Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Solo standard wil nog niet echt lukken dit seizoen en 1v1 ben ik sowieso niet zo heel erg in geïnteresseerd. Mijn vaste doubles maatje heeft een tijdje niet gespeeld en zit op Challenger II, dus dat wordt lastig levellen met de nieuwe matchmaking regels, maar we doen ons best :)

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198025087346.png

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Bij mij wil het ook nog niet echt vlotten tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197969129591.png

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:04

Whaam

Meer beter

Maar wacht, airroll zit op X? Dat is toch een barrelroll basically? Die krijg ik niet aan de gang...

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Whaam schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:26:
Maar wacht, airroll zit op X? Dat is toch een barrelroll basically? Die krijg ik niet aan de gang...
Xbox = X, Playstation is vierkantje. Ingedrukt houden en dan met je linkerstick een richting kiezen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullettooth schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:37:
Bij mij wil het ook nog niet echt vlotten tot nu toe.

[afbeelding]
we waren goed op weg gister .....en toen weer op zelfde

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ja, dat is meestal het probleem. Toch eens leren stoppen op het hoogtepunt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

MonkeySleeve schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Xbox = X, Playstation is vierkantje. Ingedrukt houden en dan met je linkerstick een richting kiezen.
Oh shit, pookje erbij... ik voel me vrij dom nu. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Whaam schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:13:
[...]

Oh shit, pookje erbij... ik voel me vrij dom nu. :'(
Hehe hoelang speel je al? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Ik heb nu 61 uur staan... wie weet komt het ooit nog goed :P

[ Voor 8% gewijzigd door Whaam op 10-08-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
Ik heb airrol left op LB en airrol right op RB
Boost op LT en remmen op X... Hierdoor blijft je pookje alleen voor sturen... Gewend van flight simulator

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PickleRick
Whaam schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:21:
[...]

Ik heb nu 61 uur staan... wie weet komt het ooit nog goed :P
Dan komt het vast nog wel goed ja, ik nader inmiddels de 1000 uur met rasse schreden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

looyenss schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:28:
Ik heb airrol left op LB en airrol right op RB
Boost op LT en remmen op X... Hierdoor blijft je pookje alleen voor sturen... Gewend van flight simulator
Hoe spring jij dan? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Ik neem aan dat hij de X-knop van de xbox bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

ykathmann schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

Ik neem aan dat hij de X-knop van de xbox bedoelt :P
Do'h 8)7

• Whaam

Whaam

Meer beter

MonkeySleeve schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Check, ik heb 'm. Damn, dit maakt aerials dus echt veel haalbaarder. _/-\o_

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33
Heren, Ik heb mijn PSN al in de lijst gezet maar ik krijg niet echt mensen te pakken die vaak savonds een paar games willen spelen.

Hierdoor speel ik dus veel alleen en kom ik bij mensen terecht die niet echt dezelfde speelstijl als ik hebben en mensen die vaak niet uit het doel van de tegenpartij komt (bij wijze van spreken).

Mensen die willen spelen? Stuur mij je PSN of add mij op ak0nnmgn.
ak0nnmgn schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:13:
Heren, Ik heb mijn PSN al in de lijst gezet maar ik krijg niet echt mensen te pakken die vaak savonds een paar games willen spelen.

Hierdoor speel ik dus veel alleen en kom ik bij mensen terecht die niet echt dezelfde speelstijl als ik hebben en mensen die vaak niet uit het doel van de tegenpartij komt (bij wijze van spreken).

Mensen die willen spelen? Stuur mij je PSN of add mij op ak0nnmgn.
Ozziemann, Smashhorn en a_manders zou ik zeker toevoegen. Die waren er 2 dagen geleden nog.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• ak0nnmgn
The Outlaw schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:33:
[...]

Ozziemann, Smashhorn en a_manders zou ik zeker toevoegen. Die waren er 2 dagen geleden nog.
Done, thanks! Nette website in je description.

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Whaam schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:09:
[...]

Check, ik heb 'm. Damn, dit maakt aerials dus echt veel haalbaarder. _/-\o_
Ik gebruik die airrol vooral om me te corrigeren als ik eenmaal weer aan het landen ben :P

• PickleRick
MonkeySleeve schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:47:
[...]

Ik gebruik die airrol vooral om me te corrigeren als ik eenmaal weer aan het landen ben :P
Ik doorgaans ook, maar probeer nu af en toe wat freestyles 8) (Overigens met weinig succes :X )

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:55
ak0nnmgn schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:44:
[...]

Done, thanks! Nette website in je description.
Zeker weten??? Skills zijn laatste tijd ver te zoeken bij alle 3 genoemden. }:O :+
Maar je kan me natuurlijk altijd uitnodigen als ik online ben, meestal ben ik wel in voor een potje mits ik niet verdwaald ben in de ruimte ;)

https://untappd.com/user/OzzBier

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

ykathmann schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:53:
[...]

Ik doorgaans ook, maar probeer nu af en toe wat freestyles 8) (Overigens met weinig succes :X )
Ik speel alleen competitive dus ben niet zo van het freestylen, heb liever dat de bal erin gaat op wat voor manier dan ook :P

OzzieMann schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:01:
[...]

Zeker weten??? Skills zijn laatste tijd ver te zoeken bij alle 3 genoemden. }:O :+
Maar je kan me natuurlijk altijd uitnodigen als ik online ben, meestal ben ik wel in voor een potje mits ik niet verdwaald ben in de ruimte ;)
Let er dan wel op dat je de bal tot de doellijn van de tegenstander brengt. Anders gaat Ozzie ermee vandoor :+

• ak0nnmgn
OzzieMann schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:01:
[...]

Haha, zeker weten. Met mic erbij speelt sowieso wat lekkerder. Daarnaast is mijn hoogste rang met 2s Chall 2. Maargoed, randoms.....Die weten dat snel te verpesten.
The Outlaw schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

Let er dan wel op dat je de bal tot de doellijn van de tegenstander brengt. Anders gaat Ozzie ermee vandoor :+
Geen probleem, de bal moet er zo snel mogelijk in, ik gelofo niet zo in stealen.

[ Voor 23% gewijzigd door ak0nnmgn op 11-08-2016 15:40 ]

Alle matches van de RLCS staan online op hun Youtube account: YouTube: Rocket League Esports

KoU vs TFD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

MonkeySleeve schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:47:
[...]

Ghehehe, ja ik ook hoor. Met 'haalbare' aerials bedoel ik vooral dat ik nu in ieder geval het principe snap. Scoren vanuit een aerial is en blijft nog wel even een toekomstdroom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Geen xbox spelers? Staat niemand in de lijst :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boinkie schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 00:55:
Geen xbox spelers? Staat niemand in de lijst :'(
Je gaat er hier ook niet heel veel vinden denk ik. Wellicht een oproepje plaatsen op het XBOXWorld forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:33:
[...]

En ik speel ook regelmatig wel pas na 20:00 ivm kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rocket League is al ruim en jaar oud en mede dankzij het succes van The Flying Dutchmen op de RLCS lijkt er ook een opleving te zijn in de Nederlandse Rocket League scene.

Zelf speel ik al een tijdje met het idee om scrimmatches tegen andere websites onderling te spelen. Dit kan op de PS4/PC (Zelf in het bezit van PS4), wellicht dit dan wekelijks of maandelijks te doen.

Is er behoefte aan zo'n soort toernooi/opzet? Hoeft niet per se 1 PS4/PC team te zijn van Tweakers mogen ook verschillende teams zijn (mocht de animo groot zijn). Toernooi zou dan kunnen worden uitgezonden via Twitch (eventueel met commentaar) om een zo'n groot mogelijke groep te bereiken.

Het is een idee en eventuele data en andere teams staan nog niet vast. Van wat ik zo vluchtig heb bekeken heeft FOK! ook een Rocket League topic/spelers waar eventueel tegen gespeeld kan worden. Wellicht is een match tegen 3? van hun op PS4/PC een idee om te kijken of het iets is om mee verder te gaan? Format zou dan een BO5 (Best of 5) of een BO7 (Best of 7) worden.

Mochten er meerdere teams zich aanmelden van een website kunnen we altijd een kleine competitie overwegen mits speeldata en privé eroverheen komen. Ga er dan niet van uit dat dit wekelijks zal gebeuren.

Zou ook enorm handig zijn als er iemand van de PC als contactpersoon wil fungeren. Ben zelf een consolespeler.

Dit oproepje ook geplaatst op FOK! -Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15

Martinspire

Awesomeness

The Outlaw schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Je gaat er hier ook niet heel veel vinden denk ik. Wellicht een oproepje plaatsen op het XBOXWorld forum?
Het is eerder dat de TS en die lijst dit jaar niet zijn bijgewerkt. Maar we kunnen wel wat toevoegen?

Sowieso staan er maar 44 man in, dat is niet veel

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2016 14:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:51
Ik zal mij ook eens melden: Robkazoe is mijn PSN en speel zo af en toe. Als ik in een leuk team zit ben ik zo 1 a 2 uur online. Zit ik met een paar rotteams dan ben ik ook zo weer na 15 minuten offline. ben zelf iets van level 23 (pro).

Profiel: Middenvelder (center balls geven), in de tweede plaats een OK verdediger. Ben superslecht in afronden. Owja, en ik heb een abonnement op "SHOT ON GOAL" en vervolgens dat ie tegengehouden, de andere kant van het veld op vliegt en vervolgens ligt ie in mijn eigen goal.

Owja en ik zou best wel eens in team verband willen spelen. Ben een fanatieke speler maar speel eigenlijk voornamelijk voor de LOL en niet zozeer om de beste te worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Robkazoe op 15-08-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robkazoe schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:14:
Ik zal mij ook eens melden: Robkazoe is mijn PSN en speel zo af en toe. Als ik in een leuk team zit ben ik zo 1 a 2 uur online. Zit ik met een paar rotteams dan ben ik ook zo weer na 15 minuten offline. ben zelf iets van level 23 (pro).

Profiel: Middenvelder (center balls geven), in de tweede plaats een OK verdediger. Ben superslecht in afronden. Owja, en ik heb een abonnement op "SHOT ON GOAL" en vervolgens dat ie tegengehouden, de andere kant van het veld op vliegt en vervolgens ligt ie in mijn eigen goal.

Owja en ik zou best wel eens in team verband willen spelen. Ben een fanatieke speler maar speel eigenlijk voornamelijk voor de LOL en niet zozeer om de beste te worden.
Zo te horen doe je niet onder voor het niveau van Tweakers haha. Welkom! Er is een lijst in de openingspost maar die is volgens mij niet zo actueel meer.

Jenpetje, Smashorn, Ozziemann, a_manders, Sparc- zijn hier toch wel de namen die ik toch wel veel online zie spelen op de PS4. Staan vast ook wel in de OP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:40:
Rocket League is al ruim en jaar oud en mede dankzij het succes van The Flying Dutchmen op de RLCS lijkt er ook een opleving te zijn in de Nederlandse Rocket League scene.

Zelf speel ik al een tijdje met het idee om scrimmatches tegen andere websites onderling te spelen. Dit kan op de PS4/PC (Zelf in het bezit van PS4), wellicht dit dan wekelijks of maandelijks te doen.

Is er behoefte aan zo'n soort toernooi/opzet? Hoeft niet per se 1 PS4/PC team te zijn van Tweakers mogen ook verschillende teams zijn (mocht de animo groot zijn). Toernooi zou dan kunnen worden uitgezonden via Twitch (eventueel met commentaar) om een zo'n groot mogelijke groep te bereiken.

Het is een idee en eventuele data en andere teams staan nog niet vast. Van wat ik zo vluchtig heb bekeken heeft FOK! ook een Rocket League topic/spelers waar eventueel tegen gespeeld kan worden. Wellicht is een match tegen 3? van hun op PS4/PC een idee om te kijken of het iets is om mee verder te gaan? Format zou dan een BO5 (Best of 5) of een BO7 (Best of 7) worden.

Mochten er meerdere teams zich aanmelden van een website kunnen we altijd een kleine competitie overwegen mits speeldata en privé eroverheen komen. Ga er dan niet van uit dat dit wekelijks zal gebeuren.

Zou ook enorm handig zijn als er iemand van de PC als contactpersoon wil fungeren. Ben zelf een consolespeler.

Dit oproepje ook geplaatst op FOK! -Klik
Leuk idee ! Echter hoe ga je bepalen wie voor bijvoorbeeld tweakers mee doet ? en wil tweakers dit wel . Komen we terug op een toernooi houden wie de beste van tweakers zijn haha ik heb al een keer geprobeerd succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We doen dit natuurlijk wel voor de fun. Maar zoals gezegd, als er 6 mensen willen meedoen kan er een Tweakers A of B team gestart worden. Ik ga echt niet mierenneuken over wie nou welke rating in welke klasse heeft. We doen dit voor de fun.

Volgens mij moet het toernooi van wie de beste van Tweakers is nog worden afgemaakt, niet? :-)

[ Voor 3% gewijzigd door The Outlaw op 15-08-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Zorg ervoor dat het een beetje verdeeld is. Niet 3 verdedigers in één team of drie man die nonstop alle turbo's pakken en nonstop balbezit willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robkazoe schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:07:
Zorg ervoor dat het een beetje verdeeld is. Niet 3 verdedigers in één team of drie man die nonstop alle turbo's pakken en nonstop balbezit willen hebben.
Dat moet je inderdaad niet willen. Rotatie is belangrijk, zeker in RL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Martinspire schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Het is eerder dat de TS en die lijst dit jaar niet zijn bijgewerkt. Maar we kunnen wel wat toevoegen?

Sowieso staan er maar 44 man in, dat is niet veel
Welke lijst? :-)

I got it!

[ Voor 3% gewijzigd door looyenss op 15-08-2016 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Ik heb cross networkplay maar uitgezet. Vind het over het algemeen zeer irritant om met/tegen PS4 players te spelen (XBO nog nooit gezien voor zover ik weet) omdat het altijd lang duurt voordat ze joinen en je kan niet met ze praten.
Hoe is dat voor jullie PS4 spelers, is het andersom net zo irritant om tegen PC spelers te moeten spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
spokje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:33:
Ik heb cross networkplay maar uitgezet. Vind het over het algemeen zeer irritant om met/tegen PS4 players te spelen (XBO nog nooit gezien voor zover ik weet) omdat het altijd lang duurt voordat ze joinen en je kan niet met ze praten.
Hoe is dat voor jullie PS4 spelers, is het andersom net zo irritant om tegen PC spelers te moeten spelen? :P
Ik zit altijd alleen in PS party dus praat sowieso niet met de tegenstander. En als ik solo speel probeer ik me te redden met de quickchat. Geen problemen om met #PS4masterrace tegen PC te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
spokje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:33:
Ik heb geen idee of ik multiplatform speel maar het wachten nu duurt soms wel even. En als het te lang duurt, stopt het spel er bots in. Maar dan praat je over max 10 seconden ofzo en dat vind ik wel acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
@Ozziemann sorry van gister, had een afspraak rond 8 maar die besloten pas 9 uur aan te komen. Toen heb ik maar op twitch een csgo match afgekeken.

Vanavond ben ik er weer, rond een uurtje of half 8. Meer mensen op PS4? Geef me je psn of add ak0nnmgn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
ak0nnmgn schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:07:
@Ozziemann sorry van gister, had een afspraak rond 8 maar die besloten pas 9 uur aan te komen. Toen heb ik maar op twitch een csgo match afgekeken.

Vanavond ben ik er weer, rond een uurtje of half 8. Meer mensen op PS4? Geef me je psn of add ak0nnmgn.
Geen probleem, volgende keer beter. Heb me nog prima vermaakt samen met Manders en Smash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Simply1337 op 19-11-2018 09:57 ]

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Oh je kan het crossplatform uitzetten? Dat wist ik niet eens! Ik ben 'pas' sinds een weekje RL aan het spelen en ben er momenteel behoorlijk verslaafd aan. Begonnen bij een vriend, samen op de PS4 en heb 't zelf dan ook maar voor 10 euri gekocht op de PC.

Opzich heb ik geen problemen met het crossplatform principe, enkel dat het laden van de andere spelers wel wat lang kan duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Aangezien ik zelf dit spel echt te weinig speel, is het misschien een idee om een nieuw topic door één van jullie op te zetten? We zitten volgens mij inmiddels al aan genoeg pagina's. En anders wil ik uiteraard ook nog wel wat mensen toevoegen als mede-auteurs zodat de TS iig up to date blijft.

Stuur me maar een DM als je wilt worden toegevoegd.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• OzzieMann
Damien schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:00:
Aangezien ik zelf dit spel echt te weinig speel, is het misschien een idee om een nieuw topic door één van jullie op te zetten? We zitten volgens mij inmiddels al aan genoeg pagina's. En anders wil ik uiteraard ook nog wel wat mensen toevoegen als mede-auteurs zodat de TS iig up to date blijft.

Stuur me maar een DM als je wilt worden toegevoegd.
Ik nomineer The Outlaw! Hij is nogal Rocket League informatie verslaafd :P ;)

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
OzzieMann schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:50:
[...]

Ik nomineer The Outlaw! Hij is nogal Rocket League informatie verslaafd :P ;)
Ik heb hem eraan toegevoegd, geen idee of hij er interesse voor heeft, maar zo niet dan kan hij zichzelf uiteraard er zelf uithalen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Er wordt met de september update ook wat oude rocket trails weer nieuw leven ingeblazen. Zien er alvast weer cool uit.

http://www.rocketleaguegame.com/news/2016/08/classic-rocket-trails-getting-update/

Afbeeldingslocatie: https://www.rocketleaguegame.com/wp-content/uploads/2016/08/GIFS_Boost_Slime.gif

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Vind het nu maar een zwak straaltje geworden. Krijg het idee dat je maar met de helft van de snelheid vooruit gaat :p

• OzzieMann
Met de rumble update zou het nog leuker zijn als die rocket trail een tijdelijk spoor glibberige gel achter laat waar je gereden hebt. :P Nieuwe definitie van chaos op het veld.

[ Voor 12% gewijzigd door OzzieMann op 18-08-2016 11:39 ]

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

OzzieMann schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:38:
Met de rumble update zou het nog leuker zijn als die rocket trail een tijdelijk spoor glibberige gel achter laat waar je gereden hebt. :P Nieuwe definitie van chaos op het veld.
Of we gaan nog verder in die gedachtengang... je tegenstanders onderkwijlen met je slijmspoor? :9~ :+

OzzieMann schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:38:
Niet eens zo'n gekke gedachte. Zou best wel eens in Rumble mode kunnen terechtkomen.

OP geupdate met laatste informatie over Rumble. Dacht verder aan misschien een soort van community spotlight in de OP te verwerken. Filmpje van een Tweaker die een mooie goal, save, pass of OT goal maakt?

• OzzieMann
The Outlaw schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Niet eens zo'n gekke gedachte. Zou best wel eens in Rumble mode kunnen terechtkomen.

OP geupdate met laatste informatie over Rumble. Dacht verder aan misschien een soort van community spotlight in de OP te verwerken. Filmpje van een Tweaker die een mooie goal, save, pass of OT goal maakt?
Of van de mooiste "gestolen" goal!!! >:)

OzzieMann schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Of van de mooiste "gestolen" goal!!! >:)
Haha, bijvoorbeeld! Denk dat we in jouw geval dan kunnen selecteren uit een hele hoop filmpjes _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Haha, bijvoorbeeld! Denk dat we in jouw geval dan kunnen selecteren uit een hele hoop filmpjes _O-
Ik steel ook wel eens van de tegenstander.

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
OzzieMann schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Ik steel ook wel eens van de tegenstander.
[video]
haha die sorry op het eind is superdroog
The Flying Dutchmen zijn niet meer. Vogan, Jessie en Dogu. Neerlands trots gaat uit elkaar. https://twitter.com/TFD_RL/status/766270593096441857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Laatst online: 31-08 14:46

Szwoar

En door

Ik kan eventueel ook nog wel een paar goals uploaden, mits daar behoefte naar is O-)

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Szwoar schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:49:
Ik kan eventueel ook nog wel een paar goals uploaden, mits daar behoefte naar is O-)
Show off them skillz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Laatst online: 31-08 14:46

Szwoar

En door

Heheh, heb (dacht ik) nog wel een paar mooie opgeslagen. Ben nu op het werk, dus zal vanavond is kijken of ik er een paar op YT kan zetten :9

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seizoen 2 van de RLCS gaat weer beginnen. Totale prijzenpot bedraagt ruim 250.000 dollar! Inschrijven kan vanaf 24 Agustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Meer mensen last van lagg op de servers op dit moment ? {PC}

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• looyenss
Szwoar schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:49:
Gister hadden Maybe4you en ik een helder momentje. Was mooi of niet jenpetje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
88Gamer88 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:29:
Meer mensen last van lagg op de servers op dit moment ? {PC}
Yep, speelde tussen 21:00 en 22:00 ongeveer. Vrij veel lag momentjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien ik denk dat het vorige toernooi niet afgemaakt wordt is het misschien een idee een nieuwe toernooi te starten ( 2 v 2 of 3 v3 ) , crossplay waarin mensen zelf hun teams mogen samen stellen en duidelijk bij inschrijving de speeldata erin zetten en wanneer de poule fase afgelopen moet zijn. Bij niet nakomen is gewoon verlies tegen partij etc etc. Ik denk dat we gewoon duidelijkheid moeten geven over de tijds planning en dus van te voren ook bij inschrijven zeggen bij zoveel mensen dit schema bij zoveel dit schema .

Het is een idee schiet maar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik doe hoe dan ook mee, maar we moeten inderdaad wel even goed over het registratie systeem nadenken dan. Want daar staat of valt het wel een beetje bij. Vooral cross platform is het organiseren van de matches nogal een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
jenpet schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:33:
Aangezien ik denk dat het vorige toernooi niet afgemaakt wordt is het misschien een idee een nieuwe toernooi te starten ( 2 v 2 of 3 v3 ) , crossplay waarin mensen zelf hun teams mogen samen stellen en duidelijk bij inschrijving de speeldata erin zetten en wanneer de poule fase afgelopen moet zijn. Bij niet nakomen is gewoon verlies tegen partij etc etc. Ik denk dat we gewoon duidelijkheid moeten geven over de tijds planning en dus van te voren ook bij inschrijven zeggen bij zoveel mensen dit schema bij zoveel dit schema .

Het is een idee schiet maar,
Ik ben helemaal voor. En dan goede regels afspreken zoals met ESL, no show is automatisch een verlies.
Weet nog met voetbal vroeger is niet op komen dagen automatisch 3-0 verlies :P altijd goed voor het doelsaldo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Dat dus, maar hoe komen we aan een mooi registratiesysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullettooth schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:24:
Dat dus, maar hoe komen we aan een mooi registratiesysteem?
Ja dat was ik ook al aan het zoeken was als aan het kijken of je niet custom toernooi kan maken bij ESL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

http://challonge.com/

Ik denk dat we hier wel iets mee kunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yes , die vond ik net ook al , jammer dat het niet meer bij rocket league zelf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Dat ging toch nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel daar kon je zelf toernooi aanmaken maar ja nu helaas niet meer .

Maar over Challonge gesproken , wie is er bereid om mee te organiseren / mede admin te worden dan ?

En ik weet ook niet hoe het precies hier werkt maar misschien apart forum / sub forum .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Zullen we dan 3v3 doen? Is meestal wat spannender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

jenpet schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:12:
[...]

Jawel daar kon je zelf toernooi aanmaken maar ja nu helaas niet meer .

Maar over Challonge gesproken , wie is er bereid om mee te organiseren / mede admin te worden dan ?

En ik weet ook niet hoe het precies hier werkt maar misschien apart forum / sub forum .
Ik wil wel proberen je bij te staan waar mogelijk. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Ik heb nog een slecht gevoel van het vorige toernooi.... Weet niet of ik daar ooit nog overheen kom.

Dat gezegd hebbende, vaanavond ga ik maar weer eens kijken of er nog mooie moves in mijn controller zitten. Ben vanaf ongeveer zo'n beetje rond 2130 uur online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Aangezien ik ze toch geupload heb kan ik ze net zo goed hier ook even delen. Een lekkere airgoal (dribble?) en een superlucky maar leuke rearspoilergoal. :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bxYt3ZY3Mj8]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1PEY32572ao]

[ Voor 44% gewijzigd door Bullettooth op 24-08-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Goedemorgen Mede-tweakers,

We gaan het weer eens proberen, een toernooi om te bepalen welk RocketLeague team op Tweakers zich nu werkelijk het beste team van Tweakers mag noemen.

We willen deze op 15 september van start laten gaan met een Round Robin indeling. We spelen bij voldoende belangstelling 3v3 matches, best of 5 op DFH Stadium.

Registratie via de volgende link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Voor vragen of opmerkingen kunnen jullie eventueel bij mij of Jenpet aankloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13
Ik heb mezelf aangemeld met een vriend als team. Als het 3vs3 wordt komen wij er alleen één te kort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullettooth schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:48:
Goedemorgen Mede-tweakers,

We gaan het weer eens proberen, een toernooi om te bepalen welk RocketLeague team op Tweakers zich nu werkelijk het beste team van Tweakers mag noemen.

We willen deze op 15 september van start laten gaan met een Round Robin indeling. We spelen bij voldoende belangstelling 3v3 matches, best of 5 op DFH Stadium.

Registratie via de volgende link:
Members only:

Voor vragen of opmerkingen kunnen jullie eventueel bij mij of Jenpet aankloppen.
Makkelijkste is om op challonge een account te maken de rest van je eventuele teamgenoten ook en vervolgens 1 team maken en daarin je vrienden inviten.

Kom op jongens aanmelden we zitten al op 2 teams :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Even ter info, het is ook voor de PS spelers natuurlijk. En ik weet niet of Xbox inmiddels ook cross platform kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullettooth schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:28:
Even ter info, het is ook voor de PS spelers natuurlijk. En ik weet niet of Xbox inmiddels ook cross platform kan?
Zover ik weet is er nog geen crossplay tussen xbox en ps4 mogelijk dus is het toernooi helaas alleen voor PS4 en PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Mocht het 3vs3 worden en iemand zoekt nog een team, wij hebben nog 1 plekje vrij (PRTBTZ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ah dacht we random 3v3 gingen doen :P Team samenstellen kan ook. Even kijken of ik wat mensen kan hosselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

MonkeySleeve schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:44:
Ah dacht we random 3v3 gingen doen :P Team samenstellen kan ook. Even kijken of ik wat mensen kan hosselen.
Ik denk dat de deelname wellicht ook wel beter is als iedereen zijn eigen team mee mag nemen toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Oh dacht dat ergens te hebben gelezen! Lijkt mij wel het leukste overigens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Mmmh in de week van 15 sept ben ik op vakantie :/

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Zijn er nog mensen die veel ranked spelen op xbox one? Speel voornamelijk doubles en eigenlijk altijd met randomers, maar dat ben ik wel zo zat. Al zo vaak divisies naar beneden gegaan omdat teammate er geen bal van bakt :(

Mijn stats nu;
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/xboxone/I%20ColoSsuZz%20I.png

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/xboxone/BikerOfAdam.png

@colo, heb je toegevoegd. qua ranking op hetzelfde niveau, maar ik zou uiteindelijk op Elite/Rising star moeten belanden.

Zit vaak splitscreen te spelen, nu en dan alleen, kan dan wel dubbelen ;)

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Gisteren PS4 controller van andere tweaker binnengekregen en direct alle controls beginnen kennen
Ik moet toch wel zeggen dat het soms fijn is om al meer controle te hebben over bepaalde movements maar ik heb nog niet alles wat ik kan met KBM naar controller. Dus nu speel ik eerste minuut/minuten van de match met m'n controller om er toch gewend aan te komen. Als ik vind dat ik te zwak speel switch ik terug naar KBM om toch niet worthless te zijn in de match.

Ik heb me ook even toegevoegd voor dit kleine toernooi. Sommigen "kennen" me hier al of hebben al samengespeeld met me.

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198109604391.png

• ak0nnmgn
nou boys, de liefde is over xD. Heb dus weer meer tijd om te gamen, helaas met dit mooie weer nog steeds niet zoveel als straks in de winter maar ik heb wel interesse in het 3vs3 tournooi.

Ik heb geen vaste playmates ben een speler die veel random games speelt, liefst 2v2 maar ben wel benieuwd naar 3v3 teamplay. (Ik ben namelijk wel een teamspeler).

Als iemand een plekje vrij heeft, hoor ik het graag, stats bij 2v2 is challenger 2/3. 3vs3 silver omdat ik dat eigenlijk niet speel.

PS4, PSN : ak0nnmgn.

[ Voor 2% gewijzigd door ak0nnmgn op 25-08-2016 08:50 . Reden: Platform toegevoegd. ]

waarom kreeg deze gister de naam Ozzie ? YouTube: Steal ??

• OzzieMann
Ik voel me vereerd dat ik zelfs berucht ben bij de pc spelers! :D }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Goedemorgen Tweakers,

Zojuist een Discord aangemaakt voor het toernooi en algemene matchmaking. Omdat communicatie de sleutel tot succes is en wij dit graag voor onze mede-tweakers willen faciliteren is het nu mogelijk om deze discord te joinen.
Members only:

Ik zal binnen deze discord meer info zetten over waar elk spraakkanaal voor bedoeld is en mochten we kanalen tekort komen dan hoor ik het graag. Het is ook mogelijk Discord via je telefoon te gebruiken (behalve windows phone)

Veel speelplezier!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
Zijn er nog mensen hier die 2v2 team zoeken ? Wil eens kijken of ik een hogere rank kan halen dan vorig seizoen (Allstar)

Hieronder mijn sig:
Graag mensen die minstens rising star zijn, zowel dit seizoen als vorig seizoen :)

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198000170396.png

[ Voor 6% gewijzigd door Hajame op 25-08-2016 09:45 ]

• looyenss
Discord ook op TS toegevoegd, welkom HAJAME!

[ Voor 191% gewijzigd door looyenss op 25-08-2016 09:48 ]

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
looyenss schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:46:
Discord ook op TS toegevoegd, welkom HAJAME!
Dank :), kijk af en toe al mee met dit topic. nooit echt mee gedaan aan tournamentjes hier omdat ik altijd met een paar vrienden van mij speel die niet al te goed zijn :P :)
Pagina: 1 ... 19 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ