[MULTI] Pro evolution Soccer 2016

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Engeltje83 schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:20:
[...]

Ja, daar had ik laatst ook last van, had ik een gouden VM, Henrique, gebruikte ik niet. dus vrijgegeven, draai ik daarna aan dat rad, krijg ik hem opnieuw |:(

Om die reden bewaar ik dat zootje ook maar, hopelijk nog ff cashen voor de laatste zaakwaarnemers!
Haha! Dat is wel echt super triest! Maar goede tip!
Tot nu toe ook wel redelijk wat zwarte ballen, maar allemaal maximaal 82, dus spelers voor de bank.

[ Voor 9% gewijzigd door Monda op 24-11-2015 00:14 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Monda schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 00:13:
[...]

Haha! Dat is wel echt super triest! Maar goede tip!
Tot nu toe ook wel redelijk wat zwarte ballen, maar allemaal maximaal 82, dus spelers voor de bank.
Ja, echt heel sneu, maar goed, blijkbaar werkt dat systeem zo..
Gister ook nog eens gedraaid en Isco gekregen, toch wel degelijk, maar ik puil uit met CM's en AM's ondertussen, ik wacht nog steeds op een killerspits!

Als ik dan speel tegen een team met een voorhoede van Neymar - Lewandowski en Robben, dan word ik wel jaloers hoor..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Engeltje83 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:34:
[...]

Ja, echt heel sneu, maar goed, blijkbaar werkt dat systeem zo..
Gister ook nog eens gedraaid en Isco gekregen, toch wel degelijk, maar ik puil uit met CM's en AM's ondertussen, ik wacht nog steeds op een killerspits!

Als ik dan speel tegen een team met een voorhoede van Neymar - Lewandowski en Robben, dan word ik wel jaloers hoor..
Ja idd! Het lijkt wel of je van een bepaalde positie heel veel spelers krijgt.
Ik ben juist op zoek naar een goede RB+CM/AM, maar ik heb bijv weer 9 LB's uit een zwarte bal gekregen en nog steeds krijg ik ze, terwijl ik nu met een CV op rechtsback speel 8)7

Best frustrerend. Voorin nu wel tevreden met Neymar, Lewandowski en Bale. Maar m'n middenvelders zijn allemaal 80/81. CV op rechtsback zelfs 78.

[ Voor 7% gewijzigd door Monda op 24-11-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:22
Monda schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:31:
[...]

Ja idd! Het lijkt wel of je van een bepaalde positie heel veel spelers krijgt.
Ik ben juist op zoek naar een goede RB+CM/AM, maar ik heb bijv weer 9 LB's uit een zwarte bal gekregen en nog steeds krijg ik ze, terwijl ik nu met een CV op rechtsback speel 8)7

Best frustrerend. Voorin nu wel tevreden met Neymar, Lewandowski en Bale. Maar m'n middenvelders zijn allemaal 80/81. CV op rechtsback zelfs 78.
Haha, hier ook een overkill aan LB's. Ik krijg bijna geen keepers en rechteraanvallers.
Een LB op RB positie gaat denk ik niet werken? Misschien zit er eentje bij jou eentje tussen die daar een beetje uit de voeten kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

LB en RB zitten wel prima, met CV's heb ik ook de nodige mazzel gehad..
Tremoulinas is 83, RB Clyne is 83, centrum Bruno alves met Koscielny, die zijn ondertussen 88 en 86.. dan heb ik nog Kouyate als VM reserve (VM is hij 78 CV is hij 84) en Bonucci als reserve..
Mijn reserve RB is, jawel, onze enige echte eigen: Bram van Polen!

Ik kreeg zelf ook nooit keepers, tot de vorige gegarandeerde 80+ speler, dat werd ineens Neuer, daarna nog eens gedraaid en kreeg ik Joe Hart. Ook prima :)

Heb er niet veel gekregen, maar wel de juiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 21:54
Bij mij zijn het RB's... Ik kreeg Dani Alves, Juanfran, Carvajal met mijn zwarte ballen, terwijl ik al drie RB's had. Gelukkig kan Carvajal ook goed als LB spelen.

Doen jullie ook challenges? Ben ik nou gek, of moet je nu vooral zo veel mogelijk El Classico doen? 10k voor twee potten is wel fijn. Zijn er nog andere goede?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Keepers heb ik sirigu87 en de Gea 89

Voorin is het bij mij dringen geblazen: neymar94, ronaldo96, zlatan95, cavani93, Costa90, hulk89, Mertens86, callejon88

Middenveld: iniesta92, ramsey89, schweinsteiger91, fabregas88, ozil86, cabaye86

Achterin: baines87, badstuber88, marcelo85, jordi alba86, varane89, ivanovic87

Daarnaast vergeet ik vast nog wel een en ander maar dat is not worth mentioning.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sjurm schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:58:
[...]

Haha, hier ook een overkill aan LB's. Ik krijg bijna geen keepers en rechteraanvallers.
Een LB op RB positie gaat denk ik niet werken? Misschien zit er eentje bij jou eentje tussen die daar een beetje uit de voeten kan?
Nee helaas niet, dan zakt m'n teamgeest van 99 naar 94. Maar heb nu een CV op rechtbank staan die daar ook uit de voeten kan. Alleen is dat natuurlijk geen echte back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
BjornE schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:43:
Bij mij zijn het RB's... Ik kreeg Dani Alves, Juanfran, Carvajal met mijn zwarte ballen, terwijl ik al drie RB's had. Gelukkig kan Carvajal ook goed als LB spelen.

Doen jullie ook challenges? Ben ik nou gek, of moet je nu vooral zo veel mogelijk El Classico doen? 10k voor twee potten is wel fijn. Zijn er nog andere goede?
Volgens mij krijg je na de eerste el clasico challenge winst nog maar 1000gp en geen 10k..

Ik heb al die challenges al gespeeld, vooral die winner amongst winners is lekker. 3x online winnen = 3x clasico waarnemer :)

voor de rest speel ik offline voornamelijk master challenge want dan krijg je ten minste nog 7500gp bij winst. Ik speel nu ook wat vaker met m'n farm team (gemiddelde nog altijd 86 :+ ) anders moet ik straks nog munten gaan kopen om contracten te verlengen :( . Ik vind het enerzijds positief dat er nu veel vaker nieuwe challenges zijn maar ze zouden er eigenlijk nog meer in moeten stoppen en eens kappen met die super lage bonus als je een toernooi voor de 2e keer wint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
Klopt dat er 1000 staat, maar mijn "bank account" geeft echt 10 k aan. Het is dus een spelfout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
BjornE schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:24:
Klopt dat er 1000 staat, maar mijn "bank account" geeft echt 10 k aan. Het is dus een spelfout
Ben je niet in de war met de 10k die je elke dag krijgt voor t inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
ja. Je hebt toch gelijk. Ik had steeds gewonnen. Daarom dacht ik dat het daar voor was.

[ Voor 69% gewijzigd door BjornE op 25-11-2015 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu 2 maanden gespeeld te hebben vind ik deze pes een zware teleurstelling. Waar ik bij pes 2015 volledige controle voelde heb ik dat bij deze pes helemaal niet.De enige ergenis bij pes2015 was de overpowered geplaatst schot, maar bij 2016 zijn er zoveel meer. Het verdedigen voelt niet vertrouwd aan. Vooral bij steekpasses is het altijd afwachten of jou verdediger het duel gaat winnen. Fysiek sterke spelers zijn doorslaggevend in deze pes. Zo verlies je vrijwel altijd het duel van een Lewandoski of Zlatan. Ook onstaat er vaak een een stuiterbal effect bij het veroveren van de bal. Ook heb ik nog nooit een pes gespeeld waar kopballen zo vaak erin gaan als bij deze.Bij corners is het ook billenknijpen en is het geluksfactor van groot belang. Lange ballen zijn ook te makkelijk, ze worden keer op keer gegeven( fifa15 ping pong). Keepers zijn een drama, zo worden er erg vaak rebouts gescoord. Uitslagen van 5-5 of 7-6 zijn heel normaal in deze pes. Waar ik in pes 2015 schommelde tussen een rating van 800-850 kom ik hier niet verder dan 700-730 en verlies ik naar mijn gevoel van spelers die eingelijk niet eens zo goed zijn. Zo komt het vaak voor dat mijn percentage balbezit rond de 65% zit en ik alsnog de wedstrijd verlies. Dit kwam bij pes2015 zelden voor. Scheidsrechters laten vrijwel alles toe alsof je UFC aan het spelen bent.Mischien dat pes2016 gewoon niet mijn ding is, maar ben toch benieuwd hoe anderen dit spel ervaren. Ik snap namelijk niet waarom hij overal zo'n hoge notering heeft gekregen en tot beste sportgame is gekroond. Een game kan je namelijk in zo'n vroeg stadium niet goed beoordelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Over het bovenstaande kan ik niet heel veel zeggen, aangezien dit mijn eerste PES is. Ik vind offline een grote vooruitgang op Fifa en de gameplay in het algemeen. Online had Fifa het toch beter voor elkaar.

Ik herken wel een aantal van jouw irritatiepuntjes, zoals de reboundgoals en de te milde scheidsrechters. Ook erger ik me het meest aan dat stuiterbaleffect wat je noemt.
Ik vind het feit dat fysiek belangrijk is, niet heel gek en wel prettig. Dat over kopballen herken ik niet zo (miss doordat in Fifa er wel erg veel via kopbal werd gescoord). Ook corners gaan er bij mij niet vaak in.
Ik vind het een erg leuke game, maar nogmaals, ik kan niet terug op PES 15, want daar heb ik geen ervaring mee.

Iets anders: binnenkort Legends in myClub waarschijnlijk. Er staat een aankondiging. Ben benieuwd welke het zijn en of er ook Nederlanders bijzitten. Ik denk dat EA al veel rechten bezit op bekende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:15:
Nu 2 maanden gespeeld te hebben vind ik deze pes een zware teleurstelling. Waar ik bij pes 2015 volledige controle voelde heb ik dat bij deze pes helemaal niet.De enige ergenis bij pes2015 was de overpowered geplaatst schot, maar bij 2016 zijn er zoveel meer. Het verdedigen voelt niet vertrouwd aan. Vooral bij steekpasses is het altijd afwachten of jou verdediger het duel gaat winnen. Fysiek sterke spelers zijn doorslaggevend in deze pes. Zo verlies je vrijwel altijd het duel van een Lewandoski of Zlatan. Ook onstaat er vaak een een stuiterbal effect bij het veroveren van de bal. Ook heb ik nog nooit een pes gespeeld waar kopballen zo vaak erin gaan als bij deze.Bij corners is het ook billenknijpen en is het geluksfactor van groot belang. Lange ballen zijn ook te makkelijk, ze worden keer op keer gegeven( fifa15 ping pong). Keepers zijn een drama, zo worden er erg vaak rebouts gescoord. Uitslagen van 5-5 of 7-6 zijn heel normaal in deze pes. Waar ik in pes 2015 schommelde tussen een rating van 800-850 kom ik hier niet verder dan 700-730 en verlies ik naar mijn gevoel van spelers die eingelijk niet eens zo goed zijn. Zo komt het vaak voor dat mijn percentage balbezit rond de 65% zit en ik alsnog de wedstrijd verlies. Dit kwam bij pes2015 zelden voor. Scheidsrechters laten vrijwel alles toe alsof je UFC aan het spelen bent.Mischien dat pes2016 gewoon niet mijn ding is, maar ben toch benieuwd hoe anderen dit spel ervaren. Ik snap namelijk niet waarom hij overal zo'n hoge notering heeft gekregen en tot beste sportgame is gekroond. Een game kan je namelijk in zo'n vroeg stadium niet goed beoordelen.
Sommige van je punten herken ik wel. Meer in de zin dat het daadwerkelijk anders speelt in 2016. Ik vind het eigenlijk wel lekker dat als je een sliding correct in zet dat je dan niet met enorme willekeur maar gele en rode kaarten krijgt. Je moet er wat handigheid in krijgen maar het werkt echt uitstekend.

Je zal er ook aan moeten wennen dat 2016 veel minder "scripted" is, er zit veel meer toeval in de dingen die gebeuren en hoe het spel en aanvallen verlopen.

Dat van de keeper is echt een kwestie van het langer spelen, ik heb bijvoorbeeld een keeper van 81 die in het begin ook geen laffe bal pakte maar steeds beter werd en nu echt punten pakt. Billenknijpen bij corners?? Gewoon kwestie van een grote verdediger selecteren en rond de strafschopstip zetten.

Ik heb zo nu en dan ook wedstrijden dat het overduidelijk is dat het veel lastiger gaat dan dat "normaal" is zowel offline als online maar het is lang niet zo erg als in 2015, gisteravond had ik dat ook nog, met grootst mogelijke moeite winnen van PSG in de semi-final (master challenge) en in de finale Bayern met 8-0 afgeslacht.

Uiteindelijk is dat ook wel enigszins realistisch.

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Het geen waar ik me vooral irriteer is dat mijn verdedigers elkaar continu in de weg lopen en dit zorgt voor 9 van de 10 tegengoals die ik krijg..

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Is de gameplay op de PC hetzelfde als die op de PS4/One? Schandalig genoeg natuurlijk dat het een inferieure versie is, maar als de gameplay hetzelfde is....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Geen idee, heb idd de PC versie , maar erger me kapot online met die lagturken die op alle mogelijke ( Behalve de eerlijke ) manieren winnen :/
Heb ook al erg veel ragequits hierdoor gehad , terwijl ik normaal juist erg relaxed ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
duiveltje666 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 02:35:
Geen idee, heb idd de PC versie , maar erger me kapot online met die lagturken die op alle mogelijke ( Behalve de eerlijke ) manieren winnen :/
Heb ook al erg veel ragequits hierdoor gehad , terwijl ik normaal juist erg relaxed ben :/
Een beetje lag kan ik altijd nog mee leven. Kleine stotteringen zijn hoogstens een beetje irritant. Alleen bij PES heb ik af en toe last van button lag, soms duurt het echt een seconde voordat de speler doet waartoe ik hem opdracht heb gegeven. Van zulke lag verlies ik ook mijn relaxedheid :(
Soms is te merken dat ook de tegenstander hier last van heeft en in belangrijkere wedstrijden is het gewoon de wedstrijden uitzitten in de hoop dat ik het geluk aan mijn zijde heb. Heel vaak is het echter dat de tegenstander hier duidelijk geen last van heeft en dan heeft het uiteraard geen zin om door te spelen. Dit is ook de reden dat ik dat toernooi in myClub van 3 op een rij maar gewoon niet heb gedaan, omdat ik de kans op zon wedstrijd aardig hoog inschatte en daar raak ik veel te gefrustreerd van.

Ik heb gelukkig ook heel veel leuke online potjes gehad. Met name in divisies komt het niet echt vaak voor, dus ik denk dat het aan cheaters ligt. Ik vind dit ook een probleem waar Konami wat aan moet doen, want dit heb ik echt bij geen enkele andere game (ik speel nog heel af en toe een potje Fifa 14 online, waar ik op een of andere manier beter in ben geworden na mijn spelervaring in PES :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 06:40:
[...]

Een beetje lag kan ik altijd nog mee leven. Kleine stotteringen zijn hoogstens een beetje irritant. Alleen bij PES heb ik af en toe last van button lag, soms duurt het echt een seconde voordat de speler doet waartoe ik hem opdracht heb gegeven. Van zulke lag verlies ik ook mijn relaxedheid :(
Soms is te merken dat ook de tegenstander hier last van heeft en in belangrijkere wedstrijden is het gewoon de wedstrijden uitzitten in de hoop dat ik het geluk aan mijn zijde heb. Heel vaak is het echter dat de tegenstander hier duidelijk geen last van heeft en dan heeft het uiteraard geen zin om door te spelen. Dit is ook de reden dat ik dat toernooi in myClub van 3 op een rij maar gewoon niet heb gedaan, omdat ik de kans op zon wedstrijd aardig hoog inschatte en daar raak ik veel te gefrustreerd van.

Ik heb gelukkig ook heel veel leuke online potjes gehad. Met name in divisies komt het niet echt vaak voor, dus ik denk dat het aan cheaters ligt. Ik vind dit ook een probleem waar Konami wat aan moet doen, want dit heb ik echt bij geen enkele andere game (ik speel nog heel af en toe een potje Fifa 14 online, waar ik op een of andere manier beter in ben geworden na mijn spelervaring in PES :) ).
Maarja, wat wil je dat konami er dan aan doet? Hooguit kunnen ze een script draaien wat achterhaalt wanneer een internet verbinding van 1 van de 2 in elkaar donderd. Echter zijn ze niet in elk land zo gezegend met 120Mbit internet enz. dus waar trek je de streep? Rage quitters heb je ook bij FIFA.

Overigens lijkt het echt een structureel probleem te zijn op de PC aangezien je op je PC op de achtergrond gewoon software kan draaien wat de verbinding dicht knijpt. Op de PS/XboX is dat al veel lastiger want dan zal je iets met je router moeten doen.

Die 3 op een rij heb ik op de PS4 in 1x gewonnen en daar zaten er ook 2 potjes tussen waarbij ik m'n tegenstander met meer dan 10 goals van de mat veegde en gewoon uit gespeeld.

Buttonlag kan ik niet over mee praten, het schijnt bij sommige mensen wel en sommige mensen niet een issue te zijn, zal wel iets te maken hebben met het grote scala aan verschillende hardware die gebruikt wordt, niet dat ik dat een excuus vind hoor want er zullen zat spellen zijn waar dat totaal niet aan de orde is maar dan is het spel blijkbaar niet genoeg geoptimaliseerd voor de PC. Dat zal van Konami een bewuste keuze zijn geweest aangezien meeste mensen PES op een console spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:53:
[...]

Maarja, wat wil je dat konami er dan aan doet? Hooguit kunnen ze een script draaien wat achterhaalt wanneer een internet verbinding van 1 van de 2 in elkaar donderd. Echter zijn ze niet in elk land zo gezegend met 120Mbit internet enz. dus waar trek je de streep? Rage quitters heb je ook bij FIFA.

Overigens lijkt het echt een structureel probleem te zijn op de PC aangezien je op je PC op de achtergrond gewoon software kan draaien wat de verbinding dicht knijpt. Op de PS/XboX is dat al veel lastiger want dan zal je iets met je router moeten doen.

Die 3 op een rij heb ik op de PS4 in 1x gewonnen en daar zaten er ook 2 potjes tussen waarbij ik m'n tegenstander met meer dan 10 goals van de mat veegde en gewoon uit gespeeld.

Buttonlag kan ik niet over mee praten, het schijnt bij sommige mensen wel en sommige mensen niet een issue te zijn, zal wel iets te maken hebben met het grote scala aan verschillende hardware die gebruikt wordt, niet dat ik dat een excuus vind hoor want er zullen zat spellen zijn waar dat totaal niet aan de orde is maar dan is het spel blijkbaar niet genoeg geoptimaliseerd voor de PC. Dat zal van Konami een bewuste keuze zijn geweest aangezien meeste mensen PES op een console spelen.
Nee ik snap dat ze weinig aan lag kunnen doen, maar ik doelde meer op buttonlag. Dat is een probleem wat ik echt alleen van PES ken. Dat zouden ze beter kunnen optimaliseren. En als het weinig aandacht geven aan de PC een bewuste keuze is van Konami, kunnen ze beter besluiten om de game maar dan niet meer voor PC uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:09:
[...]

Nee ik snap dat ze weinig aan lag kunnen doen, maar ik doelde meer op buttonlag. Dat is een probleem wat ik echt alleen van PES ken. Dat zouden ze beter kunnen optimaliseren. En als het weinig aandacht geven aan de PC een bewuste keuze is van Konami, kunnen ze beter besluiten om de game maar dan niet meer voor PC uit te brengen.
Ik bedoelde meer lag-cheaters die dan als ze achter komen de verbinding afknijpen zodat de wedstrijd gestaakt wordt.

Buttonlag is wel triest inderdaad maar de verhalen daar over lopen uiteen dus dat moet iets met bepaalde hardware te maken hebben waar het beter of minder goed op draait. Het zal te maken hebben met het feit dat pas sinds PES2015 de serie weer enigszins winstgevend is voor Konami (die zich toch al lijken te gaan terugtrekken van de games markt en zich meer op van die patchinko machines willen gaan richten) en met het oog daar op zullen ze bepaalde keuzes hebben gemaakt die niet in het voordeel zijn van alle gebruikers. Ik denk dat het dan ook maar afwachten is of we uberhaupt een PES2017 gaan zien of dat dit "the final call" was. Anderzijds zou het geen slechte zaak zijn als een andere studio de reeks overneemt en het beter gaat maken.

Oh well, we will see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Hoop wel dat de PES serie blijft, beetje concurrentie is alleen maar goed. Misschien kunnen ze een keer deze game eens per 2 jaar uitgeven en dan gewoon een soort dlc met enkele updates voor het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Er komt een free to play versie aan.

Een soort van demo achtige opzet. Met een team of 7, kan je spelen.

Maar je kan ook online spelen, myclub heet dat? Met microtransacties...

Kan leutig uit pakken, maar kan het begin zijn van een zeer vervelende ontwikkeling. Toch ben ik best benieuwd hoe het straks er definitief uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
*knip* deze post mag je overnieuw doen in normaal taal gebruik

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 04-12-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Denk je aan je bovendruk? Het is maar een spelletje. En de termen Ali en Kebabfucker zijn ook nou niet bepaald aardig.

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 04-12-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vlassie1980 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:51:
[...]

Denk je aan je bovendruk? Het is maar een spelletje. En de termen Ali en Kebabfucker zijn ook nou niet bepaald aardig.
Gezien z'n nickname kun je ook niet meer verwachten Vlassie. 😁
Net de nieuwe datapack geïnstalleerd. Ben benieuwd...

[ Voor 7% gewijzigd door Monda op 03-12-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Heb PES opnieuw moeten installeren, het spel was verziekt na de update en de patches (PTE 1.0) die ik toen had.

Heeft hier iemand nog een patch die hij kan uploaden met Wetransfer o.i.d? De PTE patches vond ik wel goed maar moet nu via al die gare sites gaan downloaden.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
teupje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:51:
Heb PES opnieuw moeten installeren, het spel was verziekt na de update en de patches (PTE 1.0) die ik toen had.

Heeft hier iemand nog een patch die hij kan uploaden met Wetransfer o.i.d? De PTE patches vond ik wel goed maar moet nu via al die gare sites gaan downloaden.
Ik zou eerst wachten tot PTE een nieuwe patch uitbrengt voor de nieuwe DP van Konami.
Mijn game crashte ook eerst na het downloaden van DP 2.0, maar nu lijkt hij het wel weer te doen. Hoop dat PTE weer snel een nieuwe uitbrengt, nu ontbreken de logo's weer van de Bundesliga en de stadions zijn weg.

Binnenkort ook Legends, hoop meer dat dat een online update wordt, want die datapacks elke keer zijn wel vervelend.

Edit: Mweh, de game is er dus mee opgehouden na de datapack. Vanochtend kreeg ik hem nog wel gestart, maar nu niet meer. Nadat Konami in beeld is geweest blijft hij hangen. Als ik een keer zin heb de game maar even herinstalleren , nu geen trek in

[ Voor 20% gewijzigd door Sjurm op 03-12-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Edit: toch wel weer na zoveelste keer opnieuw opstarten, lekker vaag

[ Voor 84% gewijzigd door Sjurm op 04-12-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Wel chill dat je na die update ook tegen vrienden kan spelen in Myclub, dat was ook wel echt een functie die ik miste en hulde aan Konami dat ze de moeite hebben genomen om het er in te stoppen!

Ik ben overigens zeer benieuwd naar de legends waarnemer die er aan gaat komen (Roberto Baggio enz.). Zou wel lachen zijn als ik de oude Ronaldo dan weet te bemachtigen. Ronaldo in de spits en C Ronaldo op links :+

Ik neem dan aan dat ze in de afgelopen update dan die spelers in het spel geinjecteerd hebben. Ik ben dan ook wel benieuwd of het op een of andere manier al mogelijk is om te achterhalen welke spelers er nog meer in zitten, anyone?

EDIT: Als je naar de nieuws updates kijkt, staat er een plaatje met in het midden Baggio en er naast nog 4 spelers die "blinded" zijn, 1 ervan lijkt verdacht veel op Thierry Henry, de andere 3 kan ik even niet zo plaatsen:

http://www.konami.jp/we/2...hp5?title=2016&lang=en-gb

[ Voor 19% gewijzigd door 1nsane op 05-12-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Hoop in elk geval op de volgenden:

- Oliver Kahn
- Ronaldo (oude)
- Maradonna
- Cruijff
- Figo
- Raul
- Bergkamp
- Jaap Stam
- Roberto Carlos (laat die vrije trappen maar komen :+ )
- Zidane
- Van Basten
- Rijkaard

En zo voorts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:40:
Hoop in elk geval op de volgenden:

- Oliver Kahn
- Figo
- Roberto Carlos (laat die vrije trappen maar komen :+ )

En zo voorts :)
+ Inzaghi en Baggio zijn bevestigd. Dus die vrije trappen kun je krijgen ;)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CVS5WnLWEAAnuRB.jpg:large

Ik was eerst bang dat FIFA de exclusieve licensies had op de Legends die zij hebben. Dan zouden er met name heel veel Nederlandsers sws ontbreken. Maar nu blijkt dat Figo ook in PES zit (ook in FIFA) hoeft dat gelukkig niet het geval te zijn. Ik denk echter dat Cruijff en Maradona er niet inzitten. Dat zijn toch wel de bekendste spelers naast Pelé, maar EA heeft het ook niet voor mekaar gekregen om ze in FIFA te krijgen. Pelé zal er ook wel niet tussenzitten, aangezien hij in commercials voor FIFA speelt.

Ik geef Seedorf ook nog wel een kans om als Legend te verschijnen. Ik gok dat PES veel inzet op legends uit de Serie A.

Edit: Op PESMaster staan ook al stats van die 5 spelers. De schotstats van Roberto Carlos :9
De Legends worden denk ik gewoon de spelers van de European en World Classics. Dus voor Nederland zijn dat Stam, Overmars, Bergkamp en Van Nistelrooy (al worden in die teams niet de goede namen gebruikt, dus hoop dat ze licensies kunnen krijgen. )

[ Voor 19% gewijzigd door Sjurm op 06-12-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb een tweetal vragen mbt MyClub.

1. Bij ploegmanagement, kun je het tactisch verband zien tussen trainer en speler (blauwe schakeltjes). In 2015 verbeterde dit naarmate je meer wedstrijden speelde met een bepaalde speler, onder die trainer. Dan kwamen er steeds meer schakeltjes bij en verbeterde hierdoor de teamgeest ook.
Nu blijven de schakeltjes hetzelfde. Ik heb bijv Pepe, die heft 2 schakeltjes, maar na 12 wedstrijden nog steeds...

2. Bij die MyClub prestaties, staat: Maak van een trainer een assistent coach. Weet iemand hoe dit moet? Dit is de laatste doe ik nog moet voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Monda schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:26:
Ik heb een tweetal vragen mbt MyClub.

1. Bij ploegmanagement, kun je het tactisch verband zien tussen trainer en speler (blauwe schakeltjes). In 2015 verbeterde dit naarmate je meer wedstrijden speelde met een bepaalde speler, onder die trainer. Dan kwamen er steeds meer schakeltjes bij en verbeterde hierdoor de teamgeest ook.
Nu blijven de schakeltjes hetzelfde. Ik heb bijv Pepe, die heft 2 schakeltjes, maar na 12 wedstrijden nog steeds...

2. Bij die MyClub prestaties, staat: Maak van een trainer een assistent coach. Weet iemand hoe dit moet? Dit is de laatste doe ik nog moet voltooien.
1. Was mij ook al opgevallen. Ze veranderen soms wel, soms heel traag. Toch wordt het rode gebied onder de speler groter en heb ik met enkele spelers met iets van 5 schakels toch een TG van 99.

2. Als je in het ploegmanagement zit kan je switchen tussen de aanvallende, defensieve en aangepaste tactieken, met rechterstick geloof ik. Bij deze andere tactieken staat standaard je hoofdtrainer. Als je in bijvoorbeeld de verdedigende zit, kun je via het trainermenu een andere coach aanstellen voor de tactiek. Ik weet niet of het zo precies klopt en duidelijk is, anders kan ik vnvnd even kijken hoe het precies zat. Uit mn hoofd was het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Zijn er meer mensen zoals ik die vandaag maar eens een overstap wagen van FIFA naar PES? De free to play PES 2016 versie staat sinds vandaag namelijk in de PS Store. Wat zou dat heerlijk zijn.. potje voetbal zonder BS penalties. vanavond eens uittesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:13
PES 2016 in de Kerst Deals van Playstation!

PES 2016 Digital Version Bundle
https://store.playstation...02640_00-DIGIEXCBUNDLE002

PES 2016 Anniversary Edition Bundle
https://store.playstation...02640_00-DIGIANNBUNDLE001

Mis ik nou veel als ik voor de Digital versie ga i.p.v. de Anniversary?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Vads schreef op woensdag 09 december 2015 @ 01:49:

Mis ik nou veel als ik voor de Digital versie ga i.p.v. de Anniversary?!
Dat hangt er vanaf of je van plan bent myClub te spelen en in hoeverre je daar extra geld voor over hebt. Die extra GP en het blijven houden van Neymar zijn zeker fijne toevoegingen aan myClub, maar ik zou zelf niet heel snel daar veel geld aan uit willen geven.

Iets anders: vanaf vandaag krijg je (ik dacht gratis) een zaakwaarnemer voor verschillende posities per dag dat je inlogt. Volgende week komen de Legends (het blijft nog bij de 5 legends die al bekend waren) en die kun je krijgen met speciale zaakwaarnemers. Hoe groot de kans daarop is, is nog niet bekend volgens mij. Wel handig om misschien wat GP en coins op te sparen. Bron

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Sjurm schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:02:
[...]

Dat hangt er vanaf of je van plan bent myClub te spelen en in hoeverre je daar extra geld voor over hebt. Die extra GP en het blijven houden van Neymar zijn zeker fijne toevoegingen aan myClub, maar ik zou zelf niet heel snel daar veel geld aan uit willen geven.

Iets anders: vanaf vandaag krijg je (ik dacht gratis) een zaakwaarnemer voor verschillende posities per dag dat je inlogt. Volgende week komen de Legends (het blijft nog bij de 5 legends die al bekend waren) en die kun je krijgen met speciale zaakwaarnemers. Hoe groot de kans daarop is, is nog niet bekend volgens mij. Wel handig om misschien wat GP en coins op te sparen. Bron
Balen, heb gister niet ingelogd, en kan straks na m'n werk pas weer kijken.
Iemand dit wel gedaan voor de dagelijkse zaakwaarnemer? hoeveel % kans op zwart? dat haal ik er helaas niet uit..

• Sjurm
Engeltje83 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:11:
[...]

Iemand dit wel gedaan voor de dagelijkse zaakwaarnemer? hoeveel % kans op zwart? dat haal ik er helaas niet uit..
Balen :/
Ik ben dit weekend weg dus kan dan ook niet inloggen helaas. Het zijn wel van die gewone topzaakwaarnemers met ongveer 15% kans op zwarte bal. Ik had gisteren een gouden. Het zijn handige spelers on te gebruiken als hulptrainer, ik denk namelijk niet dat ik uit eentje een hele goede speler ga krijgen.

• Monda
Engeltje83 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:11:
[...]

Volgens mij gewoon 15% op dit moment. Die speciale CL geeft rond de 30% kans op zwarte bal. Ik had 4 zwarte ballen, Morato (83) en rest 80. Dus wederom geen zak helaas. Nu maar weer sparen...

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik wacht nog steeds op een killerspits.. ik moet het nu doen met Negredo, Bacca en Icardi..

• 1nsane
Sjurm schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:53:
[...]

1. Was mij ook al opgevallen. Ze veranderen soms wel, soms heel traag. Toch wordt het rode gebied onder de speler groter en heb ik met enkele spelers met iets van 5 schakels toch een TG van 99.

2. Als je in het ploegmanagement zit kan je switchen tussen de aanvallende, defensieve en aangepaste tactieken, met rechterstick geloof ik. Bij deze andere tactieken staat standaard je hoofdtrainer. Als je in bijvoorbeeld de verdedigende zit, kun je via het trainermenu een andere coach aanstellen voor de tactiek. Ik weet niet of het zo precies klopt en duidelijk is, anders kan ik vnvnd even kijken hoe het precies zat. Uit mn hoofd was het zo.
1. Ja dat klopt maar je moet TG en tactical match als 2 verschillende dingen zien tegenwoordig (wel aan elkaar gelinkt tot op zekere hoogte). de TG heeft vooral invloed op mentaliteit, uithoudingsvermogen, posities overnemen (als je met een verdediger opstoomt enz) maar ook vooral als je bijvoorbeeld achter komt dat je spelers bij hogere teamgeest langer geloof houden en proberen te winnen (als je echt dik achter komt merk je echt wel dat je eigen spelers veel minder goed lijken te worden).

De schakeltjes dat is vooral het tactisch verband met de trainer, betekend niet dat je er super veel van hoeft te merken hoor! Het hangt heel erg van je eigen manier van spelen af, bijvoorbeeld positionering Flx of Mtn, je moet maar eens filmpjes van opzoeken op Youtube, je kan namelijk vrij diep je verschillende strategieen bepalen door verschillende tactiek / trainers, ik speel bijvoorbeeld met een aanvallende trainer i.c.m. snelle uitbraken.
Ik vind het moeilijk in te schatten of dat het meest ideale is voor mezelf maar wat ik wel weet is dat als een speler bijvoorbeeld niet de zelfde schakel heeft als de trainer, dan betekend dat slechts dat hij het soort spel wat de trainer de rest wil laten spelen minder goed beheerst maar uiteindelijk ben jij de gene die de speler bestuurt.
Het kan dus best zo zijn dat je juist beter kan spelen met een speler die tactisch niet het zelfde is als je trainer maar wel beter bij jouw speelstijl past.

Hoe dat precies zit met spelers die na verloop van tijd meer matchen met de trainer (en dus van een subtactiek beide beheersen) weet ik niet.

Het verschilt echt sterk per speler hoe lang het duurt voor ze alle match hebben met de trainer. Zo heb ik Dani Alves op RB. TG ging eerst van 99 naar 94 maar is inmiddels alweer 98, hij heeft echter pas sinds gisteren 3 schakeltjes ipv 2 maar ik heb ook spelers gehad die na een toernooitje al alle schakels matchend hadden terwijl ze er eerst ook maar 2 of 3 hadden.

2. Dat klopt inderdaad, als je in je strategie (dacht ik, kan ook ploegmanagement zijn) de verschillende substrategieen selecteert kan je een andere trainer neer zetten als "hulptrainer". Overigens kan je dat beter alleen voor de achievement doen en daarna weer uit zetten omdat:

- De trainer namelijk ook naar je spelers toe groeit, zeker als je hem net nieuw hebt gaat het matchen sneller (en dan wil je hem niet naar een sub strategie van een ander team laten groeien)

- Zeker als je al een tijdje met een team speelt zal je merken dat je substrategieen een veel hogere TG hebben met je hoofdtrainer dan met de hulptrainer die je dan aan stelt (dus speel je met een hulptrainer bijvoorbeeld en springt je strategie tijdens het spel naar defensief, dan heb je dus in feite ineens een hele lage TG, dat wil je dus niet)

- Spelers zullen in het algemeen veel minder snel matchen met de hoofdtrainer en erger nog veel trager de TG omhoog halen! (wist je trouwens dat spelers ook als je ze op de bank zet qua TG omhoog gaan? dat gaat dus ook sneller als je geen hulptrainer aanstelt)

Hulptrainers zijn leuk bedacht hoor maar het werkt alleen goed als je ze vanaf het begin instelt als je een team gaat maken, eigenlijk hadden we dat dus moeten doen op het moment toen we begonnen met Myclub. Na verloop van tijd heeft het geen zin meer dus.

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

1nsane schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:58:
[...]

Hulptrainers zijn leuk bedacht hoor maar het werkt alleen goed als je ze vanaf het begin instelt als je een team gaat maken, eigenlijk hadden we dat dus moeten doen op het moment toen we begonnen met Myclub. Na verloop van tijd heeft het geen zin meer dus.
Niet helemaal mee eens, zodra jij via een reguliere scout een speler krijgt die veel potentie heeft (lvl1) dan zijn hulptrainers toch wel handig ;) ongeacht of je al een degelijk team hebt of niet..

• 1nsane
Engeltje83 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:12:
[...]

Niet helemaal mee eens, zodra jij via een reguliere scout een speler krijgt die veel potentie heeft (lvl1) dan zijn hulptrainers toch wel handig ;) ongeacht of je al een degelijk team hebt of niet..
Dat ben ik deels met je eens, ja, voor als je een speler met potentie uit een reguliere waarnemer krijgt werkt het goed. Nee, ik heb in de talloze gratis waarnemers vooral complete crap gekregen. Ik kreeg 1x een zwarte bal (Mascherano) maar verder vooral wit/brons/zilver en af en toe goud.

Als je nou veel interessants zou krijgen uit die gratis waarnemers, ja dan wel maar in de praktijk krijg je 99,999% crap.

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Klopt, ik heb totaal 3 spelers uit reguliere scouts gehad die nuttig zijn, dat is Lampard, Bonucci en Bacca.. Dan zijn hulptrainers handig. anders geef ik ze liever vrij dan dat ik er hulptrainer van maak :)

• 1nsane
Engeltje83 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:48:
Klopt, ik heb totaal 3 spelers uit reguliere scouts gehad die nuttig zijn, dat is Lampard, Bonucci en Bacca.. Dan zijn hulptrainers handig. anders geef ik ze liever vrij dan dat ik er hulptrainer van maak :)
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen, ik bedoelde assistent trainers, geen hulptrainers :)

Hulptrainers zijn inderdaad handig, daardoor is mijn Neymar nu 95 en lvl.48 :+

• Sjurm
1nsane schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:58:
[...]

2. Dat klopt inderdaad, als je in je strategie (dacht ik, kan ook ploegmanagement zijn) de verschillende substrategieen selecteert kan je een andere trainer neer zetten als "hulptrainer". Overigens kan je dat beter alleen voor de achievement doen en daarna weer uit zetten omdat:

- De trainer namelijk ook naar je spelers toe groeit, zeker als je hem net nieuw hebt gaat het matchen sneller (en dan wil je hem niet naar een sub strategie van een ander team laten groeien)

- Zeker als je al een tijdje met een team speelt zal je merken dat je substrategieen een veel hogere TG hebben met je hoofdtrainer dan met de hulptrainer die je dan aan stelt (dus speel je met een hulptrainer bijvoorbeeld en springt je strategie tijdens het spel naar defensief, dan heb je dus in feite ineens een hele lage TG, dat wil je dus niet)

- Spelers zullen in het algemeen veel minder snel matchen met de hoofdtrainer en erger nog veel trager de TG omhoog halen! (wist je trouwens dat spelers ook als je ze op de bank zet qua TG omhoog gaan? dat gaat dus ook sneller als je geen hulptrainer aanstelt)

Voordeel is dat de assistentcoach de teamkwaliteiten (of hoe dat ook heet; het aantal goede spelers een coach kan hebben met dat puntensysteem) krijgt van de hoofdcoach.

Maar ik ben het met je eens dat het in de praktijk niet heel handig is, tenzij je echt heel veel speelt. Ik heb wel een zeer goede defensieve assistentcoach, maar met een TG van 57 ofzo, dus erg vrolijk word ik daar niet van. In de praktijk voel ik ook niet vaak de behoefte om over te schakelen op een meer defensieve strategie.

Hulptrainers en assistentcoach zijn trouwens aparte dingen en leidt tot verwarring zie ik. Weet ook niet zeker of ik de juiste termen gebruik

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:51:
[...]

Hulptrainers en assistentcoach zijn trouwens aparte dingen en leidt tot verwarring zie ik. Weet ook niet zeker of ik de juiste termen gebruik
Laten we het maar op hulptrainers en assistent-coaches houden 8)7

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:40
Puberaal gedrag

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 13-12-2015 17:24 ]

• Monda
Sjurm schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:53:
[...]

Thnx! Heb het voorelkaar gekregen. 1nsane ook bedankt voor de uitleg!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Heeft iemand de gratis myclub al geprobeerd? Is het wat?

(Ben met een tergende download bezig ;-) )

• Sjurm
Sjurm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:18:
[...]

Balen :/
Ik ben dit weekend weg dus kan dan ook niet inloggen helaas. Het zijn wel van die gewone topzaakwaarnemers met ongveer 15% kans op zwarte bal. Ik had gisteren een gouden. Het zijn handige spelers on te gebruiken als hulptrainer, ik denk namelijk niet dat ik uit eentje een hele goede speler ga krijgen.
Oke, ik neem mijn woorden terug. Tweede bal vandaag > Zwart :) > Iniesta :*) _/-\o_

• Monda
Kunnen meer mensen op dit moment niet inloggen mbt MyClub? Kan wel gewoon inloggen aan begin met PES server, maar na Live update (spelers in vorm) blijft het laad icoontje draaien (communicatie tot stand brengen)...

Zit er nu in na 2 minuten, maar het laden van een nieuw menu binnen myClub duurt ook ongeveer een minuut per scherm.

[ Voor 21% gewijzigd door Monda op 10-12-2015 21:11 ]

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Jullie weten vast wel hoe je in PES 2016 de bal een stukje voor je uit trapt om meer vaart te maken?

Bij PES 2015 was dat volgens mij door twee keer kort achter elkaar op sprinten te drukken.

EDIT: Nvm, heb het al gevonden. Dat is gewoon hetzelfde :P

http://www.konami.jp/we/2...s4/en/control_player.html

[ Voor 25% gewijzigd door speek1984 op 10-12-2015 21:37 ]

"It's about time you showed up Fox!"

• Sjurm
Monda schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:04:
Kunnen meer mensen op dit moment niet inloggen mbt MyClub? Kan wel gewoon inloggen aan begin met PES server, maar na Live update (spelers in vorm) blijft het laad icoontje draaien (communicatie tot stand brengen)...

Zit er nu in na 2 minuten, maar het laden van een nieuw menu binnen myClub duurt ook ongeveer een minuut per scherm.
Speel je op PS4? Ik las ergens dat mensen trage myClub hadden door de nieuwe gratis versie, maar ik weet niet of dat alleen op die gratis variant was. Misschien zit de gratis versie wel in dezelfde servers als de betaalde versie? Of zou dat heel gek zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26
Gisteravond ook last van. Was gewoon niet te doen. Leuk dat ze het spel gratis weggeven, maar als betalende klant kon ik niet meer spelen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane

Exactemundo, zelfde probleem hier!!! nadat ik een potje had gespeeld was het wel ineens weer goed. Maar zal wel een issue aan hun kant zijn dus. PS4 zeker ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane

Heb er maar een ticket over aan gemaakt, ook even aangegeven dat de Nederlandse wet behoorlijk strikt is omtrent online service waar je voor betaald en dat ik compensatie wil, zal wel weer nul op rekest krijgen maar wie niet waagt wie niet wint.

Weet nog dat ze vorig jaar met een waarnemer een fout hadden gemaakt waardoor Zlatan er niet in zat, kreeg ik in een klap tig munten en GP terug :+ who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Overigens is Myclub nog steeds schandalig traag, werkelijk alles wat je doet moet je een minuut wachten eer dat je in het volgende scherm komt etc. heb maar via de support gedreigd met juridische stappen aangezien Nederland best streng is m.b.t. betaalde online services. Gaat me niet eens meer om compensatie, eerder om dat ze gewoon wat extra servers bijprikken of het allemaal slimmer inrichten, stelletje kaffers dat het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:39
Tja die gasten hebben al moeite genoeg om 1 voetbalgame per jaar goed af te leveren met een redelijke online ervaring. Echt een briljant plan om dan een gratis versie er bij te prikken op dezelfde servers.

Bij FIFA was het niet veel, maar het PES kamp is niet veel beter. Nog ff en ik stop helemaal met voetbalgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:29
Is er wat te doen aan de constante establishing communications melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:29
Lees net alle reacties hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heb t idd nog steeds (gisteren even een keer goed). Wel heel bizar. Zit niet anders op, dan laten laden en wachten op t volgende scherm. Houd ons op de hoogte 1nsane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eljantie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:07
(jarig!)
heb er met de ps3 gelukkig geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Op de PC geen last van trage myClub vandaag. In het weekend heb ik PES niet aangehad, dus ik weet niet of de PC er überhaupt last van had.

Voor de PC-gamers: nieuwe PTE patch is er weer, versie 3.0. Installatie ging zonder problemen. Onder andere nieuwe teams ( Red Bull Salzburg, Anderlecht, Celtic, Fenerbahçe, Besiktas, Plzen, Slovan Liberec & Crvena Zvezda) en natuurlijk alle wijzigingen zoals in de vorige patches (complete CL met correcte groepen, Bundesliga etc.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die knuckle shot echt overdreven hard gaan. Het lijkt eerder op een gunshot. Die mogen ze wel wat balanceren. Als je hem uitvoert is het gewoon 100% een goal.

Ik vind sowieso dat het schietsysteem op de schop moet. Schoten lijken veelal hetzelfde en er zit weinig variatie in de schietrichtingen. Een geplaatst schot zit er in de 16 altijd in. Ook zit er overdreven veel effect aan zo'n schot. De snelheid van een schot is ook niet in balans.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:09:
Ik vind die knuckle shot echt overdreven hard gaan. Het lijkt eerder op een gunshot. Die mogen ze wel wat balanceren. Als je hem uitvoert is het gewoon 100% een goal.

Ik vind sowieso dat het schietsysteem op de schop moet. Schoten lijken veelal hetzelfde en er zit weinig variatie in de schietrichtingen. Een geplaatst schot zit er in de 16 altijd in. Ook zit er overdreven veel effect aan zo'n schot. De snelheid van een schot is ook niet in balans.
Die variatie hangt echt van je spel af, reactie vermogen en welke spelers je hebt. Neymar en Ronaldo doen vaak dingen dat ik na 2x herhaling nog kijk zo van WTF wat doet ie nou??

Je kan schieten enz. ook op manual zetten. Kijken of je er dan nog het zelfde over denkt :9

Natuurlijk hangt t ook van je tegenstanders af(tegen FC bal op het dak op gemiddeld is natuurlijk way easier dan tegen bayern op top player.). Op topplayer zal je minder snel ballen de kruising in jagen of met een knuckleshot scoren.

Ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik de "makkelijke weg" probeer te kiezen (schoten op goal waarvan ik zeker weet dat de kans groot is dat ze er in gaan) maar uiteindelijk heb je dat zelf in de hand. Bovendien zijn er nog de wedstrijden dat je team een off-day hebt en zelfs de makkelijkste ballen naast gaan.

Fitness levels + vorm van specifieke spelers is ook heel belangrijk, ik merk het vooral bij Cavani, als ie pijltje omhoog is dan zit hij wel tegen overpowered aan maar al is ie maar blauw pijltje schuin omlaag dan mist hij wel echt veel ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:45:
Heb t idd nog steeds (gisteren even een keer goed). Wel heel bizar. Zit niet anders op, dan laten laden en wachten op t volgende scherm. Houd ons op de hoogte 1nsane!
Exact, normaal gesproken reageren ze wel relatief vlot. Ik merkte wel dat het na een uur of 23.30 ineens een stuk vlotter werd allemaal (als iedereen dus zijn PS4 uit zet 8)7 ) Maarja, ik ga niet elke avond tot half 12 's avonds zitten wachten tot ik fatsoenlijk kan gamen.

Ik gok/hoop dat als de ergste download storm is gaan liggen, het wel weer significant beter wordt.

Ach, in alle ellende ben ik in elk geval wel blij dat je wel gewoon normaal potjes kan spelen zonder lag of connection losses. Als dat er ook nog bij zou komen dan had ik persoonlijk naar Konami UK gevlogen en ze een paar nieuwe server racks door hun strot geduwd.
Sjurm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:41:
[...]

Speel je op PS4? Ik las ergens dat mensen trage myClub hadden door de nieuwe gratis versie, maar ik weet niet of dat alleen op die gratis variant was. Misschien zit de gratis versie wel in dezelfde servers als de betaalde versie? Of zou dat heel gek zijn?
Ach, als al die gratis spelers op de zelfde servers zitten (zolang het normaal werkt) vind ik niet zo erg. Kanonnenvoer >:) >:)

[ Voor 21% gewijzigd door 1nsane op 14-12-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Dat Myclub lijkt me leuk maar is zo verschrikkelijk traag op de PS4... ik werd er gek van en ben maar gestopt... zit gemiddeld 2 min te wachten na elke actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Jedi Geub schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:28:
Dat Myclub lijkt me leuk maar is zo verschrikkelijk traag op de PS4... ik werd er gek van en ben maar gestopt... zit gemiddeld 2 min te wachten na elke actie...
Dat komt doordat ze het myclub deel nu gratis downloadbaar aanbieden, heel de servers gaan over hun gier, daarvoor was het prima. Zal ook wel weer hersteld worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Nog steeds zijn de servers traag, valt me op dat Konami ook nog niet heeft gereageerd op mijn ticket wat ik aangemaakt had van het weekend. Normaal reageren ze altijd, zullen ze ook nu wel doen maar dat het zo lang duurt zegt me dat ze behoorlijk overspoeld worden en waarschijnlijk zoveel mail krijgen over het zelfde onderwerp.

Neemt niet weg dat ze het moeten fixxen want het is echt heel bout, hoewel daadwerkelijk in game er geen lag is, dat is dan nog een geluk bij een ongeluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:11:
Nog steeds zijn de servers traag, valt me op dat Konami ook nog niet heeft gereageerd op mijn ticket wat ik aangemaakt had van het weekend. Normaal reageren ze altijd, zullen ze ook nu wel doen maar dat het zo lang duurt zegt me dat ze behoorlijk overspoeld worden en waarschijnlijk zoveel mail krijgen over het zelfde onderwerp.

Neemt niet weg dat ze het moeten fixxen want het is echt heel bout, hoewel daadwerkelijk in game er geen lag is, dat is dan nog een geluk bij een ongeluk
Oke, als je in de gratis versie trage laadtijden hebt, is vervelend maar veel mag je niet klagen. Dat de betaalde gebruikers hier last van hebben is natuurlijk belachelijk. Helaas is de handelingssnelheid bij Konami dit jaar niet echt goed gebleken. Ik ben blij dat ze die gratis versie niet voor de PC hebben uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:20:
[...]

Oke, als je in de gratis versie trage laadtijden hebt, is vervelend maar veel mag je niet klagen. Dat de betaalde gebruikers hier last van hebben is natuurlijk belachelijk. Helaas is de handelingssnelheid bij Konami dit jaar niet echt goed gebleken. Ik ben blij dat ze die gratis versie niet voor de PC hebben uitgebracht.
Mee eens, ik heb wel het vermoeden dat ze met iets van een compensatie gaan komen, het duurt immers ook al bijna een week deze ellende en ze hebben weliswaar in de message updates aangegeven dat ze er mee bezig zijn maar dat bericht is ook alweer van een dag of 5 geleden.

Vanuit technisch oogpunt begrijp ik wel dat het een lastige situatie is, ze zullen mogelijk nog niet hun servers automatisch deployen met Puppet, Chef of Ansible dus dan duurt het even voordat ze extra servers in hebben gericht en natuurlijk moet het ook eerst nog intern goedgekeurd worden dat er meer servers worden gebouwd.

Konami blijft ook een rare organisatie, het verrotte is dat ze eigenlijk niet zo gek veel meer hebben met games maar meer met van die patchinko gok machientjes. PES is voor hun ook nog steeds een cashcow vanwege de coins die ze graag in leven houden maar de mentaliteit er achter is anders.

Ergens hoop ik ook eigenlijk dat een andere studio het stokje over zal gaan nemen op den duur.

• Sjurm
1nsane schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:41:
[...]

Mee eens, ik heb wel het vermoeden dat ze met iets van een compensatie gaan komen, het duurt immers ook al bijna een week deze ellende en ze hebben weliswaar in de message updates aangegeven dat ze er mee bezig zijn maar dat bericht is ook alweer van een dag of 5 geleden.

Vanuit technisch oogpunt begrijp ik wel dat het een lastige situatie is, ze zullen mogelijk nog niet hun servers automatisch deployen met Puppet, Chef of Ansible dus dan duurt het even voordat ze extra servers in hebben gericht en natuurlijk moet het ook eerst nog intern goedgekeurd worden dat er meer servers worden gebouwd.

Konami blijft ook een rare organisatie, het verrotte is dat ze eigenlijk niet zo gek veel meer hebben met games maar meer met van die patchinko gok machientjes. PES is voor hun ook nog steeds een cashcow vanwege de coins die ze graag in leven houden maar de mentaliteit er achter is anders.

Ergens hoop ik ook eigenlijk dat een andere studio het stokje over zal gaan nemen op den duur.
Ik las op twitter dat de trage myClub vandaag na de maintenance verholpen zou moeten zijn.

Het zou ook zomaar kunnen dat ze volgend jaar alleen maar een gratis versie uitgeven en puur inzetten op coins verkopen via myClub. Wat zonde zou zijn uiteraard.

Edit: de Legends zijn er nu. Je krijgt 1 speciale zaakwaarnemer (eenmalig, kost wel 10000 GP) met sws een Legend en een gratis World Star van 80+. De 'gewone' zaakwaarnemers zijn Legends Heritage, met een mix van gewone spelers en de 5 Legends, 30% kans op zwarte bal.

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat je standaard een Legend kan bemachtigen, het zou toch leuker zijn als de kans daarop erg klein was, zodat het heel speciaal zou zijn wanneer je een Legend zou krijgen.

Ik kreeg overigens Oliver Kahn. Had gehoopt op Carlos of Baggio, maar een keeper kan ik ook zeker gebruiken. Al vind ik keepers niet zo belangrijk in myClub, aangezien ze nog steeds zeer slecht zijn :/
Hopelijk laat Kahn wel een paar goede saves zien.

Voor de rest een paar ballen geopend, maar dat was allemaal troep helaas.

[ Voor 22% gewijzigd door Sjurm op 17-12-2015 09:28 ]

• Monda
Oh jammer idd dat 't Kahn was. Ik moet nog een speler dumpen om een nieuwe aan te trekken. Heb nu 60 spelers, maar de laatste 15 zwarte ballen waren allemaal rond de 80 max 84. Deze ronde van dede worldstars (alleen zwarte ballen) ook weer een verdediger van 80... Echt frustrerend.

• Sjurm
Monda schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:46:
Oh jammer idd dat 't Kahn was. Ik moet nog een speler dumpen om een nieuwe aan te trekken. Heb nu 60 spelers, maar de laatste 15 zwarte ballen waren allemaal rond de 80 max 84. Deze ronde van dede worldstars (alleen zwarte ballen) ook weer een verdediger van 80... Echt frustrerend.
Ja helaas. Ik zie nu eigenlijk dat ik Figo het best had kunnen gebruiken. Mijn team is op alle posities aardig sterk tot sterk, behalve mn RWF.
Die van Worldstars gaf mij Julio Cesar, daar werd ik ook niet bepaald blij van.

• 1nsane
Net ff de ratings bekeken, ik moet m'n waarnemer nog cashen maar ik hoop wel stiekem op R Carlos of Baggio (die is 93!!)

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

1nsane schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:19:
Net ff de ratings bekeken, ik moet m'n waarnemer nog cashen maar ik hoop wel stiekem op R Carlos of Baggio (die is 93!!)
Dat is wel nice! Mijn geluk kennende zal ik wel uitkomen op Kahn ;( Met Joe Hart en Neuer heb ik al 2 prima keepers..

Wat voor rating heeft Figo?

• 1nsane
Engeltje83 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:21:
[...]

Dat is wel nice! Mijn geluk kennende zal ik wel uitkomen op Kahn ;( Met Joe Hart en Neuer heb ik al 2 prima keepers..

Wat voor rating heeft Figo?
85

Pippo 84

Verwijderd

De konami server is altijd al slecht geweest. Maar nu over de gameplay.

Konami moet nu echt gaan werken aan animaties. Ik heb weer eens een paar potjes fifa gespeeld en dan merk ik toch dat pes mijlen ver achter loopt. Het uiterlijk van de spelers hebben ze goed voor elkaar, maar nu moet er wel wat gaan gebeuren op het gebied van ball physics en animaties.

In de replays kan je goed terug zien hoe vreemd spelers een bal raken en tegen elkaar botsen. Ook de keeper duikt vreemd in een soort slowmotion.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2015 15:36 ]

• 1nsane
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:29:
De konami server is altijd al slecht geweest. Maar nu over de gameplay.

Konami moet nu echt gaan werken aan animaties. Ik heb weer eens een paar potjes fifa gespeeld en dan merk ik toch dat pes mijlen ver achter loopt. Het uiterlijk van de spelers hebben ze goed voor elkaar, maar nu moet er wel wat gaan gebeuren op het gebied van ball physics en animaties.

In de replays kan je goed terug zien hoe vreemd spelers een bal raken en tegen elkaar botsen. Ook de keeper duikt vreemd in een soort slowmotion.
Met de bal animations ben ik het wel eens, dat kan beter maar slecht zou ik het niet noemen, niet slechter in mijn ogen dan FIFA.

Dat de servers altijd al slecht zijn is onzin, de afgelopen jaren was dat eigenlijk prima op orde! Ze hebben alleen afgelopen weken de fout gemaakt door myclub gratis weg te geven en er niet bij na te denken dat de serverload daardoor veel hoger zou worden maar de tijden van in game lag enz. liggen bij PES inmiddels wel een aardig eindje achter ons.

Juist de fysieke duels is iets wat in PES veel beter is uitgewerkt in mijn ogen dan in FIFA.

Verwijderd

1nsane schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:06:
[...]

Met de bal animations ben ik het wel eens, dat kan beter maar slecht zou ik het niet noemen, niet slechter in mijn ogen dan FIFA.

Dat de servers altijd al slecht zijn is onzin, de afgelopen jaren was dat eigenlijk prima op orde! Ze hebben alleen afgelopen weken de fout gemaakt door myclub gratis weg te geven en er niet bij na te denken dat de serverload daardoor veel hoger zou worden maar de tijden van in game lag enz. liggen bij PES inmiddels wel een aardig eindje achter ons.

Juist de fysieke duels is iets wat in PES veel beter is uitgewerkt in mijn ogen dan in FIFA.
In fifa kan je ook nog aan een shirtje trekken. Ik zie in fifa veel meer realistische animaties in duels en tackels.Ik heb het niet over de gameplay voor alle duidelijkheid want die vind ik in pes beter

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16
Hopelijk fixen ze de servers snel, tijdens de piek uren is het niet te doen. Ik heb overigens Baggio getrokken en Modric met de andere bal, eindelijk een keer geluk. Baggio is echt een beest, scoort uit alle hoeken en gaten en zijn dribbling skills zijn ook sick!

• Sjurm
Freshnub schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:48:
Hopelijk fixen ze de servers snel, tijdens de piek uren is het niet te doen. Ik heb overigens Baggio getrokken en Modric met de andere bal, eindelijk een keer geluk. Baggio is echt een beest, scoort uit alle hoeken en gaten en zijn dribbling skills zijn ook sick!
Lekker! Als je op twitter kijkt zie je Baggio relatief vaker voorbij komen, maar dat heeft wss ook te maken met het feit dat hij de highest rated is.
Ik had hem ook graag gewild, al ben ik helemaal tevreden met huidige spits Ibra. Ik zou wel gebaald hebben als ik Inzaghi had gehad.

Nog geen veranderen in de servers? Ik dacht dat ze het zouden oplossen vandaag.

Edit: Wow, ik zie een afbeelding van iemand met Baggio in zijn team, op de AMF positie heeft hij rating 96 :Y

[ Voor 7% gewijzigd door Sjurm op 17-12-2015 17:55 ]

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16
Sjurm schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:52:
[...]

Lekker! Als je op twitter kijkt zie je Baggio relatief vaker voorbij komen, maar dat heeft wss ook te maken met het feit dat hij de highest rated is.
Ik had hem ook graag gewild, al ben ik helemaal tevreden met huidige spits Ibra. Ik zou wel gebaald hebben als ik Inzaghi had gehad.

Edit: Wow, ik zie een afbeelding van iemand met Baggio in zijn team, op de AMF positie heeft hij rating 96 :Y
Ibra is al helemaal een beest _/-\o_, ik speelde tot nu met Griezman in de spits, omdat ik nog geen fatsoenlijke spits had getrokken. Met Inzaghi zou ik ook tevreden zijn hoor, alleen aan Kahn had ik niet veel gehad van de legends.

Mijn ps plus is nu afgelopen en ik zit een beetje tegen de CPU te spelen en te wachten tot het server probleem is opgelost, voordat ik weer een jaartje aanschaf. Best saai, kan nu mijn Baggio niet online testen :'(

• Sjurm
Freshnub schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:58:
[...]

Ibra is al helemaal een beest _/-\o_, ik speelde tot nu met Griezman in de spits, omdat ik nog geen fatsoenlijke spits had getrokken. Met Inzaghi zou ik ook tevreden zijn hoor, alleen aan Kahn had ik niet veel gehad van de legends.

Mijn ps plus is nu afgelopen en ik zit een beetje tegen de CPU te spelen en te wachten tot het server probleem is opgelost, voordat ik weer een jaartje aanschaf. Best saai, kan nu mijn Baggio niet online testen :'(
Hmm dat is vervelend inderdaad. Ja, ik heb dus Kahn. Opzich kon ik wel een keeper gebruiken, ik had Moya van 81 rating en dat is samen met mijn RVA (78) mijn wat mindere player. Maarja, keepers en PES gaan niet zo goed samen. Het is ook nog eens een defensive goalkeeper, dus hij blijft lang op de lijn staan. Dat vind ik ook vervelend, maarja, misschien houdt hij alles tegen. Ik ga hem morgen maar eens goed testen ;)

Weet je toevallig of er weer een offline toernooi is waar je speciale zaakwaarnemers kan krijgen?

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:52:
[...]

Volgens de messagebox zou het nu beter moeten zijn maar ik kom er nu dus HELEMAAL niet meer in... stelletje amateurs...

• Monda
1nsane schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:54:
[...]

Volgens de messagebox zou het nu beter moeten zijn maar ik kom er nu dus HELEMAAL niet meer in... stelletje amateurs...
Haha wtf! Idd zo slecht dit. Ze proberen te fixen, geven aan dat het is opgelost en in werkelijkheid slopen ze de boel.
Kinderen op bed, vrouw achter pc... Dacht ff lekker wat potjes te gaan spelen... Wat een teleurstelling.

Edit: is net eindelijk gelukt aan te melden (begin scherm), maar tijdens opstarten van MyClub, weer een foutmelding.

[ Voor 11% gewijzigd door Monda op 17-12-2015 20:18 ]

• eljantie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:07
(jarig!)
ik heb nu al een dag of 4 elke avond 1 keer per avond een Playstation Network storing als ik aan het online (pes) aan het spelen ben, verschillenden tijden. iemand nog meer of moet ik het bij mezelf ergens zoeken.
vroeger wel eens 1 keer in de maand ofzo.
is zo zonde van de wedstrijd waar ik op dat moment mee bezig ben.
kan wel gelijk weer inlogen
op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb het in totaal 5x gehad, maar dat is dus niet zo veel als je kijkt naar aantal gespeelde potjes.
Had trouwens Roberto Carlos. Prima speler om ter bij de hebben. Echter heb ik (zoals eerder gezegd) nu 10 LB's uit zwarte ballen 😂. Dus echt nodig... Ik heb NOG STEEDS een cv op rechtsback, die beter is dan de huidige rechtsback spelers die ik heb (allemaal 80). Hoop dus nog op een goede rechtsback + CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Zoals verwacht, heb ik Kahn gekregen.. zat hier niet echt op te wachten, elke andere speler was een echte aanwinst geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Engeltje83 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:24:
Zoals verwacht, heb ik Kahn gekregen.. zat hier niet echt op te wachten, elke andere speler was een echte aanwinst geweest..
He balen. Toch ergens wel jammer dat myClub geen transfermarkt heeft zoals FUT in Fifa. Al is het voordeel zonder dat het qua sterkte teams van de gebruikers wel eerlijker is.
Misschien zouden ze af en toe speciale zaakwaarnemers moeten hebben voor echt een specifieke positie. Of dat de kans op een speler ook rekening houdt met wat voor spelers je al hebt, zodat je als Monda geen triljoen LB meer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik ben wel heel lang opzoek gegaan naar een goede keeper, had altijd pech, nu heb ik er ook echt al tig gehad.

Wat betreft die zaakwaarnemers is dat wel een goed idee! Ik verwacht er alleen weinig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ik kreeg Kahn uit de waarnemer, had liever Baggio gekregen maar hier ben ik ook best content mee. hij moet nog wel integreren in m'n team want m'n TG ging wel gelijk van 99 naar 95.. (nu weer op 97)

Het enige wat ik nog zou kunnen gebruiken is een goeie CV er bij en een LB of RB (heb daar nu J Alba en D Alves van barca en die zijn nu 87 maar zit nog wel iets rek in denk ik).

In het centrum achterin heb ik nu Varane89 en Badstuber88.

Nu:

Ronaldo96---Cavani93---Neymar94

----Iniesta92------------Zlatan95---------

------------Schweinsteiger91------------

Alba87-Badstub88-Varane89-Alves87

--------------Kahn91-----------------------------

Bank: Fabregas90, Kroos90, Costa90, Baines87, Cahill87, De gea89, Hulk88

Wel grappig trouwens, kreeg gisteren een overzicht van m'n cloud wedstrijden (is volgens mij als je team gebruikt wordt bij een offline wedstrijd bij iemand) en ik denk dat er flink wat controllers door de lucht zijn gevlogen bij mensen die mijn team hebben geloot, 9 winst 1 gelijk :-) met 4,5 doelpunten verschil gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Overigens zijn de storingen bij mij nu weg, draait weer als een zonnetje! Werd tijd ook, heeft al met al een week geduurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:24:
Ik kreeg Kahn uit de waarnemer, had liever Baggio gekregen maar hier ben ik ook best content mee. hij moet nog wel integreren in m'n team want m'n TG ging wel gelijk van 99 naar 95.. (nu weer op 97)

(...)
Pff, veel beter kan een team niet meer zijn :9

Ik vind Kahn best prima keepen trouwens, hij heeft echt een paar goede reddingen gemaakt wat anders bij mij een tegengoal zou zijn geweest.
Als ik bijvoorbeeld Neuer tegenover me krijg vind ik hem altijd tegenvallen. Van de (nog wel weinige) potjes met Kahn maakt hij tot nu toe de indruk de beste keeper te zijn in PES. Buffon vind ik ook sterk keepen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:54:
[...]

Pff, veel beter kan een team niet meer zijn :9

Ik vind Kahn best prima keepen trouwens, hij heeft echt een paar goede reddingen gemaakt wat anders bij mij een tegengoal zou zijn geweest.
Als ik bijvoorbeeld Neuer tegenover me krijg vind ik hem altijd tegenvallen. Van de (nog wel weinige) potjes met Kahn maakt hij tot nu toe de indruk de beste keeper te zijn in PES. Buffon vind ik ook sterk keepen trouwens.
Buffon is inderdaad extreem goed, het laatste potje wat ik verloren heb, een maand geleden ofzo was omdat ik in de finale van de master challenge tegen Juve speelde, of eigenlijk, tegen Buffon, kwam in de 82' 1-0 achter nadat ik 30(22) schoten had, buffon pakte echt alles, uiteindelijk in de 89' 1-1 en op pingels verloren omdat Buffon alles pakte, gewoon ballen uit de kruising klemvast... Hij was ook man of the match met een 8,5....

Overigens ben ik online nog altijd ongeslagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sjurm schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:36:
[...]

He balen. Toch ergens wel jammer dat myClub geen transfermarkt heeft zoals FUT in Fifa. Al is het voordeel zonder dat het qua sterkte teams van de gebruikers wel eerlijker is.
Misschien zouden ze af en toe speciale zaakwaarnemers moeten hebben voor echt een specifieke positie. Of dat de kans op een speler ook rekening houdt met wat voor spelers je al hebt, zodat je als Monda geen triljoen LB meer krijgt.
Hahaha idd! Om gek van te worden! Ik vind het zonder transfermarkt idd beter ivm de "eerlijkheid". Maar het 2e idee wat je wat je oppert, zou idd wel erg prettig zijn! Beetje balans in wat je krijgt (bijv maximaal 5 van dezelfde positie ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op maandag 21 december 2015 @ 00:09:
[...]

Hahaha idd! Om gek van te worden! Ik vind het zonder transfermarkt idd beter ivm de "eerlijkheid". Maar het 2e idee wat je wat je oppert, zou idd wel erg prettig zijn! Beetje balans in wat je krijgt (bijv maximaal 5 van dezelfde positie ofzo).
Zou prettig zijn ja, alleen verkopen ze dan minder coins omdat mensen eerder een leuk elftal hebben en dat is tegen het verdienmodel van Konami in ;-)

Trouwens, ik vind die percentages met zaakwaarnemers maar redelijk onzin eigenlijk. Ik heb mijn sterrenteam vooral gekregen door de "standaard" topzaakwaarnemers. Met die online challenge (3x winnen = 3 waarnemers) kreeg ik 3x goud terwijl de kans op zwart toch 27% zou moeten zijn. Ronaldo, Cavani, Hulk, heb ik allemaal uit de normale topwaarnemers en bizarder nog, allemaal binnen 5x draaien! En vlak daarna nog Costa ook.

Als je het mij vraagt manipuleert Konami gewoon die percentages op de achtergrond.

De ene avond krijg je alleen maar rommel uit goeie waarnemers en een paar dagen later alleen maar zwarte ballen..

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste