Acties:
  • +1 Henk 'm!
fenylalaline schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

Dank :), kijk af en toe al mee met dit topic. nooit echt mee gedaan aan tournamentjes hier omdat ik altijd met een paar vrienden van mij speel die niet al te goed zijn :P :)
we zoeken nog iemand die de wedstrijden van commentaar willen voorzien vooral voor de steals van ozzie !

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
jenpet schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

we zoeken nog iemand die de wedstrijden van commentaar willen voorzien vooral voor de steals van ozzie !
Ben niet echt iemand die commentaar kan geven op de games. veel te hectisch haha

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
jenpet schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

Ja haha, een commentator :D

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:53
Wat een bal van Jenpet, een prachtige Aerial. Richting doel... Ja JA! Die gaat er in!
Maar wacht, daar is die geweldige OzzieMann weer! Totaal onnodig dat tikje, maar wat doet die jongen dat toch geweldig! Hij zorgt toch altijd maar weer dat zijn teamgenoten prachtige assists geven.
SPRA - KE - LOOS !

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Zo te zien hebben we onze shoutcaster al gevonden in de vorm van OzzieMann. Heeft ie ook geen tijd meer over voor die magnifieke steals van hem. ;)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
fenylalaline schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:44:
Zijn er nog mensen hier die 2v2 team zoeken ? Wil eens kijken of ik een hogere rank kan halen dan vorig seizoen (Allstar)

Hieronder mijn sig:
Graag mensen die minstens rising star zijn, zowel dit seizoen als vorig seizoen :)

[afbeelding]
Ben ook All-star geweest laatste seizoen, momenteel blijf ik sukkelen op Rising Star maar sinds ik nu controller heb en dus meer controle zal hebben, zie ik dat wel in de loop van de tijd verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Vraagje: we willen met wat vrienden een setup maken volgende week, waarbij we 2 TV's en twee PS4's hebben, dus op beide dan met twee spelers splitscreen. Kunnen we vervolgens dan ook met z'n 4en in een party om samen tegen anderen te spelen?

• OzzieMann
The.Sticky schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:40:
Vraagje: we willen met wat vrienden een setup maken volgende week, waarbij we 2 TV's en twee PS4's hebben, dus op beide dan met twee spelers splitscreen. Kunnen we vervolgens dan ook met z'n 4en in een party om samen tegen anderen te spelen?
Waarom niet. Iedereen inviten in de sessie en dan kan je Chaos tegen anderen spelen. Kan trouwens ook met 1 TV en 1 PS4.

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
OzzieMann schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Waarom niet. Iedereen inviten in de sessie en dan kan je Chaos tegen anderen spelen. Kan trouwens ook met 1 TV en 1 PS4.
Okee nice! Hebben we inderdaad al wel eens gedaan op 1 TV met 1 PS4, maar dan heb je 4 van die kleine hokjes. Als je het verdeeld over 2 TV's en 2 PS4's heb je veel beter beeld :) TV's mooi naast elkaar en dan met z'n 4en op de bank, belooft goed vertier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Steal? Of toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
Teamspeak comminucatie of?

Anders kan de speler ook niet weten dat hij hem er in airdribbeld

Speaking of which.

Doe een Air Dribbel op geluk en daarna scoor ik met een reverse aerial spin geval. En dat zijn dingen die ik nog steeds niet bewust kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een echte Ozzie ! Arme smash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miki112
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-05 19:00
Ik heb ongeveer een maand gelezen een bericht gelezen dat crossplay tussen de Xbox one en Ps4 klaar ligt maar dat Sony hier nog toestemming voor moet geven. Sindsdien niks meer van gehoord.. Zijn er mensen die hier actuele informatie over hebben? Ik heb namelijk best veel vrienden op de Ps4 terwijl ik zelf op de xbox one game, vandaar mijn interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miki112 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:22:
Ik heb ongeveer een maand gelezen een bericht gelezen dat crossplay tussen de Xbox one en Ps4 klaar ligt maar dat Sony hier nog toestemming voor moet geven. Sindsdien niks meer van gehoord.. Zijn er mensen die hier actuele informatie over hebben? Ik heb namelijk best veel vrienden op de Ps4 terwijl ik zelf op de xbox one game, vandaar mijn interesse.
Nog niets over bekend. Aan de kant van Psyonix en Microsoft is alles geregeld. Ze wachten op de OK van Sony.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Goal van Ozzie? Must be a steal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Even een schaamteloze repost, maar we kunnen nog wel wat extra teams gebruiken om ons Tweakers RLCS tot een succes te maken.

We willen dit op 15 september van start laten gaan met een Round Robin indeling. We spelen bij voldoende belangstelling 3v3 matches, best of 5 op DFH Stadium.

Registratie via de volgende link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Voor vragen of opmerkingen kunnen jullie eventueel bij mij of Jenpet aankloppen.

Eeuwige RL Roem, wie wil dat nou niet!? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CrDxMkkVYAAR1IK.jpg

Custom teamnames en kleuren in private matches. Jammer dat ze het nog niet hebben over het vormen van een ranked playlist. Juist daarvoor was dit zo mooi. Wie weet in de update na September.

Trouwens, wie zich nog wil inschrijven voor de RLCS S2, doe dat snel, je hebt nog maar een week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik heb nog 1 invite over voor genoemde RLCS S2. Wie wil er nog eventueel bij ons aansluiten als sub?

The Dutch Rocketmen bestaat momenteel uit: Looyenss, Jenpet, Pigroaster en MrBigfield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:44
Wat is RLCS dan?

Ah toernooitje, leuk, ik doe mee. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Pazienza op 31-08-2016 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Bullettooth schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:48:
Ik heb nog 1 invite over voor genoemde RLCS S2. Wie wil er nog eventueel bij ons aansluiten als sub?

The Dutch Rocketmen bestaat momenteel uit: Looyenss, Jenpet, Pigroaster en MrBigfield.
Dat verklaart waarom ik jullie zo vaak online zie :P

Heb wel een team ingeschreven maar denk niet dat het me gaat lukken nog wat mensen te regelen. Anders wil ik best bijspringen in een ander team :)

[ Voor 17% gewijzigd door MonkeySleeve op 31-08-2016 13:39 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:44
Moet ik een nieuw team maken dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Pazienza schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:39:
Moet ik een nieuw team maken dan ofzo?
RLCS S2 is het tweede seizoen van het officiele rocketleague toernooi met grote hoofdprijzen.

Daarnaast staat in de OP ook nog een registratie link voor ons eigen Tweakers RLCS welke we hopelijk op 15 september gaan doen samen. Daarvoor moet je ook een team van 3 mensen bij elkaar zien te krijgen. ;)

• JD2k3
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 11:51
Vraagje in verband met Tweakers RLCS :) Ik heb opzich wel twee medespelers alleen eentje kan ivm werk niet spelen door de week is dit een probleem?

Anders moet ik even op zoek naar een vervanger.

• looyenss
JD2k3 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:05:
Vraagje in verband met Tweakers RLCS :) Ik heb opzich wel twee medespelers alleen eentje kan ivm werk niet spelen door de week is dit een probleem?

Anders moet ik even op zoek naar een vervanger.
we spelen gewoon in de avond hoor :-)

• JD2k3
looyenss schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:14:
we spelen gewoon in de avond hoor :-)
Dat snap ik maar hij heeft 's avonds niet altijd tijd ivm werk vandaar ;) Dus het plan is om in de avond(en) te spelen nu hopen dat er nog wat meer teams/spelers bijkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

JD2k3 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:50:
[...]

Dat snap ik maar hij heeft 's avonds niet altijd tijd ivm werk vandaar ;) Dus het plan is om in de avond(en) te spelen nu hopen dat er nog wat meer teams/spelers bijkomen :9
Kom in ieder geval even op onze Discord server, staat in de OP. Maakt het zoeken al weer wat makkelijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rumble update komt 8 September, en dat is niet alles!

Je kan straks ruilen met je vrienden voor antenne's, toppers en wheels. Partychat komt eraan. En het langverwachte kratjes systeem. Door sleutels te kopen kun je items kopen die normaal niet te krijgen zijn. Dit kunnen puur cosmetische koopjes zijn maar ook echte wagens!

Ze noemen het import-battle cars. En ze zijn er heel tof uit. Je kan de sleutels los en in bulk kopen (5,10,20) maar het is niet gezegd dat je ook meteen de wagens vrijspeeld.

Lees er alles over: http://www.rocketleaguegame.com/news/2016/09/rumble-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:15

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

The Outlaw schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:39:

Ze noemen het import-battle cars. En ze zijn er heel tof uit. Je kan de sleutels los en in bulk kopen (5,10,20) maar het is niet gezegd dat je ook meteen de wagens vrijspeeld.

Lees er alles over: http://www.rocketleaguegame.com/news/2016/09/rumble-update/
Voor zo ver ik kon lezen op Reddit gaat het om skins. Je zou dus dezelfde hitbox,.. behouden maar dan de nieuwe skin gebruiken.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:44:
[...]

Voor zo ver ik kon lezen op Reddit gaat het om skins. Je zou dus dezelfde hitbox,.. behouden maar dan de nieuwe skin gebruiken.
Klopt, dat zeggen ze ook in hun officiele post. De Import Battle Cars zijn niet beter dan de wagens die al in het spel zitten. Het zijn puur de cosmetische veranderingen aan de wagens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 13:32
Wat blijft dit toch een heerlijke game.
Ben van plan om toch meer te spelen om wat hoger in de ranking te komen.

Helaas met een maat van me (hij speelde het spel voor het eerst) 6/10 placement matches gewonnen in 3s ranked.. nu maar naar boven grinden vanaf Prospect III :) vorige seizoen zat ik in Challenger II, maar helaas gestopt omdat niemand het speelde

Ben ook wel opzoek naar trainings buddy's of mensen om mee te spelen, aangezien mijn vrienden groep het spel noujuist niks aan vinden!

Ik hup wel een keertje langs op discord!

[ Voor 9% gewijzigd door pauluzmuller op 05-09-2016 16:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft zeker een heerlijke game. Er is altijd wel wat om voor te spelen. Zeker als die nieuwe update dropt komende week.

Reminder dat aankomende woensdag de deadline is voor de RLCS Seizoen 2. In het weekend van 10-11 September worden de eerste matches gespeeld. Handig misschien om 2 subs aan te stellen in je team mocht je een keer niet kunnen.

Zo te zien is Tweakers al vertegenwoordigd :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Kw7O1Rg.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
The Outlaw schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:31:
Blijft zeker een heerlijke game. Er is altijd wel wat om voor te spelen. Zeker als die nieuwe update dropt komende week.

Reminder dat aankomende woensdag de deadline is voor de RLCS Seizoen 2. In het weekend van 10-11 September worden de eerste matches gespeeld. Handig misschien om 2 subs aan te stellen in je team mocht je een keer niet kunnen.

[afbeelding]
Ik heb mijzelf ingeschreven.. als er mensen zijn die nog subs zoeken :) geef maar een gil en add mij maar.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kom op jongens ik spam weer even :) doe meer aan het tweakers toernooi :) 3 v 3 al 4 teams ingeschreven hoe meer teams hoe leuker ! Iedereen speelt tegen elkaar een wedstrijd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33
jenpet schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:14:
Kom op jongens ik spam weer even :) doe meer aan het tweakers toernooi :) 3 v 3 al 4 teams ingeschreven hoe meer teams hoe leuker ! Iedereen speelt tegen elkaar een wedstrijd !
Ik ben in. Moet wel weer even wat meer spelen want laatste tijd ben ik erg druk.

Gister even gespeeld met Pattnl, was leuk! (btw Patrick, die steal vond ik niet erg, ik kan niet zo goed overweg met quickchat ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
Bullettooth schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:46:
Even een schaamteloze repost, maar we kunnen nog wel wat extra teams gebruiken om ons Tweakers RLCS tot een succes te maken.

We willen dit op 15 september van start laten gaan met een Round Robin indeling. We spelen bij voldoende belangstelling 3v3 matches, best of 5 op DFH Stadium.

Registratie via de volgende link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Voor vragen of opmerkingen kunnen jullie eventueel bij mij of Jenpet aankloppen.

Eeuwige RL Roem, wie wil dat nou niet!? >:)
Is het de bedoeling dat alles op 1 dag gespeeld wordt of hoe zie je dat precies?
The Outlaw schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:31:

[afbeelding]
We gaan ons best doen O-)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

MrMistral schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:49:
[...]

Is het de bedoeling dat alles op 1 dag gespeeld wordt of hoe zie je dat precies?

[...]

We gaan ons best doen O-)
Ligt er een beetje aan hoe vlot het allemaal gaat, en of er nog meer teams bij komen. Het zou tot nu toe gewoon op één avond doorgespeeld kunnen worden. Maar wellicht kunnen we er nog een tweede avond bij plakken als het nodig is.

Moet gewoon een gezellig avondje worden op Discord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bullettooth schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:53:
[...]

Ligt er een beetje aan hoe vlot het allemaal gaat, en of er nog meer teams bij komen. Het zou tot nu toe gewoon op één avond doorgespeeld kunnen worden. Maar wellicht kunnen we er nog een tweede avond bij plakken als het nodig is.

Moet gewoon een gezellig avondje worden op Discord. :)
Oké :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste dag dat men zich kan inschrijven voor de RLCS

Kan zijn dat de Rumble update wat eerder komt. Rond middernacht a 1 uur zou het wel eens zover kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
The Outlaw schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:40:

Kan zijn dat de Rumble update wat eerder komt. Rond middernacht a 1 uur zou het wel eens zover kunnen zijn :)
Doen er nog meer Tweakersteams mee dat je weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:12:
[...]

Doen er nog meer Tweakersteams mee dat je weet?
The Dutch Rocketmen doen van Tweakers, voor de rest volgens mij niet. Tenzij er vanavond zich nog teams gaan inschrijven.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
The Outlaw schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:40:

Het wordt komende nacht helaas. Update: #Rumble hits tomorrow (9/8), late afternoon PT, aldus RL twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update is uitgerold! Zo gaat het traden ongeveer in zijn werk.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5nSFKVSee9k]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:49:
Update is uitgerold! Zo gaat het traden ongeveer in zijn werk.

[video]
Ik ben van plan om vanavond deze rumble modus even aan de tand te voelen. Heb vanmiddag al heel even gespiekt en die 2 potjes die ik gedaan heb helemaal krom gelegen en flink lopen vloeken als ik weer eens een trap of een dreun kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
OzzieMann schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:12:
[...]

Ik ben van plan om vanavond deze rumble modus even aan de tand te voelen. Heb vanmiddag al heel even gespiekt en die 2 potjes die ik gedaan heb helemaal krom gelegen en flink lopen vloeken als ik weer eens een trap of een dreun kreeg.
Echt een heerlijke spelmodus haha _O- . Weet niet hoelang het leuk blijft, maar ik heb me rot gelachen. Het is nu voornamelijk chaos omdat weinig mensen doorhebben (inclusief ikzelf) wat waarvoor is. Vooral dat je elkaar weg kunt kicken is hilarisch en ook dat je een ander op hol kan laten slaan. Of je rijdt recht op de bal af en wordt plotseling geteleport 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral die optie om de bal te laten bevriezen. Handig zo vlak voor de doellijn, of niet Ozzie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:27:
Vooral die optie om de bal te laten bevriezen. Handig zo vlak voor de doellijn, of niet Ozzie? :P
Haha. Nee dan gebruik ik de punch om ff snel dat laatste tikkie te geven!

• looyenss
Gister nieuw record gevestigd (van wat ik zelf heb gezien) 206 kmph, leuk dat rumble :P

[Video: http://plays.tv/video/57d3b3d87735b6a7fd/206kph-]

[ Voor 28% gewijzigd door looyenss op 10-09-2016 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iedereen die morgen mee doet aan de RCLS Season 2 Q succes alvast ! , dus ik zal vanavond wel online om even op te warmen :)

• looyenss
jenpet schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:06:
Iedereen die morgen mee doet aan de RCLS Season 2 Q succes alvast ! , dus ik zal vanavond wel online om even op te warmen :)
het is om 14:00 te volgen op http://twitch.tv/looyens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
mooi! Ik ga wel even speccen :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ja ronde 4 nu. volgende potje over 15 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!
looyenss schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:14:
[...]

ja ronde 4 nu. volgende potje over 15 min
En helaas een Grand Champion Season 2 tegen ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie al wat leuks gehad in de kratjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
The Outlaw schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:08:
Jullie al wat leuks gehad in de kratjes?
De sleutels zijn enkel te krijgen via microtransacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Sjurm schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:35:
[...]

De sleutels zijn enkel te krijgen via microtransacties?
Helaas wel. Heb er 5€ tegen aan gesmeten, met de gedachte de eerste 5 kratjes die ik krijg meteen open te maken. Heb er tot nu toe 2 gehad, een rocket trail die klinkt alsof er glas uit de uitlaat komt en een disco body paint voor de Road Hog.
Road hog al in eeuwen niet gebruikt maar sinds deze body paint weer opgestart, speelt eigenlijk wel weer lekker moet ik bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Yes, ik heb de Takumi RT al gekregen! Had liever de Dominus gehad, maarja. Best leuke auto. :)

Over Rumble; Vinden jullie de power up waarmee de bal aan je auto blijft pakken (met die spiezen uit je auto) niet enorm overpowered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
OzzieMann schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:39:
[...]

Helaas wel. Heb er 5€ tegen aan gesmeten, met de gedachte de eerste 5 kratjes die ik krijg meteen open te maken. Heb er tot nu toe 2 gehad, een rocket trail die klinkt alsof er glas uit de uitlaat komt en een disco body paint voor de Road Hog.
Road hog al in eeuwen niet gebruikt maar sinds deze body paint weer opgestart, speelt eigenlijk wel weer lekker moet ik bekennen.
Hmm, jammer. Dat laat ik die kratjes maar. Heb er tot toe 3 gekregen.
JST94 schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:40:
Yes, ik heb de Takumi RT al gekregen! Had liever de Dominus gehad, maarja. Best leuke auto. :)

Over Rumble; Vinden jullie de power up waarmee de bal aan je auto blijft pakken (met die spiezen uit je auto) niet enorm overpowered?
Die is best OP inderdaad, en onderhevig aan glitches. Soms kun je totaal niet meer bewegen wanneer je hem inzet.
Verder vind ik de tornado weinig aan en heb ik het idee dat je niet heel veel aam de magnet hebt. Je kunt de bal met je meetrekken, maar de connectie is vaak te zwak heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Klopt, maar pak die bal met die powerup, zorg dat je genoeg boost hebt en je kan gewoon de goal invliegen. Erg lastig verdedigen.

De tornado kan best bruikbaar zijn. Gewoon in de goal hangen en gebruiken wanneer de tegenstander in de buurt komt.

De magnet hoeft niet zozeer te zwak te zijn. De powerup dat de bal aan je vast zit is gewoon veel te sterk. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handel in kratjes is nu wel booming. Mensen bieden van gekleurde wielen tot de Dominus GT en Takumi voor een paar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 16:53
Sjurm schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:54:
[...]

Die is best OP inderdaad, en onderhevig aan glitches. Soms kun je totaal niet meer bewegen wanneer je hem inzet.
Verder vind ik de tornado weinig aan en heb ik het idee dat je niet heel veel aam de magnet hebt. Je kunt de bal met je meetrekken, maar de connectie is vaak te zwak heb ik het idee.
Its not a bug ! its a feature!!

Ik vind de OP heid wel mee vallen als je wat meer speelt dan kun je hem wel counteren, Ja je hebt er meer aan dan een grapplinghook maar het zegt niet alles. In de lucht tegen een bal aanspringen kan er inderdaad voor zorgen dat je de controle tijdens het rijden kwijt bent, dat vind ik dus wel OK.
The Outlaw schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:50:
Handel in kratjes is nu wel booming. Mensen bieden van gekleurde wielen tot de Dominus GT en Takumi voor een paar. :P
Ja ik snap niet zo veel van die handel :) je kan toch alleen handelen met je matties?

[ Voor 21% gewijzigd door WeeDzi op 12-09-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handelen kun je doen in je party. Dan diegene uitnodigen voor trade. Hoef je geen vrienden mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
The Outlaw schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:50:
Die Dominus en Takumi zijn wel vet, mensen mogen best mijn kratjes hebben :p
Maar je kunt pas vanaf volgende week ruilen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
O, ik dacht dat er een time-lock op de items zat van een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Zou leuk zijn als er een soort ruil plaats is. Waar je bijvoorbeeld kan zeggen: Ik wil mij <insert item> graag ruilen voor <insert item>. Dan anderen dit dan kunnen zien en op die manier kunnen traden. Ik heb bijvoorbeeld een Takumi RX-T gekregen, maar ik vind een Dominus GT veel leuker :P

Verdomme, zie nu pas dat je beide kleuren kan customizen. Dus bijvoorbeeld bij Team Blauw een andere topper dan bij Team Oranje. Thuis maar eens even mee spelen. :D :D

[ Voor 22% gewijzigd door JST94 op 12-09-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Er schijnen nu dus ook spelers te zijn die alleen maar in rondjes rijden en de hele dag automatisch RL aan hebben staan om crates te farmen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Sjurm schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:04:
Er schijnen nu dus ook spelers te zijn die alleen maar in rondjes rijden en de hele dag automatisch RL aan hebben staan om crates te farmen :F
ja die had ik gister in mn team. fijn man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Sjurm schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:52:
klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sjurm schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:52:
Op de items wel. Op de kratjes zelf niet. Die kan je gewoon verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Wat is een crate waard? kwa ruil waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:17:
Wat is een crate waard? kwa ruil waarde.
Toch wel 4 a 5 items. Qua geldbedrag tussen de 2 en 5 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
The Outlaw schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:25:
[...]

Toch wel 4 a 5 items. Qua geldbedrag tussen de 2 en 5 dollar.
Ook tegen de eventuele inhoud wat uit een crate komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Psyonara schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:46:
[...]

Ook tegen de eventuele inhoud wat uit een crate komt?
Wat de gek ervoor geeft. Het leuke is dat je crates niet kunt kopen, dus als iemand een heleboel crates wil openen (bijvoorbeeld voor een 'crate-opening' video op yt) moet hij of heel veel spelen of iemand vinden die crates wil traden.
Via Steam community kun je wel tradefora vinden. Daar kun je ongeveer zien hoeveel crates waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD2k3
Je kunt ook hier kijken voor de Rocket League Market Exchange: https://www.reddit.com/r/rocketleagueexchange ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
WTF. Sinds de laatste update mis ik echt gruwelijk vaak de meest gemakkelijk ballen. Is er ergens iets veranderd met de physics of camera of zo? Ik word er echt helemaal leip van.

• ak0nnmgn
alex3305 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:29:
WTF. Sinds de laatste update mis ik echt gruwelijk vaak de meest gemakkelijk ballen. Is er ergens iets veranderd met de physics of camera of zo? Ik word er echt helemaal leip van.
Ik had vlak na de update low fps, maar dat is ondertussen verholpen.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
alex3305 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:29:
Hmm ik merk geen verschil eigenlijk. Wel eens een bal gemist met Rumble omdat iemand 'm dan gefreezed had in de lucht, en ik blijkbaar beter in aerials ben als de bal gewoon beweegt haha :D

• JST94
spokje schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:10:
[...]

Hmm ik merk geen verschil eigenlijk. Wel eens een bal gemist met Rumble omdat iemand 'm dan gefreezed had in de lucht, en ik blijkbaar beter in aerials ben als de bal gewoon beweegt haha :D
Haha. Precies dit. Een stilhangende bal raken in de lucht is nog knap lastig. :+

• looyenss
ak0nnmgn schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:35:
[...]

Ik had vlak na de update low fps, maar dat is ondertussen verholpen.
Jup had ik ook. Wat was het bij jou?

• OzzieMann
looyenss schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:12:
[...]

Jup had ik ook. Wat was het bij jou?
Tijd voor een nieuwe videokaart :P

• looyenss
OzzieMann schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:15:
[...]

Tijd voor een nieuwe videokaart :P
Hoi Ozzie :P ga jij lekker terug naar je ps4 :P

Bij mij was het mn opname software die voor vreselijke lag zorgde...

• ak0nnmgn
looyenss schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:16:
[...]

Hoi Ozzie :P ga jij lekker terug naar je ps4 :P

Bij mij was het mn opname software die voor vreselijke lag zorgde...
Nee heb een PS4, de oplossing? geen idee. Dat fixt Sony gelukkig :+

• pauluzmuller
Ahhh man, heb nog niet veel kunnen spelen helaas.... ondanks dat toch 2 of 3 kratjes al....

Kan niet wachten tot ik de dominus GT heb, want OMG dat ziet er vet uit, vooral die chakram wheels <3

https://i.imgur.com/rhicmrx.jpg

Met zwarte chakram banden <3

http://images.akamai.stea...E49FCA8C6A99A37972E8A728/

[ Voor 19% gewijzigd door pauluzmuller op 14-09-2016 14:24 ]

iRacing Profiel

hallo allemaal , ik spam weer aankomende vrijdag is het toernooi van tweakers hoe meer zielen hoe meer vreugde aub imschrijven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JD2k3
Het was toch op de 15e (morgen dus) het tweakers RLCS toernooi?
klopt exuses mijn fout !!!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
pauluzmuller schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:12:
Ahhh man, heb nog niet veel kunnen spelen helaas.... ondanks dat toch 2 of 3 kratjes al....

Kan niet wachten tot ik de dominus GT heb, want OMG dat ziet er vet uit, vooral die chakram wheels <3

https://i.imgur.com/rhicmrx.jpg

Met zwarte chakram banden <3

http://images.akamai.stea...E49FCA8C6A99A37972E8A728/
2 crates gehad tot nu toe. alleen nog maar decals voor auto's die ik niet gebruik :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Druk avondje gehad op de PS4 met Mr. Steal a.k.a Ozzie, Sparc, Jenpet.

Een van de mooiste momenten :)

Zo te zien zijn er voor vanavond nog maar 3 teams ingeschreven , waarvan 1 team nog 2 leden zoekt om mee te doen , wie wilt vanavond mee doen aan het toernooi

• OzzieMann
jenpet schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:11:
Zo te zien zijn er voor vanavond nog maar 3 teams ingeschreven , waarvan 1 team nog 2 leden zoekt om mee te doen , wie wilt vanavond mee doen aan het toernooi
Willen: JA. Kunnen: NEE. :(

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Het is frustratie alom. Ik speel steeds 2v2 met een vriend en we zijn aan elkaar gewaagd. Ik ben iets beter in verdedigen en grond spel terwijl hij sneller van de muur is. We spelen al zo'n 200uur samen denk ik.
We bleven stijgen tot Rising Star. Eindelijk dat blauw icoontje! Plots begon iedereen echt abnormaal goed te spelen en bleven we maar zakken. We zijn gisteren gestopt in Challenger 3.

We begrijpen er niks van. De spelers die Rising Star waren, leken minder moeilijk te zijn dan de Challengers nu. Alsof er iets mis gegaan is met matchmaking en we alleen top tier spelers krijgen waarvan er zijn die echt grand champion niveau halen.

Frustratie alom!

learning every day.

SoulsOnFire schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:59:
Het is frustratie alom. Ik speel steeds 2v2 met een vriend en we zijn aan elkaar gewaagd. Ik ben iets beter in verdedigen en grond spel terwijl hij sneller van de muur is. We spelen al zo'n 200uur samen denk ik.
We bleven stijgen tot Rising Star. Eindelijk dat blauw icoontje! Plots begon iedereen echt abnormaal goed te spelen en bleven we maar zakken. We zijn gisteren gestopt in Challenger 3.

We begrijpen er niks van. De spelers die Rising Star waren, leken minder moeilijk te zijn dan de Challengers nu. Alsof er iets mis gegaan is met matchmaking en we alleen top tier spelers krijgen waarvan er zijn die echt grand champion niveau halen.

Frustratie alom!
Zooooo herkenbaar ik al 2x challenger elite winstreak van 15 wedstrijden kreeg gewoon tegenstanders die al rising star waren en dan gewoon 2 blauw en ik als enige chal elite

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
jenpet schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:02:
[...]

Zooooo herkenbaar ik al 2x challenger elite winstreak van 15 wedstrijden kreeg gewoon tegenstanders die al rising star waren en dan gewoon 2 blauw en ik als enige chal elite
Welk div ben je van chal elite? Het kan zijn dat je tegen 2 risings komt die div 1 zijn.

Zijn er nog veel mensen met het niveau van shooting star of er omheen? Ik ben zelf met dubbel shooting star op ps4 en pc (speel meer op ps4).
MikeNL90 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:11:
[...]

Welk div ben je van chal elite? Het kan zijn dat je tegen 2 risings komt die div 1 zijn.

Zijn er nog veel mensen met het niveau van shooting star of er omheen? Ik ben zelf met dubbel shooting star op ps4 en pc (speel meer op ps4).
Schommel zelf rond de Challenger 2/3s. Maar speel met mensen die ook wel die rang aantikken en al rond Challenger Elite spelen. Groepje op de PS4 is wel leuk om mee te spelen. Elke avond wel mensen online om mee te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door The Outlaw op 15-09-2016 17:16 ]

MikeNL90 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:11:
[...]

ik.zit nu op telefoon maar had toevallig foto's gemaakt de ranking was echt niet fair , maar ik weet zeker dat ik rising star ook aan kan moet.alleen constanter spelen nu heb ik het weer te pakken

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
jenpet schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:40:
[...]

ik.zit nu op telefoon maar had toevallig foto's gemaakt de ranking was echt niet fair , maar ik weet zeker dat ik rising star ook aan kan moet.alleen constanter spelen nu heb ik het weer te pakken
Maar idd soms kom je tegen hogeren, maar wanneer je verliest, verlies daarvan minder punten en als je wint verdien je meer punten.

Voor de mensen die samen willen spellen, mijn psn: KS_Bonez

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

MikeNL90 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:45:
[...]

Maar idd soms kom je tegen hogeren, maar wanneer je verliest, verlies daarvan minder punten en als je wint verdien je meer punten.

Voor de mensen die samen willen spellen, mijn psn: KS_Bonez
Soms lijkt het zelfs alsof ze bewust de matchmaking zo maken dat je wel moet verliezen.
Zelfs nu Challenger 3 krijgen we rising star tegenstanders.

Eigenlijk is dat nog niet het probleem want 50/50 rising star kunnen we aan dat hebben we vaak genoeg gezien in onze road to rising star. Plots elke twee wedstrijden die we wonnen kregen we 1 a 3 wedstrijden extreem moeilijke tegenstanders. Als we dan twee maal op rij verloren kregen we plots Rising Star tegenstanders die met moeite Challenger twee niveau zijn. Dan vraag ik mij echt af hoe zij daar gekomen zijn...
Ze hebben de laatste tijd zo veel zitten tweaken aan de MM dat het volgens mij soms volledig de mist in gaat!

learning every day.

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:04

Whaam

Meer beter

Ik ben verdorie nog steeds prospect :/

En hoe zit dat nou met die crates? Gisteren een dik uur gespeeld en vandaag twee en een half uur, maar geen crates gehad... Moet je per se winnen om die te krijgen? Of staan ze ergens verstopt in het menu ofzo?

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Whaam schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:36:

En hoe zit dat nou met die crates? Gisteren een dik uur gespeeld en vandaag twee en een half uur, maar geen crates gehad... Moet je per se winnen om die te krijgen? Of staan ze ergens verstopt in het menu ofzo?
Whaam schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:36:

Je hoeft er niet voor te winnen om ze te krijgen. Het ligt meer aan het aantal uur dat je in de game investeert. Na 3 á 4 uur zou je toch een kratje moeten krijgen.

Ik heb het nog even nagezocht op Reddit en /u/Dirkened heeft er wel wijze woorden over. Let wel dat hij het hier over items heeft. Maar daar horen nu dus ook de crated bij.

[ Voor 13% gewijzigd door The Outlaw op 15-09-2016 23:56 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ