[MULTI] Pro evolution Soccer 2016

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Sjurm schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:51:
[...]

Dat zijn speciale ballen toch, met soort van team of the week ofzo? Daar wacht ik ook nog maar even op met mn GP en munten.
Dat komt op 1 oktober, morgen dus, als ik het goed begrepen heb.
Dit zijn speciale zaakwaarnemers gekoppeld aan een "evenement". Bijvoorbeeld de Champions League. Wanneer er een CL ronde is, zijn er zaakwaarnemers die spelers van de desbetreffende clubs onder hun hoede hebben, die op dat moment in het echt CL spelen. Naar mate het toermooi vordert, deste specifieker worden de spelers (bijv de finale 2015 had je spelers van Barca en Juve). Het percentage kans op zwarte ballen is tijdens de CL ook rond de 60/70% ipv +/- 15% normaal gesproken.

Soms zijn er zaakwaarnemers met bijv goede "afmakers", zuivere "passers" of van een specifiek land. De percentages zwarte ballen liggen dan vaak weer ongeveer gelijk met de normale topzaakwaarnemer.

Deze zaakwaarnemers zijn ook weer gekoppeld aan online cup en offline cup. Door deze te winnen, krijg je vaak eenmalig gratis zo'n zaakwaarnemer. Daarna kost het gewoon 10.000GP.

Ik zag ook iets over 1 oktober, alleen zijn dit volgens mij geruchten. Konami kennende, zal dit okober 2016 zijn.... :-(

PSN: Mondaatje

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 22:32
Monda schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:52:
[...]

Dit zijn speciale zaakwaarnemers gekoppeld aan een "evenement". Bijvoorbeeld de Champions League. Wanneer er een CL ronde is, zijn er zaakwaarnemers die spelers van de desbetreffende clubs onder hun hoede hebben, die op dat moment in het echt CL spelen. Naar mate het toermooi vordert, deste specifieker worden de spelers (bijv de finale 2015 had je spelers van Barca en Juve). Het percentage kans op zwarte ballen is tijdens de CL ook rond de 60/70% ipv +/- 15% normaal gesproken.

Soms zijn er zaakwaarnemers met bijv goede "afmakers", zuivere "passers" of van een specifiek land. De percentages zwarte ballen liggen dan vaak weer ongeveer gelijk met de normale topzaakwaarnemer.

Deze zaakwaarnemers zijn ook weer gekoppeld aan online cup en offline cup. Door deze te winnen, krijg je vaak eenmalig gratis zo'n zaakwaarnemer. Daarna kost het gewoon 10.000GP.

Ik zag ook iets over 1 oktober, alleen zijn dit volgens mij geruchten. Konami kennende, zal dit okober 2016 zijn.... :-(
Oke vet, ben benieuwd. Even opsparen dus.

Die 1 oktober had ik gebaseerd op het feit dat dan de Live Updates beschikbaar zijn. Maar ik zie nu helaas dat die Live Updates voor MyClub bij 29 oktober staan...

• Monda
Sjurm schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:06:
[...]

Oke vet, ben benieuwd. Even opsparen dus.

Die 1 oktober had ik gebaseerd op het feit dat dan de Live Updates beschikbaar zijn. Maar ik zie nu helaas dat die Live Updates voor MyClub bij 29 oktober staan...
Klopt voor MyClub wel. Alleen lobby etc is 1 oktober voorzien van Live updates... Vrij triest. Ben ook aan t sparen hoor. Nu 100.000GP en 1900 coins dus laat maar komen.

• Sjurm
Wow, hoe kom je aan zoveel munten? Zoveel GP heb ik ook ongeveer.

Misschien een domme vraag, maar wat betekenen die pijltjes bij de spelers? Pijlen naar boven, rechts, beneden?

[ Voor 23% gewijzigd door Sjurm op 30-09-2015 19:44 ]

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Sjurm schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:42:

Misschien een domme vraag, maar wat betekenen die pijltjes bij de spelers? Pijlen naar boven, rechts, beneden?
Dat is de vorm van de spelers.

• Monda
Sjurm schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:42:

Volgens mij kreeg ik bij de anniversary edition al 1000 munten. Rest verdiend met halen van bepaalde "doelen" in myClub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 21:04
Monda schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:39:
[...]

Volgens mij kreeg ik bij de anniversary edition al 1000 munten. Rest verdiend met halen van bepaalde "doelen" in myClub.
Inderdaad, kreeg in een week al een karrevracht aan GP (100k bij elkaar ofzo) en indd totaal iets van 1200 munten incl achievements.
Monda schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:09:
[...]

Klopt voor MyClub wel. Alleen lobby etc is 1 oktober voorzien van Live updates... Vrij triest. Ben ook aan t sparen hoor. Nu 100.000GP en 1900 coins dus laat maar komen.
Ja dat is ook wel triestig vind ik, ze brengen een spel uit maar pas 1,5 maand later werkt het volledig, daar laat Konami wel echt een steek vallen maar anderzijds is er niks mis mee om niet door allerlei exotische waarnemers al gelijk een sterrenteam te hebben.

Bij die Anniversary edition krijg je ook Neymar al vast ipv loan en een TOTY (in mijn geval Messi) en heb uit een paar normale topwaarnemers al wat leuke aanvulling zoals Schurrle, Marscherano, Badstuber en Ramsey.

Merk wel dat m'n team nog moet groeien ook, zit nu op TG80 wat al aardig is maar waar ik in PES2015 op het laatst op topplayer met enige regelmaat met 10+ doelpunten verschil won heb ik nu wel eens de grootst mogelijke moeite met teams op gemiddeld (win dan wel) maar ook dat is volgens mij weer een soort vorm van de dag want ook op gemiddeld win ik nu wel eens met 10+ doelpunten maar de andere keer weer net aan met 4-3 terwijl ik niet anders speel.

Als mijn team dan zo'n "offday" heeft dan kan ik trouwens net zo goed m'n keeper niet op stellen want die laat dan echt alles door terwijl de keeper van de tegenstander alles de hoeken en kruising uit duikt, nu heb ik op dit moment Tyton op de goal, oke, geen topkeeper maar af en toe een balletje stoppen moet toch kunnen? In dat soort kutwedstrijden heb ik dan vaak wel veel schoten en ook op de goal terwijl de tegenstander er maar 3 op goal heeft geschoten maar wel alle 3 er in.

Ik snap best dat dat in real life ook gebeurd maar niet in die mate.

[ Voor 70% gewijzigd door 1nsane op 01-10-2015 10:11 ]

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Ik heb toch (twijfelde maar ik vond de demo al lekker spelen) net PES 16 gedownload met Steam maar het viel mij op dat Steam het spel als dlc kenmerkt (pack).... Voor degene die ook het spel via Steam hebben: Hebben jullie dat ook? En krijg je ook 10000 gp als je de demo heb gespeeld op Steam via pc? Of geld dit weer alleen voor ps4/xbox one accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39
Hey, ik wil tegelijk met pes 2016 eigenlijk over stappen op nieuwe console (nu nog 360). Welke console (of pc) spelen jullie PES eigenlijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik gok dat de meeste op de PS4 spelen hier. Ik speel op de PC.

Nou Live Update is er nu. Als je dit aanzet krijg je bij een vriendschappelijke wedstrijd de juiste selecties, ook bij de Eredivisie dus inclusief spelers als Kuijt. Ik snap niet waarom het dan nog 28 dagen zou moeten duren om dit als update voor de rest van de game uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39
Heb je PES dan ook al gepatched? ging dat beetje snel/makkelijk? Eerder op de 360 was het echt kwestie van option file kopieren en alles stond erop, maar bij de de One kan het geloof ik helemaal niet meer, of alleen per club alles instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:56
RobertoBravo schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:38:
[...]

Heb je PES dan ook al gepatched? ging dat beetje snel/makkelijk? Eerder op de 360 was het echt kwestie van option file kopieren en alles stond erop, maar bij de de One kan het geloof ik helemaal niet meer, of alleen per club alles instellen.
Bij de One kan het geloof ik niet. Zelf heb ik een PS4 en kost het enkel een uurtje als je de Premier League wil doen. Als je meer wil doen ben je natuurlijk meer tijd kwijt. Maar ik vind het de moeite meer dan waard. _/-\o_ Vrij eenvoudig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
RobertoBravo schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:38:
[...]

Nee, niet gepatched.
Toen ik de logo's wilde importeren via een USB stick crashte PES. Denk dat het aan de USB stick ligt maar moet nog even tijd reserveren om dat te checken. FAT32 formatteren lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Granaatappel schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Bij de One kan het geloof ik niet. Zelf heb ik een PS4 en kost het enkel een uurtje als je de Premier League wil doen. Als je meer wil doen ben je natuurlijk meer tijd kwijt. Maar ik vind het de moeite meer dan waard. _/-\o_ Vrij eenvoudig te doen.
Bij de oudere consoles kan je het met een patch doen, XBOX one kan niks dacht ik. PS4 is idd even uurtje werk alleen vind ik het wel jammer dat je niet op de PS4 fanchants kan importeren zoals op de PS3, dat mogen ze nog wel toevoegen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:52:
[...]

Is ook maar afwachten of ze dat stramien dit jaar weer gaan aanhouden, we wachten wel af, ik verwacht niet voor eind oktober bijzondere waarnemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:44:
[...]

Is ook maar afwachten of ze dat stramien dit jaar weer gaan aanhouden, we wachten wel af, ik verwacht niet voor eind oktober bijzondere waarnemers
Klopt. Ik denk ook dat dit pas na eind oktober komt.
Het spel is gewoon domweg nog niet af en ze zijn nu gefaseerd aan het afronden.
Zo werken de online cups en competities ook gewoon nog niet, zijn de transfers er nog lang niet, moeten keepers nog worden aangepakt (vooral online) en zijn er dus idd nog geen speciale evenementen + zaakwaarnemers.
Ik snap dat ze de game eerder wilden uit brengen dan vorig jaar en belangrijker dan Fifa, maar dit komt gewoon zeer knullig over. Dan liever wat later de release maar wel zo goed als af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Verschrikkelijk... Net 3 cheaters gehad. Ronaldo, Aguero, Robben etc maar zo slecht. 5-0 voor en verbinding verbroken. Geen punten. Heb video's opgeslagen. Kan ik hier iets mee, of heeft t geen zin? Meer dat zij worden aangepakt, die punten kunnen me gestolen worden (is reeds gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:09
Ik heb de indruk dat het online gedeelte op de PC slechter wordt hoe meer spelers er op de servers zitten. Heb gisteren een paar potjes gespeeld en bij de meeste spellen was de verbinding niet goed. Iets wat ik in het begin nooit meegemaakt heb. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Nilos128 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:47:
Ik heb de indruk dat het online gedeelte op de PC slechter wordt hoe meer spelers er op de servers zitten. Heb gisteren een paar potjes gespeeld en bij de meeste spellen was de verbinding niet goed. Iets wat ik in het begin nooit meegemaakt heb. Hebben anderen hier ook last van?
Nope, gaat als een tierelier online, in tegenstelling tot PES2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Bekse schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:48:
[...]

Nope, gaat als een tierelier online, in tegenstelling tot PES2015
Werkt uitstekend hier, wel al paar cheaters gehad, verbinding eruit, daar moeten ze echt wat aan doen, stond ook weer een potje 3-0 voor, 89' minuut verbinding weg, wedstrijd gestaakt... grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap alle ophef over de PC-versie niet zo goed. Heb 'm sinds gisteren en de graphics zien er prima uit wat mij betreft. De kleuren zijn een beetje flets, soit, het is niet alsof de fluoriserend groene grasmat van FIFA 16 er nou zo realistisch uitziet...

Verder: dit spel speelt heerlijk! Dit is m'n eerste voetbalgame sinds FIFA 11, en ik begrijp niet helemaal wat EA met FIFA heeft uitgehaald aangezien FIFA 11 lekkerder speelt dan de demo van 16, maar hey, PES gaat daar nu weer dunnetjes overheen. Niks te klagen hier (behalve dat ze wel een grafisch ontwerper mogen inhuren om die jaren 90 menu's opnieuw vorm te geven) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb een vraag mbt myClub. Had met als coach Frank de Boer een teamgeest van 95.
Gisteren ging ik weer spelen en plotseling had ik een TG van 89 met exact hetzelfde team.
Weet iemand hoe dit zit? Misschien zakt je TG als je de doelstellingen van de trainer niet haalt en met GP moet verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:57:
Ik heb een vraag mbt myClub. Had met als coach Frank de Boer een teamgeest van 95.
Gisteren ging ik weer spelen en plotseling had ik een TG van 89 met exact hetzelfde team.
Weet iemand hoe dit zit? Misschien zakt je TG als je de doelstellingen van de trainer niet haalt en met GP moet verlengen?
Goeie vraag! heb dat nog niet eerder gezien eerlijk gezegd, niet toevallig mensen op andere plekken gezet per ongeluk? Heb dat wel eens gehad want als je bijvoorbeeld tijdens een toernooi ploegmanagement doet en iemand omwisselt, dan blijft het zo staan met een lagere tg als gevolg.

EDIT: of het komt omdat FdB gisteren tegen Molde nou niet z'n beste prestatie heeft neergezet ;-) ohnee wacht, live update komt pas als PES2017 al bijna uit komt :(

[ Voor 10% gewijzigd door 1nsane op 02-10-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Monda schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:57:
Vandaag kwam de volgende melding in het berichtensysteem: "Het probleem in de modus myClub, waarbij het voortdurende gebruik van een trainer zorgt voor een afname van de affiniteit van spelers met vooraf bepaalde tactieken, is opgelost"

Klinkt dit als jouw probleem? Dan zou het vandaag opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Misschien al paar keer langsgekomen hier maar ben benieuwd welke patch jullie gebruiken op het moment om alle juiste teams enz erin te krijgen? Zijn er een heel aantal beschikbaar maar denk ook dat er veel shit tussenzit.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
teupje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:13:
Misschien al paar keer langsgekomen hier maar ben benieuwd welke patch jullie gebruiken op het moment om alle juiste teams enz erin te krijgen? Zijn er een heel aantal beschikbaar maar denk ook dat er veel shit tussenzit.
PC patch? Ik gebruik de PESMix en die is voor de Premier League best prima en het voegt de Bundesliga toe. Het claimt 90% van de transfers goed te hebben, maar dat vind ik nog aardig tegenvallen. Ook zijn de opstellingen bij teams waar veel transfers plaatsvonden vaak overhoop gegooid met keepers in de aanval e.d.
Bij de installatie moet je ook goed opletten wat je doet. Het downloaden gaat via veel advertentie-omwegen, zodat de maker er ook wat aan kan verdienen. Bij het installeren moet je erop letten dat alles in de goede mapjes terechtkomt.

Dus deze werkt wel, Bundesligatoevoeging is leuk. Maar al met al niet ideaal. Ik wacht voor de rest van de transfers wel op de update van Konami. Met de Live Update kun je vriendschappelijke en online wedstrijden al gewoon met de goede teams krijgen en ik ben toch al begonnen met een ML (PEC Zwolle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sjurm schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:10:
[...]

Vandaag kwam de volgende melding in het berichtensysteem: "Het probleem in de modus myClub, waarbij het voortdurende gebruik van een trainer zorgt voor een afname van de affiniteit van spelers met vooraf bepaalde tactieken, is opgelost"

Klinkt dit als jouw probleem? Dan zou het vandaag opgelost moeten zijn.
Ah dit lijkt sterk op mijn probleem! Is fijn dat dit is opgelost, maar mn TG is gewoon flink gedaald, dus niet weer terug op het oude niveau (vanmorgen niet iig). Waarschijnlijk bedoelen ze dat t niet nog een keer gebeurt. 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
Dat hele TG gebeuren lijkt een beetje een truc om je vaker met je beste spelers te laten spelen, waardoor ze sneller door hun contract heen zijn en je vaker moet vernieuwen. Dat gaat uiteindelijk munten kosten, waardoor het een beetje pay to win wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
De zomertransfers online zijn doorgevoerd. Maar helaas niet allemaal. Zo is Arda Turan nergens te bekennen bij Barca! Slecht hoor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Xtince schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:54:
De zomertransfers online zijn doorgevoerd. Maar helaas niet allemaal. Zo is Arda Turan nergens te bekennen bij Barca! Slecht hoor....
Ze hebben de huidige selecties met de juiste basisspelers. Turan hoort nog niet officieel bij de selectie, hij mag nog niet spelen. Pas vanaf januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Framoes schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:38:
Dat hele TG gebeuren lijkt een beetje een truc om je vaker met je beste spelers te laten spelen, waardoor ze sneller door hun contract heen zijn en je vaker moet vernieuwen. Dat gaat uiteindelijk munten kosten, waardoor het een beetje pay to win wordt.
Ja en nee, dat is een keuze die je zelf maakt. Er zijn zat mensen die juist bewust met mindere goden spelen en daar een goed team van smeden. Ik heb regelmatig met PES15 online gespeeld tegen teams met een sicke teamgeest maar met spelers van allemaal rond de 80 overall rating die ik met geen mogelijkheid kon verslaan terwijl ik een behoorlijk sterrenteam had.

Op zich is het ook wel realistisch dat je teamgeest hoger wordt naarmate spelers langer samen spelen. Ook is het realistisch dat de ene speler in eerste instantie minder goed bij de tactiek van de trainer past dan andere spelers. Zo was ik heel blij dat ik van de week Ramsey kreeg 84. Alleen is zijn tactische match met de trainer nog niet best. Mijn voorhoede die nu vanaf het begin ongeveer staat (Schurrle, Neymar, Messi) is inmiddels ingespeeld op de trainer en dat loopt dan ook als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Sjurm schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:37:
[...]

PC patch? Ik gebruik de PESMix en die is voor de Premier League best prima en het voegt de Bundesliga toe. Het claimt 90% van de transfers goed te hebben, maar dat vind ik nog aardig tegenvallen. Ook zijn de opstellingen bij teams waar veel transfers plaatsvonden vaak overhoop gegooid met keepers in de aanval e.d.
Bij de installatie moet je ook goed opletten wat je doet. Het downloaden gaat via veel advertentie-omwegen, zodat de maker er ook wat aan kan verdienen. Bij het installeren moet je erop letten dat alles in de goede mapjes terechtkomt.

Dus deze werkt wel, Bundesligatoevoeging is leuk. Maar al met al niet ideaal. Ik wacht voor de rest van de transfers wel op de update van Konami. Met de Live Update kun je vriendschappelijke en online wedstrijden al gewoon met de goede teams krijgen en ik ben toch al begonnen met een ML (PEC Zwolle).
Ik denk dat je beter kan wachten op de PTE patch of de PESgalaxy patch. Die komen beiden binnenkort uit als het goed is. Dat zijn verzamelingen van updates, tweaks en mods die een heleboel dingen fixen en toevoegen zoals de Bundesliga.

Het downloaden van random patches gaat gepaard met inderdaad allerlei reclame en popups en omwegen, daar word je ook niet vrolijk van :/

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Die PTE patch volg ik ook een beetje, maar ik vind het nog aardig lang duren. Ze proberen de Live Update transfers te importeren, maar die schijnt beveiligd te zijn door Konami.
Die PESMix omleidingen werd ik inderdaad niet heel vrolijk van, maar hij is in ieder geval al wel een tijdje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heb net een nieuwe trainer aangesteld. Wel jammer dat TG zakt van 95 naar 65. Dat duurt weer een tijd voor ik op dat niveau zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:56
Is er iemand die PES op de PS3 speelt? Ikzelf speel het op de PS4 maar iemand die ik ken vroeg naar een patch. Iemand een idee of die er (al) zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Vroeg kun je in myClub van een trainer een assistent coach maken? Staat in de lijst van ontgrendelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:09
Meer mensen last van het feit dat MyClub niet werkt? Kan niet onlin, en ook niet vs com spelen. Hij geetf problemen met de pes2016 database (ps4)...

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Maverick schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 08:21:
Meer mensen last van het feit dat MyClub niet werkt? Kan niet onlin, en ook niet vs com spelen. Hij geetf problemen met de pes2016 database (ps4)...
Ik kan gewoon spelen. Nog steeds die melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:09
Monda schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 23:44:
[...]

Ik kan gewoon spelen. Nog steeds die melding?
Hij is nu weer weg. Vond online wel een aantal mensen die het ook hadden. Maar leek zichzelf te verhelpen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik merk dat ik PES 2016 totaal niet aanraak eigenlijk, ik speel normaliter vriendschappelijke potjes (met vrienden) en anders gewoon een seizoen met mijn favoriete team... Heb hem dus op launch day gekocht, maar omdat de spelers nog altijd totaal niet kloppen vind ik er niets aan. Heb helemaal geen zin om met spelers die al maanden weg zijn te spelen.... Slaat echt nergens op dat dit pas eind oktober komt :(

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Tomba schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:16:
Ik merk dat ik PES 2016 totaal niet aanraak eigenlijk, ik speel normaliter vriendschappelijke potjes (met vrienden) en anders gewoon een seizoen met mijn favoriete team... Heb hem dus op launch day gekocht, maar omdat de spelers nog altijd totaal niet kloppen vind ik er niets aan. Heb helemaal geen zin om met spelers die al maanden weg zijn te spelen.... Slaat echt nergens op dat dit pas eind oktober komt :(
Ik vind het anders best vermakelijk om met mijn Braziliaans team (Vasco Da Gama) een Master League te spelen. Als je begint in een exotische competitie, en speelt met de default spelers, ken je toch geen enkele speler of team. Erg leuk, er zitten zelfs 2 bekercompetities in, de Copa Libertadores en Copa Sudamericana. Dit zijn zeg maar de zuid-amerikaanse CL en EL. Een team bouwen om de default-spelers heen, en dan in de Braziliaanse competitie hoog genoeg eindigen om mee te mogen doen in 1 van deze cups is voor mij een hele leuke uitdaging. Tot de transfers-update er is, en ik een PS3-Option-file heb vermaak ik me in ieder geval nog prima. Gewoon een beetje creatief zijn en uit out-of-the-box denken. Het hoeft toch niet altijd precies te kloppen, als je ingame 1 jaar verder bent kloppen de teams toch niet meer, en zit je toch in je eigen "PES-alternatieve-tijdlijn".

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Same here. Helemaal mee eens. Het speelt als een tierelier, maar de laksheid van Konami is gewoon stuitend. Ik wacht de zomertransfers (en verdere bugfixes af) en begin eind oktober wel met m'n Master League. Volgend jaar wacht ik een maand nadat 2017 uit gaat komen om dit soort irritante situaties te voorkomen. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Master League speel ik nu ook met Alaves in de Segunda Division. Voor de beker ook al tegen Atletico 2-2 gespeeld :)

Je merkt dan wel dat Atletico een stuk sterker is als de overige teams. Heb nu ook nog maar 1 speler gekocht.

Speelt wel leuk iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik ben kampioen geworden met Gremio. Dat was door een paar gerichte aankopen. Kon gelukkig ook wat spelers kwijt die ik niet op zou stellen. Ging beter dan voorheen, waarbij je vaak spelers moest laten gaan omdat niemand ze wilde kopen.

Nu naar Twente gegaan na een aanbieding. Omdat de competitie in Brazilië van winter tot winter loopt, kwam ik in de winterstop binnen. Heb Twente versterkt en van de laatste plaats naar plaats 6 gekregen. Nog een stuk of 5 wedstrijden om hoger te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Je kunt sinds 1 oktober vriendschappelijke potjes spelen met de updated teams hoor. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
On_E schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:34:
[...]

Je kunt sinds 1 oktober vriendschappelijke potjes spelen met de updated teams hoor. :P
Alsof dat de rest van de offline blunders van Konami goed zou praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Navuri schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Alsof ik dat beweerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Wanneer komen er betere scouts? die special agents..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

On_E schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:34:
[...]

Eergisteren nog 1 opgestart en ik had geen updated teams (op de Xbone). Wat doe ik fout?
(kreeg wel een melding over Live Updates dat die toegepast waren maar de NLse competitie was gewoon nog einde vorig seizoen)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Navuri schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Ik wist niet dat je kwaad werd.
Tomba schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Eergisteren nog 1 opgestart en ik had geen updated teams (op de Xbone). Wat doe ik fout?
(kreeg wel een melding over Live Updates dat die toegepast waren maar de NLse competitie was gewoon nog einde vorig seizoen)
Op PS4 moet je R3 (rechter stick) indrukken en dan past het spel de live update toe. Ik heb gisteren Ajax - PSV met nieuwe spelers kunnen spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Framoes op 05-10-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tomba schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Op de PS4 moet je bij team select een keertje het rechterpookje indrukken. (R3)

edit: wat hij zegt. :+

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 05-10-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Framoes schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:17:
Ik ben kampioen geworden met Gremio. Dat was door een paar gerichte aankopen. Kon gelukkig ook wat spelers kwijt die ik niet op zou stellen. Ging beter dan voorheen, waarbij je vaak spelers moest laten gaan omdat niemand ze wilde kopen.

Nu naar Twente gegaan na een aanbieding. Omdat de competitie in Brazilië van winter tot winter loopt, kwam ik in de winterstop binnen. Heb Twente versterkt en van de laatste plaats naar plaats 6 gekregen. Nog een stuk of 5 wedstrijden om hoger te eindigen.
Ik ben bezig met een ML met PEC Zwolle. Erg leuke modus dit, in Fifa was tegen de pc spelen geen hol aan, dus speelde ik geen carriere.
PEC had erg zwakke aanval, maar verdediging was gemiddeld 75. Paar spelers gekocht en gehuurd en nu teamgeest van 95 en speelt heerlijk. Misschien wel kampioen, in ieder geval Europees voetbal volgend seizoen. Nieuwe aankoop is al binnen voor dat seizoen: Martial :)
Paar spelers nu maken echt sterke progressie +5 omhoog.

Valt me trouwens op de betere ploegen ook echt sterk aanvoelen en de spelers die wat meer gedetailleerde aandacht hebben gekregen van Konami er ook echt bovenuit steken. Tegen Twente had ik het bijvoorbeeld erg moeilijk met Ziyech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Punkbuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:30:
Wanneer komen er betere scouts? die special agents..
Gok eind deze maand, dan zal er wel wat CL waarnemers komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik heb bij ML weer een klassiek wedstrijdje te pakken. Spelers reageren traag op alles en tegenstander maakt door onbegrijpelijke positionering van spelers die ik op dat moment niet bestuur 2-2 in de 93e minuut.

Ik begon al bijna te geloven dat het dit jaar niet zo zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als in het echt wilt het soms gewoon niet. De andere keer valt alles goed voor jou zelf. Het speelt in ieder geval heerlijk naar mijn mening.

Zojuist met PSG in achtste finale tegen United. Heenwedstrijd werd ik helemaal weggespeeld. Kansloos met 4-0 onderuit. Return vanaf begin alles of niets, 3-4-3 opstelling. Vroege goal gemaakt en doordrukken... Met 7-0 gewonnen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik speelde zojuist nog een frustrerende wedstrijd waarin het lange tijd leek alsof winnen er niet in zou zitten. Mijn spelers (Twente) nog steeds wat traag en de tegenstander (PSV) in vorm. Gigantische kansen gemist en hachelijke situaties in mijn doelgebied (dat de bal maar niet weg wil), maar uiteindelijk in de 121e minuut kwam daar Ola John. 1-0.

Ik speel overigens altijd 3-4-3. Prima opstelling en werkt goed in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finale champions league met PSG tegen Real Madrid. In 7e minuut een penalty tegen, rolletje die keeper terug het veld in bokst en dus alsnog makkelijk ingetikt wordt.

Daarna in 19e en 25e minuut de genialiteit van Zlatan benut, in 6 minuten 2 goals! In de 6 minuten daarna echter 2 rode kaarten. Volgens mij floot Makkelie. :N

Met 9 man het team wat omgegooid, Zlatan op een eiland en hem met lange bal aanspelen. Ging best goed, grote kansen gekregen maar ze wilden er niet in!

In 86e minuut wel, maar niet aan de goede kant... Helaas, dan maar proberen in extra tijd er nog wat uit te halen? Eerst nog even 2 minuten blessuretijd overleven. Zucht.

90+2: 3-2. Game over, Champions League naar Real Madrid. :(

Wat een thriller. Wat een voetbalgevoel. Wat een heerlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:48

Roytoch

Nietes

Oei, nu volop Online Divisions aan het spelen. Ik ben een echte offline speler, veel career mode in FIFA altijd, maar de onvoorspelbaarheid, snelheid, het spektakel en alles eromheen van de online game modes zijn heel gaaf... echt hooked nu.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:50:
Finale champions league met PSG tegen Real Madrid. In 7e minuut een penalty tegen, rolletje die keeper terug het veld in bokst en dus alsnog makkelijk ingetikt wordt.

Daarna in 19e en 25e minuut de genialiteit van Zlatan benut, in 6 minuten 2 goals! In de 6 minuten daarna echter 2 rode kaarten. Volgens mij floot Makkelie. :N

Met 9 man het team wat omgegooid, Zlatan op een eiland en hem met lange bal aanspelen. Ging best goed, grote kansen gekregen maar ze wilden er niet in!

In 86e minuut wel, maar niet aan de goede kant... Helaas, dan maar proberen in extra tijd er nog wat uit te halen? Eerst nog even 2 minuten blessuretijd overleven. Zucht.

90+2: 2-1. Game over, Champions League naar Real Madrid. :(

Wat een thriller. Wat een voetbalgevoel. Wat een heerlijk spel!
Ik snap em niet, 2x Zlatan maar de CL naar Real?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

teupje schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

Ik snap em niet, 2x Zlatan maar de CL naar Real?
Oeps, 3-2 dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:03:
[...]

Gok eind deze maand, dan zal er wel wat CL waarnemers komen
Duurt allemaal verschrikkelijk lang voor die CL zaakwaarnemers komen. Zitten bijna in de winterstop. Hopelijk komen ze idd tegelijkertijd met de datapack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:29
Heb PES2016 voor de ps4 gehaald.
MyClub begonnen
Al m'n day 1 package dingen geactiveerd.
Vervolgens uit ongenoegen MyClub gewist.

> Al m'n MyClub items zijn weg en niet meer terug te halen. Bv spelers die ik nog een tijdje mocht gebruiken.

Ik weet het.. mijn Eigen domme schuld.

Weten jullie of dit op een en of andere manier nog te herstellen is? Zo nee, zijn de codes nog ergens (tegen vergoeding) te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granaatappel schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:37:
Is er iemand die PES op de PS3 speelt? Ikzelf speel het op de PS4 maar iemand die ik ken vroeg naar een patch. Iemand een idee of die er (al) zijn?
Ik ga vanavond deze testen http://pesgalaxy.com/inde...3-BLUS-BLES-1-0/?pageNo=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
YES! PTE Patch is uit, eindelijk!
http://ptepatch.blogspot....h-update-10-released.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Inmiddels ook al een OF voor PS3 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Dawid127 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:59:
Heb PES2016 voor de ps4 gehaald.
MyClub begonnen
Al m'n day 1 package dingen geactiveerd.
Vervolgens uit ongenoegen MyClub gewist.

> Al m'n MyClub items zijn weg en niet meer terug te halen. Bv spelers die ik nog een tijdje mocht gebruiken.

Ik weet het.. mijn Eigen domme schuld.

Weten jullie of dit op een en of andere manier nog te herstellen is? Zo nee, zijn de codes nog ergens (tegen vergoeding) te krijgen?
Nee die codes zijn niet opnieuw te krijgen.

Nee, je moet wel heel veel geluk hebben als Konami je gaat compenseren, heb in elk geval nog nooit gehoord dat ze dat deden na zo'n foutje.

Kortom, niet zo handig.

Ohja, pas ook op als je weer opnieuw begint dat je je topspelers geen hulptrainer maakt want dan ben je ze namelijk ook kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
1nsane schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:16:
[...]

Nee, je moet wel heel veel geluk hebben als Konami je gaat compenseren, heb in elk geval nog nooit gehoord dat ze dat deden na zo'n foutje.

Kortom, niet zo handig.

Ohja, pas ook op als je weer opnieuw begint dat je je topspelers geen hulptrainer maakt want dan ben je ze namelijk ook kwijt...
Edit: ja je kan die codes weer krijgen als je een nieuwe PES aanschaft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:16:
[...]

Kortom, niet zo handig.

Idd!!! Dit had ik met mijn topspeler Zlatan met level 34 ... Drukte op driehoekje om te sorteren, maar in deze versie selecteer je dan een speler (net als met kruisje overigens, lekker dom). Toen ik op de desbetreffende newbie speler stond en er naar mijn idee een trainer van gemaakt had, stond Zlatan dus geselecteerd en nu ben ik hem kwijt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Yes, heb hem geïnstalleerd, ziet er prima uit. Eerst PESMix maar even verwijderd. PTE Patch is een stuk professioneler en lijkt daardoor ook betrouwbaarder. Download en installatie zijn supermakkelijk. Fijn dat het stadiumpack ook optioneel erbij zit, daardoor installeert ook die makkelijk. Geeft toch meer sfeer aan de game wanneer Barcelona in Camp Nou speelt (al zeggen de commentatoren uiteraard wat anders).

Transfers zien er oké uit. De formaties kloppen in ieder geval beter dan bij PESMix. De Eredivisie is nog niet helemaal goed, best veel spelers die nog bij de selectie zitten die er niet meer horen, maar goed. Ook is het nog wachten op de nieuwe spelers, zoals Kuyt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
EvertonPride schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:59:
[...]

Inmiddels ook al een OF voor PS3 uit?
Zou ik niet weten, PS3 hou ik eerlijk gezegd niet in de gaten.
Sjurm schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:51:
[...]

Yes, heb hem geïnstalleerd, ziet er prima uit. Eerst PESMix maar even verwijderd. PTE Patch is een stuk professioneler en lijkt daardoor ook betrouwbaarder. Download en installatie zijn supermakkelijk. Fijn dat het stadiumpack ook optioneel erbij zit, daardoor installeert ook die makkelijk. Geeft toch meer sfeer aan de game wanneer Barcelona in Camp Nou speelt (al zeggen de commentatoren uiteraard wat anders).

Transfers zien er oké uit. De formaties kloppen in ieder geval beter dan bij PESMix. De Eredivisie is nog niet helemaal goed, best veel spelers die nog bij de selectie zitten die er niet meer horen, maar goed. Ook is het nog wachten op de nieuwe spelers, zoals Kuyt.
Ziet er inderdaad al goed uit! En ik ben ook echt heel blij met de stadions, dat is voor mij altijd 1 van de belangrijkste dingen, maar in het verleden veel te veel werk. Nu krijg je gewoon een zeer compleet pakket dat zichzelf installeert.
Transfers zullen ze waarschijnlijk snel al wel weer op de rit hebben, de eerste slag is gemaakt. Dit is voor PC-spelers het missende puzzelstukje om PES compleet te maken. En voor mij ook om te starten met de Master League _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
HwKok schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:02:
[...]

Zou ik niet weten, PS3 hou ik eerlijk gezegd niet in de gaten.

[...]

Ziet er inderdaad al goed uit! En ik ben ook echt heel blij met de stadions, dat is voor mij altijd 1 van de belangrijkste dingen, maar in het verleden veel te veel werk. Nu krijg je gewoon een zeer compleet pakket dat zichzelf installeert.
Transfers zullen ze waarschijnlijk snel al wel weer op de rit hebben, de eerste slag is gemaakt. Dit is voor PC-spelers het missende puzzelstukje om PES compleet te maken. En voor mij ook om te starten met de Master League _/-\o_
Ze willen de Live Update kraken, zodat ze die kunnen gebruiken. Maar ach, inmiddels komt 29 oktober al dichterbij. Bundesliga en vooral de stadions zijn inderdaad belangrijk en fijn dat het zo gemakkelijk kan op de PC! Pff, wat een werk moet dat zijn voor de patchmakers trouwens _/-\o_ .
ML was ik al met zo'n andere patch aan begonnen. In het tweede seizoen herken ik sws weinig van m'n startteam weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Laat maar even weten of het iets is dan. Ben wel benieuwd.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:05
Ik heb sinds de release de Anniversary edition voor de ps4 en ik krijg de bonus GP van 10000 punten niet meer. Wat heel raar is aangezien ik recht heb op 20 weken x 10000 GP. Meerdere mensen hier last van of worden de punten later uitgekeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
yassiro schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 23:18:
Ik heb sinds de release de Anniversary edition voor de ps4 en ik krijg de bonus GP van 10000 punten niet meer. Wat heel raar is aangezien ik recht heb op 20 weken x 10000 GP. Meerdere mensen hier last van of worden de punten later uitgekeerd?
Ik heb deze versie ook. Ik heb 7 dagen (zoals iedereen) die 10.000gp gehad voor de eerste week.
Daarna een paar keer los nog 10.000gp extra gehad mbt die melding dat niet iedereen de bonus gehad had, waar men recht op had.
Maar daarna niets meer.
Bedoelen ze niet gewoon de dagelijkse bonus voor t inloggen en dat die 7 dagen bij elkaar ongeveer 10.000gp is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Op wat voor manier krijg ik die PTE patch volledig weg?
Mijn zelfgemaakte teams zijn nu weg en die heb ik toch liever dan deze patch.
Had vooraf een backup gemaakt van de PES2016 folder, die terug gezet, maar dan nog zit er spul in van de PTE patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

robhoeben schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:05:
[...]

Laat maar even weten of het iets is dan. Ben wel benieuwd.
De patch is makkelijk te installeren en werkt, alleen loop ik tegen hetzelfde aan als de patch die ik heb geinstalleerd bij PES15, de nieuwe logo's en shirts laden wat traag.. binnen de potjes heb je hier verder geen last van, maar je moet soms lang wachten bij het kiezen van de outfits.

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/84xqh5myv/IMG_20151006_WA0009.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Ik heb die PTE Patch er ook opgezet en die werkt goed inderdaad.
Iemand enig idee hoe ik nu die extra stadions erin krijgt? Want die zitten niet in deze patch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
teupje schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:10:
Ik heb die PTE Patch er ook opgezet en die werkt goed inderdaad.
Iemand enig idee hoe ik nu die extra stadions erin krijgt? Want die zitten niet in deze patch toch?
Moet je apart downloaden, staat er onder op de site van PTE.

Weet iemand hoe ik de patch volledig deinstalleer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
Bekse schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:18:
[...]

Moet je apart downloaden, staat er onder op de site van PTE.

Weet iemand hoe ik de patch volledig deinstalleer?
ok thanks!

Ik denk dat als je de download folder leeggooit dat die patch weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
teupje schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:38:
[...]

ok thanks!

Ik denk dat als je de download folder leeggooit dat die patch weg is?
Nee helaas. Ik gooi hem er wel af in zijn geheel en even opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:18:
[...]

De patch is makkelijk te installeren en werkt, alleen loop ik tegen hetzelfde aan als de patch die ik heb geinstalleerd bij PES15, de nieuwe logo's en shirts laden wat traag.. binnen de potjes heb je hier verder geen last van, maar je moet soms lang wachten bij het kiezen van de outfits.

[afbeelding]
Top!!!

Heb je toevallig een tutorial hoe je deze installeert, is alweer 3 jaar geleden voor me. (PS3).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

EvertonPride schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Top!!!

Heb je toevallig een tutorial hoe je deze installeert, is alweer 3 jaar geleden voor me. (PS3).
USB drive -> in de root een folder maken 'PS3' -> binnen folder 'PS3' folder 'SAVEDATA' aanmaken.
Binnen folder 'SAVEDATA' alle inhoud van de patch kopieren (alles binnen PS3\SAVEDATA, dat zijn die mappen met de prefix BLES. Die patch (zip) bevat 2 folders met die structuur PS3\SAVEDATA, in 1 van de 2 zit maar 1 file, je moet die andere hebben.

Daarna flash drive invoeren en naar externe media (usb) gaan, je ziet dat je ps3 de files aan t laden is aan de rechterkant. zodra je ps3 hiermee klaar is (nummer wordt niet opgehoogd) dan alles selecteren en overkopieren, hierna PES starten. GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Thanks! _/-\o_

update: het doet het toch niet. Ik doe precies zoals jij zegt (en zoals ik dus voorheen deed) maar er is niks nieuws. Ook worden de bestandsnamen op de PS3 herkend als blusfiles terwijl het op de laptop blesfiles zijn.

[ Voor 186% gewijzigd door EvertonPride op 07-10-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah sorry, ik zie nu dat ik de verkeerde URL heb gepost, deze heb ik geinstalleerd: http://pesgalaxy.com/inde...?postID=112892#post112892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Top! Doet het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Merken de mensen met ps4 die shirts + embleems geïnstalleerd hebben (bijv van PES world) dat de gameplay beïnvloed wordt? Ik lees op wenb forum een aantal mensen die er zeker van zijn dat het allemaal trager en stroperiger loopt met de engelse teams waarvan je de shirts geïmporteerd hebt. Dit schijnt vooral zo, wanneer de shirt niet ingeladen worden tijdens de teamsettings (stadion, strategie etc)...
Ik zit hier niet zo op te wachten, dus vraag me af of jullie dit ook herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 09:06
Monda schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:55:
Merken de mensen met ps4 die shirts + embleems geïnstalleerd hebben (bijv van PES world) dat de gameplay beïnvloed wordt? Ik lees op wenb forum een aantal mensen die er zeker van zijn dat het allemaal trager en stroperiger loopt met de engelse teams waarvan je de shirts geïmporteerd hebt. Dit schijnt vooral zo, wanneer de shirt niet ingeladen worden tijdens de teamsettings (stadion, strategie etc)...
Ik heb shirts + emblemen ingeladen van alle engelse teams en speel de barclays premier league met man untd. Heb nergens last van ;)

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Speciale zaakwaarnemers zijn er nu! Road to UEFA 2016 Stars. Er is één zaakwaarnemer beschikbaar die gegarandeerd een 80+ speler geeft. Ik kreeg Sissoko, 84 rated. Prima tevreden mee.
De andere geven 30% kan op zwarte bal.

[ Voor 11% gewijzigd door Sjurm op 08-10-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Frishe1992 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:50:
[...]

Ik heb shirts + emblemen ingeladen van alle engelse teams en speel de barclays premier league met man untd. Heb nergens last van ;)
Ik moet dit ook nog even fixen, heb jij de PES world kits? Of die van Reddit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nope, totaal niet.

PESWorld kits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 09:06
SemperFidelis schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Ik moet dit ook nog even fixen, heb jij de PES world kits? Of die van Reddit?
Ik heb die van PES world, zien er opzich prima uit ;)

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Binnenkort komt de datapack van KONAMI uit, denk je dat we dan alles opnieuw moeten instellen ivm de PES WORLD patch die ik nu ook heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Nee dat gaat gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik hoop wel dat met die datapack het shirt van Utrecht een sponsor heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Spelen jullie vaak BAL online? Ik vind legends online echt leuk tegen andere legends en dan samenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Zo, had ongeveer 90k gp en 1200 munten dus ff met nieuwe waarnemers m'n team aangesterkt en een betere trainer gehaald:

Deschamps 4-3-3

Schurrle83--Neymar94--Messi97

Ozil84----Ramsey86-----Cabaye84

Cissokho79-Badstuber86-Cahill84-Ward79

-------------Weidenfeller81--------------------

Sommige spelers zullen hoger zijn dan wat ze normaal zijn maar dat heeft te maken met dat ik ze dusdanig getrained/gespeeld heb dat ze levels omhoog zijn gegaan, kreeg messi op 95 maar is nu 97 en lvl.39 oid.

Master challenge is al simpel aan het worden, gister finale gespeeld en gewonnen met 9-0...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Op de ps3 had ik dat ook maar op de ps4 geen last van en heb alle Premier League teams ingeladen met correcte emblemen, shirts etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:44:
Zo, had ongeveer 90k gp en 1200 munten dus ff met nieuwe waarnemers m'n team aangesterkt en een betere trainer gehaald:

Deschamps 4-3-3

Schurrle83--Neymar94--Messi97

Ozil84----Ramsey86-----Cabaye84

Cissokho79-Badstuber86-Cahill84-Ward79

-------------Weidenfeller81--------------------

Sommige spelers zullen hoger zijn dan wat ze normaal zijn maar dat heeft te maken met dat ik ze dusdanig getrained/gespeeld heb dat ze levels omhoog zijn gegaan, kreeg messi op 95 maar is nu 97 en lvl.39 oid.

Master challenge is al simpel aan het worden, gister finale gespeeld en gewonnen met 9-0...

:-)
Lekker team!
Is Badstuber ook omhoog gegaan? Erg hoge rating anders. Vind sommige ratings sws gek in PES.

Pfjoe, Master challenge finale is zeker hoogste spelniveau? Ik mag nog wel even oefenen, na professioneel gaat het hard achteruit :P
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste