Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Dat verklaart wel waarom ik 4 kratjes heb, terwijl ik misschien 5 uur sinds de update heb gespeeld. Ik speel meestal iets van een uurtje wanneer ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:42

Whaam

Meer beter

Hmm, gek dat ik er dan geen heb... Ik had ook geen item drops gister en vandaag trouwens.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
The Outlaw schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:53:
[...]

[...]

Je hoeft er niet voor te winnen om ze te krijgen. Het ligt meer aan het aantal uur dat je in de game investeert. Na 3 á 4 uur zou je toch een kratje moeten krijgen.

Ik heb het nog even nagezocht op Reddit en /u/Dirkened heeft er wel wijze woorden over. Let wel dat hij het hier over items heeft. Maar daar horen nu dus ook de crated bij.
Waar had je gelezen dat er ook nu de crates erbij horen?

Ik las eigenlijk alleen dat de crates los van deze loot system is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
SoulsOnFire schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:11:
[...]

Soms lijkt het zelfs alsof ze bewust de matchmaking zo maken dat je wel moet verliezen.
Zelfs nu Challenger 3 krijgen we rising star tegenstanders.

Eigenlijk is dat nog niet het probleem want 50/50 rising star kunnen we aan dat hebben we vaak genoeg gezien in onze road to rising star. Plots elke twee wedstrijden die we wonnen kregen we 1 a 3 wedstrijden extreem moeilijke tegenstanders. Als we dan twee maal op rij verloren kregen we plots Rising Star tegenstanders die met moeite Challenger twee niveau zijn. Dan vraag ik mij echt af hoe zij daar gekomen zijn...
Ze hebben de laatste tijd zo veel zitten tweaken aan de MM dat het volgens mij soms volledig de mist in gaat!
Ik denk dat matchmaking mis is gegaan vanaf het moment dat ze het hebben gereset. Soms kom je zelfs grandchampion s2 met rising of shooting star rank, of iemand met een paarse champion boost.

Waarom je soms hogere tegenkomt kan ik alleen verklaren als je zelf div 3-5 bent en dan iemand tegen komt van div 1-2 van een hogeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Voor mensen die elkaar willen opzoeken om de ranks van andere te bekijken kan dat hierop

https://rocketleaguestats.com/profile/PS4/Ks_bonez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 13:12
hier nog mijn voorbeelden van indeling...

http://imgur.com/JiFZ9uk

http://imgur.com/9cA10gp

hoe kan ik als Chal 3 nu 3 blauwe treffen ? ik had wel een winstreak van 16 die avond maar evegoed.. ik won wel de wedstrijden maar rare indeling. Diezelfde avond makkelijk Chal Elite gehaald echter toen werd de ranking nog erger en meteen weer terug grrrr

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:53
jenpet schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:44:

hoe kan ik als Chal 3 nu 3 blauwe treffen ? ik had wel een winstreak van 16 die avond maar evegoed.. ik won wel de wedstrijden maar rare indeling. Diezelfde avond makkelijk Chal Elite gehaald echter toen werd de ranking nog erger en meteen weer terug grrrr
Vind ik eigenlijk niet echt een hele rare indeling. Zeker niet gezien je winstreak.

In die eerste ben je zelf met een blauwe ster ingedeeld tegen een blauwe ster een een challenger elite. Qua sterkte verschil dus Challenger Elite -/- Challenger 3 = 1 stapje.

In de tweede ben je ingedeeld samen met een blauwe ster tegen 2 blauwe sterren. Qua sterkte verschil dus Blauwe ster -/- Challenger 3 = 2 stapjes.

Het lijkt dus veel maar je zit eigenlijk erg dicht bij elkaar.

[ Voor 26% gewijzigd door OzzieMann op 16-09-2016 09:52 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
jenpet schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:44:

De eerste kan ik begrijpen, als je chal 3 div 4 ben en die andere chal elite div 1 bijv, dus gazamelijk is de team ongeveer evenhoog.

De 2e kom ik ook wel is tegen, geen verklaring.
Speculatie: de 2 waar je tegen speelde zitten in div 1 en kunnen elk moment demoten en de gene waar jij bij was is div 5 en kan elk moment promoten. Als dit de situatie zou zijn zitten de ranks dicht bij elkaar.

Ik vind het zelf niet erg om tegen hogere te spelen. Kan ik alleen maar meer van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
OzzieMann schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:46:
[...]
In de tweede ben je ingedeeld samen met een blauwe ster tegen 2 blauwe sterren. Qua sterkte verschil dus Blauwe ster -/- Challenger 3 = 2 stapjes.

Het lijkt dus veel maar je zit eigenlijk erg dicht bij elkaar.
2 stapjes klinkt voor mij persoonlijk best weinig. 1 hele rank is toch wel vaak rond de 15 wins ongeveer?

Voor mijn gevoel zit er ook wel best groot verschil qua de goude ranks en blauwe ranks.

Op blauwe rank moet je toch een stuk sneller reageren en ongeveer elke fout die je maakt wordt afgestraft. Wat mij ook opvalt als ik met maten speel die goude ranks zijn is dat ze te lang twijfelen wat ze moeten doen met verdedigen van hoge ballen of toch te snel te veel ruimte geven zodat de tegenstander vaak kan scoren.

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

gisteren enkele matchen gespeeld zonder mijn companion en plots krijg ik alleen maar noobs, zowel mijn teammate als de twee tegenstanders waren echt zo ver onder niveau dat het lachwekkend was. Ik heb een winstreak gehad rechtstreeks tot challenger Elite div 3 en toen gestopt. Nadien verder gespeeld met vriend en de tegenstanders bleven normaal tot easy in plaats van Die Hard!

Doet je toch vragen stellen.

Verder denk ik niet dat blauw écht betere spelers zijn. Het is de speelstijl die men toepast. Ik kan tegen 20 rising stars winnen en tegen 20 elite's verliezen.

Spelen tegen blauwe helpt je echt wel met groeien. De ballen waarbij ik twijfelde vlieg ik nu eerder op goed gevoel :')

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Yes, kratje gekregen!

Hebben jullie ook van die dips af en toe? Ik speelde zaterdag zo ontzettend slecht, ik verloor alleen maar achter elkaar door, met eindstanden in de categorie van 10 - 1! En zelfs van unranked spelers alhoewel de scores dan wat minder extreem waren. Ging iedere keer in he begin van de matches wel lekker, kwam dan 2 - 0 voor, en dan ging het de laatste twee minuten weer helemaal bagger en verloor ik alsnog met 2 - 3. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herken het al te goed. Meeste van die verliespotjes komt ook omdat ik dan de fouten van anderen aan het rechtzetten ben, en terwijl je dat doet valt de goal omdat ze niet mee verdedigen.

Op zulke momenten verlang je dan wel naar een vaste groep met 3 spelers haha.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Helaas, dit lag helemaal aan mezelf... was in 1 vs 1 ranked. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whaam schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:48:
Helaas, dit lag helemaal aan mezelf... was in 1 vs 1 ranked. :|
Ah oke. Die speel ik dan nou nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
The Outlaw schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:32:
Herken het al te goed. Meeste van die verliespotjes komt ook omdat ik dan de fouten van anderen aan het rechtzetten ben, en terwijl je dat doet valt de goal omdat ze niet mee verdedigen.

Op zulke momenten verlang je dan wel naar een vaste groep met 3 spelers haha.
Met die vaste groep gebeurt het ook ;) Maar het klopt wel dat je gaat compenseren en dan je eigen rol een beetje laag liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Iemand al dubbele items uit de kratjes gehaald? Heb het zelf nog niet maar kans op dubbel wordt wel groter als je 5 van 1 serie hebt en 9 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:50:
Iemand al dubbele items uit de kratjes gehaald? Heb het zelf nog niet maar kans op dubbel wordt wel groter als je 5 van 1 serie hebt en 9 nog niet.
Ik heb er momenteel 20 en moet ze nog uitpakken. Maar het zal ongetwijfeld wel voor komen. Je wilt ruilen? :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
Als ik 10 kratjes van jouw krijg krijg je van mij een taart op je dak. Eerlijke ruil toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
The Outlaw schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:04:
[...]

Ik heb er momenteel 20 en moet ze nog uitpakken. Maar het zal ongetwijfeld wel voor komen. Je wilt ruilen? :-)
Heb jij veel tijd in het spel gestoken toevallig? Ik heb er namelijk pas 4 gekregen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:39:
Als ik 10 kratjes van jouw krijg krijg je van mij een taart op je dak. Eerlijke ruil toch?
Ik zou het niet eens voor een halve krat doen haha. :+
JST94 schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:54:
[...]

Heb jij veel tijd in het spel gestoken toevallig? Ik heb er namelijk pas 4 gekregen. :9
2 a 3 uur per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb er pas 2 gekregen :( Kreeg wat decals eruit...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
JST94 schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:54:
[...]

ik heb er ook pas 4 :P 1x1c & 3xc2

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Pff, als je op reddit ziet voor wat voor prijzen bepaalde items verkocht worden. Vraagprijzen van $40 dollar voor heatwave e.d.

Tot nu toe 5 kratjes gekregen, maar wil geen geld uitgeven aan keys. Enige wat ik graag zou willen is de Takumi, dus de C1 bewaar ik. Aan keys kan ik door het tradesysteem toch komen, 3 C2 via reddit geruild voor 3 keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjurm schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:51:
Pff, als je op reddit ziet voor wat voor prijzen bepaalde items verkocht worden. Vraagprijzen van $40 dollar voor heatwave e.d.

Tot nu toe 5 kratjes gekregen, maar wil geen geld uitgeven aan keys. Enige wat ik graag zou willen is de Takumi, dus de C1 bewaar ik. Aan keys kan ik door het tradesysteem toch komen, 3 C2 via reddit geruild voor 3 keys :)
Ozziemann heeft nog wel wat taarten die hij wil ruilen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
Komt er nog een appart topic voor traden voor RL of?

Wil op zijn minst nog wel Merc: Warlock hebben.
Geloof dat ik nu 4/5 crates heb.

Daar wil ik best 2 crates voor ruilen. Geen idee of dat het waar is kwa equal trading. Zo niet wil ik eerst wat meer crates op sparen.

Zijn ook nog wel wat andere dingen die ik wil maar weet even zo snel niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Ik heb gisteren nog een Heatwave uit een crate gehaald. :)

Mooie decal hoor, maar snap niet dat er mensen zijn die daar zoveel geld aan uit zouden geven.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Ik heb besloten om voor de tweede keer 5 sleutels te kopen, gezien de tijd die ik al in het spel heb zitten heeft Psyonix dat wel verdient. Daarna stop ik in elk geval met sleutels kopen.
Volgens ingame stats heb ik 3850 wedstrijden gespeeld, uitgaande van een gemiddelde wedstrijdtijd van 7 minuten heb ik toch al bijna 19 dagen wedstrijden gespeeld in dit geweldige spel. Deze gaat mijn 40 dagen in GTA Online nog zeker wel inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 14:33
Ik ga geen sleutels kopen denk ik. Misschien als er ooit een goede aanbieding komt zodat je keys met korting kan kopen wil ik het wel eens proberen. Kun je de crates in de tussentijd ook kwijt? Of XX crates tegen X sleutels? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:18:
Ik heb besloten om voor de tweede keer 5 sleutels te kopen, gezien de tijd die ik al in het spel heb zitten heeft Psyonix dat wel verdient. Daarna stop ik in elk geval met sleutels kopen.
Volgens ingame stats heb ik 3850 wedstrijden gespeeld, uitgaande van een gemiddelde wedstrijdtijd van 7 minuten heb ik toch al bijna 19 dagen wedstrijden gespeeld in dit geweldige spel. Deze gaat mijn 40 dagen in GTA Online nog zeker wel inhalen.
Ik hoop voor je dat je niet alleen skins krijgt haha.
spokje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:56:
Ik ga geen sleutels kopen denk ik. Misschien als er ooit een goede aanbieding komt zodat je keys met korting kan kopen wil ik het wel eens proberen. Kun je de crates in de tussentijd ook kwijt? Of XX crates tegen X sleutels? :P
Crates kun je ook ruilen. Dit kan tegen toppers, antenne's of gekleurde wielen. Auto's gaat wat lastiger want dan zal je meer dan 2 moeten willen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
spokje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:56:
Probeer via reddit rocket league exchange. Daar zijn zat mensen die keys willen ruilen voor crates. Champion 2 crates gaan ongeveer 1:1, Champions 1 crates zijn meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Oh tof :) dat is wel interessant inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
Laatste 2 dagen speel ik voor geen meter :(

Compleet ouf of sync met de spelers en bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Ik hoop dat ik wat meer crates1 krijg .

Ik wil die dominus GT zo graag :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Wie heeft er zin om op TeamSpeak te komen voor een paar potjes? ts3.nehox.nl

Ik ben nu online!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
NeHoX schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:14:
Wie heeft er zin om op TeamSpeak te komen voor een paar potjes? ts3.nehox.nl

Ik ben nu online!
Er is ook een discord voor RL spelers. Zie topic start. Word wel redelijk gebruik van gemaakt.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

looyenss schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:34:
[...]

Er is ook een discord voor RL spelers. Zie topic start. Word wel redelijk gebruik van gemaakt.
Ik vind Discord helemaal niks. Zit liever op TeamSpeak.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Whaam

Whaam

Meer beter

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oOEd4st.jpg

Hey, ik ben toch trots :p

Afbeeldingslocatie: https://9fd701750515aa302b71-c1a7f8f00a88487de8d57334009b2f7d.ssl.cf2.rackcdn.com/sz-1650x880-aquadome-screen.jpg

We gaan onder water met Rocket League. Een nieuwe map, die ook in ranked zal verschijnen + 2 nieuwe Battle Cars (Triton + Proteus)

• Sjurm
Map ziet er goed uit. De cars vindt ik niet mooi

• OzzieMann
Lijkt het plafond nou zou laag in de Aquadome?

• Sjurm
Takumi RX-T is binnen :)

Beetje handig omhoog getraded, van crates naar keys en weer terug. Via steam community zijn crates goedkoper dan op reddit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Nu online

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik heb binnen twee dagen ook de Takumi RX-T van een vriend _/-\o_
Die had 3x de Dominus GT-X!!
Ik kreeg uiteraard alleen maar decals van auto's die ik niet gebruik. Ben zelf ook wel van mening dat Psyonix het verdient om wat extra cash uit te geven. Ze blijven maar met nieuwe zaken komen. Makers als fifa/cod kunnen echt wat leren!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
SoulsOnFire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:59:
Ik heb binnen twee dagen ook de Takumi RX-T van een vriend _/-\o_
Die had 3x de Dominus GT-X!!
Ik kreeg uiteraard alleen maar decals van auto's die ik niet gebruik. Ben zelf ook wel van mening dat Psyonix het verdient om wat extra cash uit te geven. Ze blijven maar met nieuwe zaken komen. Makers als fifa/cod kunnen echt wat leren!
Mee eens. Alleen wil ik zelf geen geld uitgeven, wanneer het random is wat je ervoor terug krijgt. Gericht een DLC kopen doe ik nog wel.
Gelukkig hebben ze het tradingsysteem erbij gedaan en hopelijk komt er nog veel nieuws in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi nieuw level. Ik heb de game alleen in geen tijden meer gespeeld. Het is dus de hoogste tijd om daar maar weer verandering in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Ik zie dat veel mensen zich afvragen waarom ze soms moeten spelen tegen mensen die een rank hoger zijn, terwijl het heel normaal is als je de patches zou hebben gelezen.

Ze hebben laatst in een update de matchmaking veranderd om smurfing te voorkomen. Dus er wordt altijd gezocht naar tegenstanders die hetzelfde niveau hebben als de hoogste in jou groep.

Dus als jij Challenger 3 bent en jou maat Rising Star, dan wordt er gezocht op zijn niveau.

Op deze manier wordt voorkomen dat mensen even een nieuw account maken en tegen noobs komen terwijl hun maat waarmee ze spelen rising star is.

Dus dit is heel normaal:

[ Voor 4% gewijzigd door Oliwier30 op 23-09-2016 10:50 . Reden: Linkje vergeten :D ]

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Nu online

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Oliwier30 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:49:
Ik zie dat veel mensen zich afvragen waarom ze soms moeten spelen tegen mensen die een rank hoger zijn, terwijl het heel normaal is als je de patches zou hebben gelezen.

Ze hebben laatst in een update de matchmaking veranderd om smurfing te voorkomen. Dus er wordt altijd gezocht naar tegenstanders die hetzelfde niveau hebben als de hoogste in jou groep.

Dus als jij Challenger 3 bent en jou maat Rising Star, dan wordt er gezocht op zijn niveau.

Op deze manier wordt voorkomen dat mensen even een nieuw account maken en tegen noobs komen terwijl hun maat waarmee ze spelen rising star is.

Dus dit is heel normaal:

Er is nadien nog een patch gekomen die het systeem aangepast heeft.
Source: Reddit post van Psy

Als er een Challenger Elite en Challenger 2 is zal de patch er voor zorgen dat je in theorie 2x Challenger 3 tegen komt.
Dit is enkel van toepassing tot een bepaalde rank. Als ik me niet vergis krijg je vanaf All Star enkel nog de ranking van de hoogste om dus boosting te stoppen.
Het hangt verder ook af van uw winning streak. Als je een tiental games gewonnen hebt en Challenger Elite bent kan je er vrij zeker van zijn dat één van de games tegen een Rising Star zal uitkomen. Op zich niet zo een probleem aangezien het maar één rank verschil is.

EDIT: de verdeling gaat wel eerder naar boven dan naar beneden. Je zal dus sneller één Challenger Elite krijgen en één Challenger 3 ipv 2x Challenger 3
Sjurm schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:04:
[...]

Mee eens. Alleen wil ik zelf geen geld uitgeven, wanneer het random is wat je ervoor terug krijgt. Gericht een DLC kopen doe ik nog wel.
Gelukkig hebben ze het tradingsysteem erbij gedaan en hopelijk komt er nog veel nieuws in de toekomst.
Begrijp ik wel, random brengt risico met zich mee. Degene die ik ken hebben al snel €20 uitgegeven en moeten traden om te hebben wat ze echt wouden.
The future is bright for Psy!

[ Voor 19% gewijzigd door SoulsOnFire op 23-09-2016 12:47 ]

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

SoulsOnFire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:44:
[...]

Er is nadien nog een patch gekomen die het systeem aangepast heeft.
Source: Reddit post van Psy

Als er een Challenger Elite en Challenger 2 is zal de patch er voor zorgen dat je in theorie 2x Challenger 3 tegen komt.
Dit is enkel van toepassing tot een bepaalde rank. Als ik me niet vergis krijg je vanaf All Star enkel nog de ranking van de hoogste om dus boosting te stoppen.
Het hangt verder ook af van uw winning streak. Als je een tiental games gewonnen hebt en Challenger Elite bent kan je er vrij zeker van zijn dat één van de games tegen een Rising Star zal uitkomen. Op zich niet zo een probleem aangezien het maar één rank verschil is.

EDIT: de verdeling gaat wel eerder naar boven dan naar beneden. Je zal dus sneller één Challenger Elite krijgen en één Challenger 3 ipv 2x Challenger 3

[...]

Begrijp ik wel, random brengt risico met zich mee. Degene die ik ken hebben al snel €20 uitgegeven en moeten traden om te hebben wat ze echt wouden.
The future is bright for Psy!
Ik slinger nu zelf bij 2v2 en 3v3 tussen Challenger Elite en Rising star, en ik kom vaker tegen een Rising Star dan tegen een Challenger. Al vind ik dat niet erg, omdat ik op een of andere manier vaker win van Rising Stars dan van Elite's. Komt waarschijnlijk omdat ze super vaak onnodig gaan vliegen 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Oliwier30 op 23-09-2016 12:55 . Reden: TYPO ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Nu online

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Oliwier30 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:54:
[...]

Ik slinger nu zelf bij 2v2 en 3v3 tussen Challenger Elite en Rising star, en ik kom vaker tegen een Rising Star dan tegen een Challenger. Al vind ik dat niet erg, omdat ik op een of andere manier vaker win van Rising Stars dan van Elite's. Komt waarschijnlijk omdat ze super vaak onnodig gaan vliegen 8)7
Idem. Ben al rising star geweest maar dan opnieuw omlaag naar Elite. Ik speel eigenlijk alleen samen met een vriend omdat de AFK'ers, alleenspelers,.. mij zwaar irriteren. :P
Als je lang samen speelt met iemand weet je wanneer je moet vliegen en wanneer je teammate het zal doen!
Wat mij opvalt is hoe het niveau soms zo hard kan verschillen.
Spelen tegen Challenger 3's die spelen zoals All Stars 8)7

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
SoulsOnFire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:38:
[...]

Idem. Ben al rising star geweest maar dan opnieuw omlaag naar Elite. Ik speel eigenlijk alleen samen met een vriend omdat de AFK'ers, alleenspelers,.. mij zwaar irriteren. :P
Als je lang samen speelt met iemand weet je wanneer je moet vliegen en wanneer je teammate het zal doen!
Het verschil is inderdaad enorm en met randoms is het net een loterij. Je kan gelukkig meer het verschil maken dan bij bijvoorbeeld Overwatch, maar het blijft een uitdaging. Zit zelf rond het niveau Elite 2 dus zeker geen talent, maar wat ik daar af en toe tegen kom slaat nergens op. Ik ga er altijd maar vanuit dat ze dronken zijn, geboost door een teamgenoot zijn of ondertussen een filmpje checken.

Dan springen ze naar alles (en heel erg mis) , zie je ze achter je over elkaar heen vallen terwijl je een de bal voor het doel wil gooien of ze staan op 1 plek op de bal te wachten. Frustrerend, maar eerlijk gezegd heb ik ook weleens een potje dat ik me die eikel voel die alles verkeerd inschat of een schitterende arial kick naar het eigen doel maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
iemand toevallig online en zin om 2n2 / 3n3 te doen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

SoulsOnFire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:38:
[...]

Ik speel ook alleen met vrienden, als ik alleen ben speel ik solo standaard. Zoals je zegt, het gaat beter als je op elkaar bent afgesteld dan dat je met zo'n gastjes moet spelen die alleen oog hebben voor de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 16:10
Oliwier30 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:49:

Dus dit is heel normaal:

Is dit echt normaal? Los van de uitleg die klopt vind ik de oplossing eigenlijk niet echt kloppen. Stel ik speel wil wel eens mee doen met een rising star en ik legit prospect dan krijg je dus 2x rising star tegen je? Of werkt het alleen met 1 rang verschil? Anders is deze oplossing niet heel leuk voor nieuwkomers in het spel die wel willen aanhaken bij een bestaand groepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Utoka schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:07:
[...]

Is dit echt normaal? Los van de uitleg die klopt vind ik de oplossing eigenlijk niet echt kloppen. Stel ik speel wil wel eens mee doen met een rising star en ik legit prospect dan krijg je dus 2x rising star tegen je? Of werkt het alleen met 1 rang verschil? Anders is deze oplossing niet heel leuk voor nieuwkomers in het spel die wel willen aanhaken bij een bestaand groepje
Tja, dan ga je maar unranked doen ;-)
niks zo frustrerend als het oude systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
unranked met elke 2 min een nieuw team tegen je of een botje die de makkelijkste ballen nog niet pakt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

[...]

"Instead of averaging each player’s skill together in a Party, Party Skill is now based on the highest-skilled player in the group."

Bron: http://www.rocketleaguega...party-matchmaking-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is nog een oud statement wat betreft de matchmaking. Inmiddels is dat weer aangepast zoals is te lezen op /r/RocketLeague

Zou nu meer naar het midden moeten liggen, in plaats dat er naar de hoogste ranking wordt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Nu online

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

[...]

Ik heb letterlijk er onder gepost hoe het nu zit.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
[...]

Als je dat nou heel vaak doet dan wordt je vanzelf ook Rising Star! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
JST94 schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:10:
[...]

Als je dat nou heel vaak doet dan wordt je vanzelf ook Rising Star! :9
Of je eindigt in Prospect III :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Of je eindigt in een sociaal isolement omdat niemand met een hoger level meer met je wil spelen.

Maar goed om te zien dat het alweer teruggedraaid/veranderd is als ik the outlaw moet geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Utoka schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:40:
Of je eindigt in een sociaal isolement omdat niemand met een hoger level meer met je wil spelen.

Maar goed om te zien dat het alweer teruggedraaid/veranderd is als ik the outlaw moet geloven
Het is niet terug gedraaid, het is alleen iets minder extreem geworden. Er wordt nu niet gezocht op het niveau van de hoogste speler maar net iets boven het gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Rocket league start niet meer op voor mij... Iemand anders ook problemen? Krijg een Windows dialogje "Rocket league has stopped working". Validate content en rebooting helpen niet, en ik heb sinds gisteren ook niets aan de PC veranderd :/

Edit: neh, het moet lokaal iets zijn. Offline starten wil ook niet. Bah. :/

[ Voor 14% gewijzigd door Whaam op 27-09-2016 23:31 ]

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Whaam schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:28:
Rocket league start niet meer op voor mij... Iemand anders ook problemen? Krijg een Windows dialogje "Rocket league has stopped working". Validate content en rebooting helpen niet, en ik heb sinds gisteren ook niets aan de PC veranderd :/

Edit: neh, het moet lokaal iets zijn. Offline starten wil ook niet. Bah. :/
Op de console nooit problemen mee 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Oliwier30 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:14:
[...]

Op de console nooit problemen mee 8)7
* OzzieMann pakt de popcorn voor de zoveelste Console vs PC discussie :P

• Sjurm
Op de PC nooit problemen mee 8)7

Wellicht werkt een reinstall van RL?

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Sjurm schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:10:

Ik ben ook maar aan het kloten >:)

Maar dat lijkt mij het meest logische om als eerste te doen.

• Utoka
Ik had op console het probleem dat ik elke keer mijn custom paintjobs kwijt was en na de laatste update (crate gebeuren) moest ik elke keer die algemene voorwaarden accepteren. Hij sloeg niks op leek het. Na het deinstalleren en removen van locale data van de ps4 was het gelukkig wel goed, ben nu alleen wel weer semi-pro (hoedjes en kratjes wel behouden)

op console gaat dus ook niet alles helemaal goed

• Whaam

Whaam

Meer beter

Sjurm schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:10:

Oliwier30 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:38:
[...]

Ik ben ook maar aan het kloten >:)

Maar dat lijkt mij het meest logische om als eerste te doen.
Meest logische was om tien uur 's avonds eerst content validaten, toen steam rebooten, en daarna PC rebooten.
Ik zal zo eens kijken of een reinstall iets doet. d:)b

Daar zijn we weer!

De Aquadome update komt 4 Oktober uit (zo te zien hadden ze deze content dus al een tijdje), daarnaast komt er ook een nieuw kratje (Series III) met een nieuwe wagen genaamd Breakout - Type S

Nieuwe achievements, trophies en gratis toppers en antenne's

http://www.rocketleaguegame.com/news/aquadome-update/

• Sjurm
The Outlaw schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:14:
Daar zijn we weer!

De Aquadome update komt 4 Oktober uit (zo te zien hadden ze deze content dus al een tijdje), daarnaast komt er ook een nieuw kratje (Series III) met een nieuwe wagen genaamd Breakout - Type S

Pff, die nieuwe wagen ziet er niet verkeerd uit zeg :o Snel even spullen traden van deze crates voordat ze al helemaal niks meer waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
The Outlaw schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:14:
Daar zijn we weer!

shietttt ik moet nog eerst een dominus GT krijgen! :? :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kratjes blijven gewoon vallen. Dus je hoeft niet bang te zijn dat door de Series III crates ze nu stoppen met I en II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
The Outlaw schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:46:
De kratjes blijven gewoon vallen. Dus je hoeft niet bang te zijn dat door de Series III crates ze nu stoppen met I en II.
Snap ik ;) alleen naar een groot aantal c1 heb ik nog steeds geen geluk :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet? Bij mij vallen ze zo om en om eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 15-09 16:53
zijn er eigenlijk ook fora waar je je gewonnen rommel kan ruilen?? wil graag een dominus GT maar krijg alleen maar wielen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
WeeDzi schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:37:
zijn er eigenlijk ook fora waar je je gewonnen rommel kan ruilen?? wil graag een dominus GT maar krijg alleen maar wielen.....
Zeker weten, al heel wat geruild en crates open gemaakt zonder ooit een key te hebben gekocht.

https://m.reddit.com/r/Ro...web_redirect&compact=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
pauluzmuller schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:13:
[...]

shietttt ik moet nog eerst een dominus GT krijgen! :? :'(
EINDELIJK HEB IK DE GT! _/-\o_

met dank aan een maat van me dit zijn kistje niet wilde :X :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel vandaag gekocht, het is werkelijk oefenen om een goal te scoren. Ik ben bezig in de tutorials als rookie. Pro is voorlopig nog veel te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:46:
Ik heb het spel vandaag gekocht, het is werkelijk oefenen om een goal te scoren. Ik ben bezig in de tutorials als rookie. Pro is voorlopig nog veel te moeilijk.
Nieuwe zielen! :D
Is er trouwens een simpele manier om met andere Tweakers te spelen, of vereist dat dat je eerst vrienden wordt op Steam?

[ Voor 17% gewijzigd door Whaam op 02-10-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Whaam schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Nieuwe zielen! :D
Is er trouwens een simpele manier om met andere Tweakers te spelen, of vereist dat dat je eerst vrienden wordt op Steam?
er is een lijst, en een discord, zie de TS of de rode banner voor dat je een bericht post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

looyenss schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:20:
[...]

er is een lijst, en een discord, zie de TS of de rode banner voor dat je een bericht post.
Juist, zo ver was ik al, bedankt. Maar dat beantwoordt nog niet mijn vraag, hoe speel je dan met anderen als je geen steam vrinden bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Eerst vrienden worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Ah, okay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:46:
Oefenen, oefenen, oefenen!

Wel een tip: Wanneer je online speelt zijn er een hoop mensen snel gefrustreerd en reageren dit graag af op anderen. Trek hier niets van aan, doe je ding en heb plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patchnotes voor de aankomende update van vanavond/vannacht: https://www.rocketleaguegame.com/news/patch-notes-v1-24/

Rumble mode aangepast en ook de Cosmic map (Rocket Labs). Benieuwd of die naar de standard map lijst komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb 12 c1 crates en 12 c2 crates. Iemand ruilen tegen keys? 3 keys per c1 en 2 keys per c2

Voeg me toeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
JST94 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:39:
[...]

Oefenen, oefenen, oefenen!

Wel een tip: Wanneer je online speelt zijn er een hoop mensen snel gefrustreerd en reageren dit graag af op anderen. Trek hier niets van aan, doe je ding en heb plezier. :)
Ter aanvulling :p

Alle spraak muten (ja ook van je teammates, want ik heb nog nooit iets zinnigs gehoord) en de normale chat kan ook uit. Ze kunnen. Al bijdehand genoeg doen met "what a save" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
power_user schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:36:
Ik heb 12 c1 crates en 12 c2 crates. Iemand ruilen tegen keys? 3 keys per c1 en 2 keys per c2

Voeg me toeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P
Ik hoop dat het je lukt. Maar 3 keys zou ik eerder geven voor de Champions Series III crate die er vanavond aankomt. De waardes van de C1 en C2 zullen wel wat afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ja ik ga sws zo snel mogelijk mijn cc3 ruilen nu ze nogal overpiced zullen zijn de komende dagen. Hopen dat ik er eentje krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Over anderhalf uur komt de update (6 pm BST). Gelukkig maar, ik had verwacht dat een keer in de avond PDT zou komen (voor ons dus morgen) zoals bij de Rumble update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
The Outlaw schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:56:
[...]

Ik hoop dat het je lukt. Maar 3 keys zou ik eerder geven voor de Champions Series III crate die er vanavond aankomt. De waardes van de C1 en C2 zullen wel wat afnemen.
Mensen mogen me ook een voorstel doen in PSN dmv een berichtje. Ik wil gewoon wat crates openen, nog nooit gedaan en ik vertik het om er voor te betalen.

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update is aan het uitrollen. In ieder geval bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Wat geinig, de finale van het tweede RLCS seizoen is in Amsterdam!

https://twitter.com/RLCS/...80403640426497?lang=en-gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f7ZZ486-588&feature=youtu.be]

Hoe kan dit?! Had dit zojuist in een competitive potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie al aardig kunnen traden? Heb zelf nu de Dominus GT kunnen krijgen voor 3 CC3. Daarna voor 2 CC3 wat nieuwe boosts en skins kunnen krijgen.

Smash nog blij gemaakt met een GT die ik kreeg als extra. Best netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
The Outlaw schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:47:
Jullie al aardig kunnen traden? Heb zelf nu de Dominus GT kunnen krijgen voor 3 CC3. Daarna voor 2 CC3 wat nieuwe boosts en skins kunnen krijgen.

Takumi RXT + wat spul > Dominus GT > Labyrinth > Keys > Breakout Type S > Certified Parallax.

Parallax was mijn einddoel, toch aardig omhoog kunnen traden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tja, als niemand ingrijpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Als er nog mensen zijn die CC3/keys willen ruilen, ik heb nog wel wat leuke dingen in mijn inventory zitten op het moment.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 13:12
The Outlaw schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:47:

waar trade jij dan ? :) ik ben bereid om voor kratjes te ruilen om de dominus te krijgen

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik maak gebruik van Rocket League Exchange, een onderdeel van de Reddit Rocket League sectie.

https://www.reddit.com/r/...=new&restrict_sr=on&t=all

Mijn Dominus GT kon ik traden voor 3 C3 kratjes. Wat wel fair is.

Pagina: 1 ... 21 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ