Lijkt me ook, de game is niet meer relevant met scripts en al.maartend schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:58:
Vraagje ; kan er een appart topic geopend worden over die game, alle posts die er toe doen over de sale verdwijnen in de overload aan posts over dat spelletje.
Is inderdaad wel een goed idee wellicht.maartend schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:58:
Vraagje ; kan er een appart topic geopend worden over die game, alle posts die er toe doen over de sale verdwijnen in de overload aan posts over dat spelletje.
Voor degene die nog een leuke game voor op de bank met wat vrienden zoekt. Jack in the box party pack is zeker geen slechte investering voor € 11,50. Ik speel daarbij voornamelijk Fibbage en Drawful. En mensen gebruiken hun mobiel/tablet/laptop als controller dus geen zorgen dat je die nodig hebt.
Op zich geen verkeerd idee, maar dit topic is bedoelt om alle facetten van de sale (dus ook het summersale spel zelf) te bespreken.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat snap ik, maar het loopt nu wel uit de klauwen, juist door al dat scripted gedoe. En er zijn er denk ik zat hier die de game niet eens spelen.rockhopper schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:07:
Op zich geen verkeerd idee, maar dit topic is bedoelt om alle facetten van de sale (dus ook het summersale spel zelf) te bespreken.
Niet dat er veel te bespreken is over de steam sale. Weer lekker overhyped allemaal maar het valt enorm tegen.
Maar als je wat wilt bespreken moet je drie pagina's terug lezen om een keer een post te zien van iemand zijn ervaring van bepaalde games.
Wat ik zo fijn vond aan deze threads eerder was de discussie tussen tweakers over niche games die je dan overhalen een game te kopen.
Wat ik zo fijn vond aan deze threads eerder was de discussie tussen tweakers over niche games die je dan overhalen een game te kopen.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik denk dat in het vervolg het handig is om een apart topic te hebben voor een eventuele steam game. Alhoewel het onderdeel is van de sale, immers wanneer de sale is afgelopen is de game ook afgelopen, is het inderdaad jammer dat de discussies over games nu zo ver uit elkaar worden getrokken door de game.
(ben zelf ook schuldig aan het posten over de game trouwens)
(ben zelf ook schuldig aan het posten over de game trouwens)
Op zich is het iets om mee te nemen voor volgend jaar/ winter editie. Maar om voor die 3 dagen nog een topic te maken?
Waarom zou je niet nu nog een topic ervoor aanmaken? Dat scheelt 3 dagen 'vervuiling' in dit topic.
Ik mis voornamelijk de hidden gems / ervaringen van mensen in dit topic nu de game er is. De gems en ervaringen die wel nog gepost worden, zijn nauwelijks te vinden tussen alle posts over de game.
Om zelf maar meteen het goede voorbeeld te geven: SpaceChem is een aanrader wat mij betreft. Ik had hem blijkbaar de vorige sale al gekocht maar nu pas geïnstalleerd. Heerlijke breinbrekende puzzels die aardig complex zijn. En een hoge replayability omdat er leaderboards zijn om te zien hoe optimaal je een level gehaald hebt. Verder kan je ook zien hoe je het doet t.o.v je Steam friends die de game ook hebben.
Voor €2,49 een no brainer (als je van puzzelgames houdt)
Ik mis voornamelijk de hidden gems / ervaringen van mensen in dit topic nu de game er is. De gems en ervaringen die wel nog gepost worden, zijn nauwelijks te vinden tussen alle posts over de game.
Om zelf maar meteen het goede voorbeeld te geven: SpaceChem is een aanrader wat mij betreft. Ik had hem blijkbaar de vorige sale al gekocht maar nu pas geïnstalleerd. Heerlijke breinbrekende puzzels die aardig complex zijn. En een hoge replayability omdat er leaderboards zijn om te zien hoe optimaal je een level gehaald hebt. Verder kan je ook zien hoe je het doet t.o.v je Steam friends die de game ook hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door BSTNjitRam op 18-06-2015 12:54 ]
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Inderdaad vind ik het zelfs voor 3 dagen nog waard, zeker met een verwachte encore aan het eind waar we nog even kunnen praten over wat we missen en wat iedereen echt nog moet halen.BSTNjitRam schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:53:
Waarom zou je niet nu nog een topic ervoor aanmaken? Dat scheelt 3 dagen 'vervuiling' in dit topic.
Heb zelf zitten twijfelen over SpaceChem maar jij raadt 'm dan toch aan? Denk dat ik 'm toch nog maar even ga proberen dan.
Edit: ik log in: IN LIBRARY SpaceChem is already in your Steam library

[ Voor 3% gewijzigd door True op 18-06-2015 13:01 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Graag want het lijkt nu alleen nog maar over dat spel te gaan en ik ben dus iemand die het nog niet eens heeft gestart !!! Leuk dat het tijdens de sale is en dat er spellen zijn te winnen maar toch vind ik het niets met de sale zelf te maken hebben.maartend schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:58:
Nu moet je echt zoeken naar artikelen die wel echt over een sale game gaan ;-)
Damn you met die game. Nog meer uitgevenBSTNjitRam schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:53:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Lijkt me een goede tip om mee te nemen inderdaadIdieEasy schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:40:
Op zich is het iets om mee te nemen voor volgend jaar/ winter editie. Maar om voor die 3 dagen nog een topic te maken?
Iemand ervaring met Uplay games in Steam, wat ik ervan begrijp dat je beide clients open moet hebben staan op te kunnen spelen, lijkt me zo'n gedoe.wontcachme schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:07:
[...]
Damn you met die game. Nog meer uitgeven. Wilde net al Display Fusion kopen (5 euro) en Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (3.74). Wordt en dure dag
Zit ook naar die Tom Clansy's te kijken maar dit houd me een beetje tegen.
Mwah, uplay wordt geïnstalleerd en opent inderdaad als je de game start via steam. Met andere woorden; je start nog steeds de game via steam, vervolgens wordt automatisch uplay geopend en vervolgens de game.shaiwa887 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Iemand ervaring met Uplay games in Steam, wat ik ervan begrijp dat je beide clients open moet hebben staan op te kunnen spelen, lijkt me zo'n gedoe.
Ik zag er eerst ook tegenop, maar toen ik FC3 kocht had ik geen andere keus. Ondertussen boeit het me niet zoveel meer aangezien alle ubisoft games op deze manier werken. Alles wordt mooi aan mijn ubi account gebonden, vind het allemaal best
Ik heb er speciaal voor gekozen om alle uplay titles op uplay zelf te nemen, vaak ook goedkoper ook. Het is ook niet dat ze achievements of andere dingen toevoegen op steam, maar oudere titles zonder uplay heb ik maar al te graag op steam
YES, zie nu pas dat Tom Clancy in de sale is, hehe, Kom er maar in rainbow six Vegas 1 en 2.
meesterlijke games trouwens.
YES, zie nu pas dat Tom Clancy in de sale is, hehe, Kom er maar in rainbow six Vegas 1 en 2.
Ik koop al mijn Ubisoft games op Uplay, gewoon om dubbele drm te vermijden en mijn steamuren omlaag te houdenshaiwa887 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Iemand ervaring met Uplay games in Steam, wat ik ervan begrijp dat je beide clients open moet hebben staan op te kunnen spelen, lijkt me zo'n gedoe.
Hoe meer mensen Blacklist en Rainbow Six Vegas 2 kopen, hoe beter
Moet wel zeggen dat Double Agent praktisch niet werkbaar is met een controller, en vond Conviction niet goed: te weinig stealth en teveel psychotisch in het rondknallen.
Blacklist is een topper, zeker aan te raden.
[ Voor 22% gewijzigd door AntiChrist7 op 18-06-2015 14:04 ]
Ik kijk altijd even op http://pcgamingwiki.com/w...of_3rd_Party_DRM_on_Steam als ik niet zeker weet of er nog addertjes onder het gras zitten. Future soldier heeft bijv. ook gewoon Uplay nodig dus dan haal ik die wel ooit op Uplay in de sale. (jammerAntiChrist7 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:59:
[...]
Ik koop al mijn Ubisoft games op Uplay, gewoon om dubbele drm te vermijden en mijn steamuren omlaag te houden. Heb wel Anno 2070 op steam gekocht, wat naar het schijnt vreselijke drm heeft: nooit iets van gemerkt. Er wordt veel in overdreven. En Uplay is soms wel goedkoper: Rainbow Six Vegas 2 was €1,80 op ubishop 3 dagen geleden
Hoe meer mensen Blacklist en Rainbow Six Vegas 2 kopen, hoe betermeer mogelijkheden om MP te doen. Ghost Recon FS heb ik al een groot deel co-op gedaan, heb daar wel wat performance problemen (soms random crash to desktop)
Moet wel zeggen dat Double Agent praktisch niet werkbaar is met een controller, en vond Conviction niet goed: te weinig stealth en teveel psychotisch in het rondknallen.
Blacklist is een topper, zeker aan te raden.
Werkt Vegas 2 nog standaard online trouwens? Of moet je met een eigen servertje gaan klooien? Is lang geleden dat ik het gespeeld heb.
Ik heb het liever allemaal bij elkaar in 1 bibliotheek. Ik heb nu AC Unity en AC III via Uplay gekocht en die mis ik dus in mijn Steam bibliotheek. Die "dubbele" DRM heb ik nog nooit iets van gemerkt.MusicAddict schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:53:
Ik heb er speciaal voor gekozen om alle uplay titles op uplay zelf te nemen, vaak ook goedkoper ook. Het is ook niet dat ze achievements of andere dingen toevoegen op steam, maar oudere titles zonder uplay heb ik maar al te graag op steam
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Het 'dubbele' is dat Steam open moet staan én uplay geopend wordt om te kunnen spelen. Uplay titels gekocht op Steam kunnen niet gestart worden vanuit uplay zónder Steam eerst te starten.Wailing_Banshee schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:20:
[...]
Ik heb het liever allemaal bij elkaar in 1 bibliotheek. Ik heb nu AC Unity en AC III via Uplay gekocht en die mis ik dus in mijn Steam bibliotheek. Die "dubbele" DRM heb ik nog nooit iets van gemerkt.
Gaben heeft weer mijn portemonnee weer eens gerold:
Euro Truck Simulator 2 Deluxe Bundle €16.31
Ik heb al ETS2 en DLC dus kreeg deze helaas niet dubbel, maar blijft een mooie deal
Euro Truck Simulator 2 Deluxe Bundle €16.31
Ik heb al ETS2 en DLC dus kreeg deze helaas niet dubbel, maar blijft een mooie deal
[ Voor 11% gewijzigd door Dutchredgaming op 18-06-2015 14:24 ]
Dat heb ik dus ook. Anders blijf ik games aan het zoeken en bibliotheken aan het installerenWailing_Banshee schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:20:
[...]
Ik heb het liever allemaal bij elkaar in 1 bibliotheek. Ik heb nu AC Unity en AC III via Uplay gekocht en die mis ik dus in mijn Steam bibliotheek. Die "dubbele" DRM heb ik nog nooit iets van gemerkt.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Aangezien ik Steam standaard heb draaien, zie ik het opstarten van Uplay gewoon als een extra splash screenThe Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:21:
[...]
Het 'dubbele' is dat Steam open moet staan én uplay geopend wordt om te kunnen spelen. Uplay titels gekocht op Steam kunnen niet gestart worden vanuit uplay zónder Steam eerst te starten.
Het belangrijkste van 3rd party DRM is dat je het ook offline kunt spelen. Ik deel mijn Steam account met mijn liefhebbende echtgenoot (die family sharing werkt dus niet omdat er dan maar 1 persoon tegelijkertijd kan spelen, en vaak spelen we beiden, en niet samen...). En dat werkt perfect voor Steam en voor Uplay.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ja, dat kan. Ik vind het zelf ook geen probleem en heb liever alles in mijn Steam bibliotheek/account. Maar het is wel een dubbele DRM en voor sommige mensen is dat onprettig.Wailing_Banshee schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:27:
[...]
Aangezien ik Steam standaard heb draaien, zie ik het opstarten van Uplay gewoon als een extra splash screen
Net zoals veel dingen is dit een persoonlijke afweging
Jammer dat dit topic niet geschikt is om samen te kopen! Robot Roller-Derby Disco Dodgeball is echt een heerlijk spelletje
Mooi ook dat je crossplatform kan gamen! Kan het gemist hebben, nu 'slechts' 50 procent korting, zou er nog een finale run met 75 procent korting aankomen in de laatste paar dagen? #gierigehollandermodus
[ Voor 6% gewijzigd door Racing_Reporter op 18-06-2015 14:29 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
In de TS staat een groot deel van de geschiedenis van de dealsRacing_Reporter schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:28:
Jammer dat dit topic niet geschikt is om samen te kopen! Robot Roller-Derby Disco Dodgeball is echt een heerlijk spelletjeMooi ook dat je crossplatform kan gamen! Kan het gemist hebben, nu 'slechts' 50 procent korting, zou er nog een finale run met 75 procent korting aankomen in de laatste paar dagen? #gierigehollandermodus
Zit te twijfelen om Planetary Annihilation aan te schaffen. Iemand ervaring met deze game?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Steam sale gone wrong:

Tja, voor Ubisoft games moet je ervan uitgaan dat ze Uplay vragen als het minder dan vier jaar oud gaat. Uiteindelijk is het 99.9999% van de tijd zonder problemen. Je kan wachten op een beter sale op de ubishop, of anders keysites, die verkopen sowieso Uplaykeys.MusicAddict schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:10:
[...]
Ik kijk altijd even op http://pcgamingwiki.com/w...of_3rd_Party_DRM_on_Steam als ik niet zeker weet of er nog addertjes onder het gras zitten. Future soldier heeft bijv. ook gewoon Uplay nodig dus dan haal ik die wel ooit op Uplay in de sale. (jammer)
Werkt Vegas 2 nog standaard online trouwens? Of moet je met een eigen servertje gaan klooien? Is lang geleden dat ik het gespeeld heb.
En heb Vegas 2 nog recent gespeeld met een vriend, gewoon je activatiecode invullen
Gog is het beste concept naast Steam, vooral nu met Galaxy. Client en toch DRM free, geen gezeur. En tenminste ook steeds meer kwaliteit titels.The Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:28:
[...]
Ja, dat kan. Ik vind het zelf ook geen probleem en heb liever alles in mijn Steam bibliotheek/account. Maar het is wel een dubbele DRM en voor sommige mensen is dat onprettig.
Net zoals veel dingen is dit een persoonlijke afweging
Of je hebt 800+ DRM free games op Desura...
Lol!
Ik zat ook naar Pillars of Eternity te kijken.
Pillars of Eternity - Hero Edition: €28,13 (33% korting, niet slecht voor een spel dat net uit is)
Royal Edition Upgrade pack: €41,00 (geen korting)
Dus totaal €69,13
Of
Pillars of Eternity - Royal Edition: €82,99 (geen korting)
Waarom ze dan niet alle edities in de aanbieding doen...
In theorie wel inderdaad, alleen moet je dan weer opnieuw je collectie uitbreiden. Ik denk dat veel mensen daar niet zo'n zin in hebben, ik in ieder geval niet. Ik blijf bij Steam en als er een must-have is dat enkel is op een ander platform (Origin/Uplay, zoals BF) dan moet dat maar.MusicAddict schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:37:
[...]
Gog is het beste concept naast Steam, vooral nu met Galaxy. Client en toch DRM free, geen gezeur. En tenminste ook steeds meer kwaliteit titels.
Of je hebt 800+ DRM free games op Desura...Niet dat ik daar zo trots op ben, vooral niet nadat ik alles uit voorzorg maar gedownload heb sinds ze bankruptcy hebben aangevraagd..
Ik wist van gekkigheid nooit wat ik met al die desura keys uit bundles moest doen, kijk dan krijg je dat..
Ja dat is ook mijn mening, als het moet dan moet het maar. (EA doet niks meer op steam dus dat is maar zo, jammer ja, maar okee).The Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:41:
[...]
In theorie wel inderdaad, alleen moet je dan weer opnieuw je collectie uitbreiden. Ik denk dat veel mensen daar niet zo'n zin in hebben, ik in ieder geval niet. Ik blijf bij Steam en als er een must-have is dat enkel is op een ander platform (Origin/Uplay, zoals BF) dan moet dat maar.
Gog.com doe ik wel supporten, alleen maar omdat we dan hopelijk meer en meer AAA titles krijgen. (Net als laatst saints row 2 en 3 bijvoorbeeld) en dat uitgevers er brood in zien. Wie weet in een andere tijd wel ooit de andere AC's ook op Gog
Balen laatst een aantal Payday DLC gekocht voor de 55%, is hij een dag later 75%
Ik overweeg voor de aankoop van Company of Heroes 2 - Ardennes Assault die nu voor 10 euro is afgeprijsd.
Heeft iemand ooit het spel eens voor een lager bedrag dan dat zien staan? CoH2 kost nu op Steam ongeveer even veel als Ardennes Assault.
Ik overweeg voor de aankoop van Company of Heroes 2 - Ardennes Assault die nu voor 10 euro is afgeprijsd.
Heeft iemand ooit het spel eens voor een lager bedrag dan dat zien staan? CoH2 kost nu op Steam ongeveer even veel als Ardennes Assault.
Heb je wel zelf even gezocht ernaar?noud schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:46:
Balen laatst een aantal Payday DLC gekocht voor de 55%, is hij een dag later 75%
@ The inquisitor Dat heb ik gedaan. Maar heel veel winkels ( legale internetwinkels) staan daar niet op.
Als je SpaceChem wat vind, zou je ook eens naar Infinifactory moeten kijken. Zelfde maker, vergelijkbaar concept (alleen is het wat recenter en dus lang niet zo scherp afgeprijsd). TIS-100 komt trouwens ook uit die stal en past ook wel redelijk in hetzelfde rijtje.BSTNjitRam schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:53:
SpaceChem is een aanrader wat mij betreft. Ik had hem blijkbaar de vorige sale al gekocht maar nu pas geïnstalleerd. Heerlijke breinbrekende puzzels die aardig complex zijn. En een hoge replayability omdat er leaderboards zijn om te zien hoe optimaal je een level gehaald hebt. Verder kan je ook zien hoe je het doet t.o.v je Steam friends die de game ook hebben.
-66 procent kwam langs.. Oftewel sh*tThe Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:32:
[...]
In de TS staat een groot deel van de geschiedenis van de deals
Zou sowieso aanraden om te wachten nu, de kans is immers aanwezig dat de betere korting terugkomt op de encoredag. Mocht het niet gebeuren, dan heb je alsnog je 50%Racing_Reporter schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:58:
[...]
-66 procent kwam langs.. Oftewel sh*tDank je wel!
You exactly read my mind thereThe Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:00:
[...]
Zou sowieso aanraden om te wachten nu, de kans is immers aanwezig dat de betere korting terugkomt op de encoredag. Mocht het niet gebeuren, dan heb je alsnog je 50%
Ik hoop dat geit simulator nog langskomt met -75%.
Geit simulator is leuk, vooral fappy flappy goat!The Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:03:
Ik hoop dat geit simulator nog langskomt met -75%.
echt geweldig openworld spel
offtopic:
Gefeliciteerd met je gedeelde 1e plek op de karma ranglijst
[ Voor 14% gewijzigd door Joostlek op 18-06-2015 15:11 ]
«Nooit geschoten is altijd mis»
Joostlek schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:09:
[...]
Geit simulator is leuk, vooral fappy flappy goat!
echt geweldig openworld spel
offtopic:
offtopic:
Gefeliciteerd met de gedeelde 1e plek
Ik had het spel op zo'n weekend aanbieding, damn wat een awesome spel. Zo "geitig"...The Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Met -75% zal het 2,50 worden. Dat zou erg leuk zijn, maar betwijfel of het gebeurt. Ach, men mag hopen
![]()
offtopic:
offtopic:
thnx
thnx
Voor die prijs wil ik het ook wel proberenThe Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:13:
Met -75% zal het 2,50 worden. Dat zou erg leuk zijn, maar betwijfel of het gebeurt. Ach, men mag hopen
Nog geen ervaring, maar heb 'm wel gekocht gisteren.Voor die paar eurie.. en ze blijven wel nog steeds met updates komen na alle kritiek.iCy schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:33:
Zit te twijfelen om Planetary Annihilation aan te schaffen. Iemand ervaring met deze game?
Ik heb planetairy Annilihation, ik vind het een vaag spel, je drop dingen op een planeet en dan kan je nog een soort robot bouwen en dan komen er allemaal vliegtuigjes die je kan neerknallen. Als de tutorial nou duidelijker wasjuptache schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:18:
[...]
Voor die prijs wil ik het ook wel proberen
[...]
Nog geen ervaring, maar heb 'm wel gekocht gisteren.Voor die paar eurie.. en ze blijven wel nog steeds met updates komen na alle kritiek.
Dat klinkt als een fantastische uitdaging.Joostlek schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:21:
Ik heb planetairy Annilihation, ik vind het een vaag spel, je drop dingen op een planeet en dan kan je nog een soort robot bouwen en dan komen er allemaal vliegtuigjes die je kan neerknallen. Als de tutorial nou duidelijker was
Ik ga er dit weekend denk ik maar eens aan beginnen. Zijn er op Youtube geen tutorials te vinden?
Heb hem ook gekocht, de commander pack. Total Ann heb ik vroeger grijs gespeeldjuptache schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:18:
[...]
Voor die prijs wil ik het ook wel proberen
[...]
Nog geen ervaring, maar heb 'm wel gekocht gisteren.Voor die paar eurie.. en ze blijven wel nog steeds met updates komen na alle kritiek.
Zijn de meeste problemen die in de reviews terugkwamen inmiddels gefixt? Ik geloof dat het consensus een beetje was als: "ga maar supreme commander: forged alliance" spelen.iCy schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:23:
[...]
Heb hem ook gekocht, de commander pack. Total Ann heb ik vroeger grijs gespeeld
Ik kijk altijd youtube op me gio (480x320) en het spel heeft een camera van ver weg dus je ziet echt geen flikkerjuptache schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:22:
[...]
Dat klinkt als een fantastische uitdaging.![]()
Ik ga er dit weekend denk ik maar eens aan beginnen. Zijn er op Youtube geen tutorials te vinden?

Maar ik heb het vooral over de ingame tuts
Al maanden geleden gekocht, maar vond hem zeeer zeer tegen vallen. De combat is niet echt uitdagend, meestal is rushen 100% de beste keuze. Het is alleen zo ongelofelijk iritant dat je iemand na 10 minuten bijna dood hebt, en dan nog 20 minuten loopt te chasen om alles op te ruimen.
Wordt nog erger als je ze zover laat komen dat ze een eigen planeet hebben.....
Mijn miskoop van vorig jaar, maar goed ik betaalde ook 22 euro.
Het is overigens DE reden dat ik zo huiverig ben om grey goo te kopen :x
Wordt nog erger als je ze zover laat komen dat ze een eigen planeet hebben.....
Mijn miskoop van vorig jaar, maar goed ik betaalde ook 22 euro.
Het is overigens DE reden dat ik zo huiverig ben om grey goo te kopen :x
Nooit gespeeld beide, maar blijkbaar heb ik supreme commander alNESFreak schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:28:
[...]
Zijn de meeste problemen die in de reviews terugkwamen inmiddels gefixt? Ik geloof dat het consensus een beetje was als: "ga maar supreme commander: forged alliance" spelen.
had ik pas ook last van: "Hey heb jij supcom?" "-Neuh, denk het niet?" *checkt* "oh hey toch wel :3"iCy schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:30:
[...]
Nooit gespeeld beide, maar blijkbaar heb ik supreme commander al
ik heb ze trouwens alle 2
[ Voor 5% gewijzigd door Joostlek op 18-06-2015 15:31 ]
Ik ga ook even kijken.Joostlek schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:31:
had ik pas ook last van: "Hey heb jij supcom?" "-Neuh, denk het niet?" *checkt* "oh hey toch wel :3"
SupCom: Het spel dat stiekem in je library schuilt in een donker hoekje tot je de searchfunctie gebruikt!
En ja hoorrrr, Supreme Commander 2. Ik vraag me serieus af waar die vandaan komt.Joostlek schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:34:
SupCom: Het spel dat stiekem in je library schuilt in een donker hoekje tot je de searchfunctie gebruikt!

edit: Ja hoor, Humble Square Enix Bundle 2 is de boosdoener.
[ Voor 8% gewijzigd door juptache op 18-06-2015 15:40 . Reden: bundle gevonden! ]
Joostlek schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:34:
[...]
Gemeen hoor!

Ik zie net dat Homebrew - Vehicle Sandbox in de aanbieding gaat om 19:00. Iemand daar ervaring mee? Lijkt me een virtuele 'Ter land, ter zee en in de lucht' en misschien dus wel erg grappig.
[ Voor 0% gewijzigd door juptache op 18-06-2015 15:51 . Reden: typo ]
Nordic 2 bundle hierjuptache schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:37:
[...]
En ja hoorrrr, Supreme Commander 2. Ik vraag me serieus af waar die vandaan komt.Zou die in een bundle ergens gezeten hebben ofzo?
edit: Ja hoor, Humble Square Enix Bundle 2 is de boosdoener.

Lijkt me.inderdaad een mooi spelletje, waar ik me flink mee ga vermaken... Maar toch heb ik er geen 5 euro voor over. Misschien is dat onterecht, maar dat weet ik pas wanneer ik hm hebJoostlek schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:17:
[...]
Ik had het spel op zo'n weekend aanbieding, damn wat een awesome spel. Zo "geitig"...
offtopic:
thnx
Early Access en €20 prijskaartje zorgen ervoor dat ik deze voorlopig links laat liggen.anboni schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:56:
[...]
Als je SpaceChem wat vind, zou je ook eens naar Infinifactory moeten kijken. Zelfde maker, vergelijkbaar concept (alleen is het wat recenter en dus lang niet zo scherp afgeprijsd). TIS-100 komt trouwens ook uit die stal en past ook wel redelijk in hetzelfde rijtje.
Maar heb hem wel aan mijn wishlist toegevoegd. Thx voor de suggestie
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Ja, dat Early Access heeft mij in eerste instantie ook tegengehouden, maar dit is echt de uitzondering: het is gewoon al een heel erg volledig spel (ik verwacht dat er nog wel wat extra levels bijkomen in de toekomst, maar ik ben er nu al zeker 'n uur of 20 mee zoet geweest)BSTNjitRam schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:12:
[...]
Early Access en €20 prijskaartje zorgen ervoor dat ik deze voorlopig links laat liggen.
Maar heb hem wel aan mijn wishlist toegevoegd. Thx voor de suggestie
Hier even een Reddit lolletje
(Deze boss is DE boss om die WH's op de spammen voor maximum effect)

[ Voor 31% gewijzigd door MusicAddict op 18-06-2015 16:54 ]
Doe eens niet. Maar 88.000 hier, dus jouw screen stemt me niet vrolijk
Ik zit nu op de 681092, nadat ik gisteren tot 681080 ben gekomen. Ook niet echt om vrolijk van te worden.The Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:13:
Doe eens niet. Maar 88.000 hier, dus jouw screen stemt me niet vrolijk
Ik ben niet wakker gebleven om in die 2nd round wormhole groepen te zitten. Dus zit ik op 10-11M
Hebben we eigenlijk ergens een steam group van tweakers trouwens? Of voegt niemand elkaar toe als steamfriends 
Hoop dat vandaag meer van Ubi in de sale gaat, die -40% korting moet doorbroken worden
Kan ik zo een aantal games wegstrepen. Verder.. Niet echt iets speciaals nog nodig.. tenzij de prijs enorm goed is
Hoop dat vandaag meer van Ubi in de sale gaat, die -40% korting moet doorbroken worden
Er is wel een Tweakers groep...maar heb geen idee hoe actief die is/of er iets mee gedaan wordt.
Een groep met de (actieve) mensen uit dit topic lijkt me wel wat overigens.
Een groep met de (actieve) mensen uit dit topic lijkt me wel wat overigens.
[ Voor 29% gewijzigd door The Inquisitor op 18-06-2015 17:37 ]
/me meldt zichmaartend schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:10:
[...]
Dat snap ik, maar het loopt nu wel uit de klauwen, juist door al dat scripted gedoe. En er zijn er denk ik zat hier die de game niet eens spelen.
Tuurlijk wel, valt altijd genoeg te bespreken.Bron schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:13:
Niet dat er veel te bespreken is over de steam sale. Weer lekker overhyped allemaal maar het valt enorm tegen.
Wat ik eigenlijk raar vind wat dan weer niet mag in dit topic, is het regelen van 4-packs. Vorig jaar mocht dat ook al niet, maar de jaren daarvoor altijd wel. Ik vond dit topic altijd een goede en fijne manier om medegeïnteresseerden te vinden voor een 4-pack en snap niet waarom het niet meer mag.
SupCom is trouwens echt een goede RTS, jammer dat het tegenwoordig zo weinig gespeeld wordt.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Staat ergens eerder in dit topic al genoemd: Tweakers wilt zich niet hiermee associëren omdat het soms fout schijnt te gaan.Compizfox schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:38:
[...]
Wat ik eigenlijk raar vind wat dan weer niet mag in dit topic, is het regelen van 4-packs. Vorig jaar mocht dat ook al niet, maar de jaren daarvoor altijd wel. Ik vond dit topic altijd een goede en fijne manier om medegeïnteresseerden te vinden voor een 4-pack en snap niet waarom het niet meer mag.
Het is niet mijn keus geweest als TS
Er is een tweakers groep op steam maar die is zo goed als "dood": groepMusicAddict schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:32:
Hebben we eigenlijk ergens een steam group van tweakers trouwens? Of voegt niemand elkaar toe als steamfriends
Ik hoop dat vanavond de just cause collectie een grote(re) discount krijgt.
http://steamcommunity.com/groups/groupbuys/discussionsCompizfox schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:38:
Gewoon via bovenstaande group een 4-pack splitten of aan een bestaande split meedoen. Principe van deze group is dat er geen winstoogmerk mag zijn.
Haha, topic "is deze groep dood".
Zal ik dan een nieuwe groep maken met de gezellige mensen uit dit topic (wie erin wilt)? Lijkt me wel gezellig, plus handig als je dezelfde games hebt gekocht ivm multiplayer/coop
Zal ik dan een nieuwe groep maken met de gezellige mensen uit dit topic (wie erin wilt)? Lijkt me wel gezellig, plus handig als je dezelfde games hebt gekocht ivm multiplayer/coop
Kunnen we dan niet beter de oude groep nieuw leven inblazen? Ik ben geen member en zie dat het invite-only is.The Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:46:
Haha, topic "is deze groep dood".
Is ook een mogelijkheid. Vaste summersale topic bezoekers resulteert in een kleinere groep, het is maar wat we willen denk ik..juptache schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:48:
[...]
Kunnen we dan niet beter de oude groep nieuw leven inblazen? Ik ben geen member en zie dat het invite-only is.
Ik heb een paar maanden geleden een aparte Steamgroup opgericht voor het weggeef-topic (invite only vanaf 50 forumposts). Eventueel wil ik wel met de andere mods overleggen om deze group wat breder te gaan gebruiken (desnoods ook 4-pack splits). Beetje zonde om voor ieder topic een eigen steamgroup te maken.
Zucht lvl 95,250 ... 750 tekort voor de 100k badge /cry
Hopelijk nog wat leuke acties de laatste dag voor het grand "rehash" weekend
Hopelijk nog wat leuke acties de laatste dag voor het grand "rehash" weekend
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ben vandaag tot level 3,5miljoen gekomen.. denk dat dat wel genoeg is. Tenzij ze ook nog een 10mil of hoger badge toevoegen ...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Is er een >1.000.000 Monsters badge? Foute formulering, is er een >5.000.000, 10.000.000 of 100.000.000 badge?
Heb geen zin om weer alle moeite te doen om in een reddit groep te komen.
Bron? Volgens minz live (http://www.twitch.tv/ulletical/l) is er vandaag geen nieuwe badge
Helemaal niets buiten e-peen waar ik eigelijk bar weinig om geef (dacht ik tenminste)Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:14:
[...]
En wat schiet je ermee op? Ik heb de 300k badge en vind het wel prima.
[ Voor 84% gewijzigd door eL_Jay op 18-06-2015 18:24 ]
JepeL_Jay schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:08:
Is er een >1.000.000 Monsters badge?
Verwijderd
En wat schiet je ermee op? Ik heb de 300k badge en vind het wel prima.eL_Jay schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:08:
Is er een >1.000.000 Monsters badge?
[...]
Bron? Volgens minz live (http://www.twitch.tv/ulletical/l) is er vandaag geen nieuwe badge
Haha, hoeveel meer details wil je?
"Ja, er is een badge die je krijgt wanneer je de 1.000.000 levels behaald hebt."
Verwijderd
De vraag was of er al eentje voorbij de 1 miljoen was, het antwoord is dus neejuptache schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:21:
Haha, hoeveel meer details wil je?![]()
"Ja, er is een badge die je krijgt wanneer je de 1.000.000 levels behaald hebt."
Dit weten we nog niet. Zoals het er nu uit ziet is die er niet.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:23:
[...]
De vraag was of er al eentje voorbij de 1 miljoen was, het antwoord is dus neeHet leek nu net of je zei dat er wel een is.
Verwijderd
Volgens de huidige kennis niet, maar bevestigend kan je hoe dan ook niet antwoorden.plientje schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:23:
Dit weten we nog niet. Zoals het er nu uit ziet is die er niet.
Nee precies. Maar als er hogere waren dan zouden de mensen die al voorbij 10mil+ zijn al de badge hebben, net zoals gisteren.Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:24:
[...]
Volgens de huidige kennis niet, maar bevestigend kan je hoe dan ook niet antwoorden.
Vanavond hebben we 2 groepen: de boostergroepen: Die gaan door tot 1M lvl en de high score groepen die doorgaan tot zover mogelijk
UPDATE UWE SCRIPTS
UPDATE UWE SCRIPTS
Tja, wat kan ik daarover zeggen... wat een kulargument.The Inquisitor schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:40:
[...]
Staat ergens eerder in dit topic al genoemd: Tweakers wilt zich niet hiermee associëren omdat het soms fout schijnt te gaan.
Tweakers hoeft zich er toch ook niet mee te associëren? Transacties op V&A gaan ook wel eens fout (en dat is iets waar Tweakers zich expliciet wél met associeert, omdat het een initiatief/platform van Tweakers zelf is)
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Het is geen kul als je net even te vaak het puin moet ruimen als het mis gaat.Compizfox schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:32:
Tja, wat kan ik daarover zeggen... wat een kulargument.
Ok, ben ik de enige die het niet snapt wat ze vandaag doen met de rooms enzo?
Zo onduidelijke uitleg op twitch ...
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
en ik zit nu in 45779
5100x wormholes
5100x wormholes
Ik zit net zoals de rest van 888 and 930 in 776 heb ruim 14k WH's
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Hoeveel mensen die gewoon ordinair games komen op steam hebben we hier al weggejaagd? Ik denk niet dat de doorsnee gamer doorheeft wat dit in vredesnaam betekend XDShadowBumble schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:45:
[...]
Ik zit net zoals de rest van 888 and 930 in 776 heb ruim 14k WH's
Ik zit niet echt in een goede groep denk ik. Na 40 min lvl 20.000... Maar goed, na 24 uur wel meer dan 300k.. Is al meer dan mijn hoogste score.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Uhm goed puntJoostlek schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:49:
[...]
Hoeveel mensen die gewoon ordinair games komen op steam hebben we hier al weggejaagd? Ik denk niet dat de doorsnee gamer doorheeft wat dit in vredesnaam betekend XD
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik zit na 20 minuten al boven de 205800
. Mazzel gehad met een room joinen denk k!
Wij zijn de coole gasten met van die scripts waarmee je hele pc tript en je alleen nog een dansende snoop dogg op je spel hebt staan. (fuck me pc :3)InF.Inc schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:52:
Ik zit niet echt in een goede groep denk ik. Na 40 min lvl 20.000... Maar goed, na 24 uur wel meer dan 300k.. Is al meer dan mijn hoogste score.
en we lurken ineen reddit livestream waar de groepen bekend worden gemaakt
Let op:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
- PC game aanbiedingen die niet bij de Steam Summer Sale horen: PC Budget Gaming topic
- Ruilen van (en alle informatie over) Trading Cards: Steam Trading Cards
- Ruilen van alles behalve Trading Cards: Steam Trading Topic
- Weggeven van keys, passes etc.: Geef hier je game vouchers weg!
- Ik hou van cijfergeilen! Leuk, maar doe dat hier: [Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
- Geen vragen over wat steamcards inhouden en hoe deze werken, kijk daarvoor in het Trading Cards topic!
- Er word in dit topic niet georganiseerd tot het samenkopen van multipacks
- Lijstje met de aangekochte games mogen na de sale, niet tijdens de sale.
- Niet continu klagen over hoe slecht de sale volgens jouw mening is