• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:46
Een nieuwe serie, zijn op het moment van schrijven 2 afleveringen uit.
Wordt gigantisch hoog aangeschreven.

IMDB een 9,4

Quote van Wikipedia;

"Mr. Robot is an American cyberpunk thriller–drama television series created by Sam Esmail. The series began airing on USA Network on June 24, 2015, following the May 27, 2015, premiere of the pilot on multiple online and VOD services.[4] Prior to the series premiere it was announced that the series had been renewed for a second season.[5][6]"

"The series follows Elliot Alderson, a young cyber-security engineer living in New York who assumes the role of a vigilante hacker by night. Elliot meets a mysterious anarchist known as "Mr. Robot" who recruits Elliot to join his team of hackers, "fsociety". Elliot, who has a social anxiety disorder but connects to people by hacking them, is intrigued, but uncertain he wants to be part of the group. The show follows Mr. Robot's attempts to engage Elliot in his mission to destroy the corporation Elliot is paid to protect. Compelled by his personal beliefs, Elliot struggles to resist the chance to take down the multinational CEOs that are running (and ruining) the world.[5]"

Beeromaniac

• Thompson
Ben zelf nog bezig aan aflevering 1 maar ben er na een half uur al zo enthousiast over dat ik gelijk even een topic wou aanmaken. Hoofdpersonage is (wat ik nu een half uur kan beoordelen) echt geweldig gecast wat mij betreft. ijzersterk acteerwerk en perfect in character.

Hoor graag of meer mensen al van deze serie gehoord hebben en er iets van hebben gezien. Ik denk dat het een serie is die menig tweaker enthousiast zal maken!

Beeromaniac

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:16
Top, dat klinkt redelijk in mijn straatje, tenminste mijn smaak in boeken. Dan is alleen de vraag, wacht ik een tijdje en doe ik een binge-watch :o

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:32
Mijn eigen ervaring met opsparen is, dat ik een waslijst heb aan te kijken afleveringen en dat na maximaal 2 avonden binge-watchen, het weer een maand duurt vooraleer ik weer gelegenheid en/of zin heb.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Klinkt inderdaad cool, ga hem ook op mijn lijstje zetten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SndBastard schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 22:09:
Top, dat klinkt redelijk in mijn straatje, tenminste mijn smaak in boeken. Dan is alleen de vraag, wacht ik een tijdje en doe ik een binge-watch :o
Binge watchen natuurlijk, Ik ben hem zelf ook aan het opsparen :)

Ik heb mezelf voorgenomen om eens een jaartje alleen maar Binge watching te proberen voor al mijn series, eigenlijk van elke serie behalve wat reality spul. Zit ik toch vaak beter in het verhaal enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 16:53

Kek

3flix

ik heb de eerste twee afleveringen gezien en ik vind et vet! Een van de weinige series waar ze het technische/computer deel vrij acuraat hebben neer gezet. Hier en daar nog wel wat slordige randjes maar ach.. alleen een echte geek gaat dat opmerken :p

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net de eerste aflevering achter de rug en inderdaad erg positief tot nu toe!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-05 10:46
Wat zat die engerd van een stalkers/creep/freak/shizo/hacker te ijlen over de BlackBerry phoon van de hoge pief van E corps?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thompson
Mandrake466 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 00:00:
Wat zat die engerd van een stalkers/creep/freak/shizo/hacker te ijlen over de BlackBerry phoon van de hoge pief van E corps?
Denk omdat E corp zelf ook telefoons uitgeeft maar de hoge pief ervan loopt met een telefoon van een ander merk aan z'n riem.

Beeromaniac

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Meer dat een Chief Technology Officer van een groot technologie bedrijf niet eens zelf gebruikt maakt van de laatste technologie en in plaats daarvan met een ruk Blackberry toestel rondloopt. (M.a.w. hij dus een kantoorpief is die eigenlijk helemaal geen verstand heeft van technologie)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:11

iChaos

It's Lupus.

Mwah, ben er toch niet zo enthousiast over als de meesten hier. Heel veel rondstrooien met jargon waar een tweaker enthousiast van wordt, maar de verhaallijn is veel te vaag en de hoofdpersoon is echt een typische kneus die ik nooit een tv-serie zal zien dragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hwgvdhoeven
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik ben niet bepaald een nerd. Meer iemand met een gezond verstand voor technologie, internet en goede verhaallijnen.

Mr. Robot lijkt me wel een serie die niet bij het grote publiek zal aanslaan vanwege de achtergrond van Elliot Anderson. Maar als je daar doorheen kunt kijken en het karakter van hem meeneemt is het wel een interessante serie.

Ik hoop wel dat Mr. Robot zich ontwikkelt in een richting die authentiek te noemen is en niet volgepropt zit met allerlei elementen die je terug vindt in de grote hoop series die zich alleen onderscheiden door de setting of iets dergelijks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Klinkt als een goede serie die gecanceld gaat worden na een seizoen. Dan wacht ik misschien toch nog even.

/▌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thompson
Marzman schreef op zondag 05 juli 2015 @ 18:33:
Klinkt als een goede serie die gecanceld gaat worden na een seizoen. Dan wacht ik misschien toch nog even.
"Prior to the series premiere it was announced that the series had been renewed for a second season."

Beeromaniac

Acties:
  • +3Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 00:11
Mijn voorspelling vooralsnog; Elliot is Mr. Robot. Elliot is Fsociety. Mr. Robot en de andere members van Fsociety zitten in zijn hoofd.

Dat Elliot waanbeelden heeft zie je heel duidelijk, zelfs op billboards ziet hij Evil Corp staan ipv E Corp. Komt nog bij dat hij schrikt/zich terugtrekt bij lichamelijk contact maar het van Mr. Robot wel accepteert en dat de leden van Fsociety onderling eigenlijk geen contact hebben maar enkel contact lijken te hebben met Elliot.

Verklaart ook meteen hoe dat meisje in z'n huis terecht kwam.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 16328

Aflevering 2 vond ik saai en gaat zich alweer richten op zo'n standaard bullshit team. Veel standaard gepraat en een stereotype selectie aan hackers. Verder worden veel series met Christian Slater gecancelled.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

XyritZz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:55:
Mijn voorspelling vooralsnog; Elliot is Mr. Robot. Elliot is Fsociety. Mr. Robot en de andere members van Fsociety zitten in zijn hoofd.

Dat Elliot waanbeelden heeft zie je heel duidelijk, zelfs op billboards ziet hij Evil Corp staan ipv E Corp. Komt nog bij dat hij schrikt/zich terugtrekt bij lichamelijk contact maar het van Mr. Robot wel accepteert en dat de leden van Fsociety onderling eigenlijk geen contact hebben maar enkel contact lijken te hebben met Elliot.

Das een goeie ja. Het lijkt wat dat betreft een beetje een mix van Dexter (i.p.v. seriemoordenaar die bad guys vermoord een hacker die bad guys hacked) en Fight Club (imaginary friends :P )

Vond de 1e episode heel goed en veelbelovend, 2e viel inderdaad wel wat tegen. Toch wel benieuwd welke kant het uiteindelijk op gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:06

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vind het een best wel sterke serie eigenlijk, episode 1 tijdje terug gezien toen die gelekt was en toen keek ik echt wel uit naar epi2, Maar wat XyritZz zegt heb ik dus ook aan zitten denken. Zou best eens kunnen dat het allemaal in ze hoofd gebeurd.

Ben benieuwd waar die serie heen gaat, voor alsnog vind ik hem best goed en lekker wegkijken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:05

heuveltje

KoelkastFilosoof

MMm klinkt interessant.
ga hem in de te kijken lijst zetten.

Hopen dat netflix hem heeft :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Het is jammer dat het geen Netflix Original is waar alle afleveringen direct beschikbaar zijn. Het is meer een binge serie dan een elke-week serie i.m.o.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb de eerste twee afleveringen nu gekeken, op zich een leuk verhaal alleen de hoofdpersoon. Het is een inteligente hackendende schizofrene verslaafde authist :p Zelfs Dexter als serialkiller kwam vriendelijker over.

/▌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thompson
Marzman schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:42:
Ik heb de eerste twee afleveringen nu gekeken, op zich een leuk verhaal alleen de hoofdpersoon. Het is een inteligente hackendende schizofrene verslaafde authist :p Zelfs Dexter als serialkiller kwam vriendelijker over.
En dat vind ik juist mooi. Want ondanks hoe hij is, kun je (althans ik) je wel in zijn rol verplaatsen, dat vind ik dus knap geacteerd.

Beeromaniac

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:09
Eerste 2 afleveringen hebben m'n aandacht wel te pakken gekregen. Meteen ook een goeie opening in afl.1. Wel interessant dat hij een sociale angst aandoening heeft. Dat creëert voor mij toch iets om meer te focussen op de hoofdrolspeler zelf en z'n gedrag. (EDIT: wat Thompson hierboven zegt.)

Toffe serie tot nu toe, hoop zeker dat het z'n kwaliteit behoudt en dat het niet gecanceled wordt.

[Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 06-07-2015 19:40]

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 15:58
Ben benieuwd waar het heen gaat, het kan alle kanten op met zijn aandoening.
Ik zit wel weer als tweaker steeds te denken "zo werkt dat helemaal niet!", maar gelukkig is het niet zo ernstig als bijvoorbeeld een CSI.

• Jelv
  • Niet online
Aflevering 1 en stukje van 2 gezien. Lekker duister en beetje freakie personages. Ga hem zeker volgen!

• MaZZie-D
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 20:41
Eerste 3 afleveringen gezien. Meeslepende serie. Vraag me af waar dit naartoe gaat.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 11:34

jeka

Support your local club.

Trailer ziet er goed uit. Staat in mijn lijstje!

FCG

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MaZZie-D schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:36:
Eerste 3 afleveringen gezien. Meeslepende serie. Vraag me af waar dit naartoe gaat.
Aflevering 3 komt toch pas vanacht?

/▌

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Vind dit een erg goede serie kan niet wachten tot aflevering 4 :)

[Voor 5% gewijzigd door calsonic op 09-07-2015 11:35]

Anoniem: 428562

Aflevering 3 gezien. Elliot, Shayla + dealer, Tyrell, Angela en haar vriend zijn goede verhaallijnen, maar het personage mr robot en de hacker crew die eromheen hangt ben ik wel klaar mee en wordt irritant. Gezien de naam van de serie kan 'mr robot' niet uit de serie en zitten we forever met hem opgescheept. Jammer.

Aflevering 3 WTF. SM verhaal. E Corp executive die vreemdgaat met een man. Afranseling van zwerver. Waar aflevering 2 ver inzakte qua niveau is aflevering 3 weer een complete verrassing.

Christian Slater (series met hem worden constant gecanceld) is inderdaad een irritante vent en die hele crew ook.

• unfor
Anoniem: 16328 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:59:
...
Christian Slater (series met hem worden constant gecanceld) is inderdaad een irritante vent en die hele crew ook.
Ik ga er eigenlijk van uit dat hij en de crew niet bestaat, heb e3 nog niet gezien echter.
Maar als het meest logische nu al zo voor de hand ligt kan het natuurlijk ook totaal anders zijn :)
Derden zien hen volgens mij ook niet, ze weten wel dat hij stemmen hoort maar ze praten niet direct met die persoon. (zit nu in begin e3)

[Voor 14% gewijzigd door unfor op 09-07-2015 20:32]

• FREAKJAM
  • Laatst online: 01-06 22:26

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Eerste wat ik ook dacht. Straks episode 3 maar eens kijken.

is everything cool?

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 20:21

Robtimus

me Robtimus no like you

Nog een giveaway dat Mr. Robot niet bestaat - Elliot heeft een hekel aan fysiek contact, maar als op het einde van ep2 Mr. Robot zijn hand op Elliots schouder legt (vlak voor de "duw", of moeten we sprong zeggen?) lijkt Elliot dat helemaal niet erg te vinden. We weten dat Elliot nog niet over zijn afkeer van contact af is in ep3, want als Gideon hem een knuffel wil geven vindt hij dat een ramp.
Verder leek die barman Mr. Robot ook totaal niet op te merken, alsof hij niet eens bestond...

Ben ik trouwens de enige die denkt dat Angela stiekem (bewust of niet) meer wil van Elliot dan alleen vriendschap? Ze vond het duidelijk niet prettig toen ze Sheila in Elliots bed zag liggen, en de blik tussen haar en Elliot na de knuffel aan het einde van ep1 (vlak voordat de arrestatie van Colby op tv kwam) leek ook meer te bevatten. En in ep3 was ze ook duidelijk niet op haar gemak met Sheila buiten de woning van Gideon.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

Aflevering 3 wordt duidelijker dat Mr Robot niet bestaat. Elliot zorgt er op een subtiele manier voor dat zijn beste vriendin erachter komt dat haar vriendje vreemdgaat. Robot had dat zo niet hoeven doen. Bij AllSafe duikt Robot opeens op, hij schreeuwt naar die dame en die hoort hem niet, in die bar hoort de barman hem ook niet. Dus wel een hoop aanwijzingen opeens.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 09-07-2015 22:50]

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Robtimus schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 21:59:
Nog een giveaway dat Mr. Robot niet bestaat - Elliot heeft een hekel aan fysiek contact, maar als op het einde van ep2 Mr. Robot zijn hand op Elliots schouder legt (vlak voor de "duw", of moeten we sprong zeggen?) lijkt Elliot dat helemaal niet erg te vinden. We weten dat Elliot nog niet over zijn afkeer van contact af is in ep3, want als Gideon hem een knuffel wil geven vindt hij dat een ramp.
Verder leek die barman Mr. Robot ook totaal niet op te merken, alsof hij niet eens bestond...

Ben ik trouwens de enige die denkt dat Angela stiekem (bewust of niet) meer wil van Elliot dan alleen vriendschap? Ze vond het duidelijk niet prettig toen ze Sheila in Elliots bed zag liggen, en de blik tussen haar en Elliot na de knuffel aan het einde van ep1 (vlak voordat de arrestatie van Colby op tv kwam) leek ook meer te bevatten. En in ep3 was ze ook duidelijk niet op haar gemak met Sheila buiten de woning van Gideon.
En in episode 1 toen hij Mr. Robot voor het eerst zag in de metro toen zag ook niemand Mr. Robot zitten dacht ik. (die scene toen hij volgens mij gestrekt in de metro lag). Serie wordt nu ook al enorm vergeleken met Fight Club trouwens. (Mr. Robot == Tyler).

De scene aan de bar is inderdaad ook obvious. Mr. Robot zit aan een drankje, maar de barkeeper eist min of meer dat Elliot ook een drankje moet nuttigen. Als je met zijn tweeen aan de bar zou zetten en slechts één van de twee zou een drankje nuttigen, zou de barkeeper dat vast niet erg gevonden hebben.

[Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 09-07-2015 23:24]

is everything cool?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 16328 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:32:
Aflevering 3 wordt duidelijker dat Mr Robot niet bestaat. Elliot zorgt er op een subtiele manier voor dat zijn beste vriendin erachter komt dat haar vriendje vreemdgaat. Robot had dat zo niet hoeven doen. Bij AllSafe duikt Robot opeens op, hij schreeuwt naar die dame en die hoort hem niet, in die bar hoort de barman hem ook niet. Dus wel een hoop aanwijzingen opeens.
Het is ook iedere keer nadat hij drugs gebruikt heeft dat hij Mr Robot weer ziet.

/▌

• Jelv
  • Niet online
En, kom op, kijk is naar die poster. Wie denk je dat Mr. Robot is?

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:02
Ik kan me wel vinden in jullie theorie maar in episode 3 loopt die wel een keer zn appartement binnen met z'n vriendin terwijl die meid van de fsociety op de bank zit. Z'n vriendin reager dan wel. Niet heel uitgebreid maar iets van: "What was that all about?". Maar elke andere keer is er inderdaad geen interactie met de andere personages.
Ik ben wel heel benieuwd wie Allsafe probeert aan te vallen. Wie die cd verkoper is en wat die wil.

• MaZZie-D
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 20:41
Marzman schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:26:
[...]

Aflevering 3 komt toch pas vanacht?
Inderdaad. Moest zijn de eerste 2. Had de eerste 3 afleveringen van nieuwe seizoen van under the dome en the last ship gezien.

[Voor 0% gewijzigd door MaZZie-D op 10-07-2015 10:45. Reden: Typo]

• unfor
Shifty47 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:24:
Ik kan me wel vinden in jullie theorie maar in episode 3 loopt die wel een keer zn appartement binnen met z'n vriendin terwijl die meid van de fsociety op de bank zit. Z'n vriendin reager dan wel. Niet heel uitgebreid maar iets van: "What was that all about?". Maar elke andere keer is er inderdaad geen interactie met de andere personages.
Ik ben wel heel benieuwd wie Allsafe probeert aan te vallen. Wie die cd verkoper is en wat die wil.
ook dan weet je niet of zij het had over het gesprek met haar, of dat hij tegen zichzelf praat.

• Shifty47
unfor schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:14:
[...]
ook dan weet je niet of zij het had over het gesprek met haar, of dat hij tegen zichzelf praat.
Dat is inderdaad waar maar dan kan ook alles zich in zijn hoofd afspelen. Dan kan het ook zo zijn dat Allsafe helemaal niet bestaat en dat die dat bedacht heeft om dichterbij E(vil) Corpe te kunnen zijn..

• Thompson

Na aflevering 3; Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Vooral het stukje in de bar vond ik opmerkelijk, hij zegt iets tegen de barman en die reageert niet op Mr Robot. Ook dat dat vrouwke in z'n appartement zegt dat ze belangrijke zaken te bespreken hebben. Ik denk dat dat dus met zijn alter-ego Mr Robot is, en niet met Elliot.

Beeromaniac

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 15:33
ook de eerste 2 afleveringen gezien, ziet er veelbelovend uit. vnvd maar deeltje 3

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Shifty47 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Dat is inderdaad waar maar dan kan ook alles zich in zijn hoofd afspelen. Dan kan het ook zo zijn dat Allsafe helemaal niet bestaat en dat die dat bedacht heeft om dichterbij E(vil) Corpe te kunnen zijn..
Ik denk dat Allsafe wel bestaat, je ziet ook op de manier hoe zijn baas tegen hem praat en zijn collega dat ze weten van zijn problemen en blij zijn als hij een vriendin heeft. Nu zat alleen in dat stukje waar we het over hebben ook dat die collega zegt dat ze blij is dat hij iemand heeft. Dan zou er toch iemand in die kamer moeten zijn? Misschien moet ik die scene nog eens terugkijken :)

/▌

• Shifty47
Marzman schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:26:
[...]

Ik denk dat Allsafe wel bestaat, je ziet ook op de manier hoe zijn baas tegen hem praat en zijn collega dat ze weten van zijn problemen en blij zijn als hij een vriendin heeft. Nu zat alleen in dat stukje waar we het over hebben ook dat die collega zegt dat ze blij is dat hij iemand heeft. Dan zou er toch iemand in die kamer moeten zijn? Misschien moet ik die scene nog eens terugkijken :)
Ik denk ook wel dat Allsafe bestaat hoor. Ik kan me in de eerder geopperde theorie wel vinden. Alleen dat stukje wat ik beschreef past niet helemaal in die theorie 8)7

• Thompson
Ik denk ook dat Fsociety en allsafe en alles wel bestaat. Alleen Mr Robot is hij zelf.
Hebben we al een keer gesprekken gezien waarin Mr Robot / Elliot / meerdere personen verwikkeld zijn waarin ook daadwerkelijk apart gecommuniceerd wordt tegen Mr Robot / Elliot?

Beetje in de stijl van Tyler Durden in Fightclub

Beeromaniac

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat kan ook nog inderdaad.

/▌

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 19:44
Jammer dat ik al ergens gelezen had over de link met fight club, niet bestaande 2e karakter ding, vooraleer ik de eerste aflevering gezien had een tijdje terug. Ik had graag geweten of ik er anders ook al bij was gekomen.
Ik wist bij de eerste aflevering eigenlijk niet zeker of ik nu een budget reeks te pakken had of eentje van topkwaliteit. Soms zaten er namelijk stukjes (acteer/filmen/verhaal) in dat ik dacht dat het behoorlijk amateuristisch was.
Zo eigenlijk ook bij de laatste aflevering, hoe snel Angela terug omslaat dat ze wel van Ollie houdt en hem niet kwijt wil... Dat was nu toch niet zo geweldig geschreven/geacteerd en hun hele reactie op die dreiging is ook wat overdreven met in het achterhoofd dat ze bij een cybersecurity bedrijf werken! Niet de meest competente mensen maar toch...!
Ook jammer dat hij uiteindelijk nu toch gekozen heeft om onschuldige mensen om te laten komen voor zijn doel, ik vond het juist interessant dat hij zijn eigen manier had om daar tegenin te gaan.
Ik blijf zeker kijken, maar blijf ook twijfelen of ik het wel met die hoge IMDB score eens kan zijn.

• Thompson
Yohsoog schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:32:
Jammer dat ik al ergens gelezen had over de link met fight club, niet bestaande 2e karakter ding, vooraleer ik de eerste aflevering gezien had een tijdje terug. Ik had graag geweten of ik er anders ook al bij was gekomen.
Ik wist bij de eerste aflevering eigenlijk niet zeker of ik nu een budget reeks te pakken had of eentje van topkwaliteit. Soms zaten er namelijk stukjes (acteer/filmen/verhaal) in dat ik dacht dat het behoorlijk amateuristisch was.
Zo eigenlijk ook bij de laatste aflevering, hoe snel Angela terug omslaat dat ze wel van Ollie houdt en hem niet kwijt wil... Dat was nu toch niet zo geweldig geschreven/geacteerd en hun hele reactie op die dreiging is ook wat overdreven met in het achterhoofd dat ze bij een cybersecurity bedrijf werken! Niet de meest competente mensen maar toch...!
Ook jammer dat hij uiteindelijk nu toch gekozen heeft om onschuldige mensen om te laten komen voor zijn doel, ik vond het juist interessant dat hij zijn eigen manier had om daar tegenin te gaan.
Ik blijf zeker kijken, maar blijf ook twijfelen of ik het wel met die hoge IMDB score eens kan zijn.
Haha weet je nog waar je dat gelezen hebt? Vind het wel geinig dat ik niet de enige ben die dus de link legt met Fightclub.

Beeromaniac

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Op het iMDB forum wordt ook veelvuldig de link gelegd met Fightclub.

is everything cool?

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 11:34
Zou een mooie zijn als die link met FightClub er wordt opgelegd, om je juist van de andere dingen af te leiden. Op sommige momenten ligt het er namelijk te dik boven op als je er op gaat letten. Daarbij zouden sommige mensen (zoals de barman) anders moeten kijken naar hem. Of in ieder geval iets moeten laten merken dat hij inzich zelf loop te lullen.

Vind het een zeer boeiende serie.

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 19:44
Thompson schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 00:17:
[...]
Haha weet je nog waar je dat gelezen hebt? Vind het wel geinig dat ik niet de enige ben die dus de link legt met Fightclub.
Op de site waar ik geregeld series kijk, dus sorry geen link hier, maar onderaan de afleveringen staan daar ooit reacties. Dit was die bij aflevering 1:

"Why do I get the feeling this is going to be something like fight club where the second lead character is just imagined?"

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Yohsoog schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:32:
en hun hele reactie op die dreiging is ook wat overdreven met in het achterhoofd dat ze bij een cybersecurity bedrijf werken! Niet de meest competente mensen maar toch...!
Niet te vergeten dat haar beste vriend een veel betere hacker is. Ze zou op zijn minst Elliot moet vragen om er eens naar te kijken, aangezien hij ook de hack bij Evil Corp kon fixen.
Had hij niet zelf een alternatief waarbij niemand dood hoefde te gaan?

More than meets the eye

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Robtimus schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:52:
[...]

Had hij niet zelf een alternatief waarbij niemand dood hoefde te gaan?
Ja, maar Fsociety is 'zonder hem' doorgegaan.

/▌

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Laten we niet vergeten dat er geen supplier meer is voor zijn drugs. Vraag me af in hoeverre de drugs invloed hebben op zijn waanbeelden. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

is everything cool?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:22
Vandaag de eerste 3 afleveringen gekeken. Ben erg onder de indruk.

Mijn gevoel ging inderdaad ook naar dat mr robot niet bestaat. Veel hints die hierboven genoemd werden vielen mij ook op.

Ook denkt elliot "fuck society" voor dat mr robot op duikt en daarna is er in eens en groep die fsociety heet.. Toeval?

• EdwinMus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04-2021
3e aflevering was dan American Psycho goes Fight Club in 50 Shades of Grey? Ik krijg sterk het gevoel dat verwijzingen naar bestaande film cultuur een gimmick blijft in deze serie.

Wel leuk, maar ben wel benieuwd of het eigen verhaal van de serie dan wel overeind blijft. Zet de rollercoaster maar aan, wat mij betreft.

De casting van Elliot en Tyrell vind ik overigens geweldig, maar waarom ze nu dachten Christian Slater nodig te hebben om kijkers te lokken ontgaat me volledig. Volgens mij kunnen die twee de strijd tussen goed en kwaad (en alle tinten grijs die daar tussen zitten) best samen slechten zonder die irritante vent van 45 die nog als vroege dertiger probeert over te komen.

Overigens vond ik de snelle vergeving door Angela ook verdacht. Ik denk dat er meer achter zit en dat Angela iets snoods van plan is.

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:08
eeeh, what just happend? 8)7

• Teckna
  • Laatst online: 02-06 18:39
Het is inderdaad een erg vage serie zo :P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wordt het nog gekker als de derde aflevering? (moet hem nog kijken)

[Voor 19% gewijzigd door Marzman op 16-07-2015 19:17]

/▌

• Coenen
  • Laatst online: 31-05 20:52

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zo te lezen wel, vanavond maar eens kijken. :)

• Teckna
  • Laatst online: 02-06 18:39
Marzman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:17:
Wordt het nog gekker als de derde aflevering? (moet hem nog kijken)
Ja. Ik kan er wel meer over zeggen, maar je moet het gewoon zien :P

Voor het eerst trouwens dat ik een raspberry pi als raspberry pi zie in een serie :P

[Voor 15% gewijzigd door Teckna op 16-07-2015 19:24]

• twerk
spoiler: title
In deze aflevering communiceerden de Fsociety leden wel met elkaar. Denk dat de theorie over dat alles in zijn hoofd afspeelt over boord kan.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@twerk

Het kan ook nog 1 stap erger, dat een gedeelte van de interacties echt zijn en een ander gedeelte met dezelfde personages in zijn hoofd afspeelt.
Hoewel ik niet echt vermoed dat de serie de Mulholland Drive kant op aan het gaan is.

Verder verbazend boeiende serie, mbt verhaal, setting, visueel, geluid, alles gewoon.

Misschien is het dat door het succes van met name Breaking Bad, studios wat meer artistieke risico`s durven nemen.

How do you save a random generator ?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Inderdaad zie je Fsociety leden nu dingen doen los van hem, Hij kan wel nog steeds Mr Robot zijn.

Ik vraag me af wanneer zijn hallucinaties begonnen, ik denk vanaf het moment dat hij in bed lag en die donkere kerel vertrok (die was immers niet weg), maar het kan ook dat het hele stuk tot het drugshuis echt was en dat daar zijn hallucinaties begonnen. Want als die donkere kerel weg was en hij is Mr Robot dan is er ook niemand meer die hem tegenhoudt.

[Voor 64% gewijzigd door Marzman op 17-07-2015 11:48]

/▌

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 09:56
Echt een top serie. Gelukkig weer iets om wekelijks naar uit te kijken. Jammer dat het plot hier al een beetje verpest wordt....had hem nog niet door (zal wel aan mij liggen).
Maar het is wel duidelijk dat Elliot Mr. Robot is inderdaad. Ik denk ook dat de rest van de groep gewoon bestaat. Hij is de leider. Maar dat betekend dat Christian Slater op een gegeven moment (waarschijnlijk na seizoen 1) vertrekt als de echte Mr. Robot bekend is.
Spannend...vooral nu Elliot z'n baas vermoedens heeft dat er iets meer aan de hand is met Elliot. Kijk al uit naar ep4!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:52

steveman

Comfortabel ten onder

Teckna schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:20:
[...]

Ja. Ik kan er wel meer over zeggen, maar je moet het gewoon zien :P

Voor het eerst trouwens dat ik een raspberry pi als raspberry pi zie in een serie :P
En later ook nog een daadwerkelijke raspberry pie :D Terwijl ik het aan het streamen was vanaf een RPI!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

:) Ik stream het normaal ook vanaf mijn Raspberry Pi, maar de MP4 die het nu was die wilde niet, Heb hem maar op de laptop gekeken. Misschien is het een hint dat die eerste Raspberry Pi wel echt was en dat die daarna terug kwam in zijn halucinatie.

[edit]Werd er op gewezen dat MP4 onderdeel is van de naam van de aflevering en niet de extentie :p

[Voor 17% gewijzigd door Marzman op 17-07-2015 21:18]

/▌

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:09
Wauw, wat een vage aflevering.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Marzman schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:27:
Inderdaad zie je Fsociety leden nu dingen doen los van hem, Hij kan wel nog steeds Mr Robot zijn.

Ik vraag me af wanneer zijn hallucinaties begonnen, ik denk vanaf het moment dat hij in bed lag en die donkere kerel vertrok (die was immers niet weg), maar het kan ook dat het hele stuk tot het drugshuis echt was en dat daar zijn hallucinaties begonnen. Want als die donkere kerel weg was en hij is Mr Robot dan is er ook niemand meer die hem tegenhoudt.
Maar hij werd (volgens mij) neergeschoten in het drugshuis (net na die chick, in zijn borst of schouder), om niet veel later weer terug in bed te liggen (zonder schotwond). Volgens mij was de gang naar het drugshuis deel van zijn trip, wat ook verklaart waarom die gast buiten het huis contact kon maken met Mr. Robot.

More than meets the eye

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Robtimus schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:56:
[...]

Maar hij werd (volgens mij) neergeschoten in het drugshuis (net na die chick, in zijn borst of schouder), om niet veel later weer terug in bed te liggen (zonder schotwond). Volgens mij was de gang naar het drugshuis deel van zijn trip, wat ook verklaart waarom die gast buiten het huis contact kon maken met Mr. Robot.
Jup, zo zie ik het ook. In eerste instantie dacht ik, Mr. Robot is dus wel echt! (omdat hij communiceerde met die gast voor het huis), maar toen werd Elliot wakker en toen wist ik eigenlijk al genoeg. Toch heb ik nog wel mijn twijfels over alles. Als Mr. Robot niet echt is, hoe is Elliot dan terecht gekomen bij de rest? In aflevering 1 geloof ik wees Mr. Robot hem de weg naar de plek waar alle leden van fsociety bij elkaar komen.

Angela heeft blijkbaar dus een virus geplant op haar eigen werk nu. Vraag me af waarom.

is everything cool?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thompson
FREAKJAM schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:11:
[...]

Angela heeft blijkbaar dus een virus geplant op haar eigen werk nu. Vraag me af waarom.
Omdat zij en Ollie bedreigd worden met identity theft door een (volgens mij) nog onbekende partij. Die kerel die in het Chinees aan het typen was, dus mogelijk dark army.

[Voor 10% gewijzigd door Thompson op 19-07-2015 13:38]

Beeromaniac

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja, dat had ik meegekregen in de vorige aflevering. Die CD met dat virus hadden ze toch gekocht van die straatartiest en die had Ollie thuis op zijn PC geopend. En het bankaccount van haar vader was waarschijnlijk ook seized.

is everything cool?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Die straatartiest die met de Chinezen aan het communiceren was (Cisco) is overigens die gozer waar Darlene (die fsociety chick) naartoe ging. De Chinezen (Dark Army) zitten dus achter de poging om bij Allsafe in te breken.

[Voor 4% gewijzigd door Robtimus op 19-07-2015 19:00]

More than meets the eye

Acties:
  • 0Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-05 23:03
Net stukje gezien van s01e01 en het lijkt me wel leuk. ga vanavond de rest kijken. Het enige wat me opvalt is dat het een soort dexter vibe heeft vent praat veel tegen zichzelf en spoort probleem mensen op ;).

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 12:59
Dexter d:)b Maar de laatste aflevering was inderdaad wel erg vaag zeg :D

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:52

steveman

Comfortabel ten onder

MdO82 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:04:
Hopelijkt weet deze serie wel wanneer ie moet stoppen...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
steveman schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:40:
Hopelijkt weet deze serie wel wanneer ie moet stoppen...
Nou! Dat wist Dexter inderdaad niet en is eigenlijk bij mij met terugwerkende kracht in de vergetelheid geraakt.

Ik vind Mr. Robot echt geweldig. Vooral de muziek en camerashots zijn prachtig. Het Fightclub thema brokkelt alleen wel een soort van af. Maar ik houd er van!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 22:43
MdO82 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:04:
Pff ja, duurde mij eerlijk gezegd iets te lang. De eerste 3 afleveringen gebeurde vrij veel in, in deze haast niet. Vind de serie wel erg tof, mijn vriendin kijkt ook mee maar die snapt heel veel dingen niet, daarom ben ik toch bang dat het lastig is voor deze serie om een echte hit te worden. Teveel vakjargon.

• Crysania
  • Laatst online: 08:22
net aflevering 5 gezien.. mr robot lijkt toch wel echt gezien hij steeds meer interacties heeft met andere mensen. (pasje skimmen, computer kapot gooien op het einde).

Ik heb alleen even gemist waarvoor de dark army nu nodig was. waarom konden ze de boel niet laten kapot gaan?

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13

Tijntje

Hello?!

Crysania schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:36:
net aflevering 5 gezien.. mr robot lijkt toch wel echt gezien hij steeds meer interacties heeft met andere mensen. (pasje skimmen, computer kapot gooien op het einde).

Ik heb alleen even gemist waarvoor de dark army nu nodig was. waarom konden ze de boel niet laten kapot gaan?
De Dark Army zou de datacenters in China aanvallen zodat E Corp uit de lucht was.

[Voor 70% gewijzigd door Tijntje op 27-07-2015 12:43]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Thompson
Crysania schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:36:

/edit: zie boven mij.

[Voor 19% gewijzigd door Thompson op 27-07-2015 12:44]

Beeromaniac

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Aflevering 1 net gezien (en snel naar de laatste reactie gescrollt, want dan zie ik geen spoilers). Maar afgaande op het eerste uur, wat briljant! Dit ga ik verder kijken :D

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 21:09
Nou jammer einde, ben benieuwd waar dit heen gaat.
spoiler:
En of onze ontsnapte gevangene nog terug komt.
Begrijp dat het hele plan voor de tapes van de baan is?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jim423 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:42:
spoiler:
Wel weer een dikke hint dat hij zelf Mr Robot is.

/▌

• twerk
spoiler: title
Jammer, dit was wel één van de minst realistische afleveringen. Prison escape ging veel te simpel en daarna nog een minuut of 10 voor het hek blijven staan

• jmxd
  • Niet online
spoiler:
Die blonde is trouwens wel lekker he :7

• devil-strike
  • Laatst online: 02-06 22:38
Toch jammer dat het zo gesencureerd als wat is, zelfs de web dl hoor je duidelijk niets bij de bekende f worden.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:48

OMX2000

By any means necessary...

De serie is realistisch genoeg om een overtuigend verhaal te vertellen. En de gelaagheid en constante awkwardness boeit me wel. En aangezien er al een seizoen 2 is aangekondigd blijft het waarschijnlijk de moeite waard om te kijken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Pfff, dat einde van ep 6 was gruwelijk goed, sinds Breaking Bad heb ik niet zoiets gezien. De chaos op de achtergrond, die eerie muziek en helemaal Elliot die al die emoties niet aan kan. Fantastisch werk van Rami Malek die een verdomd lastige taak heeft om een junkie klootzak te spelen die je toch elke keer weer wil zien.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Anoniem: 428562

Waar gaat Elliot morfine + suboxone scoren zonder Vera en Shayla ?
Via Tor netwerk op een darkmarket ?
Waarom deed hij dat sowieso al niet ?

• Sméagol
  • Laatst online: 12:32

Sméagol

Master of Mayhem

Ik hoor hier goeie dingen over.. Ik neem aan dat er nog geen legale manier is om 'm te kijken? Dan ga ik de Blu-rays afwachten.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2022

• XyritZz
Jim423 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:42:
spoiler:
Als je met tapes bedoelt het opkrikken van de temperatuur in het datacenter d.m.v. die Raspberry Pi die Elliot geplaatst heeft; Ja, dat plan is van de baan omdat het geen nut heeft zolang de backup locatie in China niet tegelijkertijd aangevallen/vernietigd wordt.

Zonder de dark army kunnen ze dat kennelijk niet en dus houdt het plannetje op.

Voor mij opvallend: De dark army trekt zich terug vlak nadat ze toegang hebben gekregen tot Allsecure, misschien krijgen die twee verhaallijnen op die manier toch nog een gemeenschappelijke factor.

Vond de laatste aflevering overigens erg slecht. Het leuke van deze serie is dat het hacken nog met enige aandacht in elkaar is gezet en van een beter niveau is dan in bijv. een CSI. Heel die prison break doet daar forse afbreuk aan omdat het zo'n overdreven onrealistische movie-hack is.

Daarnaast; een drugdealer die z'n hele netwerk opoffert? Ook een vreemd verhaal, met de move van Elliot zou hij de gemiddelde drugdealer in z'n zak hebben gehad.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 22:43
XyritZz schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:22:
[...]
spoiler:
Daarnaast; een drugdealer die z'n hele netwerk opoffert? Ook een vreemd verhaal, met de move van Elliot zou hij de gemiddelde drugdealer in z'n zak hebben gehad.
Misschien handig om wat spoiler tags te gebruiken. Het gaat er juist om dat je hele onverwachte dingen tegen komt. Je denkt dat hij een slimme move maakt, maar dat word dan net weer omgedraaid. Zo hou je het nog wat spannender he :)

spoiler:
Ik zei in het midden van de aflevering tegen mn vriendin, pff die slome en iritante stem van Shayla, zou het niet erg vinden als die niet meer in het volgende seizoen zou zitten. En ja hoor :P

• XyritZz
Zenety schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:53:
[...]

Misschien handig om wat spoiler tags te gebruiken. Het gaat er juist om dat je hele onverwachte dingen tegen komt. Je denkt dat hij een slimme move maakt, maar dat word dan net weer omgedraaid. Zo hou je het nog wat spannender he :)

spoiler:
Ik zei in het midden van de aflevering tegen mn vriendin, pff die slome en iritante stem van Shayla, zou het niet erg vinden als die niet meer in het volgende seizoen zou zitten. En ja hoor :P
Vuistregel is uitgezonden in VS, dan geen spoiler tags meer nodig dus daar hou ik me ook zoveel mogelijk aan omdat je anders ellenlange discussies in spoiler tags krijgt en het ook een onleesbaar topic wordt.

Ben wel benieuwd welke kant ze met deze serie op gaan, Ep1 gaf nog het beeld van een klein groepje vs. de wereldorde maar daar zie je nu ook weinig meer van terug. Ik hoop wel dat ze dat er weer in gaan brengen, dat Elliot straks in wat rustiger vaarwater komt en zich kan gaan focussen op fsociety.

• Brad Pitt
  • Nu online
Vond de laatste paar afleveringen erg slecht plus trek de hoofdpersoon geheel niet (snap de euforie qua acteren ook niet helemaal) dus hou het bij deze zes episodes.

Zat andere, en imho veel betere, series te kijken nog :)

Nickname does not reflect reality

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Brad Pitt schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:15:
Vond de laatste paar afleveringen erg slecht plus trek de hoofdpersoon geheel niet (snap de euforie qua acteren ook niet helemaal) dus hou het bij deze zes episodes.

Zat andere, en imho veel betere, series te kijken nog :)
Wat vond je zo slecht dan? Ik vind de serie echt sterk en het acteerwerk ook. De laatste aflevering was wel niet echt geloofwaardig (vooral de laatste scene bij het hek, maar verder geniet ik wel van deze serie).

is everything cool?

• Brad Pitt
  • Nu online
Vond het erg traag, ongeloofwaardig, niet boeiend.

Als er niet van die moderne tech dingen in hadden gezeten was ik al veel eerder afgehaakt.

Kijk nu naar Halt And Catch Fire. Is heel anders, maar vind dat zelf leuker. YMMV, zoals altijd :)

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee