Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:15
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Doet die batterijbesparingsmodus het nu ook toevallig?

toch maar weer beta gaan draaien als ik dat zo hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:16
Bovengenoemd probleem met de error lijkt te wijden geweest te zijn aan m'n batterij: die was te leeg. Toen ik het op 76% probeerde werkte het wel. Kan ook toeval zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Iemand ook slechte ervaringen met de zoekfunctie binnen de mailapp? Hij vind bij mij echt niets meer als ik zoek op sleutelwoorden. Het handige was juist altijd dat als ik bijvoorneeld zocht naar bol.com ik alles zag van Bol.com en alles met de tekst Bol.com erin. Nu blijft alles leeg en ik krijg het niet opgelost.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Gebruik 1 uur 9 min.
Stand-by 3 uur 28 min
90%

Ik speel overigens geen games, wel WhatsApp, Safari & Mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
Waar ik voorheen problemen had dat er vreemde email adressen op popte en vroegen voor apple ID paswoorden en meerdere mensen me hier vertelde dat dit door oude jailbreaks kon komen, heb ik een clean install van 8.3 gedaan (geen restore, toestel als nieuw toestel geconfigureerd) en nu geupdate naar iOS 9 beta 2 en ik krijg dezelfde pop ups weeral :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
Weet iemand hier of Family Guy werkt op beta 2? Aangezien deze stuk is op iOS 9 beta 1 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:24
Hier ook positieve ervaringen met beta 2. Weinig tot geen crashes meer, batterijverbruik is beter en het geheel voelt soepeler aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 17:51
JJ93 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:42:
Weet iemand waar je als developer voor moet zorgen om te zorgen dat je app op iOS9 werkt i.c.m. SplitView? Ik neem aan dat dit automatisch goed gaat als je AutoLayout op de juiste manier geïmplementeerd hebt? Weet iemand meer?
Daar komt redelijk veel over naar voren in de WWDC videos, hierin wordt verteld dat auto layout genoeg is om het te laten werken, maar je moet ook meer rekening houden met het gebruik van RAM en CPU omdat dit nu gedeeld moet worden met een andere applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:32
CRXDelSol schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:06:
Weet iemand hier of Family Guy werkt op beta 2? Aangezien deze stuk is op iOS 9 beta 1 ..
Family Guy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

Hmm, kunnen jullie op beta2 gewoon iMessages gebruiken en FaceTime? Ik heb hier namelijk problemen bij het aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 21:37
CRXDelSol schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:06:
Even getest maar die crasht op beta 2 gelijk.

Verder kan ik nergens video afspelen (niet in Safari maar ook niet in apps als Facebook/YouTube bijvoorbeeld), blijft gewoon laden.

Daarnaast werkt FaceTime maar half, blijft staan op Connecting..., terwijl je al wel audio hoort. Dit op een iPhone 6 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 22:23
Op mijn iPad Air 2 draait de tweede beta echt goed. De batterij gaat nu ook een stuk langer mee, heb geen problemen ondervonden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
Maxow schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:55:
Hmm, kunnen jullie op beta2 gewoon iMessages gebruiken en FaceTime? Ik heb hier namelijk problemen bij het aanmelden.
Ik kan beide gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Xmoo schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:20:
[...]

Ik kan beide gewoon gebruiken.
Thanks voor het checken! Hele middag verwoede pogingen gedaan om het te fixxen, initieel zonder succes maar pas toen ik de telefoon aan m'n MacBook hing, ging het activeren ineens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Misschien een rare vraag maar ben nu weer terug bij de tweede beta van iOS 9.
Als ik helemaal naar links scroll zou ik volgens mij iets meer moeten krijgen dan alleen een search-ding?
(Die ik ook krijg als ik ergens naar beneden swipe).

Mis ik iets of moet ik ergens wat aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 21:37
Tha BasZ schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 02:18:
Misschien een rare vraag maar ben nu weer terug bij de tweede beta van iOS 9.
Als ik helemaal naar links scroll zou ik volgens mij iets meer moeten krijgen dan alleen een search-ding?
(Die ik ook krijg als ik ergens naar beneden swipe).

Mis ik iets of moet ik ergens wat aanzetten?
In principe niet, als 'Siri Suggestions' aan staat onder Settings -> General -> Search hoort hier meer te staan dan alleen een search-ding.
Ik merk wel dat dit niet werkt als je Low Power Mode aan hebt staan, wellicht is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja Siri Suggestions staat aan en low power mode staat gewoon uit...
Blijft vreemd want @ eerste beta zag ik wel wat staan...
Geen deal-breaker voor de rest...
Toch maar restore doen even??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 11:10
Dit duurt even. Je krijgt dit niet direct na de update te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik wacht dan nog even... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 21:15
[verwijderd]

[ Voor 121% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Deezer app draaiend?, klapt er bij mij steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Iemand al meer informatie of iCloud Drive nu gewoon standaard geactiveerd staat (of dat alle standaardapps zo'n schuifje krijgen)?

Nogal vreemd dat zo'n belangrijke app niet standaard op het bureaublad staat terwijl dingen zoals Watch en Tips dat wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Waar ik me aan erger is dat sommige apps een beetje opgeblazen worden, waaronder de rabobank app en de moneybird app. Lijkt wel alsof de instellingen zeggen dat hij de weergavezoom op "ingezoomd" moet zetten. Font size en weergavezoom staan echter op standaard.

Toch krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LVz1MiT.png
klikbaar, je ziet ook gewoon in de screenshot dat de bovenste balk en alle tekst een beetje blurry is

Iemand enig idee hoe ik dit weer goed zet? :X Heb tekstgroottes al proberen aan te passen (voor apps die dynamische font size ondersteunnen) maar dat had allemaal geen effect. Als de app opstart zie ik de eerste halve seconde wel alles scherp, daarna wordt het dus 'opgeblazen'

[ Voor 19% gewijzigd door Saven op 27-06-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

De Rabobank app doet dat hier ook, vraag me af of dat überhaupt aan te passen is door een instelling op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:18
Saven schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 18:53:
Waar ik me aan erger is dat sommige apps een beetje opgeblazen worden, waaronder de rabobank app en de moneybird app. Lijkt wel alsof de instellingen zeggen dat hij de weergavezoom op "ingezoomd" moet zetten. Font size en weergavezoom staan echter op standaard.

Toch krijg ik dit:
[afbeelding]
klikbaar, je ziet ook gewoon in de screenshot dat de bovenste balk en alle tekst een beetje blurry is

Iemand enig idee hoe ik dit weer goed zet? :X Heb tekstgroottes al proberen aan te passen (voor apps die dynamische font size ondersteunnen) maar dat had allemaal geen effect. Als de app opstart zie ik de eerste halve seconde wel alles scherp, daarna wordt het dus 'opgeblazen'
Heb je toevallig een iPhone 6 of 6 Plus? De App is namelijk nog niet geupdate voor de nieuwe schermresolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

DwightKSchrute schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:27:
[...]

Heb je toevallig een iPhone 6 of 6 Plus? De App is namelijk nog niet geupdate voor de nieuwe schermresolutie.
hmm iphone 6 idd :P wel krom op zich, gaat wel om de rabobank app, en de iphone 6 is al bijna een jaar uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 10:52
Iemand de ING app met beta 2 geactiveerd gekregen? Heb na het update van beta 1 naar 2 opnieuw moeten activeren alleen de laatste stap lukt niet. Heb nu volgens de ING (website) 4 iPhones die geactiveerd willen worden en 1 iPhone die geactiveerd is en pas gezien is.
Voor de rest werkt beta 2 echt perfect vergeleken met versie 1. iPhone 5s wordt gelukkig niet meer zo enorm heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Had ING al draaiend en werkt met iOS 9 beta 2 ook nog gewoon...
Niet opnieuw geactiveerd of zo dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 10:52
Oke op beta 1 draaide die goed nu bij beta 2 moet ik hem opnieuw activeren en dat wil maar niet lukken, morgen is de ING bellen misschien is het iets bij hun in het systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Morgen beta 3 met Apple Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmoo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:08:
Morgen beta 3 met Apple Music.
Zou je denken? Zit de 8.4 player niet al in Beta 2 dan?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:48

PBP

Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:12:
[...]

Zou je denken? Zit de 8.4 player niet al in Beta 2 dan?
Ja morgen komt er een nieuwe beta met apple music. Heeft eddy cue via twitter gemeld. Weet niet of er meer veranderd is dan dat.

Edit: zie dat hij gezegd heeft dat er een nieuwe seed voor ios9 komt voor ondersteuning van apple music. Alleen dat kan dus ook volgende week pas komen

[ Voor 20% gewijzigd door PBP op 29-06-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:57

JJ93

Error 418

Jeroen Sack schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:42:
[...]

Daar komt redelijk veel over naar voren in de WWDC videos, hierin wordt verteld dat auto layout genoeg is om het te laten werken, maar je moet ook meer rekening houden met het gebruik van RAM en CPU omdat dit nu gedeeld moet worden met een andere applicatie.
Thx, helaas heb ik zelf geen iPad Air 2 om dit te testen i.c.m. iOS9. Zal eens verder opzoeken wat er mogelijk is qua tooling. Met mijn auto layout zit het verder goed, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het dan meteen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuuhn
  • Laatst online: 11-10-2023
PBP schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:18:
[...]

Ja morgen komt er een nieuwe beta met apple music. Heeft eddy cue via twitter gemeld. Weet niet of er meer veranderd is dan dat.

Edit: zie dat hij gezegd heeft dat er een nieuwe seed voor ios9 komt voor ondersteuning van apple music. Alleen dat kan dus ook volgende week pas komen
Momenteer wordt er gezegd dat de nieuwe build begin volgende week komt, inclusief Apple Music: [url href=http://www.macrumors.com/2015/07/01/ios-9-beta-apple-music-cue/]klik[/url]

I do what I like to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:26
Iemand anders ook problemen met het connecten naar WIFI? Krijg de melding terug met onjuist wachtwoord, niet bij 1 AP maar bij alle AP's die ik toevoeg op zowel 2.4 en 5GHZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is het eigenlijk mogelijk om die battery-save modus in te regelen? Bv dat deze aanspringt tijdens de DoNotDisturb-tijden?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McGreenNL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:46:
Ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben, maar elke keer als ik de Rabo Bankieren App open moet ik mijn toestel weer registreren. Erg vervelend
Ook hier het geval inderdaad.

Ook gaat de Youtube app niet helemaal lekker. Bij het naar full screen gaan springt hij weer terug naar een kleinere speler, en moet ik opnieuw op full screen drukken.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:11
boosterbosch schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:04:
Waar ik voorheen problemen had dat er vreemde email adressen op popte en vroegen voor apple ID paswoorden en meerdere mensen me hier vertelde dat dit door oude jailbreaks kon komen, heb ik een clean install van 8.3 gedaan (geen restore, toestel als nieuw toestel geconfigureerd) en nu geupdate naar iOS 9 beta 2 en ik krijg dezelfde pop ups weeral :s
nog niet 100% ontdekt waar dit door veroorzaakt werd, maar zou het kunnen dat dit gelinkt is aan niet geheel legaal verworven muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Nog steeds geen nieuwe beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:46
Xmoo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:00:
Nog steeds geen nieuwe beta :(
Dat valt toch wel mee, hij is nog maar net uit die beta? Hij komt nooit in de ochtend, maar altijd in de avond.
Heb je errors met je applicatie?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nieuwe beta versies komen doorgaans inderdaad rond 19:00 's avonds Nederlandse tijd.
JJ93 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:18:
[...]

Thx, helaas heb ik zelf geen iPad Air 2 om dit te testen i.c.m. iOS9. Zal eens verder opzoeken wat er mogelijk is qua tooling. Met mijn auto layout zit het verder goed, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het dan meteen werkt.
Je dient wel gebruik te maken van Size Classes, puur AutoLayout is niet voldoende. Door Size Classes weet iOS namelijk hoe dat ie de app in andere formaten dan full screen moet indelen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
carpebios schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:02:
[...]

Dat valt toch wel mee, hij is nog maar net uit die beta? Hij komt nooit in de ochtend, maar altijd in de avond.
Heb je errors met je applicatie?
Ik wil dat Apple Music proberen.
Enige applicatie die niet werkt op dit moment is Plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Alleen de radio versie doet het inderdaad. Je kunt het wel met iTunes proberen op je mac.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Saven schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:16:
[...]

hmm iphone 6 idd :P wel krom op zich, gaat wel om de rabobank app, en de iphone 6 is al bijna een jaar uit :X
Dat is niks nieuws. De Rabobank app loopt altijd al achter. De app moet inderdaad nog altijd geüpdate worden voor de resoluties van de iPhone 6 en iPhone 6 Plus. In principe is dit niet meer werk dan het toevoegen van een LaunchImage met de juiste resolutie en klaar... Snap niet waarom het zo lang moet duren. Denk dat ik daarom ook maar overstap naar ING, die gaan tenminste met de tijd mee.

Maar goed, het ligt dus niet aan iOS 9.. iOS 8 heeft dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Rickth64 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:15:
[...]

Dat is niks nieuws. De Rabobank app loopt altijd al achter. De app moet inderdaad nog altijd geüpdate worden voor de resoluties van de iPhone 6 en iPhone 6 Plus. In principe is dit niet meer werk dan het toevoegen van een LaunchImage met de juiste resolutie en klaar... Snap niet waarom het zo lang moet duren. Denk dat ik daarom ook maar overstap naar ING, die gaan tenminste met de tijd mee.

Maar goed, het ligt dus niet aan iOS 9.. iOS 8 heeft dit ook.
Ah top, thanx iig voor de bevestiging :) Beetje lui van ze idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:29
Rabobank heeft ondertussen een update uit, uiteraard nog niet de juiste resolutie. Ik begin hem een beetje te knijpen dat zo'n organisatie niet gewoon een up to date app uitbrengt. Volgens mij interesseert ze het helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of de update nou vandaag of morgen komt.
Afgelopen week had Apple het over "early" next-week maar ja als dat net zo early is als "Early 2015" voor de watch, dan kan het nog wel tot vrijdag duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:50:
Ik ben benieuwd of de update nou vandaag of morgen komt.
Afgelopen week had Apple het over "early" next-week maar ja als dat net zo early is als "Early 2015" voor de watch, dan kan het nog wel tot vrijdag duren ben ik bang.
Beta's komen meestal uit op maandag. Dus grote kans dat het rond 19:00 online komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennischo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:53:
[...]

Beta's komen meestal uit op maandag. Dus grote kans dat het rond 19:00 online komt :)
Maar Beta 2 kwam op Dinsdag (Net zoals veel bèta's in de ios 8.0 tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:29
Twee weken terug was het op dinsdag rond 19u. Ik houdt dus gewoon morgen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Peabz21 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:55:
Twee weken terug was het op dinsdag rond 19u. Ik houdt dus gewoon morgen aan.
Ik houd Apple's release maar aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpebios schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:03:
[...]

Ik houd Apple's release maar aan ;)
Ze hebben geen harde datum gegeven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Donstil schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:11:
[...]

Ze hebben geen harde datum gegeven toch?
Idd alleen gezegd dat de beta volgende week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou niet vandaag dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:48

B2

wa' seggie?

En vandaag ook niet denk ik, meestal zijn ze er rond een uur of 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:12:
En vandaag ook niet denk ik, meestal zijn ze er rond een uur of 7
Ja zonde. Zeker omdat Apple afgelopen week sprak over "Early next week".

Dit is net zo "Early" als "Early 2015" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Beta 3 is available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie hem nog niet. Of is er geen ota update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nee, OTA lijkt vertraagd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh zo. Dan ga ik hem vanavond even van het developer portaal trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Donstil schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:39:
[...]

Ooh zo. Dan ga ik hem vanavond even van het developer portaal trekken.
Druipt nu binnen lees ik. Staat als tip; If you're not seeing the OTA, switch to cellular then check. Then back to wi-fi to download.

[ Voor 42% gewijzigd door Untouchablezz20 op 08-07-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09
Iemand al release notes voor de nieuwe beta?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:39:
[...]

Druipt nu binnen lees ik. Staat als tip; If you're not seeing the OTA, switch to cellular then check. Then back to wi-fi to download.
Thnx maar Ik bleek het Watch OS 2.0 profiel ook op mijn iPhone te hebben.
Dat hebben er wel meer, als je die verwijderd komt de beta ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Plex werkt nog steeds niet :( Hoopte dat beta 3 dit zou oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Xmoo schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:47:
Plex werkt nog steeds niet :( Hoopte dat beta 3 dit zou oplossen.
Ookal zouden er 35 bèta's komen, dan nog hoeft Plex niet te werken. Plex moet de app aanpassen. Dus zolang je geen update van Plex ziet, dikke kans dat ie t niet doet, ook niet ik DP4 straks. Ik heb hetzelfde met Family Guy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:23
Even een waarschuwing: de app van ABN AMRO is dood op beta 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Dennisweb schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 01:29:
Even een waarschuwing: de app van ABN AMRO is dood op beta 3.
Dit wilde ik idd ook nog melden.
App verwijderen en opnieuw configureren lost het ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf heden is er ook een iOS 9.0 Public beta, beschikbaar via het Apple Beta Software program.

Het IOS profile vind je hier. Naar navigeren via je iOS device en updaten maar.

[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 09-07-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Nou voor het eerst een iOS beta voor mij. Ben benieuwd, nu ff de update draaien!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 21:48

-Sander-

///M Powerrrrrr

Hij is hier ook aan het downloaden, ik ben erg benieuwd naar de functies voor de iPad Air al vanaf het moment van aankondigen.
Sinds installatie van 8.1.4 is de accu erg snel leeg, dus sta ik zeker open voor verandering.

Ben erg benieuwd naar de look and feel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik draaide de Closed beta's al op mijn 6+ maar heb nu mijn iPad Mini 2 ook maar even gedaan via Public Beta.

Het lijkt wel alsof het nieuwe lettertype en de nieuwe menu's (wat ronder enz) wat beter tot zijn recht komt op het grotere iPad scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 11:46
Download is hier net klaar. Installatie is nu bezig op mijn iPad Air 2, de iPhone durf ik nog niet aan.

Ben erg benieuwd naar de split screen functies.

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Is de beta 3 al goed genoeg om je dagelijkse iphone mee te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vooralsnog geen goede ervaringen met beta's wat betreft accu-duur, dus ik wacht nog even. Benieuwd naar de reacties!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
TerrorSource schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:16:
Het is een bèta. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
i know, maar in verhouding met b1 en b2 lijkt alles al een stuk stabieler te zijn zover ik lees op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorSource schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:16:
Ja hoor geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
TerrorSource schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:19:
[...]

i know, maar in verhouding met b1 en b2 lijkt alles al een stuk stabieler te zijn zover ik lees op internet..
Ongetwijfeld. Maar als jij wilt spelen, zou ik dat op een andere device doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:20:
[...]

Ongetwijfeld. Maar als jij wilt spelen, zou ik dat op een andere device doen.
Waarom dan? Ding is prima stabiel voor het dagelijkse werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuuhn
Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:21:
[...]

Waarom dan? Ding is prima stabiel voor het dagelijkse werk.
This version of iOS is intended only for installation on development devices registered with the Apple Developer Program. Attempting to install this version of iOS in an unauthorized manner could put your device in an unusable state, which could necessitate an out of warranty repair.

I do what I like to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Bartjuuhn schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:24:
[...]

This version of iOS is intended only for installation on development devices registered with the Apple Developer Program. Attempting to install this version of iOS in an unauthorized manner could put your device in an unusable state, which could necessitate an out of warranty repair.
Unusable state? Altijd weer te restoren naar de dan geldende normale release, nu iOS 8.4 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjuuhn schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:24:
[...]

Wel eens in Amerika geweest? Daar hangt het vol met waarschuwingen. Moet je absoluut niet allemaal letterlijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Zo iOS 9 geïnstalleerd, daarna ff factory reset. Schone 9 :) Ziet er mooi uit, verminder beweging heb ik aan en het lijkt alsof je daardoor een fractie (0.2 sec) vertraging hebt.

Lettertype en toetsenbord vindt ik een verbetering t.o.v. iOS 8. Safari lijkt iets snappier (vooral het scrollen) aan te voelen. Overigens deze was bij mij vanaf iOS 8.1 ook zoals het hoorde en prima!

Nu eens ff trial and error spelen. Overigens hier is dit mijn dagelijkse device voor de bèta. Met nog een pc, BlackBerry Leap en iPhone 4 genoeg om op terug te vallen als iets op bèta niet kan ;)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:16:
Vooralsnog geen goede ervaringen met beta's wat betreft accu-duur, dus ik wacht nog even. Benieuwd naar de reacties!
En ik heb nog never nooit een ervaring met battery drains.. Ik ben benieuwd of ik dit nu eindelijk een keer mag meemaken >:) Mijn new iPad heb ik sinds iOS 5.1.x

[ Voor 4% gewijzigd door GerardVanAfoort op 09-07-2015 22:47 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuuhn
Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:40:
[...]

Wel eens in Amerika geweest? Daar hangt het vol met waarschuwingen. Moet je absoluut niet allemaal letterlijk nemen.
Neen. Maar een beta is niet bedoeld om op een dagelijkse iPhone te draaien. Het kan zijn dat de beta zonder problemen draait, maar het wordt gewoon niet aangeraden.
(Heb het vorig jaar zelf met iOS8 ook gedaan, en nu El Captain ook)

I do what I like to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardVanAfoort schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:46:
[...]

En ik heb nog never nooit een ervaring met battery drains.. Ik ben benieuwd of ik dit nu eindelijk een keer mag meemaken >:) Mijn new iPad heb ik sinds iOS 5.1.x
Accuduur is vrij goed met beta 3. Volgens de battery stats heb ik de telefoon 1 uur en 29 minuten gebruikt en 9 uur standby gehad vandaag. Er is nu nog 87% over.

Het zal wel niet helemaal linear lopen, maar omgerekend zou ik de telefoon dus ongeveer 12 uur kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 16:26
ABN AMRO app doet het niet in de iOS 9 publieke beta. Dealbreaker voor mij momenteel.

[ Voor 24% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-07-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Als ik de geschiedenis van Safari wis blijven cookies blijkbaar aanwezig.. Ook mijn login van Tweakers blijft actief. Meer bèta users met dezelfde ervaring?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Toch maar iOS9 Beta geïnstalleerd, dit is voor mij veruit de beste feature :p

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2yxn20y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:29
Notificatiecentrum doet het niet op de iPad Mini (iOS 9 beta 3). Kunnen anderen dat bevestigen?

[ Voor 8% gewijzigd door PGB83 op 10-07-2015 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:08:
[...]

Accuduur is vrij goed met beta 3. Volgens de battery stats heb ik de telefoon 1 uur en 29 minuten gebruikt en 9 uur standby gehad vandaag. Er is nu nog 87% over.

Het zal wel niet helemaal linear lopen, maar omgerekend zou ik de telefoon dus ongeveer 12 uur kunnen gebruiken.
Dat is een goed vooruitzicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb iOS 9 public beta gisteren geïnstalleerd. Eerste indruk:

- dubbelklik op home-knop opent nog steeds kaarten (screens van openstaande apps), maar dan zonder recente/favoriete personen bovenin. De indeling van de kaarten is nu ook meer over elkaar heen ipv één kaart helemaal in beeld. Imho geen verbetering. Het is nu lastiger om een bepaald programma te sluiten.

- vanaf home-screen kan je naar links swipen om bij de zoekfunctie te komen. Dat kon al (en nog steeds) door van boven naar beneden te swipen, dus ik zie de meerwaarde daar niet van. Moet daar de Google Now concurrent meer prominent in beeld komen oid?

- Booking.com app wil niet updaten in de App Store. Ik weet niet of dat aan Booking.com ligt of aan de App store, maar onhandig is het wel.

- 'Zoek iPhone' en 'Zoek vrienden' zijn toegevoegd als onverwijderbare apps. Hebben een enkeltje naar map 'overbodige items' gekregen.

- Bij het aanklikken van een advertentie/link naar de App Store, is er nu een pijltje linksbovenin (op de plek van de provider) om terug te gaan naar de App waar je vandaan kwam. Erg handig.

- In de App 'Gezondheid' kan ik nu wel alle gegevens weergeven. Onder iOS 8.x bleef dat schermpje laden

- Er is in het algemeen meer ruimte vrij (1,7 tov 0,7 Gb). Geen idee waarom, maar dat is erg welkom.

- Sygic klapt er steeds uit naar het bureaublad. Aangezien ik volgende week naar het buitenland moet en geen goede navigatie in de auto heb is dat een dealbreaker voor mij op dit moment. Vanavond terug naar 8.4 en over een tijdje weer proberen....

Apps die wel gewoon werken (voor zover ik dat nu heb kunnen zien): 9292OV, Google Chrome, Facebook, GMail, Marktplaats, NS Reisplanner, Tapatalk, Teamviewer, Twitter, DS File, DS Download, eBay, ING bankieren, Dropbox, OfficeSuite Premium, Spritmonitor, TotalReader, Evernote, Google Translate, Camcard, Google Maps, ANWB Onderweg, Runtastic Pro, Strava, Waze, Denon remote app, Next Episode, Soundhound, Panasonic TV Remote, Kodi Remote, YouTube, Panasonic Image App, Buienradar, NOS, Nu.nl, WeatherNow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Weet iemand of Family Guy het doet op de nieuwe beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Msi92 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 01:30:
Toch maar iOS9 Beta geïnstalleerd, dit is voor mij veruit de beste feature :p

[afbeelding]
De beste .. Accu van je telefoon staat rechts bovenin vanaf het moment dat je m wakker maakt (hoef je niet voor te slider) en van je Watch kan je toch gewoon op de watch zien die je om hebt :-P.
Ik vind zulke dingen juist verspilling van de moeite die elders ingestoken had kunnen worden. Vooral om je telefoon batterij te tonen .. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Fijn om een lijstje te beginnen voor apps die wel goed werken! :)
Werken Buienalarm en Rabobank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Buienalarm lijkt het gewoon te doen; ik heb geen Rabobank dus dat kan ik niet testen. Nog een paar apps die gewoon lijken te werken: Fing, File Hub, iKenteken, MiniKeePass, PasNL, ServerAudritor, Smart Coin, KLM.

Swype heeft nog steeds problemen met laden af en toe (had ik op iOS 8 ook). Soms komt hij niet op als er een invoerscherm verschijnt, vooral bij het tikken op een Whatsapp of BBM notificatie. Dan moet ik klikken op 'voeg foto toe', dat annuleren, en dan komt Swype wel tevoorschijn als ik weer wil typen.

Ik heb de apps trouwens niet op alfabet gezet, maar met de zoekfunctie kom je er misschien ook wel achter of je app werkt of niet :)

edit: BBM doet het ook niet :(. Best onhandig met collega's met Blackberry's....

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 10-07-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

SidewalkSuper schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:09:
Fijn om een lijstje te beginnen voor apps die wel goed werken! :)
Werken Buienalarm en Rabobank?
Die werken al sinds de eerste beta, dus ik ga er wel vanuit dat ze in de Public beta wel werken. Op beta 3 voor ontwikkelaars werken ze beide nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
ABN AMRO app deed het op Beta 1 en Beta 2 ook, nu niet meer. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

SidewalkSuper schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:46:
ABN AMRO app deed het op Beta 1 en Beta 2 ook, nu niet meer. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. ;)
Nog een reden om niet die bank te nemen ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste