Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
jenpet schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

waar trade jij dan ? :) ik ben bereid om voor kratjes te ruilen om de dominus te krijgen
Ik heb nog een Dominus GT over... Ik ben alleen opzoek naar Heatwave of lybrinth universal decal, uiteraard heb ik meerdere items of goor zoiets te traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Bullettooth schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:46:
Als er nog mensen zijn die CC3/keys willen ruilen, ik heb nog wel wat leuke dingen in mijn inventory zitten op het moment.
Ik heb een CC3 add me maar ;)

https://steamcommunity.com/id/koelebobes/

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is een excel sheet handig om aan te geven wat je hebt (H) en wat je zoekt? (W). De sheet staat nog open voor alle platformen. Misschien vinden jullie een sheet per PSN/Steam/XBL handiger? Laat het even weten.

Voor nu: https://docs.google.com/s...B5bAO8wM/edit?usp=sharing

PS: Misschien handig om niet direct onder elkaar te plaatsen maar wat regels ertussen te laten. Kan mij voorstellen dat er mensen zijn die nogal een aardige inventory hebben opgebouwd.

[ Voor 22% gewijzigd door The Outlaw op 10-10-2016 13:24 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

JST94 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:01:
[video]

Hoe kan dit?! Had dit zojuist in een competitive potje
Hoe kan dit?

kan wat

dat je mist

Dude dat hoort bij het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Stronkie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:28:
[...]

Hoe kan dit?

kan wat

dat je mist

Dude dat hoort bij het spel
Nee. De bal gaat via paal/onderkant lat eruit maar hij raakt de onderkant van de lat niet eens 8)7 Hij wordt door wat lucht teruggekaatst. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ah "the hand of god"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Kijk het maar eens op volledig scherm. Lijkt een bugje te zijn. Nog nooit meegemaakt in Rocket League. Gelukkig de wedstrijd wel nog gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aquadome heeft dat ook heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Is mij (nog) niet opgevallen. Ik heb die map sowieso pas maar 1x gespeeld. Kom hem maar niet tegen.. Maar wil hem wel tegen komen voor mijn achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
JST94 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:38:
[...]

Nee. De bal gaat via paal/onderkant lat eruit maar hij raakt de onderkant van de lat niet eens 8)7 Hij wordt door wat lucht teruggekaatst. :9
Ik zie echt niks verkeerds gebeuren.. hij raakt de lat totaal niet, alleen de paal. Hij gaat met een boogje naar beneden tegen de paal en kaats terug ongeveer in de zelfde richting verder naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Moet je eens het op groot scherm bekijken. Hij kaatst 2 keer. Tegen de paal en tegen iets onzichtbaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
The Outlaw schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:20:
Misschien is een excel sheet handig om aan te geven wat je hebt (H) en wat je zoekt? (W). De sheet staat nog open voor alle platformen. Misschien vinden jullie een sheet per PSN/Steam/XBL handiger? Laat het even weten.

Voor nu: https://docs.google.com/s...B5bAO8wM/edit?usp=sharing

PS: Misschien handig om niet direct onder elkaar te plaatsen maar wat regels ertussen te laten. Kan mij voorstellen dat er mensen zijn die nogal een aardige inventory hebben opgebouwd.
Goed idee. Een aparte sheet per platform lijkt mij makkelijker. :) Alhoewel, kan je niet ruilen tussen PS4 en PC bijvoorbeeld?

[ Voor 4% gewijzigd door JST94 op 10-10-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 22:32
JST94 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

Goed idee. Een aparte sheet per platform lijkt mij makkelijker. :) Alhoewel, kan je niet ruilen tussen PS4 en PC bijvoorbeeld?
Helaas niet. Voor pc mensen: deze site is erg handig: http://rl-trades.com

Edit: bij nader inzien ook voor PS4 en XBOX

[ Voor 7% gewijzigd door Sjurm op 10-10-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
JST94 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:43:
Moet je eens het op groot scherm bekijken. Hij kaatst 2 keer. Tegen de paal en tegen iets onzichtbaars.
Ik heb het op groot scherm maar ik zie em echt alleen tegen de paal gaan.. je ziet we een na streep van boven, maar daar kwam ie natuurlijk vandaan..

Speel je op de ps4 btw? Zoja wat is je rank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
MikeNL90 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

Ik heb het op groot scherm maar ik zie em echt alleen tegen de paal gaan.. je ziet we een na streep van boven, maar daar kwam ie natuurlijk vandaan..

Speel je op de ps4 btw? Zoja wat is je rank?
Hij kaatst in ieder geval twee keer. Een keer tegen de paal, vervolgens lijkt hij de goal in te gaan maar wordt hij vervolgens er uit gekaatst. Ach, shit happens. Potje uiteindelijk gewonnen, maar vond dit een raar moment.

Verder hang ik vaak tussen Rising Star/Challenger Elite. Hangt een beetje van het moment af. Speel vaak gewoon alleen en op PC. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Volgens mij moeten de settings nu goed staan dat iedereen in de sheet(s) kan werken. ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ah zag niet dat er verschillende sheets staan, maar heb mijn trade gedaan dus heb het er af gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
[YouTube: https://youtu.be/X_sds8PHP5s]

Leuke manier om te scoren in Rumble.

Speel de laatste tijd weer vrij veel. Vooral samen, maar ook wel tussendoor. Het ranken gaat vrij snel als je een tijdje niet gespeeld hebt. Ben vrij simpel naar Gold gekomen, nu maar even kijken hoe ver dat gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
De prijzen van cc3 items dalen nu wel erg snel. Zaterdag kon je voor de Breakout type S 13 keys krijgen/betalen. Nu gaan ze voor 8 keys. Parallax had ik nu echt niet meer gekregen voor mijn Breakout Type S. Black Market decals hebben een veel stabielere prijs. Vooral heatwave, al begrijp ik niet zo goed waarom die decal nou zo populair en duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Ik heb wel een blackmarket Slipstream of Heatwave decal waar ik keys voor wil hebben als iemand interesse heeft?

Ik sta open voor aanbiedingen. :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

:F :-( Ik heb nog steeds geen dominus GT

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Oliwier30 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:28:
:F :-( Ik heb nog steeds geen dominus GT
Wat is hij je waard? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:01
Wat is de beste plek om te traden? Reddit ken ik maar is heel onhandig. Ik sort de lijst altijd op ''new' maar heb het idee dat de helft van de biedingen die je doet nooit op word gereageerd. Verder heb ik eigenlijk alleen kratjes om te ruilen en zou hier dan ook op willen sorteren/filteren maar dit is ook niet te doen op reddit. Zijn er gebruiksvriendelijkere plekken of zijn er andere trucjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Utoka schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:24:
Wat is de beste plek om te traden? Reddit ken ik maar is heel onhandig. Ik sort de lijst altijd op ''new' maar heb het idee dat de helft van de biedingen die je doet nooit op word gereageerd. Verder heb ik eigenlijk alleen kratjes om te ruilen en zou hier dan ook op willen sorteren/filteren maar dit is ook niet te doen op reddit. Zijn er gebruiksvriendelijkere plekken of zijn er andere trucjes?
http://rl-trades.com

Hier heb je een overzicht van de grootste tradesites en kun je filteren op bepaalde items .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

Heb al 20 euro aan keys uitgegeven maar heb nog steeds geen Dominus Gt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oliwier30 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:46:
[...]

Heb al 20 euro aan keys uitgegeven maar heb nog steeds geen Dominus Gt 8)7
Wat heb je ertussen zitten? Skins, Trails, Wheels? Dan hebben we een idee. Wheels willen mensen graag hebben. Pixel Fire, Polygon en Trinity doen het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

The Outlaw schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

Wat heb je ertussen zitten? Skins, Trails, Wheels? Dan hebben we een idee. Wheels willen mensen graag hebben. Pixel Fire, Polygon en Trinity doen het ook goed.
Dat weet ik zo niet uit mijn hoofd, ben momenteel niet thuis.

Weet wel dat ik de X-Devil mx2 heb, Pixel Fire ook, Die lichtgevende wielen, en een heel aantal stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
The Outlaw schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

Ik heb Lightning en Troika als wielen, een Takumi RX-T als wagen, Dark Matter als trail en wat stickers. Enig idee wat dat waard is? Zou graag een Dominus GT of de Breakout Type S willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark Matter alleen al is 4 keys waard. of 6x een C1 krat. Lightning en Troika wielen als package zijn wel een GT waard imo. Dit omdat ze uit de C3 komen en die valt niet zo vaak. (Dit is wat ik ervoor zou geven, helaas heb je veel te maken met spelers die tot het uiterste gaan)

Breakout S vraagt wat meer, dan zou je een krat of 2 erbij moeten doen. Op de PC kan de waarde hier nog wel iets hoger van liggen. Kan niet zeggen waarom, maar items die men trade op de PC zijn blijkbaar iets meer waard.

edit: Je zou het erop kunnen wagen voor die GT. Dark Matter is gewild

[ Voor 27% gewijzigd door The Outlaw op 11-10-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
JST94 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:34:
[...]

Ik heb Lightning en Troika als wielen, een Takumi RX-T als wagen, Dark Matter als trail en wat stickers. Enig idee wat dat waard is? Zou graag een Dominus GT of de Breakout Type S willen hebben.
Ligt een beetje aan welk platform, al zit er niet superveel verschil tussen. Voor alles bij elkaar moet je wel een Breakout kunnen krijgen, alleen zul je daarvoor de juiste persoon moeten vinden. Laag ingeschat zijn de items ongeveer waard (PC):
- Takumi = 2 keys
- Lightning = 2/3 keys
- Troika = 1/2 keys (durf ik niet zo te zeggen, ze zijn niet exotic, dus heel veel waard zijn ze niet.
- Dark Matter = 3/4 keys

De Dominus is wel voor 4 keys te krijgen. De Breakout voor 8/9 keys met wat geluk.
Het enige probleem is dat iedereen het liefst keys wil, maar slechts weinig daadwerkelijk keys heeft. Je komt wel het verst als je je spul kwijtkan voor keys of c3 crates en die vervolgens gebruikt om de Breakout te kopen. De Dominus moet geen probleem zijn, waarshijnlijk is er idd wel iemand die zijn GT wil ruilen voor alleen de Dark Matter.

Edit: de nieuwe animated crate 3 decals zijn ook wel wat waard, mocht je die hebben. Takumi:distortion kun je bijvoorbeeld ook wel voor een key verkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjurm op 11-10-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:04
Voor PS4 te traden:

- Pixel Fire
- Trinity
- Hypernova
- X-Devil MK2
- Breakout: Dot Matrix
- Octane: Distortion

Ben vooral op zoek naar zwarte, grijze of witte wielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:18

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Er is een update doorgevoerd (Source: Reddit) waarbij ze het percentage van aantal spelers per ranking verhoudingsgewijs aanpassen.
Als bv. 0,03% nu Grand Champion is willen ze dat naar 0,05% brengen. Als je bijvoorbeeld naar de top 100 spelers kijkt, zie je dat daar zelfs niet alle spelers de beste rank hebben.
Velen zeiden van bv Chalenger Elite div3 na één winst naar Rising Star div4 te gaan. Zelf kan ik het vanavond pas uittesten maar hoop al op Shooting Star/All Star!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Klopt, ik ben gisteren in 2vs2 van Challenger Elite (div3) naar Rising Star (div5) gegaan. Meteen de win daarna naar Shooting Star (div3).

Natuurlijk komt het op hetzelfde neer qua skill level, maar geeft me toch een kleine boost en meteen meer zin om nu nog hoger proberen te komen.

Dit is de update: https://www.rocketleagueg...itive-rank-recalibration/

[ Voor 13% gewijzigd door Madstorm op 12-10-2016 08:16 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Madstorm schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:15:
Klopt, ik ben gisteren in 2vs2 van Challenger Elite (div3) naar Rising Star (div5) gegaan. Meteen de win daarna naar Shooting Star (div3).

Natuurlijk komt het op hetzelfde neer qua skill level, maar geeft me toch een kleine boost en meteen meer zin om nu nog hoger proberen te komen.

Dit is de update: https://www.rocketleagueg...itive-rank-recalibration/
Ik zit zelf altijd rond Rising Star, maar als ik het eerste plaatje mag geloven behoor je dan tot de betere spelers? :9 Benieuwd tot hoever ik kan klimmen met de nieuwe update. Vanavond even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

JST94 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:49:
[...]

Ik zit zelf altijd rond Rising Star, maar als ik het eerste plaatje mag geloven behoor je dan tot de betere spelers? :9 Benieuwd tot hoever ik kan klimmen met de nieuwe update. Vanavond even kijken :)
Ja, in de 'before' situatie zat je dan in de top 7% van de spelers. In de nieuwe situatie zou je dan in de top 19% zitten. Maar ik vermoed dat je na een potje spelen/winnen vanavond naar div4/div5 shooting star of div1/div2 allstar gaat, afhankelijk van de division waar je nu zit in Rising star.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik weet niet exact waar ik inzit. Maar het fluctueert heel erg. De ene keer zit ik bijna tegen Shooting Star aan, en een aantal dagen later val ik bijna terug in Challenger Elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond het al zo vreemd toen Sparc en ik in Doubles bezig waren en we opeens een complete rank stegen. We speelde goed, maar zo'n stijging hadden we nou niet verwacht.

De topspelers in Rocket League zijn hier niet zo blij mee omdat het zogezegd geen uitdaging meer zou zijn om de top tiers te bereiken.

Voor de hotfix

Afbeeldingslocatie: https://672061c0b827554def11-ea8c7607510173b2cbad15f9892e8687.ssl.cf2.rackcdn.com/rank_after.png

Na de Hotfix

Afbeeldingslocatie: https://672061c0b827554def11-ea8c7607510173b2cbad15f9892e8687.ssl.cf2.rackcdn.com/rank_before.png

Wellicht dat ze in toekomstige seizoenen de tiers weer gaan opbreken. Maar dit seizoen in ieder geval niet meer.

[ Voor 21% gewijzigd door The Outlaw op 12-10-2016 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:56
The Outlaw schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:34:
Vond het al zo vreemd toen Sparc en ik in Doubles bezig waren en we opeens een complete rank stegen. We speelde goed, maar zo'n stijging hadden we nou niet verwacht.

De topspelers in Rocket League zijn hier niet zo blij mee omdat het zogezegd geen uitdaging meer zou zijn om de top tiers te bereiken.

Voor de hotix

[afbeelding]

Na de hotfix

[afbeelding]

Wellicht dat ze in toekomstige seizoenen de tiers weer gaan opbreken. Maar dit seizoen in ieder geval niet meer.
Het zijn dezelfde afbeeldingen :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:14

Whaam

Meer beter

The Outlaw schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:34:

Voor de hotfix

[afbeelding]

Na de Hotfix

[afbeelding]

Plaatjes zijn verkeerd om.

Komt erop neer dat je nu met dezelfde skills eerder "hoger" zit en in de hogere ranks meer mensen om tegen te spelen hebt.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:54

Szwoar

En door

Damn, die herindeling van ranks is best wel te merken. Je speelt natuurlijk nog tegen dezelfde, maar ik ben echt ontzettend omhoog gegaan in rank.

Ben in doubles vanaf Allstar naar Super Champion gegaan, en in solo van Shooting Star naar Champion. Heb het gevoel dat ze de purple ranks laag gemaakt hebben, maar kan aan mij liggen.

Achja, Grand Champ moet in ieder geval zeker mogelijk zijn nu :P

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 16:05
Net na een maandje weer rocketleague gespeeld met een vriend. Stuk of 10 potjes gespeeld. Bij het achtste potje werden wij beiden meer dan 1 divisie om hoog gedaan. Ik van Risingstar( divisie 3) naar shootingstar (divisie 1) en mijn vriend ook zoiets. Is dat iets nieuws of? Normaal ga je van divisie 5 naar divisie 2.

Al gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door CCJJVV op 13-10-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

En toen schoot ik van Uitdager elite divisie 2 naar Schitterende Ster divisie 4. Met maar 3 wedstrijden.

Kan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaarten voor RLCS zijn vanaf nu te koop https://www.rocketleagueg...n-2-grand-finals-tickets/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Niet zo vaak dat je andere mensen van Tweakers tegenkomt in Rocket League. Altijd mooi om het vast te leggen. Zulke scrims zouden we eigenlijk vaker moeten doen :-)

[ Voor 13% gewijzigd door The Outlaw op 13-10-2016 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 13:12
The Outlaw schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:58:
Niet zo vaak dat je andere mensen van Tweakers tegenkomt in Rocket League. Altijd mooi om het vast te leggen. Zulke scrims zouden we eigenlijk vaker moeten doen :-)

[video]
haha nice dat is echt toeval !

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:56

[video]
Haha! Super toevallig idd! Denk dat wij te graag wilden winnen. Daardoor chaos. Was erg leuk en spannend! Snel een keer revanche?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90

[video]
Ik kwam ook 1 keer tegen soulsonfire volgens mij, of het was iemand met dezelfde naam ofcourse.

Wat is jouw rank nu outlaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Szwoar schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:59:
Damn, die herindeling van ranks is best wel te merken. Je speelt natuurlijk nog tegen dezelfde, maar ik ben echt ontzettend omhoog gegaan in rank.

Ben in doubles vanaf Allstar naar Super Champion gegaan, en in solo van Shooting Star naar Champion. Heb het gevoel dat ze de purple ranks laag gemaakt hebben, maar kan aan mij liggen.

Achja, Grand Champ moet in ieder geval zeker mogelijk zijn nu :P
Speel je ps4/xbox of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Nu eindelijk Shooting Star voor 2vs2 en Rising Star voor 3vs3 standard. Ik ben op de goede weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:27:
[...]

Haha! Super toevallig idd! Denk dat wij te graag wilden winnen. Daardoor chaos. Was erg leuk en spannend! Snel een keer revanche?
Graag zelfs! Ging aardig gelijk op zo in de match, kunnen we wat tactieken testen^^
MikeNL90 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:19:
[...]

Ik kwam ook 1 keer tegen soulsonfire volgens mij, of het was iemand met dezelfde naam ofcourse.

Wat is jouw rank nu outlaw?
Ik hing tegen Challenger Elite aan. Maar zodra ik daar in de buurt kom dan gaat het weer mis ;( Sta nu in Challenger III Divisie 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 15-09 09:10
Ik ben nog niet echt blij met de herverdeling :/. Ik werd constant opgezadeld met echt hele slechte partners en ben nu dus al twee ranks gezakt :(.

Edit: Voor mij is dus dan het probleem, dat ikzelf in niveau ook echt zak en dat ik ook bijna niets meer win door echt crappy partners.

[ Voor 32% gewijzigd door alex3305 op 15-10-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:45
Ik ga vanavond weer een ouderwets de hele avond rocket league spelen. Lekkah!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:03:
Ik ga vanavond weer een ouderwets de uele a ond rocket league spelen. Lekkah!
Zie dat de blikjes La Chouffre weer rijkelijk vloeien Ozmans? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:29:
[...]

Zie dat de blikjes La Chouffre weer rijkelijk vloeien Ozmans? :-)
Typen op een telefoon.... Niet aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik zie nu dat mijn wielen (Troika) certified zijn met Victor, zijn ze hierdoor meer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
JST94 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:57:
Ik zie nu dat mijn wielen (Troika) certified zijn met Victor, zijn ze hierdoor meer waard?
In theorie wel, maar er zijn naar mijn idee uiteindelijk weinig mensen te vinden die extra willen betalen voor certificatie. Tenzij het om een black market decal of car gaat. En zelfs dan zal het niet veel extra opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014

Szwoar

En door

Ik speel op PC :)

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Vanaf vandaag droppen de Halloween items weer, nieuwe en oude bekenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Het was mijn Hobby eerst om alle items te verzamelen, maar nu met het trading systeem en de gigantische toevoeging van items heb ik t maar opgegeven. :P Zijn ergens de nieuwe bekend? Een grafsteen die staat op je auto is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Eindelijk weer minimaal Rising star in alle playlist. Op naar Champion!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
JST94 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:03:
Het was mijn Hobby eerst om alle items te verzamelen, maar nu met het trading systeem en de gigantische toevoeging van items heb ik t maar opgegeven. :P Zijn ergens de nieuwe bekend? Een grafsteen die staat op je auto is wel leuk.
https://rocket-league.com/items/toppers
Hier staan de nieuwe items ook tussen. Vind vooral die Ghost wel grappig. Heb zelf alleen nog de Carriage wheels gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

MonkeySleeve schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:01:
Eindelijk weer minimaal Rising star in alle playlist. Op naar Champion!
Lekker man ik zit nu bij 3v3 Challenger Elite V... Bijna rising star maar kom er net niet. Paar dagen achter elkaar val en stijg ik steeds maar ik zal er komen :O

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Heb alle Halloween items alweer binnen inmiddels, gisteren een lekker avondje 1v1 gehad. Challenger Elite div. 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Bullettooth schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:43:
Heb alle Halloween items alweer binnen inmiddels, gisteren een lekker avondje 1v1 gehad. Challenger Elite div. 5 :)
Jij ook al ik balanceer nog steeds op Divisie IV-V gewoon net niet Rising star 8)7

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ja, in divisie 5 krijg je de rising star jongens ook tegenover je te staan. En die zitten dan vaak toch ook alweer in divisie 2 van die rang. Dus dan heb je even een stukje skill te overbruggen opeens.

Maar ik merk wel dat het bij 1v1 steeds meer een spelletje van geduldig afwachten wordt. Veel boost proberen te stealen, en rustig achterin blijven hangen tot de kans zich aandient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

koelebobes schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:20:
[...]

Lekker man ik zit nu bij 3v3 Challenger Elite V... Bijna rising star maar kom er net niet. Paar dagen achter elkaar val en stijg ik steeds maar ik zal er komen :O
Meer oefenen jij :P Kan je die Goalie training al op All-star?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30

Oliwier30

Herman Brood Academie

MonkeySleeve schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:56:
[...]

Meer oefenen jij :P Kan je die Goalie training al op All-star?
Die is easy 8)

Een kwestie van oefenen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zo lastig is doe Goali training toch niet? Op een gegeven moment weet je gewoon waar de ballen komen, dat is in echte potjes veel anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Voor sommige gaat die nog wat te snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Ohw joh, zelfs ik ben Challenger elite div 5 in 2v2 en div 4 in 3v3. Had jullie minstens al ver in de blauwe sterren geschat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Mensen ik gebruikte altijd Xbox one controller op PC maar laatste tijd controller valt hele tijd uit of hij gaat zijn eigen leven lijden en reageert ie nergens meer op, opnieuw aansluiten via USB werkt weer voor een tijdje behoorlijk irritant dus. Ligt waarschijnlijk aan controller want bij mijn PS4 controller werkt hij prima (rumble ontbreekt maar dat kan kloppen toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

OzzieMann schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:54:
Ohw joh, zelfs ik ben Challenger elite div 5 in 2v2 en div 4 in 3v3. Had jullie minstens al ver in de blauwe sterren geschat...
Tis niet echt lekker gegaan aangezien je placements vanaf 0 begonnen :P Naar Challenger Elite gewerkt maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
MonkeySleeve schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:16:
Voor sommige gaat die nog wat te snel ;)
Ik bedoel, je speelt hem een paar keer, en je weet waar de ballen komen en wat je moet doen. Je kan je er dus op voorbereiden. :9 In een echt potje is dat veel minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game afgelopen week ook weer aangeslingerd. Mijn broer in de zomer getrakteerd op de game (PS4 versie) en dan moet die broedertwist toch maar eens beslecht worden. Ook maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om kennis te maken met alle nieuwe arena's. Alleen de Aquadome moet ik me nog een keertje aan wagen. Heerlijke game en nog steeds erg plezierig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:18

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ikzelf ben momenteel All Star in 2v2 blijf maar schommelen tussen div2 en 4! Tegen enkele Champs uitgekomen en dan nog dik gewonnen. Heb iets minder tijd gehad voorbije dagen maar probeer nu alles blauw te brengen!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Gisteren door stom toeval tegen Pigroaster, Jenpet en nog iemand moeten spelen in 3v3 Teams :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
MonkeySleeve schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:05:
Gisteren door stom toeval tegen Pigroaster, Jenpet en nog iemand moeten spelen in 3v3 Teams :P
ja inderdaad alleen was onze eerste game van de avond rest van de avond ging gelukkig beter :)

was wel toeval en leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jenpet schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:06:
[...]

ja inderdaad alleen was onze eerste game van de avond rest van de avond ging gelukkig beter :)

was wel toeval en leuk !
Leuk! Toevallig opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruvansin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 11:40
Amdwarrior schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:10:
Mensen ik gebruikte altijd Xbox one controller op PC maar laatste tijd controller valt hele tijd uit of hij gaat zijn eigen leven lijden en reageert ie nergens meer op, opnieuw aansluiten via USB werkt weer voor een tijdje behoorlijk irritant dus. Ligt waarschijnlijk aan controller want bij mijn PS4 controller werkt hij prima (rumble ontbreekt maar dat kan kloppen toch?)
Al een andere USB-poort geprobeerd? Dat hielp bij mij namelijk wel.

Ik ging trouwens van een USB 2.0 naar een 3.0 poort.

[ Voor 4% gewijzigd door ruvansin op 20-10-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ikke niet in ieder geval, zo spannend was de game niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
ruvansin schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:35:
[...]

Al een andere USB-poort geprobeerd? Dat hielp bij mij namelijk wel.

Ik ging trouwens van een USB 2.0 naar een 3.0 poort.
Ik heb altijd problemen met front usb 3.0 nu achterop met 2.0 alleen af en toe lag lijkt het of beter gezegd scherp bochten maken met x button soms half werken ik nu mijn PS4 controller maar gebruiken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Amdwarrior schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:10:
Mijn Xbox One controller drift helaas ook in de assen. Is blijkbaar een hardwarematig probleem wat vaker voorkomt. Let daar ook even op, dan zou je de pots kunnen vervangen om het te fixen, maar dat is best wel een geklooi...

Momenteel ben ik maar weer terug naar mijn vertrouwde X360 controller, alhoewel die een stuk minder speelt :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
alex3305 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:00:
[...]

Mijn Xbox One controller drift helaas ook in de assen. Is blijkbaar een hardwarematig probleem wat vaker voorkomt. Let daar ook even op, dan zou je de pots kunnen vervangen om het te fixen, maar dat is best wel een geklooi...

Momenteel ben ik maar weer terug naar mijn vertrouwde X360 controller, alhoewel die een stuk minder speelt :/.
Nou in het begin deed ie het prima PS4 controller vindt ik helaas minder dan Xbox one :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Ik vind de logitech 710 wel lekker spelen met rocket League (een van de weinige Games die ik niet met toetsenbord en muis speel.

Ik ben flink aan het oefenen op aerials, maar ik vind het nog steeds een wonder hoe de grote spelers het voor elkaar krijgen. ach, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
nee helaas normaal stream ik altijd alleen op dat moment nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Afgelopen weekend een lan party gehad en even aan mijn ranking gewerkt met mijn maatje ( die 2 ranks lager is als mij ) dus toch netjes in de doubles :)

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197992252776.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197969129591.png

Hier gaat ie ook wel lekker sinds de rankings zijn heringedeeld. Vooral Solo duel gaat wel aardig op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Bullettooth schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:05:
[afbeelding]

Hier gaat ie ook wel lekker sinds de rankings zijn heringedeeld. Vooral Solo duel gaat wel aardig op het moment.
ja heb afgelopen weekend van chal 1 naar chal 3 de 1 v 1 geboost maar 1 v 1 is niet echt mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Na de nieuwe rank calibratie is het bij mij ook hard gegaan, durf zelfs voorzichtig te hopen op champion rank.

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198025087346.png

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

jenpet schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

ja heb afgelopen weekend van chal 1 naar chal 3 de 1 v 1 geboost maar 1 v 1 is niet echt mijn ding
1v1 is gewoon een heel ander spelletje, maar wel leuk als je het eenmaal door hebt. En ook heel goed om je balcontrole te oefenen. Alleen vooral niet Aerials gaan oefenen in 1v1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
ykathmann schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:12:
Na de nieuwe rank calibratie is het bij mij ook hard gegaan, durf zelfs voorzichtig te hopen op champion rank.

[afbeelding]
Ziet er netjes uit :) ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Net mijn eerste 10 games 1v1 gespeeld om uit unranked te komen en ik moest in de 10e game opeens tegen een Rising Star ranks spelen :o. Zelf was ik challenger na die game.... Zijn er zo weinig mensen die 1v1 spelen dat er echt zoveel ranks tussen tegenstanders zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Die kickback.com spelers blijven zo irritant. Ik zit dan nog in de lagere ranks, en die gasten zijn constant op de bal aan het jagen. Je wordt er echt helemaal krankjorem van, want je krijgt 2v1 potten met daarbij iemand die je constant bumpt als je ook maar de bal aanraakt....

Ik moet de eerste nog meemaken die echt fatsoenlijk speelt :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
ard1998 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:19:
Ik vind de logitech 710 wel lekker spelen met rocket League (een van de weinige Games die ik niet met toetsenbord en muis speel.

Ik ben flink aan het oefenen op aerials, maar ik vind het nog steeds een wonder hoe de grote spelers het voor elkaar krijgen. ach, de tijd zal het leren.
Dat is gewoon oefenen. Ik heb bijna 600 uur in het spel zitten en aerials lukken mij aardig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
Het gaat ook steeds beter, het engine vervelende is dat ik heet vaak net de bal mis, met het gevoel dat ik in de lijn van parabool over de bal vlieg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
ykathmann schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:12:

[afbeelding]
Gewoon oefenen net als ik en ieder ander (we gaan geen druk op je leggen, maar jij word onze kampioen.)

[ Voor 23% gewijzigd door ard1998 op 25-10-2016 09:13 . Reden: Oeps, ik quote mezelf in plaats van dat ik de post wijzigde ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
ard1998 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:12:
[...]

Gewoon oefenen net als ik en ieder ander (we gaan geen druk op je leggen, maar jij word onze kampioen.)
Die druk leg ik mezelf anders wel op hoor. Het probleem is dat ik door andere spellen de afgelopen maand niet of nauwelijks aan Rocket League ben toegekomen, anders was ik er misschien al :+ Maar als het einde van dit seizoen in zicht komt ga ik het toch eens proberen ;)

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
Zijn er nog mensen rond superstar niveau op de ps4? Ik ben zelf champion nu met dubbels maar heb een goede team nodig met 3 vs 3 die snappen hoe positionering en routering werkt.

Just add me on psn: KS_Bonez
Pagina: 1 ... 22 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ