Voor de TU/e is dit op 1 September (de uitreiking). Ik kan me voorstellen dat voor Delft +- dezelfde uitreikingsdatum geld.Anoniem: 790193 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 01:59:
Weet iemand eigenlijk wanneer 2016-2017 van start gaat? Als het nog veel langer gaat duren zit ik eraan te denken gewoon eigenhandig iets aan te schaffen.
Nieuwe laptops zijn (officieel) bekend: Link
Advies welke laptop geschikt is voor jouw studie: Link (Kijk ook bij 'meer informatie' voor een korte uitleg waarom)
EDIT: Misschien een nieuwe thread starten? (Ik las dat Twente ook nog een thread zoekt, combineren?)
Advies welke laptop geschikt is voor jouw studie: Link (Kijk ook bij 'meer informatie' voor een korte uitleg waarom)
EDIT: Misschien een nieuwe thread starten? (Ik las dat Twente ook nog een thread zoekt, combineren?)
[ Voor 11% gewijzigd door NZwaal op 08-07-2016 00:11 ]
Ik zoek een nieuwe netwerkkaart voor m'n TU bak (de grote ZBook 15 G2 dus). Ik wil 3x3 MIMO en 802.11ac (tegenover de 2x2 MIMO 802.11n kaart die er nu in zit), heeft iemand al zo'n netwerkkaart gevonden?
De juiste link ;)NZwaal schreef op vrijdag 8 juli 2016 @ 00:10:
Nieuwe laptops zijn (officieel) bekend: Link
Intranet link werkt niet namelijk
Iemand al zijn netwerkkaart geupgrade in de high-end laptop (15")? Ik zag dat er ee M.2 slot voor gebruikt wordt en twee antennes beschikbaar voor zijn, dus deze zou moeten passen. Weet iemand of hij in de BIOS ook geaccepteerd wordt?
Ik heb twee maanden geleden in mijn high-end laptop van het laptopproject (ZBook 15 G2) een nieuwe netwerkadapter geschroefd. Je kan in de onderstaande review mijn bevindingen lezen
.[img=640,420]https://tweakers.net/ext/f/3KeNgu4LR09noGaujp0vZ0vf/full.png[/img]
De batterij van mijn ZBook weigert sinds vandaag om op te laden. Op externe stroom doet hij net nog prima maar de batterij blijft op 2% staan en laadt niet meer op. Op het moment dat de stroomadapter los wordt gekoppeld doet hij helemaal niks meer, er branden ook geen lampjes meer o.i.d.

Wat ik geprobeerd heb:
Update: Eerste keer dat die bloatware van HP van pas komt, batterij is dood. Na slechts 448 cycles zat de batterij blijkbaar op nog maar 63% van zijn capaciteit. Zo te zien is vooral cell 4 goed kapot, de andere drie lijken er nog redelijk voor te staan. Morgen maar even langs de service desk.

Wat ik geprobeerd heb:
- Apparaat uit/aan
- Batterij eruit en erin
- Opstarten met externe stroom en die loskoppelen (valt uit)
- Opstarten zonder externe stroom (doet niks)

- Drivers verwijderen en herinstalleren
- Drijvers verwijderen, uitzetten en bij opstarten opnieuw installeren
- Slaan
Update: Eerste keer dat die bloatware van HP van pas komt, batterij is dood. Na slechts 448 cycles zat de batterij blijkbaar op nog maar 63% van zijn capaciteit. Zo te zien is vooral cell 4 goed kapot, de andere drie lijken er nog redelijk voor te staan. Morgen maar even langs de service desk.

[ Voor 14% gewijzigd door Balance op 18-03-2018 23:00 ]
Toch top, die garantie via de TU Delft! Serienummer doorgegeven en gelijk een nieuwe meegekregen. 

Driver-update: Quadro Notebook Driver Release R415 U1