Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 08:07
Bullettooth schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:06:
Jenpet, je zou best wel mee mogen doen wat mij betreft.

Maar de voorkeur gaat wel even uit naar PC spelers ivm communicatie (discord, TS) tijdens de eventuele wedstrijden.
Ik heb alle middelen voor de pc dus dat is niet erg :) en ik moet trouwens zeggen mijn rang zegt niet veel want speel ik met betere spelers speel ik vaak goed mee op dat niveau.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Nice, dan hebben we 5 man bij elkaar. Moeten we maar eens een paar oefenpotjes gaan plannen wat mij betreft. :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Bullettooth schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:34:
Nice, dan hebben we 5 man bij elkaar. Moeten we maar eens een paar oefenpotjes gaan plannen wat mij betreft. :)
We zitten eerder in je team dan je eerste teamgenoten Pig :P

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Yep, die hebben wat moeite met aanmelden volgens mij. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Sinds de laatste patch gaat het bij mij echt heel kut. Ik mis veel, raak aerials verkeerd of helemaal niet. Raak ballen verkeerd of heb een verkeerde flip te pakken. Beetje neerwaardse spiraal. Ligt het aan mij of is er (op de Xbox One versie) iets veranderd waardoor het allemaal net effe anders is geworden? Heb ook allerlei verschillende auto's geprobeerd maar dat haalde eigenlijk niks uit. En veel tegenstanders hebben van die frutgoals terwijl ze zichtbaar slechter zijn dan ons. Iemand tips om de mojo weer terug te krijgen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Er zijn wat wagens generfd, wellicht moet je eens een paar andere wagens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
Voor de mensen die zich willen opgegeven voor het tournament van a.s. weekend:
linkje: https://rocketleagueesports.com/register

Ik heb me ook ingeschrenven, ik maak geen schijn van kans maar lijkt me toch leuk om mee te doen. Ook overigens nog geen team :P.

[ Voor 38% gewijzigd door Hunter23 op 06-06-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:07

Whaam

Meer beter

Heel tempting, maar ik mis af en toe nog ballen waardoor ik denk dat ik me maar beter verre van offline houd voorlopig :P

Wat zijn de eisen voor de tournament trouwens? Hoe vaak moet je online zijn e.d.?

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Laatst online: 08-09 19:23
Op de site staat het volgende:

"Start registering for the RLCS by filling out this form. But remember, you must be 15 years or older in order to participate. You'll also need a copy of Rocket League, a valid Steam ID or PlayStation ID with PlayStation Plus, and definitely check our Tournament Rules before you sign up.

For questions about RLCS registration or assistance with the process, please email hello@smash.gg.
For general questions about the RLCS, email admin@rocketleagueesports.com.

Registration, including creating and joining teams, ends at 11:59 pm PDT (UTC-7) June 6 / 8:59 am CEST (UTC+2) June 7."

Zover ik (even snel) heb kunnen zien, stond er niks met betrekking tot hoevaak je online moet zijn.
Overigens is de inschrijving verlopen. Good luck voor de gene die mee doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Vandaag RL eens geinstalleerd op de Xbox One, omdat ze nu een gratis probeer periode hebben.
Werkt lekker verslavend :)

Besturing is inderdaad easy to learn, hard to master. Vooral dat 'vliegen' is echt even wennen.
Nu 5 potjes gespeeld, waarvan 1 verloren en de rest gewonnen. Ook al een aantal keer gescoord.

Ik denk dat ik deze game wel aan ga schaffen. Vermaak me er prima mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
PdeBie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:31:
Ik denk dat ik deze game wel aan ga schaffen. Vermaak me er prima mee :)
Zeker de moeite waard! :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Ja vermaak me goed. Heb de game inmiddels dan ook maar gekocht voor de XBox One :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:07

Whaam

Meer beter

Zo verslavend... ik heb er nu 33 uur inzitten en ik kan nog geen drol :P

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Gewoon lekker doorgaan, rond de 300 uur gaat er wel een keer een lampje branden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Ik heb SARPBC veel gespeeld op de PS3 dus rijden en bal raken kon ik wel, maar vliegen moest ik nog volledig leren. Zit nu 300+ uur in RL en dat is nu dus ook wel in de pocket, maar je kunt met deze game altijd blijven doorleren. Dat is wel het leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
Bullettooth schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:18:
Gewoon lekker doorgaan, rond de 300 uur gaat er wel een keer een lampje branden. ;)
En als je dan 2 dagen niet speelt is dat lampje net zo hard weer uitgegaan... }:O

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

OzzieMann schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:43:
[...]

En als je dan 2 dagen niet speelt is dat lampje net zo hard weer uitgegaan... }:O
Muhahaha... dat is so true... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Eergister begonnen met Rocket League, ook al is t een arcade spel, het is mijn lievelingsgame op dit moment die ik het allermeeste ga spelen komende tijd. Wat een geweldig spel!

Alleen een paar vraagjes:

1. Is er een teamspeak van tweakers voor deze game? Zo ja, welke?
2. Zou iemand mij aub een youtuber of goede site willen geven die uitstekende guides voor deze game maakt? Want ik kan wel nogal wat guides gebruiken. Op zich raak ik de bal nu wel haha, maar als die hoog in de lucht is dan mag ik blij zijn als ik in een straal van 10 meter kom. Ik weet wel hoe ik met de auto de lucht in kan(Springen en dan neus van de auto naar boven en boosten toch? Moet ik trouwens een keer springen of zo'n doublejump doen?) maar mag blij zijn als ik m raak laat staan er richting aan geven.. Zelfs tutorials zijn te moeilijk..
3. Alle downloadbare content voor deze game (zoals de batmobile nu) gaan die ook weer weg? Ik zie bv bij de openingspost van dot forum een busje die ik niet in t spel heb en ook niet te downloaden is. Met andere woorden: Is de downloadbare content tijdelijk en komt die content ook niet meer terug, want dan moet ik snel wat dingetjes gaan kopen haha.
4. Iemand nog algemen tips en tricks voor me?

Klinkt als een soort vragenlijstje excuses hiervoor, maar dit zijn de dingen die ik me gewoon afvraag en hierna zullen jullie niet meer veel last van mij hebben(als t goed is alleen nog maar plezier)!

Edit: Heb het busje van de openingspost al gezien, maar mn vraag geld nog steeds voor de batmobile etc

[ Voor 3% gewijzigd door N.Uckerman op 15-06-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
N.Uckerman schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:12:

2. Zou iemand mij aub een youtuber of goede site willen geven die uitstekende guides voor deze game maakt? Want ik kan wel nogal wat guides gebruiken. Op zich raak ik de bal nu wel haha, maar als die hoog in de lucht is dan mag ik blij zijn als ik in een straal van 10 meter kom. Ik weet wel hoe ik met de auto de lucht in kan(Springen en dan neus van de auto naar boven en boosten toch? Moet ik trouwens een keer springen of zo'n doublejump doen?) maar mag blij zijn als ik m raak laat staan er richting aan geven.. Zelfs tutorials zijn te moeilijk..
Deze youtube playlist zou je wel even bezig moeten houden :)

YouTube: Rocket League: Tips, Techniques, Tactics, Trainings, Tutorials and t...
3. Alle downloadbare content voor deze game (zoals de batmobile nu) gaan die ook weer weg? Ik zie bv bij de openingspost van dot forum een busje die ik niet in t spel heb en ook niet te downloaden is. Met andere woorden: Is de downloadbare content tijdelijk en komt die content ook niet meer terug, want dan moet ik snel wat dingetjes gaan kopen haha.
Dat busje was volgens mij een playstation exclusive toen het spel uitkwam. Denk niet dat ze DLC opeens gaan verwijderen als je een auto gekocht hebt hoor :P

[ Voor 21% gewijzigd door PickleRick op 16-06-2016 09:07 ]

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Hallo iedereen,

Eergister begonnen met Rocket League, ook al is t een arcade spel, het is mijn lievelingsgame op dit moment die ik het allermeeste ga spelen komende tijd. Wat een geweldig spel!

Klinkt als een soort vragenlijstje excuses hiervoor, maar dit zijn de dingen die ik me gewoon afvraag en hierna zullen jullie niet meer veel last van mij hebben(als t goed is alleen nog maar plezier)!

Edit: Heb het busje van de openingspost al gezien, maar mn vraag geld nog steeds voor de batmobile etc
Als ik je een tip mag geven en het klinkt heel ouderwets maar je kunt de guides etc volgen maar gevoel en inzicht krijg je door veel te spelen , alles moet op een automatische piloot gaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Hallo iedereen,

Precies wat Jenpet zegt. Denk dus ook nu al na over je controller layout, want als je eenmaal de auto pilot hebt is het irritant om na 700 uur een knop te wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Dat is inderdaad heel belangrijk! Airroll + handbrake op LB/L1. Rest zou ik default laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

looyenss schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:18:
[...]

Precies wat Jenpet zegt. Denk dus ook nu al na over je controller layout, want als je eenmaal de auto pilot hebt is het irritant om na 700 uur een knop te wijzigen :)
Dat klinkt alsof je uit ervaring spreekt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

BobbyDgtl schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:29:
Dat is inderdaad heel belangrijk! Airroll + handbrake op LB/L1. Rest zou ik default laten.
Maar hoe doe je dan boosten en springen tegelijk :P Ik heb mijn boost juist op L1 staan.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Die 2 knoppen staan default naast elkaar, en zijn perfect met je duim samen in te houden. Wat ik voorstel is denk ik de meeste gebruikte config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

BobbyDgtl schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:34:
Die 2 knoppen staan default naast elkaar, en zijn perfect met je duim samen in te houden. Wat ik voorstel is denk ik de meeste gebruikte config
Ja maar je moet ze juist niet samen inhouden aangezien je de jump moet timen. Dus zit je alleen maar boost in te drukken en dan moet je ineens jump indrukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Dat is helemaal geen probleem. Bijvoorbeeld bij de quick take-off moet je wel paar keer de combo doen: Continu boosten + jump + tilt back + doublejump. Rechterkant van je duim op boost, en om te springen de linkerkant er op rollen. Is echt vrij standaard handeling in veel games denk ik zelfs.

Waar staat je airroll/handbrake op jouw schema? indien default (PS: vierkantje / Xbox: X), dan zie ik bij jouw controls ook wel niet echt problemen. Handrem, airrollen en springen moet je gewoon kunnen doen in combo met boosten; voor de rest maak het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Als je toch van nul moet beginnen kan je mss beter airroll left op L1 en airroll right op R1 zetten. Enigste probleem dat ik dan zie is dat handrem + boost niet gaat. Of je moet boost op A zetten en jump op B. Dan heb je onafhankelijke airroll knoppen en handbrake+boost en jump+boost beschikbaar. Moest ik van 0 beginnen zou ik wss die lay-out willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

BobbyDgtl schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:26:
Dat is helemaal geen probleem. Bijvoorbeeld bij de quick take-off moet je wel paar keer de combo doen: Continu boosten + jump + tilt back + doublejump. Rechterkant van je duim op boost, en om te springen de linkerkant er op rollen. Is echt vrij standaard handeling in veel games denk ik zelfs.

Waar staat je airroll/handbrake op jouw schema? indien default (PS: vierkantje / Xbox: X), dan zie ik bij jouw controls ook wel niet echt problemen. Handrem, airrollen en springen moet je gewoon kunnen doen in combo met boosten; voor de rest maak het niet uit.
Airrol zit gewoon op vierkantje, maar heb dit ook ingesteld op de rechterstick Links/rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 11:58
[Video: https://i.imgur.com/uYmJdaJ.mp4] Ik ging stuk toen ik op mijn vriend landde :,D

[ Voor 12% gewijzigd door Juice. op 19-06-2016 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Vandaag begin nieuw seizoen en een hoop updates , ik ben benieuwd.

http://www.rocketleaguegame.com/game-info/neo-tokyo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Underpass in competitive playlist vind ik wel jammer. Ik ben fan van wasteland, maar underpass speelt wel in de verste verte niet zoals de gewone maps...
Nu ja, we zullen wel zien zeker? Veel heb ik rocket labs nog niet gespeeld.

Wanneer komt de update uit? Vanavond 23u zoals de meeste?

[ Voor 11% gewijzigd door BobbyDgtl op 20-06-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 14:46

Szwoar

En door

Dacht gelezen te hebben dat de nieuwe update 19:30 London tijd uitgerold wordt. Dus om 20:30 onze tijd zal de update gedaan worden.

Heb het net gered tot Champion, dus ik krijg alle boosts in het nieuwe Season :D. Ben ook erg benieuwd naar de komende updates, de hype is real!

Edit: daarbij, iemand de RLCS gevolgd? Moet zeggen dat de Flying Dutchmen het veelbelovend goed doen!

[ Voor 15% gewijzigd door Szwoar op 20-06-2016 09:42 ]

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Ik heb er alvast weer zin in om vanavond of morgen opnieuw mijn ranking in orde te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
BobbyDgtl schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:20:
Underpass in competitive playlist vind ik wel jammer. Ik ben fan van wasteland, maar underpass speelt wel in de verste verte niet zoals de gewone maps...
Nu ja, we zullen wel zien zeker? Veel heb ik rocket labs nog niet gespeeld.

Wanneer komt de update uit? Vanavond 23u zoals de meeste?
Jammer inderdaad van de underpass. Het is van de Lab maps wel degene die nog enigszins speelt als de gewone maps en waar je wint dankzij goed spel en tactiek. In de maps Utopia retro en Double spelen geluk en toeval een grotere rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Sjurm schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:05:

Jammer inderdaad van de underpass. Het is van de Lab maps wel degene die nog enigszins speelt als de gewone maps en waar je wint dankzij goed spel en tactiek. In de maps Utopia retro en Double spelen geluk en toeval een grotere rol.
Ondanks dat ik wastelands maar niet onder de knie krijg, ben ik toch wel blij dat er variërende maps worden toegevoegd, anders gaat het toch sneller vervelen denk ik. Andere maps vragen om een andere speelstijl en dus om het vermogen van spelers om daar mee om te kunnen gaan, in plaats van alleen maar dezelfde trucjes op dezelfde maps. Ben benieuwd hoe neo tokyo gaat spelen, nog niet echt veel gespeeld in rocket labs, maar vond het wel de leukste.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
maar ook wel leuk dat je nu eigenlijk een soort podium krijgt op het einde van de match , denk dat het voor vele mensen weer een reden is om de leukste auto in elkaar te flansen.

en ik zie enorm uit naar de uitbreiding van quick chat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Aan de andere kant zijn we nu natuurlijk al wel behoorlijk gewend aan de opties die Quickchat ons geven. Ze zitten praktisch in je musclememory op dit moment, "mooi Schot" "dankje!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Bullettooth schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:33:
Aan de andere kant zijn we nu natuurlijk al wel behoorlijk gewend aan de opties die Quickchat ons geven. Ze zitten praktisch in je musclememory op dit moment, "mooi Schot" "dankje!" :)
Ik geloof dat je het in principe hetzelfde kunt houden toch? Je kunt wijzigingen maken en enkele toevoegen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Voordeel aan Neo Tokyo is dat natuurlijk wel niemand de map kent. Daar snel wat mapkennis opdoen kan je op korte termijn heel wat extra wins opleveren. Aangezien het vandaag live gaat is het misschien wel wa te laat daarvoor :)

Ik kan me wel niet voorstellen hoe die map in 1v1 of 2v2 speelt, helemaal nog nooit gedaan. Ik heb wel het idee dat die map in ranked heel traag gaat spelen aangezien fouten daar zo snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Sjurm schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:46:
[...]

Ik geloof dat je het in principe hetzelfde kunt houden toch? Je kunt wijzigingen maken en enkele toevoegen dacht ik.
Ik mis nog wel een "You're welcome" optie. En natuurlijk "This team!" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
Ja ik zou "No Boost!" ook wel fijn vinden.

Vrijdag heb ik met mijn vaste RL maatje even een middag doorgebeukt en we hebben Rising Star bereikt. Erg blij mee :)

Maar goed, als iedereen met die boost rondrijdt is de originaliteit er ook snel af, dat weet ik nog met de kroontjes na vorig seizoen. Al is een boost wel vetter dan die kroontjes. Ben benieuwd vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
BobbyDgtl schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:47:
Voordeel aan Neo Tokyo is dat natuurlijk wel niemand de map kent. Daar snel wat mapkennis opdoen kan je op korte termijn heel wat extra wins opleveren. Aangezien het vandaag live gaat is het misschien wel wa te laat daarvoor :)

Ik kan me wel niet voorstellen hoe die map in 1v1 of 2v2 speelt, helemaal nog nooit gedaan. Ik heb wel het idee dat die map in ranked heel traag gaat spelen aangezien fouten daar zo snel gebeuren.
Denk het juist niet, scoren in deze map is best lastig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
spokje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:36:
[...]

Denk het juist niet, scoren in deze map is best lastig namelijk.
Die indruk had ik toch niet, in 3v3 alvast. Komt de bal niet hoog en ver van de backwall als je er hem hard tegen speelt? Moeilijk om op te verdedigen, makkelijk om op te scoren.
Ik heb die map wel nog maar 3 keer gespeeld, dus kan hard fout zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Iemand idee hoelaat de Neo-update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
CallmeGod schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:00:
Iemand idee hoelaat de Neo-update komt?
"HEADS UP: The next Update is currently scheduled for a 3pm PT/ 6pm ET/ 10pm GMT deployment. We'll let you know once it has begun!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
En de update is geweest , placement matches zijn behoorlijk lastig nu in prospect elite 1 ( seizoen 2 was Challenger 3 ) Heb de nieuwe map nog niet gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik zie nu dat echt alle auto's pas de 18e juli beschikbaar zijn (tenzij je hem in de winkel koopt). Jammer, dat is nog bijna een maand wachten :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Bullettooth schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:50:
[...]

En natuurlijk "This team!" >:)
En die quote gebruiken ze zo vaak met 2v2 :< Terwijl mijn maat 9 van de 10 keer zelf net zo bagger slecht is :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Vanavond eens de 2v2 grinden samen met een champion! Ik verwacht de eerste dagen nie veel te verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Heeft de skill rating een reset gekregen?

Ik zat met een maat van mij iedereen af te slachten en we zijn niet eens goed misschien iets beter dan casual/average.

Edit> New Season.

[ Voor 6% gewijzigd door Psyonara op 21-06-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Kan aan mij liggen, maar het afslachten van "newbs" valt me nog aardig tegen in 2v2.

Geloof dat door de skill reset een beetje het effect is alsof 200 mensen tegelijk door 1 deur proberen te gaan. Ik krijg toch alleen mensen rond mijn niveau (toch wel champ) terwijl ik nu nog in Challenger 2 zit. Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ze de reset gedaan hebben, een schone lei voor iedereen zodat je misschien wat makkelijker naar boven komt dan dat je met je eerdere rating deed.

Ook de nieuwe map in ranked vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Waar de circlejerk rond wasteland was dat hij anders was vind ik dit bij Neo Tokyo best meevallen. Deze is op een andere (imo betere) manier anders, verfrissend zal ik het maar noemen.

Al met al best tevreden, maar terugkomen naar de oude rank zal nog wel even grinden zijn :D

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Gisteren een match of 20 gespeeld, en neo tokyo nog niet tegengekomen... Ik dacht al dat hij niet in de ranked playlist zat, maar dus toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

De 10 placements voor 2v2 en 3v3 solo gedaan gisteren. 3v3 solo ging erg makkelijk, 8 van de 10 gewonnen en dan nog in Prospect 4 terecht komen.

2v2 met een vriend gedaan waarbij we wel echt mensen rond ons niveau tegen kwamen. Ik geloof 7 van de 10 gewonnen. En ook in Prospect 4 terecht gekomen... Ugh dat wordt even grinden naar Rising star

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Ik denk dat de grind binnen een week of 2 makkelijker zal zijn, maar ik ben gisteren in solo standard 'Season 2 Grand Champs' tegengekomen... en redelijk wat spelers waarvan ik denk dat ze champ/superchamp waren. Dit allemaal in prospect elite :)

Ik heb eens gelezen dat in uw eerste 60-70 matchkes uw MMR heel snel aanpast, en dat je dus heel veel divisies/tiers kunt stijgen op korte tijd. Ik wil die matchkes dus niet verspillen aan voormalige superstar++ spelers. Dus even wachten tot er echt challengers in de challenger reeksen zitten en we zullen er vlot uitgeraken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

BobbyDgtl schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:06:
Ik denk dat de grind binnen een week of 2 makkelijker zal zijn, maar ik ben gisteren in solo standard 'Season 2 Grand Champs' tegengekomen... en redelijk wat spelers waarvan ik denk dat ze champ/superchamp waren. Dit allemaal in prospect elite :)

Ik heb eens gelezen dat in uw eerste 60-70 matchkes uw MMR heel snel aanpast, en dat je dus heel veel divisies/tiers kunt stijgen op korte tijd. Ik wil die matchkes dus niet verspillen aan voormalige superstar++ spelers. Dus even wachten tot er echt challengers in de challenger reeksen zitten en we zullen er vlot uitgeraken!
Hope so :P Voor beide kanten is het niet echt leuk als je 12 - 0 wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Dat valt in feite goed mee. Maar ofwel spelen ze met slechte vrienden, en in het geval van gisteren spelen ze met random sukkelaars.
Ze spelen gewoon heel defensief en proberen af en toe snel te counteren.

Tegen 3 grand champs zal het wss iets moeilijker gaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

BobbyDgtl schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:06:

Dat van het snel stijgen klopt wel ja. Ondanks de (relatief) hoge opponents heb ik de meeste gewonnen, en ik stijg nu 1 division per win. Op dit tempo moet de grind dus redelijk snel gaan, als verlies je natuurlijk ook een division wanneer je verliest. In 1v1 moet ik zeggen dat de opponents imo wat minder van niveau zijn als 2v2, maar 2v2 is natuurlijk ook de meest gespeelde playlist.

Al met al ben ik blij met de reset, en de hype om te grinden is weer real. Grand Champion I'm coming for ya :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Pff, hopelijk stijgen de stars en de champions snel, want de teams nu slaan echt nergens op. Ik ben ongeveer challenger niveau en zit met mensen in team (of erger: tegenstanders) die echt vele malen beter zijn. En dan zijn er ook nog spelers die er niks van kunnen. Je kunt er echt helemaal niks van op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:26
Sjurm schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:36:
Pff, hopelijk stijgen de stars en de champions snel, want de teams nu slaan echt nergens op. Ik ben ongeveer challenger niveau en zit met mensen in team (of erger: tegenstanders) die echt vele malen beter zijn. En dan zijn er ook nog spelers die er niks van kunnen. Je kunt er echt helemaal niks van op aan.
ja, en ik speel dus naar mijn gevoel met vrij slechte spelers, waardoor ik ook soms verlies door gare fouten. maar het stijgen van ranks gaat inderdaad erg snel, nu is het voor iedereen lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Gisteren 6 matchkes gespeeld, waarvan 4 keer met een grand champ. Alle keren in mijn team :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik zat gister wat random matches te doen (placement matches) maar kwam alleen maar spelers tegen die veel slechter waren waardoor de potjes wel erg makkelijk waren en niet leuk (10-0 + was zeg maar geen uitzondering) :P

Ook wel even grappig maar was er ook wel beetje klaar mee na een paar. Die nieuwe map is wel awesome in ranked zeg. Heef gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Moet nog heel erg wennen aan de nieuwe map, niet dat ik het erg vind maar er wel veel toxicity. Als je discussions op steam checked aardig wat rants ook over de skill reset en men bitched nog steeds over Wasteland.

Mijn enige kritiek op Wasteland is dat het een map is waar ik niet graag de eerste mach op speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Stijgen gaat gelukkig rap, zeker een division omhoog per win. Prospect Elite inmiddels, nog 1 a 2x winnen en dan Challenger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Gisteren en paar potjes offline gedaan. Laatste keer dat ik RL speelde was een maandje terug.
Maar de AI hebben ze aangepast, de aftrap is erg raar nu. All-star niveau trouwens. 2 vs. 2 en ik laat mijn medespeler naar de bal racen, dan blijft de bal altijd in het midden liggen. Ze raken altijd op hetzelfde moment de bal (tegenstander en medespeler). Bij 1 startopstelling wordt de bal helemaal niet geraakt door de tegenstander, hierdoor kan mijn medespeler gemakkelijk scoren.
Tevens vraag ik mij af of er iets met de physics is gebeurd? Ik vind de bal wat minder 'smooth' bewegen en ik maai veel vaker over de bal. Het spelen voelt ook anders aan dan voorheen. Ik heb het dan een maandje niet gespeeld, maar daarvoor wel veel.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Je merkt per dag dat de ranks zich steeds meer settelen vind ik. De echte goeie zijn al lang een breed op weg naar champ, en ben nu zelf challenger elite :D Toch is het niveau daar nog aanzienlijk hoger dan 'het zou moeten zijn', maar dat zal nog wel een week of 2 duren denk ik.

Tevens de collectors edition gekocht voor de nieuwe auto's en om de devs te steunen, en de Esper bevalt me erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Bwoa, ik heb voorlopig nog maar zo goed als enkel solo standard gespeeld en ik speel om de 3 matchkes toch nog met/tegen een grand champ. (challenger 3 of elite momenteel)

Prospect in duels lijkt wel al gesettled. Gisteren een stuk of 3 placement matches gespeeld, en de bal raken leek bij de tegenstander eerder uitzondering dan regel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Had gister iemand in mijn team die ook echt als titel 'Season 2 Grand Champion' had. Hij was best goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Ik vind het absurd hoe goed sommigen ervan zijn. Elke clear op eendere welke k*tplaats haalt de achtermuur van de tegenstander en is vaak zelfs een 'schot' op doel om druk te blijven zetten. Elke touch zetten ze wel iemand buitenspel. Elk schot is altijd gericht op de moeilijkste plaats om te redden. Elke rebound zitten ze snel op en doelgericht.

Bijna alles wat ze doen kan ik ook; verschil is dat bij de moelijke schoten/touches ik het 1 op 10 doe en zij 9 op 10 :)
Consistent zal ik nooit worden, mijn mechanical skills zijn daarvoor niet goed genoeg :(

Desalniettemin, ik heb ze ook al zien whiffen op relatief simpele ballen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Had gister iemand in een 1 vs 1 (was nog placement matches) die echt superboos werd omdat ik tegen 'm aan botste en hij daarom de bal mistte :D vond ie geen taktiek. Een 'Master' moest beter weten haha. Heb er smakelijk om gelachen. Ik ben niet zo goed in 1 vs 1 en maakte ook nog een foutje waardoor er een doel voor hem viel (rebound), toen werd ie super cocky. Uiteindelijk heb ik 'm laten forfeiten, was prachtig. Was superpissed die man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

BobbyDgtl schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:01:
Ik vind het absurd hoe goed sommigen ervan zijn. Elke clear op eendere welke k*tplaats haalt de achtermuur van de tegenstander en is vaak zelfs een 'schot' op doel om druk te blijven zetten. Elke touch zetten ze wel iemand buitenspel. Elk schot is altijd gericht op de moeilijkste plaats om te redden. Elke rebound zitten ze snel op en doelgericht.

Bijna alles wat ze doen kan ik ook; verschil is dat bij de moelijke schoten/touches ik het 1 op 10 doe en zij 9 op 10 :)
Consistent zal ik nooit worden, mijn mechanical skills zijn daarvoor niet goed genoeg :(

Desalniettemin, ik heb ze ook al zien whiffen op relatief simpele ballen :)
Heb ik nog steeds, rijd ik gewoon veels te snel voor een toch redelijk langzame bal en spring ik er vol naast :+

Of dat ik naar links spring ipv naar rechts :+

Of ik boost te hard in mijn aerial waardoor ik over de bal vlieg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Wat ik nog steeds keer op keer mis zijn relatief simpele rebounds op de deklat. Omdat ik te snel rij zit ik te laag en speel ik hem altijd weer op de backwall. Als ik weet dat er niemand in de buurt is mis ik dat schot nooit, maar omdat in 3v3 er altijd wel iemand in de buurt is slaagt de paniek wel eens toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
MonkeySleeve schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:36:
[...]

Heb ik nog steeds, rijd ik gewoon veels te snel voor een toch redelijk langzame bal en spring ik er vol naast :+

Of dat ik naar links spring ipv naar rechts :+

Of ik boost te hard in mijn aerial waardoor ik over de bal vlieg :+
Haha zo herken baar , en dan ook echt op teamspeak ofzo , ik heb hem ......... niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ligt het aan mij of heeft rocket league sinds de release van de nieuwe update last van screen tearing op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
BobbyDgtl schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:47:
Wat ik nog steeds keer op keer mis zijn relatief simpele rebounds op de deklat. Omdat ik te snel rij zit ik te laag en speel ik hem altijd weer op de backwall. Als ik weet dat er niemand in de buurt is mis ik dat schot nooit, maar omdat in 3v3 er altijd wel iemand in de buurt is slaagt de paniek wel eens toe...
Probeer bij je aerial de neus van je auto eens omhoog te houden, dus dat je met de onderkant van je auto richting het doel vliegt. Op die manier is je raakoppervlak veel groter dan wanneer je met je neus naar voren vliegt en is de bal eenvoudiger te raken. Je schiet op deze manier een stuk minder hard maar voor rebounds is het vaak goed genoeg. Wat je ook nog kunt proberen om hoogte te bepalen is op je boostknop 'tikken'.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Replay van mijn eerste win 160 uren terug bekeken. en een Recente wereld van verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
MiBe schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:58:
[...]

Probeer bij je aerial de neus van je auto eens omhoog te houden, dus dat je met de onderkant van je auto richting het doel vliegt. Op die manier is je raakoppervlak veel groter dan wanneer je met je neus naar voren vliegt en is de bal eenvoudiger te raken. Je schiet op deze manier een stuk minder hard maar voor rebounds is het vaak goed genoeg. Wat je ook nog kunt proberen om hoogte te bepalen is op je boostknop 'tikken'.
Ik spreek over hele snelle rebounds waarbij je door je snelheid de hoogte bijna niet kunt halen zonder eerst te remmen. De momenten dus dat je probeert hem met de onderkant hem te raken maar je er gewoon niet geraakt, zelfs met een snelle double jump

Ik moet bij die schoten gewoon leren dat momentum echt wel een nadeel is voor uw zuiverheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
De countdown niet meer bij ambient. Goed, was niet echt praktisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Szwoar schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:29:

Tevens de collectors edition gekocht voor de nieuwe auto's en om de devs te steunen, en de Esper bevalt me erg goed!
Is de Collectors edition hetzelfde als de Digital deluxe edition op Steam? Ik kan het er niet echt op uit maken via steam zelf.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar

Szwoar

En door

Madstorm schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:53:
[...]

Is de Collectors edition hetzelfde als de Digital deluxe edition op Steam? Ik kan het er niet echt op uit maken via steam zelf.
Nope, de Rocket League Collectors Edition is normaal een fysieke kopie van Rocket League. Hierin zit het basisspel + alle reeds uitgekomen DLCs (Behalve BTTF en Batman) + De 4 nog apart uit te komen battlecars (Aftershock, Marauder, Esper en Masamune). Ik heb hiervan een key gekocht, welke ik op Steam kon activeren om de auto's in ontvangst te nemen. De 4 auto's zullen op 18 Juli uitkomen om elk apart aangeschaft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Szwoar schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:57:
[...]

Nope, de Rocket League Collectors Edition is normaal een fysieke kopie van Rocket League. Hierin zit het basisspel + alle reeds uitgekomen DLCs (Behalve BTTF en Batman) + De 4 nog apart uit te komen battlecars (Aftershock, Marauder, Esper en Masamune). Ik heb hiervan een key gekocht, welke ik op Steam kon activeren om de auto's in ontvangst te nemen. De 4 auto's zullen op 18 Juli uitkomen om elk apart aangeschaft te worden.
Ah, makes sense. Thanks

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Gisteren na lange tijd het spel nog eens samengespeeld met mijn broer. Ik was even vergeten hoe leuk dit spel wel niet is en samen met iemand via teamspeak maakt het spel nog veel leuker! :)

Ik spel nog altijd met de standaard auto, naar mijn weten zijn er geen verschillen tussen de auto's qua prestaties. Enkel de vorm heeft invloed op hoe een auto speelt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Laatst online: 12-09 15:27
Er zit zeker wel verschil in. https://www.reddit.com/r/...ning_speed_and_hit_boxes/

Volgens mij zijn de verschillen wel minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Het enige waar ik enigszins verschil in merk is de vorm van de neus en dus hoe de bal van je auto springt. Bij de Breakout bijvoorbeeld, die relatief laag is, stift je de bal bijvoorbeeld meer. Zelf speel ik overigens ook nog altijd met de standaard auto (Octane), prima karretje verder.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Afgelopen week gekocht in summer sale. Maar pff moeilijk spelletje wel. Sommige spelers zijn echt heel goed.

Wat tips & tricks zitten kijken. Als ik goed concentreer lukken ze af en toe. Maar tijdens een match is daar geen ruimte voor. Gaat allemaal veel te snel haha.

Andere mensen nog tips om het spel beetje onder de knie te krijgen?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Training modus en freeplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

Ewivis schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:03:
Afgelopen week gekocht in summer sale. Maar pff moeilijk spelletje wel. Sommige spelers zijn echt heel goed.

Wat tips & tricks zitten kijken. Als ik goed concentreer lukken ze af en toe. Maar tijdens een match is daar geen ruimte voor. Gaat allemaal veel te snel haha.

Probeer met iemand te spelen die een paar rangen hoger dan jou is, positionering is tevens alles in Rocket League (niet blind de bal door het veld heen schieten, niet de muur op in de hoek bij je Eigen goal als je alleen staat etc.), prober assists te geven en af te maken want dit is in bijna 90% van de gevallen de enige manier om te scoren als je hoger bent dan Prospect Elite.

Probeer anders Solo Standard 3v3 te spelen, het individuele niveau ligt daar vele malen hoger merk ik.

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Goalie training op Allstar blijven oefenen. Leer je snel reageren, aerials, en verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Deze was wel grappig , we stonden best wel achter en toen sleepte we er een verlenging uit en dan scoor ik zo'n *** goal : http://im.ezgif.com/tmp/ezgif-3566550615.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
jenpet schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:46:
Deze was wel grappig , we stonden best wel achter en toen sleepte we er een verlenging uit en dan scoor ik zo'n *** goal : http://im.ezgif.com/tmp/ezgif-3566550615.gif
doet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28

Spelen, spelen, spelen en nog eens spelen. Haha. Oefening baart kunst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Je kunt ook trainen door in je eentje tegen 4 bots op het hoogste niveau te spelen en proberen de 0 te houden/te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
En de trainingen kun je heel veel van leren. Gewoon in je eentje uren maken :P als je echt wilt he.

Je kunt je wagen te allen tijde resetten en je hebt unlimited boost. Ideale omstandigheden om te leren vliegen.

[ Voor 36% gewijzigd door spokje op 07-07-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
spokje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:37:
En de trainingen kun je heel veel van leren. Gewoon in je eentje uren maken :P als je echt wilt he.

Je kunt je wagen te allen tijde resetten en je hebt unlimited boost. Ideale omstandigheden om te leren vliegen.
ja ok, opzich logisch allemaal. Maar serieus uren trainen haha... Weet niet of ik daar zo'n zin in heb... O-)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Note: PS4 spelers hebben "gratis" access tot dit spel met behulp van een PS+ abbonnement.
Is dit nog steeds zo? of heeft sony inmiddels in al zijn wijsheid dit spel altijd betalend gemaakt?
En als dit nog zo is, hoe hengel ik die dan binnen? (heb net de ps4 dus bear with me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ligt het aan mij of is er iets aan de hand met de servers van Rocketleague? Ik krijg steeds de melding dat er geen servers online zijn.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Laatst online: 12-09 15:27
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:34:
[...]

Is dit nog steeds zo? of heeft sony inmiddels in al zijn wijsheid dit spel altijd betalend gemaakt?
En als dit nog zo is, hoe hengel ik die dan binnen? (heb net de ps4 dus bear with me)
Hij is 1 maand in de playstation plus geweest. Toen kon je hem gratis downloaden maar nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
aicaramba schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:24:
Ligt het aan mij of is er iets aan de hand met de servers van Rocketleague? Ik krijg steeds de melding dat er geen servers online zijn.
Bump. Ik heb het spel uninstalled en weer installed, maar ik krijg nog steeds constant 'geen servers online' en ik kan dus niet spelen.

Iemand anders problemen daarmee?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet

Pagina: 1 ... 17 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ