Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:32
Ik was ervan overtuigd dat Elliot en Tyrell niet dezelfde persoon waren. Maar op basis van de laatste aflevering heb ik mijn twijfels. Of was Tyrell misschien echt in seizoen 1 en heeft Elliot hem vermoord en is ie toen onderdeel geworden van Elliot?

• segil
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19:23
quote:
Erapaz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:27:
Ik was ervan overtuigd dat Elliot en Tyrell niet dezelfde persoon waren. Maar op basis van de laatste aflevering heb ik mijn twijfels. Of was Tyrell misschien echt in seizoen 1 en heeft Elliot hem vermoord en is ie toen onderdeel geworden van Elliot?
Dat klinkt plausibel en op reddit wordt dat ook als mogelijkheid aangekaart. Daar heb je overigens nog veel leukere (com)plot theorieën. Zoals, wat mij niet was opgevallen, toen Angela bij haar advocaat kwam en vertelde dat ze niet langer haar dienst nodig had, de electra kortstondig uitging. Het nieuwsbericht op de televisie in de woonkamer loopte vervolgens de laatste 15 seconden. Alsof Angela (onbewust) de mogelijkheid heeft om tijd te beïnvloeden? Een andere reddit post van enige tijd geleden hintte op het feit dat in alle scenes waar de datum op een computerscherm zichtbaar is (bijvoorbeeld zaterdag 15 augustus 2015), in werkelijk die een dag verschoven is (in dit voorbeeld zou dan 15 aug 2015 op een zondag vallen).

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het lijkt er nu wel op dat Tyrell alleen in zijn hoofd bestaat. Al hoeft dat niet te betekenen dat hij Tyrell is (vanaf nu, of vanaf het begin) maar het kan evengoed wel. Op de manier hoe Eliot zijn hersenen werken kunnen we eigenlijk nog alle kanten op :p Misschien heeft hij wel nooit bij Allsafe gewerkt, maar dacht hij dat (omdat hij mensen kent die daar werken).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 19:21

kazuka

Building Better Worlds

quote:
OMX2000 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 02:06:
In tegenstelling tot veel hier vind ik seizoen 2 helemaal niet zo gaaf. Seizoen 1 vond ik vele malen cooler. En het einde van seizoen 1 gaf me hoop voor seizoen 2. Maar nu lijkt het alsof seizoen 1 populair is gemaakt, en seizoen 2 meer een directors wet dream is geworden. In mijn ogen ligt de nadruk teveel op de vorm dan de inhoud.

Ja wat Elliot meemaakt is twijfelachtig, die truuk kennen we inmiddels wel. Elliot of beter gezegd Mr Robot heeft een grand plan, da's ook duidelijk. Maar wat ik nu wel eens wil zien is wie nu de pionnen zijn, en wie zijn de puppeteers? Zijn Tyrell en Elliot pionnen, en hebben ze een plan bekokstoofd om de puppeteers te misleiden?
Kan ik mij iets bij voorstellen. Seizoen 1 was wat directer en minder artsy. Vind dit echter persoonlijk geweldig omdat ze zich zo onderscheiden van zoveel andere series. Dat mysterieuze zonder dat overal direct een logische verklaring voor te vinden is mag ik wel. Net als de dialogen, ze praten regelmatig over zaken die niet direct met the grand scheme te maken hebben maar er lijkt toch regelmatig een gedachte en betekenis achter te zitten.

De director lijkt fan van David Lynch te zijn (die aquaruim scene was zo erg Twin Peaks) en dat ligt helemaal in mijn straatje. Maar kan begrijpen dat niet iedereen hier van houdt.

PSN ID: Jetpaction

• Pikkemans
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18:27
En de Emmy is binnen voor Rami Malek!

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

quote:
Pikkemans schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:50:
En de Emmy is binnen voor Rami Malek!
Verdiend! De regisseur mag er van mij ook wel 1 krijgen :)

• Stukfruit
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

"Please tell me you're seeing this too..."

:D :') _/-\o_

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• iTeV
  • Registratie: juli 2014
  • Niet online
Vanavond/vannacht season finale! gaan we nu eindelijk zien of tyrell real is of dit allemaal in elliots hoofd afspeelt?

Daarnaast heeft Sam Esmail op twitter gezegd dat net als vorig seizoen aan het einde van deze aankomende aflevering een "preview" van season 3 komt.

Are you a one or a zero

• Jim423
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:47
Nou het hoge woord is eruit :) Beloofd weer wat te worden voor season 3. De realistische scenario's blijven gelukkig doorrollen dus erg geloofwaardig op technisch vlak nog.

AMD Ryzen 1800X 16GB DDR4 HyperX ASUS ROG STRIX 1080Ti - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• VincentG
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 02-12-2018
Dan kijk ik hem vanavond, en begrijp ik er nog geen f*ck van.
En kan (moet) ik heel het seizoen weer opnieuw gaan kijken. :+

Oh oh Mr. B, oh oh!

• segil
WTF, weer een heerlijke mindfuck :p

Tip: blijf kijken als de aftiteling komt, dan zie je nog een belangrijke bonus scene :)

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:27
De cliffhangers are real :(

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Jammer dat het weer afgelopen is.

Weer een half jaar wachten op een zorgvuldige/precieze samengestelde serie. (Better call Saul)

How do you save a random generator ?

• iTeV
  • Registratie: juli 2014
  • Niet online
Tot volgend jaar :(
Ik hoop echt dat als S3 begint de availibility en de showtijden een beetje gunstig vallen voor de EU's

Are you a one or a zero

• Fusioxan
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:35
NEEEEEEEEEEE :(

Geweldige aflevering. Voordat het echt begon (dus recap can vorige aflevering), zag je Mr robot e Tyrell in de auto. Ik als een gek terug naar de aflevering ervoor om te kijken wat ik gemist had...

Totaal ander seizoen in vergelijking met het eerste, maar man wat is dit een goeie serie. Kan letterlijk niet wachten op seizoen 3.

• Ultra
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Dat gebouw wat ze gaan opblazen is echt fantastisch gekozen. In een bepaald shot dacht ik zelfs dat het CGI was.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Grappig dat die man in zijn witte pak een rode kruiwagen op zijn jasje heeft, zoals in het 'gedicht' van Tyrell

• Sup4rdurt
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14:57
Voor de geïnteresseerde; S01 echt voor een koopje op Zavvi.

Ik hoop deze vandaag binnen te krijgen O-)

Why waste time say lot word when few word do trick?

• chaoscontrol
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:47

Inventaris

• segil
quote:
Chckdsk! schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:56:

Dat klinkt niet duur! Ik kan alleen niet zien welke bluray uitvoering dit is. Als je 'm binnen hebt, zou je dan het EAN nummer willen posten? Ik ben benieuwd of alleen de afleveringen erop staan, of ook specials/making of.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

quote:
segil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:26:
WTF, weer een heerlijke mindfuck :p

Tip: blijf kijken als de aftiteling komt, dan zie je nog een belangrijke bonus scene :)
Thanks, die van mij stopte te vroeg. Al levert die scene alleen maar meer vragen op :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:20
quote:
FreshMaker schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:11:
Grappig dat die man in zijn witte pak een rode kruiwagen op zijn jasje heeft, zoals in het 'gedicht' van Tyrell
Op zijn jasje? Volgens mij had hij een papieren zak van 'Red Wheelbarrow BBQ' in zijn handen ;)
Zelfde logo als de flyer in aflevering S02E11, waar Mr.Robot die code van af haalde.

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19:26

Kecin

Je keek.

*O*

Ben er doorheen, was weer fantastisch. Ik denk ook dat Eliot niet de ringleader is maar Angela. We zien alles immers door het hoofd van Eliot, maar ik denk dat hij slechts een pion is, en Angela de echte wraaknemer op E-corp.

Acteren in deze serie is van enorm hoog niveau, fantastisch. Trouwens, ik heb zijn dagboek gekocht op Amazon en verwacht die volgende maand. De kijkcijfers zijn best wel laag dus ik wil ze best commercieel een beetje opweg helpen:
https://www.amazon.com/MR...barr0w-txt/dp/1419724428/

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• ilhanko
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Wat een heerlijk seizoen weer! Inderdaad jammer dat de focus iets minder op het hacken ligt, maar heb alsnog genoten.

Ik dacht trouwens dat de censuur van 'fuck' bewust was gedaan, omdat het ook continu over 'f society' gaat, en de 'uck' ook niet wordt uitgesproken... maar blijkbaar zijn er ook versies waar het ongecensureerd is :+

• MdO82
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:06
Zo het seizoen ook afgerond :W
Vond het eerlijk gezegd aan het begin een beetje mwha, maar het werd steeds beter :Y

Nu weer wachten op het nieuwe seizoen ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 19-01 16:27
Wazige shit - te ver gezocht - vond seizoen 1 veel beter

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16:43

Nyarlathotep

Crawling Chaos

quote:
Chckdsk! schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:56:

Dat is een koopje inderdaad. Maar wat voor uitvoering is het? Staan er extra's op de discs?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sup4rdurt
quote:
Nyarlathotep schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:23:
[...]

Dat is een koopje inderdaad. Maar wat voor uitvoering is het? Staan er extra's op de discs?
Ik heb de discs helaas nog (steeds) niet binnen. Zodra ik weet welke versie het is, zal ik dat hier posten :)

• Fusioxan
Ik heb hem binnen! Nu nog een blu-ray speler. :+

Heb hem gekocht omdat ik Mr Robot graag steun. Het is uitgegeven via UltraVioletUniversal. Echter, als ik hem legaal wil downloaden, is dit niet mogelijk omdat het codes zijn voor de UK/Ierland...

• Sup4rdurt
quote:
Fusioxan schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:20:
Ik heb hem binnen! Nu nog een blu-ray speler. :+

Heb hem gekocht omdat ik Mr Robot graag steun. Het is uitgegeven via UltraVioletUniversal. Echter, als ik hem legaal wil downloaden, is dit niet mogelijk omdat het codes zijn voor de UK/Ierland...
Ook bij Zavvi besteld? Ik heb hem vandaag (NOG STEEDS!!! :( ) niet ontvangen... Misschien kun jij laten weten aan segil en Nyarlathotep of er (en zo ja; welke) extra's op de disc staan O-)

Sup4rdurt wijzigde deze reactie 10-10-2016 13:58 (1%)
Reden: vandaan = vandaag en @ doet niets

• segil
quote:
Chckdsk! schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:57:
[...]

Ook bij Zavvi besteld? Ik heb hem vandaag (NOG STEEDS!!! :( ) niet ontvangen... Misschien kun jij laten weten aan segil en Nyarlathotep of er (en zo ja; welke) extra's op de disc staan O-)
Hey Chckdsk, dat is wel rot :( Ik ben niet bekend met Zavvi, hopelijk is dat niet de normale manier van leveren bij hun. Ik ben inderdaad benieuwd naar de extra's. Fusioxan, kan jij hier licht op schijnen?

• Sup4rdurt
quote:
segil schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:11:
[...]

Hey Chckdsk, dat is wel rot :( Ik ben niet bekend met Zavvi, hopelijk is dat niet de normale manier van leveren bij hun. Ik ben inderdaad benieuwd naar de extra's. Fusioxan, kan jij hier licht op schijnen?
Al regelmatig wat bij Zavvi besteld en nooit geen problemen gehad, tot nu. Heb zelfs nadat ik Mr. Robot besteld heb, nog een andere Blu-Ray bij hen besteld en deze vorige week netjes binnen gekregen.

Noem het pech ;(

• Fusioxan
quote:
Chckdsk! schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:57:
[...]

Zoals ik al zei, beschik ikzelf niet over een blu-ray speler. Zojuist even op de achterkant gekeken en dit staat vermeld: Bonus features: deleted scenes,gag reel, m4k1ng_0f_Mr_R0b0t.mov

Heb nu een VPS in de UK, zal morgen beginnen met downloaden zodat ik het ook daadwerkelijk kan bekijken. :)

• Sup4rdurt
quote:
Fusioxan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:30:
[...]

Zoals ik al zei, beschik ikzelf niet over een blu-ray speler. Zojuist even op de achterkant gekeken en dit staat vermeld: Bonus features: deleted scenes,gag reel, m4k1ng_0f_Mr_R0b0t.mov

Heb nu een VPS in de UK, zal morgen beginnen met downloaden zodat ik het ook daadwerkelijk kan bekijken. :)
Ik bedoelde inderdaad ook aan de hand van de info aan de achterzijde ;)

• Bigfoot
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19-01 10:08
Ik heb nu een paar afleveringen van seizoen 2 gezien maar ik kan echt niet in het verhaal komen, misschien mis ik iets maar ben niet echt enthousiast om verder te kijken

• Fusioxan
quote:
Chckdsk! schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:07:
[...]

Ik bedoelde inderdaad ook aan de hand van de info aan de achterzijde ;)
Had er op het begin niet eens aan gedacht dat het op de achterkant zou staan. :X Ging toch maar eens kijken nadat jullie door bleven vragen. :9

Gag reel heb ik al op YouTube gezien, maar die deleted scenes en making of lijken me ook wel leuk om te zien. Ben benieuwd.

• npolm
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09-12-2019
Gisteren de finale gezien... zat uur daarna nog na te denken over de gebeurtenissen :D
Wat ik dus denk.... Leon lijkt mij nog steeds in de gevangenis te zitten. Dus lijkt mij dan logisch dat Mobley en Trenton daar nu ook zitten.

Angela is dus de spil in het verhaal... tenzij zij nu in de macht van de Dark Army is?
Dat had ik dus echt niet zien aankomen.
Gelukkig leeft onze vriend nog wel getuige het telefoongesprek tussen Angela en Tyrell.

Kortom...alles is gelukt en Angela is vooral de boosdoener?

|- Rotterdam -|

• analogworm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:05

Hebben julllie deze al gezien? ;)

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
Ik denk niet dat Elliot en Tyrell 1 en dezelfde persoon zijn, puur en alleen omdat Tyrell zichtbaar is op het python approach overzicht van de FBI:

Zouden Elliot en Tyrell 1 en dezelfde persoon zijn, dan zou er ook een foto van de vader van Elliot in dat overzicht moeten zitten.

Ik denk dat de reactie van Darlene op het moment ze bovenstaande overzicht ziet (you must be fucking kidding me) boekdelen spreekt. Enerzijds past die reactie precies in haar verweer naar Dom toe dat ze echt niks weet, aan de andere kant is dat overzicht voor Darlene ook een eyeopener aangezien zij niet in de gaten had dat Tyrell actief betrokken was bij de hacks. Ik denk dat het kwartje op dat moment even voor Darlene viel.

• Kecin

Kecin

Je keek.

Ik hoorde vandaag pas op het werk dat de NPO blijkbaar S1 heeft uitgezonden en nu bezig is met S2 (is te zien via NPO gemist). Dus voor wie het anders zou downloaden, het is ook legaal beschikbaar.

Ik ben blij dat de NPO de rechten heeft gekocht. Dat steunt de serie toch weer. Ook heb ik het boek "MR. ROBOT: Red Wheelbarrow: (eps1.91_redwheelbarr0w.txt)" gekocht via Amazon. Verwacht hem over 4 weken o.i.d.
https://www.amazon.com/MR...lbarr0w-txt/dp/1419724428

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
quote:
deBennie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:08:
Ik denk niet dat Elliot en Tyrell 1 en dezelfde persoon zijn, puur en alleen omdat Tyrell zichtbaar is op het python approach overzicht van de FBI:

[afbeelding]
Beetje off-topic, maar linksonder staat ons landje ook nog genoemd, Nato The Hague :P

• Sup4rdurt
Zo, eindelijk binnen na een tweede keer bestellen:

De bonus features op de disc: Deleted scenes, gag reel en de M4k1ng_0f_Mr_R0b0t.mov en de disc bevat NL subs.

Helaas is S01 nu wel iets duurder zie ik.

• segil
quote:
Chckdsk! schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:21:
Zo, eindelijk binnen na een tweede keer bestellen:

De bonus features op de disc: Deleted scenes, gag reel en de M4k1ng_0f_Mr_R0b0t.mov en de disc bevat NL subs.

Helaas is S01 nu wel iets duurder zie ik.
thanks voor de info!

• Kecin

Kecin

Je keek.

Zojuist een mail gehad met de volgende URL:
https://fieldofvision.org/

--edit--
Ik krijg een witte pagina, blijkbaar ligt die eruit. Wanneer ik http://whois.domaintools.com/fieldofvision.org doe zie ik toch echt een andere pagina in het screenshot :').

--Nog een edit--
Blijkbaar is het een anti(?)-Trump campagne ofzo? Het lijk alsof het echt gehackt is :D. Briljant en veel informatie weer.

Kecin wijzigde deze reactie 30-11-2016 21:50 (59%)

• Kecin

Kecin

Je keek.

Easter-eggs uit seizoen twee staan op de website van USA Network, ik kreeg de volgende mail:

Link naar de easter-eggs (videofragmenten zijn niet beschikbaar in NL btw):

Kecin wijzigde deze reactie 22-12-2016 01:35 (43%)

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10:09

Zeror

Ik Henk 'm!

Zet je Vr-bril maar op (of niet :P )
Vette 13 minuut lange VR video van Mr robot 8)

http://www.usanetwork.com/mrrobot/vr

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Titus
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:27
quote:
Kecin schreef op dinsdag 1 november 2016 @ 22:14:
Ik hoorde vandaag pas op het werk dat de NPO blijkbaar S1 heeft uitgezonden en nu bezig is met S2 (is te zien via NPO gemist). Dus voor wie het anders zou downloaden, het is ook legaal beschikbaar.

Ik ben blij dat de NPO de rechten heeft gekocht. Dat steunt de serie toch weer. Ook heb ik het boek "MR. ROBOT: Red Wheelbarrow: (eps1.91_redwheelbarr0w.txt)" gekocht via Amazon. Verwacht hem over 4 weken o.i.d.
https://www.amazon.com/MR...lbarr0w-txt/dp/1419724428
En hoe is die bevallen? Iemand anders hem nog gekocht? Ik denk dat ik hem ook even bestel Ik heb hem ook maar even besteld. Heb erg genoten van een soortgelijk boek van The Division(New York Collapse)

• xdijk
  • Registratie: augustus 2015
  • Niet online
quote:
Kecin schreef op donderdag 22 december 2016 @ 01:32:
Easter-eggs uit seizoen twee staan op de website van USA Network, ik kreeg de volgende mail:

Link naar de easter-eggs (videofragmenten zijn niet beschikbaar in NL btw):
Met een vpn kan je ze wel gewoon zien.

• Kecin

Kecin

Je keek.

quote:
Titus schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:02:
[...]

En hoe is die bevallen? Iemand anders hem nog gekocht? Ik denk dat ik hem ook even bestel Ik heb hem ook maar even besteld. Heb erg genoten van een soortgelijk boek van The Division(New York Collapse)
Heb helaas nog niet de kans gehad om hem te lezen :-(. Ziet er kwalitatief wel goed uit :)

• xdijk
  • Niet online
Deze easter egg is ook leuk.... In een bepaalde aflevering is een QR code zichtbaar die verwijst naar http://www.conficturaindustries.com/ en op die site is een link naar http://www.red-wheelbarrow.com/ (icon: site of the day).
En als je de source van die website bekijkt staat er onder aan in ascii-art een afbeelding van een klok.
Wat daar de betekenis van is ben ik nog niet achter, De klok staat op 10:10 uur

xdijk wijzigde deze reactie 24-02-2017 19:20 (6%)

• iRobert
  • Laatst online: 17:43
Beide websites :P

Registry Registrant ID:
Registrant Name: Domain Administrator
Registrant Organization: NBCUniversal Media, LLC
Registrant Street: 904 Sylvan Avenue,
Registrant City: Englewood Cliffs
Registrant State/Province: nj
Registrant Postal Code: 07632
Registrant Country: US
Registrant Phone: +1.8187771000
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax:
Registrant Fax Ext:
Registrant Email:

• xdijk
  • Niet online
quote:
bacardicoconut schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 20:52:
Beide websites :P

Registry Registrant ID:
Registrant Name: Domain Administrator
Registrant Organization: NBCUniversal Media, LLC
Registrant Street: 904 Sylvan Avenue,
Registrant City: Englewood Cliffs
Registrant State/Province: nj
Registrant Postal Code: 07632
Registrant Country: US
Registrant Phone: +1.8187771000
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax:
Registrant Fax Ext:
Registrant Email:
Jep, beide sites zijn van de usa network. Dat staat ook in de source van de site.
De QR code in de serie verwijst naar deze website.

• segil
quote:
Zeror schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 02:25:
Zet je Vr-bril maar op (of niet :P )
Vette 13 minuut lange VR video van Mr robot 8)

http://www.usanetwork.com/mrrobot/vr
Ik dacht dat dit een nieuwe was, maar zo te zien is dit dezelfde als vorig jaar. Leuke video en mooi gemaakt.

• G.Scholtens
  • Laatst online: 16:51
Kan je seizoen 2 ook legaal nog terug kijken via NPO gemist? Wil seizoen 2 nog kijken.

• biglia
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-01 13:13
Season 3 pas in October 2017. :'(

• :murb:
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08-01 08:54

:murb:

@murb.nl

@G.Scholtens De serie seizoen 1-2 lijkt via Amazon Prime Video legaal beschikbaar te zijn. Wat ik mij afvraag is, zal seizoen 3 daar ook direct online op komen? Of zit er een vertraging tussen de USAtoday release en APV?

• G.Scholtens
  • Laatst online: 16:51
quote:
:murb: schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:05:
@G.Scholtens De serie seizoen 1-2 lijkt via Amazon Prime Video legaal beschikbaar te zijn. Wat ik mij afvraag is, zal seizoen 3 daar ook direct online op komen? Of zit er een vertraging tussen de USAtoday release en APV?
Thnx, heb helaas geen amazon prime.

• :murb:
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08-01 08:54

:murb:

@murb.nl

Ik heb ook geen Amazon Primve, maar als de mogelijkheid enigszins bestaat betaal ik graag voor zaken die ik consumeer (ook al is Amazon een soort E-corp :o ). In oktober zou ik best een abonnement willen afsluiten voor Amazon Prime Video als seizoen 3 daar ook snel op verschijnt (€2,99 voor de eerste 6 maanden iirc, daarna €6,99)

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:23
Bij seizoen 2 zat er in ieder geval een vertraging tussen USA en Amazon Prime EU. Volgens mij stond het wel direct op Amazon Prime US, maar dus niet op de NL versie.

Mede daardoor heb ik Prime opgezegd en maar gewoon gedownload.

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
Door de nieuwe trailer bedacht ik me dat ik nog een kastje moest afmaken :P

• segil
Ik kreeg vandaag een mailing binnen van E-Corp, met een uitnodiging voor hun Ecoin Launch Party over 13 dagen :P
Link

• Thombias
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10-12-2019
quote:
segil schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:49:
Ik kreeg vandaag een mailing binnen van E-Corp, met een uitnodiging voor hun Ecoin Launch Party over 13 dagen :P
Link

[afbeelding]
Ga jij er naar toe?

• segil
quote:
Als jij mijn ticket betaalt :p

• segil
Vandaag is een sneak preview uitgekomen van s03. Helaas alleen te kijken voor USA kijkers, maar gelukkig heeft iemand de video geshared: https://streamable.com/iaipe

• segil
Vanavond gaat het weer beginnen, seizoen 3 !! Ik kreeg een vriendelijke reminder in de mail, met dit plaatje:

http://assets.micpn.com/6371/1baaf5cb-5c37-4518-a6fd-bfe8d84f8375/c772f5b0-3be1-4832-aeea-3b71534d7e52.gif

Krijg alleen het idee dat het nog niet echt storm loopt in dit topic :/

• xdijk
  • Niet online
quote:
segil schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 18:18:
Vanavond gaat het weer beginnen, seizoen 3 !! Ik kreeg een vriendelijke reminder in de mail, met dit plaatje:

Krijg alleen het idee dat het nog niet echt storm loopt in dit topic :/
Het is nog niet in legaal Nederland te zien, toch?

• segil
quote:
xdijk schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:40:
[...]

Het is nog niet in legaal Nederland te zien, toch?
Nee, dat klopt... maar je kunt wel alvast een opbouw maken naar de lancering, samen reikhalzend uitkijken naar de 1e aflevering, etc.

• dreameater
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 12:28

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik ben in weer zeer benieuwd! Het einde van S02 was behoorlijk veelbelovend.
*knip*

dreameater wijzigde deze reactie 12-10-2017 09:21 (32%)
Reden: NVM stond al 230480894130 x in dit topic

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• mark1707
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11:34
Wel aardig om van te voren even te kijken:

Ik ga er vanavond lekker voor zitten! Ben benieuwd.

• Jim423
Wat een vette scene met Angela op het moment dat Elliot is getransformeerd is tot Mr Robot.

''It's me''

AMD Ryzen 1800X 16GB DDR4 HyperX ASUS ROG STRIX 1080Ti - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• AcoLyte!
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-01 10:57

AcoLyte!

*evil grin*

"How can you tell. That it's me?"
"Your eyes. You're never trying to look away"

Prachtige scenes wederom. Dit kan een zéér interessant seizoen worden. Elliot maakt een terugtrekkende beweging, waar de rest juist vol gas geeft.

don't mistake lack of talent for genius.

• Tadream
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13-12-2019
En die scene waarbij er even afgegeven wordt op de wereld problematiek incl. Trump, wow - dat was voor mij de scene van de aflevering.
Zoiets zit er ook in de 1e aflevering van seizoen 1, geweldig.
Kan niet wachten tot de andere afleveringen.

Tadream wijzigde deze reactie 13-10-2017 20:25 (10%)

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

Geweldige opener van het seizoen. Mooi ook hoe ze de inauguration van Trump erin verwerken inderdaad. Ook mooi hoe ze dat nummer van Daft Punk op het eind erin gooien, past helemaal bij het sfeertje.

• segil
Vandaag volgende goody van e-corp ontvangen in de mailbox:https://www.whoismrrobot.com/

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 08-01 11:10

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

2 weken geleden op TechDays een soort beginners guide to hacken presentatie gehad. Wel bizar hoeveel dingen daarvan terugkomen in Mr. Robot. Sowieso weer een erg goed siezoen.
Die 1e aflevering met die Trump scenes erdoorheen kwam ook goed binnen bij mij. :)

Last.fm | Code Talks

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

Jep, de 2e episode vond ik ook weer super. Acteerwerk, camerawerk, soundtrack, het raakt allemaal precies de juiste snaar bij mij. Echt top!

• Bakkertje_01
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:40
Ook net 2e aflevering gekeken, maar dat was wel weer smullen, snap eigenlijk niet dat het zo stil is in dit topic. Dit genre moet toch meer Tweakers aanspreken.

• MdO82
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:06
Ik wacht even tot alle afleveringen te zien zijn dan kan ik lekker in een keer doorkijken :)

MdO82 wijzigde deze reactie 25-10-2017 16:29 (4%)

2250 WP Zuid PVoutput

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

quote:
Bakkertje_01 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:16:
Ook net 2e aflevering gekeken, maar dat was wel weer smullen, snap eigenlijk niet dat het zo stil is in dit topic. Dit genre moet toch meer Tweakers aanspreken.
Omdat het niet legaal te zien is in Nederland.

• dreameater
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 12:28

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ok aflevering 3 gisteren gekeken, maar die moet echt een keer opnieuw.. Ik ben echt helemaal de weg kwijt

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• HenkDePoema
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:33
quote:
dreameater schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:27:
Ok aflevering 3 gisteren gekeken, maar die moet echt een keer opnieuw.. Ik ben echt helemaal de weg kwijt
Ik vond hem juist zeer verhelderend. Het was een herhaling van gebeurtenissen uit de vorige seizoenen, maar nu 'door de ogen van' Tyrell Wellick. Veel vage gebeurtenissen (wat is echt, en wat niet) uit vorige afleveringen werden logisch: waar Tyrell al die tijd was bijvoorbeeld en het moment dat Elliot in de taxi ervan overtuigd is dat Tyrell niet echt is (als kijker weet je het op den duur ook niet meer), maar dat Tyrell dan juist instapt, wordt nu logisch.
De aanleiding tot de hack op Ecorp, de rol van de Chinezen daarin en de vreemde dubbelrol van Angela worden steeds helderder.
Erg knap geschreven (al mag er van mij nog meer gehackt worden :) ), en ik kan niet wachten op meer!

• Pewpew
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12:10
Kijk uit naar deze serie in Nederland.
Is er al iets bekend of, wanneer en waar deze serie te zien zal zijn ?

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14-01 18:13
Was het einde van e3 nu een flashback of was Elliot nu weer opnieuw neergeschoten?

• HenkDePoema
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:33
quote:
Megamind schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:15:
Was het einde van s3 nu een flashback of was Elliot nu weer opnieuw neergeschoten?
Van S3 is deze week aflevering 3 uitgezonden (in de VS)... En om je vermoedelijke vraag te beantwoorden: zie mijn vorige post.

• Sup4rdurt
quote:
Megamind schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:15:
Was het einde van s3 nu een flashback of was Elliot nu weer opnieuw neergeschoten?
Je bedoeld het einde van episode 3? Dat was inderdaad een flashback van de periode dat Elliot vast zat.

Verder

spoiler:
...ben ik erg benieuwd wat het nieuws van Joanna met Tyrell gaat doen

Sup4rdurt wijzigde deze reactie 27-10-2017 16:23 (0%)
Reden: typo

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

Gave episode weer, die zich tijdens S1 en S2 afspeelt. Inderdaad knap geschreven. En misschien heb ik een hint gemist in een vorige episode maar ik was wel verrast dat
spoiler:
die FBI agent blijkbaar ook voor the Dark Army werkt.

• momania
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 17:12

momania

iPhone 30! Bam!

_o_

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Jim423
Goede afl weer wat mij betreft. Actie en hacken blijft goed doorgaan. Ben erg benieuwd of Stage Two gaat slagen.

• aalekss
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11:39
Na het kijken van episode 5 meteen naar GOT want ik dacht het zou wel vol met reacties staan! Dit was zo'n toffe aflevering. Montage, filmwerk, acteren echt allemaal top. Gaan jullie snel eens de laatste aflevering kijken.

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

quote:
aalekss schreef op zondag 12 november 2017 @ 00:36:
Na het kijken van episode 5 meteen naar GOT want ik dacht het zou wel vol met reacties staan! Dit was zo'n toffe aflevering. Montage, filmwerk, acteren echt allemaal top. Gaan jullie snel eens de laatste aflevering kijken.
Eens! Het camerawerk was echt heel tof gedaan en de hele episode was alsof je er zelf bij was. Mooi gedaan.

• calsonic
  • Laatst online: 19-01 16:27
Aflevering 6 was top!

• handige_harrie
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:27

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Wat een supervet seizoen is dit weer _o_. Aflevering 5 was magistraal, vooral cinematografisch, net als de muziek. Het verbaast me echt dat je niet meer over deze serie hoort.

handige_harrie wijzigde deze reactie 16-11-2017 14:55 (13%)

• kazuka

kazuka

Building Better Worlds

Ik denk dat dat komt omdat de doelgroep toch wat specifiek is misschien? Het is een vrij trage serie, veel technisch jargon en niet echt een serie met veel humor of actie erin.

De serie doet me wel een beetje denken aan Rubicon (De acteur die de rol van E-Corp CEO heeft speelt daar ook in mee overigens) van een paar jaar geleden, van AMC geloof ik. Die haalde het einde van het 1e seizoen niet eens geloof ik omdat het zo ontzetten traag begon en veel kijkers snel afhaakte. Het werd echter wel steeds spannender en beter, een beetje op dezelfde manier als Mr. Robot.

Voor mij persoonlijk vind ik het echt 1 van de betere series van de afgelopen jaren.

kazuka wijzigde deze reactie 16-11-2017 15:19 (7%)

• handige_harrie
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:27

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

quote:
kazuka schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:05:
Ik denk dat dat komt omdat de doelgroep toch wat specifiek is misschien? Het is een vrij trage serie, veel technisch jargon en niet echt een serie met veel humor of actie erin.
Misschien, maar moet je technisch onderlegd zijn om het te waarderen? Ik ken veel van de termen ook niet hoor. Misschien is een schizofrene hacker wel moeilijk 'relatable' voor een hoop mensen, dan pak em beet een 'stuck-in-life' Walter White bijvoorbeeld. Als we dan toch die vergelijking voeren: Qua tempo vind ik Mr Robot (MR) een stuk prettiger dan Breaking Bad (BB). Acteerprestaties komen in de buurt, maar BB wint. Cinematografisch vergelijkbaar, muzikaal is MR beter. Qua verhaal/writing misschien BB, maar gezien de complexiteit van schizofrenie valt voor MR ook iets te zeggen. Als je kijkt naar alle geheime clues/hints/ARG dan wint MR weer. Maatschappelijk/historische relevantie, BB niet zo, MR wel degelijk.
Qua actie en humor wint BB, maar in dat opzicht had ep5 ook zeker wel wat te bieden, met de nodige actie en ook wat humor in (Samar, Edie :D).

Ach ja, het blijven meningen over appels en peren :).

Misschien trekt het USA network niet zo veel kijkers als een HBO of AMC? Mr. Robot is bijvoorbeeld niet op Netflix te zien.

Edit: Ik zal Rubicon eens checken!

• analogworm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:05
quote:
kazuka schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:05:
...

Voor mij persoonlijk vind ik het echt 1 van de betere series van de afgelopen jaren.
Eens, en aflevering 5 en 6 zijn afleveringen waar ik echt voor op het puntje van mijn stoel heb gezeten. Zo ontzettend nice hoe ze de schizofrenie in beeld hebben gebracht :D

Pff technisch jargon moet toch voor tweakers geen probleem zijn? Man.. Mr robot lijkt me bij uitstek een serie voor tweakers maar het is aardig stil hier.. Misschien omdat de serie adembenemend goed is? :P

• Edwin__
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18:11
quote:
handige_harrie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:54:
Wat een supervet seizoen is dit weer _o_. Aflevering 5 was magistraal, vooral cinematografisch, net als de muziek. Het verbaast me echt dat je niet meer over deze serie hoort.
Muziek is altijd erg tof.
Mijn favo scene blijft nog laatste aflevering van seizoen, welke begon met Kraftwerk - Hall Of Mirrors.
Kippenvel.

Discogs

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
5 maar vooral 6 deed me weer terugbrengen naar waarom ik deze serie moet blijven kijken.

How do you save a random generator ?

• segil
Het verbaast mij ook een beetje waarom het hier stil is in dit topic, terwijl de voorgaande seizoenen veel meer besproken werden. Of de Mr Robot fan is afgehaakt, of men vindt het niet meer belangrijk om in dit topic te posten.

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Ik vond het eerste seizoen briljant, tweede seizoen heb ik ook in de kast staan maar ben halverwege aflevering 6 afgehaakt. Waar het eerste seizoen lekker vaag en mysterieus was maar tegelijkertijd ook merendeel realistisch op hacking gebied, was het tweede seizoen me echt veel te traag en de vaagheid dusdanig opgeschroeft dat ik me bij veel scenes echt afvroeg waar ze op sloegen. Shots van mensen die simpelweg voor zich uit staren zonder enig nut, of gesprekken waarbij de ander totaal niet reageert, dat is niks voor mij. In S1 was dat nog binnen te perken, S2 ging er imo te ver mee door.
Misschien dat ik het nog een keer weer oppak en dan toch ineens verder kijk, maar voorlopig niet.

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

quote:
segil schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:29:
...Of de Mr Robot fan is afgehaakt, of men vindt het niet meer belangrijk om in dit topic te posten.
Ik vond/vind het een reuze fascinerende serie.
Maar waar kijk ik (gewoon, legaal in NL) het meest recente seizoen dan? :?

In het KPN/Xs4all IPTV pakket en/of Netflix kan ik Mr. Robot nergens vinden...
De VPRO zond het ooit uit. Maar over het nieuwste seizoen kan ik weinig info vinden.

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True