Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
The Outlaw schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:19:
Van wat ik lees op Twitter - RLNL is die update al binnen te halen. Zou automatisch moeten gebeuren als je de PS4 opstart.
Afgelopen nacht om 1:30 uur om precies te zijn. Dat ik dat weet voel ik nu aan het gewicht van mijn oogleden :+ Leuk dat het spel nu ff inzoomt op degene die gescoord heeft en ook weer aparte "hoedjes"en antennes gezien.
Bullettooth schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:26:
Xbox controllertje, speelt heerlijk weg. En PC heeft echt inderdaad wel een streepje voor op de PS4 qua reactievermogen volgens mij.

Gezien de resultaten van ons nooit afgeronde toernooitje. ;)
Volgens mij hebben jullie het spel behoorlijk verziekt voor wat PS4 spelers, want die zie ik ineens nooit meer online :p

[ Voor 40% gewijzigd door Beakzz op 26-04-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Beakzz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:27:
[...]

Afgelopen nacht om 1:30 uur om precies te zijn. Dat ik dat weet voel ik nu aan het gewicht van mijn oogleden :+ Leuk dat het spel nu ff inzoomt op degene die gescoord heeft en ook weer aparte "hoedjes"en antennes gezien.

[...]

Volgens mij hebben jullie het spel behoorlijk verziekt voor wat PS4 spelers, want die zie ik ineens nooit meer online :p
Nee hoor, wat ik begrijp zitten ze maximaal in the division. Ik zelf overigens ook :D
als ik een uurtje per weer RL speel is het veel haha

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Bullettooth schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:26:
Xbox controllertje, speelt heerlijk weg. En PC heeft echt inderdaad wel een streepje voor op de PS4 qua reactievermogen volgens mij.

Gezien de resultaten van ons nooit afgeronde toernooitje. ;)
Xbox..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Haha, het is niet zo erg als het klinkt. De controller hebben ze beter voor elkaar dan die PS4 dingen....

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik ben toch wel heel blij met mijn geliefde PS4 controller hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Kun je die niet ook gewoon aan een PC hangen? USB kabel eraan en gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Bigsexy3 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:22:
[...]

Mijn pc kan het makkelijk aan. Ik heb alleen geen controller voor de pc :|
Heb je wel; de PS4 controller kun je gewoon met een usb aansluiten ;) Ik gebruik die ook namelijk.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
looyenss schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:15:
[...]

Nee hoor, wat ik begrijp zitten ze maximaal in the division. Ik zelf overigens ook :D
als ik een uurtje per weer RL speel is het veel haha
The Division...daar was ik na DZ50 gehaald te hebben wel klaar mee. Maar eigenlijk prop ik er altijd wel een paar potjes RL door heen. Zelfs als ik hooked ben aan een ander spel. Dat slapen haal ik nog wel een keer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

MonkeySleeve schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:21:
[...]

Heb je wel; de PS4 controller kun je gewoon met een usb aansluiten ;) Ik gebruik die ook namelijk.
Kijk das pas een wereld tip. Thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Dus, wat vinden we van Hoops? Ik vind hem wel gaaf!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 23:09:
Dus, wat vinden we van Hoops? Ik vind hem wel gaaf!
Heel leuk om te spelen. De kick-off is dan wel lastig, want voor je het weet ben je te laat :D

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dat is juist het mooie. Heel klein stukje rijden, 2 knoppen in en scoren of falen :p

Net een uurtje of 2 met 3 vrienden gespeeld en pijn in mijn kaken van het lachen. Vooral elke goal die met de basketring te maken heeft is goud :)

Zou wel leuk zijn als ze hier een aparte ranking voor maken aangezien het zo anders is. En zonder ranking spelen haalt de halve spanning weg merk ik bij hockey en labs.

[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 27-04-2016 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Beakzz schreef op woensdag 27 april 2016 @ 00:39:
Dat is juist het mooie. Heel klein stukje rijden, 2 knoppen in en scoren of falen :p

Net een uurtje of 2 met 3 vrienden gespeeld en pijn in mijn kaken van het lachen. Vooral elke goal die met de basketring te maken heeft is goud :)

Zou wel leuk zijn als ze hier een aparte ranking voor maken aangezien het zo anders is. En zonder ranking spelen haalt de halve spanning weg merk ik bij hockey en labs.
Gaan ze volgens mij nooit ranked maken. Deden ze voor dat Ijshockey ook niet. En daarvoor is het % luckgoals te groot. Nog groter dan in het originele spel.
Op dit moment doet het mij het meeste denken aan chaos. Constant met 4 in dat klein hoekje, iedereen die voor dezelfde bal gaat. Voor mij is het veld gewoon iets te klein. Maak dit wat groter en er is meer spelingsruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Smashhorn schreef op woensdag 27 april 2016 @ 07:06:
[...]

Gaan ze volgens mij nooit ranked maken. Deden ze voor dat Ijshockey ook niet. En daarvoor is het % luckgoals te groot. Nog groter dan in het originele spel.
Op dit moment doet het mij het meeste denken aan chaos. Constant met 4 in dat klein hoekje, iedereen die voor dezelfde bal gaat. Voor mij is het veld gewoon iets te klein. Maak dit wat groter en er is meer spelingsruimte.
Dan speel je verkeerd :P Of ben je zelf net als de rest ook Han Solo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
looyenss schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:04:
[...]

Dan speel je verkeerd :P Of ben je zelf net als de rest ook Han Solo? ;)
Dit dus.. Komt echt zelden voor dat je met 4 man in 1 hoekje zit. Zal met randoms misschien anders zijn, maar je kan hier juist hele mooie setups mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
Gister een superlache toernooi gehad met hoops. Het is inderdaad even wennen. Ik denk wel dat het zeer goeie training is voor je aerials. Ik ben nog beetje onzeker of ik het nou leuk vind of irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Over gestapt van Muis en Keyboard naar Controller, mijn spieren in mijn handen zijn helemaal in de war. Van af de polsen alles voeld gewoon instabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Grecio schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:33:
Gister een superlache toernooi gehad met hoops. Het is inderdaad even wennen. Ik denk wel dat het zeer goeie training is voor je aerials. Ik ben nog beetje onzeker of ik het nou leuk vind of irritant :P
SUPERLACHE MAN #lekkah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Basketbal gaat me vrij goed af. Leuk om te spelen

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Iemand nog tips voor Basketbal? Ik zit elke keer met van die mongooltjes die elke bal proberen te raken of ie nu richting basket van tegenstander gaat of niet. Daardoor maar weinig kansen en dus weinig goals. En bij iets slimmere tegenstanders lukt het me ook niet echt vaak.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 27-04-2016 21:59 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
al wel gedownload nog niet gespeeld, die nieuwe modes

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:59:
Iemand nog tips voor Basketbal? Ik zit elke keer met van die mongooltjes die elke bal proberen te raken of ie nu richting basket van tegenstander gaat of niet. Daardoor maar weinig kansen en dus weinig goals. En bij iets slimmere tegenstanders lukt het me ook niet echt vaak.
Precies hetzelfde hier. Echt schijtirritant om met randoms te spelen. En als het al goed gaat, verlaat er altijd wel iemand de wedstrijd en wordt de overgebleven tegenstander opgezadeld met een waardeloze AI.

Beste oplossing: speel met vrienden. 1v1 hoops is echt fantastisch. 2v2 met mensen die tactisch spelen is ook erg leuk. Het belangrijkste is inderdaad dat je geen kip-zonder-kop spel krijgt waarin niemand een mooie play kan maken omdat de bal steeds weggetikt wordt zonder duidelijke reden.

Overigens: dit hangt wel af van je MMR. Voor Unranked geldt één globaal MMR voor alle playlists. Hoe meer je unranked speelt, hoe beter je tegenstanders worden. Speel je nooit unranked, dan zullen je tegenstanders van een lager niveau zijn. Het kan dus geen kwaad om ff je MMR te verhogen door ff een stuk of 10 1v1s te winnen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door link0007 op 28-04-2016 01:19 ]

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Ik heb al heel wat spannende matches gespeeld in hoops, maar misschien komt dat wel doordat ik veel unranked speel.
Ik laat mn teamgenoot meestal een beetje in de hoek de bal voorkrijgen en probeer van een afstand de voorgekregen bal of afgevallen bal op hoop te schieten.
Gelukkig nog weinig potjes gehad waarin iedereen als een malle in de hoek kluitjesvoetbal aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:43
Ik heb nu een weekje geinstalleerd en het blijft een leuke game. Toch lijkt het me ook wel leuk eens wat potjes met een vast team te spelen. Iemand interesse? Voeg me toe op steam: 88spyder88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Sjurm schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:36:
Ik heb al heel wat spannende matches gespeeld in hoops, maar misschien komt dat wel doordat ik veel unranked speel.
Ik laat mn teamgenoot meestal een beetje in de hoek de bal voorkrijgen en probeer van een afstand de voorgekregen bal of afgevallen bal op hoop te schieten.
Gelukkig nog weinig potjes gehad waarin iedereen als een malle in de hoek kluitjesvoetbal aan het spelen was.
Ik vind Hoops leuk, maar de geluksfactor is wel heel erg aan de hoge kant. Zie het vrij vaak voorkomen dat iemand als een dolle, zonder enige gedachte tegen de bal aanramt en hij zo de ring binnen valt :(

Verder is het best lastig om weer op een gewone map te spelen na een paar uurtjes Hoops :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Sinds vorige week Rocket League, gekocht in de Steam sale zoals vele anderen en gruwelijk naar mijn zin! Ik ben ontzettend veel online, maar het valt me wel op dat in mijn moeilijkheidscategorie er ontzettend veel rage-quitters zijn zeg. "2-0 achter? Opgeven dan maar?", zelfs in competitie games... Echt heel erg jammer. Ook zie je veel mensen die als een malloot achter de bal aanjagen en dan is het soms echt geluk hebben met welke medespelers je speelt of je wint of niet...

Overigens wil ik niet zeggen dat ik supergoed ben of iets dergelijks, maar ik merk bij sommige partijen echt wel veel verschil in de manier hoe mensen spelen. Zwakt dat eigenlijk nog af op hogere niveau's? Of wordt het beter/slechter? Wat is jullie ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
alex3305 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:12:
Sinds vorige week Rocket League, gekocht in de Steam sale zoals vele anderen en gruwelijk naar mijn zin! Ik ben ontzettend veel online, maar het valt me wel op dat in mijn moeilijkheidscategorie er ontzettend veel rage-quitters zijn zeg. "2-0 achter? Opgeven dan maar?", zelfs in competitie games... Echt heel erg jammer. Ook zie je veel mensen die als een malloot achter de bal aanjagen en dan is het soms echt geluk hebben met welke medespelers je speelt of je wint of niet...

Overigens wil ik niet zeggen dat ik supergoed ben of iets dergelijks, maar ik merk bij sommige partijen echt wel veel verschil in de manier hoe mensen spelen. Zwakt dat eigenlijk nog af op hogere niveau's? Of wordt het beter/slechter? Wat is jullie ervaring daarmee?
Sinds een week zit ik in een soort vrije val met solo standard ranked. Van Challenger 2 (div 3) naar Prospect (div 1). Het is echt ongelofelijk wat ik tegen kom en ik begin me serieus af te vragen of ik met opzet 2 slechte medespelers krijg. Natuurlijk is dat niet zo, maar ik speel echt te vaak met gasten waar ik werkelijk niet van snap hoe ze op mijn niveau kunnen zitten (hoe laag dat ook al is).

Mensen die na 1 goal stoppen, beide medespelers overal tegelijk op af, die je overal weg beuken, zelfs met 10 voorzetten nog geen bal raken of aan de andere kant van het veld staan en vanavond had ik er zelfs 2 die mee gingen verdedigen bij de tegenstander. Echt heel vaag aangezien ik al maanden in Challenger 1/2 zit.

Ook ik ben geen talent en maak stomme fouten, maar ik sta na een aanval altijd weer zo snel mogelijk voor mijn eigen goal. Maar zelfs games waar ik meer dan 800 punten scoor verlies ik nog. En voor elke 2 goede potjes krijg ik 4 tot 5 slechte terug. Daarom vanavond besloten dit spel niet meer zonder vrienden te spelen. Teveel frustratie en te weinig lol. En naar mijn mening telt winst nog veel te veel mee voor de ranking. Zeker als je voor en achter je punten scoort en nog steeds een division omlaag gegooid wordt.

In Challenger was het wel veel minder drama (op die ene avond na dan en nu kom ik nooit meer terug |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Beakzz, dat heb ik ook eens gehad. Is super frustrerend inderdaad. Randebielen die maar wat aankloten. Ik ben nu in de meeste modes Challenger elite en daar is het ongeveer 30-40% mongolen :P dus ik blijf daar ook zo'n beetje rond hangen. Ga als ik in m'n eentje speel vaak iets omhoog gemiddeld, maar dan speel ik met vrienden die nog steeds veel ballen missen en dan gaat m'n ranking zo weer een paar divisies terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 08:07
Allen ,

even kort vraagje ik weet dat sommige spelers bepaalde knoppen omdraaien om sneller / handiger te zijn in de bediening van de auto maar welke knoppen zijn dit en wat bied het aan voordelen ?

Ik heb al google gedaan maar wordt me niet echt duidelijk , ik lees wel dat je met de standaard controller instellingen niet alles kunt doen in de lucht ofzo ? ik speel trouwens met een ps4 controller op ps4 en pc.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

jenpet schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:38:
Allen ,

even kort vraagje ik weet dat sommige spelers bepaalde knoppen omdraaien om sneller / handiger te zijn in de bediening van de auto maar welke knoppen zijn dit en wat bied het aan voordelen ?

Ik heb al google gedaan maar wordt me niet echt duidelijk , ik lees wel dat je met de standaard controller instellingen niet alles kunt doen in de lucht ofzo ? ik speel trouwens met een ps4 controller op ps4 en pc.
Je zet alleen even je handbrake van de X naar de L1. Dan kun je namelijk boosten en handbraken tegelijk. En op diezelfde L1 knop moet je ook het rollen in de lucht zetten. Dan ben je er volgens mij helemaal klaar voor. :)

Voor PS4 controller zijn dat natuurlijk gewoon dezelfde aanpassingen die je kunt doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullettooth op 02-05-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik heb R1 boost van gemaakt. Kon met m'n rechterduim niet soepel en boosten en sliden / springen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Bullettooth schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:44:
[...]

Je zet alleen even je handbrake van de X naar de L1. Dan kun je namelijk boosten en handbraken tegelijk. En op diezelfde L1 knop moet je ook het rollen in de lucht zetten. Dan ben je er volgens mij helemaal klaar voor. :)

Voor PS4 controller zijn dat natuurlijk gewoon dezelfde aanpassingen die je kunt doen.
kijk dat zijn tips ! , maar nu domme vraag wat doet handbreak in de lucht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

barrelrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Ok maar dat kan met de huidige setup toch ook ? let op ik bedoel het niet verkeerd ga zeker de wijziging proberen in de controller :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
Jazeker, maar boosten en barrelrollen in de lucht wordt een stuk lastiger met 1 vinger/duim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:12:

Ik baseer mijn ervaring vooral op unranked games (op PS4), maar ook daar zie je veel verloop onder de tegenspelers, wanneer ze het tij niet kunnen keren. Overigens gebeurt dat ook wel in andere games (zoals shooters, CTF). Ik speel de games zelf altijd uit, ook al verlies ik dik. Het hoort erbij. Het niveau is wisselend. Bij 2 vs 2 vind ik het veelal tactischer dan 3 vs 3 of 4 vs 4. Daar zijn er altijd wel een aantal die gewoon F-jes voetbal laten herleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bullettooth schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:44:
[...]

PS4; Ik heb juist mijn Boost op L1 gezet, barrelroll nog steeds op vierkantje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Zulke aanpassingen ga ik ook eens proberen. Wordt wel erg wennen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Sjurm schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:43:
Zulke aanpassingen ga ik ook eens proberen. Wordt wel erg wennen waarschijnlijk.
Heb je tevens gekeken om je camera settings aan te passen? Is fijn om wat meer overzicht te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
MonkeySleeve schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:29:
[...]

Heb je tevens gekeken om je camera settings aan te passen? Is fijn om wat meer overzicht te hebben :)
Ja, met de camera heb ik al eens gespeeld, iets meer overzicht inderdaad. Controlleraanpassingen was ik nog niet opgekomen.

Heb nu mn LB als boost en de X gewoon als drift gelaten.Kan er opzich wel aan wennen, maar druk soms toch nog instinctief op de verkeerde knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Ik heb hier de X (Steam controller) omgeruild met de R1, zodat de handbrake daar komt te liggen..
X is nu dan het scorebord, wordt toch niet veel gebruikt..

Gisteren voor het eerst in enkele maanden terug wat wedstrijdjes gedaan, en eerste keer ook wat mods uitgeprobeerd...
Basketbal is wel leuk, maar persoonlijk vind ik de arena net iets te klein, waar het allemaal nog net iets hectischer wordt.. Die VR maps vond ik dan wat minder..

Het leukste vond ik dan weer die hockey mode met lage stuit :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Ik ben bijna helemaal gestopt met RL, heel af en toe nog een potje. De reden? Ik krijg echt kramp in m'n handen omdat ik veel te krampachtig bezig ben, te veel focus.
Hebben jullie daar geen last van? Ik gebruik de X360 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
kipusoep schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:37:
Ik ben bijna helemaal gestopt met RL, heel af en toe nog een potje. De reden? Ik krijg echt kramp in m'n handen omdat ik veel te krampachtig bezig ben, te veel focus.
Had dat alleen met de PS4 controller.
Met de xbox controllers en de steam controller geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
kipusoep schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:37:
Blijf ademen, toen ik begon had ik daar veel last van toen ik nog de feel en de controls aan het leren was.
En Bewoog ook met mijn hele lichaam naar rechts/links als de bal ook die kant op ging voor mijn beleving.
Toen dat settelde was ik een stuk rustiger met de game.

Nu weet ik ongeveer wat ik kan, probeer ook een andere Soccar wat beter voor je werkt dat helpt ook.
Beetje afstand nemen tijdens het spelen gewoon je honger voor winnen inhouden. snap dat de game heel aanstekelijk is, maar om beter te worden dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Psyonara schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:36:
[...]

Blijf ademen, toen ik begon had ik daar veel last van toen ik nog de feel en de controls aan het leren was.
En Bewoog ook met mijn hele lichaam naar rechts/links als de bal ook die kant op ging voor mijn beleving.
Toen dat settelde was ik een stuk rustiger met de game.

Nu weet ik ongeveer wat ik kan, probeer ook een andere Soccar wat beter voor je werkt dat helpt ook.
Beetje afstand nemen tijdens het spelen gewoon je honger voor winnen inhouden. snap dat de game heel aanstekelijk is, maar om beter te worden dat niet doen.
Ik heb overigens al wel 360 uur erin zitten :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:53
Ik heb er 962 uur inzitten op dit moment volgens Steam, maar een klein deel is 'afk tijd'. Ik ben altijd redelijk fanatiek met (goede) games.

Mijn rank wordt nog steeds hoger, maar ben op dit moment de hoogste van de blauwe ranks over de hele linie. Het heet Kampioen, maar dat is verkeerd vertaald in het Nederlands, omdat er twee keer Kampioen staat.

TIPS:

- Meestal hoor je op internet de tip om barrelroll op LB/L1 (xbox/ps4 controller) te zetten, net als hierboven op dit forum. Is prima als het werkt voor je, maar ik heb zelf iets anders bedacht: ik heb de barrelroll (heet het niet air roll ingame?) op LT/L2 gezet. Samen met 'Brake/Reverse', die daar normaal al op zit.
Je hebt standaard je vingers op de triggers rusten (LT/L2 en RT/R2) voor normaal gas geven, remmen en achteruit rijden. Om dan van de remknop omhoog te gaan en daar op LB/L1 te drukken duurt vaak te lang. En daarna moet je dan soms heel snel weer terug naar LT/L2 om te remmen of achteruit te gaan.
Ik had het volgende bedacht: de remknop werkt alleen op de grond immers, omdat de banden de grond moeten raken om te remmen. De barrelroll werkt alleen in de lucht! Dus als je ze beide op één knop hebt, kan je beide functies met één knop en één beweging maken. Het werkt perfect voor mij, ook al is het eerst altijd wennen als je knoppen verandert. Dus niet na één match meteen deze suggestie opgeven.
Daarnaast hou ik dus het scorebord gewoon op LB/L1 en de handrem ook gewoon op de standaard knop. Handrem op de grond gebruik ik nooit in combinatie met boost, dus daar heb ik geen problemen mee. Maar de handrem kan je dus alsnog ook los op LB/L1 zetten i.p.v. het scorebord. Alsnog hou je dan een veel snellere barrelroll bij de hand.

- Bekend probleem is dat veel spelers gaan jagen op de bal. Is heel dubbel, want jagen op de bal is vaak ook een goede manier om de tegenstander uit balans te krijgen. Ik heb mezelf aangeleerd om bewust te denken om de rust te nemen. Zoals iedereen heb je de neiging om helemaal mee te gaan met de auto en je krijgt een soort tunnelvisie. Ik probeer daarom bewust steeds te denken aan: eerst rust en overzicht, zorgen dat er in ieder geval één speler achter is, daarna als het kan pas druk zetten, wat vaak betekent: jagen op de bal.

- Daarnaast nooit! ingaan op de chat. Er zitten erg veel minder intelligente mensen tussen, die soms na een paar seconden al enorm beledigende kritiek op je hebben. Iedereen, ook Kronovi, mist wel eens een bal of doet net iets fout. Probeer je daarom niet te richten op die kritiek, probeer ook niet jezelf dan eens even te gaan bewijzen met een dikke aerial. Maar gewoon spelen zoals jij normaal ook speelt. In de meeste gevallen eindig je dan met een hoge score en een paar goals op je naam, waarna die andere speler zijn mond automatisch gesnoerd is.

Over het snel opgeven:
Als je weet dat je goed bent of wordt in het spel, dan zijn de rankpunten niet meer zo belangrijk. Als ik met normale mensen speel, dan maakt hun skill mij niet uit. Die potjes zijn leuk, ook al verlies je dik. Daarnaast leer je het meest van een potje als je tegen mensen speelt die beter zijn dan jij bent!
Zodra iemand in het team 'toxic' is, door een onnozele opmerking te plaatsen of niet meer zijn best te doen, dan heb ik echt totaal geen zin meer om voor dat team te winnen. Dat kost mijzelf ook punten, maar ik weet dat ik die daarna wel terug win. Je komt namelijk na lang genoeg spelen altijd gewoon op je eigen niveau uit. Meer winnen nu, betekent dat je daarna weer iets meer verliest, zodat je toch eindigt op je huidige niveau.
Laatst zei iemand uit mijn team letterlijk tegen mij: 'Bedankt, dankzij jou heb ik nu vijf soorten kanker.' Ongeacht hoe goed ik wel of niet ben, dat is een opmerking die altijd veel en veel te ver gaat. Ik kan er echt wel goed tegen hoor, maar als je bij zo iemand in het team zit, dan is het logisch dat er soms wat snel wordt opgegeven of een eigen goal wordt gemaakt.

Als laatste wou ik nog zeggen, dat Rocket League echt goed in elkaar zit! Op zich een heel simpel idee en toch is het spel zo boeiend. Het is zelfs leuk om regelmatig naar de pro-wedstrijden te kijken op Twitch. Echt e-sports!

[ Voor 3% gewijzigd door Playa del C. op 10-05-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
kipusoep schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Ik heb overigens al wel 360 uur erin zitten :o
Sinds vandaag 76 uren :P

Sinds de vorige sale heeft een maat van mij de game ook. Alleen leeft zich te snel in en dan al snel hoor je heen en weer vloeken.

Ik ben ook wel levendig maar meer uit enthousiasme en genoeg zelf kennis om er wel lol mee te hebben ook al gaat het fout. Eerder kwaad op mezelf dan een ander.

Wil opzich wel meer controle aanleren vooral sindskort overstapt naar controller en de Jumps die ik in gedachten heb maak ik helaas niet met de controller vaak de tegen overgestelde richting/Jump.
Daarnaast nog de tricks/skill shots nog niet eens mee bezig geweest ook wel iets wat ik wil leren maar vind de training nogal irritant gezien je vaak uit stil stand moet beginnen en de repititie ervan valt mij tegen.

Tijdens matches heb ik de diepte wel beter in de gaten, maar jump nog niet zo heel vaak voor aerials.
Tijdens training mis ik die scherpte terwijl ik dat wel meer heb in PvP. alleen nog niet de bij behorende funtionaliteiten.

Overspelen wil ik ook nog wel doen maar je neigt heel erg voor jezelf te spelen ook omdat je vaak de andere niet kent of zitten direct achter jouw dan een positie elders waar ze de bal verder kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Ik zit nu op 150 uur, ben in solo standard nog steeds prospect 3, altijd in divisie 4 a 5. Moet echt 4 games winnen om 1 divisie omhoog te gaan en na 1 keer verliezen is het direct een divisie naar beneden. Wordt nu wel ergerlijk, want zo kom je dus nooit omhoog in de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Koeckie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:08:
Ik zit nu op 150 uur, ben in solo standard nog steeds prospect 3, altijd in divisie 4 a 5. Moet echt 4 games winnen om 1 divisie omhoog te gaan en na 1 keer verliezen is het direct een divisie naar beneden. Wordt nu wel ergerlijk, want zo kom je dus nooit omhoog in de ranking.
Zit een beetje met hetzelfde. Laat begonnen aan de ranked games, waardoor ik na 10 placement matches die bijna allemaal werden gewonnen en prima heb gepresteerd in een hele lage rang terecht ben gekomen. Blijf een beetje in prospect elite hangen, terwijl ik voor mijn gevoel wel een aantal ranks hoger zou kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Klopt. Exact hetzelfde. Je moet echt veel winnen om omhoog te gaan en twee potjes verliezen is vaak een divisie naar beneden. Het is vooral als je in je eentje speelt echt heel lastig om omhoog te gaan. Speel regelmatig met vrienden maar die sucken hard, dus dan vlieg ik weer naar beneden in ranking. Daarna speel ik zelf en ga ik wel weer _iets_ omhoog maar vanwege ^^ duurt dat erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Sjurm schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:22:
[...]

Zit een beetje met hetzelfde. Laat begonnen aan de ranked games, waardoor ik na 10 placement matches die bijna allemaal werden gewonnen en prima heb gepresteerd in een hele lage rang terecht ben gekomen. Blijf een beetje in prospect elite hangen, terwijl ik voor mijn gevoel wel een aantal ranks hoger zou kunnen spelen.
spokje schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:39:
Klopt. Exact hetzelfde. Je moet echt veel winnen om omhoog te gaan en twee potjes verliezen is vaak een divisie naar beneden. Het is vooral als je in je eentje speelt echt heel lastig om omhoog te gaan. Speel regelmatig met vrienden maar die sucken hard, dus dan vlieg ik weer naar beneden in ranking. Daarna speel ik zelf en ga ik wel weer _iets_ omhoog maar vanwege ^^ duurt dat erg lang.
Allicht moeten we met z'n drieen gaan selen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Prima plan hehe. Moet wel zeggen dat ik op dit moment wat minder speel ivm het mooie weer en weinig tijd om handen, maar je mag me altijd toevoegen op Steam:

http://steamcommunity.com/profiles/76561197960380034/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Mwah dat is niet mijn ervaring. Vorige week nog een bericht getypt hier dat ik in een vrije val was geraakt (van 2e goud naar 3e zilver) in Solo standard en er van de week eens goed voor gaan zitten. Als je een divisie omhoog gaat en je verliest weer dan ga je weer terug. Win je er 2 dan kan je afhankelijk van je eigen prestaties weer 2 tot 3 verliezen zonder omlaag gezet te worden. Volgens mij is winnen 80-90% en je eigen prestaties 10-20%. ben ook weleens een divisie omlaag gegaan met meer dan 800 punten in een game dus waarschijnlijk doen je prestaties er nog minder toe.

Van de week veel "agressiever"/sneller gaan spelen en een uur of 7 nodig gehad om weer in goud te komen met solo standard. Toen duo en standard aangepakt en daar leek ik ineens overpowered. Bijna elke game Mvp en 3-5 doelpunten per game werd even standaard :) Was wel even een lekker gevoel. Nu alles weer op goud staat gaat de progressie wel iets minder maar nog steeds de goede kant op.

Wat bij mij vooral fout ging was de mindgame. Je af laten leiden door teamgenoten die er niets van bakken en geïrriteerd raken. Blijf je rustig en ga je er gewoon vanuit dat een medespeler iets niet pakt dan heb je veel meer kans om de goede kant op te gaan. Dan bedoel ik niet voor het zelfde schot of dan wel save gaan, maar wel klaar staan om te reageren als hij mist. Zeker in duo is het erg belangrijk om na een mislukt schot te maken dat je weer bij je eigen doel komt als je niet 90 % zeker weet dat je een 2e schot goed kan plaatsen. Anders is je schot vaak niet meer dan een voorzet. Door de intensieve en lange speelsessies deze week zijn mijn vliegkunsten er ook zwaar op vooruit gegaan, maar helaas blijven de lompe missers een ding :+

Edit : Nog nooit zoveel party uitnodigingen en friends rquest gehad als in de laatste dagen :o Voor mij een extra bewijs dat mijn spel er op vooruit gaat. En ik heb het spel ook ooit gekregen op Steam dus als iemand hulp nodig heeft om uit Prospect te komen dan hoor ik het wel. Standaard speel ik op de PS4 iig.

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 12-05-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Sjurm schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:22:
[...]

Koeckie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:08:
En toch. Dat is hoe het systeem hoort te werken. Ten eerste: als je die 10 placement matches doet, dan speel je tegen beginners. 10 keer winnen betekent dus niet dat je meteen in de hoogste ranks hoort te zitten. Zelf was ik overal champion of all-star, behalve bij Standaard 3v3. Daar deed ik 10 placement matches en zat ik in challenger 2 (ook omdat ik voor seizoen 2 nog unranked was in standaard 3v3). Ondertussen ook alweer daar op all-star en nog stijgend.

Kort gezegd: je zit na een redelijk aantal matches gewoon op de plek die bij je skill hoort. Het is daarom ook niet de bedoeling om maar steeds te stijgen in rank. Het zijn geen 'levels'. Je moet er vanuit gaan dat de actieve spelers allemaal hun skill verhogen. Dus als je hoger wil komen, zul je meer of efficiënter moeten trainen dan de rest. En dan daarboven stijgen alleen de mensen uit die fysiek ook beter zijn i.v.m. reactievermogen, creatief denkvermogen, communicatieskills, mentale stress, enz.

Over efficiëntie: het is heel leerzaam om de all-star trainingen te doen totdat je met regelmaat de 90/100% haalt. Niet om op te scheppen, maar ik doe de Lucht training zelfs met de extra voorwaarde dat ik de bal in de lucht met de auto op de kop moet raken en dan haal ik ook 90/100%. Dat soort trainingen geeft je veel meer balcontact en specifieke skills dan wanneer je steeds in ranked matches voor een groot deel van de tijd maar wat over de grond rijdt.
In vrije training doe ik meestal twee specifieke dingen: of dribbelen met de bal zoveel mogelijk van de grond. Of met de ongelimiteerde boost constant door de lucht vliegen en allerlei geplande acties uithalen zonder bal, zoals zweven op een vaste plek, pirouettes draaien op een plek, zoveel mogelijk salto's zonder de grond te raken, op de kop vliegen en naar een doel vliegen, vanaf de muur springen en doorvliegen, enz. Daarbij is de in dit forum eerder aangegeven tip over de barrerroll ook handig.

[ Voor 3% gewijzigd door Playa del C. op 12-05-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Playa del C. schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:37:

En toch. Dat is hoe het systeem hoort te werken. Ten eerste: als je die 10 placement matches doet, dan speel je tegen beginners. 10 keer winnen betekent dus niet dat je meteen in de hoogste ranks hoort te zitten. Zelf was ik overal champion of all-star, behalve bij Standaard 3v3. Daar deed ik 10 placement matches en zat ik in challenger 2 (ook omdat ik voor seizoen 2 nog unranked was in standaard 3v3). Ondertussen ook alweer daar op all-star en nog stijgend.

Kort gezegd: je zit na een redelijk aantal matches gewoon op de plek die bij je skill hoort. Het is daarom ook niet de bedoeling om maar steeds te stijgen in rank. Het zijn geen 'levels'. Je moet er vanuit gaan dat de actieve spelers allemaal hun skill verhogen. Dus als je hoger wil komen, zul je meer of efficiënter moeten trainen dan de rest. En dan daarboven stijgen alleen de mensen uit die fysiek ook beter zijn i.v.m. reactievermogen, creatief denkvermogen, communicatieskills, mentale stress, enz.

(...)
Nee klopt, natuurlijk horen die rankings je te plaatsen waar je hoort. Het is meer dat ik in seizoen 1 veel Rocket League gespeeld heb, maar nooit ranked. De 10 placementmatches waar ik in seizoen 2 mee begon gingen dus automatisch uit van de instap allerlaagste rank, zoals je ook zou beginnen wanneer je net aan het spel begint, terwijl ik toch al de nodige ervaring heb.
Gevolg is dat ik nu regelmatig MVP ben qua punten, maar alsnog die wedstrijden soms net aan verlies door teamgenoten die bijvoorbeeld niet van de grond loskomen en echt net met de game zijn begonnen.

In unranked matches zijn de wedstrijden vaak veel spannender en kom ik ook tegen meestal tegen profs, veterans en experts, terwijl dit in ranked vaak groentjes of semi-profs zijn (deze levels zeggen niet alles, maar toch). Blijkbaar houdt unranked voor mij beter mijn niveau bij, waarschijnlijk omdat ik dit eerst veel meer heb gespeeld. Helaas heb je in die wedstrijden te maken met leavende spelers en AI, wat het soms toch minder leuk (kan) maken dan ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Dat klopt inderdaad. Dat had ik dus ook met standaard 3v3 wat ik in seizoen 1 niet heb gespeeld. Alsnog kom je uiteindelijk op je echte rank uit.
Maar de frustratie ken ik wel, soms verlies je 5+ op rij en ligt het duidelijk aan de random teamgenoten.

Tja, multiplayer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
zit al een tijdje vast op begaaft 2 divisie 4. maar ieder keer dat ik divisie 5 bereik zit ik met beginnende spelers in het team waardoor ik alweer naar divisie 4 ga. op weg naar begaaft 3.

-- edit 1 twee wedstrijden later--

f***, vorige wedstrijd 5e klasse geworden. eerste wedstrijd daarna verlaten mijn medespelers de wedstrijd, ik speel aleen de wedstrijd uit tegen 3 man. resultaat 7-2 verliezen. ben daardoor terug bij de 4de klasse.

--edit 2 3 dagen later--

zit na een week proberen eindelijk in de derde klasse.

[ Voor 49% gewijzigd door ard1998 op 16-05-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Playa del C. schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:17:
Dat klopt inderdaad. Dat had ik dus ook met standaard 3v3 wat ik in seizoen 1 niet heb gespeeld. Alsnog kom je uiteindelijk op je echte rank uit.
Maar de frustratie ken ik wel, soms verlies je 5+ op rij en ligt het duidelijk aan de random teamgenoten.

Tja, multiplayer...
Jij bent inderdaad wel goed in het blamen van anderen terwijl je zelf precies 0 skills als teamplayer hebt
Ik vraag me serieus af hoe jij superstar bent geworden als ik jou aerials en gamesense zie xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Wereldkaart schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:02:
[...]

Jij bent inderdaad wel goed in het blamen van anderen terwijl je zelf precies 0 skills als teamplayer hebt
Ik vraag me serieus af hoe jij superstar bent geworden als ik jou aerials en gamesense zie xD
Haha, typische 'Rocket League'-speler met dit soort teksten.

Hieronder mijn stats:
Afbeeldingslocatie: http://signature.rocketleaguestats.com/normal/steam/76561197996368970.png

https://rocketleaguestats...e/steam/76561197996368970
Daar staat ook een playstyle grafiekje. Daar zie je dat de ratio tussen saves - goals - assist mooi rond de 33% zit per onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Playa del C. schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:10:
[...]

Hieronder mijn stats:
[afbeelding]

Daar staat ook een playstyle grafiekje. Daar zie je dat de ratio tussen saves - goals - assist mooi rond de 33% zit per onderdeel.
Deze statistieken zeggen alleen niet zo heel veel over teamwork. Als je dan met een zwakker team opgezadeld word doe je dan ook wat beter je best met verdedigen of probeer je zoveel mogelijk goals te maken. Een team is zo sterk als de zwakste schakel maar dat kan de sterkste schakel wel gedeeltelijk opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Playa del C. schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:10:
[...]

Hieronder mijn stats:
[afbeelding]

Je kunt met nog zoveel stats komen, maar als jij je aerials mist die door een challenger 1 geraakt wordt, je een doelpunt tegen krijgt en dan je teammate blamed dat ik niet in het goal sta.. al was je grand champion, dan heb je nogsteeds 0 teamskills.

Maarja, net als in CSGO zal ook hier wel het een en ander gecarried zijn, want ik ken challengers die drie keer beter dan jij spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
revertive schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:17:
[...]

Deze statistieken zeggen alleen niet zo heel veel over teamwork. Als je dan met een zwakker team opgezadeld word doe je dan ook wat beter je best met verdedigen of probeer je zoveel mogelijk goals te maken. Een team is zo sterk als de zwakste schakel maar dat kan de sterkste schakel wel gedeeltelijk opvangen.
Je schoten gaan er 1 op de 2 keer in, maar je assists liggen erg laag in vergelijking tot je schoten 20.000 tegenover 2800, dus dan rijst de vraag ben je een teamspeler of heb vaker alleen een hekel aan je team.
per ongelijk mezelf geqoute 8)7 i.p.v. bericht gewijzigd

[ Voor 5% gewijzigd door revertive op 16-05-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wereldkaart schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:18:
[...]

Je kunt met nog zoveel stats komen, maar als jij je aerials mist die door een challenger 1 geraakt wordt, je een doelpunt tegen krijgt en dan je teammate blamed dat ik niet in het goal sta.. al was je grand champion, dan heb je nogsteeds 0 teamskills.

Maarja, net als in CSGO zal ook hier wel het een en ander gecarried zijn, want ik ken challengers die drie keer beter dan jij spelen
De samenwerking is niet bevallen? :+

In RL vind ik het blamen van je teamgenoten hoe dan bij het zieke af. Soms sta ik een hele wedstrijd de ene epic save na de andere te maken in een poging om de wedstrijd te winnen terwijl 2 teamgenoten als een dolle achter en tegen elkaar aanrijden en dan is 1 save per ongeluk een pass voor de tegenstander en dan ben je de loser van het veld en dan vliegt het "what a save" je om de oren. Zelf heb ik nu alles met randoms naar Challenger 2 gekregen (geen talent), maar ik kom nog steeds genoeg spelers tegen die nooit zilver hadden mogen verlaten. De normale chat heb ik ook maar uitgezet, want "gratis"games (PS Plus) trekken gewoon hufters aan en bij geen enkel spel kom je er zoveel tegen als bij RL.

Je kan hoe dan ook niets van je medespelers verwachten aangezien er wel meer dan 1 potje nodig is om aan elkaar speelstijl te wennen dus het is gewoon elke wedstrijd hopen dat het team aan de overkant het slechter voor elkaar heeft :+ Vaak speel ik met randoms net achter de middenlijn. Dan kan ik invliegen, de afvallende bal terug voor de goal brengen en terug naar mijn eigen goal. Tot nu toe heb ik daar het meeste succes mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 16-05-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Beakzz schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:33:
[...]

De samenwerking is niet bevallen? :+
Nope xD
Het begon er al mee dat hij geen voicechat program wou gebruiken, maar vervolgens mij wel constant uit het veld beuken. Dan nog het blamen.
Had bijna gedacht dat het een 16 jarige rus was, maar hij komt gewoon uit Friesland :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Tja, dat is het nadeel van online spelen. Ik erger me ook soms aan teammates die het meest simpele al niet voor elkaar krijgen: Het niet elkaar in de weg rijden. Dan geef ik een bal mooi voor, kijk je wie er in vliegt. Rijden ze alle twee achter je kont aan. :(

Ik ben zelf waarschijnlijk ook niet de meest beste speler, maar als ik ga niet continue achter mijn teammaten aanrijden.

Ik heb ook geen vast groepje waar ik online mee speel ofzo. Heb nooit vaste tijden wanneer ik wel/niet kan spelen. Achja, zal er maar mee moeten leven. Het voordeel van Randoms is wel dat je soms in een heel goed groepje komt en je dan meteen dik wint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Wereldkaart schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Nope xD
Het begon er al mee dat hij geen voicechat program wou gebruiken, maar vervolgens mij wel constant uit het veld beuken. Dan nog het blamen.
Had bijna gedacht dat het een 16 jarige rus was, maar hij komt gewoon uit Friesland :o
Waar ben jij mee bezig hier zeg? Ik heb geen verkeerd woord gezegd over jou en tegen jou en heb gewoon even drie potjes met je gespeeld in Rocket League. Enige wat ik heb gezegd is dat je volgens mij te veel aanvallend speelde, waardoor we in 2v2 te vaak zonder verdediging zaten. Mijn beleving was heel anders verder, en dat is het enige wat ik er over zeg. Ik hou niet van 'vrienden', dus als je er niet tegen kan dat ik je daarna unfriend op steam...

Ik speel verder vrijwel altijd solo met randoms en heb mijn rank op die manier gekregen. Soms voegt iemand je toe op steam of vraagt iemand om samen te gamen, dus prima dan doe ik dat met plezier.
Na de potjes met jou heb ik nog met een vriend van mij gespeeld, wel met voicechat trouwens (maar omdat hier soms vlakbij een baby ligt te slapen, doe ik dat soms liever niet). Hij is ook Superstar en heeft totaal geen klachten over mijn skill of speelstijl. Ik zelf ook niet, ik weet hoe goed ik ben in Rocket League en ik vind het ook altijd vergelijkbaar met de andere Superstars die ik tegenkom. Qua score en het winnen van duels en de algemene performance met aerials.

Ik heb je vast wel eens een keer gebeukt, dat is niet altijd te voorkomen. Waar ik zelf niet zo goed tegen kan, is dat iemand dat meteen als slecht beoordeeld. Alsof je zelf nooit per ongeluk iets verkeerd doet of iemand een beuk geeft in Rocket League. Net als het missen van een aerial, ook al leek die makkelijk voor jou. Juist als je Rocket League echt snapt, dan weet je dat je soms ook een op het oog simpele bal of andere actie verkeerd kan inschatten. Kronovi wint ook niet elke match.

En voor the record, ik zeg ook nergens dat ik mijzelf zo goed vind ofzo. Mijn rank is gewoon Superstar op een eerlijke manier en ik ben bezig om nog iets hogerop te komen.
revertive schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:17:
[...]

Dat klopt, statistieken zeggen niet veel. Ik zou een replay kunnen recorden en op youtube zetten. Heb niet veel zin om er tijd aan te besteden, maar wie weet later nog eens.

Soms is een random team gewoon niet een goede combinatie, maar ik ben in ieder geval niet iemand die egoïstisch voor goals of showoff gaat. Voor wat betreft zwakke schakels, daar denk ik anders over. Als een zwakke schakel volgens rotatie verdediger is en het verprutst, kan een sterke schakel die tegengoal niet meer stoppen. Dan is de enige optie om als sterke schakel niet te roteren en verdediger te blijven, maar dan is de kans erg klein dat de zwakke schakel gaat scoren. Als beide teams een zwakke speler hebben, dan loopt de score ook snel op tot 5-5. Als beide teams goed roteren en normaal spelen, dan wordt er vaak maar één goal gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
Er is al zoveel haat in de wereld, doe 'ns lief, het is nota bene een spelletje... 7(8)7 :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• looyenss
Jullie zijn net zo salty hier als de hele RL en CSGO community bij elkaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
Hebben alle Competieve games, RL vind ik opzich nog wel mee vallen, lol heeft nog de giftisgte community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:44
Ik kwam pas een gast tegen in RL die de hele tijd "je kk moeder geef je skype dan" tegen me zei omdat ik van hem won. Kon er eigenlijk alleen maar om lachen, hoe achterlijk sommige mensen zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
looyenss schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:17:
Jullie zijn net zo salty hier als de hele RL en CSGO community bij elkaar...
Je zegt 'jullie', maar er is maar één persoon salty geweest hier.
Er zijn altijd mensen die sociaal zo onhandig zijn dat ze in online games ruzie maken. Maar in (spellen als) Rocket League vind ik eigenlijk de types die niks beter zijn, maar toch iedereen vertellen hoe gespeeld moet worden, het ergst. Die types zeggen bijvoorbeeld vaak Schiet! (Take the shot!), terwijl je geen boost had of zelf de inschatting hebt gemaakt dat je beter kan terugtrekken of wachten op een move van de tegenstander.
Ook snappen die spelers vaak niet dat er een verschil is in perspectief. Met balcam meestal aan, zie je zelf een teamgenoot achter je kijkrichting niet, dus daardoor zie je soms een botsing niet aankomen of verwacht je soms niet dat die teamgenoot voor een bal gaat.
En het spel is soms ook gewoon hectisch. Soms probeer je in een tiende van een seconde nog een laatste reddingsactie voor goal, maar als je pech hebt geef je daardoor net die Super pass! (Great pass!).

Stoor me er verder in game niet aan, maar blijf gewoon altijd verbaasd dat mensen zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10
Ik snap niet dat mensen altijd de chat zo persoonlijk opvatten, daar ga je niet beter van spelen.
Playa del C. schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 07:27:
[...]
Soms probeer je in een tiende van een seconde nog een laatste reddingsactie voor goal, maar als je pech hebt geef je daardoor net die Super pass! (Great pass!).
Op dit soort reacties zeg ik gewoon altijd Thanks! en No problem!
En ik ben altijd zelf de eerste die What a save! zegt als ik een verkeerde inschatting maak die een tegendoelpunt tot gevolg heeft. En als ik niet de eerste ben dan zeg ik netjes Thanks!
Ik mis eigenlijk een snelkiesreactie als LMFAO! of iets dergelijks.

Mijn boodschap aan iedereen, neem al die reacties niet zo serieus en als je dat niet kunt zet dan lekker die hele chat uit.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
nickvanozzie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:20:
Ik snap niet dat mensen altijd de chat zo persoonlijk opvatten, daar ga je niet beter van spelen.

[...]

Op dit soort reacties zeg ik gewoon altijd Thanks! en No problem!
En ik ben altijd zelf de eerste die What a save! zegt als ik een verkeerde inschatting maak die een tegendoelpunt tot gevolg heeft. En als ik niet de eerste ben dan zeg ik netjes Thanks!
Ik mis eigenlijk een snelkiesreactie als LMFAO! of iets dergelijks.

Mijn boodschap aan iedereen, neem al die reacties niet zo serieus en als je dat niet kunt zet dan lekker die hele chat uit.
Mee eens, maar alsnog reageer je er wel op door Thanks! en No problem te zeggen. Als iemand 'toxic' is of gewoon irritant met die auto-chat, dan zeg ik helemaal niks meer en focus ik nog meer op mijn eigen spel.

Ik weiger om de chat uit te zetten, omdat ik zelf ook positieve dingen wil kunnen geven en ontvangen. Soms maakt iemand toch een geweldig doelpunt, dan wil ik dat ook graag laten merken. Persoonlijk heb ik ook zo nu en dan dat ik een bekende speler tegenkom en dan is het vaak ook interessant om wat te kunnen chatten. En er worden ook goede grappen gemaakt zo nu en dan.

Er is geen toxic opmerking die mij persoonlijk kan raken. Maar ik voel me als mens 'te goed' om serieus mijn best te doen in een team waar anderen met de meest achterlijke opmerkingen komen. Vooral als het onterecht en tegen mij gericht is (niet dat dat vaak gebeurt...). In extreme gevallen sta ik ook gewoon in de goal te wachten tot de tijd om is. De punten maken niks uit, je eindigt na lang spelen toch gewoon op jouw skillrating. Wordt door veel mensen nog te veel waarde aan die punten gehecht. Het is leuk om het zelf te kunnen volgen, maar eigenlijk is het gewoon een getal wat gebruikt wordt om mensen van gelijke skill te matchen. Plus dat het dus niet de bedoeling is dat je skillrating alleen maar stijgt, omdat alle spelers natuurlijk hun skill blijven ontwikkelen. Als je wel hoger op wil, moet je meer of efficiënter gaan oefenen.

Tenslotte is het denk ik wel belangrijk om ook op internet normen en waarden te benoemen. Het wordt naar mijn mening ondertussen te normaal gevonden dat je in games mensen uitscheldt om niks. Wat dat betreft ook jammer dat de toegevoegde report-functie (volgens mij) niks doet. Ik denk dat het voor een spel als Rocket League op de lange termijn heel goed zou zijn als er in een maand een duizendtal toxic spelers wordt verbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Nu we het toch over teamplay hebben. Zijn er wellicht mensen die geïnteresseerd zijn om samen te spelen op de PC(Ranked, unranked, mij maakt het niet uit)?

Ohja, en die niet meteen beginnen te zaniken na een foutje? :+

Link naar steamprofile.

[ Voor 17% gewijzigd door JST94 op 17-05-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 11-09 20:02
JST94 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:41:
Nu we het toch over teamplay hebben. Zijn er wellicht mensen die geïnteresseerd zijn om samen te spelen op de PC(Ranked, unranked, mij maakt het niet uit)?

Link naar steamprofile.
Ik heb je toegevoegd. Ik speel de laatste tijd meestal solo standard of duo's. 2v2 of 3v3 vind ik allemaal wel prima, en af en toe hoops voor de afwisseling. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:07

Whaam

Meer beter

JST94 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:41:

Link naar steamprofile.
Toegevoegd! Ik ben wel supernieuw in RL, bear with me :P
iBasch schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:57:
[...]

Ik heb je toegevoegd. Ik speel de laatste tijd meestal solo standard of duo's. 2v2 of 3v3 vind ik allemaal wel prima, en af en toe hoops voor de afwisseling. :9
Heb jou ook toegevoegd Bas!

[ Voor 24% gewijzigd door Whaam op 17-05-2016 15:42 ]

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Helaas kom je inderdaad vele vervelende mensen spelen, maar daar is helaas niet aan te ontkomen in de online games. Gisteren nog tijdens een potje ranked solo standard. Spannende pot, 0-0 tot we op ongeveer een minuut van het eind de 0-1 tegenkregen. En dan heb je weer zo'n figuur, die meteen forfeit en stopt met spelen. De ergernis haalt dan meteen de lol eraf.

Ik overweeg bijna om inderdaad de chatfunctie uit te zetten, maar dat zou weer ten koste gaan van de vele gezellige mensen, die er ook zijn :) Dus ik doe nog maar even mn best om de rotte appelen te tolereren.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
ykathmann schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:44:
Helaas kom je inderdaad vele vervelende mensen spelen, maar daar is helaas niet aan te ontkomen in de online games. Gisteren nog tijdens een potje ranked solo standard. Spannende pot, 0-0 tot we op ongeveer een minuut van het eind de 0-1 tegenkregen. En dan heb je weer zo'n figuur, die meteen forfeit en stopt met spelen. De ergernis haalt dan meteen de lol eraf.

Ik overweeg bijna om inderdaad de chatfunctie uit te zetten, maar dat zou weer ten koste gaan van de vele gezellige mensen, die er ook zijn :) Dus ik doe nog maar even mn best om de rotte appelen te tolereren.
Gelukkig kun je afzonderlijke spelers ook gewoon muten. Ik report scheldende spelers (die je voor alles en nog wat uitmaken) ook altijd maar direct en mute ze vervolgens, al heeft dat reporten wss geen effect. Geen idee of ze daadwerkelijk iets met de reports doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Sjurm schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:13:
[...]

Gelukkig kun je afzonderlijke spelers ook gewoon muten. Ik report scheldende spelers (die je voor alles en nog wat uitmaken) ook altijd maar direct en mute ze vervolgens, al heeft dat reporten wss geen effect. Geen idee of ze daadwerkelijk iets met de reports doen.
Als report zou werken, dan waren die achterlijke spelers er nu al lang niet meer. Ook hadden we dan op fora een paar topics gezien over spelers die geband zijn. En daarna waren andere spelers ook echt banger voor het idee dat ze gereport kunnen worden.

Ik had het gisteren met Dave Roelvink. Perfect voorbeeld van hoe verrot de wereld is. Ik heb dan nog begrip voor het idee dat je door het biergooien zelf even uit de band kan springen. Maar als je dan blijkbaar automatisch het woord kanker gebruikt, dan weet je dat zo iemand dat privé vaker doet en het eigenlijk normaal vindt ook nog. En dan achteraf heel zielig doen en dan hoor je ook nog dat zijn eigen tante eraan is overleden. Probleem is dat de gemiddelde achterlijke gamer zich kan verschuilen achter internet en zo zijn carrière en sociale leven niet in gevaar is.
Maar dankzij Dave en Rocket League wordt het steeds duidelijker dat ze ermee wegkomen. De meeste goede mensen zeggen nu al dat er niks aan te doen is en dat we het maar moeten accepteren. Dat wordt singleplayer gamen voor mij over 20 jaar.

Wat ik in Rocket League zou willen is dat iemand na x aantal achterlijke chats nog gewoon mag spelen, maar niks meer kan chatten en ook niet meer ranked mag spelen. En dan na één maand chat unblocken en bij goed gedrag na twee maand ranked unblocken. Bij herhaling een permaban...

[ Voor 8% gewijzigd door Playa del C. op 19-05-2016 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Gelukkig gaat de quick chat veranderen en komen er veel meer opties

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ciwobw4UYAE2cVG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
looyenss schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:48:
Holy cow!, dat is inderdaad een stuk beter! Want ook al is het meestal sarcastisch, de quickchat werkt verder echt perfect in dit spel. Alleen we hadden niet heel veel keus. Wanneer komt dit er in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Playa del C. schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:11:
[...]

Holy cow!, dat is inderdaad een stuk beter! Want ook al is het meestal sarcastisch, de quickchat werkt verder echt perfect in dit spel. Alleen we hadden niet heel veel keus. Wanneer komt dit er in?
Staat er niet bij, alleen: juni update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
looyenss schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:48:

[afbeelding]
Yeeah \o/ Vond het een behoorlijk nadeel dat ik nu alleen maar nice shot kon zeggen (of meerde keren als ik het een awesome shot vond:+ ) en vooral gg miste ik. En de normale chat uit zetten geeft zoveel rust dat ik niet meer terug wil. Mooie oplossing weer zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
En volgens een gelekt nieuwsbericht komt er ook nog een post-game screen waar je een beetje kunt springen en draaien en met ook nog wat leuke statistiekjes erbij. Ziet er ook wel geinig uit :)

http://www.rocketleaguega...ost-game-spotlights-june/

Edit: inmiddels is het een officieel nieuwsbericht

[ Voor 27% gewijzigd door PickleRick op 20-05-2016 09:06 ]

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-09 14:30

Beuzer

Hue light notification control

Voor iedereen die wel eens van aantal schermen wisselt: https://www.reddit.com/r/...cket_league_configurator/

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/4orib9h17/Prnt_Scrn_Rocket_Beuz.jpg

Deze app heb ik gemaakt om de instellingen eenvoudig aan te passen. Zo kun je je resolutie en het aantal schermen selecteren en opslaan. Heb het gemaakt omdat ik het irritant vond om steeds het config bestand handmatig te moeten aanpassen als ik van twee schermen (met vrienden) terug schakel naar 1 (solo).

[ Voor 8% gewijzigd door Beuzer op 19-05-2016 16:57 ]

Hue Control: Neem controle over Hue lampen in een notificatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb m'n Octane laten 3D printen:

https://www.reddit.com/r/...octane_and_it_is_awesome/

Weet iemand toevallig hoe je bij de interne modellen van Rocket League komt? Ik zou graag ook een Dominus willen printen, maar kan het 3D-model helaas niet online vinden.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een geweldig spelletje, jammer dat je niet aan de naam kan zien dat het eigenlijk auto voetbal is, anders had ik het spel 10 jaar geleden al gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:08:
Ik vind het een geweldig spelletje, jammer dat je niet aan de naam kan zien dat het eigenlijk auto voetbal is, anders had ik het spel 10 jaar geleden al gevonden!
Toen was het spel nog niet uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:07

Whaam

Meer beter

link0007 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 01:09:
Ik heb m'n Octane laten 3D printen:

https://www.reddit.com/r/...octane_and_it_is_awesome/

Weet iemand toevallig hoe je bij de interne modellen van Rocket League komt? Ik zou graag ook een Dominus willen printen, maar kan het 3D-model helaas niet online vinden.
Kun je iets met .obj files? Ook op Reddit: link

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Wat me opvalt bij dit spel is dat teamgenoten totaal geen rekening houden met de positie van de rest van het team. Ook als sta je veel beter voor een schot, wat ze duidelijk zien, zullen ze bijna altijd met man en macht de bal proberen te raken en daarmee de kans voor jou om zeep helpen.

Is dat altijd, of alleen bij de lagere klassen?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Glory hoggers heb je altijd, werken je vaak ook nog tegen kom ze wel iets minder tegen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Psyonara schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:21:
Glory hoggers heb je altijd, werken je vaak ook nog tegen kom ze wel iets minder tegen nu.
Niet alleen glory hoggers, maar zelfd wanneer zei totaal niet in positie zijn voor een schot ofzo. Gewoon altijd voor de bal gaan zonder na te denken.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:59
Ga je nu wel of niet in rang achteruit wanneer je een wedstrijd verlaat wanneer je teammaat er ook vandoor is gegaan? Want ik heb toch het idee dat het gebeurt, alhoewel dat niet zou moeten zijn heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
alex3305 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:11:
Ga je nu wel of niet in rang achteruit wanneer je een wedstrijd verlaat wanneer je teammaat er ook vandoor is gegaan? Want ik heb toch het idee dat het gebeurt, alhoewel dat niet zou moeten zijn heb ik begrepen.
Volgens mij alleen als je met de verlater in een party zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Momenteel staat handbrake op X (xbox 360 controller). Tegenwoordig kom ik heel veel situaties tegen waar ik wil boosten en handbraken tegelijk, en dat kan ik lichamelijk niet omdat boost op B staat.
Ik heb geprobeerd om die knop te switchen naar LB/L1, maar de muscle memory zit er voorlopig nog te hard in en ik heb geen zin om 5-10u te wennen aan iets dat je om de 5 seconden gebruikt. Ik kon verdedigend plots niks meer. Waarom heb ik dat indertijd niet gewijzigd samen met Airroll? Dommerik dat ik ben :)
Om dit op te lossen dacht ik om handbrake op LB te zetten SAMEN met X, maar jammer genoeg is double binden standaard niet mogelijk. Is er een oplossing? Bv rechtstreeks in de cfg file? Reddit is geblokkeerd op het werk en kan het dus daar niet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
BobbyDgtl schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:11:
Momenteel staat handbrake op X (xbox 360 controller). Tegenwoordig kom ik heel veel situaties tegen waar ik wil boosten en handbraken tegelijk, en dat kan ik lichamelijk niet omdat boost op B staat.
Ik heb geprobeerd om die knop te switchen naar LB/L1, maar de muscle memory zit er voorlopig nog te hard in en ik heb geen zin om 5-10u te wennen aan iets dat je om de 5 seconden gebruikt. Ik kon verdedigend plots niks meer. Waarom heb ik dat indertijd niet gewijzigd samen met Airroll? Dommerik dat ik ben :)
Om dit op te lossen dacht ik om handbrake op LB te zetten SAMEN met X, maar jammer genoeg is double binden standaard niet mogelijk. Is er een oplossing? Bv rechtstreeks in de cfg file? Reddit is geblokkeerd op het werk en kan het dus daar niet opzoeken.
Ik heb de knoppen ook pas later aangepast. Went inderdaad niet snel, maar na een paar uur heb je het aangeleerd. Als je nog honderden uren gaat spelen, is dat het wel waard natuurlijk.

Ik heb zelf geen behoefte aan het combineren van handrem en boost. Ik heb het ook wat getest, maar je kan er volgens mij niet sneller mee draaien. De boost drukt je net als bij gewone bochten namelijk best hard uit de bocht. Je krijgt een grotere draaicirkel en legt daardoor dus meer afstand af. Om die reden en met de juiste techniek, draai ik het snelst als ik eerst met de handrem in positie draai (een 180 doe dus) en daarna met de boost weer snelheid maak. Dit bespaart ook boost in ieder geval, want zolang je boost en nog niet in de goede richting staat, krijg je snelheid in de verkeerde richting. En dat moet je na het draaien dan weer compenseren met extra boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Als je vanaf de laatste 90 graden van uw draai begint te boosten win je snelheid, wel idd met een grotere draaicirkel. Maar het gaat me vooral om de laatste 30-45 graden van de bocht, je wint daar wat tijd zonder downside.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Oke, daar gaan we weer. Wie van jullie wil er nog meedoen aan de RLCS qualifiers van 12 juni? We hebben al een team van 3 man, maar we kunnen er nog 2 invallers/vervangers bij opgeven.

Ik kan een invite sturen als ik je mailadres heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Bullettooth schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:46:
Oke, daar gaan we weer. Wie van jullie wil er nog meedoen aan de RLCS qualifiers van 12 juni? We hebben al een team van 3 man, maar we kunnen er nog 2 invallers/vervangers bij opgeven.

Ik kan een invite sturen als ik je mailadres heb. :)
Als ik goed genoeg ben wil ik wel als invaller mee doen . Mijn main is normaal op ps4

https://rocketleaguestats.com/profile/PS4/jenpetje

Afbeeldingslocatie: http://signature.rocketleaguestats.com/normal/ps4/jenpetje.png

[ Voor 16% gewijzigd door jenpet op 03-06-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Jenpet, je zou best wel mee mogen doen wat mij betreft.

Maar de voorkeur gaat wel even uit naar PC spelers ivm communicatie (discord, TS) tijdens de eventuele wedstrijden.

Pagina: 1 ... 16 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ