Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Eergisteren placements in 3v3 afgerond. 9/10 gewonnen. Alleen spelen in 3v3 is niet het beste idee dacht ik in mijn verliespartij :) Begonnen op Challenger 1.

Gisteren dan even met een party zitten spelen. 10 matchkes gok ik. Alles gewonnen behalve laatste. We stegen per 3 games een tier. Dus op het einde van de reeks zat ik al in Challenger Elite.
Maar ons laatste games waren wel zot zwaarder dan onze eigen 'tier'... Drie challenger 2 of 3's tegen shooting stars, allstars en voormalige grand champions. Een paar van die wedstrijden kunnen winnen, maar onze laatste game was tegen een grand champ, en zijn 2 medespelers waren in mijn ogen beter dan hem :)
Is het normaal in Season 3 dat je naargelang een winning streak alsmaar tegen veel betere tegenstanders begint uit te komen om het promoveren te versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biogi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07 10:46
Ik ben op zoek naar wat luitjes om Rocket League mee te spelen aangezien ik me soms kapot erger aan randoms en het gebrek aan communicatie. Mochten er wat volwassen tweakers zijn die op de Xbone dit veel te verslavende spel spelen en in teamverband willen spelen? Voeg mij dan gerust toe: Blikzje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

BobbyDgtl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:00:
Eergisteren placements in 3v3 afgerond. 9/10 gewonnen. Alleen spelen in 3v3 is niet het beste idee dacht ik in mijn verliespartij :) Begonnen op Challenger 1.

Gisteren dan even met een party zitten spelen. 10 matchkes gok ik. Alles gewonnen behalve laatste. We stegen per 3 games een tier. Dus op het einde van de reeks zat ik al in Challenger Elite.
Maar ons laatste games waren wel zot zwaarder dan onze eigen 'tier'... Drie challenger 2 of 3's tegen shooting stars, allstars en voormalige grand champions. Een paar van die wedstrijden kunnen winnen, maar onze laatste game was tegen een grand champ, en zijn 2 medespelers waren in mijn ogen beter dan hem :)
Is het normaal in Season 3 dat je naargelang een winning streak alsmaar tegen veel betere tegenstanders begint uit te komen om het promoveren te versnellen?
Het is inderdaad zo. Er zou ook variatie zitten op hoe snel je stijgt als je tegen bepaalde tegenstanders speelt.
Ik speel steeds 2v2 samen met een vriend. Momenteel zijn we beide Chalenger 3. Telkens we uitkomen tegen iemand van Chalenger 2/3 en winnen, komen we de wedstrijd nadien uit tegen stars of minstens Elite.

We kunnen af en toe winnen tegen hen maar het komt toch vaak uit op W-L-W-W-L-W-W-L. Het probleem hierbij is ook dat we steeds bengelen tussen 2 divisies. Als we 2x winnen gaan we 1 omhoog, verliezen we 1x gaan we opnieuw omlaag. Het kan soms best frustrerend zijn als je beseft dat er 10k in afspeellijst 2v2 zit en je dan blijft uitkomen tegen stars en soms zelfs grand champions.

Er is wel een duidelijke verbetering gaande naarmate de tijd vordert. In season 2 zat ik net in Chalenger 3 met enorm veel moeite. Nu ben ik overduidelijk verbeterd in aerials, air dribbles, epic saves, dribbles,.. en blijf ik hier opnieuw hangen maar is het niveau algemeen gestegen. Gelukkig is het niet meer zo erg als in het begin.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Ik vind voorlopig dat het niveau precies enkel gestegen is in Solo Standard. Ze spelen meestal nog steeds als idioten, maar de mechanical skills zijn wel verbeterd.
Behalve dan in clears... In het begin van het seizoen veel tegen Grand champs gespeeld, en wat deze spelers zoveel beter doen dan de rest is deftig clearen. Bijna elke bal spelen ze bijna tot de achtermuur weg.
Te weinig mensen lijken te weten dat deftig clearen zoooo belangrijk is om de tegenstander kansen te ontnemen. Ik maak daar ook heel veel fouten, maar ik weet wel dat clearen een pak belangrijker is dan 1 op 300 matchen een air dribble te scoren. Moest iedereen even hard trainen op clears dan op zulke ballen, dan speelden ze volgens mij een pak hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Ik vind het voornamelijk frustrerend dat we allemaal op 0 begonnen zijn en ik me nu een weg moet vechten door prospect (3vs3). Ik speel voornamelijk alleen en dit levert soms zoveel frustratie op. In prospect (en ook in Challenger overigens) zitten zoveel idioten nu. Als je daarbij wordt ingeloot kun je het meteen wel vergeten. Je kunt er ook zo bar weinig aan doen behalve je best, maar het neemt voor mij de fun wel wat weg van de game. Einde vorig seizoen zat ik qua niveau ongeveer waar ik thuis hoorde, en nu is het echt een drama. Iedereen wordt ook maar in Prospect gegooid volgens mij. Terwijl dat systeem toch ook weet waar je vorig seizoen geëindigd bent.... vind het echt ruk op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Als je dat soort matches hebt moet je gewoon je rol kennen en zorgen dat je het doel verdedigt en geen domme lange ballen tegen krijgt. Laat die andere malloten maar iedere bal die ze kunnen krijgen raken, zolang jij maar de nul houdt. Het gaat erom dat het team uiteindelijk wint, hoeveel punten jij uiteindelijk op het bord hebt staan is ondergeschikt.

:)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
Vanaf vandaag zijn de nieuwe wagens ook te koop voor de digitale versies van het spel. Ik ga er zeker 1 of 2 aanschaffen, natuurlijk ook omdat ik het spel vorig jaar gratis op PSN "gekocht" heb, nu alleen nog bekijken welke.

Afbeeldingslocatie: https://www.rocketleaguegame.com/wp-content/themes/rocket-league/img/car-esper-june.png
Afbeeldingslocatie: https://www.rocketleaguegame.com/wp-content/themes/rocket-league/img/car-masamune-june.png
Afbeeldingslocatie: https://www.rocketleaguegame.com/wp-content/themes/rocket-league/img/car-aftershock-june.png
Afbeeldingslocatie: https://www.rocketleaguegame.com/wp-content/themes/rocket-league/img/car-marauder-june.png

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
OzzieMann schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:33:
Vanaf vandaag zijn de nieuwe wagens ook te koop voor de digitale versies van het spel. Ik ga er zeker 1 of 2 aanschaffen, natuurlijk ook omdat ik het spel vorig jaar gratis op PSN "gekocht" heb, nu alleen nog bekijken welke.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koop ze allemaal :D volgens mij op de PC pas 28 juli...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Die gaan we natuurlijk gewoon weer allemaal kopen. Op de NBA vlaggen na heb ik nog geen enkele DLC geskipt tot nu toe.

De Masamune ziet er wel appetijtelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Van de voorkant is die Masamune wel tof, maar de achterkant is echt gruwelijk te noemen :P in-game ziet het er iig niet uit. Net een sjonniebak met veel te lage achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Bullettooth schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:01:
Als je dat soort matches hebt moet je gewoon je rol kennen en zorgen dat je het doel verdedigt en geen domme lange ballen tegen krijgt. Laat die andere malloten maar iedere bal die ze kunnen krijgen raken, zolang jij maar de nul houdt. Het gaat erom dat het team uiteindelijk wint, hoeveel punten jij uiteindelijk op het bord hebt staan is ondergeschikt.

:)
Eens, maar ik ben best wel een offensive speler haha dus vind dat wat moeilijk :P maar je hebt wel gelijk. Uiteindelijk moet je ook gewoon levelen om in de betere niveaus te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

spokje schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:28:
[...]

Eens, maar ik ben best wel een offensive speler haha dus vind dat wat moeilijk :P maar je hebt wel gelijk. Uiteindelijk moet je ook gewoon levelen om in de betere niveaus te komen.
Geloof mij, ik ken het probleem ook heel goed. Maar als je je in weet te houden zit je inderdaad snel genoeg bij de spelers die wel een goede roulatie aan kunnen houden. En dan wordt het spelletje weer een stuk leuker en dynamischer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
yea want soms tref je iemand die wel snapt hoe het werkt en dat is gewoon awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
spokje schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:47:
yea want soms tref je iemand die wel snapt hoe het werkt en dat is gewoon awesome.
know the feeling. soms ben ik in 3vs3 solo gewoon dedicated goalie omdat rouleren nogal moeilijk lijkt te zijn.
En aan het einde van de match ligt het overigens altijd aan mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Eerste minuut probeer ik altijd in te schatten of ze vlot uit-roteren, indien niet blijf ik verdedigen.
Omgekeerd gebeurt ook vrij vaak, namelijk medespelers die niet in-roteren en zodus veel te weinig druk gaan creëren.
Goede balans is moeilijk te vinden. We zullen het allemaal zelf ook wel niet perfect uitvoeren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:33:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Masamune en Afstershock voor mij :-)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
The Outlaw schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:02:
[...]

Masamune en Afstershock voor mij :-)
Ik ga denk voor Esper en Marauder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Wanneer zijn deze beschikbaar voor PC? Ik dacht vandaag maar kan nog niks zien op Steam. Wil ze allemaal haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
Wat heeft iedereen toch met die autootjes? Ik rijd nog steeds gewoon in die Octane waar je mee begint :P

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Leuk om te wisselen en sommige auto's spelen fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Ik moet ze gewoon allemaal hebben :9

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
MiBe schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:52:
Wat heeft iedereen toch met die autootjes? Ik rijd nog steeds gewoon in die Octane waar je mee begint :P
BUY ALL THE DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
looyenss schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:46:
[...]

Koop ze allemaal :D volgens mij op de PC pas 28 juli...
Nope, zie ze in de Steam store staan :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Cybergamer schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:22:
[...]

Nope, zie ze in de Steam store staan :)
Ja sinds net... vanochtend nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
Vanavond ga ik maar weer eens flink spelen op ps4. Als mensen willen joinen mag dat uiteraard! Zal waarschijnlijk vanaf uurtje of 20 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Gister de Masamune gekocht. Wat een irritant geluid maakt dat ding. _O-
Maar goed. Werd wel eens tijd om de batmobile in te wisselen.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
ButsMG schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:02:
Gister de Masamune gekocht. Wat een irritant geluid maakt dat ding. _O-
Maar goed. Werd wel eens tijd om de batmobile in te wisselen.
De Esper maakt ook zo'n vervelend geluidje. Maar topautootje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

OzzieMann schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:43:
[...]

De Esper maakt ook zo'n vervelend geluidje. Maar topautootje!
Helemaal mee eens, mijn car of choice op dit moment. Maar die twee Japanse wagens klinken inderdaad voor geen meter. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Ik speel eigenlijk alleen met de Backfire. Maar dat is puur omdat ik hem er cool uit vind zien :+

Van de week trouwens wel een "zeer zeldzaam raketspoor" gekregen, namelijk bliksems. Ziet er wel vet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit valt onder spam/werving

[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 24-07-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Gisteren, na het zien van een filmpje van The Gaming Lemon, een season gestart i.p.v. online te spelen.

Heb er een 3 vs 3 season van gemaakt op Pro niveau. Die bots maken af en toe nog serieus leuke doelpunten! :P

Helaas tikken ze hem ook nog wel eens in eigen doel |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het volgende bericht plaats ik onder voorbehoud. Ik weet nog niet of het deze week haalbaar is. En of het mij lukt om dit te organiseren. Hier dan graag begrip voor

Is er hier een behoefte aan een ONO-event (One Night Only) op PC en PS4? Ik zit een beetje met dit idee te spelen aangezien ik merk dat er best wel getalenteerde RL spelers onder ons zijn (in dit topic) maar er heel weinig gespeeld wordt in toernooi vorm. Opzet staat nog niet in zijn geheel vast, feedback hoe jullie het eventueel zouden doen zou ik waarderen.
De allereerste Tweakers Open voor Rocket League is een feit!

Maximaal 16 teams a 2 personen zullen het tegen elkaar opnemen in een one night event. Event zal worden gestreamed door verschillende casters (eventueel met mic, zolang er gameplay voorhanden is) en het Rocket League topic op Tweakers zal worden gebruikt als officieel informatiepunt.

Het evenement is zo opgesteld dat er 4 groepen van 4 teams zullen worden gemaakt (bij minder kan dit fluctureren) en waar nummers 1 + 2 doorgaan naar de volgende ronde. De verliezer zal na elke ronde afvallen (knock-out) waardoor we de snelheid in het toernooi houden.

Hoe doe ik mee?

Meedoen doe je door je te registeren als team op dit toernooi (TweOpRL). Daarnaast is het handig om een account te hebben op Tweakers zodat het onderling communiceren en het voorbereiden van de matches (private match aanmaken, wachtwoord delen) makkelijk gaat.

Inschrijven doe je per team op de website van challonge. Deze website maakt automatisch ook de brackets/groepen voor de teams. Dus zelf iets onderling organiseren hoeft niet. Hou er rekening mee dat je een UUR vantevoren moet inchecken. Doen teams dit niet dan heb je kans dat je in een oneven groep terechtkomt. Mocht dit zich voordoen dan zullen we dit bij aanvang bekijken.

Om een zo eerlijk mogelijk speelveld te garanderen zijn er bij maximaal aantal deelnames 8 plekken vrij voor PC en 8 plekken voor PS4 spelers. Bij minimaal aantal deelnemers is dat elk 4 per platform.

[Stel] Zelf heb ik een account op Tweakers, maar mijn teamgenoot niet. Mag ik dan toch meedoen?

Dat mag. Het enige wat ik van je vraag is om de naam van je teamgenoot door te geven. Hou er dan wel rekening mee dat JIJ en niet je teamgenoot het aanspreekpunt is voor andere spelers, en je dus duidelijk moet communiceren én aanwezig zijn.

[Stel] De matches zijn ingedeeld maar krijg helemaal geen contact met het andere team. Wat doe ik?

Laat dit zo snel mogelijk weten in het Rocket League topic op Tweakers. Geef daarin de naam van het team door waartegen je speelt én wie het contactpersoon zou moeten zijn (naam op Tweakers). Mocht deze persoon niet reageren binnen 10 minuten (om snelheid in het toernooi te houden) krijgt het team dat WEL aanwezig was een automatische win toegewezen.

[Stel] Ik zou graag de verschillende games willen zien. Is dit mogelijk?

Dat is zeker mogelijk, en dit verwachten wij ook. Van elke wedstrijd eisen we ten minste van 1 persoon van elk team gameplaybeelden (PS4). Dit zodat er ook meegekeken kan worden door kijkers. Tenslotte is Rocket League ook voor de amusement!

Alleen een uitslag posten is voor ons niet voldoende. Wil je niet/kan je niet stream omdat je geen Youtube of Twitch hebt zou ik het toch doen.

[Stel] Wanneer besluit je of dit toernooi doorgaat? (Bij x aantal deelnemers)

Ik hoop natuurlijk op zoveel mogelijk deelnemers. Maar mijn voorkeur gaat uit naar even aantallen. Minimaal aantal deelnemers is 8 teams (16 personen). Bij minder heeft de opzet die is gekozen geen nut en heeft het ook geen zin om er tijd in te steken

[Stel] Wat een leuk idee. Hier wil ik aandacht aan schenken. Hoe doe ik dat?

Het delen via de FP van Tweakers kan altlijd helpen. Daarnaast via andere gamewebsites of social media kanalen die wellicht een Rocket League divisie hebben. De harde eis blijft staan dat tenminste 1 teamgenoot een account op Tweakers moet hebben waar mee te communiceren valt. Zo niet dan valt dat team die zich heeft ingeschreven af!

[Stel] Er registeren zich nu allemaal mensen die maar net een dag lid zijn. Dit is oneerlijk!
Het is natuurlijk leuk dat veel mensen zich aanmelden voor dit evenement. Maar het blijft een evenement onder de paraplu van Tweakers. Spelers die langer dan de aanmelddatum van dit idee lid zijn krijgen voorrang (Discriminatie!)

[Stel] Heel erg leuk allemaal maar waar speel ik voor? Tweakers Minibar, Rocket League gear?

Allereerst speel je natuurlijk voor fun én de ervaring in de game. Het niveau zal verschillen van beginner tot vergevorderde samoerai maar ook daar leer je van. Wie weet wordt dit een maandelijk iets. Who knows.

© TO/RocketLeagueNL
Dit is het idee waarmee ik aan het stoeien was. Wat denken jullie, is zoiets haalbaar om met 16 teams te doen? Datums etc staan zeker nog niet vast.

[ Voor 17% gewijzigd door The Outlaw op 25-07-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Er is nog een toernooi wat nog steeds afgemaakt moet worden
RIP PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 14:46

Szwoar

En door

Ik denk niet dat dat toernooi ooit nog afgemaakt wordt haha, jammer dat het bovenstaande alleen PS4 wordt :/

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
En dus ook een opmerking The Outlaw

Het is niet het eerste toernooi en het is zeker niet open :-)
Go Go Cross Platform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Waarom niet gewoon een open platform ONO? Ik ken wel een paar mede tweakers (op PC) en wat maten van mij (ook PC) die wel mee willen doen. Het maakt toch niet uit welk platform je speelt?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cybergamer schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:25:
Waarom niet gewoon een open platform ONO? Ik ken wel een paar mede tweakers (op PC) en wat maten van mij (ook PC) die wel mee willen doen. Het maakt toch niet uit welk platform je speelt?
Ik heb er op zich geen problemen mee. Maar dan wil ik wel een evenredig speelveld van PC en PS4 spelers (4-4 of 8-8). Leuk dat je vrienden willen meedoen maar zoals geschreven gaan Tweakers voorlopig voor tenzij er nog een tekort is bij de uiteindelijke inschrijfdatum. (nader te bepalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
The Outlaw schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:45:
[...]

Ik heb er op zich geen problemen mee. Maar dan wil ik wel een evenredig speelveld van PC en PS4 spelers (4-4 of 8-8). Leuk dat je vrienden willen meedoen maar zoals geschreven gaan Tweakers voorlopig voor tenzij er nog een tekort is bij de uiteindelijke inschrijfdatum. (nader te bepalen).
wat maakt de verhouding PS4/PC nou weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
looyenss schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:47:
[...]

Dat vraag ik mij dus ook af. Volgens mij is het gewoon hetzelfde (incl. xbox). De auto's gaan echt niet sneller oid. Maar ik kan iets gemist hebben...

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 25-07-2016 14:57 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de PC spelers niet de enige zijn die in dit topic vertoeven. Zijn ook genoeg PS4 spelers hier. Maar het kan zijn dat dat jullie niet is opgevallen. Om die reden dan ook dat ik ook hen eventueel een kans wil geven om mee te doen.

Mocht dat uitblijven kunnen we alsnog besluiten om dan mensen van de PC toe te laten. Het is niet een PC Only event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
The Outlaw schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:10:
Omdat de PC spelers niet de enige zijn die in dit topic vertoeven. Zijn ook genoeg PS4 spelers hier. Maar het kan zijn dat dat jullie niet is opgevallen. Om die reden dan ook dat ik ook hen eventueel een kans wil geven om mee te doen.

Mocht dat uitblijven kunnen we alsnog besluiten om dan mensen van de PC toe te laten. Het is niet een PC Only event.
duuuude whats your problem 8)7 :? niemand zegt toch dat het een pc only event is.. hoe meer mensen hoe beter juist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
looyenss schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:11:
[...]

duuuude whats your problem 8)7 :? niemand zegt toch dat het een pc only event is.. hoe meer mensen hoe beter juist..
Dat is niet wat ik lees uit je comments.
looyenss schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:47:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
The Outlaw schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:13:
[...]

Dat is niet wat ik lees uit je comments.
[...]
RIP..

beter lezen..

So anyway:
Szwoar schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:17:
Ik denk niet dat dat toernooi ooit nog afgemaakt wordt haha, jammer dat het bovenstaande alleen PS4 wordt :/
Zullen we het toch nog proberen af te maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik ben meteen voor het afronden van ons laatste toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 08:07
looyenss schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:15:
Er is nog een toernooi wat nog steeds afgemaakt moet worden
RIP PS4
https://docs.google.com/s...rvf1MsvA/edit?usp=sharing

GO GO JONGENS AFMAKEN !!

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Heb de vrijheid genomen het spreadsheet aan te passen met de (voorlopige) opstelling van de halve finales. Voor zover ik dit even snel kan opmaken uit de ingevulde uitslagen lijkt dit mij eerlijk, maar als dit aangepast moet worden kan dat altijd.

Ik kan zelf doordeweeks vrijwel iedere avond tot 21:30/22:00, dus ik hoor wel wanneer de wedstrijd gespeeld moet worden (Bullettooth en mijzelf als Bravo zijnde) :)

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Same here, alleen ben ik er vaak tot later. Heb monkey ook vast uit zn winterslaap gehaald. lets bring it on!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Lets do it :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

I'm in!

Oke mensen, wanneer gaan we de matches doen? Morgen en overmorgenavond om 21:00 uur een idee?

[ Voor 87% gewijzigd door Bullettooth op 26-07-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
The Outlaw schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:10:

Dat begrijp ik :)

Maarrrr, we kunnen toch ook gewoon mixed spelen? Of zijn er significante verschillen in gameplay ed waardoor het niet eerlijk is?

[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 06-08-2016 17:07 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
Cybergamer schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:06:
[...]

Dat begrijp ik :)

Maarrrr, we kunnen toch ook gewoon mixed spelen? Of zijn er significante verschillen in gameplay ed waardoor het niet eerlijk is?
Ja. Meer FPS en aimbot. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De RLCS finales beginnen over 40 minuten. Alle grote namen uit de US en Europa doen mee waaronder The Flying Dutchmen. Meekijken kan hier: https://www.twitch.tv/rocketleague

Morgen volgt er ook een announcement voor de volgende update voor Rocket League, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:20
PdeBie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:31:
Ik speel eigenlijk alleen met de Backfire. Maar dat is puur omdat ik hem er cool uit vind zien :+

Van de week trouwens wel een "zeer zeldzaam raketspoor" gekregen, namelijk bliksems. Ziet er wel vet uit :P
Zo rare is die volgens mij niet aangezien ik meerdere ken die deze hebben :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flying Dutchmen pakt de winst tegenover Kings of Urban. Toch wel een van dé beste NA teams die er zijn. Gaan straks spelen tegen of IBPCosmic of Flipside. Die zijn echt heel sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Sn3gG3l schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 20:22:
[...]

Zo rare is die volgens mij niet aangezien ik meerdere ken die deze hebben :)
Extreem rare inderdaad, heb er maar acht van 8)7 |:(

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
The Outlaw schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:31:
Flying Dutchmen pakt de winst tegenover Kings of Urban. Toch wel een van dé beste NA teams die er zijn. Gaan straks spelen tegen of IBPCosmic of Flipside. Die zijn echt heel sterk.
Ze choken net wel tegen iBP, aardige kansen voor open goal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ykathmann schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:58:
[...]

Ze choken net wel tegen iBP, aardige kansen voor open goal...
Dogu 2x met een voorzet voor de goal. Die had Vogan inderdaad moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Vreemde shit die placements, ik speel 10 potjes met een challenger 2. 4x gewonnen helaas maar, maar constant tegen challenger 1/2. Van die 6 losses ook 5 na overtime en redelijk wat punten ook bij een loss.

En dan kom je in Prospect 1...wtf spel. Het eerste potje na de placement was dus ook gelijk een walkover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Als dat alles is :*)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD2k3
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 11:51
Terranova schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 03:06:
Vreemde shit die placements, ik speel 10 potjes met een challenger 2. 4x gewonnen helaas maar, maar constant tegen challenger 1/2. Van die 6 losses ook 5 na overtime en redelijk wat punten ook bij een loss.

En dan kom je in Prospect 1...wtf spel. Het eerste potje na de placement was dus ook gelijk een walkover.
Je punten die je hebt in het potje zelf tellen niet mee voor je ranking dus het gaat alleen maar om winnen/verliezen ;)

Je kan hier live je ranking punten volgen: http://rltracker.pro/live_tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
JD2k3 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:44:
[...]

Je punten die je hebt in het potje zelf tellen niet mee voor je ranking dus het gaat alleen maar om winnen/verliezen ;)

Je kan hier live je ranking punten volgen: http://rltracker.pro/live_tracker.
Zo dat is wel heel jammer. Dus goed meedoen tegen challengers(en een paar winnen) is dus niets waard. Nouja ik stop nu gewoon wel weer. Geen reet aan tegen prospects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
En ze hebben gewonnen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist is er ook een nieuwe update aangekondigd: Rumble Mode. Deze zal in September komen. Een fun update met verschillende power-ups die elke wedstrijd onvoorspelbaar maken

http://www.rocketleaguega...-league-rumble-september/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Misschien een beetje te.... Mja als je dronken bent is alles leuk. :-)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Ja zag de trailer, wel aardig. Denk alleen dat het net zo slecht word gespeeld als hoops en snow day ;-)
leuk voor de enkele keer. Meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is maar een deel van de update. Meer zal nog worden aangekondigd

Aldus: https://twitter.com/mrcoreydavis/status/762364769017798656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Houd van dit soort dingen, geeft aan dat de developers net zoals ons zijn; Gewoon fun hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:00:
[...]

Zo dat is wel heel jammer. Dus goed meedoen tegen challengers(en een paar winnen) is dus niets waard. Nouja ik stop nu gewoon wel weer. Geen reet aan tegen prospects
Als je blijft winnen ga je steeds sneller omhoog.

In het begin ga je ongeveer 1 div omhoog per wedstrijd, maar dit neemt toe naarmate je meerdere wedstrijden wint achter elkaar.

Als je écht zo goed bent kan je makkelijk in een avondje uit prospect klimmen ;)

Ik was binnen een week na het nieuwe seizoen weer rising star in de meeste playlists. Alleen solo 3s kostte wat extra moeite.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 14-09 16:38
Tsjong dat ik dit topic nu pas zie joh

Ik speel Rocketleague ook al een tijdje maar ben helaas ooit begonnen met toetsenbord en dat krijg ik er nu niet meer uit hahaha wel een controller gekocht maar blijft onwennig, Meer mensen hier die het met toetsenbord spelen?

Wat me opvalt dat niemand het hier over de RL trainer heeft, http://www.rocketleaguetrainer.com/p/download.

In mijn ogen onmisbaar en 10x beter dan de trainer in het spel en veeeeeeul uitgebreider :P
Hij verdient in mijn ogen iig een plekje in de TS

En is het nog mogelijk om mij en een team maatje op te geven voor dit tournooitje? wij spelen op PC

[ Voor 8% gewijzigd door WeeDzi op 08-08-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
WeeDzi schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:01:

Ik speel Rocketleague ook al een tijdje maar ben helaas ooit begonnen met toetsenbord en dat krijg ik er nu niet meer uit hahaha wel een controller gekocht maar blijft onwennig, Meer mensen hier die het met toetsenbord spelen?

Wat me opvalt dat niemand het hier over de RL trainer heeft, http://www.rocketleaguetrainer.com/p/download.
[video]

In mijn ogen onmisbaar en 10x beter dan de trainer in het spel en veeeeeeul uitgebreider :P

En is het nog mogelijk om mij en een team maatje op te geven voor dit tournooitje? wij spelen op PC
Doe jezelf een plezier en ga met controller spelen :D
Ik heb ongeveer 300 uur met toetsenbord gespeeld en toen de switch gemaakt. Had ik veeeeel eerder moeten doen. Controller maakt je mechanics zoveel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
ik zit nu net op 300 uur :P

maar ik weet et maar kan er niet echt aan wennen.... wat is een goede button layout voor de controller?

[ Voor 25% gewijzigd door WeeDzi op 08-08-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed, wereldklasse is het misschien niet. Gewonnen hebben we ook niet. Maar een OT spelen van ruim 5 minuten is knotsgek.

Met dank aan Ozziemann en Smashorn (a.k.a The Duifmeneer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:27
Ai en wel verloren. Heb wel eens met die Ozziemann gespeeld maar totaal geen team speler. Doet er alles aan om je goals te jatten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Utoka schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 07:55:
Ai en wel verloren. Heb wel eens met die Ozziemann gespeeld maar totaal geen team speler. Doet er alles aan om je goals te jatten :p
Zie je wel , ik dacht het ligt aan mij maar ozzie goaltjes dief !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:20
Dat mensen dit in het Nederlands spelen, luchtschot hahaha. Maar goed ieder zijn ding zullen we maar denken :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Sn3gG3l schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:11:
Dat mensen dit in het Nederlands spelen, luchtschot hahaha. Maar goed ieder zijn ding zullen we maar denken :)
Heilige koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Sn3gG3l schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:11:
jup. snap ik ook niet xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

The Outlaw schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 01:18:
Goed, wereldklasse is het misschien niet. Gewonnen hebben we ook niet. Maar een OT spelen van ruim 5 minuten is knotsgek.

[video]
Dat was pijnlijk om te kijken :D

Wel spannende Overtime inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
MonkeySleeve schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Dat was pijnlijk om te kijken :D

Wel spannende Overtime inderdaad.
heeel pijnlijk om te kijken :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
The Outlaw schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 01:18:

[video]
Zo'n overtime is erg leuk :) Krijg je op een gegeven moment kramp in je handen van.

Tip: Pak wat meer kleine boosts op, vooral rond je eigen goal. Dan kan je beter verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Smashorn maakte daar een flinke fout door niet te dunken, en jouw aerial skills mogen nog wat beter :+ :+ ik weet niet of je boost had, maar je had een korte bocht naar rechts kunnen maken (ipv achteruit, dan had je een reverse aerial kunnen doen, maar weet niet of je dat had gered) en 'm op die manier voor het doel uit de lucht kunnen tikken. Maargoed, daar heb je nu niets aan natuurlijk :). Ik mis sowieso wel handrem gebruik in je spel :)

[ Voor 67% gewijzigd door spokje op 09-08-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spokje schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:39:
Smashorn maakte daar een flinke fout door niet te dunken, en jouw aerial skills mogen nog wat beter :+ :+ ik weet niet of je boost had, maar je had een korte bocht naar rechts kunnen maken (ipv achteruit, dan had je een reverse aerial kunnen doen, maar weet niet of je dat had gered) en 'm op die manier voor het doel uit de lucht kunnen tikken. Maargoed, daar heb je nu niets aan natuurlijk :). Ik mis sowieso wel handrem gebruik in je spel :)
Ik mag al blij zijn dat ik de weg naar voren weet te vinden haha. Voor de fun is het gewoon leuk, en ach. Dan maar geen Flying Dutchmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
WeeDzi schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:01:

[video]

Ik ben na 40/50 uur van keyboard na controller over gestapt. iets meer dan een halve week geduurd voor mijn Muscle Memory me niet meer tegen werkte tenminste niet meer zo erg als er na. En heb nu totaal 170 Uur in zitten. En kan niet meer terug naar Muis en Keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
True :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
Psyonara schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:43:
[...]

Ik ben na 40/50 uur van keyboard na controller over gestapt. iets meer dan een halve week geduurd voor mijn Muscle Memory me niet meer tegen werkte tenminste niet meer zo erg als er na. En heb nu totaal 170 Uur in zitten. En kan niet meer terug naar Muis en Keyboard.
Ja ik probeer het ook al een tijdje maar val toch elke keer weer terug, maar ff doorzetten dus :)

Wat is een goede knoppen laypout voor de Xbox controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik gebruik de standaard layout met uitzondering van boost. Die heb ik van rood (x geloof ik?) naar R1 gezet en dan geef je gas met je middelvinger en boost je met je wijsvinger.

[ Voor 24% gewijzigd door spokje op 09-08-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

WeeDzi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:14:
[...]

Ja ik probeer het ook al een tijdje maar val toch elke keer weer terug, maar ff doorzetten dus :)

Ik heb dezelfde layout als spokje, alles standaard alleen boost naar R1. Werkt goed, en zal je later helpen als je moet airrollen in de lucht terwijl je boost.

Wat zijn de ranks van mensen hier nu eigenlijk? Ben wel benieuwd hoever iedereen vooruit is gekomen. Zelf ben ik nog aardig laag (vind ik zelf), maar veel ranked zit er na het werken helaas niet in nu. 3s is niet helemaal mijn ding, dus daar ben ik ook relatief laag in.

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198020595359.png
Ranks van rocketleaguestats.com gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
WeeDzi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:14:
[...]

Echt even doorbijten, ik had het pas na een week of 2 onder de knie. Kwa knoppen is wat lastig gezien ik een Ps3 controller gebruik op PC.

ABXY knoppen kan ik even niet zo uit de kop halen.

Sommigen hebben de Drift/Spin knop daar tussen zitten geloof ik. Die heb ik op L1 (Top) R1 is stand.

Turbo en Springen zijn zelfde locatie. de rest is reset en of ball camera lock. L2 en R2 is gewoon remmen- achteruit /gas geven.

Geloof dat veel mensen de R1 hadden voor Driften/ airspinnen. Maar toen ik aan de controller moest wennen had ik moeite goed aan sturen met gas en dat erbij. en Remmen/achteruit gebruikte ik niet zoveel dus die heb ik toen maar op L1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Ik heb alleen de airroll op de xbox controller (default X) vervangen door de LB-knop, zodat ik tegelijkertijd kan boosten en airrollen (voor de freestyles :+)

[ Voor 0% gewijzigd door PickleRick op 09-08-2016 16:23 . Reden: Spellingsfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Airrol op mijn rechter stick(links en rechts) gezet zodat ik uberhaupt geen knoppen hoef in te drukken :)
Szwoar schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

Ik heb dezelfde layout als spokje, alles standaard alleen boost naar R1. Werkt goed, en zal je later helpen als je moet airrollen in de lucht terwijl je boost.

Wat zijn de ranks van mensen hier nu eigenlijk? Ben wel benieuwd hoever iedereen vooruit is gekomen. Zelf ben ik nog aardig laag (vind ik zelf), maar veel ranked zit er na het werken helaas niet in nu. 3s is niet helemaal mijn ding, dus daar ben ik ook relatief laag in.

[afbeelding]
Niet zo best dit seizoen, had echt geen zin om 1v1 te gaan doen :P

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198067243746.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Is dit spel eigenlijk gebaseerd op de Counterstrike soccer maps?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Luxicon schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:58:
Is dit spel eigenlijk gebaseerd op de Counterstrike soccer maps?
Denk het niet, tis een direct vervolg op Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
Szwoar schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

[afbeelding]
Lol en waar vind ik de layout van Spokje :P

Dit is mijn ranking op dit moment, helaas niet al te hoog omdat mijn teammaatjes waar ik vaak mee speel nog redelijk lerende zijn (niet dat ik pro ben hahaha)

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197986345140.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
MonkeySleeve schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:59:
[...]

Denk het niet, tis een direct vervolg op Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars.
Hm, die is in 2008 uitgekomen, misschien dat die erop gebaseerd is? De basis is precies zo, maar dan met je Countertstrike mannetjes. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
WeeDzi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:02:
[...]

Lol en waar vind ik de layout van Spokje :P

Dit is mijn ranking op dit moment, helaas niet al te hoog omdat mijn teammaatjes waar ik vaak mee speel nog redelijk lerende zijn (niet dat ik pro ben hahaha)

[afbeelding]
Mijn layout is alleen boost naar R1 :) rest standaard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
ik ben laatste dagen eindelijk weer beetje op dreef :

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197992252776.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Op dit moment teveel om te spelen en te weinig tijd.
Dit seizoen nog niet op pijl van vorige seizoen

Afbeeldingslocatie: https://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561198041534400.png

Pagina: 1 ... 18 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ