Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 01:25:
Ik begin me toch steeds meer te ergeren aan PES 2016. Het is de beste PES in tijden, wellicht de beste ooit. Maar er is toch nog best veel ruimte voor verbetering...
Grootste ergernissen zijn: Het geprogrammeerde al dan niet in de wedstrijd zitten. Ene keer speel je Real Madrid van de mat, daarna speelt PEC beter tikka-takka dan je Barcelona ooit hebt zien spelen... Mijn spelers kunnen daarentegen nog geen fatsoenlijke pass geven. Vreselijk irritant, zulle wedstrijden hoef je eigenlijk niet eens proberen te winnen.
Daarnaast blijven de keepers toch weer een probleem. De reactie op schoten en rebounds kan ik goed mee leven, er is nog geen voetbalgame die dat beter gedaan heeft... De positionering echter, die laat nogal eens te wensen over. Vooral als de bal schuin voor het doel langs gepasst wordt, de keeper loopt dan met de bal mee om hem te pakken bij achterlijn. Alleen staat hij dan naast de goal zodra de tegenstander de bal in een leeg doel tikt...

Dat soort wedstrijden heb ik er ook tussen zitten maar vaak weet ik het dan wel zo ver te krijgen dat ik ze alsnog win, het duurt alleen langer in de wedstrijd voordat ik écht afstand kan nemen.
Op zich is het wel soort van realistisch dat sommige wedstrijden ineens een stuk moeilijker gaan, is in het echt ook, Barcelona verliest ook nog wel eens van een laagvlieger in het echt. Nu heb ik wel een aardig team maar heb alsnog wel eens dat soort wedstrijden dat het lang gelijk is of ik maar met moeite 1 goal voor sta maar zodra de 2e of 3e goal erin gaat, dan gaat het ineens hard en loop ik vrij rap dik uit naar scores in de 10.
Ben inmiddels al 168 wedstrijden ongeslagen

Ik kwam er laatst achter dat in myclub spelers niet hoger komen dan lvl 50, heb nu Cavani en Neymar op level 50 en zitten er nog een paar aan te komen.
Topteam nu:
Ronaldo96---Cavani94---Neymar95
---------Iniesta92--------Zlatan96----
-------------Schweinsteiger92---------
Alba89-Varane90-Ramos93-Alves89
-------------------Kahn92---------------------
Nog aardig aantal spelers boven en net onder de 90 in m'n lijst maar kan ze niet allemaal op de bank zetten, dat past niet qua spelerskosten ook al heb ik de zwaarste trainer (Massi

)
M'n teamsterkte is nu een zieke 2209, gaat nog wel wat omhoog want vooral in de achterhoede kunnen spelers nog wat leveltjes omhoog maar voorin en middenveld zijn ze allemaal lvl 50, 49 en 48..
M'n doel is om m'n hele team 90+ te hebben, nieuwe spelers hoef ik niet echt meer, Messi zou nog leuk zijn maar zou ook een ramp zijn om in te passen want ik heb nu al een paar mindere goden op de bank moeten zetten maar ik denk dat ik dan echt pulp op de bank moet zetten
Wordt trouwens wel eens tijd dat er een superster toernooi komt want zelfs met m'n pulp teams win ik regelmatig met 10+ goals (gemiddeld 82 ongeveer). Online speel ik meestal met m'n "B" team (dus zonder Zlatan, Cavani en Neymar maar wel nog altijd Costa, Muller, Fabregas/Kroos en achterin badstuber en cahill ipv huidige centrum) maar zelfs dan blaas ik meeste mensen wel van het veld.
Adjust non olet, plerumque...