Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Mrkoekie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:36:
ik was helemaal blij toen ik dit draadje voor het eerst zag.. tot ik levels rond de 60 en 70 zag op screens...

* Mrkoekie wacht nog maar even om mensen uit te nodigen :P
Stuur maar een invite hoor. Ik zit pas op level 53. En zo goed ben ik ook nog niet. ;)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-09 13:17
Ik zit zelf in een community. Hebben nu 200+ mensen in onze groep. Meeste avonden zijn er wel spelers van alle ranks om mee te spelen. Ook een stel hollanders : ) Iedereen 16+ is welkom. Voor wie het wat lijkt, let me know. Ik zit trouwens op 42

[ Voor 4% gewijzigd door Grecio op 24-03-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Grecio schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:54:
Ik zit zelf in een community. Hebben nu 200+ mensen in onze groep. Meeste avonden zijn er wel spelers van alle ranks om mee te spelen. Ook een stel hollanders : ) Iedereen 16+ is welkom. Voor wie het wat lijkt, let me know. Ik zit trouwens op 42
Lijkt mij leuk! Steam: http://steamcommunity.com/id/nvrgnnagiveyouup/

[ Voor 6% gewijzigd door change1001 op 24-03-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Cool! Ben even werken, add je binnenkort wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
Grecio schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:23:
[...]

Cool! Ben even werken, add je binnenkort wel :)
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:13

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Dikke off the wall aerial maakte ik net in een ranked potje :D

https://gfycat.com/SmugWhirlwindGardensnake

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:01
Niet om te zeuren perse, ik vind het gewoon opvallen, maar waarom lijkt een deel vd community zo snel geneigd tot schelden en andere thrash talk. Ik speel niet lang maar ik heb al vaker verschillende ziektes voorbij horen komen.

Ik speel zelf in de laagste divsion (2v2), misschien dat het daar door komt, heb er vrede mee dat ik in het laagste zit, en dan gaan mensen lopen zeuren dat je noob bent, maar ik snap niet wat ze dan voor ideeën hebben bij mensen die in de laagste div zitten? Ik ben niet super noob ofzo, maar geen idee waarom mensen zich zo heel goed vinden terwijl ze klaarblijkelijk net als ik in die div zitten. (de meeste iig, zoals na de match zichtbaar is)

Ik vind dit gewoon jammer, het blijft voor de rest zeker een erg leuk spelletje!

[ Voor 4% gewijzigd door StygMa op 25-03-2016 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

StygMa schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 23:17:
Niet om te zeuren perse, ik vind het gewoon opvallen, maar waarom lijkt een deel vd community zo snel geneigd tot schelden en andere thrash talk. Ik speel niet lang maar ik heb al vaker verschillende ziektes voorbij horen komen.

Ik speel zelf in de laagste divsion (2v2), misschien dat het daar door komt, heb er vrede mee dat ik in het laagste zit, en dan gaan mensen lopen zeuren dat je noob bent, maar ik snap niet wat ze dan voor ideeën hebben bij mensen die in de laagste div zitten? Ik ben niet super noob ofzo, maar geen idee waarom mensen zich zo heel goed vinden terwijl ze klaarblijkelijk net als ik in die div zitten. (de meeste iig, zoals na de match zichtbaar is)

Ik vind dit gewoon jammer, het blijft voor de rest zeker een erg leuk spelletje!
De COD community moet iets te doen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik word er wel schijtziek van om constant geranked te worden met een stel bosapen.

Zit nu in propect elite (!!!!) met solo 3v3 en het lukt gewoon niet om te winnen. Ieder potje 2 goals en een aantal saves, maar nog verliezen we omdat ik ook niet alles kan redden 5 minuten lang 3v1..
Deze gasten kunnen echt minder dan niks, ballhoggen alles, en missen de bal of schieten compleet de verkeerde richting op. Schieten teammates de complete map over om zelf een bal te pakken. You name it en zij doen het, echt schijtvervelend.
Ik speel die gamemode om nieuwe mensen tegen te komen om mee te spelen, maar op deze manier lukt dat nooit natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Wereldkaart schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:26:
Ik word er wel schijtziek van om constant geranked te worden met een stel bosapen.

Zit nu in propect elite (!!!!) met solo 3v3 en het lukt gewoon niet om te winnen.

Ik speel die gamemode om nieuwe mensen tegen te komen om mee te spelen, maar op deze manier lukt dat nooit natuurlijk..
Je bent welkom om ons te joinen hoor, hebben zat mensen om mee te spelen. Vraag maar aan de keral hierboven die het vroeg ;).(als je 16+ bent tenminste, en TS hebt).

Anyways ja, het is frustrerend. Ik ben zelf bijna Rising Star, maar in solo standard blijf ik hangen op Challenger II. Is inderdaad heel moelijk om hoger te komen.

Ook zitten er inderdaad heeeeeel veel nare salty boze gasten bij. Meestal speel ik solo standard ook alleen met een muziekje en negeer ik die gekke gasten in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Misschien dat ik weer eens een kijkje neem bij KG dan. De eerste keer toen we daar meette vond ik de kwaliteit van de spelers niet bijster spannend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Wereldkaart schreef op zondag 27 maart 2016 @ 01:26:
Misschien dat ik weer eens een kijkje neem bij KG dan. De eerste keer toen we daar meette vond ik de kwaliteit van de spelers niet bijster spannend haha
Oh het hoeft niet hoor, probeerde je alleen te helpen.

Niveau is prima naar mijn mening. Was idd mss een tijdje geleden, laatste maanden zijn we ontzettend gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Wordt dit nog veel gespeeld online of ?

En is er een alles in 1 pakket voor dit spel of moet je die DLC echt apart aanschaffen?

[ Voor 53% gewijzigd door Christiano007 op 27-03-2016 21:33 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Christiano007 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:24:
Wordt dit nog veel gespeeld online of ?

En is er een alles in 1 pakket voor dit spel of moet je die DLC echt apart aanschaffen?
Ja joh zat mensen. En nee je koopt het spel, die DLC is ook compleet optioneel. Ik heb elke 50 uur een DLC gekocht als bedankje aan het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Is't bij jullie ook allemaal offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:10
Terranova schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:26:
Is't bij jullie ook allemaal offline?
Ja helaas. Gisteravond ook al een hele tijd rond 11 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Nou ik heb hem gekocht en al wat potjes gespeeld, echt leuk om te doen :)

Heb wel de camera een stuk hoger gezet, want anders bak ik er niets van (niet dat ik dat nu wel doe..)

Nog tips voor een beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Christiano007 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:48:
Nou ik heb hem gekocht en al wat potjes gespeeld, echt leuk om te doen :)

Heb wel de camera een stuk hoger gezet, want anders bak ik er niets van (niet dat ik dat nu wel doe..)

Nog tips voor een beginner?
Ik werd stukken beter toen ik van keyboard naar controller overstapte. Ook zou ik zeggen lekker aerials blijven proberen ook al mis je 50 keer, gaat vanzelf beter. En voor mij persoonlijk niet teveel in player cam, alleen eventueel tijdens dribbels, of wanneer je voor boost gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Grecio schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:53:
[...]

Ik werd stukken beter toen ik van keyboard naar controller overstapte. Ook zou ik zeggen lekker aerials blijven proberen ook al mis je 50 keer, gaat vanzelf beter. En voor mij persoonlijk niet teveel in player cam, alleen eventueel tijdens dribbels, of wanneer je voor boost gaat.
Met een controlller speel ik gelukkig al en player cam zit ik alleen in als ik iemand wil botsen of boost wil pakken idd.

Heb zelf erg veel moeite met ballen die naar de zijkant rollen en via de muur omhoog rollen. Dan stuitert de bal net van de muur af en vlieg je er onderdoor als je wilt gaan rammen. Maar het is allemaal erg vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
http://www.nu.nl/games/42...league-komt-in-april.html

Lijkt me lachen :p

Over ballcam, ik snap niet dat mensen daarmee spelen eerlijk gezegd.
Met playercam heb je zoveel meer overzicht wat er om je heen gebeurt, en aerials zijn ook echt prima om te maken.
Ik gebruik alleen ballcam als ik terugrijd naar het goal/boost om te kijken of de bal niet achter me aan komt rollen

[ Voor 60% gewijzigd door Wereldkaart op 30-03-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:49

Nogne

>.<

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wereldkaart schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:54:
http://www.nu.nl/games/42...league-komt-in-april.html

Lijkt me lachen :p

Over ballcam, ik snap niet dat mensen daarmee spelen eerlijk gezegd.
Met playercam heb je zoveel meer overzicht wat er om je heen gebeurt, en aerials zijn ook echt prima om te maken.
Ik gebruik alleen ballcam als ik terugrijd naar het goal/boost om te kijken of de bal niet achter me aan komt rollen
Ballcam is juist ideaal, je weet altijd waar de bal is en ziet ook of mensen voor de bal gaan, je hoeft jezelf niet raar te positioneren om te zien waar de bal is.

Enige moment dat ik het uitzet is om boost te halen of om te dribbelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik gebruik de ballcam het meest, maar wissel ook heel vaak voor het overzicht of voor boosts e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
Hoe kan ik jullie community joinen voor RL? Hebben jullie een steamgroup of iets? Ik zie hierboven dat de min. leeftijd 16 is.

Stats:
Leeftijd: 21jr
1v1: Rising Star
2v2: Shooting Star
3v3 Standard: Rising Star
3v3 Solo: Rising Star

[ Voor 4% gewijzigd door Kyumia op 31-03-2016 00:18 . Reden: Promotie in 3v3 Standard naar Rising Star, aww yeah ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
Kyumia schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:59:
Hoe kan ik jullie community joinen voor RL? Hebben jullie een steamgroup of iets? Ik zie hierboven dat de min. leeftijd 16 is.

Stats:
Leeftijd: 21jr
1v1: Rising Star
2v2: Shooting Star
3v3 Standard: Challenger Elite
3v3 Solo: Rising Star
Voeg me toe op Steam en als je wilt verwelkom ik je bij Konvict Gaming :)
http://steamcommunity.com/id/nvrgnnagiveyouup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
change1001 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:34:
[...]

Voeg me toe op Steam en als je wilt verwelkom ik je bij Konvict Gaming :)
http://steamcommunity.com/id/nvrgnnagiveyouup
he dat wil ik ook,

wie moet ik toevoegen?

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
MonkeySleeve schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:18:
[...]

Ballcam is juist ideaal, je weet altijd waar de bal is en ziet ook of mensen voor de bal gaan, je hoeft jezelf niet raar te positioneren om te zien waar de bal is.

Enige moment dat ik het uitzet is om boost te halen of om te dribbelen :P
soms ook vliegen zonder ballcam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
looyenss schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:45:
[...]

he dat wil ik ook,

wie moet ik toevoegen?
Mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Of mijn tante, zij speelt ook in KG en is supermoderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grecio
Wereldkaart schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 01:04:
Ja ok grappig. Ik zal dat KG gedoe wel laten hier. Heb al zat mensen om mee te spelen en ben geen recruiter daar dus kan mij verder ook niet boeien. Probeerde alleen wat mensen te helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• change1001
Wereldkaart schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 01:04:
Hoe heet je tante op KG? Zou d'r graag eens willen ontmoeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:01
Om terug te komen op wat ik eerder zei dat er zoveel gescholden werd in de lage regionen van het spel, lijkt het tij inmiddels wel te keren. Ik ben verre van goed,speel pas 2 weken, maar heb me inmiddels van prospect I naar III weten te werken en denk dat prosp elite ook wel te doen is op korte termijn. Gelukkig lijkt er veel minder thrash talk hier te zijn en spelen de teammates veel meer samen. Ben het spel hierdoor wel veel beter gaan waarderen. :)

Hoelang duurt een seizoen eigenlijk? Of is dat geen vaste periode nog omdat het nu pas nr2 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

StygMa schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:10:
Om terug te komen op wat ik eerder zei dat er zoveel gescholden werd in de lage regionen van het spel, lijkt het tij inmiddels wel te keren. Ik ben verre van goed,speel pas 2 weken, maar heb me inmiddels van prospect I naar III weten te werken en denk dat prosp elite ook wel te doen is op korte termijn. Gelukkig lijkt er veel minder thrash talk hier te zijn en spelen de teammates veel meer samen. Ben het spel hierdoor wel veel beter gaan waarderen. :)

Hoelang duurt een seizoen eigenlijk? Of is dat geen vaste periode nog omdat het nu pas nr2 is?
Eerste seizoen duurde een half jaar, maar er is geen vaste periode bekend nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Vraagje: Heb al tijd geen RL gespeeld maar wil even de platina trophy halen.
Nu zie ik dat als ik op RL druk het eerste deel (wat ik ook alleen gespeeld heb) op 75% staat, als ik hoofdscherm met DLC's zie staat hij op 50%.

Dien ik nu ook de cups te halen voor de dlcs om de trophy platina nu te halen?öf die 75% volspelen?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
Ricloo86 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:25:
Vraagje: Heb al tijd geen RL gespeeld maar wil even de platina trophy halen.
Nu zie ik dat als ik op RL druk het eerste deel (wat ik ook alleen gespeeld heb) op 75% staat, als ik hoofdscherm met DLC's zie staat hij op 50%.

Dien ik nu ook de cups te halen voor de dlcs om de trophy platina nu te halen?öf die 75% volspelen?
Voor de platina trophy hoef je alleen alle trophies te halen van de originele game zonder DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo! Hier nog mensen die spelen op de Xbox One? Ik zou graag met wat mensen willen spelen, ben alleen wel net begonnen dus ken nog niemand op dit spel.

Voeg me toe! Zerocha0s1234.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat nagenoeg alle DLC nu in de aanbieding is gedaan van Rocket League via PS Store. 1 week nadat ik de aanvullende DLC heb gekocht. Ach ja, ik gun het de ontwikkelaar verder wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Daar kun je steeds wel op wachten, zijn regelmatig in de aanbieding voor -40%. Ook de game zelf is regelmatig met korting te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Heeft niet zo veel zin voor hem om te wachten aangezien hij net zegt dat hij ze allemaal heeft gekocht ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
Grecio schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:51:
Heeft niet zo veel zin voor hem om te wachten aangezien hij net zegt dat hij ze allemaal heeft gekocht ;) :P
Zijn die refunds van steam toch wel fijn he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Bedoelde meer in het algemeen. Die dingen zijn zovaak in de aanbieding is dat je beter ff kunt wachten op een volgende als ze op dat moment niet inde aanbieding zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Wie van jullie wil er nog meedoen aan de officiële rocket League spelen die er aan zitten te komen?

We hebben al 3 mensen bij elkaar in de vorm van mrbigfield, teddybearrr (wereldkaart) en myself (pigroaster). Maar er is nog ruimte voor 2 anderen om het roster te vullen, moet voor morgenavond ingevuld zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Bullettooth op 14-04-2016 17:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wereldkaart
Ik heb van het weekend wel ESL gedaan, maar in de laatste 128 eruitgevlogen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Wereldkaart schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:02:
Ik heb van het weekend wel ESL gedaan, maar in de laatste 128 eruitgevlogen xD
Goed bezig! Voor dit officiele toernooi beginnen we op zondag 1 mei in Europa, en vanaf dat moment volgens mij elke zondag tot aan de zomer qualifiers. Is wel grappig om een keer te proberen. En ik denk dat we hier nog wel wat mensen hebben zitten die goed mee zouden komen.

Looyenss, Monkeysleeve, Szwoar??? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Ik speel pas en ben erg slecht. Word er alleen nu al moe van dat eeuwige gebash te krijgen. Iedereen is dan wel zo goed, maar met gebash ipv tips kom ik ook nergens...

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

DikkeBMW schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:52:
Ik speel pas en ben erg slecht. Word er alleen nu al moe van dat eeuwige gebash te krijgen. Iedereen is dan wel zo goed, maar met gebash ipv tips kom ik ook nergens...
Gewoon muten en weer doorspelen. Tevens kan ik de Goalie Training op All-star aanraden, leer je veel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
YouTube: RocketLeagueCinema
YouTube: Rocket League Academy
YouTube: Kronovi
YouTube: kuxir97
YouTube: SubParButInHD

Aantal channels waar veel tips op te vinden zijn voor RL.
Wat mij veel heeft doen leren is in Freeplay (dus oneindig boost) gewoon in de lucht gaan zweven, je auto onder controle krijgen, rondje in het stadion vliegen zonder de muur aan te raken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Wat monkey zegt. Gewoon muten die handel. Het irriteerde mij toch altijd (al helemaal als een slechte teamspeler bijdehand gaat lopen doen) en dan liep het uit in schelden over en weer met alle frustratie van dien. Daar ga je zeker niet beter van spelen.

Heb alleen nog de fast chat aan en mis daar in alleen gg. Er zitten echt teveel kneuzen/trollen tussen, maar dat heb je altijd bij spellen die "gratis" zijn (geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 14:34

DikkeBMW

Live '25

Thanks gasten :)

Speel zelf weinig online spellen dus vandaar. Ik ga lekker verder oefenen en we zien wel :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 14:46

Szwoar

En door

Bullettooth schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:13:
[...]

Goed bezig! Voor dit officiele toernooi beginnen we op zondag 1 mei in Europa, en vanaf dat moment volgens mij elke zondag tot aan de zomer qualifiers. Is wel grappig om een keer te proberen. En ik denk dat we hier nog wel wat mensen hebben zitten die goed mee zouden komen.

Looyenss, Monkeysleeve, Szwoar??? _/-\o_
Leuk idee, en had me best gaaf geleken om met de 2 mannen mee te doen. Helaas ben ik al ingeschreven met 2 vrienden, en ik geloof dat de inschrijvingen nu ook voorbij zijn. Volgende keer beter dan maar 8)7

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Volgende keer inderdaad, misschien komen we elkaar dit seizoen ook nog wel een keer tegen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28

Zin an! :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Oh ja! Bring it on. Krijg een beetje NBA JAM gevoelens hierbij, "he's on fire!"

Haha, ben benieuwd of ze het leuk weten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ligt het aan mij of is de 'hoop' wel erg groot?

Zouden ze hier ook ranked in gaan maken, of alleen un-ranked?

[ Voor 41% gewijzigd door Madstorm op 21-04-2016 09:38 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Madstorm schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:14:

Dat zal denk ik wel, want bij het voetballen kan je vlammen op goal. Zo'n schot zal nu wss uit de ring springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 15:58
Ga er van uit dat het enkel unranked is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Het zal nog onder het kopje rocketlabs vallen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBigfield
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 23:27
leuk om te dunken en je aereal skills te verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Madstorm schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:14:

Denk dat het zo'n beetje zoals Snow-Day zal werken, niet ranked nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Rocket League is gratis dit weekend (na het weekend moet je betalen om 'verder' te spelen) en hij is in sale voor €11.99

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

MrBigfield schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:58:
leuk om te dunken en je aereal skills te verbeteren :)
Goed weekend om onze ranking te verhogen en skills bij te vijzelen zou ik zeggen. Veel beginnende spelers online dit weekend in verband met het free weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBigfield
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 23:27
Bullettooth schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:18:
[...]

Goed weekend om onze ranking te verhogen en skills bij te vijzelen zou ik zeggen. Veel beginnende spelers online dit weekend in verband met het free weekend. :)
Das wel een goeie, ik zal er 's avonds zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Dutchredgaming schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:08:
Rocket League is gratis dit weekend (na het weekend moet je betalen om 'verder' te spelen) en hij is in sale voor €11.99
Ik wil dit al maanden uitproberen maar ik vond 20 euro wat duur omdat ik niet veel game. Ik heb zojuist mijn todo voor vanavond maar leeg gemaakt... :D

Wa Doede Nou

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

-ko- schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:37:
[...]

Ik wil dit al maanden uitproberen maar ik vond 20 euro wat duur omdat ik niet veel game. Ik heb zojuist mijn todo voor vanavond maar leeg gemaakt... :D
Meteen kopen als je het enigszins leuk vindt! Het zijn nog altijd mijn beste € 19,- die ik ooit aan een game heb uitgegeven.

400 uur and counting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...r_custom_training_french/

Iemand heeft een programmaatje gemaakt om custom training modes te ontwerpen en in te laden in RL.

Ontzettend handig!

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wereldkaart
Bullettooth schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:29:
[...]

Meteen kopen als je het enigszins leuk vindt! Het zijn nog altijd mijn beste € 19,- die ik ooit aan een game heb uitgegeven.

400 uur and counting. :)
Helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
-ko- schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:37:
[...]

Op sites voor keys kan je hem wel voor 15 euro ofzo oppikken hoor.

Voor mij kost het spel tot nu toe 0,04 cent per uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Grecio schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:10:
[...]

Op sites voor keys kan je hem wel voor 15 euro ofzo oppikken hoor.

Voor mij kost het spel tot nu toe 0,04 cent per uur :P
Dus je hebt al 50.000 uur gespeeld? :o
Knap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:32
Wereldkaart schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:16:
[...]

Dus je hebt al 50.000 uur gespeeld? :o
Knap
Uhm.... 15:0,04 = 375 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Pazienza schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:20:
[...]

Uhm.... 15:0,04 = 375 uur.
0,04 cent....

Geen € 0,04 maar vier tiende van een cent... denk ik. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:32
Bullettooth schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:28:
[...]

0,04 cent....

Geen € 0,04 maar vier tiende van een cent... denk ik. >:)
Oh zo, nou ja het lijkt me obvious dat ie eigenlijk €0,04 bedoelt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Het f2p weekend is voor mij ook de reden dat ik Rocket League uit probeer. Erg leuk op de bank i.c.m. steam controller. Wel af en toe frustrerend zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik heb zodra ik thuis kwam de game gedownload en ben om boodschappen gegaan met het gezin. Toen ik om 22:15 het huis voor mij alleen had ben ik begonnen. Eerst even de tutorial, die speelde wel lekker, maar ik vond het niet zo spannend.

Dan maar een potje online. En drie potjes later heb ik het spel uit pure euforie gelijk aangeschaft. Wat een brilliant spel!

Ik moet nog veel oefenen...

Wa Doede Nou

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grecio
Pazienza schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:30:
[...]

Oh zo, nou ja het lijkt me obvious dat ie eigenlijk €0,04 bedoelt. :)
haha ja oeps, epic fail :P

[ Voor 30% gewijzigd door Grecio op 23-04-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Xbox Live is helaas Fubar momenteel, maar toch eerder vandaag nog even mn blauwe ster behaald in 2v2 met elke keer complete randoms erbij. Erg tevreden over dus :)
Gold behalen ging eigenlijk wel makkelijk, maar om daar voldoende te stijgen was wat lastiger. Al heb ik ook een lange tijd unranked gedaan (vooral ook omdat de rankings an sich even nodig hadden om te stabiliseren sinds launch op X1).

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 23-04-2016 20:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Dutchredgaming schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:08:
ik ben zo blij met die gratis weekenden van Steam, heb 1 potje gespeeld daarna de game afgesloten en gekocht en daarna weer opgestart.

Wat een geweldige game

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Is steam down?

Nu niet meer, zo kon ik net RL kopen :D

[ Voor 64% gewijzigd door Dutchredgaming op 24-04-2016 00:49 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
Ik heb het ook gekocht na een half uurtje gespeeld te hebben. Heel verrassend hoe leuk z'n redelijk simpel spel kan zijn.
Met simpel bedoel ik dan qua opzet want om die bal het doel in te krijgen is niet altijd gemakkelijk als je tegen hogere levels speelt :P.

[ Voor 37% gewijzigd door lochpatje op 24-04-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Gisteren dit spel aangeschaft nadat hij al lang op mijn lijstje stond om aan te schaffen. Wat een vette game zeg. Ga hem vanavond ook maar even op mijn PS4 installeren.

Is het mogelijk om met 1 account op je PC en je PS4 te spelen? En kan je met 2 controllers op 1 PS4 tegelijk spelen met een maat of zo?

Ik heb via steam ook maar gelijk alle DLC's gekocht. Kon het niet laten. Hebben die DLC's nog extra dingen waar ik op moeten letten? Voordelen of nadelen enzo.

Thx in advance!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bigsexy3 schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:12:
Gisteren dit spel aangeschaft nadat hij al lang op mijn lijstje stond om aan te schaffen. Wat een vette game zeg. Ga hem vanavond ook maar even op mijn PS4 installeren.

Is het mogelijk om met 1 account op je PC en je PS4 te spelen? En kan je met 2 controllers op 1 PS4 tegelijk spelen met een maat of zo?

Ik heb via steam ook maar gelijk alle DLC's gekocht. Kon het niet laten. Hebben die DLC's nog extra dingen waar ik op moeten letten? Voordelen of nadelen enzo.

Thx in advance!
Kunt niet met 1 account zowel op PS4 als PC spelen. Zijn 2 verschillende systemen. Je kunt met max 4 personen splitscreen spelen op een PS4.

DLC is puur cosmetisch al zullen sommigen zeggen dat ze bepaalde auto's fijner vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

MonkeySleeve schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:02:
[...]

Kunt niet met 1 account zowel op PS4 als PC spelen. Zijn 2 verschillende systemen. Je kunt met max 4 personen splitscreen spelen op een PS4.

DLC is puur cosmetisch al zullen sommigen zeggen dat ze bepaalde auto's fijner vinden :)
Thx man!

En kan je met vrienden van steam ook samen spelen? Ik heb gisteren maar een potje of 4 gedaan en weet eigenlijk nog niks. Het enige wat ik wel weet dat ik dit spel veeeeeul eerder had moeten kopen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Bigsexy3 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:54:
[...]

Thx man!

En kan je met vrienden van steam ook samen spelen? Ik heb gisteren maar een potje of 4 gedaan en weet eigenlijk nog niks. Het enige wat ik wel weet dat ik dit spel veeeeeul eerder had moeten kopen _/-\o_
Cross-play is wel mogelijk, maar nu alleen nog maar door middel van private parties. Oftewel, je kan wel tegen elkaar of tegen bots spelen, maar nog niet in de online playlists.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
ykathmann schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:09:
[...]

Cross-play is wel mogelijk, maar nu alleen nog maar door middel van private parties. Oftewel, je kan wel tegen elkaar of tegen bots spelen, maar nog niet in de online playlists.
Crossplay is naar mijn weten juist niet mogelijk in private party's maar alleen random als je online een server joined.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bigsexy3 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:54:
[...]

Thx man!

Jazeker; Gewoon een private server maken, wachtwoord erop gooien en iedereen kan dan joinen tot max 4v4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb hem ook geprobeerd.. En gekocht. Of het lang leuk blijft weet ik niet. Maar het is wel heerlijke 'hersenloze' ontspanning. Heel simplistisch in opzet, maar toch nog voldoende om te leren en beter te worden.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• looyenss
MonkeySleeve schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:47:
[...]

Jazeker; Gewoon een private server maken, wachtwoord erop gooien en iedereen kan dan joinen tot max 4v4.
Speciaal voor PS4 gebruikers een extra lang wachtwoord maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
aicaramba schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:20:
Ik heb hem ook geprobeerd.. En gekocht. Of het lang leuk blijft weet ik niet. Maar het is wel heerlijke 'hersenloze' ontspanning. Heel simplistisch in opzet, maar toch nog voldoende om te leren en beter te worden.
Dat vroeg ik mij ook af toen ik het kocht, maar ik ken weinig mensen die dit spel snel naast zich hebben neergelegd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Zijn er misschien nog mensen die een PC game/key overhebben van een 4-pack oid, welke ik kan overnemen? Ik dacht vandaag ook nog koop tijd te hebben in de aanbieding (gisteren stond er immers nog 48 uur resterende op de aanbieding). Alleen na het werk thuisgekomen vanavond en weer voor de volle map te koop. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Dreanor schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:43:
... Alleen na het werk thuisgekomen vanavond en weer voor de volle map te koop. :(
Heb jij geluk dat Rocket League op hun Facebook pagina een nieuwe actie heeft aangekondigd. Vanaf nu aan -40% te koop bij Bundle Stars. Is ook een steam key, maar ik heb absoluut geen ervaring met die webshop.

Tot straks ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gisteren weer een paar potjes gespeeld, maar damn wat voel ik me een noob zeg. Hoe ga ik dit ooit onder de knie krijgen....

Zijn er nog tips en dingen waar ik op moet letten? Ik speel zelf via de pc met gewoon een toetsenbord en een muis btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Bigsexy3 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:29:
Gisteren weer een paar potjes gespeeld, maar damn wat voel ik me een noob zeg. Hoe ga ik dit ooit onder de knie krijgen....

Zijn er nog tips en dingen waar ik op moet letten? Ik speel zelf via de pc met gewoon een toetsenbord en een muis btw.
TIP 1: Ga met een controller spelen, dit is echt een game die je niet op TB en muis wilt spelen. Als je straks verder komt in je skills ga je er niet meer genoeg aan hebben.

TIP 2: Doe de tutorials, vaak...

TIP 3: speel gewoon veel, oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
hoe laat komt die basketbal dlc online dan op de ps4 ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van wat ik lees op Twitter - RLNL is die update al binnen te halen. Zou automatisch moeten gebeuren als je de PS4 opstart.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Bullettooth schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:28:
[...]

TIP 1: Ga met een controller spelen, dit is echt een game die je niet op TB en muis wilt spelen. Als je straks verder komt in je skills ga je er niet meer genoeg aan hebben.

TIP 2: Doe de tutorials, vaak...

TIP 3: speel gewoon veel, oefening baart kunst.
Thx, ik denk dat ik hem dan maar gewoon verder ga spelen op de PS4, die paar potjes die ik nu op de PC heb gespeeld mis ik toch niet :9.

Wordt wel iets lastiger om mijn stream te controleren en bij te houden, maar daar komen we ook wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Bigsexy3 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:59:
[...]

Thx, ik denk dat ik hem dan maar gewoon verder ga spelen op de PS4, die paar potjes die ik nu op de PC heb gespeeld mis ik toch niet :9.

Wordt wel iets lastiger om mijn stream te controleren en bij te houden, maar daar komen we ook wel uit.
Als je beetje degelijke PC hebt, raad ik juist de PC versie aan met een controller. Meer FPS, minder happeringen, speelt wel een stuk fijner.

Heb ze beide geprobeerd en PC is toch wel fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

MonkeySleeve schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:01:
[...]

Als je beetje degelijke PC hebt, raad ik juist de PC versie aan met een controller. Meer FPS, minder happeringen, speelt wel een stuk fijner.

Heb ze beide geprobeerd en PC is toch wel fijner :)
Mijn pc kan het makkelijk aan. Ik heb alleen geen controller voor de pc :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Xbox controllertje, speelt heerlijk weg. En PC heeft echt inderdaad wel een streepje voor op de PS4 qua reactievermogen volgens mij.

Gezien de resultaten van ons nooit afgeronde toernooitje. ;)

Pagina: 1 ... 15 ... 46 Laatste

Let op:
Voor andere tweakers die dit spel spelen is deze lijst te gebruiken. Specifiek voor steam is er deze groep

Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ