29 oktober, je verzient het niet

Ik snap daar ook echt helemaal niets van. Op de PC kun je via moddingsites allang de juiste transfers-patch downloaden. Dit is gemaakt door fanboys in hun vrije tijd. Hoe moeilijk kan het zijn? Je zet er even 1 mannetje op die er 1, misschien 2 dagen mee bezig is en klaar is kees. Dit slaat toch nergens op
[ Voor 13% gewijzigd door Sjurm op 24-09-2015 16:37 ]
Op pes-patch staat er eentje die ik nu wilde gaan proberen, omdat 29 oktober nog wel ff duurt. Site ligt er bij mij uit helaas.siempievk schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:52:
Is er een PC gebruiker die al een goede patch heeft gevonden? (Bundesliga, juiste BPL en alles transfers)
PESMix patch heette hij geloof ik, van pes-patch dus. Daar zat Bundesliga in met updates en kits van PL e.d. Ik heb de kits van de PL wel goed, via een andere site (zie eerdere post). Ik weet alleen niet hoe het precies zit met die patches en of ze elkaar elke keer overwriten en ik denk dat dat wel het geval is. Dan zou je namelijk geen combi van verschillende patches kunnen hebben.siempievk schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:55:
Pes-patch ligt er bij mij ook uit. De patch die ik had gevonden was Super patch, maar volgens mij zit daar geen bundesliga in.
Welke wilde jij proberen?
Verwijderd
Bij het extras menu heb je een training mode, 2 pagina's met oefeningen, al je vragen worden daarin beantwoord!Zhero10 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:23:
Goedemorgen zeg, dat is nog een hele poos.
In de tussentijd inmiddels maar een Master League competitie gestart in Brazilië op de hoogste moeilijkheidsgraad. Als oud FIFA-speler heb ik er vijf gespeeld, en vijf verloren. Ik heb nog wel wat vraagjes voor jullie mbt tot de gameplay als PES-noob :P:
1. Hoe laat je een speler vrijlopen als je in balbezit bent? Bij FIFA ramde ik dan gewoon op L1, maar ik zie hier niks gebeuren.
2. Hoe verdedig je het beste? De counters vliegen me om de oren. Ik heb het meeste balbezit, maar als de computer aan de bal is krijg ik de bal maar niet afgepakt en mijn centrum is vaak gatenkaas.
3. Waar kun je online ergens de trucjes vinden, alleen het schijnschot lukt me nog.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
uhm...
Ik zag op twitter dat Adam Bhatti zei dat er nog naar keepers wordt gekeken, dus hopelijk doen ze er wat aan inderdaad. Vind ze heel wisselvallig trouwens, meestal hebben ze helemaal niks, maar soms zit er een wedstrijd tussen dat ze fantastisch keepen.Smoonshine schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:06:
Wat zijn die keepers om te huilen trouwens zeg. Ze hebben werkelijk helemaal niets. Je kunt net zo goed een extra veldspeler opstellen. Zeker 1 op 1 gaat alles er in bij zowel mij als de cpu tegenstander. Hoop dat ze dit nog wel wat corrigeren. Alleen maar rebound goals is niet leuk, maar dit slaat de andere kant op.
Verder is het echt wel genieten met PES. FIFA voelt misschien wat realistischer, maar PES is gewoon zoveel leuker om te spelen.
Schijnt toch niet waar te zijn[url]http://http://kotaku.com/no-konamis-tokyo-office-isnt-on-fire-1732958993[/url]SemperFidelis schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:54:
Intussen bij Konami:
https://twitter.com/RPGSite/status/647244586037866496
Hopelijk halen ze de 29e uberhaupt
Ik krijg soms de bal er gewoon niet in, zo goed speelt de keeper. Ballen richting kruising worden er nog uitgeranseld dan. Aan de andere kant kan je soms ballen dwars door het midden schieten en lijkt het alsof ze door de keeper heen gaan.Smoonshine schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:06:
Wat zijn die keepers om te huilen trouwens zeg. Ze hebben werkelijk helemaal niets. Je kunt net zo goed een extra veldspeler opstellen. Zeker 1 op 1 gaat alles er in bij zowel mij als de cpu tegenstander. Hoop dat ze dit nog wel wat corrigeren. Alleen maar rebound goals is niet leuk, maar dit slaat de andere kant op.
Verder is het echt wel genieten met PES. FIFA voelt misschien wat realistischer, maar PES is gewoon zoveel leuker om te spelen.
Dat laatste is echt niet waar, als ik het pookje maximaal uitwijk gaat de bal over of naast.Guids schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 01:57:
Bij pes, advanced setting, komen de hoeken van het doel overeen met het pookje. Dus wanneer je een bal laag wilt plaatsen moet je 180 graden omkeren. Er zit ook geen finesse meer in hoe dicht je naast de paal kan richten. Immers, maximale uitwijking resulteert altijd in onderkant lat of binnenkant paal.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Heb jij die goed gekregen ? Bij mij lukt het maar niet, krijg geen correcte kits, etc..siempievk schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:18:
Deze patch lijkt te werken.
- Correct Summers Transfres ( 90% )
- Correct Premier League Teams ( Players , Kits , Logos , Names .. )
- Correct Skybet League Teams ( Players , Kits , Logos , Names .. )
- Correct Ligue NOS Teams ( Players , Kits , Logos , Names .. )
- Correct Bundesliga Teams ( Players , Kits , Logos , Names .. )
- Correct Liga BBVA - Ligue 1 - Ligue 2 - Serie A - Serie B
- Add New HD Pitch By Estarlen Silva
- Correct Algeria National Team
- Add Some Borussia Dortmund Faces & other Few Faces
Ja niet alleen in de 16 maar overal op het veld eigenlijk. Nemen de bal eigenlijk altijd in eerste instantie aan..Framoes schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:55:
Ik heb best vaak dat mijn spelers bij een losse bal in mijn 16 traag of niet reageren ondanks herhaaldelijk vierkantje drukken ('clear' ball), waardoor tegenstanders nogal makkelijk scoren. Dit is al jaren een puntje van ergernis, omdat je zo veel doelpunten tegen krijgt die onnodig zijn en waar je niks aan kan doen.
Iemand anders hier ook last van of doe ik gewoon iets verkeerd?
Gebruik deze ook sinds een week. niet alles uitgebreid gecheckt maar eerste indruk was wel redelijk.siempievk schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:18:
Deze patch lijkt te werken.
- Correct Summers Transfres ( 90% )
- Correct Premier League Teams ( Players , Kits , Logos , Names .. )
- Correct Skybet League Teams ( Players , Kits , Logos , Names .. )
- Correct Ligue NOS Teams ( Players , Kits , Logos , Names .. )
- Correct Bundesliga Teams ( Players , Kits , Logos , Names .. )
- Correct Liga BBVA - Ligue 1 - Ligue 2 - Serie A - Serie B
- Add New HD Pitch By Estarlen Silva
- Correct Algeria National Team
- Add Some Borussia Dortmund Faces & other Few Faces
[ Voor 14% gewijzigd door Tahref op 25-09-2015 22:45 ]
Geen idee of het net zo lekker speelt als op PS4/Xbox, ik speel al jaren alleen op PC. Vorig jaar speelde het al verschrikkelijk goed, nu voelt het voor mij nog beter aan. Ik speel met een Logitech Wireless Gamepad F710.jaihel schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:24:
Voor de PC spelers onder ons. Speelt het net zo lekker als op de PS4/XboxOne? Kan je goed online spelen? En ook niet onbelangrijk, welke controller gebruiken jullie om te spelen op de PC?
Nu ga ik vast een vraag stellen die overal terug te vinden is, maar ik kom er toch niet uit. Ik heb een PS4 versie, en ik geloof best dat die minder modbaar is dan de PC versie, maar als ik op pes-patch kijk zie ik bij bijvoorbeeld PES2015 geen console patch files. Ik zie wel een paar andere sites met files langskomen die schijnbaar werken op een PS4. Die patch files zijn dus niet onderling compatibel? PC lijkt inmiddels behoorlijk goed gepatched te zijn al, maar kan voor de PS4 eigenlijk nog niks vinden en snap als nieuweling bij PES ook niet helemaal wat nou het systeem is.
Welles
Op youtube staan wel tutorials hoe je e.e.a. kunt importeren, niet heel erg moeilijk.Roytoch schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:09:
[...]
Nu ga ik vast een vraag stellen die overal terug te vinden is, maar ik kom er toch niet uit. Ik heb een PS4 versie, en ik geloof best dat die minder modbaar is dan de PC versie, maar als ik op pes-patch kijk zie ik bij bijvoorbeeld PES2015 geen console patch files. Ik zie wel een paar andere sites met files langskomen die schijnbaar werken op een PS4. Die patch files zijn dus niet onderling compatibel? PC lijkt inmiddels behoorlijk goed gepatched te zijn al, maar kan voor de PS4 eigenlijk nog niks vinden en snap als nieuweling bij PES ook niet helemaal wat nou het systeem is.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik heb de PC versie en de Xbone demo, en ze spelen precies hetzelfde. Ik gebruik een PS4 en Xbox 360 controller.jaihel schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:24:
Voor de PC spelers onder ons. Speelt het net zo lekker als op de PS4/XboxOne? Kan je goed online spelen? En ook niet onbelangrijk, welke controller gebruiken jullie om te spelen op de PC?
PES-patch richt zich voornamelijk op de PC versies. Voor console kan je beter naar andere sites denk ik. Maar het is niet onderling compitabel nee. Op de PS4 moet je de namen zelf veranderen als ik het goed begrijp, je kan wel emblemen en shirts importeren.Roytoch schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:09:
[...]
Steam/XBL: Avioto
Bij mij is hij ook na wat moeite geïnstalleerd. Ook heb ik fix V1.2 erbij. De meeste spelers zitten nu wel bij de correcte teams in de PL. In de Eredivisie zijn er wel nieuwe spelers, maar veel uitgaande spelers zitten nog wel bij de clubs.Tahref schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:40:
[...]
Gebruik deze ook sinds een week. niet alles uitgebreid gecheckt maar eerste indruk was wel redelijk.
Had wel wat moeite met installeren. Uiteindelijk vanuit de C:\Program Files (x86)\Pro Evolution Soccer 2016 map heb ik alleen de download map naar de goede map gekopieerd. (alles kopieren gaf bij mij fout meldingen) Daarnaast natuurlijk nog de bestanden van ''Patch Fix V1.1'' verplaatst.
@Magikdekay de installatie van de patch is niet volbracht totdat je zelf handmatig de goede bestanden in de goede mapjes stopt. De installatie bestaat uit 2 delen waarbij de setup bestandje alles plaats in C:\Program Files (x86)\Pro Evolution Soccer 2016 vervolgens moet je bestanden verplaatsen naar C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Pro Evolution Soccer 2016
Welles
Welles
Verwijderd
Naast of over schieten lukt eigenlijk alleen als je hoog schiet, als je op onderhoek richt gaat hij eigenlijk altijd tussen de palen. En online betekent dat dus vaak een doelpunt. Je kan wellicht wel naast schieten, maar te laag kan niet.On_E schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:07:
[...]
Dat laatste is echt niet waar, als ik het pookje maximaal uitwijk gaat de bal over of naast.
Zelf vind ik het trouwens prima werken dat advanced shooting, leuker dan basic (want dan vliegt alles de kruising in) en toch nog wat makkelijker dan volledig manual.
PSN: Mondaatje
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik heb alle PC versies vanaf 2005 gehad.Mosin schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:36:
Hoe bevalt het spel onder de PC gebruikers ten opzichte van PES 2015?
Ik heb geen beeld van het spel, dus misschien kan iemand wat handige dingetjes vertellen, zoals dingen die vooral beter zijn uitgewerkt.
delete account
Goed om te weten dat het spel flink vooruit is gegaan. Ik kon er door de reviews van Tweakers zelf niks van maken, Ze zeggen: ''FIFA is een stuk realistischer, terwijl PES gewoon de betere game is'' ofzo iets.denPes schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:30:
[...]
Ik heb alle PC versies vanaf 2005 gehad.
Ik vind PES 2016 persoonlijk grafisch beter, en vloeiender lopen dan 2015. De entrance scenes ziten er nu ook tussen. En de algehele ambiance is en pak verbeterd. De nieuwe commentator is beetje overdreven, maar deed me wel denken aan Konami International superstar soccer.
Qua gameplay is het nieuwe collision systeem een verbetering, maar dit nieuwe systeem heeft het foul detection systeem een beetje verkloot. M.a.w. de scheids detecteert nauwelijks fouls. Online lijkt hetdaardoor soms rugby.
Het is wel even wennen na pes 2015 om beetje fatsoenlijk te kunnen spelen. Ik speel passsing en schieten volledig manueel. Bij PES 2015 had ik zo een 30 uur nodig om volledig het idee te hebben dat ik op volledig automatische piloot de controls perfect kon bedienen, en zelfs met PSV hoog gekwalificeerde spelers met real madrid kon verslaan. Bij PES 2016 kost het me iets meer tijd (k zit momenteel op 29 uur speeltijd, en k heb nog iets nodig). Maar ik speel graag volledig manueel en voetbal-voetbal ipv computer-voetbal.
Er moeten nog een paar dingen verbeterd worden: Foul detection systeem en de keepers. En dan is het echt een top game. Hopen dat de patch van volgende maand deze dingen aanpakt.
Al met al dus best wel de moeite waard. Offline tegen CPU vind ik het echt een grote verbetering t.o.v pes 2015. Online is nooit echt super geweest bij pes. En k speel dan ook enkel friendlies.
Mwah, ik was het wel aardig eens dat PES nu eens een hogere score krijgt dan FIFA.Mosin schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:35:
[...]
Een kleine offtopic vraag, maar doet Tweakers het beeld van PES2016 anders neerzetten dan jullie ervaren of denken?
Ik begrijp ook totaal niet dat PES arcade genoemd wordt en Fifa realistisch. Ik kan in Fifa de bal aan een touwtje houden dat is bij PES veel lastiger. Ook vind ik FIFA juist véél sneller.HwKok schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:45:
[...]
Mwah, ik was het wel aardig eens dat PES nu eens een hogere score krijgt dan FIFA.
In het meeste kon ik me wel vinden, alleen niet in het punt dat PES sneller (of te snel) speelt. Ik heb de speelsnelheid op -1 gezet, waardoor het een heel lekker tempo heeft. Daarentegen heb ik een potje FIFA gedaan (demo), maar daarvan vond ik juist dat die heel erg snel en chaotisch speelde.
Het is maar net wat je gewend bent, maar ik zou adviseren de speelsnelheid op -1 te zetten.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Nou dat dacht ik zelf ook wel zo'n beetje. Bij PES is vrijwel alles naar jou smaak in te stellen, dus ik vond het al vrij apart dat het zo neergezet werd.HwKok schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:45:
[...]
Mwah, ik was het wel aardig eens dat PES nu eens een hogere score krijgt dan FIFA.
In het meeste kon ik me wel vinden, alleen niet in het punt dat PES sneller (of te snel) speelt. Ik heb de speelsnelheid op -1 gezet, waardoor het een heel lekker tempo heeft. Daarentegen heb ik een potje FIFA gedaan (demo), maar daarvan vond ik juist dat die heel erg snel en chaotisch speelde.
Het is maar net wat je gewend bent, maar ik zou adviseren de speelsnelheid op -1 te zetten.
En dat liet me ook zo nadenken. Juist FIFA is het spel waarbij je kunt rushen en dat lukt me nog altijd..Christiano007 schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:05:
[...]
Ik begrijp ook totaal niet dat PES arcade genoemd wordt en Fifa realistisch. Ik kan in Fifa de bal aan een touwtje houden dat is bij PES veel lastiger. Ook vind ik FIFA juist véél sneller.
Nope, ik heb het in het verleden ooit eens geprobeerd, maar vond de gameplay niet leuk. Ik vond het principe van het "levelen" van je karakter wel leuk, maar speel toch veel liever wedstrijden met een heel team.
PSN ID: robhoeben
Daar begin ik pas aan als ML gaat vervelen. Erger me vaak te veel aan teamgenoten die de AI matig bestuurt.
Prachtig die gezichten, veel beter dan bij FIFA.Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:14:
De "Classic":
[video]
Prachtig gemaakt en vooral genieten.
En ze kijken ook alsof ze wat gebruikt hebbend0s schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:17:
[...]
Prachtig die gezichten, veel beter dan bij FIFA.
Jammer dat de spelers als vissen naar voedsel zitten te happen, die animaties zijn echt lelijk.
Herken het irriteren aan de AI. Ik heb nu al wel het idee dat ten opzichte van PES 2015 het een stuk is verbeterd. De AI is een stuk slimmer geworden, speelt toch weer leuker.Framoes schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:42:
[...]
Daar begin ik pas aan als ML gaat vervelen. Erger me vaak te veel aan teamgenoten die de AI matig bestuurt.
Ik speel de PS3 versie. Vergelijken met de PS4 of Xbox kan ik niet. Maar ik vind de gameplay top hoor.Joel22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:19:
Zijn hier PES fans die de xbox360/ps3 versie spelen. Graphics boeien mij niet, maar als de gameplay minder is ga ik hem niet aanschaffen. Heb zelf een xbox 360.
Zover ik weet nog niet. Ik hoor het graag als ik ongelijk heb.EvertonPride schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:18:
Is er al een OF voor de PS3?
Ik krijg melding : Video is privé.sturtiebe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:04:
Ik kan met me frustratie geen blijf de keeper zijn zo zwak in deze gameals ze dit kunnen fixen is het een topspel maar nu laten ze echt te veel binnen.
Zie dit : YouTube: YouTube
Verwijderd
Verwijderd
Veel doelpunten maar de keepers maken geen blunders of laten 100% houdbare ballen door vind ik. Denk dat het aantal doelpunten eerder te wijten valt aan het positiespel van de veldspelers.sturtiebe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:04:
Ik kan met me frustratie geen blijf de keeper zijn zo zwak in deze gameals ze dit kunnen fixen is het een topspel maar nu laten ze echt te veel binnen.
Update betreft toch alleen spelerstransfers? Dat zou geen invloed op teamzaken moeten hebben dan.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:44:
Weten jullie of de wijzigingen die je nu aanbrengt in PES (teamnamen, tenues etc.) behouden blijven na de Data Pack update van volgende maand of wordt alles teruggezet?
Verwijderd
Zitten geloof ik ook een aantal nieuwe teams en wat nieuwe items (schoenen, ballen) bij.mefjoew schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:10:
[...]
Update betreft toch alleen spelerstransfers? Dat zou geen invloed op teamzaken moeten hebben dan.
Nou, vaak toch wel hoor. Ik kan met twee man een man in de 16 dekken die met zijn rug naar de goal toe staat. Hij draait een beetje, schiet een zwak balletje, maar nee hoor, de keeper heeft hem niet. Ballen binnen de 16 zijn nog bijna altijd een goal. Anders is het wel net als in de video een reboundgoal, de keeper tikt hem vaak precies in de voeten van een tegenstander.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:56:
[...]
Veel doelpunten maar de keepers maken geen blunders of laten 100% houdbare ballen door vind ik. Denk dat het aantal doelpunten eerder te wijten valt aan het positiespel van de veldspelers.
Je kan toch ook eerst de demo downloaden en uitproberen?robhoeben schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:20:
Superdan kan ik voor minder dan 40 euro weer een jaar vermaken
Waar kan ik deze instellingen doen? En welke waarden zijn het best voor een optimale spelervaring naar jullie mening?EvertonPride schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:21:
Ik heb nu de passondersteuning uitgezet en het soort schot & soort steekpass op geavanceerd gezet en het speelt nog veel vrijer en fijner! Wel schiet ik bijna al mijn schoten op de lat en soms paal. Dit is geloof ik omdat het schot standaard hoog staat? Hoe schiet ik laag?
Verwijderd
Eigenlijk is het richten hetzelfde als met penalty's. Laag schieten doe je dus door van goal af te richten. Als je hoog wilt schieten moet je hem niet helemaal naar links/rechts bewegen, dan gaat hij vaak over.EvertonPride schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:21:
Ik heb nu de passondersteuning uitgezet en het soort schot & soort steekpass op geavanceerd gezet en het speelt nog veel vrijer en fijner! Wel schiet ik bijna al mijn schoten op de lat en soms paal. Dit is geloof ik omdat het schot standaard hoog staat? Hoe schiet ik laag?
Bij het 'select sides' scherm kun je user/controller settings aanpassen.robhoeben schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:22:
[...]
Je kan toch ook eerst de demo downloaden en uitproberen?
[...]
Waar kan ik deze instellingen doen? En welke waarden zijn het best voor een optimale spelervaring naar jullie mening?
Volgens mij is laag schieten zacht indrukken.EvertonPride schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:21:
Niet alle ballen waren echt onhoudbaar inderdaad maar als je even goed kijkt zitten er een paar bij die echt wel buiten het bereik waren. Het ziet er dan vaak een beetje knullig uit hoe de keeper duikt alleen.sturtiebe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:04:
Ik merk vooral dat je, als je laag wilt schieten je inderdaad wel een hoek moet kiezen maar ook vooral niet te hard moet drukken, meestal doe ik dat de eerste 2 of 3 goals om een voorsprong te garanderen maar daarna ga ik lekker proberen ballen de kruising in te jagen wat vaak ook wel lukt, heb echt al paar weergaloze goals gemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:06:
[...]
Eigenlijk is het richten hetzelfde als met penalty's. Laag schieten doe je dus door van goal af te richten. Als je hoog wilt schieten moet je hem niet helemaal naar links/rechts bewegen, dan gaat hij vaak over.
[ Voor 55% gewijzigd door 1nsane op 30-09-2015 09:48 ]
Adjust non olet, plerumque...
[ Voor 8% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-09-2015 09:56 ]
Leuk team! Ik vind het ook wel een leuk systeem zo, met levelen. Op die manier kun je hulptrainers ook echt goed gebruiken op spelers van leel 1.1nsane schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:42:
[...]
Niet alle ballen waren echt onhoudbaar inderdaad maar als je even goed kijkt zitten er een paar bij die echt wel buiten het bereik waren. Het ziet er dan vaak een beetje knullig uit hoe de keeper duikt alleen.
[...]
Ik merk vooral dat je, als je laag wilt schieten je inderdaad wel een hoek moet kiezen maar ook vooral niet te hard moet drukken, meestal doe ik dat de eerste 2 of 3 goals om een voorsprong te garanderen maar daarna ga ik lekker proberen ballen de kruising in te jagen wat vaak ook wel lukt, heb echt al paar weergaloze goals gemaakt.
Inmiddels al aardig wat potjes erop zitten in Myclub en leuk teampje zo:
--Schurrle82---Neymar91--Messi95--
--Ganso78------------------Ramsey84-----
----------Marscherano80--------------------
--Sissokho79-Badstuber84--K.Toure80--RB79(ff naam kwijt)
-----------Bizzarri78----------------------
Marscherano kreeg ik uit een gratis bal en toen ik hem kreeg was ie 78 en Lvl.1 maar inmiddels is ie al op Lvl.14 en 80. Ik heb even opgezocht en zijn top zit volgens mij op 84. Dat vind ik wel een leuke extra dimensie dat spelers echt groeien in je team, dat miste ik wel. Messi en Neymar had ik in het begin al en zijn nu allebij Lvl.34 dacht ik maar ik heb het vermoeden dat vanaf Lvl.30 de overall rating niet meer hoger wordt of klopt dat niet?
De speler die je bestuurt doet in dat geval te pas en te onpas uit zichzelf slidings.Guids schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:15:
Wat is auto sliding?
Dat heb ik nog niet geprobeerd, overigens moet ik zeggen dat de scheidsrechter een stuk minder kinderachtig is ten opzichte van PES15, natuurlijk kan je best eens geel of rood pakken maar de scheids laat veel meer doorspelen, geeft vaker een waarschuwing ipv gelijk geel maar dat komt volgens mij ook omdat de fysieke duels een stuk beter in elkaar zitten en uitgewerkt zijn waardoor je ook veel minder vaak hebt dat je een tackle inzet die achteraf lomper bleek dan je wilde. Zit meer controle in.Frederik82 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:25:
[...]
De speler die je bestuurt doet in dat geval te pas en te onpas uit zichzelf slidings.
Ik raad je aan om dit uit te zetten!
Inderdaad uitzetten! Thanks.Frederik82 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:25:
[...]
De speler die je bestuurt doet in dat geval te pas en te onpas uit zichzelf slidings.
Ik raad je aan om dit uit te zetten!
Offline toernooi toch? Benieuwd wanneer die online cups, competenties + speciale zaakwaarnemers eindelijk komen...1nsane schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:37:
Gisteren trouwens een tournooitje gespeeld in Myclub en in de 1e wedstrijd kreeg Neymar een doodschop en raakte geblesseerd maar toen kon ik hem gelijk de rest van het tournooi niet meer gebruiken
Dat zijn speciale ballen toch, met soort van team of the week ofzo? Daar wacht ik ook nog maar even op met mn GP en munten.Monda schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:38:
[...]
Offline toernooi toch? Benieuwd wanneer die online cups, competenties + speciale zaakwaarnemers eindelijk komen...
Ja klopt, 1e wedstrijd was op gemiddeld maar de tegenstander liep maar te schoppen toen ik voor stond met dat tot gevolg, nog niet eerder meegemaakt in elk geval!Monda schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:38:
[...]
Offline toernooi toch? Benieuwd wanneer die online cups, competenties + speciale zaakwaarnemers eindelijk komen...
waar heb je dat dan gelezen?Sjurm schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:51:
[...]
Dat zijn speciale ballen toch, met soort van team of the week ofzo? Daar wacht ik ook nog maar even op met mn GP en munten.
Dat komt op 1 oktober, morgen dus, als ik het goed begrepen heb.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq