[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:47 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:47 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Daar komt redelijk veel over naar voren in de WWDC videos, hierin wordt verteld dat auto layout genoeg is om het te laten werken, maar je moet ook meer rekening houden met het gebruik van RAM en CPU omdat dit nu gedeeld moet worden met een andere applicatie.JJ93 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:42:
Weet iemand waar je als developer voor moet zorgen om te zorgen dat je app op iOS9 werkt i.c.m. SplitView? Ik neem aan dat dit automatisch goed gaat als je AutoLayout op de juiste manier geïmplementeerd hebt? Weet iemand meer?
Family Guy?CRXDelSol schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:06:
Weet iemand hier of Family Guy werkt op beta 2? Aangezien deze stuk is op iOS 9 beta 1 ..
Even getest maar die crasht op beta 2 gelijk.CRXDelSol schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:06:
Weet iemand hier of Family Guy werkt op beta 2? Aangezien deze stuk is op iOS 9 beta 1 ..
Ik kan beide gewoon gebruiken.Maxow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:55:
Hmm, kunnen jullie op beta2 gewoon iMessages gebruiken en FaceTime? Ik heb hier namelijk problemen bij het aanmelden.
Thanks voor het checken! Hele middag verwoede pogingen gedaan om het te fixxen, initieel zonder succes maar pas toen ik de telefoon aan m'n MacBook hing, ging het activeren ineens goed.
In principe niet, als 'Siri Suggestions' aan staat onder Settings -> General -> Search hoort hier meer te staan dan alleen een search-ding.Tha BasZ schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 02:18:
Misschien een rare vraag maar ben nu weer terug bij de tweede beta van iOS 9.
Als ik helemaal naar links scroll zou ik volgens mij iets meer moeten krijgen dan alleen een search-ding?
(Die ik ook krijg als ik ergens naar beneden swipe).
Mis ik iets of moet ik ergens wat aanzetten?
[ Voor 121% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:47 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Saven op 27-06-2015 18:57 ]
Heb je toevallig een iPhone 6 of 6 Plus? De App is namelijk nog niet geupdate voor de nieuwe schermresolutie.Saven schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 18:53:
Waar ik me aan erger is dat sommige apps een beetje opgeblazen worden, waaronder de rabobank app en de moneybird app. Lijkt wel alsof de instellingen zeggen dat hij de weergavezoom op "ingezoomd" moet zetten. Font size en weergavezoom staan echter op standaard.
Toch krijg ik dit:
[afbeelding]
klikbaar, je ziet ook gewoon in de screenshot dat de bovenste balk en alle tekst een beetje blurry is
Iemand enig idee hoe ik dit weer goed zet?Heb tekstgroottes al proberen aan te passen (voor apps die dynamische font size ondersteunnen) maar dat had allemaal geen effect. Als de app opstart zie ik de eerste halve seconde wel alles scherp, daarna wordt het dus 'opgeblazen'
hmm iphone 6 iddDwightKSchrute schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:27:
[...]
Heb je toevallig een iPhone 6 of 6 Plus? De App is namelijk nog niet geupdate voor de nieuwe schermresolutie.
Zou je denken? Zit de 8.4 player niet al in Beta 2 dan?Xmoo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:08:
Morgen beta 3 met Apple Music.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja morgen komt er een nieuwe beta met apple music. Heeft eddy cue via twitter gemeld. Weet niet of er meer veranderd is dan dat.Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:12:
[...]
Zou je denken? Zit de 8.4 player niet al in Beta 2 dan?
[ Voor 20% gewijzigd door PBP op 29-06-2015 23:24 ]
Thx, helaas heb ik zelf geen iPad Air 2 om dit te testen i.c.m. iOS9. Zal eens verder opzoeken wat er mogelijk is qua tooling. Met mijn auto layout zit het verder goed, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het dan meteen werkt.Jeroen Sack schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:42:
[...]
Daar komt redelijk veel over naar voren in de WWDC videos, hierin wordt verteld dat auto layout genoeg is om het te laten werken, maar je moet ook meer rekening houden met het gebruik van RAM en CPU omdat dit nu gedeeld moet worden met een andere applicatie.
Momenteer wordt er gezegd dat de nieuwe build begin volgende week komt, inclusief Apple Music: [url href=http://www.macrumors.com/2015/07/01/ios-9-beta-apple-music-cue/]klik[/url]PBP schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:18:
[...]
Ja morgen komt er een nieuwe beta met apple music. Heeft eddy cue via twitter gemeld. Weet niet of er meer veranderd is dan dat.
Edit: zie dat hij gezegd heeft dat er een nieuwe seed voor ios9 komt voor ondersteuning van apple music. Alleen dat kan dus ook volgende week pas komen
I do what I like to do.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ook hier het geval inderdaad.McGreenNL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:46:
Ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben, maar elke keer als ik de Rabo Bankieren App open moet ik mijn toestel weer registreren. Erg vervelend
nog niet 100% ontdekt waar dit door veroorzaakt werd, maar zou het kunnen dat dit gelinkt is aan niet geheel legaal verworven muziek?boosterbosch schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:04:
Waar ik voorheen problemen had dat er vreemde email adressen op popte en vroegen voor apple ID paswoorden en meerdere mensen me hier vertelde dat dit door oude jailbreaks kon komen, heb ik een clean install van 8.3 gedaan (geen restore, toestel als nieuw toestel geconfigureerd) en nu geupdate naar iOS 9 beta 2 en ik krijg dezelfde pop ups weeral
Dat valt toch wel mee, hij is nog maar net uit die beta? Hij komt nooit in de ochtend, maar altijd in de avond.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je dient wel gebruik te maken van Size Classes, puur AutoLayout is niet voldoende. Door Size Classes weet iOS namelijk hoe dat ie de app in andere formaten dan full screen moet indelen.JJ93 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:18:
[...]
Thx, helaas heb ik zelf geen iPad Air 2 om dit te testen i.c.m. iOS9. Zal eens verder opzoeken wat er mogelijk is qua tooling. Met mijn auto layout zit het verder goed, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het dan meteen werkt.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik wil dat Apple Music proberen.carpebios schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:02:
[...]
Dat valt toch wel mee, hij is nog maar net uit die beta? Hij komt nooit in de ochtend, maar altijd in de avond.
Heb je errors met je applicatie?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is niks nieuws. De Rabobank app loopt altijd al achter. De app moet inderdaad nog altijd geüpdate worden voor de resoluties van de iPhone 6 en iPhone 6 Plus. In principe is dit niet meer werk dan het toevoegen van een LaunchImage met de juiste resolutie en klaar... Snap niet waarom het zo lang moet duren. Denk dat ik daarom ook maar overstap naar ING, die gaan tenminste met de tijd mee.Saven schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:16:
[...]
hmm iphone 6 iddwel krom op zich, gaat wel om de rabobank app, en de iphone 6 is al bijna een jaar uit
Ah top, thanx iig voor de bevestigingRickth64 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:15:
[...]
Dat is niks nieuws. De Rabobank app loopt altijd al achter. De app moet inderdaad nog altijd geüpdate worden voor de resoluties van de iPhone 6 en iPhone 6 Plus. In principe is dit niet meer werk dan het toevoegen van een LaunchImage met de juiste resolutie en klaar... Snap niet waarom het zo lang moet duren. Denk dat ik daarom ook maar overstap naar ING, die gaan tenminste met de tijd mee.
Maar goed, het ligt dus niet aan iOS 9.. iOS 8 heeft dit ook.
Beta's komen meestal uit op maandag. Dus grote kans dat het rond 19:00 online komtDonstil schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:50:
Ik ben benieuwd of de update nou vandaag of morgen komt.
Afgelopen week had Apple het over "early" next-week maar ja als dat net zo early is als "Early 2015" voor de watch, dan kan het nog wel tot vrijdag duren ben ik bang.
Maar Beta 2 kwam op Dinsdag (Net zoals veel bèta's in de ios 8.0 tijd)Dennischo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:53:
[...]
Beta's komen meestal uit op maandag. Dus grote kans dat het rond 19:00 online komt
Ik houd Apple's release maar aanPeabz21 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:55:
Twee weken terug was het op dinsdag rond 19u. Ik houdt dus gewoon morgen aan.
Ze hebben geen harde datum gegeven toch?
Idd alleen gezegd dat de beta volgende week komt.
Ja zonde. Zeker omdat Apple afgelopen week sprak over "Early next week".B2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:12:
En vandaag ook niet denk ik, meestal zijn ze er rond een uur of 7
Ik zie hem nog niet. Of is er geen ota update?Untouchablezz20 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:07:
Beta 3 is available.
Ooh zo. Dan ga ik hem vanavond even van het developer portaal trekken.Untouchablezz20 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:37:
Nee, OTA lijkt vertraagd inderdaad.
Druipt nu binnen lees ik. Staat als tip; If you're not seeing the OTA, switch to cellular then check. Then back to wi-fi to download.Donstil schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:39:
[...]
Ooh zo. Dan ga ik hem vanavond even van het developer portaal trekken.
[ Voor 42% gewijzigd door Untouchablezz20 op 08-07-2015 19:41 ]
Thnx maar Ik bleek het Watch OS 2.0 profiel ook op mijn iPhone te hebben.Untouchablezz20 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:39:
[...]
Druipt nu binnen lees ik. Staat als tip; If you're not seeing the OTA, switch to cellular then check. Then back to wi-fi to download.
Ookal zouden er 35 bèta's komen, dan nog hoeft Plex niet te werken. Plex moet de app aanpassen. Dus zolang je geen update van Plex ziet, dikke kans dat ie t niet doet, ook niet ik DP4 straks. Ik heb hetzelfde met Family Guy.Xmoo schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:47:
Plex werkt nog steeds nietHoopte dat beta 3 dit zou oplossen.
Dit wilde ik idd ook nog melden.Dennisweb schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 01:29:
Even een waarschuwing: de app van ABN AMRO is dood op beta 3.
[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 09-07-2015 21:04 ]
NRG
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Het is een bèta.TerrorSource schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:16:
Is de beta 3 al goed genoeg om je dagelijkse iphone mee te upgraden?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
i know, maar in verhouding met b1 en b2 lijkt alles al een stuk stabieler te zijn zover ik lees op internet..
Ja hoor geen enkel probleem.TerrorSource schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:16:
Is de beta 3 al goed genoeg om je dagelijkse iphone mee te upgraden?
Ongetwijfeld. Maar als jij wilt spelen, zou ik dat op een andere device doen.TerrorSource schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:19:
[...]
i know, maar in verhouding met b1 en b2 lijkt alles al een stuk stabieler te zijn zover ik lees op internet..
Waarom dan? Ding is prima stabiel voor het dagelijkse werk.THE_BASE schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:20:
[...]
Ongetwijfeld. Maar als jij wilt spelen, zou ik dat op een andere device doen.
This version of iOS is intended only for installation on development devices registered with the Apple Developer Program. Attempting to install this version of iOS in an unauthorized manner could put your device in an unusable state, which could necessitate an out of warranty repair.Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:21:
[...]
Waarom dan? Ding is prima stabiel voor het dagelijkse werk.
I do what I like to do.
Unusable state? Altijd weer te restoren naar de dan geldende normale release, nu iOS 8.4 dusBartjuuhn schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:24:
[...]
This version of iOS is intended only for installation on development devices registered with the Apple Developer Program. Attempting to install this version of iOS in an unauthorized manner could put your device in an unusable state, which could necessitate an out of warranty repair.
Wel eens in Amerika geweest? Daar hangt het vol met waarschuwingen. Moet je absoluut niet allemaal letterlijk nemen.Bartjuuhn schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:24:
[...]
This version of iOS is intended only for installation on development devices registered with the Apple Developer Program. Attempting to install this version of iOS in an unauthorized manner could put your device in an unusable state, which could necessitate an out of warranty repair.
NRG
En ik heb nog never nooit een ervaring met battery drains.. Ik ben benieuwd of ik dit nu eindelijk een keer mag meemakenTHE_BASE schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:16:
Vooralsnog geen goede ervaringen met beta's wat betreft accu-duur, dus ik wacht nog even. Benieuwd naar de reacties!
[ Voor 4% gewijzigd door GerardVanAfoort op 09-07-2015 22:47 ]
NRG
Neen. Maar een beta is niet bedoeld om op een dagelijkse iPhone te draaien. Het kan zijn dat de beta zonder problemen draait, maar het wordt gewoon niet aangeraden.Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:40:
[...]
Wel eens in Amerika geweest? Daar hangt het vol met waarschuwingen. Moet je absoluut niet allemaal letterlijk nemen.
I do what I like to do.
Verwijderd
Accuduur is vrij goed met beta 3. Volgens de battery stats heb ik de telefoon 1 uur en 29 minuten gebruikt en 9 uur standby gehad vandaag. Er is nu nog 87% over.GerardVanAfoort schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:46:
[...]
En ik heb nog never nooit een ervaring met battery drains.. Ik ben benieuwd of ik dit nu eindelijk een keer mag meemakenMijn new iPad heb ik sinds iOS 5.1.x
[ Voor 24% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-07-2015 00:03 ]
NRG
[ Voor 8% gewijzigd door PGB83 op 10-07-2015 07:53 ]
Dat is een goed vooruitzichtVerwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:08:
[...]
Accuduur is vrij goed met beta 3. Volgens de battery stats heb ik de telefoon 1 uur en 29 minuten gebruikt en 9 uur standby gehad vandaag. Er is nu nog 87% over.
Het zal wel niet helemaal linear lopen, maar omgerekend zou ik de telefoon dus ongeveer 12 uur kunnen gebruiken.
De beste .. Accu van je telefoon staat rechts bovenin vanaf het moment dat je m wakker maakt (hoef je niet voor te slider) en van je Watch kan je toch gewoon op de watch zien die je om hebt :-P.Msi92 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 01:30:
Toch maar iOS9 Beta geïnstalleerd, dit is voor mij veruit de beste feature
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 10-07-2015 09:41 ]
Die werken al sinds de eerste beta, dus ik ga er wel vanuit dat ze in de Public beta wel werken. Op beta 3 voor ontwikkelaars werken ze beide nog wel.SidewalkSuper schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:09:
Fijn om een lijstje te beginnen voor apps die wel goed werken!
Werken Buienalarm en Rabobank?
Nog een reden om niet die bank te nemenSidewalkSuper schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:46:
ABN AMRO app deed het op Beta 1 en Beta 2 ook, nu niet meer. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq