Dit zijn speciale zaakwaarnemers gekoppeld aan een "evenement". Bijvoorbeeld de Champions League. Wanneer er een CL ronde is, zijn er zaakwaarnemers die spelers van de desbetreffende clubs onder hun hoede hebben, die op dat moment in het echt CL spelen. Naar mate het toermooi vordert, deste specifieker worden de spelers (bijv de finale 2015 had je spelers van Barca en Juve). Het percentage kans op zwarte ballen is tijdens de CL ook rond de 60/70% ipv +/- 15% normaal gesproken.Sjurm schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:51:
[...]
Dat zijn speciale ballen toch, met soort van team of the week ofzo? Daar wacht ik ook nog maar even op met mn GP en munten.
Dat komt op 1 oktober, morgen dus, als ik het goed begrepen heb.
Soms zijn er zaakwaarnemers met bijv goede "afmakers", zuivere "passers" of van een specifiek land. De percentages zwarte ballen liggen dan vaak weer ongeveer gelijk met de normale topzaakwaarnemer.
Deze zaakwaarnemers zijn ook weer gekoppeld aan online cup en offline cup. Door deze te winnen, krijg je vaak eenmalig gratis zo'n zaakwaarnemer. Daarna kost het gewoon 10.000GP.
Ik zag ook iets over 1 oktober, alleen zijn dit volgens mij geruchten. Konami kennende, zal dit okober 2016 zijn....
PSN: Mondaatje