Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
Ondanks dat ik bijna niet kan spelen toch bijna superchamp in 2s.

Ik was superstar in 3s... maar door veel te spelen met randoms (ragers/quitters/whiners) en te weinig zelf spelen afgezakt naar shootings star :( :+ :X

Total time played: 280hrs nu :)

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197960636381.png

[ Voor 15% gewijzigd door pauluzmuller op 09-03-2017 14:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Tk55 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:08:
@Bullettooth Ik heb je toegevoegd op Steam, lijkt me leuk om te spelen. Zit in Doubles nu op All Star div 3 :)
Helemaal goed, zit je ook al op ons Tweakers RL discord servertje? Maakt in game communicatie wat makkelijker.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:35
Ik speel echt te weinig :P

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/xboxone/PatrickdeBie.png

Mijn S/G ratio is in ieder geval wel hoger dan mijn k/d ration in menig shooter game :+

[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 09-03-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:58

Whaam

Meer beter

Pfff ik kom maar niet uit de Prospect tier. Heb al een paar keer tegen de Challenger aangezeten voor mijn gevoel, twee of drie wins in PE div 5, maar het lukt me steeds net niet :/

Mijn doel is nog steeds Challenger voor eind S3.... duimen duimen.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Bullettooth schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:02:
[...]

Helemaal goed, zit je ook al op ons Tweakers RL discord servertje? Maakt in game communicatie wat makkelijker.
Zit er inmiddels op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
ik zit er ook net in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 11:58
pauluzmuller schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:25:
Ondanks dat ik bijna niet kan spelen toch bijna superchamp in 2s.

Ik was superstar in 3s... maar door veel te spelen met randoms (ragers/quitters/whiners) en te weinig zelf spelen afgezakt naar shootings star :( :+ :X

Total time played: 280hrs nu :)

[afbeelding]
Nou ja voor 280u zeer goed bezig :O Ik speel nu bijna 1300 uur |:(

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198032059215.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdje geleden dat er weer wat beeldmateriaal gepost is. Een clip van een scrim van vanavond tussen Tweakers onderling (PS4)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Not sure if off topic of niet, maar iemand Alpha wheels te koop? :D

Ik bied Alpha Boost + 150 keys aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjuh99
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 22:28
Leuk om te zien dat er meerdere Tweakers zijn die RL spelen. Ik speel op de PS4 en vooral doubles. Wat mij opvalt is dat er verschillende factoren soms echt tegen je werken. Een teamgenoot hebben die voor dezelfde ballen gaat of te dicht bij je staat als jij in gevecht bent. Verder kom je met regelmaat toch wel smurfs tegen. Helaas heb ik geen vaste speelpartner, met een vaste partner weet je wat je aan elkaar hebt.

Verder heb ik regelmatig moeite met langzame ballen die je net gestopt hebt en je auto niet helemaal recht achter de bal hebt dus zijwaarts waardoor je dus moet draaien. Dit voelt dan altijd aan alsof het draaien heel log gaat. iemand tips hiervoor?

Ook als iemand een keer geïnteresseerd is om samen potjes te spelen let me know.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

22 maart eindigt het seizoen heren! Dus voor die tijd nog snel proberen je champ status te verzilveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuke mode die Dropshot. Alleen niet echt aan mij besteed. Mijn aandacht gaat toch meer uit naar dat andere nieuws dat is aangekondigd; nieuwe crate! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://rocketleagueinformer.files.wordpress.com/2017/03/naamloosv1.jpg?w=680

Mooie Battle-Car dat qua design wel wat wegheeft van de Breakout. Als ik de infopagina mag geloven komen er ook nieuwe crate-items (niet hergebruikte) die de nieuwe waardes zullen vertegenwoordigen ingame :)

Afbeeldingslocatie: https://rocketleagueinformer.files.wordpress.com/2017/03/naamloos1.png?w=680

Nu weten we in ieder geval een datum voor de update. Laat het grinden beginnen!

@OzzieMann @Verwijderd @Smashhorn @Beakzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:42
Vette update! Nieuwe car ziet er ook tof uit :)
Ze weten toch om de zoveel tijd weer een nieuwe hype te creëren.

Helaas ga ik de blue ranks niet meer halen voor 22 maart vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:50
Voor een blauwe ster zal een bezoekje aan de achterzijde van Rotterdam centraal ook een sneller resultaat opleveren in mijn geval. Gisteren met randoms in standard hoog in challenger elite gestaan en even durfde ik te hopen, maar ondertussen al weer terug in challenger 3.

@The Outlaw Ik heb nog 60 ongeopende crates dus niet echt behoefte aan nieuwe :+

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 13-03-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:05:
Voor een blauwe ster zal een bezoekje aan de achterzijde van Rotterdam centraal ook een sneller resultaat opleveren in mijn geval. Gisteren met randoms in standard hoog in challenger elite gestaan en even durfde ik te hopen, maar ondertussen al weer terug in challenger 3.

@The Outlaw Ik heb nog 60 ongeopende crates dus niet echt behoefte aan nieuwe :+
Ah, ik zit in hetzelfde schuitje. Dan wel niet met randoms maar met Sparc en Smash. In potentie zou ik blauwe ster kunnen spelen. Maarja, dan verlies je weer 4 potjes :+

[ Voor 11% gewijzigd door The Outlaw op 13-03-2017 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xGD7_4p-Ldw]

Vergeef de slechte kwaliteit, maar deze was toch ook wel erg lekker om te scoren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45
Lynx schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:55:
Ik blijf het gevoel hebben dat het spel invloed heeft op je manier van spelen. Raak niks het ene potje en schiet op goal vanuit elke willekeurige hoek het volgende potje. Vreemde nasmaak ..
Dit blijft toch wel plakken bij me.
Zou fijn zijn als iemand dit kan ontkrachten voor me....

Iemand nog een antwoord op mijn vraag over sidedodge versus barrel roll? Wat is de trigger die het bepaald of je alleen draait of ook sideways beweegt?

Tot slot, ik vind veel over car models, turn rate en oppervlak, maar mis daarbij de recente dlc en crate models.
Iemand nog een recente vergelijking waarin bv ook GT, ZSR en de hotwheels zitten?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Lynx schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Iemand nog een antwoord op mijn vraag over sidedodge versus barrel roll? Wat is de trigger die het bepaald of je alleen draait of ook sideways beweegt?

Tot slot, ik vind veel over car models, turn rate en oppervlak, maar mis daarbij de recente dlc en crate models.
Iemand nog een recente vergelijking waarin bv ook GT, ZSR en de hotwheels zitten?

Thx!
Sidedodgen ligt aan waar je stick zit. Even via het kompas mechaniek: West of oost is voor een barrel roll, noord west/noord oost of zuid/west of zuid/oost zijn voor sidedodges.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
thx ga ik testen, al moet ik bekennen dat ik er zo geen aanlsuiting bij heb.
noord/west lijkt me een diagonale flip als resultaat te hebben (op 't werk dus vanavond ff testen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:27
Gister ook een lekker doelpuntje gemaakt alleen helaas zit de enemy er nog aan :(

[ Voor 71% gewijzigd door jenpet op 14-03-2017 13:20 ]

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

jenpet schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:18:
Gister ook een lekker doelpuntje gemaakt alleen helaas zit de enemy er nog aan :(

[video]
In de categorie "Close one!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Bullettooth schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:08:
[...]

In de categorie "Close one!" ;)
zoals wij dan zouden zeggen op een vrijdag avond dat zei ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Lynx schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:04:
thx ga ik testen, al moet ik bekennen dat ik er zo geen aanlsuiting bij heb.
noord/west lijkt me een diagonale flip als resultaat te hebben (op 't werk dus vanavond ff testen).
Wat bedoel je precies dan met sidedodgen en barrel roll? :P

Het is inderdaad een diagonale flip waarover ik het had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Als je springt, opzij ingedrukt houd en double jump doet maak je een Dodge opzij. Echter voor mijn gevoel is de zijwaartse beweging niet consistent. De ene keer beweegt de auto verder opzij dan de andere keer in de Dodge. Het lijkt aan snelheid te liggen maar dat is imo niet altijd zo. Vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Lynx schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:29:
Als je springt, opzij ingedrukt houd en double jump doet maak je een Dodge opzij. Echter voor mijn gevoel is de zijwaartse beweging niet consistent. De ene keer beweegt de auto verder opzij dan de andere keer in de Dodge. Het lijkt aan snelheid te liggen maar dat is imo niet altijd zo. Vandaar de vraag :)
Kun je testen door in training te kijken, stil staand een dodge doen naar links/rechts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 12:56
Ook maar even een goal posten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
22 maart, miljaar! ik zal nog mogen grinden om champion te halen en ben bijna niet thuis! Momenteel superstar div 3... is dus nog haalbaar als ik een deftige reeks neerzet! Zondag alles of niks dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ard1998
Ik heb laatst een doelpunt gemaakt dat ik niet weet te reproduceren

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rzsf9FuAu0s]

ik moet eens wat minder passief spelen, meestal ben ik te laat voor de acties ;(

[ Voor 39% gewijzigd door ard1998 op 15-03-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://672061c0b827554def11-ea8c7607510173b2cbad15f9892e8687.ssl.cf2.rackcdn.com/Season_4_ranks.SJAoHX8ol.jpg

FEWER DIVISIONS
As part of this change, we will be reducing the number of divisions per skill tier from five to four. For example, the Gold I tier ranges from Gold I, Division I to Gold I, Division IV.

We felt this change was necessary to preserve a similar frequency of division updates from previous seasons. Five divisions per tier with our new, smaller skill tiers would create too much divisional churn for most players.

GRAND CHAMPION RANK
Based on the feedback we received regarding the Grand Champion rank during Season 3 recalibration, we have taken the following steps for Season 4:

Champion I, II, and III includes players of skill ranging from Champion to low-end Grand Champion from Season 3.
Grand Champion has been made more exclusive and given a distinct icon above the Champion ranks. It will not be quite as difficult to obtain as the original Season 3 version, but significantly more difficult than post-calibration Season 3.
SOFT SKILL RESET
Like previous seasons, Season 4 will “reset” your skill tiers for each Competitive Playlist. However, we do not want to repeat the matchmaking frenzy of the first few weeks of Season 3 when we did a full skill wipe. Average match quality was poor as the entire playerbase churned through placement matches and climbed back to their relative skill rankings.

Instead, your placement matchmaking and eventual skill ranking will be informed by your previous season rankings. While we don’t aim to place you at the exact same rank you left off, we do want a clear initial separation so that Grand Champions aren’t wiping the floor with Bronze players during their climb.

For example, Season 3 Champions will likely place into the Platinum tiers, while All-Stars and Superstars from Season 3 will place into Gold initially.

SHORTER SEASONS
We have heard your feedback on season length and agree that Season 3 lasted too long. We think an optimal season length is roughly four months, but the ultimate end date may depend on what changes we feel are necessary before a new season can begin. For this reason, we don’t want to promise an exact end date for Season 4 just yet, but we will be listening to your feedback on the topic carefully.

NEW MATCHMAKING RATING AND FUTURE CHANGES
We are hard at work on a variety of matchmaking improvements, but it’s worth talking about a specific change in the context of Season 4 that will help improve overall match quality. With the new season, we are moving to a new model for how we rank and matchmake players by skill.

The most significant change is in how we are calculating your Matchmaking Rating (MMR). In previous seasons, MMR was a conservative estimate of your skill. A conservative MMR formula is common in modern skill systems and subtracts a few standard deviations of your “uncertainty” (how confident the system is about you) from your “skill” to generate a safe estimate of your potential.

This made for a smooth introduction to the game, but created inconsistency in matchmaking and ranking that we have now eliminated. Your MMR (and your Skill Tier) are now only based on your Skill value itself. This has a few direct benefits:

Good players with high uncertainty aren’t under-ranked anymore, leading to fairer and more fun matches with more consistent skill gains and losses.
Players will more quickly reach their appropriate rank, which means less unbalanced games overall.
We are also testing a variety of other matchmaking enhancements. Some of these will come online with Season 4, and some will be rolled out in the weeks and months ahead. A few of the things we’re looking into:

General speed and quality enhancements to allow for faster, more reliable matchmaking.
More intelligent matchmaking based on how populated your selected playlists and regions are.
For example, if you’re in Gold II and there’s a ton of Gold II players searching 'Doubles' in your region, we’ll try to be more restrictive about the type of players we match you against.
Conversely, we’d like matchmaking to be a little faster and more flexible for off-peak hours when there are less players to match against and the wait times can get a bit long at higher levels.
NEO TOKYO AND ARENA PREFERENCE TWEAKS
The Neo Tokyo arena is being removed from our competitive and casual playlists. It will return to online play as a standard format arena in a future update.

We recognize that alternate format arenas are a controversial subject and did not make this decision lightly. The data we gathered since the Arena Preferences feature launched in December showed far less dislike for these arenas than one might expect from reading social media, but it did amplify our internal concerns about whether the Neo Tokyo arena design met our standards as a team for Rocket League.

We still feel that alternate arenas provide a valuable dose of variety to the online experience. However, the infrequent usage of these arenas in pro tournament play - an important part of the reason we introduced them in the first place - has us thinking deeply about their future. Going forward, we will continue to look at Arena Preferences data and community feedback on the topic.

Additionally, we are making a few changes to the Arena Preferences system to make it more consistent and understandable. An arena’s odds are now modified by a simple percentage of the lobby that likes or dislikes it. For example:

If half of the players in a server dislike a map, it will appear 50% less often.
If one player likes a map and another player dislikes it, it will appear as often as normal.
If all of the players in a server dislike it, it will now never appear.
We hope you’re as excited for the new Competitive Season as we are, along with all of the amazing content we have coming in next week’s Dropshot update. We’ll see you in Core 707 soon!
RIP Neo Tokyo van competitive play! Komen ook tweaks aan om in het nieuwe seizoen dichter bij je eigen rank te zitten, betere doorstroming. Minder divisies (RIP IV-divisie). Wat de skill dus ten goede zou moeten komen. Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
The Outlaw schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 18:30:
[...]
RIP Neo Tokyo van competitive play! Komen ook tweaks aan om in het nieuwe seizoen dichter bij je eigen rank te zitten, betere doorstroming. Minder divisies (RIP IV-divisie). Wat de skill dus ten goede zou moeten komen. Yes!
RIP V-Divisie zul je bedoelen?

Ik ben in ieder geval blij dat Neo Tokyo (tijdelijk?) eruit gaat, wat een ruk map is dat zeg..

Dat de matchmaking verbeterd is wel een groot pluspunt! :)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ben ook blij dat Neo Tokyo eruit is. Is toch de map die het meest verschild met de standaard. Vooral als je je eerste wedstrijd speelt en je krijgt Neo Tokyo is het echt lastig om in je spel te komen.

Hier staat trouwens nog niks over dropshot. Een soort Breakout-achtige modus waarbij je de vloer stuk moet maken om te kunnen scoren

[ Voor 33% gewijzigd door Utoka op 16-03-2017 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik kon ook echt niet omgaan met Neo Tokyo. De map is leuk voor Rumble, maar een ramp voor competitive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Vond Neo Tokyo wel prima eigelijk, leren omgaan met die verhogingen aan de zijkant zorgde voor wat extra moeilijkheid.

Vind de Starbase map juist verschrikkelijk aangezien dat alleen maar een corner grind fest is geworden waarbij de ballen altijd wel via een bounce richting de goal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:01
Je moet redelijk zijn in de Air voor Neo en Starbase map. Okay misschien iets meer dan redelijk.

Standaard mappen hebben ook wel hun repetitieve scenarios

Laatste 2 weken is matching system wel vaag vind ik. Veel lagere spelers waar ik tegen word gematched.
En dan nog vaak verliezen ook. Poosje echt tussen aardig wat spelers die goed air kunnen en team play.

En dan ineens zit je tussen kluitjes voetballers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Sjurm schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 07:56:
Ik kon ook echt niet omgaan met Neo Tokyo. De map is leuk voor Rumble, maar een ramp voor competitive
Volgens een post van een dev op reddit gaan ze de map wel ombouwen naar standaard formaat. Opzich wel leuk, want qua sfeer vind ik het wel een leuke map.
De map heeft echter niks te zoeken in competitive, ze mogen de variant met hoge zijkanten van mij wel in standaard match making laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:19
Ik zou het nog steeds leuk vinden om een aparte ranked categorie voor speciale arena's te zien verschijnen, dan gewoon alleen 3v3, splitst het ook niet al te veel de community.
Gaat natuurlijk niet gebeuren, maar zou wel leuk zijn. :)

Heel veel zin in het nieuwe seizoen. Heb het ergens in seizoen 3 geschopt tot Shooting Star (voor mijn doen heel goed!!), dus die blauwe / gouden / zilveren / bronzen wielen komen in elk geval in mijn bezit.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik ga vrijdagavond en zaterdag overdag nog even in "full tryhard" modus om champ te halen. Maar heb er een hard hoofd in of het haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Bullettooth schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:01:
Ik ga vrijdagavond en zaterdag overdag nog even in "full tryhard" modus om champ te halen. Maar heb er een hard hoofd in of het haalbaar is.
Je moet net het geluk hebben dat je goede teammates krijgt. Ik was op een avond van Superstart div2/3 naar Champion gegrind , mede dankzij een paar goede random teammates die niet braindead waren.

Succes in ieder geval!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

pauluzmuller schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Je moet net het geluk hebben dat je goede teammates krijgt. Ik was op een avond van Superstart div2/3 naar Champion gegrind , mede dankzij een paar goede random teammates die niet braindead waren.

Succes in ieder geval!
Als iemand zich geroepen voelt om te helpen, ik kan het op 2v2 en 3v3 beide nog wel halen met de juiste teammates verwacht ik. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Lynx schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Thx!
Sideways bewegen doe je bij de 2de sprong toch? Alleen rollen doe ik met de handrem knop en dan de linker pook.

De auto's. Had ergens gehoord dat de hotrod achtig hetzelfde is als de bestaande en die andere gelijk aan de batmobiel. Gt etc is gewoon hetzelfde als hun niet crate versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Speel veel met de batmobile (goalie in standaard!!) maar twin mills is voor mijn gevoel heeeeeeeel anders!

Doubles veelal op ZSR. Maar ben niet overtuigd 1 model. Switch vaak tussen dominus, BM en ZSR. Soms normale octane of takumi.

[ Voor 4% gewijzigd door Lynx op 16-03-2017 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Lynx schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:43:
Speel veel met de batmobile (goalie in standaard!!) maar twin mills is voor mijn gevoel heeeeeeeel anders!

Doubles veelal op ZSR. Maar ben niet overtuigd 1 model. Switch vaak tussen dominus, BM en ZSR. Soms normale octane of takumi.
Ik heb een spreadsheetje gevonden met alle auto's

https://docs.google.com/s...qWcuj5E6npNyCBOyLDyJB1QXs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
MonkeySleeve schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:21:
Vond Neo Tokyo wel prima eigelijk, leren omgaan met die verhogingen aan de zijkant zorgde voor wat extra moeilijkheid.

Vind de Starbase map juist verschrikkelijk aangezien dat alleen maar een corner grind fest is geworden waarbij de ballen altijd wel via een bounce richting de goal gaan.
ze zijn beide gewoon niet geschikt voor competitive play, wat minieme veranderingen ala maar complete ring vorm veranderingen doet men maar lekker in experimentals. In het normale voetbal stoppen ze toch ook niet ineens een duin in het midden omdat het wel grappig kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

WeeDzi schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:33:
[...]

ze zijn beide gewoon niet geschikt voor competitive play, wat minieme veranderingen ala maar complete ring vorm veranderingen doet men maar lekker in experimentals. In het normale voetbal stoppen ze toch ook niet ineens een duin in het midden omdat het wel grappig kan zijn?
Ware het niet dat dit niet normaal voetbal is. Bij alle shooters heb je toch ook andere maps? Racegames ook.

Dus waarom zou het hierbij anders zijn. Laat tenminste zien hoe spelers omgaan met een verandering van omgeving en of ze zich daar aan kunnen aanpassen. Is ook een manier van skills tonen/verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Niet dat ik het al ben hoor maar als je op Grand Champion niveau kan meekomen ben je dan zoals die lui in de rcls kampioenschappen of zijn die echt nog een stapje daarboven?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik denk persoonlijk dat de echte "pro's" nog wel een stapje boven grand champ niveau opereren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Bullettooth schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:17:
Ik denk persoonlijk dat de echte "pro's" nog wel een stapje boven grand champ niveau opereren. :)
Tja, gewoon door oefenen, waar een wil is is een weg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02-2022

skn

ook maar ff wat goaltjes posten dan :Y)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PfGQ8g4rxCU&t=34s]

[ Voor 9% gewijzigd door skn op 18-03-2017 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 14:03

Szwoar

En door

power_user schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:17:
Niet dat ik het al ben hoor maar als je op Grand Champion niveau kan meekomen ben je dan zoals die lui in de rcls kampioenschappen of zijn die echt nog een stapje daarboven?
Ik kan uit ervaring zeggen dat Grand Champion echt een heel eind verwijderd is van het niveau in RLCS.

Als je GC bent dan is er een groot niveauverschil tussen bijvoorbeeld de top 100 en iemand die net GC is. Ook is je skillrating (MMR) op het hoge niveau eigenlijk nikszeggend. Op dat niveau zeggen toernooiresultaten van spelers en teams veel meer over het niveau waar ze zitten.

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!
skn schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:11:

[video]
Wat een goals man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:52

[video]
Als ik dit soort goals en skills zie .... vraag ik me echt af wat voor spel ik zelf aan het spelen ben :+

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Ok, leuk om te weten dat ik dus echt nooit in de buurt kom van de pro's :) Zit nu ongeveer op Shooting star niveau in doubles op de PS4.

Vette goals SKN, dat ziet er toch minstens niveautje laatste 16 bij de RLCS - cup uit hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:01
Het Vosje schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:01:
[...]

Als ik dit soort goals en skills zie .... vraag ik me echt af wat voor spel ik zelf aan het spelen ben :+

_/-\o_
Zal niet zeggen dat ik ze allemaal kan tegen houden, maar als je een free style speler oid tegen komt van vergelijkbaarheid. Dan scoren ze 1/2x zo'n type goal.

Daarna zorg ik er wel degelijk voor dat ze hun speel stijl aan moeten passen.

Lukt natuurlijk ook niet altijd, maar vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
😳 zieke goaltjes skn.
Vooral de volle snelheid waarop je het doet.

Wat zijn overigens je gfx en camera settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skn

skn

Thanks! *O*
Ik speel met alles op default behalve FOV = 105

Acties:
  • +2 Henk 'm!
EU RLCS League Play! https://www.twitch.tv/rocketleague

Cownose speelt met Nederlanders Niels Koek en Danzhizzle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
The Outlaw schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:11:
EU RLCS League Play! https://www.twitch.tv/rocketleague

Cownose speelt met Nederlanders Niels Koek en Danzhizzle!
ik ben ook aan het kijken :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Leuke opzet dit toernooi met die poule fase maar het mag nog wel iets worden bijgeschaafd. Gisteren ging G2 (met Rizzo en kronovi) al bijna onderuit en nu bijna northern gaming omdat ze tegen een minder team komen maar al wel een wedstrijd hebben gespeeld. Het "koude" team verspeeld dus de eerste 2 wedstrijden om vervolgens 3 op een rij te winnen. Wat elke wedstrijd wel super spannend maakt overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flipside laat The Leftovers wel terugkomen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Deze wedstrijd toevallig helemaal gezien en ik heb mijn favoriet te pakken voor dit toernooi. Mooie game van The Leftovers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongelofelijk. Wat een comeback. G2 all over again haha. Northern Gaming hadden ze ook al te pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
The Outlaw schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:03:
Ongelofelijk. Wat een comeback. G2 all over again haha. Northern Gaming hadden ze ook al te pakken!
Kijk normaal nooit dit soort dingen aangezien ik het nooit serieus als sport kan zien, maar voor ik het wist zat ik volledige gespannen deze wedstrijd te kijken toen ik je link zag staan _/-\o_ Had dit spel graag gespeeld toen ik nog alle tijd van de wereld had en mijn reactiesnelheid stukken beter was. Nu zit mijn max helaas in de challenger regio :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
MonkeySleeve schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:37:
[...]

Ware het niet dat dit niet normaal voetbal is. Bij alle shooters heb je toch ook andere maps? Racegames ook.

Dus waarom zou het hierbij anders zijn. Laat tenminste zien hoe spelers omgaan met een verandering van omgeving en of ze zich daar aan kunnen aanpassen. Is ook een manier van skills tonen/verbeteren.
ware het niet dat dit niet een shooter is, op monza stoppen ze toch ook niet een springschans om zo te kijken of de racers well skill hebben? Prima dat ze in het spel zitten hoor geen probleem maar stop ze lekker in hun eigen hokje net als rumble of hoops. Oh wacht zon hokje is er al !! alleen ze hebben er 2 dan ook in ranked gestopt :X 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Lol ik zag gister avond dat ze zelfs tijdens RLCS Neon tokyo speelde voor 1 wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Die commentators gaven gisteren aan dat ze Neon Tokyo gaan converten naar een normaal stadion en dat is wat mij betreft een win win aangezien ik het design wel mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet

[video]
Mooie goals :) waar heb je de video / clips mee bewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Zaterdag toch eindelijk champion gehaald in standard!

Superstar div5 > div3 > div5 > div3 > div5 > Champion!!
Elke keer ik een match of 2 gewonnen had in div 5 kreeg ik stress... Uiteindelijk toch eens chance gehad en 2 ploeggenoten gehad die konden carry'en!

Toch een leuke mijlpaal!

Volgende seizoen mag gaan beginnen, int begin wat stressloze matchkes en snel ranken... altijd tof!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skn

skn

jenpet schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:34:
Mooie goals :) waar heb je de video / clips mee bewerkt ?
Had het even simpel in Sony Vegas Pro gegooid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:12

[video]
Easy to learn, difficult to master. _/-\o_

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Goed om te zien dat er steeds meer kleine toernooien worden gehouden voor de semi-pro's. Ga zeker kijken als ik tijd heb!

Vanaf morgen worden er ook paas items gedropt (paashaas oren, paasei antenne en paasmand). Dit is t/m 17 april.
http://www.rocketleague.c...art-dropping-on-march-22/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
hoelaat start nieuwe seizoen ? om 20:00 vanavond ? of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ik lees overal dat het op 22 maart seizoen 4 begint maar zie nergens een tijd/tijdzone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren Rising Star geworden!
Net op tijd voor het nieuwe seizoen en die mooie wielen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:08:
Ik lees overal dat het op 22 maart seizoen 4 begint maar zie nergens een tijd/tijdzone
Denk dat die announcement wel vanavond komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Utoka schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:08:
je hebt helemaal gelijk ik dacht dat het vandaag 22 maart was :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Update wordt tussen 22:30 en 23:00 vanavond uitgerold:

Timetable for Competitive Season 3 and Season 4 Transition

https://www.reddit.com/r/...ve_season_3_and_season_4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Sjurm schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 07:26:
Update wordt tussen 22:30 en 23:00 vanavond uitgerold:

Timetable for Competitive Season 3 and Season 4 Transition

https://www.reddit.com/r/...ve_season_3_and_season_4/
Beetje laat voor EU maar ja wil natuurlijk wel even ranken vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Gister heb ik trouwens Beta toegang gekregen voor een toernooi te organiseren op smash.gg ( dit wordt ook gebruikt voor de RLCS ) het systeem regels alles zelf van loting tot auto disqualify bij niet op tijd zijn of niet genoeg members.

Nu is de vraag hoeveel mensen hebben hier interesse in , het format waar ik aan zat te denken is 3 v 3 voor iedereen waarmee crossplay kan pc / ps4 .

Het team mag 5 mensen bevatten waarvan dus 2 reserves .

Kijken of we nu meer animo kunnen krijgen als blijkt dat we meer animo krijgen met 2 v2 dan wordt het natuurlijk 2 v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
jenpet schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:49:
Gister heb ik trouwens Beta toegang gekregen voor een toernooi te organiseren op smash.gg ( dit wordt ook gebruikt voor de RLCS ) het systeem regels alles zelf van loting tot auto disqualify bij niet op tijd zijn of niet genoeg members.

Nu is de vraag hoeveel mensen hebben hier interesse in , het format waar ik aan zat te denken is 3 v 3 voor iedereen waarmee crossplay kan pc / ps4 .

Het team mag 5 mensen bevatten waarvan dus 2 reserves .

Kijken of we nu meer animo kunnen krijgen als blijkt dat we meer animo krijgen met 2 v2 dan wordt het natuurlijk 2 v2
Ben altijd in voor een toernooitje, maar ik kan zo slecht van te voren aangeven wanneer ik kan dat het toch weer niks wordt. Kan natuurlijk altijd reserve staan, ben vaak genoeg al 'benchwarmer' in RL. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ik wil ook wel meedoen met een toernooitje maar weet dus ook niet of ik kan (vaak wel). Ben zelf ook niet heel goed en verwacht dat het niveau ook heel verschillend zal zijn voor teams (stel mij hierbij dus beschikbaar voor een challenger niveau team :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Lijkt mij ook leuk! Moet wel weer even wat actiever gaan spelen dan :) Niveau is Rising Star/ Challenger Elite.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hoe zeldzaam zijn rocket league crates eigenlijk? Ik heb nu 484 games played sinds de crate update en heb 2 crates gehad, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
xelfer schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:16:
Hoe zeldzaam zijn rocket league crates eigenlijk? Ik heb nu 484 games played sinds de crate update en heb 2 crates gehad, is dat normaal?
Bedoel je dan de "players choice crate" of in het algemeen crates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Utoka schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:22:
[...]

Bedoel je dan de "players choice crate" of in het algemeen crates?
Alle crates. Ik heb 1 players choice crate en 1 champion 2 crate gehad sinds ik RL speel.

Ik vraag het me vooral af aangezien ik me serieus af vraag hoe ze zo geld kunnen verdienen aan microtransacties.

[ Voor 17% gewijzigd door xelfer op 22-03-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
xelfer schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:23:
[...]

Alle crates. Ik heb 1 players choice crate en 1 champion 2 crate gehad sinds ik RL speel.
Dat klinkt niet echt normaal nee. Geen idee hoeveel potjes ik heb gespeeld sindsdien, maar elke week toch wel 10 uur minstens en ik heb ongeveer 60 ongeopende crates. 2 had ik ook niet erg gevonden, want ik doe er toch niks mee :)

Zijn er trouwens nog een paar spelers zonder vast team die wat vaker samen willen spelen in 2vs2 en 3vs3? En dan bedoel ik spelers die niet heel de tijd achter me aan rijden of alleen voor in rijden of ff naar de wc gaan halverwege de wedstrijd en gaan schelden na 1 foutje. ja ik beschrijf de random teammate idd :+

Niveau challenger en PS4 of PC. Heb dit seizoen gemerkt dat ik niet verder ga komen in mijn solo toer en mijn vrienden hebben nog meer tijd en zitten in de regio champions dus die wil ik het niet aan doen :p Speel vaak laat in de avond tot (te) diep in de nacht.

[ Voor 40% gewijzigd door Beakzz op 22-03-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Lastig te bepalen hoeveel crates je ongeveer krijgt maar 1 crate per 2 uur haal je meestal wel. Merk wel dat hoe nieuwer de crate hoe minder snel hij dropt. Waarbij crate 4 en de player choice crate het minst voorkomen.

@Beakzz Als je zoveel crate hebt kan je best wat traden als je dat wil. Zijn soms wel mensen met dominus gt's die hem willen ruilen voor een aantal crates (of andere car). Ben zelf nu aan het kijken naar zo'n animated decal maar die wordt niet zo snel geruild voor crates (en staan ook gelijk aan 10keys dus dat betekend heel veel crates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Utoka schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:32:
.

@Beakzz Als je zoveel crate hebt kan je best wat traden als je dat wil. Zijn soms wel mensen met dominus gt's die hem willen ruilen voor een aantal crates (of andere car). Ben zelf nu aan het kijken naar zo'n animated decal maar die wordt niet zo snel geruild voor crates (en staan ook gelijk aan 10keys dus dat betekend heel veel crates)
Ja i know, maar dan moet je wel iets willen hebben :+ Heb op de pc toen voor de gein 5 crates geopend en kreeg toen grappige wielen en wat decals voor auto's die ik nooit gebruik. Ik koop elke dlc car en ik vind de standaard accessoires die je vrij speelt eigenlijk al genoeg keuze geven. Misschien eens kijken wat er is en of ik daar iets van zou willen hebben, maar waarschijnlijk doet het me te weinig. Als ik maar tegen een bal aan kan rijden dan ben ik al tevreden :p

Krijg best vaak uitnodigingen van randoms om te ruilen, maar die druk ik weg,

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 22-03-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Zijn er trouwens nog een paar spelers zonder vast team die wat vaker samen willen spelen in 2vs2 en 3vs3? En dan bedoel ik spelers die niet heel de tijd achter me aan rijden of alleen voor in rijden of ff naar de wc gaan halverwege de wedstrijd en gaan schelden na 1 foutje. ja ik beschrijf de random teammate idd :+

Niveau challenger en PS4 of PC. Heb dit seizoen gemerkt dat ik niet verder ga komen in mijn solo toer en mijn vrienden hebben nog meer tijd en zitten in de regio champions dus die wil ik het niet aan doen :p Speel vaak laat in de avond tot (te) diep in de nacht.
Sure, volgens mij heb ik je een uitnodiging verzonden op de PS4 (Mofskie), of het is naar het verkeerde adres :P.

Wat betreft de crates, @Beakzz, @Utoka. Nu de Turbo crate eraan komt is het dumpen begonnen. Als je wat wilt hebben dan zou ik het vandaag nog halen. Want na morgen moet je er veel kratjes op toeleggen vrees ik.

Voor het toernooi is het misschien leuk als het gestreamd wordt op Twitch? Krijg je dat leuke toernooi gevoel a la RLCS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Wow had nog niks gehoord van de nieuwe turbo crate. Fury paint wil ik wel hebben!

Denk dat Beakzz ook bedoelt dat sommige mensen al vanaf het begin van een match spammen "trade?". Ga er eigenlijk ook nooit op in omdat ik redelijk specifiek ben in mijn wensen en in wat ik kan/wil traden (alleen crates)

Voor het toernooi word het denk ik best lastig om een vol schema te krijgen met alleen tweakers. Vooral als een team al 3-5 man/vrouw bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
The Outlaw schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Sure, volgens mij heb ik je een uitnodiging verzonden op de PS4 (Mofskie), of het is naar het verkeerde adres :P.
Aah ik zal even kijken dan. Krijg op een gemiddeld Rocket league avondje met randoms ong. 5 vriendschapsverzoeken dus de dislijst is lang en je zal er tussendoor geschoten zijn. Had ook geen idee dat dat je PSN naam was dus dat helpt niet :)

Edit : gevonden met hint ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 22-03-2017 12:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OzzieMann
Beakzz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:07:
[...]

Aah ik zal even kijken dan. Krijg op een gemiddeld Rocket league avondje met randoms ong. 5 vriendschapsverzoeken dus de dislijst is lang en je zal er tussendoor geschoten zijn. Had ook geen idee dat dat je PSN naam was dus dat helpt niet :)

Edit : gevonden met hint ;)
Na vandaag zal ik ook wel weer 'online' komen om Rocket League te spelen. Trouwens gewoon de party joinen als we bezig zijn, dan splitsen we gewoon op in meerdere teams. Geldt voor iedereen op de PS4 trouwens.
Met z'n 4-en wordt er dan eerste een chaos potje gespeeld waarbij dan de 1e met de 3e gaat spelen en de 2e met de 4e. Iedereen is in potentie altijd dolenthousiast om met @The Outlaw Mofskie te mogen spelen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Beakzz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Ik speel alleen als ik tijd heb, wat de ene week meer dan de andere is. Maar ben ook challenger niveau(op PC). Dus wil best keer teampje maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• power_user
Ik zal ozzieman, beakzz en mofskie ook even toevoegen voor wat RL plezier

Ik heb ozziemann en mofskie toegevoegd. Beakzz heb jij Beakzzz als psn id?

[ Voor 34% gewijzigd door power_user op 22-03-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
power_user schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:53:
Ik zal ozzieman, beakzz en mofskie ook even toevoegen voor wat RL plezier

Ik heb ozziemann en mofskie toegevoegd. Beakzz heb jij Beakzzz als psn id?
Bambeakz moet je hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Done :)

Waar zitten jullie qua skill?

Ik zit in Rising Star.

[ Voor 81% gewijzigd door power_user op 22-03-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 08:41

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

power_user schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:31:

Ik zit in Rising Star.
Momenteel Superstar/Champion, het is vrij moeilijk om consistent te blijven op zo een hoog niveau.
Ik ben alvast blij dat ik alle wielen krijg.

Deze avond rond 21-22 uur zou de update zijn dus ik wens iedereen veel success met de nieuwe grind.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
power_user schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:31:

Ik zit in Rising Star.
Mijn bijnaam is vallende ster dus ik zit voorlopig in challenger 3/4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
OzzieMann schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Na vandaag zal ik ook wel weer 'online' komen om Rocket League te spelen. Trouwens gewoon de party joinen als we bezig zijn, dan splitsen we gewoon op in meerdere teams. Geldt voor iedereen op de PS4 trouwens.
Met z'n 4-en wordt er dan eerste een chaos potje gespeeld waarbij dan de 1e met de 3e gaat spelen en de 2e met de 4e. Iedereen is in potentie altijd dolenthousiast om met @The Outlaw Mofskie te mogen spelen :P :+
Good to know! Meestal zie ik 3 man en dan laat ik jullie lekker met rust :+

PSN: MrMistral

Pagina: 1 ... 29 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ