[MULTI] Pro evolution Soccer 2016

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
1nsane schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:23:
[...]

Lang niet altijd maar wel vaker dan wat realistisch is. Aan de andere kant als ik er een krijg schiet ik m ook 8 van de 10 keer binnen
Ik vind het dit jaar moeilijker dan vorig jaar. Toen schoot ik ze er heel makkelijk in. Nu raak ik nog best vaak de muur of mik ik naast.

Bale miste gisteren een vrije trap die ik al telde. Dan is 3-2 winnen (na 3-0 voor en twee typische tegengoals) extra mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
On_E schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:45:
Vorige week gepromoveerd met Paris FC naar de Ligue 1 en inmiddels het eerste seizoen daar achter de rug met een 6e plaats en dus Europa League.

Master League is weer erg leuk dit jaar. :)
Inmiddels in de 2e helft van mijn tweede seizoen in de Braziliaanse competitie. Heb veel spelers kunnen verkopen boven hun marktwaarde, en een aantal gerichte aankopen gedaan voor weinig geld. Inmiddels al ruim R$ 220.000.000 op de bank staan en mijn team is alleen maar beter geworden. Het gaat qua voetbal ook steeds beter en sta sinds gisteravond op de 3e plek met 8 punten achterstand op de lijstaanvoerder. Ook mijn eerste aantreden in de Copa Sudamericana gaat aardig (bij de laatste 8 nu).
Tot de transfer update er is, en ik een OF installeer vermaak ik me nog prima met mijn zuid-amerikaans avontuur in de ML.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Wat is het toch soms een ongelofelijk kut spel. Enorm frustrerend.
Probeer de online cup paar keer achter elkaar te spelen ivm de 500 GP extra per wedstrijd.
Nu 4x op rij beter, veel kansen maar 4x op rij verlies. Vanavond is dus zo'n eerder genoemde "je mag niet winnen avond".

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Wanneer komt die update nou eens? De teams kloppen nogsteeds niet :(

29 oktober blijkbaar.

[ Voor 43% gewijzigd door dannbla op 21-10-2015 11:56 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:22
Aan die nieuwste Last Chance speciale zaakwaarnemers hoef je ook geen GP of coins uit te geven. Zijn retired of naar andere competitie verhuisde spelers (+ Arda Turan :?) en daar zitten niet echt veel bijzondere spelers bij. Gerrard is de beste die je kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sjurm schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:53:
Aan die nieuwste Last Chance speciale zaakwaarnemers hoef je ook geen GP of coins uit te geven. Zijn retired of naar andere competitie verhuisde spelers (+ Arda Turan :?) en daar zitten niet echt veel bijzondere spelers bij. Gerrard is de beste die je kunt krijgen.
Oke thnx! Goed om even te vermelden. Had inmiddels wel een CL zaakwaarnemer verwacht, maar blijkbaar willen ze je nog even verleiden GP op te maken aan deze waardeloze zaakwaarnemer, zodat je straks munten moet/wilt kopen bij een topper. Hopelijk de 29e tegelijk met de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickEnzo94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-08-2023

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Vinden jullie ook niet dat het veel te simpel is in ML om a) Heel veel budget op te bouwen, en b) sterspelers aan te trekken (Niet letterlijke in-game sterspelers, ik bedoel dan de wereldtop/legendarische whatever).

In mn derde seizoen met ajax loop ik lachend rond met Messi, Ronaldo en Ibrahimovic in de voorhoede, die zich ook nog eens grotendeels terugverdienen met de verhoogde merchandise e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb gister PES besteld, ik was zo slecht in FIFA dit jaar. Speelde gewoon niet meer met plezier.
Ben benieuwd naar PES, heb het gister veel gezien, en heb er wel zin in.

Kom maar op :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
NickEnzo94 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:17:
Vinden jullie ook niet dat het veel te simpel is in ML om a) Heel veel budget op te bouwen, en b) sterspelers aan te trekken (Niet letterlijke in-game sterspelers, ik bedoel dan de wereldtop/legendarische whatever).

In mn derde seizoen met ajax loop ik lachend rond met Messi, Ronaldo en Ibrahimovic in de voorhoede, die zich ook nog eens grotendeels terugverdienen met de verhoogde merchandise e.d.
In de Eredivisie is het natuurlijk erg makkelijk met Ajax. Helemaal als je gelijk een paar aardige spelers kan halen. Ik probeer altijd na 1 seizoen weg te gaan uit de Eredivisie, omdat de weerstand al snel te laag is. Als je elk jaar kampioen wordt dan loopt het geld wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickEnzo94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-08-2023

NickEnzo94

PSN NickEnzo94

Framoes schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

In de Eredivisie is het natuurlijk erg makkelijk met Ajax. Helemaal als je gelijk een paar aardige spelers kan halen. Ik probeer altijd na 1 seizoen weg te gaan uit de Eredivisie, omdat de weerstand al snel te laag is. Als je elk jaar kampioen wordt dan loopt het geld wel binnen.
Inderdaad zeg, ga ik ook maar eens overwegen. Ik had juist wel een iets leukere uitdaging verwacht wat betreft jeugdacademie. Ik vond dat daar in Fifa iets meer diepgang in zat, dat er een beter overzicht was of jouw jeugdspeler een toekomstige wereldtopper was: Dan was het leuk om een heel team met puur eigen jeugd op te bouwen. Met PES na 2 seizoenen heb ik volgens mij pas 1 of 2 spelers die ik enkel heb getekend om de selectie in de breedte aan te vullen.

Zou het veel uitdagender zijn om een of andere laagvlieger uit een tweede competitie te managen, of is dat alsnog redelijk simpel? Anders ga ik maar eens online competities oppakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
NickEnzo94 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:17:

Ik heb hetzelfde gevoel. Ik ben in mijn 2e seizoen met Vasco Da Gama, en heb al bijna R$ 220.000.000,- budget opgebouwd. Ik doe wel veel moeite om zoveel mogelijk te ontvangen voor spelers die weg mogen. Pas als een speler ruim een bedrag oplevert ruim boven zijn waarde mag hij weg. Soms cancel ik een transfer als ik zie als er nog andere clubs geïnteresseerd zijn. Daarnaast wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten wat betreft nieuwe spelers. Dus altijd flink onderhandelen. Voor dit alles hou ik excel-sheets bij als een echte manager. Dit maakt het nog leuker vind ik.

De combinatie van spelers duur verkopen, en goedkoop kopen, en daarnaast veel jeugdspelers gebruiken heeft mij dus zoveel geld opgeleverd.
Maar ik ben het met je eens dat het iets te makkelijk gaat. Het zou mooi zijn als dit in te stellen was met een slider. Ik kan me herinneren dat er vroeger in PES zoiets bestond. Dat was volgensmij voordat je een ML begon dat je dat kon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is het altijd druk online?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik kan alleen voor myClub spreken. Daar heb ik bij het zoeken naar een tegenstander, altijd binnen max 30 seconden een tegenstander gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Inmiddels 2 wedstrijden online gespeeld, 2x gewonnen.
De menu's vindt ik wel traag, maar het spel speelt zeker lekker.

Al kan ik nog geen truukjes gebruiken, en richten met corners en vrije trappen snap ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Framoes schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:14:
[...]

Ik vind het dit jaar moeilijker dan vorig jaar. Toen schoot ik ze er heel makkelijk in. Nu raak ik nog best vaak de muur of mik ik naast.

Bale miste gisteren een vrije trap die ik al telde. Dan is 3-2 winnen (na 3-0 voor en twee typische tegengoals) extra mooi.
Moeilijker is het zeker maar tegelijk ook nog minder scripted dan vorig jaar. Ook schieten op goal tijdens veldspel is veel minder voorspelbaar. Op een gegeven moment had ik bij 2015 wel aardig in de smiezen hoe je het meeste kans maakte om een bal te scoren vanuit welke hoek en hoe hard je moest schieten en mikken maar heb nu veel vaker momenten zoals: WTF wat een schitterende goal dat ie hem binnen schiet vanuit die hoek/zonder aanname/omhaal/anders maar ook momenten dat ik gewoon rustig een bal in het hoekje wil plaatsen en die speler op de een of andere manier de bal toch naast, over of tegen de keeper aan krijgt waarvan ik in 2015 zeker wist dat ik hem zo zou hebben gescoord.

Gisteren ook weer een potje, online, stond 1-1 en rete spannend. Diepe bal op Neymar die op links was vertrokken die hem achter z'n standbeen voorgooide en Messi hem met een omhaal de kruising in schoot. Kreeg daarna een opgelegde kans op 3-1 met Messi maar die presteerde het om vanaf een meter of 10, 2 meter naast te schieten (in de herhaling leek het of hij de bal gewoon verkeerd raakte).

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Mars18 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 06:56:
Inmiddels 2 wedstrijden online gespeeld, 2x gewonnen.
De menu's vindt ik wel traag, maar het spel speelt zeker lekker.

Al kan ik nog geen truukjes gebruiken, en richten met corners en vrije trappen snap ik nog niet.
Trucjes gebruik ik ook zelden, af en toe wel een akka achtige beweging of schaar maar dan vooral met Messi en Neymar want met bijvoorbeeld Zlatan gaat dat behoorlijk minder vloeiend.

Vorig jaar gebruikte ik vaak die sombrero/regenboog bal om verdedigers te passeren maar dat was eigenlijk te makkelijk en dat hebben ze nu wel veranderd want 8 van de 10 keer dat je dat doet ben je de bal kwijt.

Vrije trappen is wel vrij eenvoudig trouwens, als je ongeveer 26 meter van de goal een vrije trap krijgt en een goeie trapper hebt, gewoon ietsjes minder dan half balkje en geen rare boogbal proberen maar gewoon de stippellijn die je in beeld ziet zo ver mogelijk richting de korte hoek zetten en verder niet richten maar alleen maar schieten. Succes maar als ze een muur hebben met lange verdedigers moet je wel proberen tussen 2 man door te richten of als er een dwerg in de muur staat dan daar overheen.

Valt me wel op dat ik regelmatig tegen tegenstanders speel (vs. CPU) die dan een muur hebben met 1 kleinere speler die dan precies op de plek staat waar de bal overheen moet om hem in de kruising te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Overigens kwam ik er van de week achter dat je in Myclub:

- Gelijk kan promoveren uit een divisie als je genoeg punten hebt verzameld

- E-I-N-D-E-L-I-J-K spelers rollen kan aanpassen! Dat vond ik in 2015 wel echt een gemis maar ik speel nu bijvoorbeeld met Deschamps 4-3-3.

Ik heb nu Iniesta CM 90 maar ik weet dat hij als AM 91 is.

Als je naar strategie gaat, dan opstelling en dan op een speler gaat staan dan op vierkantje dan kan je voor een aantal posities de rol van de speler veranderen! Werkt niet voor elke positie maar ik vind het voor mijn middenvelders en aanvallers echt superhandig.

Ik heb nu een voorhoede met Neymar-Zlatan-Messi en Neymar en Messi zijn beide SS en zijn dus als LVA en RVA veel lager in overall rating maar ik heb ze nu allebei SS gemaakt en nu hebben ze dus hun volledige rating. Iniesta heb ik AM gemaakt en die is nu 91.

Nu is 4-3-3 nog redelijk gangbaar maar als je geloof ik Low of Guardiola hebt, dan zit je met die gare LH en RH positie waar amper echt goeie spelers voor zijn, dan is het wel lekker als je van die plek een CM of AM kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:47:
[...]

Moeilijker is het zeker maar tegelijk ook nog minder scripted dan vorig jaar. Ook schieten op goal tijdens veldspel is veel minder voorspelbaar. Op een gegeven moment had ik bij 2015 wel aardig in de smiezen hoe je het meeste kans maakte om een bal te scoren vanuit welke hoek en hoe hard je moest schieten en mikken maar heb nu veel vaker momenten zoals: WTF wat een schitterende goal dat ie hem binnen schiet vanuit die hoek/zonder aanname/omhaal/anders maar ook momenten dat ik gewoon rustig een bal in het hoekje wil plaatsen en die speler op de een of andere manier de bal toch naast, over of tegen de keeper aan krijgt waarvan ik in 2015 zeker wist dat ik hem zo zou hebben gescoord.

Gisteren ook weer een potje, online, stond 1-1 en rete spannend. Diepe bal op Neymar die op links was vertrokken die hem achter z'n standbeen voorgooide en Messi hem met een omhaal de kruising in schoot. Kreeg daarna een opgelegde kans op 3-1 met Messi maar die presteerde het om vanaf een meter of 10, 2 meter naast te schieten (in de herhaling leek het of hij de bal gewoon verkeerd raakte).
Dat viel mij ook al op. Heb veel potjes gehad waarbij ik echt ongelooflijk veel kansen net naast mik en lichtelijk gefrustreerd raak, tot een van m'n buitenspelers de bal ineens met buitenkant voet in de korte hoek knalt.

Zo win je wel eens 2-0 met 17(10) schoten (op doel), maar kan je ook heel lullig gelijk spelen of verliezen als die geniale actie niet plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Framoes schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 10:06:
[...]

Dat viel mij ook al op. Heb veel potjes gehad waarbij ik echt ongelooflijk veel kansen net naast mik en lichtelijk gefrustreerd raak, tot een van m'n buitenspelers de bal ineens met buitenkant voet in de korte hoek knalt.

Zo win je wel eens 2-0 met 17(10) schoten (op doel), maar kan je ook heel lullig gelijk spelen of verliezen als die geniale actie niet plaatsvindt.
Inderdaad. Gisteren finale tegen Man City, stond bij rust 1-0 voor maar wel 15(10) qua schoten op goal...

Valt me trouwens op dat, in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen de keepers wel beter zijn geworden. Misschien heeft Konami dat inmiddels al wat getweaked, ik dacht van niet maar valt me wel op dat de keeper van de tegenstander veel ballen pakt en nu dat ik Sirigu inmiddels al 70 wedstrijden heb laten spelen merk ik dat die ook ijzersterk keept, zo langzamerhand gaat hij nu richting de kwaliteiten van Neuer in PES2015. Zal wel te maken hebben met zijn integratie in het team maar hij pakt echt 500% meer ballen dan in het begin. Ook ballen waarvan ik de goal van de tegenstander al telde maar ook hierbij geldt weer dat er ook weer wedstrijden zijn dat ik maar net met 6-5 win en de keeper dus niet zo doorslaggevend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:58:
Overigens kwam ik er van de week achter dat je in Myclub:

- Gelijk kan promoveren uit een divisie als je genoeg punten hebt verzameld

- E-I-N-D-E-L-I-J-K spelers rollen kan aanpassen! Dat vond ik in 2015 wel echt een gemis maar ik speel nu bijvoorbeeld met Deschamps 4-3-3.

Ik heb nu Iniesta CM 90 maar ik weet dat hij als AM 91 is.

Als je naar strategie gaat, dan opstelling en dan op een speler gaat staan dan op vierkantje dan kan je voor een aantal posities de rol van de speler veranderen! Werkt niet voor elke positie maar ik vind het voor mijn middenvelders en aanvallers echt superhandig.

Ik heb nu een voorhoede met Neymar-Zlatan-Messi en Neymar en Messi zijn beide SS en zijn dus als LVA en RVA veel lager in overall rating maar ik heb ze nu allebei SS gemaakt en nu hebben ze dus hun volledige rating. Iniesta heb ik AM gemaakt en die is nu 91.

Nu is 4-3-3 nog redelijk gangbaar maar als je geloof ik Low of Guardiola hebt, dan zit je met die gare LH en RH positie waar amper echt goeie spelers voor zijn, dan is het wel lekker als je van die plek een CM of AM kan maken.
Ik had het eerder wel geprobeerd, maar toen lukte het niet echt. Ligt waarschijnlijk ook aan de manager. Ik heb nu Del Bosque, kijken of het daarmee beter gaat. Zou fijn zijn als ik Neymar als SS kan krijgen achter Zlatan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 10:14:
[...]

Inderdaad. Gisteren finale tegen Man City, stond bij rust 1-0 voor maar wel 15(10) qua schoten op goal...

Valt me trouwens op dat, in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen de keepers wel beter zijn geworden. Misschien heeft Konami dat inmiddels al wat getweaked, ik dacht van niet maar valt me wel op dat de keeper van de tegenstander veel ballen pakt en nu dat ik Sirigu inmiddels al 70 wedstrijden heb laten spelen merk ik dat die ook ijzersterk keept, zo langzamerhand gaat hij nu richting de kwaliteiten van Neuer in PES2015. Zal wel te maken hebben met zijn integratie in het team maar hij pakt echt 500% meer ballen dan in het begin. Ook ballen waarvan ik de goal van de tegenstander al telde maar ook hierbij geldt weer dat er ook weer wedstrijden zijn dat ik maar net met 6-5 win en de keeper dus niet zo doorslaggevend is :)
Inderdaad, was mij ook opgevallen. Voorheen waren alle schoten op goal een doelpunt, maar er zitten nu echt soms onmogelijke reddingen bij :P
Maar soms zit er dan toch weer een wedstrijd tussen waarbij de keepers net zo goed niet in de goal hadden kunnen staan. Het is er dus wel op vooruit gegaan, maar wel een beetje wisselvallig geworden.
Ze moeten iets meer hun handen en armen gebruiken, dan zal het wat realistischer lijken.

Ben benieuwd of er 29 oktober nog veel dingen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Sjurm schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:15:
[...]

Inderdaad, was mij ook opgevallen. Voorheen waren alle schoten op goal een doelpunt, maar er zitten nu echt soms onmogelijke reddingen bij :P
Maar soms zit er dan toch weer een wedstrijd tussen waarbij de keepers net zo goed niet in de goal hadden kunnen staan. Het is er dus wel op vooruit gegaan, maar wel een beetje wisselvallig geworden.
Ze moeten iets meer hun handen en armen gebruiken, dan zal het wat realistischer lijken.

Ben benieuwd of er 29 oktober nog veel dingen veranderen.
Ik zie meer goeie reddingen, maar ook een oud kwaaltje weer vaker: reboundgoals. Keepers slaan de bal volgens mij weer vaker voor zich uit en dat is natuurlijk erg fijn voor goaltjesdieven.

En *zucht* ook weer een wedstrijd die ik niet mag winnen. Net 2-0 gewonnen van Real in de Europa League halve finale en de eerstvolgende competitiewedstrijd zijn m'n spelers niet vooruit te branden, dansen tegenstanders langs elke tackle en doen verdedigers er rustig 3-4 seconden over om een bal aan te nemen met drie aanvallers om zich heen. Knoppen rammen tot en met, maar reageren, ho maar.

Dat is helaas ook PES.

[ Voor 20% gewijzigd door Framoes op 25-10-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Framoes schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 18:40:
[...]

Ik zie meer goeie reddingen, maar ook een oud kwaaltje weer vaker: reboundgoals. Keepers slaan de bal volgens mij weer vaker voor zich uit en dat is natuurlijk erg fijn voor goaltjesdieven.

En *zucht* ook weer een wedstrijd die ik niet mag winnen. Net 2-0 gewonnen van Real in de Europa League halve finale en de eerstvolgende competitiewedstrijd zijn m'n spelers niet vooruit te branden, dansen tegenstanders langs elke tackle en doen verdedigers er rustig 3-4 seconden over om een bal aan te nemen met drie aanvallers om zich heen. Knoppen rammen tot en met, maar reageren, ho maar.

Dat is helaas ook PES.
Ook dat is realisme, en ja, ik kan me er ook over opnaaien hoor, ik heb finales op top player gewonnen met 10-1 maar ook potjes op gemiddeld na 0-2 achter over de streep moeten trekken met 5-3 oid. Is ook een beetje de charme van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:59:
[...]

Ook dat is realisme, en ja, ik kan me er ook over opnaaien hoor, ik heb finales op top player gewonnen met 10-1 maar ook potjes op gemiddeld na 0-2 achter over de streep moeten trekken met 5-3 oid. Is ook een beetje de charme van het spel.
Wat me stoort is dat 11 man over het veld sjokken alsof ze schoenen van beton hebben. Dat er een paar spelers een slechte dag hebben, dat kan gebeuren. Maar als ik het idee heb dat 11 spelers heel graag willen verliezen, alles goed valt voor de tegenstander en elke bal zo valt of stuitert dat m'n tackles alleen de man raken, dan is het geen realisme meer. Dan word je gewoon genaaid.

Tuurlijk maken verdedigers wel eens een fout en reageren ze eens een keer te langzaam, maar als dat tien keer in een wedstrijd gebeurt, zit ik te vloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Even een copy paste uit dit bericht:
Aanstaande donderdag, 29 oktober, brengt Konami een grote update voor Pro Evolution Soccer 2016 uit. Door deze patch, die automatisch zal worden gedownload wanneer je de game opstart, zijn alle selecties weer volledig up-to-date. Bovendien worden er nog veel meer zaken aangepakt.

Het belangrijkste aspect van de update is het bijwerken van de selecties van alle teams uit de game. Sommige transfers van afgelopen zomer waren nog niet doorgevoerd in de game, maar vanaf donderdag komen alle teams dus weer overeen met de realiteit.

Verder is de vorm van verschillende spelers bijgewerkt. Konami houdt vervolgens zeer goed in de gaten hoe spelers in het echt presteren en zal dit wekelijks verwerken in de game. Ook worden de tenues van veel teams bijgewerkt, onder andere van de complete Italiaanse Serie A, de twee hoogste Spaanse divisies en de Ligue 1 en Ligue 2 uit Frankrijk.

Enkele losse teams krijgen ook een update van het tenue. Onder andere de kleding van FC Groningen, FC Utrecht, Galatasaray en Panathinaikos kloppen nu helemaal. Specifieke tenues voor de UEFA Champions League en de Asian Champions League worden met de patch ook aan de game toegevoegd. Als laatste worden er nieuwe schoenen beschikbaar gesteld en worden ruim zeventig spelers, waaronder Luuk de Jong, volledig bijgewerkt op het gebied van uiterlijk, speelstijl en vaardigheden.

Al met al hebben we hier dus te maken met een enorme update, die PES 2016 toch weer een stapje dichter bij de realiteit zal brengen. Vanaf aankomende donderdag kan je de patch downloaden.
Ik hoop dat er na deze update snel een PS3 Option file beschikbaar komt, zodat ik een ML kan starten in de Engelse Championship. Alhoewel ik me nog prima vermaak met mijn huidige ML in de Braziliaanse competitie, heb ik nu toch wel zin in een Europees avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Framoes schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:27:
[...]

Wat me stoort is dat 11 man over het veld sjokken alsof ze schoenen van beton hebben. Dat er een paar spelers een slechte dag hebben, dat kan gebeuren. Maar als ik het idee heb dat 11 spelers heel graag willen verliezen, alles goed valt voor de tegenstander en elke bal zo valt of stuitert dat m'n tackles alleen de man raken, dan is het geen realisme meer. Dan word je gewoon genaaid.

Tuurlijk maken verdedigers wel eens een fout en reageren ze eens een keer te langzaam, maar als dat tien keer in een wedstrijd gebeurt, zit ik te vloeken.
Zo erg heb ik het nog niet gehad, in elk geval niet zodanig dat ik ook daadwerkelijk verlies, alleen win ik dan bijvoorbeeld 5-3 of 5-4 in plaats van 9-1. Ik merk wel dat er ook wedstrijden tussen zitten die heel lastig zijn in het begin maar als ik dan eenmaal de 3-0 heb weten te maken, dan wordt het ineens wel wat makkelijker. Dat staat of valt ook bij je team hoor.

Ik heb nu 2 top teams met zelfde opstelling (Deschamps TG97 en Ancelotti TG85) met volgende opstelling:

Neymar94-Zlatan93-Messi98

---------------Iniesta91------------

--Ramsey87---------Cabaye86--

Coentrao83-Badstuber88-Cahill87-Ivanovic84

---------------Sirigu87------------

Ik gebruik nu voornamelijk Ancelotti (of Massi in het spel maar heb m ff z'n correcte naam gegeven) omdat die meer ruimte heeft qua spelerskosten dan Deschamps maar ik merk wel degelijk verschil tussen Deschamps en Ancelotti vanwege te Teamgeest. Met Deschamps doen m'n spelers de meest geniale dingen terwijl ik er met Ancelotti veel harder voor moet werken, spelers kiezen net ff minder goed positie en zijn net wat minder behendig / snel lijkt het. Hogere TG merk je wel echt heel goed.

Overigens vind ik wel met die "lage" teamgeest van 85 dat vooral Zlatan en Iniesta erg tegen vallen. Het zal ook wel door m'n tiki taka speelstijl komen maar Zlatan is dan echt een lompe trage boer, deed me wat denken aan Drogba van PES2015, wel groot en sterk (en een neus voor de goal) maar een balbehandelingssnelheid van 0. Ik heb nog Lacazette achter de hand die nu op 86 is en die speelt eigenlijk lekkerder maar ik laat Zlatan bewust staan omdat ik hem wil laten integreren in het team.

Iniesta is een aardige dribbelaar alleen als je een keer met hem doorkomt door bijvoorbeeld een 1,2tje en op goal schiet kom je bedrogen uit, schieten kan ie echt niet (als je naar z'n schietkracht etc. kijkt is dat ook wel begrijpelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Slecht nieuws als je het mij vraagt Asim Tanvir geeft aan dat niet alle transfers zijn doorgevoerd van het transfer window. diegene die de laatste week (meest belangrijke week volgens mij) zijn gedaan zitten er niet in.

Asim Tanvir So it's true. Roster update comes out over a month after the game and transfers only updated till certain date in August. #PES2016

From you guys are saying, seems like they didn't take into account the last week of the transfer window. Shockingly bad. 😔 #PES2016

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Bizar! Een maand over gedaan en alsnog niet compleet? Ik kan het gewoon niet begrijpen dat een professioneel bedrijf zo slecht te werk gaat! Het lijkt wel alsof ze hun best doen om "de fans" steeds verder van zich af te duwen. Dit zijn hele dure fouten. Het scheelt dat ik nog veel plezier beleef aan de gameplay, anders had ik als statement overwogen Fifa te kopen. 😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Monda schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:02:
Bizar! Een maand over gedaan en alsnog niet compleet? Ik kan het gewoon niet begrijpen dat een professioneel bedrijf zo slecht te werk gaat! Het lijkt wel alsof ze hun best doen om "de fans" steeds verder van zich af te duwen. Dit zijn hele dure fouten. Het scheelt dat ik nog veel plezier beleef aan de gameplay, anders had ik als statement overwogen Fifa te kopen. 😠
Zeker slecht, al is het onlie al wel helemaal bijgewerkt?

1e keer dat ik PES weer online speel, het vinden van een tegenstander duurt wel lang.
Kan je ook een vaste opstelling online hebben?

Ik moet Barcelona nu telkens weer opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Ik had gehoopt dat er ook een graphics update inbegrepen zou zijn voor de pc. Het publiek is niet om aan te zien. Alsof ik een spel zit te spelen uit '97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Pff, als ik zo op twitter lees zijn inderdaad nog niet alle transfers goed. Martial schijnt bijvoorbeeld nog niet bij ManUtd te zitten (terwijl dat in de online variant wel zo is). Echt, wat denkt en doet Konami allemaal?! Als je ze online al goed hebt, hoe moeilijk kan het zijn dat over te zetten naar offline?

Volgens mij wordt de update direct doorgevoerd bij het opstarten van de game. Hoop van niet, want de PTE patch is nog beter en mijn game is prima zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjurm op 29-10-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
De transfer update is t/m 30 augustus. Op Twitter: "We're aware of the missing transfers on Data Pack 1. We apologize for the inconvenience and are currently looking into it."

Echt bizar, eerst meer dan een maand wachten en nu is het nog steeds niet in orde. :F
Sjurm schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:12:
Volgens mij wordt de update direct doorgevoerd bij het opstarten van de game. Hoop van niet, want de PTE patch is nog beter en mijn game is prima zo.
Steam download de update automatisch, tijdens het opstarten van de games kan je wel aangeven of je nationale teams of club teams wilt updaten, of geen van beide. Ik heb het allebei gedaan (met PTE Patch) en nu kloppen een heleboel teams niet meer. In de Bundesliga zijn bijvoorbeeld allerlei standaard PES teams aanwezig.

Dus nu moet ik wachten op nóg een transferupdate en een update voor PTE Patch :'(

Je kan van Fifa vinden wat je wil, maar die hebben wel gewoon hun zaken in orde elk jaar.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Avioto schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:09:
De transfer update is t/m 30 augustus. Op Twitter: "We're aware of the missing transfers on Data Pack 1. We apologize for the inconvenience and are currently looking into it."

Echt bizar, eerst meer dan een maand wachten en nu is het nog steeds niet in orde. :F

[...]

Steam download de update automatisch, tijdens het opstarten van de games kan je wel aangeven of je nationale teams of club teams wilt updaten, of geen van beide. Ik heb het allebei gedaan (met PTE Patch) en nu kloppen een heleboel teams niet meer. In de Bundesliga zijn bijvoorbeeld allerlei standaard PES teams aanwezig.

Dus nu moet ik wachten op nóg een transferupdate en een update voor PTE Patch :'(

Je kan van Fifa vinden wat je wil, maar die hebben wel gewoon hun zaken in orde elk jaar.
Maar eens kijken wat er bij mij gebeurt, misschien laat ik wel geen van beide updaten.
Ik blijf het vooral bizar vinden dat ze online de transfers veel beter hebben. Dat wat je daar hebt gedaan kun je toch binnen een dag omzetten naar een offline datapack.

'currently looking into it'
En dan morgen zeker de melding dat de juiste transfers op 26 november uitkomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Mars18 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:08:
[...]

Zeker slecht, al is het onlie al wel helemaal bijgewerkt?

1e keer dat ik PES weer online speel, het vinden van een tegenstander duurt wel lang.
Kan je ook een vaste opstelling online hebben?

Ik moet Barcelona nu telkens weer opstellen.
Ergens in een van de menu's bij de opstelling kan je de opstelling opslaan en laden. Dan hoef je het niet elke keer aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:12:
Pff, als ik zo op twitter lees zijn inderdaad nog niet alle transfers goed. Martial schijnt bijvoorbeeld nog niet bij ManUtd te zitten (terwijl dat in de online variant wel zo is). Echt, wat denkt en doet Konami allemaal?! Als je ze online al goed hebt, hoe moeilijk kan het zijn dat over te zetten naar offline?

Huh?

Al voor de update zat martial dacht ik al bij United..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Lol, net de update gedaan en ik had net allerlei trainers updates gegeven met correcte fotos etc. GVD de helft weer pleite omdat trainers naar andere clubs zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Kan iemand hier misschien een link plaatsen voor de Premier League kits + de 1e divisie in Engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:36:
[...]

Huh?

Al voor de update zat martial dacht ik al bij United..
Nee dus, als je online speelde wel, maar niet voor het offline gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:50:
[...]

Nee dus, als je online speelde wel, maar niet voor het offline gedeelte
ah ok, vandaar. dacht al. Toch wel erg jammer dat het voor het online gedeelte dan wel klopt maar offline niet, lijkt me toch vrij makkelijk te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:51:
[...]

ah ok, vandaar. dacht al. Toch wel erg jammer dat het voor het online gedeelte dan wel klopt maar offline niet, lijkt me toch vrij makkelijk te regelen?
Ja precies, zou je denken.... Maar Konami en dingen regelen lijkt nog niet zo goed samen te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Avioto schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:09:

[...]

De boel is lekker door mekaar inderdaad. Ook zijn bij mij de emblemen van bijvoorbeeld Swansea en Southampton verdwenen en alle toegevoegde stadions ;w

Er stond aan het begin van de game nog wel een melding dat je het ongedaan kon maken, maar begreep niet helemaal hoe. En vraag me af of dat verder nadelen heeft. Nouja, hopen dat PTE maar snel een nieuwe patch uitbrengt en dat Konami het eerst even fixt met die transfers, heeft liefst deze week nog

Iemand nog iets gemerkt aan verandering in gameplay?

[ Voor 3% gewijzigd door Sjurm op 29-10-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Sjurm schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:59:
Iemand nog iets gemerkt aan verandering in gameplay?
Volgens de patch notes is dit veranderd:
  • Low crosses can now be made when the pass support is switched off.
  • Player movement can now be controlled in instances where super cancel is requested at the same time as the power gauge is shown whilst a shot or pass has been requested.
  • While shot type is set to advanced, pressing the button just for the moment no longer results in a shot in the direction of the touch line.
  • The COM will now take shots from free kicks during free training when the number of players is set to 2 players or lower.
En er komt ook een nieuwe stadion: Maracana. Maar natuurlijk alleen naar Xbone/PS4, want ja..de PC kan dat allemaal niet aan.. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Avioto schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:11:
[...]

Volgens de patch notes is dit veranderd:

[...]

En er komt ook een nieuwe stadion: Maracana. Maar natuurlijk alleen naar Xbone/PS4, want ja..de PC kan dat allemaal niet aan.. *zucht*
Geen hele grote veranderingen dus. Staat niks over keepers bij, of was dat al gefixt.

Vind die nieuwe playerfaces wel mooi trouwens. Leuk dat oa Kuyt en De Jong nu beter lijken.

Ach, als die stuk of 30 stadions uit het stadiumpack weer ingeschakeld kunnen worden via update PTE mis ik het Maracana stadion niet. Misschien wordt die nog wel door iemand gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Ligt het aan mij of houden de keepers nu opeens alles tegen? Speel op PS4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vlassie1980 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:32:
Ligt het aan mij of houden de keepers nu opeens alles tegen? Speel op PS4..
Ik speel enkel myClub op de ps4, maar ik had gisteren een potje waarin het idd leek alsof er een half-god op goal stond. Werkelijk alles hield hij er uit. Andere wedstrijden was t wel weer wat meer in balans. Het viel mij idd wel op dat zachtere schotjes er bijna niet meer ingaan, zoals eerst, maar misschien komt dat ook door het niveau van mn huidige tegenstanders. A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:48:
[...]

Ik speel enkel myClub op de ps4, maar ik had gisteren een potje waarin het idd leek alsof er een half-god op goal stond. Werkelijk alles hield hij er uit. Andere wedstrijden was t wel weer wat meer in balans. Het viel mij idd wel op dat zachtere schotjes er bijna niet meer ingaan, zoals eerst, maar misschien komt dat ook door het niveau van mn huidige tegenstanders. A
Keepers lijken wat beter in balans te zijn maar een gerichte lage bal in de hoek is nog altijd haast niet te stoppen en als je dan 3-0 voor staat dan lijkt het wat makkelijker te gaan ook weer. Nu moet ik wel zeggen dat ik voor de patch al door had dat m'n keeper (Sirigu in myclub, inmiddels op 88) naarmate hij beter in m'n team was geintegreerd, veel beter ging keepen en de makkelijke ballen sowieso allemaal wel pakt.

Overigens had ik wel gehoopt dat er inmiddels een CL waarnemer zou komen maar weer zo'n trieste waarnemer net als vorige keer die nog minder is dan de standaard topwaarnemers. WTF moet ik met van der vaart? Of lassana diarra (dat is de hoogste in de waarnemer, 87...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Het zijn inderdaad weer zaakwaarnemers waar je niets aan hebt. Ik vind trouwens dat ze Diarra en zeker Van der Vaart een veel te hoge rating hebben gegeven. Vd Vaart had ook wel iets van 78 mogen hebben ofzo, die is toch wel over zn top heen.

Zou mooi zijn als de keepers inderdaad wat beter zijn. Ik heb sinds woensdag nog niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik vind het ook zwaar triest die zaakwaarnemers. Lijkt wel of Konami tijd aan t rekken is en wil zorgen dat je eerst al je GP opmaakt aan dat soort belabberde zaakwaarnemers, zodat je straks als een gek coins gaat kopen voor een CL zaakwaarnemer.

Ik spaar maar stug door (150.000gp en 2000coins).
Heel af en toe laat ik me 1x verleiden, maar tot nu toe altijd goud ipv zwart.
Nadeel is dat de meeste tegenstanders wel betere spelers hebben inmiddels. Maar ik vind het zonde om mn GP te vergokken, aan zaakwaarnemers met zo weinig winst kansen.

[ Voor 37% gewijzigd door Monda op 30-10-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik lees hier dat de transfers nog steeds niet up to date zijn, maar zie op Pesmaster dat van Wolfswinkel wel bij Betis zit. Dit terwijl zijn transfer bijna niet doorging omdat het zo op de valreep van de transferdeadline was. Hij was volgens mij (een van) de laatste transfers de afgelopen window.

Of gebruikt Pesmaster data van online voor hun database?

Ik merk wel dat er wat dingen zijn veranderd, maar m'n keeper (de Gea) slaat net een vrije trap binnen, dus dat is iig niet verbeterd. Net als vrije trappen die er binnen een bepaalde afstand van het doel altijd in gaan.

Wel net direct rood voor een normale tackle, dus er worden sneller kaarten getrokken. Iets te snel.

Hahaha, net voor de tweede keer in de wedstrijd op precies dezelfde manier een vrije trap tegen, waarbij de Gea de bal in m'n eigen doel tikt. Een compleet houdbare vrije trap, maar doordat hij halfslachtig tegen de bal valt ipv echt duikt, tikt hij de bal tegen de paal aan.

[ Voor 64% gewijzigd door Framoes op 30-10-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Framoes schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:57:
Ik lees hier dat de transfers nog steeds niet up to date zijn, maar zie op Pesmaster dat van Wolfswinkel wel bij Betis zit. Dit terwijl zijn transfer bijna niet doorging omdat het zo op de valreep van de transferdeadline was. Hij was volgens mij (een van) de laatste transfers de afgelopen window.

Of gebruikt Pesmaster data van online voor hun database?

Ik merk wel dat er wat dingen zijn veranderd, maar m'n keeper (de Gea) slaat net een vrije trap binnen, dus tot nu toe zie ik nog niet dat de keepers beter zijn. Wel net direct rood voor een normale tackle. Nu weer iets te gretig qua kaart.
Even een snelle check van enkele spelers leert mij inderdaad dat ze de online database gebruiken, (iets wat Konami zelf ook had kunnen doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:35:
Het zijn inderdaad weer zaakwaarnemers waar je niets aan hebt. Ik vind trouwens dat ze Diarra en zeker Van der Vaart een veel te hoge rating hebben gegeven. Vd Vaart had ook wel iets van 78 mogen hebben ofzo, die is toch wel over zn top heen.

Zou mooi zijn als de keepers inderdaad wat beter zijn. Ik heb sinds woensdag nog niet meer gespeeld.
Inderdaad, ik zag die lijst en vlak voordat ik hem wegklikte zag ik een speler van 87 dus ik ff terug in die lijst, Lassana Diarra... Ik dacht echt WTF. V.D. Vaart daar klopt ook niks van maarja, Van Persie is ook nog altijd 90 terwijl Lewandowski maar 89 is.... Van Persie is eerder 78, hooguit 80..

Overigens verwacht ik met die CL waarnemer dat je eerst weer een krijgt met alle spelers uit de groepsfase dus alsnog een ruk waarnemer. Ik gok ergens volgend jaar februari dat je een kwartfinale CL waarnemer gaat zien. Eigenlijk was die road to Euro 2016 waarnemer nog niet zo gek. Uit die kreeg ik ook Iniesta.

Ik haal nu voorlopig sowieso geen spelers meer aangezien ik er al 4 van boven de 90 in m'n basis heb staan en voor de rest ook rond de 87 gemiddeld. Wat dat betreft vind ik dat systeem met levelling ook wel fijn en een verbetering ten opzichte van vroeger. Mijn centrum achterin bestaat nu uit Badstuber en Cahill, die zou ik in 2015 nooit in de basis hebben gezet maar ze zijn inmiddels al respectievelijk 88 en 87, groot, sterk en ook niet meer zo traag dus daar kan ik wel mee leven.

Ik vind trouwens dat ze wel eens wat meer variatie in de toernooitjes mogen brengen, offline is alleen de Master Challenge interessant terwijl ze soms nog een thema toernooi erin gooien. Ook hoop ik dat als ze weer een King of kings challenge erin gooien (en hoop dat dat snel is, ik win Master Challenge nu alles met 10 doelpunten plus) dat je niet alleen de eerste keer dik GP krijgt maar daarna ook nog 25k ofzo. Anders ben je soort van gebonden aan de Master Challenge omdat je daar nog 7,5k voor krijgt

[ Voor 46% gewijzigd door 1nsane op 31-10-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
1nsane schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:46:
[...]

Inderdaad, ik zag die lijst en vlak voordat ik hem wegklikte zag ik een speler van 87 dus ik ff terug in die lijst, Lassana Diarra... Ik dacht echt WTF. V.D. Vaart daar klopt ook niks van maarja, Van Persie is ook nog altijd 90 terwijl Lewandowski maar 89 is.... Van Persie is eerder 78, hooguit 80..

*knip*
Lewandowski hoort 90+ te zijn. Die is minstens zo goed als Ibrahimovic. Van Persie is naar mijn idee nog wel 80-82, maar meer niet. Hij is niet echt in vorm, maar toen hij tegen Tjechië in het veld kwam, zag je wel dat hij nog steeds een erg goeie voetballer is. Daar doet een lullige eigen goal (goed ingekopt, dat wel) niks aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Framoes schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:49:
[...]

Lewandowski hoort 90+ te zijn. Die is minstens zo goed als Ibrahimovic. Van Persie is naar mijn idee nog wel 80-82, maar meer niet. Hij is niet echt in vorm, maar toen hij tegen Tjechië in het veld kwam, zag je wel dat hij nog steeds een erg goeie voetballer is. Daar doet een lullige eigen goal (goed ingekopt, dat wel) niks aan af.
Nee precies maar het kan natuurlijk nooit dat hij beter is dan Lewa,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik zag bij het tabblad Volt.PERC.Myclub, de presentatie staan:
Van een trainer, een assistent coach gemaakt.
Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:36
Ik heb sinds kort ook PES 2016. Maar wat mij opvalt en stoort is dat het verschil tussen een Real/Bayern (enige ploegen die ik in online divisions ben tegengekomen) met PSV t.o.v. PES 2015 veel groter is. Mijn spelers staan constant in de dekking. Geef ik een pass naar een vrijstaande speler die 2 meter los is van zijn tegenstander, en ik beweeg de speler richting die bal, dan kan de tegenstander er nog altijd voor komen.
Ook spelers als Maher en Pröpper die toch 77 hebben draaien ontzettend traag weg. Gewoon onrealistisch traag. Ik kan bijna alleen maar kansen creëren als de tegenstander druk zet met bijvoorbeeld de back op mijn back waardoor ik vrij naar mijn flankspeler kan passen.
Verder is ook het gemak waarmee tegenstanders scoren veel groter dan de vorige PES. Ik kan, ook tegen slechtere tegenstanders, gewoon niet winnen want iedereen speelt met Real en Bayern. Zo saai.
Verder verlies ik van iemand met een rating die hoger is dan die van mij en die speelt met Bayern. Wat is de score na de wedstrijd: -6 rating voor mij en +7 voor mijn tegenstander. Niet echt fair lijkt mij.

Iemand die dit herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Hallo, ik heb pes16 op de ps3. Zijn er zaken die ik kan importeren of meenemen aar de ps4 al zou ik een ps4 aanschaffen met pes16? Denk hierbij aan master league savegames en mn myclub team.

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Bah bah. Weer 3x tegen Real en 1x PSG. Drie wedstrijden verloren, want ja alle schoten van de tegenstander gaan er in. En de spelers van Real hebben allemaal de bal aan een touwtje. Normaal in een voetbalspel als je de bal afpakt is de tegenstander een seconde stunnned zeg maar (niet realistisch, maar het werkt wel). Maar niet in PES 2016. Als ik de bal afpak dan vliegt de bal een meter vooruit en pakt de speler van ik de bal afpakte de bal meteen weer.

En één op één met keeper schieten ze de bal. Of hij zit altijd perfect in de hoek. Of een lobje op borst hoogte die de keeper gewoon moet hebben, maar de keeper bukt opeens random. Of de speler schiet de bal tegen mijn keeper maar krijgt de bal 100% van de keer uit de rebound terug. Nou de keeper zit nog vast in een 5 seconden animatie, dus open goal...

Ik verlies ook alles met ruime cijfers.

Eén wedstrijd tegen Real stond ik 4-0 voor. Tegenstander rage quit, maar de game registreert de match uitkomst als undecided. Wat een kut streek.

Het is dat ik maar 23 euro betaald heb voor de game, maar dit slaat nergens op.

Op Fifa en PES is altijd veel aan te merken (leuke spellen om te spelen maar beide kwalitatief ondermaats), maar dat komt altijd in de eerst volgende maand. Bij deze game komt het bij mij al op de eerste dag. Slecht teken. Ik heb er simpelweg geen plezier in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Fleximex schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:42:
Bah bah. Weer 3x tegen Real en 1x PSG. Drie wedstrijden verloren, want ja alle schoten van de tegenstander gaan er in. En de spelers van Real hebben allemaal de bal aan een touwtje. Normaal in een voetbalspel als je de bal afpakt is de tegenstander een seconde stunnned zeg maar (niet realistisch, maar het werkt wel). Maar niet in PES 2016. Als ik de bal afpak dan vliegt de bal een meter vooruit en pakt de speler van ik de bal afpakte de bal meteen weer.
Ik erger mij er eerder aan dat de spelers iets te lang stunned zijn na een tackle, dus ik herken dit niet echt.
En één op één met keeper schieten ze de bal. Of hij zit altijd perfect in de hoek. Of een lobje op borst hoogte die de keeper gewoon moet hebben, maar de keeper bukt opeens random. Of de speler schiet de bal tegen mijn keeper maar krijgt de bal 100% van de keer uit de rebound terug. Nou de keeper zit nog vast in een 5 seconden animatie, dus open goal...
Die keepers blijven vervelend, maar aan de andere kant, zelf kun je ook makkelijker scoren :P
Vooral die rebounds erger ik me dood aan, de keeper slaat de bal nooit een logische kant op, tis altijd een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Sjurm schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:45:
[...]

Ik erger mij er eerder aan dat de spelers iets te lang stunned zijn na een tackle, dus ik herken dit niet echt.
Mijn spelers (PSV) zijn wel stunned, maar ik heb steeds dat die van Real en Bayern meteen na een tackle voor de tegenstander bestuurbaar zijn en eenzelfde afstand als mijn speler 2x zo snel afleggen waardoor ze de bal simpel weer overnemen en zelfs voorbij mij man zijn. Met een centrale verdediger kan ik amper happen. Nu moet ik wel zeggen dat ik dus één potje met 4-0 tegen een Real voor stond. In dat potje had ik de bal wel steeds na een tackel en kon ik wel wegdraaien zonder meteen de bal te verliezen.

Waarschijnlijk door de zure appel heen bijten dan (met 3-4 doelpunten verschil verliezen is niet leuk :X) :9

Of misschien eens kijken of Fifa 16 dit jaar simpelweg niet gewoon leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Reactie van Konami. Het lijkt dus nog wel even te gaan duren als ik het goed lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Sjurm schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:39:
Reactie van Konami. Het lijkt dus nog wel even te gaan duren als ik het goed lees.
Excuses. Smoesjes. Domme keepers. Niet nagekomen beloftes. Trage (tot geen) updates. PES 2016 kan wat mij betreft de ijskast wel weer in. Verwacht binnenkort wel een trailer voor PES 2017 in dit tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Navuri schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:10:
[...]

Excuses. Smoesjes. Domme keepers. Niet nagekomen beloftes. Trage (tot geen) updates. PES 2016 kan wat mij betreft de ijskast wel weer in. Verwacht binnenkort wel een trailer voor PES 2017 in dit tempo.
En dat terwijl het spel zelf zo lekker speelt. Beetje jammer. Konami heeft heeft op het vlak van de transfers een steek laten vallen, en bij de DLC is dus weer iets mis gegaan. Kan gebeuren, en erg vervelend voor ons, maar ik maak me er niet druk over. Ik vermaak me nog prima met een ML met Vasco Da Gama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
PTE Patch 2.0 is uit! :) http://ptepatch.blogspot.com

Met o.a. 100+ nieuwe gezichten, 10 nieuwe stadions en 6 nieuwe clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Ik speel sinds PTE Patch 1.0 offline de Master League, maar ik vermaak me weer prima met deze versie van PES! Inderdaad, het is een schande dat ze maanden later met een patch komen, waar vervolgens weer van alles mis mee is. Dat je dat anno 2015 nog durft te verkopen..

Maar was met ML offline met AS Cesena gestart in de serie B en nu, eindelijk, na 42 wedstrijden (!) gepromoveerd. Wat een grote competitite is dat met 22 teams. In de loop van het seizoen wel een heerlijke teamgeest ontwikkeld en een paar spelers hebben wekenlang met het roodgloeiende pijltje gelopen. Daardoor zijn sommige van mijn 'stock' spelers zoals Coutinho en Castledine al gegroeid naar de 77, toch lekker zulke spelers zonder dat je er een cent voor hoeft te betalen.Vooral nu ik de Serie A in ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Avioto schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:03:
PTE Patch 2.0 is uit! :) http://ptepatch.blogspot.com

Met o.a. 100+ nieuwe gezichten, 10 nieuwe stadions en 6 nieuwe clubs.
Heb je hem al geinstalleerd? En zo ja, werkt hij goed en makkelijk? Dat alles van de eerste patch zoals stadions enzo het weer doen?
Ik ga het morgen eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Sjurm schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:08:
Heb je hem al geinstalleerd? En zo ja, werkt hij goed en makkelijk? Dat alles van de eerste patch zoals stadions enzo het weer doen?
Ik ga het morgen eens proberen.
Ja, de installatie heeft wat extra stappen je moet ook een fix installeren. Word hier erg duidelijk uitgelegd: YouTube: [PES 16] Patch PTE 2 : Downlaod + Install on PC

Zover ik kan zien werkt het goed. Alle namen van clubs, competities en spelers zijn weer in orde. De Bundesliga is up to date. En sommige transfers zijn gefixt (Martial bij Man United bijv.).

Ik vraag me wel af of de ratings van spelers kloppen. Zo is Martial 72 skill en Memphis 85(!). Ik weet alleen niet of dat aan de update ligt of de PTE Patch.

Ingame geven de developers trots aan dat de roster update nog dit jaar komt. Het is alsof ze hun klanten nog even extra willen irriteren, echt te droevig voor woorden dit ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Oke mooi, fijn dat er een uitlegvideo is.
Ja die ratings zijn in PES gewoon wat vreemd. Sommige spelers zijn veel te hoog (oudere spelers die echt wel over hun top heen zijn, RVP, vdVaart) en relatief nieuwe onbekendere spelers zijn weer te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Yes, installatie patch ging prima. Alles weer correct. Heb nu wel 26 stadions ipv iets van 40 uit de eerste patch, maar Camp Nou en Bernabeu en Wembley zitten er wel bij dus dat is mooi. Die nieuwe player faces zien er ook prima uit, Rabiot en Aubameyang bijvoorbeeld.

Er zijn weer nieuwe zaakwaarnemers, best of october. met prima spelers. Helaas is de kans weer ongeveer 15% op een zwarte bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sjurm schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:45:
Yes, installatie patch ging prima. Alles weer correct. Heb nu wel 26 stadions ipv iets van 40 uit de eerste patch, maar Camp Nou en Bernabeu en Wembley zitten er wel bij dus dat is mooi. Die nieuwe player faces zien er ook prima uit, Rabiot en Aubameyang bijvoorbeeld.

Er zijn weer nieuwe zaakwaarnemers, best of october. met prima spelers. Helaas is de kans weer ongeveer 15% op een zwarte bal.
Idd zo jammer die 15% kans.
Ik was t wachten en het oneindig met gemiddelde spelers spelen, zo zat, dat ik toch een poging gewaagd heb met deze zaakwaarnemer...
Wat een spijt.! Had 170.000gp gespaard, 120.000 gespendeerd, dus 12 ballen... 11 gouden ballen en 1 zwarte en je raadt t al, dit was een keeper van 82.
Is daadwerkelijk om te gieren, of janken misschien beter gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Heeft er iemand een torrent link van die PTE patch? Word gek van die zippyshare rommel..

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26
Monda schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:10:
[...]

Ik was t wachten en het oneindig met gemiddelde spelers spelen, zo zat, dat ik toch een poging gewaagd heb met deze zaakwaarnemer...
Wat een spijt.! Had 170.000gp gespaard, 120.000 gespendeerd, dus 12 ballen... 11 gouden ballen en 1 zwarte en je raadt t al, dit was een keeper van 82.
Herkendbaar. Heb ook iets van 140.000, maar voorlopig ga ik niets uitgeven, schiet je niets mee op. Heb nu iig een teamspirit van 99, das ook wat waard :P

Het suffe is, aan de ene kant hoef ik niet persee een team van vedettes, maar het is soms lastig tegenstand bieden tegen mensen met Messi,Ronaldo én Suarez in de voorhoede. Ook jammer is dat ik nu al bijna klaar ben met mijn team upgraden, terwijl het spel nog wel een tijdje mee moet. Het enige fijne is dat spelers ook echt beter worden na verloop van tijd.

Wellicht een idee voor konami om het zo te maken dat je maar 1 of 2 vedettes van 90+ in je team kunt hebben, maakt het allemaal wat realistischer ook.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Monda schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:10:
[...]

Ai, dat is wel veel pech :(
Je blijft ook maar openen, er moet toch een keer een zwarte bal komen...

Ik heb er 3 geopend, 3 gouden en toen vond ik het wel mooi. 1 tje was prima versterking.
Ik heb tot nu toe nog aardig geluk over alle ballen die ik geopend heb, toch meer zwarten dan de kans die ik erop had. Ook paar gouden spelers gehad die na 1 lvl up 80 waren en een prima versterking zijn.

Je kunt eigenlijk beter gewone kopen dan die speciale nu, bij gewone kun je tenminste nog op positie selecteren. Bij mij is het middenveld bijvoorbeeld relatief zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
teupje schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:03:
Heeft er iemand een torrent link van die PTE patch? Word gek van die zippyshare rommel..
Nee helaas, denk ook niet dat hij er is. Ik heb via die Mega gedownload. Kostte idd wat tijd, 20 sec wachten per deel + download uiteraard. Ach, met die advertenties verdienen zij ook weer wat voor hun harde werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Ik zie nog veel meer patches. Is de PTE patch the way to go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:25
Ik wacht op PES Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Saybia schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:34:
Ik zie nog veel meer patches. Is de PTE patch the way to go?
Hij is best wel erg uitgebreid en erg gebruiksvriendelijk. Voor mij tot nu toe wel dus. Al moet ik zeggen dat ik niet een heel goed beeld heb van alle patches.

• Sjurm
Nieuwe speciale zaakwaarnemers! Road to UEFA 2016, met een bal met 100% kans op een 80+ speler en de andere zaakwaarnemers geven 30% kans op zwarte bal. Interessante zaakwaarnemers dus dit keer. Ik kreeg uit die 100% bal De Rossi. Blij mee, had precies een VM nodig :)

En er is een update voor de PTE Patch. Paar fixes en enkele nieuwe toevoegingen, zoals paar spelers (Melo, Błaszczykowski)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Sjurm schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:13:
[...]

Hij is best wel erg uitgebreid en erg gebruiksvriendelijk. Voor mij tot nu toe wel dus. Al moet ik zeggen dat ik niet een heel goed beeld heb van alle patches.
Niet veel last van veel fouten in de patch? Als ik de blog bekijk dan zie ik een hoop meldingen van bugs. Ik was ook aan het wachten op die van PES Galaxy maar volgens mij komt die ergens volgend jaar zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Saybia schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:45:
[...]

Niet veel last van veel fouten in de patch? Als ik de blog bekijk dan zie ik een hoop meldingen van bugs. Ik was ook aan het wachten op die van PES Galaxy maar volgens mij komt die ergens volgend jaar zomer.
Ik ben er zelf nog geen tegengekomen, maar ze zullen er vast in zitten. Ik moet zeggen dat al die pitch mods en graphics mods ed allemaal niet echt gebruik, ik geloof dat daar de meeste bugs in voorkomen. Ik vind vooral de stadions, transfers en extra teams en spelers fijn. Daar ben ik nog geen bugs tegengekomen.
Speel nu bijvoorbeeld de CL, waar alle teams erin zitten en standaard in de goede poules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Sjurm schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:56:
[...]

Ik ben er zelf nog geen tegengekomen, maar ze zullen er vast in zitten. Ik moet zeggen dat al die pitch mods en graphics mods ed allemaal niet echt gebruik, ik geloof dat daar de meeste bugs in voorkomen. Ik vind vooral de stadions, transfers en extra teams en spelers fijn. Daar ben ik nog geen bugs tegengekomen.
Speel nu bijvoorbeeld de CL, waar alle teams erin zitten en standaard in de goede poules.
Bedankt! Heb de PTE geïnstalleerd en het ziet er erg goed uit.

[ Voor 81% gewijzigd door Saybia op 15-11-2015 01:52 ]

• Monda
Iemand al wat toppers binnen gehaald met de laatste zaakwaarnemers? Ik weer niet tevreden. Inmiddels al mn GP (200.000) + coins (2000) uitgegeven aan die road to euro + de nieuwe El Clasico. 1 topper: Lewandoski, verder wel wat zwarte ballen af en toe maar allemaal tussen de 80 en 82. Opnieuw gegokt en (opnieuw) verloren 😂
Hoewel ik blij ben met Lewandoski, maar beetje zonde van al die opgespaarde gp+coins.

• Sjurm
Monda schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:56:
Iemand al wat toppers binnen gehaald met de laatste zaakwaarnemers? Ik weer niet tevreden. Inmiddels al mn GP (200.000) + coins (2000) uitgegeven aan die road to euro + de nieuwe El Clasico. 1 topper: Lewandoski, verder wel wat zwarte ballen af en toe maar allemaal tussen de 80 en 82. Opnieuw gegokt en (opnieuw) verloren 😂
Hoewel ik blij ben met Lewandoski, maar beetje zonde van al die opgespaarde gp+coins.
Lewa is zeker niet verkeerd!
Ik heb slechts vier zaakwaarnemers aangeschaft, waarvan twee via de toernooien. Drie zwarte ballen, dus wat dat betreft best veel geluk. De Rossi (VM) was ik erg blij mee, die had ik hard nodig. Verder twee CV , Smalling en Ranocchia. Normaal twee uitstekende spelers, maar ik stik een beetje in de CV van rond de 80. De gouden bal was een nietszeggende LH die ik direct maar als trainer heb gebruikt.

Ik heb op zich al een prima team, dus wil eigenlijk niet teveel GP uitgeven aan ballen. Ik moet nog wel een RH of een RVA, want op die positie heb ik eigenlijk alleen Narsingh. Ik ben nu wel Herrmann aan het trainen (kreeg ik als gewone bal vanaf lvl 1 ) en dat kan op zich best een interessante speler worden.
Coins geef ik niet echt uit, alleen aan een trainer tot nu toe.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Ik had laatst stroomuitval tijdens een potje MyCLub. Ga ik weer verder spelen is mijn speler Bale opeens helemaal foetsie? Dat was mijn beste speler! :P

Komt dat doordat ik "ge-cheat" heb of is het normaal dat spelers opeens pleite zijn?

• Sjurm
Vlassie1980 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:14:
Ik had laatst stroomuitval tijdens een potje MyCLub. Ga ik weer verder spelen is mijn speler Bale opeens helemaal foetsie? Dat was mijn beste speler! :P

Komt dat doordat ik "ge-cheat" heb of is het normaal dat spelers opeens pleite zijn?
Dat is gek. Ik heb nog weleens dat verbinding met server verbroken wordt, maar dat wordt alleen bestraft met 3-0 nederlaag (wat overigens ook erg vervelend is als je in zo'n toernooi zit waarin je alles moet winnen).

Was het niet toevallig een leenspeler? Ik heb Bale ook ooit voor iets van 10 wedstrijden gehad.

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:05

Falastine

Think about my signature...

Topicstarter
Yes, that’s right. You read the headline correct. If you own a copy of PES 2016, the forthcoming UEFA Euro 2016 content will be completely free.
No, you’re not dreaming. This means you won’t have to play a single penny for whatever Euro 2016 content Konami release for PES 2016.
Sure, it doesn’t paper over the recent data pack and roster update troubles, but it’s a great gesture and show of appreciation to fans.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:41:
[...]

Lewa is zeker niet verkeerd!
Ik heb slechts vier zaakwaarnemers aangeschaft, waarvan twee via de toernooien. Drie zwarte ballen, dus wat dat betreft best veel geluk. De Rossi (VM) was ik erg blij mee, die had ik hard nodig. Verder twee CV , Smalling en Ranocchia. Normaal twee uitstekende spelers, maar ik stik een beetje in de CV van rond de 80. De gouden bal was een nietszeggende LH die ik direct maar als trainer heb gebruikt.

Ik heb op zich al een prima team, dus wil eigenlijk niet teveel GP uitgeven aan ballen. Ik moet nog wel een RH of een RVA, want op die positie heb ik eigenlijk alleen Narsingh. Ik ben nu wel Herrmann aan het trainen (kreeg ik als gewone bal vanaf lvl 1 ) en dat kan op zich best een interessante speler worden.
Coins geef ik niet echt uit, alleen aan een trainer tot nu toe.
Ik heb opzich ook wel geboft, of eigenlijk ook niet, of nou ja.. Ik was een avond aan het spelen laatst. Was in myclub team lijst bezig, ineens server verbinding weg.. Kom ik terug, wat denk je? Messi weg!! Konami zegt het gezien te hebben en gaan kijken wat ze kunnen doen (ik gok weinig).

Wel toevallig dat ik daarna met Castolo (nog voor de euro 2016 waarnemer) plots achter elkaar kreeg: Ronaldo, Hulk, Cavani..

Nu m'n team dus:

Ronaldo95-Cavani92-Neymar95

Iniesta92-----------Zlatan95

--Schweinsteiger91-----

Baines87-Badstuber88-cahill87-ivanovic86

-------De Gea88

Dit zijn dus de ratings waarop ik ze nu heb. Als Konami nu nog lief is en dat foutje met Messi herstelt, dan hoef ik geen aanvallers meer erbij :+

EDIT op de bank nog Fabregas88, Diego Costa90 en Ramsey89. Ramsey was geloof ik 84 toen ik hem kreeg maar is nu level47 >:)

[ Voor 3% gewijzigd door 1nsane op 19-11-2015 18:46 ]

• Sjurm
1nsane schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:42:
[...]

Ik heb opzich ook wel geboft, of eigenlijk ook niet, of nou ja.. Ik was een avond aan het spelen laatst. Was in myclub team lijst bezig, ineens server verbinding weg.. Kom ik terug, wat denk je? Messi weg!! Konami zegt het gezien te hebben en gaan kijken wat ze kunnen doen (ik gok weinig).

Wel toevallig dat ik daarna met Castolo (nog voor de euro 2016 waarnemer) plots achter elkaar kreeg: Ronaldo, Hulk, Cavani..

Nu m'n team dus:

Ronaldo95-Cavani92-Neymar95

Iniesta92-----------Zlatan95

--Schweinsteiger91-----

Baines87-Badstuber88-cahill87-ivanovic86

-------De Gea88

Dit zijn dus de ratings waarop ik ze nu heb. Als Konami nu nog lief is en dat foutje met Messi herstelt, dan hoef ik geen aanvallers meer erbij :+

EDIT op de bank nog Fabregas88, Diego Costa90 en Ramsey89. Ramsey was geloof ik 84 toen ik hem kreeg maar is nu level47 >:)
Haha wauw, ik zeg wel niks meer over mijn 'prima' team... :X

Ik hoop niet dat zulke dingen bij mij gebeuren, dat ineens Ibra of Neymar foetsie is.

Maar trouwens, Ibra op het middenveld, werkt dat? Dan krijgt hij ook andere rating dan 95 neem ik aan.

Hij is trouwens wel echt een heerlijke speler, zijn schoten zijn echt niet normaal _/-\o_
Hij is de belangrijkste speler in mn team

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:52:
[...]

Haha wauw, ik zeg wel niks meer over mijn 'prima' team... :X

Ik hoop niet dat zulke dingen bij mij gebeuren, dat ineens Ibra of Neymar foetsie is.

Maar trouwens, Ibra op het middenveld, werkt dat? Dan krijgt hij ook andere rating dan 95 neem ik aan.

Hij is trouwens wel echt een heerlijke speler, zijn schoten zijn echt niet normaal _/-\o_
Hij is de belangrijkste speler in mn team
Zlatan op AM werkt echt top, is op AM even goed als op CS dus ook nog steeds 95. Voor jou informatie, als je naar strategie gaat dan kan je, in tegenstelling tot pes2015 een aantal posities wijzigen, ik speel 4-3-3 maar Iniesta en Zlatan heb ik AM gemaakt ipv CM, iniesta is namelijk beter op AM dan CM terwijl hij CM is..

Zlatan op CM is maar 84 ofzo maar als je dan in strategie hem AM maakt, ineens 95..

En ja, Zlatan vuurt echt kanonskogels af, op dit moment is ie ook rood pijltje omhoog :D

Ik ben eerlijk gezegd meer tevreden over Ronaldo dan Messi terwijl Messi qua overall rating beter is maar Ronaldo is veel krachtiger, sneller en kan beter koppen en met Iniesta heb ik al een heel goeie dribbelaar in huis.

Heb laatst echt de goal van de maand gemaakt, zal ik straks ff posten, een voorzet van Neymar waarvan je denkt WTF en dan een actie van Ronaldo waarvan je nog meer denkt, WTF...

• 1nsane
YouTube: Goal of the year? Pes2016

Niet op het slechte commentaar letten AUB... Tegen man united, 4e goal van Ronaldo, werd uiteindelijk 14-0 :+ wel op Prof maar toch.

[ Voor 5% gewijzigd door 1nsane op 19-11-2015 19:09 ]

• Sjurm
1nsane schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:59:
[...]

Zlatan op AM werkt echt top, is op AM even goed als op CS dus ook nog steeds 95. Voor jou informatie, als je naar strategie gaat dan kan je, in tegenstelling tot pes2015 een aantal posities wijzigen, ik speel 4-3-3 maar Iniesta en Zlatan heb ik AM gemaakt ipv CM, iniesta is namelijk beter op AM dan CM terwijl hij CM is..

Zlatan op CM is maar 84 ofzo maar als je dan in strategie hem AM maakt, ineens 95..

En ja, Zlatan vuurt echt kanonskogels af, op dit moment is ie ook rood pijltje omhoog :D

Ik ben eerlijk gezegd meer tevreden over Ronaldo dan Messi terwijl Messi qua overall rating beter is maar Ronaldo is veel krachtiger, sneller en kan beter koppen en met Iniesta heb ik al een heel goeie dribbelaar in huis.

Heb laatst echt de goal van de maand gemaakt, zal ik straks ff posten, een voorzet van Neymar waarvan je denkt WTF en dan een actie van Ronaldo waarvan je nog meer denkt, WTF...
Bedankt voor de tip! Heb op dit moment geen betere spits, dus Ibra staat daar nog prima, maar mocht er nog een goede komen ga ik dat proberen. Dat van positiewijziging wist ik inderdaad, op die manier staat Neymar SS, waardoor hij zn echte rating haalt. Ik kan wel CM in VM veranderen, maar AM lukt geloof ik niet met Del Bosque. Dus dan trek ik ook nog een andere trainer aan.

Ibra is echt de beste speler in game vind ik, gevolgd door Robben. Ibra is niet heel wendbaar, maar wel erg balvast en goed voor het doorkoppen van ballen vanaf de keeper of verdediging.
Ronaldo heb ik nog niet heel veel meegespeeld, maar Messi vond ik inderdaad tegenvallen.

Sicke goal hoor, die curve in die bal van Neymar vooral.
Laatst had ik zo'n soort hakbal van Ibra (hij heeft er in real life patent op) ... buitenspel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:07:
[...]

[...]

Bedankt voor de tip! Heb op dit moment geen betere spits, dus Ibra staat daar nog prima, maar mocht er nog een goede komen ga ik dat proberen. Dat van positiewijziging wist ik inderdaad, op die manier staat Neymar SS, waardoor hij zn echte rating haalt. Ik kan wel CM in VM veranderen, maar AM lukt geloof ik niet met Del Bosque. Dus dan trek ik ook nog een andere trainer aan.

Ibra is echt de beste speler in game vind ik, gevolgd door Robben. Ibra is niet heel wendbaar, maar wel erg balvast en goed voor het doorkoppen van ballen vanaf de keeper of verdediging.
Ronaldo heb ik nog niet heel veel meegespeeld, maar Messi vond ik inderdaad tegenvallen.

Sicke goal hoor, die curve in die bal van Neymar vooral.
Laatst had ik zo'n soort hakbal van Ibra (hij heeft er in real life patent op) ... buitenspel :/
Als je een goeie 4-3-3 wilt dan moet je Massi halen maar of die nog in de lijst gaat komen durf ik niet te zeggen, dat was namelijk Ancelotti (real) maar na de update hebben ze zijn vertrek bij real doorgevoerd en hij staat nu wel weer in de lijst maar met veel lagere trainer rating. Ik had toen ik massi haalde de namen en afbeeldingen van trainers aangepast en heette hij bij mij ook echt ancelotti maar sinds de update weer massi en in de lijst met trainers staat ancelotti er nu weer bij met minder skills.

Guardiola is ook goed maar die heeft altijd van die rare opstellingen.

Persoonlijk vind ik bij mij Neymar het beste omdat hij goed in bijna alles is, zeer creatief ook en ok Zlatan is groter en sterker maar ook behoorlijk houterig zeker als ie niet pijltje omhoog is.

Zal nog even een leuke goal posten vandaag in de categorie whow ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Er is nu ook een nieuwe Challenge, de El Classico.
Oook voor 10.000GP een 80+ speler, hier had ik helaas Negredo, CS van 80.

De computer challenge is gedaan, en kreeg een classico scout, hieruit een zwarte bal, en eindelijk een degelijke speler, jawel, James Rodriguez 8)

Ik speel met Guardiola als Coach, die heeft een 4-1-4-1 opstelling, met name de 2 AM's en LH en RH zijn wel prettig om te hebben, en om vroeg druk te zetten.
Ik wacht nog wel op een killerspits, nu zit ik met Ronaldo (welke ik eigenlijk op de flank wil hebben) Bacca en nu dus Negredo.
Hopelijk krijg ik na de laatste challenge, als ik die haal (3x winnen tegen online spelers) 3x classico scouts, en daaruit nog een goede CS!

Mijn opstelling:

--------------------------Ronaldo-----------------------------------
Danny-----------'D Allessandro - Lampard -- Feghouli
-------------------------------Verratti------------------------------
Tremoulinas --- Koscielny --- Bruno Alves --- Clyne
---------------------------------Neuer------------------------------

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:20:
[...]

Als je een goeie 4-3-3 wilt dan moet je Massi halen maar of die nog in de lijst gaat komen durf ik niet te zeggen, dat was namelijk Ancelotti (real) maar na de update hebben ze zijn vertrek bij real doorgevoerd en hij staat nu wel weer in de lijst maar met veel lagere trainer rating. Ik had toen ik massi haalde de namen en afbeeldingen van trainers aangepast en heette hij bij mij ook echt ancelotti maar sinds de update weer massi en in de lijst met trainers staat ancelotti er nu weer bij met minder skills.

Guardiola is ook goed maar die heeft altijd van die rare opstellingen.

Persoonlijk vind ik bij mij Neymar het beste omdat hij goed in bijna alles is, zeer creatief ook en ok Zlatan is groter en sterker maar ook behoorlijk houterig zeker als ie niet pijltje omhoog is.

Zal nog even een leuke goal posten vandaag in de categorie whow ;-)
Die staat inderdaad niet meer in de lijst. Er staat nu trainer met zelfde naam een stuk of 10 keer in de lijst.
Al met al ben ik wel tevreden met Del Bosque. Hij is verdedigend wel te aanvallend, maar ik heb als assistenttrainer een erg defensieve trainer waar ik op kan overschakelen als ik voor sta.
Engeltje83 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:06:
Er is nu ook een nieuwe Challenge, de El Classico.
Oook voor 10.000GP een 80+ speler, hier had ik helaas Negredo, CS van 80.

De computer challenge is gedaan, en kreeg een classico scout, hieruit een zwarte bal, en eindelijk een degelijke speler, jawel, James Rodriguez 8)

Ik speel met Guardiola als Coach, die heeft een 4-1-4-1 opstelling, met name de 2 AM's en LH en RH zijn wel prettig om te hebben, en om vroeg druk te zetten.
Ik wacht nog wel op een killerspits, nu zit ik met Ronaldo (welke ik eigenlijk op de flank wil hebben) Bacca en nu dus Negredo.
Hopelijk krijg ik na de laatste challenge, als ik die haal (3x winnen tegen online spelers) 3x classico scouts, en daaruit nog een goede CS!

Mijn opstelling:

--------------------------Ronaldo-----------------------------------
Danny-----------'D Allessandro - Lampard -- Feghouli
-------------------------------Verratti------------------------------
Tremoulinas --- Koscielny --- Bruno Alves --- Clyne
---------------------------------Neuer------------------------------
Lekker team hoor! Rodriguez niet in de basis?

Die nieuwe campagne is erg chill, heel veel kans op zwarte ballen en elke dag 10.000 GP. Hier heb ik wel veel GP aan uitgegeven, helaas allemaal spelers rond de 80 waar ik net niks aan had. Wel Varane (85, nu 86) en Dani Alves. Hoop de komende dagen nog een aanvallende versterking eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:00:
[...]

Die staat inderdaad niet meer in de lijst. Er staat nu trainer met zelfde naam een stuk of 10 keer in de lijst.
Al met al ben ik wel tevreden met Del Bosque. Hij is verdedigend wel te aanvallend, maar ik heb als assistenttrainer een erg defensieve trainer waar ik op kan overschakelen als ik voor sta.

[...]

Die nieuwe campagne is erg chill, heel veel kans op zwarte ballen en elke dag 10.000 GP. Hier heb ik wel veel GP aan uitgegeven, helaas allemaal spelers rond de 80 waar ik net niks aan had. Wel Varane (85, nu 86) en Dani Alves. Hoop de komende dagen nog een aanvallende versterking eruit te krijgen.
Same here! Ik kreeg ook Varane, die is inmiddels 87 bij mij en is in de plaats gekomen van Cahill, die was bij mij ook 87 maar ging niet meer veel beter worden en Varane zit nog veel rek in.

Ik kreeg ook nog Baines LB van Everton en die is gewoon 85! Goeie speler ook, heet Coentrao uit de basis gespeeld bij mij.

Een maat van me kwam met 2 linkjes naar een site en programma waarmee je schijnbaar gratis GP en coins kan toevoegen aan je account. 1 daar van is online (Website) en de andere een programmatje wat je moet downloaden. Lijkt mij fake maar heb niet de moeite genomen het te proberen eerlijk gezegd.

Ik weet niet of ik zoiets hier mag posten eigenlijk?

Die site en dat programma claimen dat ze een backdoor hebben gemaakt naar de PES server waardoor ze andere aantallen in de database kunnen injecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik weet ook niet of het verstandig is om zoiets te proberen. Als Konami hier achter komt (zijn ze wss al), is het voor hen vast niet moeilijk te achterhalen wie hier gebruik van heeft gemaakt en wie ze dus kunnen bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:26:
Ik weet ook niet of het verstandig is om zoiets te proberen. Als Konami hier achter komt (zijn ze wss al), is het voor hen vast niet moeilijk te achterhalen wie hier gebruik van heeft gemaakt en wie ze dus kunnen bannen.
Mee eens maar ik heb er vandaag nog eens naar gekeken, je moet bij allebei een soort "survey" completen en dan krijg je de resources, voor de grap eens gekeken wat voor surveys en er is maar 1 optie, meedoen om zogenaamd een iphone 6 te winnen (zo n SMS dienst waar je nooit meer van af komt). als je onderaan de kleine lettertjes leest dan zie je dat het 12 euro kost per week die sms dienst maar dat je pas na 2 weken kan afmelden. Hahahaha, hoezo nep :+

Vaag herinner ik me ook dat er destijds ook zoiets was voor PES2015.

Uiteraard staan er bij de youtube filmpjes een paar comments van mensen die bedanken en zeggen dat het werkt.. Right..

Heb allebei de filmpjes gerapporteerd aan youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:15:
[...]

Mee eens maar ik heb er vandaag nog eens naar gekeken, je moet bij allebei een soort "survey" completen en dan krijg je de resources, voor de grap eens gekeken wat voor surveys en er is maar 1 optie, meedoen om zogenaamd een iphone 6 te winnen (zo n SMS dienst waar je nooit meer van af komt). als je onderaan de kleine lettertjes leest dan zie je dat het 12 euro kost per week die sms dienst maar dat je pas na 2 weken kan afmelden. Hahahaha, hoezo nep :+

Vaag herinner ik me ook dat er destijds ook zoiets was voor PES2015.

Uiteraard staan er bij de youtube filmpjes een paar comments van mensen die bedanken en zeggen dat het werkt.. Right..

Heb allebei de filmpjes gerapporteerd aan youtube :)
Hahaha lekker dan, misschien zijn die commenters daar nog niet achter :P

Net Yaya Touré via El Clasico zaakwaarnemer :*)

Team nu:

Neymar 92 -------------- Ibra 93 -------- Narsingh 78
-------------- Sissoko 85 ------- Touré 90----------------
--------------------------De Rossi 86-------------------------
Bernat 81-- Varane 86 -- Agger 85--- D Alves 84
------------------------------Moyà 81--------------------------

De bank bestaat nu wel uit voornamelijk spelers <80, anders kan Del Bosque het niet aan. Alleen nog een goeie RVA (en dan wss ook een nieuwe trainer). Teamgeest is 97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Sjurm schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 17:00:

[...]

Op het moment dat ik hem kreeg had ik hem nog niet opgesteld, hij staat nu idd naast Lampard :)
Ondertussen ook Tello binnen, zwarte bal, jeeeeej, 80 ;( afijn, hij is wel snel, dus prima voor een rechtshalf.
Hermann heb ik nu op links zodat ik feghouli en Danny mooi in het centrum kan zetten.
Bacca staat nu ook in de spits, want ronaldo is al 2 weken blauw, en presteert niet echt super zegmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Engeltje83 schreef op maandag 23 november 2015 @ 08:56:
[...]

Op het moment dat ik hem kreeg had ik hem nog niet opgesteld, hij staat nu idd naast Lampard :)
Ondertussen ook Tello binnen, zwarte bal, jeeeeej, 80 ;( afijn, hij is wel snel, dus prima voor een rechtshalf.
Hermann heb ik nu op links zodat ik feghouli en Danny mooi in het centrum kan zetten.
Bacca staat nu ook in de spits, want ronaldo is al 2 weken blauw, en presteert niet echt super zegmaar...
Tja, nou moet ik wel zeggen dat Ronaldo bij mij, ook als is ie blauw pijltje naar beneden, nog steeds heel goed is. Wel soms iets slordiger met aannemen maar ik denk dat ik het pas ga merken wat voor verschil het is als hij een keer rood pijltje omhoog is hoewel ik denk dat dat voorlopig niet gaat gebeuren na die 0-4 oorwassing door Barca :+

Ik krijg ook meestal crap uit die waarnemer, Crap als in alles was 82 of lager is, krijg best regelmatig zwarte ballen hoor maar dan ook weer van die spelers waar je dus net niks aan hebt, soldado Tello, enz.

Op dit moment bewaar ik ze nog wel want als ik dan weer genoeg gp heb voor een paar clasico waarnemers dan is de kans weer groter op echte toppers omdat ik al die pulp gewoon op in myclub team members heb staan. Als de waarnemer dan weer voorbij is, maak ik de spelers die pulp zijn én niet in de nieuwe waarnemer zitten hulptrainer.

Vorig PES deel heb ik het toen ook zo gedaan waardoor ik uiteindelijk na een keer of 6 draaien met de CL kwartfinale waarnemer alleen nog maar zwarte ballen kon krijgen en alle toppers :P omdat ik alle mindere spelers die in die waarnemer zat al had en bewaard had.

[ Voor 31% gewijzigd door 1nsane op 23-11-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

1nsane schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:10:
[...]

Tja, nou moet ik wel zeggen dat Ronaldo bij mij, ook als is ie blauw pijltje naar beneden, nog steeds heel goed is. Wel soms iets slordiger met aannemen maar ik denk dat ik het pas ga merken wat voor verschil het is als hij een keer rood pijltje omhoog is hoewel ik denk dat dat voorlopig niet gaat gebeuren na die 0-4 oorwassing door Barca :+

Ik krijg ook meestal crap uit die waarnemer, Crap als in alles was 82 of lager is, krijg best regelmatig zwarte ballen hoor maar dan ook weer van die spelers waar je dus net niks aan hebt, soldado Tello, enz.

Op dit moment bewaar ik ze nog wel want als ik dan weer genoeg gp heb voor een paar clasico waarnemers dan is de kans weer groter op echte toppers omdat ik al die pulp gewoon op in myclub team members heb staan. Als de waarnemer dan weer voorbij is, maak ik de spelers die pulp zijn én niet in de nieuwe waarnemer zitten hulptrainer.

Vorig PES deel heb ik het toen ook zo gedaan waardoor ik uiteindelijk na een keer of 6 draaien met de CL kwartfinale waarnemer alleen nog maar zwarte ballen kon krijgen en alle toppers :P omdat ik alle mindere spelers die in die waarnemer zat al had en bewaard had.
Ja, daar had ik laatst ook last van, had ik een gouden VM, Henrique, gebruikte ik niet. dus vrijgegeven, draai ik daarna aan dat rad, krijg ik hem opnieuw |:(

Om die reden bewaar ik dat zootje ook maar, hopelijk nog ff cashen voor de laatste zaakwaarnemers!

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste