[MULTI] Pro evolution Soccer 2016

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00
duiveltje666 schreef op maandag 11 april 2016 @ 02:27:
Zucht , avond van extremen :
Paar potjes tegen lagturken/lagrussen , onspeelbaar.
Daarna een pot tegen een knakker met 500+ rating waarbij ik in de laatste seconde gelijkspeelde(5-5)
En vervolgens weer een stel van die tards die op alle mogelijke manieren liepen te cheaten terwijl ik 80 % balbezit had : contested shots en bam, uiteraard raak :/
Hangt ook heel erg van je eigen TG af versus die van je tegenstander. Die laggers moeten allen wel op passen want Konami is inmiddels begonnen met het bannen van lagcheaters die dat bijv. ook in Sim deden, ik weet niet of ze dat al met normale online potjes doen maar zal niet lang duren.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
1nsane schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:29:
[...]

Hangt ook heel erg van je eigen TG af versus die van je tegenstander. Die laggers moeten allen wel op passen want Konami is inmiddels begonnen met het bannen van lagcheaters die dat bijv. ook in Sim deden, ik weet niet of ze dat al met normale online potjes doen maar zal niet lang duren.
TG 99 , van 1 van hen was het 84.
Verliezen is niet erg , maar niet op zo'n manier steeds :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
duiveltje666 schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:37:
[...]

TG 99 , van 1 van hen was het 84.
Verliezen is niet erg , maar niet op zo'n manier steeds :F
Gebeurd me heel af en toe ook, maar wat je moet weten is dat als een van je spelers scoort, en bijvoorbeeld pijltje groen is, dan gaat hij meestal een vormniveau om hoog dus als je online een paar goals tegen krijgt wordt het ook daadwerkelijk lastiger om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Laatst online: 13-06-2022
1nsane schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:53:
[...]

Gebeurd me heel af en toe ook, maar wat je moet weten is dat als een van je spelers scoort, en bijvoorbeeld pijltje groen is, dan gaat hij meestal een vormniveau om hoog dus als je online een paar goals tegen krijgt wordt het ook daadwerkelijk lastiger om te winnen.
Goed om te weten , hopelijk komt er ook een filter waarbij je Turkse/Russsische spelers gewoon kan weren in de matchmaking.
Erger me kapot aan dat volk met hun gelag,gecheat en andere griefing-tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Net eens begonnen met die Euro2016 DLC en heb met veel emotie en gescheld Kroatie verslagen.. op professional. Het lijkt wel veel fijner te spelen dan het origineel, alhoewel dat opzich niet zo raar is.

Hier zo'n typische PES goal :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q5FxD66.jpg

Ben er overigens niet blij mee dat ze Mario Gomez niet toevoegen. Staat die Kruse daar voorin te ballen. Die wil je toch als laatste daar neerzetten :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Mosin op 26-04-2016 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Als je PES 2016 online speelt, laten we zeggen 1 uurtje lang, kost dat veel data en hoeveel data verbruik je ongeveer dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:57:
Hoi,

Als je PES 2016 online speelt, laten we zeggen 1 uurtje lang, kost dat veel data en hoeveel data verbruik je ongeveer dan ?
Geen flauw idee, je zou dat kunnen meten denk ik op een of andere manier. Het zal niet met MB's per seconde gaan aangezien ik het ook vloeiend heb zien werken met ongeveer 128 kb/s maar dan loopt het natuurlijk al snel op. Ik gok dat je dus via een mobiel data abbo dit wil gaan doen? Lijkt me sowieso goed om dan eerst via een normale internet verbinding te testen hoeveel data je dan verstookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:27
Wie speelt op de PC? Zin in een potje?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Dooie boel hier, logisch, de live updates zijn sinds deze week gestopt en we kijken natuurlijk allemaal rijkhalzend uit naar pes 2017!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
1nsane schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:39:
Dooie boel hier, logisch, de live updates zijn sinds deze week gestopt en we kijken natuurlijk allemaal rijkhalzend uit naar pes 2017!
Ik heb de game al lang niet meer opgestart inderdaad. Een keer nog even Euro 2016 gespeeld, finale met Zwitserland - België :P

Ik ben benieuwd of er nog een PES 2017 komt en of dat een volledige game gaat zijn en niet alleen de gratis variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:48:
[...]

Ik heb de game al lang niet meer opgestart inderdaad. Een keer nog even Euro 2016 gespeeld, finale met Zwitserland - België :P

Ik ben benieuwd of er nog een PES 2017 komt en of dat een volledige game gaat zijn en niet alleen de gratis variant.
Zie mn nieuwe startpost in dit sub forum ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
1nsane schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:39:
Ik ben sinds The Division helemaal gestopt met PES. Alleen soms nog een avondje met vrienden.
Maar als 2017 komt zal ik wel weer actiever worden.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ik sta nu met Euro 2016 in de halve finale met Ierland :P

Maar of ik PES 2017 ga halen weet ik nog niet. Het gemis aan licenties en de zware manier van patchen op de PS4 doet me niet veel goed.

Die DLC content van Euro 2016 is trouwens echt een aanfluiting. Alleen maar het Stade de France en verder allemaal fantasie stadions. Ook heel veel teams die geen licentie hebben.

FIFA is ook niet alles, maar ik heb wel de afgelopen jaren heen en weer gependeld en denk dat ik komende augustus FIFA 2017 op ga pikken. Vind de online functies daar net wat soepeler.

Voorbeeldje: Als ik daar divisies speel en voor een team met 4 sterren kies dan krijg ik ook een 4 sterren team als tegenstander. Niks zo irritant om telkens maar tegen Barca, Real of Bayern te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Vlassie1980 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:03:
Ik sta nu met Euro 2016 in de halve finale met Ierland :P

Maar of ik PES 2017 ga halen weet ik nog niet. Het gemis aan licenties en de zware manier van patchen op de PS4 doet me niet veel goed.
De zware manier van patchen zal in 2017 niet meer aan de orde zijn, dus een +.

http://winningelevenblog....haring-confirmed-for-ps4/

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lange tijd weer PES gedaan, maar al snel weer klaar mee. Geef je als laatste man, net over de middellijn op eigen helft, een pass op keeper op 100% power... Komt hij maar tot de helft. Keeper er uit, aanvaller er eerder bij...

Dat kost me de Champions League. Terwijl er gewoon niks aan de hand was, kon makkelijk die bal. En dan hebben we het nog niet over flipperkast die altijd in voordeel van CPU uitpakt...

Nu maar wachten op 2017. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand hoe het kan dat ik soms een bepaalde speler niet kan wisselen tijdens een wedstrijd? Er komt dan een wit verboden teken bij te staan.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-K schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:42:
Weet iemand hoe het kan dat ik soms een bepaalde speler niet kan wisselen tijdens een wedstrijd? Er komt dan een wit verboden teken bij te staan.
In welke spelmodus? Misschien domme vraag, maar je hebt dan nog niet 3x gewisseld? Kan ook zijn dat dat vanzelf voor je gedaan is. Als je het nog eens ziet, plaats een een foto/screenshot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:23:
[...]

In welke spelmodus? Misschien domme vraag, maar je hebt dan nog niet 3x gewisseld? Kan ook zijn dat dat vanzelf voor je gedaan is. Als je het nog eens ziet, plaats een een foto/screenshot. :)
Ben er denk ik achter. Het betreft online. Op het moment dat ik wil wisselen kan ik schijnbaar de speler die iets uitvoert niet wisselen. Bijvoorbeeld de ingooier en de ontvanger.

Before me there were many, after me there will be none

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 07:06
Pes 2017 demo voor pc is nu te downloaden op steam :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Laatst online: 09:36
Ik vind PES 2016 fijner als PES 2017.

Hoe zit het met updates en online spelen met MyClub e.d. in 2016?

Anders schaf ik me voor een habbekrats PES2016 weer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:24
DaYwaLkUr schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:47:
Ik vind PES 2016 fijner als PES 2017.

Hoe zit het met updates en online spelen met MyClub e.d. in 2016?

Anders schaf ik me voor een habbekrats PES2016 weer aan :)
Ik speel 2016 nog steeds op mijn PS4. Alles werkt online nog steeds, maar je hebt niet meer van die acties waarbij je valuta krijgt om spelers te halen voor MyClub.
Wel kun je die valuta verdienen door te spelen; dat werkt nog wel.

Ondanks dat 2017 er nu is en de reviews lovend zijn, blijf ik voorlopig bij 2016 en 2017 koop ik wel een keer in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Laatst online: 09:36
Welke option file gebruiken jullie voor de PS4?

[ Voor 3% gewijzigd door DaYwaLkUr op 16-10-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:24
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste