Ja badstuber was 84 toen ik hem kreeg op lvl.30 maar nu is hij lvl.39 en 86 overall rating, spelers hebben hun "normale" overall rating op lvl.30 maar kunnen dus nog beter worden. Mijn Messi is nu 97 terwijl hij 95 was toen ik hem kreeg.Sjurm schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
Lekker team!
Is Badstuber ook omhoog gegaan? Erg hoge rating anders. Vind sommige ratings sws gek in PES.
Pfjoe, Master challenge finale is zeker hoogste spelniveau? Ik mag nog wel even oefenen, na professioneel gaat het hard achteruit
In tegen gestelde richting kan ook! Ik kreeg Mascherano op lvl.1 ik dacht gouden bal en hij was 78 overall, inmiddels heb ik hem op lvl.27 en is hij 84 wat ook z'n normale overall rating is. Ramsey was ook 84 toen ik hem kreeg en nu 86..
Gewoon spelers proberen te halen van ongeveer 84 die krijg je met wat moeite zo naar 86.
Als je ook kijkt naar de ratings op pesdb.net dan zie je dat de ratings gelden voor spelers op lvl.30. Je moet dus je spelers zoveel mogelijk gebruiken dan gaan ze omhoog maar hoe hoger ze komen, hoe langer het ook weer duurt voor ze een level omhoog gaan.
Als tip: als je uit een waarnemer een speler krijgt waar je niks aan hebt, gewoon een hulptrainer van maken, hoe hoger de speler in rating is, hoe meer punten de speler die je traint erbij krijgt, uiteraard werkt bijvoorbeeld cs -> cs beter dan cv -> am maar ik zie het zo:
Je kan beter een speler van 75 die je toch nooit gaat gebruiken hulptrainer maken en op die manier de overall rating van een van je toppers omhoog krikken dan dat je hem parkeert in je ledenlijst of dat je hem voor wat miezerige GP weg doet.
Adjust non olet, plerumque...