Was er vanavond nog een wedstrijd trouwens voor Charlie?
Ben er namelijks pas rond 2200-2230
Ben er namelijks pas rond 2200-2230
Ik zou het wel een keer proberen als het serieus zou zijn.Iuigi schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:04:
Ik zag dit voorbij komen:
[afbeelding]
Fake, heb ik iets gemist of zit er iets in de planning?
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Dit is een verzoekje van een fan, geplaatst op de rocketleague redditIuigi schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:04:
Ik zag dit voorbij komen:
[afbeelding]
Fake, heb ik iets gemist of zit er iets in de planning?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
[ Voor 60% gewijzigd door MrBigfield op 02-03-2016 20:33 ]
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Nou ik ben geen pro, maar ik merk wel dat als ik tijdens het wachten op vrienden ff de trainingsmode opstart ik daarna heel de avond beter speel.multynoob schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:23:
Nou heb FF mee zitten kijken met looyenss maar het is maar goed dat ik mezelf niet opgegeven heb. Was helemaal weg gespeeld. Heb nu 80 uur in RL zitten maar ik word niet echt beter meer voor mijn gevoel. Vooral earials lukken niet meer. Hebben jullie nog tips voor mij?
De trainingen doen, vooral de Goalie training heeft mij erg veel geholpenmultynoob schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:23:
Nou heb FF mee zitten kijken met looyenss maar het is maar goed dat ik mezelf niet opgegeven heb. Was helemaal weg gespeeld. Heb nu 80 uur in RL zitten maar ik word niet echt beter meer voor mijn gevoel. Vooral earials lukken niet meer. Hebben jullie nog tips voor mij?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Met anderen meespelen die beter zijn.multynoob schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:23:
Bigfield en ik zijn er dus vanaf 2230jenpet schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:11:
wie wil er dalijk tegen sparc en mij
[ Voor 16% gewijzigd door Wereldkaart op 02-03-2016 21:50 ]
Bigfield is er alWereldkaart schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:50:
[...]
Met anderen meespelen die beter zijn.
Monkey carried mij ook vaak, leer ik van
[...]
Bigfield en ik zijn er dus vanaf 2230
Hopende dat mijn team mate ook online is maar verwacht ik zullen we 21:15 aanhouden ?MrBigfield schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:34:
Charly Foxtrot, hoe laat? teddy en ik zijn er
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
ik zet ons op 21:15 ok ?MrBigfield schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:11:
Ik ben er vanavond ook. Als er zo veel mogelijk mensen zijn kunnen we idd spijkers met koppen slaan.
Morgenmiddag ga ik dus helaas op vakantie... Even zorgen dat we niet in de top 4 staan en dan komt alles uit XD
Ik heb exact hetzelfde. Na de match van Looyens gezien te hebben, heb ik mezelf heel wat billenkoek bespaard door me niet op te geven. Neem mezelf niks kwalijk met 30 uur (waarvan nu een uurtje of 10/12 met controller, daarvoor nog tobo+muis)multynoob schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:23:
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Je leert het snelst door te spelen tegen mensen boven je niveau. Dan ga je je sneller afvragen wat je precies fout doet en ga je kijken hoe je het goed kunt doen.Steeldunes schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:10:
[...]
Ik heb exact hetzelfde. Na de match van Looyens gezien te hebben, heb ik mezelf heel wat billenkoek bespaard door me niet op te geven. Neem mezelf niks kwalijk met 30 uur (waarvan nu een uurtje of 10/12 met controller, daarvoor nog tobo+muis)
Heb nog heel veel te leren als ik de mannen hier zie.
Boomen? Tis een grasveld jonguhBullettooth schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:43:
Ik hoor het al, dat wordt vanavond weer Boomen!!!
Het klinkt als een uitnodiging waar je heel veel spijt van gaat krijgenMonkeySleeve schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:12:
[...]
Je leert het snelst door te spelen tegen mensen boven je niveau. Dan ga je je sneller afvragen wat je precies fout doet en ga je kijken hoe je het goed kunt doen.
Is meestal wat ik merk als ik met vrienden speel, ze worden snel beter als ze tegen tegenstanders spelen boven hun niveau
Ik leer zwaar van jou ja!MonkeySleeve schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:12:
[...]
Je leert het snelst door te spelen tegen mensen boven je niveau. Dan ga je je sneller afvragen wat je precies fout doet en ga je kijken hoe je het goed kunt doen.
Is meestal wat ik merk als ik met vrienden speel, ze worden snel beter als ze tegen tegenstanders spelen boven hun niveau
Ik heb ook lage pings en daarbij meer dan voldoende hardware. Ik merkte gisteravond ook LAG terwijl ik dan anders nooit heb en andere medespelers er ook geen last van hadden. (Mijn ping is zelden hoger dan 24ms.).Steeldunes schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:20:
[...]
Het klinkt als een uitnodiging waar je heel veel spijt van gaat krijgen
Moet er nog aan toevoegen dat ik gister pas voor het allereerst 2 uur zonder lag en rubberbanding heb gespeeld (vraag mezelf ook af hoe ik het 28 uur vol heb gehouden). Door onverklaarbare reden had ik ondanks lage ping <24 en 0.0% packetloss hier erg veel last van. Ben nu weg uit het ouderlijk huis en gister mijn eigen ziggo pakket aangesloten in het appartement. Nu nergens meer last van dus het kan alleen maar beter worden vanaf nu
Sinds ik op glas van xs4all zit komt ping bijna niet meer boven de 8. Staat soms wel eens op 0 zelfs. Foutje in de afronding denk ik.Steeldunes schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:20:
[...]
Het klinkt als een uitnodiging waar je heel veel spijt van gaat krijgen
Moet er nog aan toevoegen dat ik gister pas voor het allereerst 2 uur zonder lag en rubberbanding heb gespeeld (vraag mezelf ook af hoe ik het 28 uur vol heb gehouden). Door onverklaarbare reden had ik ondanks lage ping <24 en 0.0% packetloss hier erg veel last van. Ben nu weg uit het ouderlijk huis en gister mijn eigen ziggo pakket aangesloten in het appartement. Nu nergens meer last van dus het kan alleen maar beter worden vanaf nu
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Wij hadden gister laat nog een wedstrijd helaas , maar vandaag herkansing ?MrBigfield schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:04:
Ho, ben er net pas. iemand anders nog aanwezig?
Verwijderd
Maar ga je in rang ook meer naar beneden door op te geven? En maakt het ook uit of je met 3-2 of 7-0 verliest?Szwoar schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:25:
Ik speel de potjes bijna altijd uit, kun je alleen maar van leren.
Als het ranked is en ik sta met 30 seconden te gaan 4 goals achter dan Forfeit ik. Maar 2 goals maken in 30 seconden gaat makkelijker dan je denkt. Ook kun je bij de replay goed kijken wat je precies fout deed, en waardoor je enemy kon scoren. Heeft mij een hoop geholpen
Monkey en ik zitten al vanaf woensdag te wachten op t vervolgBullettooth schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:43:
Kunnen we vanavond het toernooi weer even oppakken?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Hij is inderdaad al beschikbaar. Ik was vanochtend even een paar potjes aan het spelen en heb hem al heel veel voorbij zien komen. Hij ziet er opzich wel tof uit, maakt wel een irritant geluidVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:28:
Op Twitter wordt door Psyonix gemeld dat de Batmobile vandaag om 12:00 AM UTC wordt gereleased. Simultaan verschijnt hij in Europa (vanavond ergens dus).
Bron: Twitter
In een ander bericht zag ik een filmpje met de Batmobile in de hoofdrol: Linkje
Verwijderd
Bedankt voor de aanvulling, beiden. Ik heb hem inmiddels ook aangetroffen in de Playstation Store (1,99 euro).Sjurm schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:56:
[...]
Hij is inderdaad al beschikbaar. Ik was vanochtend even een paar potjes aan het spelen en heb hem al heel veel voorbij zien komen. Hij ziet er opzich wel tof uit, maakt wel een irritant geluid
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
linklink0007 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:48:
Daaaaaamn de grand finals van de RLC Pro League is een gave wedstrijd. Zeker een aanrader, tenzij je een zwak hart hebt.
http://www.twitch.tv/rocketleaguecentral/profile
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Irritant geluid, maar rijd zeer en zeer lekker. Ik blijf hem ff spelenThe Outlaw schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:10:
De Batmobile is nu al gewoon te koop. Net gekocht
[video]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
ziet er goed uit, misschien koop ik hetThe Outlaw schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:10:
De Batmobile is nu al gewoon te koop. Net gekocht
[video]
Verwijderd
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Wow! Ziet er best tof uitJGoeij schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:03:
Rocket League Basketbal komt eraan!
https://twitter.com/psyonixstudios?lang=nl
Oh, dat ben ik volgens mij. Ik zal eens vragen aan mijn teammaat wanneer hij kan.Szwoar schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:49:
Pigroaster en ik moeten nog tegen team Golf, dus bij deze de vraag wanneer dit de mannen uitkomt?
PSN: ButsMG
PSN: ButsMG
[ Voor 11% gewijzigd door RoelZ op 18-03-2016 10:27 ]
- Creating more joy for people who interact with our digital world
En op welk platform speel je? Wel zo handig om even erbij te zetten.Feutis991 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:01:
Zijn hier mensen die serieus voor het seizoen willen gaan leveren? Ik zoek een maatje om samen of met zijn drieën serieus hoog te komen op de ranglijsten.
Woon in Eindhoven.
Who is in!?!
Goeie! Bij deze geedit! (PC & PS4)The Outlaw schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:12:
[...]
En op welk platform speel je? Wel zo handig om even erbij te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door StygMa op 19-03-2016 17:08 ]
Exact de reden dat ik iemand zoek waar je mee kunt teamen. Mijn inziens is je rank meer afhankelijk van je samenspel met je team, dan puur uit je eigen skills.StygMa schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:05:
Speel het spel trouwens nog niet lang, merk dat ik het erg verslavend is, denk wel dat ik iets te snel ranked geprobeerd heb, ik zit nu in de laagste divisie, timing blijkt vaak last, maar kan iig alleen maar beter worden
Goeie vraag!jenpet schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:51:
heren ,
Zijn alle uitslagen goed ingevuld ? of moeten er nog zoveel wedstrijden worden ingevuld ?
Kunnen we het toernooi afronden ?
ja!Wereldkaart schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:39:
Mensen.
Ik ben nog op zoek naar een vaste partner (of twee voor 3v3) voor RL!
Momenteel Challenger Elite, maar heb het gevoel dat ik richting de blauwe sterren kan.
Ben nu aan het inkomen met een controller (eerste 200 uur met toetsenbord gespeeld), dus ik snap de game, maar de controls moeten nog even wennen.
Mijn steam is steamcommunity.com/id.teddybearrrr
De auto's hebben toch helemaal geen verschil in performance?Bullettooth schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:58:
De batmobile is de beste auto die ik tot nu toe gehad heb in Rocketleague!
Getuige de vele ragequits tot nu toe waarbij de laatste opmerking "noobcar" was.
[ Voor 27% gewijzigd door Steeldunes op 23-03-2016 23:27 ]
Toch zou het wel slecht zijn als juist een betaalde auto beter is dan de rest.Bullettooth schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:58:
De batmobile is de beste auto die ik tot nu toe gehad heb in Rocketleague!
Getuige de vele ragequits tot nu toe waarbij de laatste opmerking "noobcar" was.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Tis niet alsof je ineens magisch alle arials gaat raken met die auto. De auto is alleen maar zo goed als degene die hem bestuurd.MiBe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:39:
[...]
Toch zou het wel slecht zijn als juist een betaalde auto beter is dan de rest.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Heb tijdens de ESL iemand met de delorean zien spelenMiBe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:32:
Zijn auto's die niet in de basisgame zitten überhaupt toegestaan voor de wedstrijden die 'de pro's' spelen?
PH-MRK request startup
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq