij is hier aan het downloaden.
Nieuwe spelmodus is best leuk, wel nog vrij chaotisch in het begin. Enkele potjes gespeeld en ik begin het langzamerhand te begrijpen
Lol had mijn crates op een traidingsite gezet. Binnen 5 minuten 20+ berichten. Overzicht totaal kwijt, geen idee van waarde dus doe maar wat en dan komt de update tussendoor
zo mijn placement totaal niet wat ik had gehoopt uitgekomen op silver ... hadden ook maar 2 van 10 gewonnen was niet onze avond deze week maar weer omhoog
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Tja, ik zat in mijn eerste match met een teamgenoot die niet wist wat Teamplay is. Hij ging altijd naar de bal, ook als ik bij de bal stond. (Ik was vorig seizoen Challenger 2)
Placement matches maar voorbereiden dan met iemand die iets kan.
Als je één keer placed bent is het 2x zoveel werk om te ranken tbh.
Als je één keer placed bent is het 2x zoveel werk om te ranken tbh.
Ik ben van Challenger 1 naar silver 3 gegaan gisteravond maar matchmaking was wel een beetje vreemd. Tegenstander had op een gegeven moment iemand die bronze 1 was en wij hadden een season 3 grand champion in het team dus natuurlijk dik gewonnen. Later ook nog een keer een andere grand champion tegen gekomen, die was geloof ik ook niet zo blij met zijn team. Lijkt me toch aardig frusterend als je normaal op hoger niveau speelt dat je nu met veel slechtere spelers moet spelen.
Als er mensen geïnteresseerd zijn om samen te spelen dan kun jij mij toevoegen Brian-6--
Ik was Challenger 2 div 3 en speel op PS4.
Lijkt mij leuk om vaker met dezelfde te spelen, merk dat random teammates vaak of voor dezelfde bal gaan of voor eigen succes ipv een pass.
Ik was Challenger 2 div 3 en speel op PS4.
Lijkt mij leuk om vaker met dezelfde te spelen, merk dat random teammates vaak of voor dezelfde bal gaan of voor eigen succes ipv een pass.
Prima eerste sessie gehad. 13 potjes gespeeld (2v2, 3v3 en solo standard) waarvan er maar 1 verloren ging. Inderdaad leek het regelmatig te gebeuren dat je 1-2 spelers in een team hebt die met een vrij hoog niveau speelden en minimaal 1 speler die veel lager zat. Het verschil is gigantisch. Zal vanzelf wel weer recht trekken.
Ik schrok mij ook kapot toen ik twee keer 'Season 3 Grand Champion' zag staan bij mijn tegenstanders. Ikzelf ben nog niet verder gekomen dan Shooting Star.
Vanavond weer verder!
(Overigens ben ik nieuw in dit topic
)
Ik schrok mij ook kapot toen ik twee keer 'Season 3 Grand Champion' zag staan bij mijn tegenstanders. Ikzelf ben nog niet verder gekomen dan Shooting Star.
Vanavond weer verder!
(Overigens ben ik nieuw in dit topic

[ Voor 4% gewijzigd door Cambrium91 op 23-03-2017 12:55 ]
Jammer dat die placement matches zo slecht gematched worden. Fijn als dat in je voordeel uitpakt maar in mijn geval was het echt drama. Ik heb 5 keer met prospects gespeeld (kon ik zien aan de wielen en hun skill natuurlijk) tegen champions. Ik ben zelf shooting star maar ben hierdoor in silver 3!! ingedeeld
Mijn advies, zoek een speler om mee samen te spelen want in doubles kan het echt behoorlijk misgaan.

Mijn advies, zoek een speler om mee samen te spelen want in doubles kan het echt behoorlijk misgaan.
En vanmorgen even naar Gold 3 gehaaldjenpet schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:24:
zo mijn placement totaal niet wat ik had gehoopt uitgekomen op silver ... hadden ook maar 2 van 10 gewonnen was niet onze avond deze week maar weer omhoog
Meer dan 3 uur gespeelt zojuist en had minstens wel een Turbo crate drop verwacht!?
Zat vanmorgen een stream te volgen van Rizzo (van G2) en die had ook nog geen turbo crate. Volgens mij had hij er ook al een aantal uur op zitten. De droprate van turbo crates is dus extreem laag.
Zit er ook een max op die drops? Vond het wel toevallig dat ik gisteren van alle crates 14 had. En als je die open maakt.trade krijg je er dan wel weer meer?
Heb na al dat geruil nog 4 champ 2 kistjes over terwijl ik er gisteren nog 60 had
Rij ik er ook weer een beetje blitz bij. Nu heb ik alleen nieuwe kistjes nodig, want ik wil de Takuma nog.
Heb na al dat geruil nog 4 champ 2 kistjes over terwijl ik er gisteren nog 60 had
De drops zijn totaal random. Op een avond kun je er 4 krijgen, of zelfs helemaal niets. Maakt niets uit of je ze open maakt of niet. Je kan natuurlijk wel de items traden voor andere leuke spullen. Turbo Crate is nu de meest waardevolle/vaste crate. Player Choice Crate bv is nu alweer in waarde gedaald.Beakzz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:24:
Zit er ook een max op die drops? Vond het wel toevallig dat ik gisteren van alle crates 14 had. En als je die open maakt.trade krijg je er dan wel weer meer?
Heb na al dat geruil nog 4 champ 2 kistjes over terwijl ik er gisteren nog 60 hadRij ik er ook weer een beetje blitz bij. Nu heb ik alleen nieuwe kistjes nodig, want ik wil de Takuma nog.
Inderdaad, als je nu een Turbo crate krijgt, zo snel mogelijk ruilen tegen 2 keys nu het nog kan. Tenzij je hem open wilt maken natuurlijk.
Dus dan was het puur toeval dat ik er overal 14 van had? Ik heb het niet over de droprate per uur maar over het maximaal aantal crates dat je totaal in je inventory kan hebben he.The Outlaw schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 16:36:
[...]
De drops zijn totaal random. Op een avond kun je er 4 krijgen, of zelfs helemaal niets. Maakt niets uit of je ze open maakt of niet. Je kan natuurlijk wel de items traden voor andere leuke spullen. Turbo Crate is nu de meest waardevolle/vaste crate. Player Choice Crate bv is nu alweer in waarde gedaald.
Heb gemerkt dat er ook mensen zijn die voorkeur hebben voor champ 1 en 2 crates. Echt geen idee waarom.
Had wel 8 player choice crates maar uiteindelijk alles kunnen ruilen :
Breakout Type-S
Dominus GT
Octane ZSR
Rocket trial :
Dark matter
Hypernova
Wheels :
Pulsus Sweeper
FSL
Voltaic turtle
Skin :
Distortion (Takumi)
Toch wel grappig dat traiden
Ik heb ooit eens 24 CC1 gehad. Dus het hoeft niet bij 14 te stoppen.
Crates blijven gewoon droppen, Vaak na anderhalf uur spelen dat ik wel een Item of een Crate krijg.
Vaker een crate dan een Item in mijn beleving. Soms beide.
Maar sinds de laatste update is lijkt het wel gestagneerd. Had nog een CC2 en toen was het stil.
Achievements van Dropshots worden ook niet gerekent tot nu toe.
Vaker een crate dan een Item in mijn beleving. Soms beide.
Maar sinds de laatste update is lijkt het wel gestagneerd. Had nog een CC2 en toen was het stil.
Achievements van Dropshots worden ook niet gerekent tot nu toe.
Ik heb dit net voor de eerste keer gespeeld. Ik snap niet wat iedereen er zo leuk aan vindt.
Dat kan natuurlijk. Is voor iedereen verschillend. Als ik voor mijzelf spreek vind ik de mogelijkheid om in teams te spelen, het mentale spelletje om van een 3-0 achterstand terug te komen naar 3-3 en dan nog de winnende in te tikken het leukste.Tomski1986 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:38:
Ik heb dit net voor de eerste keer gespeeld. Ik snap niet wat iedereen er zo leuk aan vindt.
Je auto's aanpassen naar eigen smaak is ook leuk.
Het zal wellicht ook veel te maken hebben met het feit dat ik er gewoon enorm in zuig.The Outlaw schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:44:
[...]
Dat kan natuurlijk. Is voor iedereen verschillend. Als ik voor mijzelf spreek vind ik de mogelijkheid om in teams te spelen, het mentale spelletje om van een 3-0 achterstand terug te komen naar 3-3 en dan nog de winnende in te tikken het leukste.
Het spel is ook genadeloos al helemaal voor beginners. Volgens mij is Skill ook gereset wegens nieuw seizoen.Tomski1986 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:55:
[...]
Het zal wellicht ook veel te maken hebben met het feit dat ik er gewoon enorm in zuig.
Zelf master en speelde vanmiddag met een maat van mij en we kwamen alleen maar Rookies tegen. Wat eeeh nogal raar ging voor hun. En dan deden wij ons best nog niet.
Veel matches waar ze niet eens een lucky goal krijgen, tenzij wij het bepaalden. En ik beschouw mijzelf een above average speler. Bijna 500 uur in de game zitten.
Het is een game waar je als nieuweling even moet doorbijten voor een paar dagen om er wat grip op te krijgen.
Het was al gezegd, maar ga niet solo proberen te ranken nu als je een gemiddelde speler bent. Ben overal in zilver gekomen en zit daar klem vast.
Win ik met 10-0 of meer en de volgende wedstrijd krijg ik weer 1of 2 talenten die aan het ranken zijn tegenover me met teamgenoten die hebben besloten dat het middenveld de beste plek is om alles te missen...
Frustrerend avondje gehad maar positief nieuws! ... Al mijn controllers zijn nog heel
Ben er even klaar mee nu en ik ga wel weer ranken als alles weer een beetje op zijn plek staat of in teamverband.
Win ik met 10-0 of meer en de volgende wedstrijd krijg ik weer 1of 2 talenten die aan het ranken zijn tegenover me met teamgenoten die hebben besloten dat het middenveld de beste plek is om alles te missen...
Frustrerend avondje gehad maar positief nieuws! ... Al mijn controllers zijn nog heel
Ben er even klaar mee nu en ik ga wel weer ranken als alles weer een beetje op zijn plek staat of in teamverband.
Of het mentale spelletje dat je met 3-0 voor staat en dan denkt het al binnen te hebben en voordat je er erg in hebt 3-3 gelijk staat....The Outlaw schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:44:
[...]
Dat kan natuurlijk. Is voor iedereen verschillend. Als ik voor mijzelf spreek vind ik de mogelijkheid om in teams te spelen, het mentale spelletje om van een 3-0 achterstand terug te komen naar 3-3 en dan nog de winnende in te tikken het leukste.
https://untappd.com/user/OzzBier
Gister waren de zoektijden voor een server echt dramatisch op PC, man man man. Wanneer gaan ze die servers eens fixen?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
En dan de opluchting als je de laatste er alsnog in tiktOzzieMann schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:13:
[...]
Of het mentale spelletje dat je met 3-0 voor staat en dan denkt het al binnen te hebben en voordat je er erg in hebt 3-3 gelijk staat....![]()
![]()
Conservatief spelen is een fout die een hoop spelers maken. Dan zitten ze in goal en maken save na save, maar het gaat een keertje fout.
Ik heb juist de neiging om het tegengestelde te zeggen. Tegenstander maakt save na save en na de 10de keer wordt de bal over de middenlijn geschoten (achter de verdediging) en is het een goalEreaser schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:53:
[...]
En dan de opluchting als je de laatste er alsnog in tikt
Conservatief spelen is een fout die een hoop spelers maken. Dan zitten ze in goal en maken save na save, maar het gaat een keertje fout.
Noem dat een counter goal, moet je een team genoot hebben op de middel lijn die nog snel is voor een save daar.Utoka schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:25:
[...]
Ik heb juist de neiging om het tegengestelde te zeggen. Tegenstander maakt save na save en na de 10de keer wordt de bal over de middenlijn geschoten (achter de verdediging) en is het een goal
Heb wel een gruwlijk hekel aan turtle teams je leert er weinig van. Enige wat ze doen is bal disrupten en dan terug in defense. Dan krijg je een counter of je breekt hun defense en scoort ( Voorkeur voor de laatste) Maar gaat nog vaak mis.
Net even 5 keys winst gemaakt door voor vijf keys very rare decals uit de turbo crate te traden en hopen dat er na de trade up een Endo uit zou komen en dat was het geval
Eerst even de Endo uitgeprobeerd en ik vond hem behoorlijk fijn. Ik ga hem zeker weer kopen wanneer hij weer in prijs is gezakt

Eerst even de Endo uitgeprobeerd en ik vond hem behoorlijk fijn. Ik ga hem zeker weer kopen wanneer hij weer in prijs is gezakt
Had ik ook de eerste 2-3x dat ik het, bij een maat, speelde...Tomski1986 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:38:
Speel nog een paar keer, als je nét ietsjes beter wordt en het spelletje een beetje doorkrijgt begint de fun pas
Het feit dat de skill ceiling zo hoog ligt maakt het fantastisch! Iedereen kan altijd blijven groeien!
Ik speel helft van de tijd alleen, en in solo standard is er wel heel veel toxicity. Maar in een party is het echt wel leuk, zeker als je de speelstijl van je partners leert kennen en gewoon zonder communicatie kunt spelen; en daardoor de voice dus gewoon moet gebruiken om elkaar uit te lachen na enkele whiffs.
Enige dat ik zou willen veranderen is kortere seizoenen. Na een maandje zit je wel op het niveau waar je thuis hoort... 2-3 maand per seizoen is voldoende imo!
Ik speel helft van de tijd alleen, en in solo standard is er wel heel veel toxicity. Maar in een party is het echt wel leuk, zeker als je de speelstijl van je partners leert kennen en gewoon zonder communicatie kunt spelen; en daardoor de voice dus gewoon moet gebruiken om elkaar uit te lachen na enkele whiffs.
Enige dat ik zou willen veranderen is kortere seizoenen. Na een maandje zit je wel op het niveau waar je thuis hoort... 2-3 maand per seizoen is voldoende imo!
Zelfs na maanden spelen met Ozzie ben ik er nog niet uit wat zijn speelstijl is. Het ene moment is het net een Van Hanegem over het veld. Het andere moment hoef je alleen maar Rensenbrink te zeggen om te weten wat voor avond we hebbenBobbyDgtl schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:38:
Maar in een party is het echt wel leuk, zeker als je de speelstijl van je partners leert kennen en gewoon zonder communicatie kunt spelen; en daardoor de voice dus gewoon moet gebruiken om elkaar uit te lachen na enkele whiffs.
Ik zag gister iemand iets zeggen over het traden van de nieuwe Crate voor keys. Waar doen jullie dat? Zojuist heb ik mijn eerste Turbo Crate mogen ontvangen (PS4), maar ik ben te gierig om hem te openen.
Ik vind het uiterst tragisch dat men zo toxic is tegen mensen die, wat mij betreft, veel te hoog ingedeeld zijn. Ik kwam gister een Rookie tegen tussen allemaal spelers die voorheen tussen Rising Star en Champion gespeeld moeten hebben (zag ik aan de wielen). Die kerel werd met de grond gelijk gemaakt, mede omdat hij 0 punten had aan het eind van het potje. Dat zou ik ook gehad hebben toen ik nog een Rookie was. Volgens mij telt voor veel mensen alleen maar het winnen. Ik zal vast van de oude stempel zijn dat meedoen (gewoon spelen dus) is belangrijker dan winnen.
Ik vind het uiterst tragisch dat men zo toxic is tegen mensen die, wat mij betreft, veel te hoog ingedeeld zijn. Ik kwam gister een Rookie tegen tussen allemaal spelers die voorheen tussen Rising Star en Champion gespeeld moeten hebben (zag ik aan de wielen). Die kerel werd met de grond gelijk gemaakt, mede omdat hij 0 punten had aan het eind van het potje. Dat zou ik ook gehad hebben toen ik nog een Rookie was. Volgens mij telt voor veel mensen alleen maar het winnen. Ik zal vast van de oude stempel zijn dat meedoen (gewoon spelen dus) is belangrijker dan winnen.
Traden kan natuurlijk ook onderling. Van wat ik gezien heb gaan de Turbo Crates voor 2keysThe Outlaw schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 23:42:
[...]
Zijn verschillende plekken voor. Op Reddit heb je een hele subreddit voor trades op de verschillende platformen. Rocket-League.com heeft ook een website, maar hoeveel die gebruikt wordt?
Daarnaast traden we ook onderling met de Tweakers. Dus het is maar wat je het liefste hebt. Welkom trouwens
@Cambrium91 https://rocket-league.com/trading werkte bij mij echt als een malle. Vanaf het moment dat ik de "advertentie" plaatste kwamen de berichten binnen tot ik hem er weer afhaalde. Minstens 30 reacties gehad en het handige van die site vind ik dat je plaatjes kan slepen aangezien ik niet eens wist wat ik zou willen.
Iemand op de PS4 nog een Takumi RX-T over die wil ruilen tegen een Octane ZSR? Heb wel iemand die vanavond waarschijnlijk wil ruilen, maar als het met een Tweaker kan des te beter.
Iemand op de PS4 nog een Takumi RX-T over die wil ruilen tegen een Octane ZSR? Heb wel iemand die vanavond waarschijnlijk wil ruilen, maar als het met een Tweaker kan des te beter.
[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 24-03-2017 16:54 ]
Net nog eens gespeeld, 0-9 & 2-7.Het Vosje schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:06:
[...]
Had ik ook de eerste 2-3x dat ik het, bij een maat, speelde...
Speel nog een paar keer, als je nét ietsjes beter wordt en het spelletje een beetje doorkrijgt begint de fun pas
Ik vind er geen hol aan. Dacht uit te komen tegen mensen van m'n zelfde niveau maar blijkbaar niet.
Gelukkig was het maar 15 euro.
Beakzz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:51:
@Cambrium91 https://rocket-league.com/trading werkte bij mij echt als een malle. Vanaf het moment dat ik de "advertentie" plaatste kwamen de berichten binnen tot ik hem er weer afhaalde. Minstens 30 reacties gehad en het handige van die site vind ik dat je plaatjes kan slepen aangezien ik niet eens wist wat ik zou willen.
Thanks, hier was ik allemaal niet van op de hoogte. Die site ligt nu blijkbaar plat dus ik zal vanavond nog wel een kijkje nemen. Tenzij een tweaker op de PS4 behoefte heeft aan een Turbo Crate, dan hoor ik dat uiteraard graag.The Outlaw schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:37:
[...]
Traden kan natuurlijk ook onderling. Van wat ik gezien heb gaan de Turbo Crates voor 2keys
Ik heb volgens mij 2 takumi rx-t dus wil er wel 1 ruilen. Ik voeg je wel even toe rond 19:00 (a_manders is mijn psn)Beakzz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:51:
Je hebt werkelijk het slechtste moment gekozen om zonder ervaring in te stappen. Hogere levels zijn nu ook aan het ranken dus die kan jij met ranking ook tegenkomen en je balgevoel is waarschijnlijk 0,0.Tomski1986 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:32:
[...]
Net nog eens gespeeld, 0-9 & 2-7.
Ik vind er geen hol aan. Dacht uit te komen tegen mensen van m'n zelfde niveau maar blijkbaar niet.
Gelukkig was het maar 15 euro.
Waarom ga je niet gewoon even met en tegen bots oefenen in een offline toernooi? Zelfs de lage rankings kunnen meer als 100 uur ervaring hebben en jij denkt door even binnen te vallen gelijk mee te kunnen doen. Niet echt realistisch en ik kan goed begrijpen dat je dan gefrustreerd raakt.
Door de rankings zit ik nu ook op zilver maar als ik tegen een beginner of echte zilveren speler kom laat ik ze alle hoeken van het veld zien en ik zal niet de enige zijn die nu te laag voor zijn niveau is ingedeeld.
Dus of je inzetten om skills aan te leren of het spel snel vergeten
Eerder snel vergeten denk ik.. Best 'n frustrerend spel.Beakzz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:04:
[...]
Je hebt werkelijk het slechtste moment gekozen om zonder ervaring in te stappen. Hogere levels zijn nu ook aan het ranken dus die kan jij met ranking ook tegenkomen en je balgevoel is waarschijnlijk 0,0.
Waarom ga je niet gewoon even met en tegen bots oefenen in een offline toernooi? Zelfs de lage rankings kunnen meer als 100 uur ervaring hebben en jij denkt door even binnen te vallen gelijk mee te kunnen doen. Niet echt realistisch en ik kan goed begrijpen dat je dan gefrustreerd raakt.
Door de rankings zit ik nu ook op zilver maar als ik tegen een beginner of echte zilveren speler kom laat ik ze alle hoeken van het veld zien en ik zal niet de enige zijn die nu te laag voor zijn niveau is ingedeeld.
Dus of je inzetten om skills aan te leren of het spel snel vergeten
ligt het aan mij of is matchmaking stuk ? sta continue in de wachtrij maar eindigt altijd met een server error. iig genoeg mensen online en meer dan 8000 in playlist.
Signature
Server problemen helaas https://twitter.com/RocketLeague/status/845380514538147840Eboman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:49:
ligt het aan mij of is matchmaking stuk ? sta continue in de wachtrij maar eindigt altijd met een server error. iig genoeg mensen online en meer dan 8000 in playlist.
Als je een makkelijk spel wilt die je zo even onder de knie hebt dan is dit niets voor jouTomski1986 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:20:
[...]
Eerder snel vergeten denk ik.. Best 'n frustrerend spel.
PSN: MrMistral
Dit heb ik ook de afgelopen dagen. Ik zit meer te wachten dan dat ik aan het spelen ben.Eboman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:49:
Hopelijk fixen ze dit snel.
PSN id: NL_SToRM
Nice, midden tussen de pro'sSzwoar schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:34:
Ongelofelijke winstreak gehad vandaag, geen enkele game gedropt.
Het resultaat, mijn grootste doel in Rocket League is behaald![]()
[afbeelding]
Zeker waar. Mijn eerste tientallen uren zat ik in de prospect ranks, daarna enkele tientallen uren in de challenger ranks en na de 200+ uren kwam ik pas in de stars en champs uit. Oefening baart kunst.MrMistral schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 00:19:
[...]
Als je een makkelijk spel wilt die je zo even onder de knie hebt dan is dit niets voor jouZeker aan het begin vraagt het echt wat tijd en energie om de beginselen onder de knie te krijgen en dan ben je er nog lang niet. Dus als je er niet van houdt om de uitdaging aan te gaan of door het moeilijke begin heen te bijten dan zou ik er gauw mee stoppen
[ Voor 50% gewijzigd door xelfer op 25-03-2017 19:42 ]
Zou je zeggen ja maar die kunst baren gaat bij mij nogal langzaam 
Vandaag gerankt voor solo standaard. 6 keer gewonnen en 4 x verloren. 4 x mvp. Via een hele ingewikkelde rekensom komt Rocket League uit op Bronze 1....yeeeeh ik heb weer wat te doen van het siezoen iig. Normaal zat ik hoog in goud, maar oh wat heb ik moeite om hier uit te komen. Mensen die aan het ranken zijn terwijl je teamgenoten geen idee hebben dat de bal ook in de hoogte kan gaan...
Vandaag gerankt voor solo standaard. 6 keer gewonnen en 4 x verloren. 4 x mvp. Via een hele ingewikkelde rekensom komt Rocket League uit op Bronze 1....yeeeeh ik heb weer wat te doen van het siezoen iig. Normaal zat ik hoog in goud, maar oh wat heb ik moeite om hier uit te komen. Mensen die aan het ranken zijn terwijl je teamgenoten geen idee hebben dat de bal ook in de hoogte kan gaan...
Merk dat brons ook weer heel anders speelt. Je kan namelijk zomaar met een team staan die alles mist.
Zelf zit ik ook al over de 300+ uur. En ben ook een trage leerling
Zit nu in silver te worstelen.
Zelf zit ik ook al over de 300+ uur. En ben ook een trage leerling
Ik vraag me soms echt af wat nou precies de criteria zijn om een save te krijgen. Ik merk meer en meer minstens 2-4 keer op een avond(15-20 potjes) dat ik gewoon in mijn ogen een save verdien maar die dan niet krijg. Ben ik de enige die hier last van heeft? Neem het volgende voorbeeld:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qSGR7OVVA2w].
De criteria om een save te krijgen zijn in mijn optiek:
Bal gaat richting het goal en als hij niet aan geraakt wordt gaat hij er in een keer in.
Tegenstander is de laatste die hem aangeraakt heeft.
Mis ik iets?
Zie ik iets over het hoofd waarom dit niet een save zou zijn? Het maakt mij gewoon pissig hoe ik echt en lekkere save maak die gewoon echt moeilijk is om te redden en dan niet beloond wordt. Heb ook vaak dat ik van uit het niets saves krijg en dan vraag ik me echt af hoe het een save was. Of wanneer de bal niet eens binnen kant paal gaat maar gewoon dik daar naast en je wel een save krijgt. En dan krijg je voor dit soort reddingen opeens geen save.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qSGR7OVVA2w].
Bal gaat richting het goal en als hij niet aan geraakt wordt gaat hij er in een keer in.
Mis ik iets?
Zie ik iets over het hoofd waarom dit niet een save zou zijn? Het maakt mij gewoon pissig hoe ik echt en lekkere save maak die gewoon echt moeilijk is om te redden en dan niet beloond wordt. Heb ook vaak dat ik van uit het niets saves krijg en dan vraag ik me echt af hoe het een save was. Of wanneer de bal niet eens binnen kant paal gaat maar gewoon dik daar naast en je wel een save krijgt. En dan krijg je voor dit soort reddingen opeens geen save.
Mooie save en snap ook niet hoe dat geen save kan zijn. Mij boeien de punten al lang niet meer, want anders zou ik heel ego zelf alles moeten proberen te scoren en dicht bij het doel moeten verdedigen.CCJJVV schreef op zondag 26 maart 2017 @ 00:37:
Ik vraag me soms echt af wat nou precies de criteria zijn om een save te krijgen. Ik merk meer en meer minstens 2-4 keer op een avond(15-20 potjes) dat ik gewoon in mijn ogen een save verdien maar die dan niet krijg. Ben ik de enige die hier last van heeft? Neem het volgende voorbeeld:
[video].
Mis ik iets?
Vaak speel ik net achter de middellijn en daar krijg ik geen saves en vaak ook geen passes terwijl ik de hele game domineer en de aanvallers alle kans geef achter de tegenstander. Maak me alleen nog (te) druk om winnen of verliezen
Ik was vorig seizoen aan het ranken met een vriend van mij in 2s. Allebei net zoveel potjes gespeeld tegen dezelfde mensen. Het enige wat ik meer had gedaan dan hij was eerder mijn 10 ranking games spelen (welke ik allemaal won). Ik eindigde op Allstar en hij op Challenger III division 5. We wonnen bv een keer 14 games op een rij, waarbij hij altijd op div 5 bleef terwijl ik rustig bleef upranken.Beakzz schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:17:
Wat mij betreft is het hele ranking systeem kapot, maar hopelijk is dat nu een keer gefixt.
3s silver 3 en echt hele gave games gespeeld. 2s op bronze 2 en daar kom ik simpelweg niet uit. Of absolute goden als tegenstander of/en een totale nobody als teamgenoot. Ergste was gisteravond dat ik met een maatje ging spelen en we kwamen alleen maar top presets tegen die ons ownde. Hij is ook bronze 2. 7 games, 1 gewonnen. Matchmaking is echt freaky in dit spel.
Ik zit in 3s op grand champ mmr, waar ik nu 4 wins 4 losses heb in de placement matches. Zou me niets verbazen als ik gewoon op bronze 2 instroom na 10 games.Lynx schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:56:
3s silver 3 en echt hele gave games gespeeld. 2s op bronze 2 en daar kom ik simpelweg niet uit. Of absolute goden als tegenstander of/en een totale nobody als teamgenoot. Ergste was gisteravond dat ik met een maatje ging spelen en we kwamen alleen maar top presets tegen die ons ownde. Hij is ook bronze 2. 7 games, 1 gewonnen. Matchmaking is echt freaky in dit spel.
Haha brons is echt het afvoerputje van Rocket League en de wanden zijn met zeep ingesmeerd. Is echt niet uit te komen dus ik wacht wel tot iemand me komt redden. Zodra je in zilver zit gaat het allemaal wel.Lynx schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:56:
Volgens mij zit heel brons nu vol verkeerd geklasseerde mensen, want ik zie alles wat ik in Challenger ook zag, maar nu met meer noobs er bij. Arials, dribbels enz. Niet wat je verwacht op brons.
Ik zat eerder in een lobby met allemaal champion plus spelers in solo standaard. Einde vd game bleek de helft bronze te zijn en de andere helft unranked.Beakzz schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:14:
[...]
Haha brons is echt het afvoerputje van Rocket League en de wanden zijn met zeep ingesmeerd. Is echt niet uit te komen dus ik wacht wel tot iemand me komt redden. Zodra je in zilver zit gaat het allemaal wel.
Volgens mij zit heel brons nu vol verkeerd geklasseerde mensen, want ik zie alles wat ik in Challenger ook zag, maar nu met meer noobs er bij. Arials, dribbels enz. Niet wat je verwacht op brons.
Met dank aan @OzzieMann himself zit ik nu in Zilver III. Dus wat dat betreft heb ik niets te klagen. De rank van Ozzie is dan ook wel wat hoger dan die van mij, dus kon aardig meeliften. Wel raar dat het bij mij wel schijnt te werken en anderen die levelen dan weer niet.
Ja brons is interessant op dit moment inderdaad, soms kan je er zelfs wat samenspel vinden. Soms is het niveau ook dramatisch, na drie doelpunten voorstaan nog verliezen omdat je team een paar knullige eigen doelpunten maakt. Ik begon nog aardig na de ranking matches was ik silver 3 in 3v3 solo maar na een serie van 8 matches waarvan er 7 starbase arc waren met een redelijk dramatische teams zakte ik als een baksteen naar brons 1.Beakzz schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:14:
[...]
Haha brons is echt het afvoerputje van Rocket League en de wanden zijn met zeep ingesmeerd. Is echt niet uit te komen dus ik wacht wel tot iemand me komt redden. Zodra je in zilver zit gaat het allemaal wel.
Ik ben nu brons 3 en hopelijk bijna weer uit brons want het is soms echt lastig om in sommige brons matches niet toxic te worden. Het enige voordeel wat ik er uit heb gehaald is dat ik nu weet dat er mensen zijn die er nog minder van bakken dan ik. Het is ook wel grappig hoe mensen in de lagere brons soms op acties en goals reageren die in bijvoorbeeld challenger niets bijzonders waren.
Het ranking systeem is ook de weg kwijt eerlijk gezegd. Ik heb op mijn 3e account een experiment gedaan, waarbij we 10 games op een rij forfeitten. Toen stroomde we in op Gold 3 div 3. Was vorig seizoen all star 2s daar.
De placement matches zeggen volgens mij vrij weinig over waar je instroomt. Het is voor zover ik nu kan beoordelen 95% wat je MMR van vorig seizoen is..
De placement matches zeggen volgens mij vrij weinig over waar je instroomt. Het is voor zover ik nu kan beoordelen 95% wat je MMR van vorig seizoen is..
[ Voor 11% gewijzigd door xelfer op 26-03-2017 17:25 ]
Zal wel zo zijn dat je gematched wordt in de ranking games op je oude rank en dat een loss extra hard aankomt zodat je finale ranking extreem laag wordt.
Solo standaard nu ook placement gedaan. 9/10 gewonnen en silver 2 geworden ... blauwe en gouden wielen all around. Volgens mij ook wat paarse gezien. Ranking is waanzinnig.
Ach ja een mooi moment voor mij om RL met rust te laten en eens wat andere games aan te pakken. Het is nu vooral frustratie en daar heb ik helemaal geen zin in. Kom wel weer terug als alles en iedereen weer een beetje op zijn plek staat. Vraag me af hoeveel spelers ze hier mee kwijt raken(vooral nieuwe).Lynx schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:35:
Solo standaard nu ook placement gedaan. 9/10 gewonnen en silver 2 geworden ... blauwe en gouden wielen all around. Volgens mij ook wat paarse gezien. Ranking is waanzinnig.
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 26-03-2017 23:54 ]
Zo blijkt maar weer dat smaken verschillen, ik vind het echt helemaal niksspokje schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:28:
Vanmorgen even Dropshot geprobeerd, maar dat is echt wel tof zeg! Erg leuk gedaan
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
* KNIP *
EVEN WAT AANPASSING DOEN VOOR TOERNOOI
EVEN WAT AANPASSING DOEN VOOR TOERNOOI
[ Voor 106% gewijzigd door jenpet op 27-03-2017 11:10 ]
Ik wil wel spelen op PC, mits je het niet vervelend vind te spelen met een S3 Prospect Elite... heb heel lang op div 5 gezeten, steeds NET niet in de Challenger ranks. Geen mooie wielenBeakzz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:25:
[...]
Zijn er trouwens nog een paar spelers zonder vast team die wat vaker samen willen spelen in 2vs2 en 3vs3? En dan bedoel ik spelers die niet heel de tijd achter me aan rijden of alleen voor in rijden of ff naar de wc gaan halverwege de wedstrijd en gaan schelden na 1 foutje. ja ik beschrijf de random teammate idd
Roteren snap ik en ik kan de half-flip heel goed
Paar potjes solo standaard gedaan.Lynx schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:35:
Opvallend is als ik verlies kost me dat 2 tot 3 divisies.
Als ik win gain ik soms een divisie.
Ranking is volledig broken atm.
Inmiddels naar bronze 3 div 3 gezakt.
Net een game tegen twee S3 champs.
2 games verloren en bronze 2.
[ Voor 3% gewijzigd door Lynx op 27-03-2017 12:05 ]
Ik lees van veel mensen dat de ranking broken is momenteel. Ik ben het hier wel mee eens, maar ik irriteer mij hier helemaal niet aan. Als ik tegen S3 Grand Champions speel dan kijk ik wat ze beter doen en leer ik hier weer van. Het is vervelend om met een Rookie uit te komen tegen goede spelers, maar je doet er zo weinig aan. Volgend potje meer geluk.
Ik irriteer mij meer aan mijn dramatische spel af en toe. Het ene moment denk ik dat ik makkelijk platinum/diamond kan gaan bereiken dit seizoen. Het andere moment zie ik mijzelf meer in brons spelen aangezien het zo dramatisch slecht is. Momenteel bungel ik met 2v2,3v3 en solo standard tussen de Gold II en Gold III.
Ik irriteer mij meer aan mijn dramatische spel af en toe. Het ene moment denk ik dat ik makkelijk platinum/diamond kan gaan bereiken dit seizoen. Het andere moment zie ik mijzelf meer in brons spelen aangezien het zo dramatisch slecht is. Momenteel bungel ik met 2v2,3v3 en solo standard tussen de Gold II en Gold III.
Dit viel mij ook al op, het lijkt wel hetzelfde als voor de patch ergens medio season 3.Lynx schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:49:
[...]
Paar potjes solo standaard gedaan.
Opvallend is als ik verlies kost me dat 2 tot 3 divisies.
Als ik win gain ik soms een divisie.
Inmiddels bronze 3, divisie 4.
Had ik 4 wins op rij voor nodig.
Conclusie je hebt en win percentage nodig van 65% om te ranken.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben best tevreden met mijn 54-55% en haal 65% nooit!
2 losses (zelfde team met 2 rookies achter elkaar) en weer bronze 2.
is maar 1 advies, GEEN ranked spelen.
ongelooflijk.... dit...fucking rage game!
Kom in bronze 2 een freestyler tegen die van zijn goal lijn naar die van ons een aerial freestyle goal maakt.
IN BRONZE 2!!
In 1 ochtend van silver 2 naar bronze 1 en een 50/50 win/loss ratio.
Enige wat ik win is als ik absoluut domineer en by far MVP ben.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben best tevreden met mijn 54-55% en haal 65% nooit!
Kom in bronze 2 een freestyler tegen die van zijn goal lijn naar die van ons een aerial freestyle goal maakt.
IN BRONZE 2!!
[ Voor 50% gewijzigd door Lynx op 27-03-2017 13:41 ]
Gratzzzz, ik wil zo graag beter worden in RL, maar ik heb gewoon te weinig tijd. Kan alleen vrijdag avond en in het weekend spelen.Szwoar schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:34:
Ongelofelijke winstreak gehad vandaag, geen enkele game gedropt.
Het resultaat, mijn grootste doel in Rocket League is behaald![]()
[afbeelding]
Ik heb alleen nog 2s gedaan, en ik hang hier nu tussen gold2 - platinum 2. Ik wacht nu wel even 2 weken voordat ik weer echt ga spelen. Het is nu zo random tegen wie je speelt, ene match win ik met 7-0 en andere match speel ik tegen gasten die gewoon veel beter zijn dan ik, maar verlies ik maar net. "Win some and lose some" is het momenteel bij mij...
Kan helaas niet echt een winstreak krijgen om hoger te komen, want ik weet zeker dat ik in een hogere rank kan komen.
Haha stop nou gewoon of ga enkel nog met een goede teamgenoot spelen, want dit gaat je nog een hartverzakking geven. Op een gegeven moment had ik zin om de PS4 in de kliko te gooien en helemaal te stoppen met gamen en toen vond ik het wel weer leuk geweest met RL. Op dit moment is er solo geen lol uit te halen en dan moet je wat anders gaan doenLynx schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:28:
Inmiddels bronze 3, divisie 4.
IN BRONZE 2!!
Speel(de) vaker op de PS4 dan op de pc, maar als ik weer zin in het spel krijg wil ik best een keer ons teamspel testen hoorWhaam schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:37:
[...]
Ik wil wel spelen op PC, mits je het niet vervelend vind te spelen met een S3 Prospect Elite... heb heel lang op div 5 gezeten, steeds NET niet in de Challenger ranks. Geen mooie wielen
Roteren snap ik en ik kan de half-flip heel goed
[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 27-03-2017 14:12 ]
Weet iemand hier hoe dat traden precies werkt? Ik zit met een lading crates waar ik niets mee doe en word er niet helemaal wijs uit tot op heden. Heb inmiddels zo'n website gevonden, maar is het dan de bedoeling dat je elkaar op steam toevoegt of kun je ook gewoon via de website zelf traden na het linken van je steam account?
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ik wil je er wel vanaf helpen hoor.MiBe schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:26:
Weet iemand hier hoe dat traden precies werkt? Ik zit met een lading crates waar ik niets mee doe en word er niet helemaal wijs uit tot op heden. Heb inmiddels zo'n website gevonden, maar is het dan de bedoeling dat je elkaar op steam toevoegt of kun je ook gewoon via de website zelf traden na het linken van je steam account?
Heb nog wel wat te traden eventueel. Wieltjes en auto's e.d.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Je moet inderdaad vrienden worden met een persoon, vervolgens in RL de vriend bij een party uitnodigen en dan kun je een invite sturen om te traden.MiBe schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:26:
Op de PC is het misschien wel het makkelijkst om te traden via het Steam Rocket League forum zelf.
Hmm dat is wel minder dan. Op de PS4 hoef je gelukkig geen "vrienden te worden" anders had ik het teveel moeite gevonden
Ik heb ook eindelijk een voor mij dan post waardige goal gemaakt!
https://www.reddit.com/r/...irdribble_in_ranked_solo/
https://www.reddit.com/r/...irdribble_in_ranked_solo/
const { signature } = await fetchProfile()
Ah, thnx voor de uitlegSjurm schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:45:
[...]
Je moet inderdaad vrienden worden met een persoon, vervolgens in RL de vriend bij een party uitnodigen en dan kun je een invite sturen om te traden.
Op de PC is het misschien wel het makkelijkst om te traden via het Steam Rocket League forum zelf.
Edit: Holy shit wat reageren er veel mensen als je zo'n Turbo Crate op dat forum zet
ik heb ook nog, ik weet niet hoeveel crates 1,2,3 en player choice... moet ze ook maar een keer online zetten voor keys ofzo
Heren en Dames ,
We gaan een rocket league toernooi hosten :
Wanneer ?: 14-04-2017 tot 29-04-2017
Waar ? : Online op smash.gg --> https://smash.gg/tournament/tdr-tournament
Voor wie ? : Voor PC and PS4
Format : 2 v 2 ( max team size 3 ) , Double Elimation. Best of 5
Registratie is open tot en met 12-04-2017 om 23:00
Een team kan uiterlijk gemaakt worden onder de geregistreerde tot 12-04-2017
Om 13-04-2017 20:00 zal de loting online verschijnen , van alle deelnemers wordt verwacht dat ze zo snel mogelijk hun matches spelen , smash.gg heeft ook een chat functie zodat team met elkaar kunnen communiceren wanneer de wedstrijd wordt gespeeld , tevens wordt door het systeem automatisch bepaald wie blue of orange is en wie een private match host !.
Alle game settings etc staat onder rules .
Have fun !
https://smash.gg/tournament/tdr-tournament
We gaan een rocket league toernooi hosten :
Wanneer ?: 14-04-2017 tot 29-04-2017
Waar ? : Online op smash.gg --> https://smash.gg/tournament/tdr-tournament
Voor wie ? : Voor PC and PS4
Format : 2 v 2 ( max team size 3 ) , Double Elimation. Best of 5
Registratie is open tot en met 12-04-2017 om 23:00
Een team kan uiterlijk gemaakt worden onder de geregistreerde tot 12-04-2017
Om 13-04-2017 20:00 zal de loting online verschijnen , van alle deelnemers wordt verwacht dat ze zo snel mogelijk hun matches spelen , smash.gg heeft ook een chat functie zodat team met elkaar kunnen communiceren wanneer de wedstrijd wordt gespeeld , tevens wordt door het systeem automatisch bepaald wie blue of orange is en wie een private match host !.
Alle game settings etc staat onder rules .
Have fun !
https://smash.gg/tournament/tdr-tournament
[ Voor 14% gewijzigd door jenpet op 28-03-2017 00:09 ]
Neem aan dat dit 2 moet zijn? Omdat een team ook minimaal 2 en maximaal 3 spelers mag hebben. Goed werk iigPunctuality All Teams must have three (3) Players physically present or in the online Match lobby by the Match start time. Teams that do not have three (3) Players ready to play within ten (10) minutes of the Match start time are subject to penalties including a possible Match forfeiture.
Ga nog even kijken of ik mee ga doen ik ben ook in April nog een week op vakantie
klopt aangepast thx !Utoka schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:58:
[...]
Neem aan dat dit 2 moet zijn? Omdat een team ook minimaal 2 en maximaal 3 spelers mag hebben. Goed werk iig![]()
Ga nog even kijken of ik mee ga doen ik ben ook in April nog een week op vakantie
Aangaande de server problemen van de laatste tijd. CEO Dave Hagewood heeft een statement gegeven:
Dan over het toernooi. Aangezien de Rocket League poule op Tweakers wat mager is, wellicht ook deze announcement posten op andere fora waar Rocket League spelers aanwezig zijn? Desnoods op FOK of Reddit (Dutch Tournament etc).
Er zijn heel veel internationale Rocket League toernooien, maar het eerste NK moet ik nog beleven, wie weet is dit de eerste
Volledige versie -> https://www.rocketleague....ce-a-letter-from-our-ceo/IMPROVING THE PSYNET DATABASE
Our Online Services team continues to work on the PsyNet database; if you have hopped into Rocket League recently and seen, in red letters, “Cannot Connect to Rocket League Servers” where the Playlists normally live, you’re seeing the PsyNet DB gone awry.
Issues with the PsyNet database started spiking around the same time we had a free weekend on Xbox One last month. We have seen more and more of you playing Rocket League online, and this has led to new issues that hadn’t appeared as we scaled our capacity up to this point.
Further complicating the problem has been outages and performance problems within the Google Cloud infrastructure, which we use to power PsyNet. Some of our downtime has resulted from unexpected slowdowns on database operations that led to a death spiral, but ultimately do not appear to have been caused by our own usage or overhead. At the end of the day, however, we need to own our own game’s performance. Here’s what we’ve been doing to address these issues:
Since the February outages, we assigned additional dedicated staff from our Online Services team to database stability and reliability. They are hard at work on changes like separating high-traffic features like Player Trading and “Scraper API” access used by third party sites from our core services. This will reduce load on the PsyNet database and reduce exposure to outages during peak hours. We definitely don’t want to keep you off the pitch on weekends or holidays.
We are working closely with Google engineers to investigate the disturbances to our database performance from outside our cloud instance.
Dan over het toernooi. Aangezien de Rocket League poule op Tweakers wat mager is, wellicht ook deze announcement posten op andere fora waar Rocket League spelers aanwezig zijn? Desnoods op FOK of Reddit (Dutch Tournament etc).
Er zijn heel veel internationale Rocket League toernooien, maar het eerste NK moet ik nog beleven, wie weet is dit de eerste
Moet zeggen dat dit super netjes is wat ze doen. Zelf alleen maar last gehad dat de matchmaking niet zo goed ging in het weekend.The Outlaw schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:32:
Aangaande de server problemen van de laatste tijd. CEO Dave Hagewood heeft een statement gegeven:
Om in context te zetten. Ik speel/speelde ook For honor (ja ja ubi game) en daar heb je alleen maar connectie problemen en errors maar heb daar nog niet zo'n statement langs zien komen.
Zie nergens in de regels staan dat je ook echt nederlands moet zijn dus onofficieel EK misschien?Er zijn heel veel internationale Rocket League toernooien, maar het eerste NK moet ik nog beleven, wie weet is dit de eerste
Wellicht. Leukste zou natuurlijk zijn als dit ook gecast zou worden. Maar het is afwachten hoeveel mensen er zich uiteindelijk voor aanmelden. Power Unlimited heeft ook een Rocket League team (PC), die zou je ook kunnen uitnodigen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zou ik zeggen. Laten we proberen het rooster lekker vol te krijgen.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Ach, ze hebben een tijd lang ook gewoon slecht gecommuniceerd met de spelers. Nu ze eindelijk open zijn krijgt Psyonix opeens alle lof.Utoka schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Moet zeggen dat dit super netjes is wat ze doen. Zelf alleen maar last gehad dat de matchmaking niet zo goed ging in het weekend.
Om in context te zetten. Ik speel/speelde ook For honor (ja ja ubi game) en daar heb je alleen maar connectie problemen en errors maar heb daar nog niet zo'n statement langs zien komen.
Maar dat een week lang je servers tijdens primetime plat liggen is gewoon zwak. Dat het in de begin dagen van een game gebeurt is compleet te begrijpen. Je ziet het bij vrijwel alle grote releases, maar daarna stabiliseert het allemaal wel. Deze game is bijna 2 jaar uit en ze hebben nog steeds dezelfde problemen.
Ik blijf maar vast zitten in GOLD III div III. Een win 1 divisie omhoog een loss 2 divisies omlaag. Moet zeggen dat de mensen waar ik tegen kom niet/niet veel beter zijn dan ik. Vind het wel meevallen qa moeilijkheid van de tegenstanders. Enige wat me irriteert is dat ik 2 divisies omlaag ga met 1 loss en 1 omhoog met een winst.
Ze geven het in ieder geval toe en geven toelichting. Dat is iets wat de meeste game devs toch niet doen.Tk55 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:03:
[...]
Ach, ze hebben een tijd lang ook gewoon slecht gecommuniceerd met de spelers. Nu ze eindelijk open zijn krijgt Psyonix opeens alle lof.
Maar dat een week lang je servers tijdens primetime plat liggen is gewoon zwak. Dat het in de begin dagen van een game gebeurt is compleet te begrijpen. Je ziet het bij vrijwel alle grote releases, maar daarna stabiliseert het allemaal wel. Deze game is bijna 2 jaar uit en ze hebben nog steeds dezelfde problemen.
Gisteren nog wel het slachtoffer geworden van de slechte verbinding. Tot aan Platinum 1 div 4 gekomen en toen begon de ellende. In de hoop dat het maar 1 server was toch steeds eigenwijs door blijven spelen en toen toch maar gestopt toen ik weer in div 1 belande.
Over het toernooi gesproken ja ik wil zeker veel deelnemers ( staat nu op max 50 ) ik heb nu een beta toegang tot smash.gg en ik moet ook even kijken hoe het loopt .
Maar zoals ik bij de RLCS heb gezien is smash gewoon een top systeem met auto disqualitfy etc etc .
Tevens zou ik aanraden geef jullie vrienden ook de link en laten we er wat leuks van maken
Maar zoals ik bij de RLCS heb gezien is smash gewoon een top systeem met auto disqualitfy etc etc .
Tevens zou ik aanraden geef jullie vrienden ook de link en laten we er wat leuks van maken
[ Voor 15% gewijzigd door jenpet op 28-03-2017 13:09 ]
Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep
Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ