Wat Lan Mandragoran boven mij schreef.-Bonalds schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:23:
[...]
De marketingpraat die door Wilders en consorten erbij bedacht is dat hij hiermee wil aantonen hoe belangrijk onze vrijheid van meningsuiting is....
Laat dit nu frappant zijn, volgens mij was het juist Geert Wilders die in het verleden nog gezegd heeft dat een bepaalde spotprent niet zo kunnen, ik meen dat het om een spotprent ging die op joop.nl heeft gestaan ergens rond 2011.. ik zoek het even op.
gevonden:
http://www.elsevier.nl/Ne...en-debat-ELSEVIER289185W/
Daarnaast, uit alles valt op te maken dat Wilders dit doet waarom hij zegt dat hij dit doet. Hij is hier al een decennium lang consistent in met gevaar voor eigen leven.
Sommigen zeggen dat het populistisch is om te doen, wat ik altijd een opvallende opmerking vindt. Het is populistisch om je walging van dit soort cartoons uit te spreken en in plaats daarvan te verkondigen dat de islam een vreedzaam geloof is dat je niet moet provoceren.
Het is bijzonder gevaarlijk en je maakt je bijzonder gehaat als je negatief over de islam spreekt, en andersom maak je je bijzonder geliefd als je er poeslief over bent. Dus wie is dan de populist?