Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
Zelfde ervaring inderdaad.

Tijdens de remote sessie wordt een debug-versie van OxygenOS geïnstalleerd.
Dus als je de remote sessie sneller wil laten verlopen, zorg dan dat je het Oxygen_150527.rar bestand gedownload hebt en dat je 7-Zip of iets dergelijks al geïnstalleerd hebt staan (zij pakken het uit, want het is met een wachtwoord beveiligd). Zorg ook dat de fastboot driver al is geïnstalleerd en werkt, dan hoeven zij dat niet te doen.
Mijn remote sessie was daardoor binnen 20 minuten klaar (de touchscreen self-test faalde).

Wel een probleempje met DHL gehad. Ze kwamen na het afgesproken tijdvenster (en ik was toen niet meer aanwezig). Voor de tweede afspraak kwamen ze wel netjes op tijd.

Zaterdag opgehaald en vrijdag een nieuwe ontvangen, dus maar 6 dagen zonder mijn OPO (gelukkig maar, want ik begon me al stevig te ergeren aan de Galaxy Ace 2 die ik tijdelijk als vervanging had).

Wat me opviel aan het nieuwe toestel:
- Er zit een screen protector op. Zouden ze dat tegenwoordig standaard doen voor nieuwe toestellen of alleen voor RMA (mensen die een screen protector hadden op het kapotte toestel raken die natuurlijk kwijt).
- Eindelijk geen gele verkleuring meer aan de onderzijde van het scherm!
- De navigatiebalk heeft blauwe ipv witte verlichting.
- Het kompas wijst compleet de verkeerde kant op. Ik wacht nog even af, want in de meeste gevallen is dit tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

Ik zit met een k*t probleem, zoals meerdere bij OnePlus. Ik kom er niet uit dankzij de stugge klantenservice.
- Moet zeggen dat ik het forum nog niet helemaal heb doorgespit, dat ga ik direct doen :P

shopmill heeft vrijwel hetzelfde verhaal:
shopmill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:50:
Ik heb ook al een slechte ervaring met de RMA. De aanvraag en het ophalen werden netjes afgehandeld. Ook word ik goed op de hoogte gehouden. Mijn probleem is echter: mijn scherm was kapot, ik had een aanvraag gedaan en gevraagd wat het zou kosten. 122 volgens oneplus. Ik de telefoon opgestuurd. krijg ik een bericht dat er waterschade is gevonden wat dus nooit mogelijk is want de telefoon heeft nooit water aangeraakt en nu kost de reparatie ineens 220 euro en terug laten sturen kost 40 euro. Ik heb echt het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.
Heb een RMA aangemaakt, omdat mijn touchscreen problemen geeft, mijn toestel opgestuurd en heb vorige week een e-mail van OnePlus ontvangen dat er waterschade is geconstateerd is.

Heb voorheen het volgende moeten doen:
Filmpje toesturen
Patch uitvoeren
Oxygen OS flashen
OnePlus nam via TeamViewer PC over om Oxygen OS te flashen
Opsturen naar RMA afdeling

Nu blijkt dus dat een van de indicatiestrips rood is gekleurd, zie karige .pdf welke ik heb toegestuurd gekregen:
Klik: https://dl.dropboxusercon...4461665/RMAOnePlusOne.png

Indicatiestrip linksboven? Wie zegt dat zij deze strip niet roodgekleurd hebben? Ik heb geen poot om op te staan - heb geen foto's moeten maken op voorhand, dus kan het helaas niet controleren.

Vooral op Reddit staan veel van dezelfde problemen; touchscreen problemen, een en ander softwarematig moeten herstellen via OnePlus en uiteindelijk een RMA met reparatie van €200 tot gevolg. De ene wordt bestempeld als valschade, de andere als waterschade.
No way dat ik €200 ga betalen voor zulke onzin. OnePlus wil gewoon niet toegeven dat de touchscreen problemen te groot (en daarmee te duur) zijn om op te lossen.

Ik heb meerdere malen geantwoord dat het onzin is; telefoon is nooit in contact geweest met water, behalve een regenbui in jaszak. Telefoons tegenwoordig dienen daar toch tegen te kunnen. Daarnaast kan zo'n strip al rood uitslaan bij verschil warmte/koude (condens) en adem van gebruiker tijdens bellen. Daarnaast kan ik niet controleren dat ZIJ die strip niet hebben nat gemaakt, want verder is geen corrosie te zien. - Hier steeds hetzelfde antwoord op; is mijn schuld, bla bla bla.

Zat er eerst aan te denken mijn toestel terug te vragen en na te laten kijken door een eigen gekozen, onafhankelijke RMA afdeling; maar ook zij zullen zien dat de strip rood is gekleurd, maar de heen/retourkosten bedragen €40.

# Verstandig om mijn toestel terug te vragen en na te laten kijken door andere RMA afdeling op defect?
Of zal ik OnePlus vragen om foto's/bewijzen te sturen van een duidelijker defect?

Een indicatiestrip welke rood kleurt, hoeft niets te betekenen. Maar als ik aangeef dat ze een foto moeten sturen, corroderen ze wellicht zelf (met e.o.a. zoutoplossing) of sturen ze gewoon een foto van een ander toestel. Mocht ik dit niet vernoemen en mijn toestel gewoon willen ontvangen voor een andere inspectie, dan ben ik geld kwijt (en nog eens geld) en vooral heel erg veel tijd.

# Tips?

# Mag OnePlus op een toestel binnen garantie kosten rekenen voor opsturen/retourneren? In Nederland weet ik dat dit niet mag. Vallen zij onder deze Nederlandse (wellicht Europese) wet/regelgeving?

# Zit te denken om de OnePlus X te kopen wanneer deze uitkomt, maar... Ik weet het niet zo goed. Vertrouwen is zeer gedaald (okay, OnePlus One was eerste telefoon, de X is alweer de derde, dus kwalitatief kan deze zeker beter zijn - is ook water/stof bestendig tot 1,5meter o.i.d.).

[ Voor 10% gewijzigd door HetGezegde op 26-10-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Heeft iemand van jullie al wel eens ervaring gehad met een jack (3.5mm) die constant omhoog schiet bij de minste of geringste beweging? Ik heb het nu met 5 oortjes/hoofdtelefoons geprobeerd, en ze schieten allemaal weer spontaan omhoog. Dan stopt het geluid er natuurlijk ook elke keer mee, erg storend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

PetrCech_3 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:38:
Heeft iemand van jullie al wel eens ervaring gehad met een jack (3.5mm) die constant omhoog schiet bij de minste of geringste beweging? Ik heb het nu met 5 oortjes/hoofdtelefoons geprobeerd, en ze schieten allemaal weer spontaan omhoog. Dan stopt het geluid er natuurlijk ook elke keer mee, erg storend...
Bij een oudere telefoon wel eens gehad; had de jack niet goed genoeg in de telefoon geduwd. Het koperen gedeelte gaat er helemaal in. Wellicht is het dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
HetGezegde schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Bij een oudere telefoon wel eens gehad; had de jack niet goed genoeg in de telefoon geduwd. Het koperen gedeelte gaat er helemaal in. Wellicht is het dat?
Nee, hoe ver ik hem er ook in duw, elke keer schiet hij weer terug omhoog en is dus de verbinding weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

PetrCech_3 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Nee, hoe ver ik hem er ook in duw, elke keer schiet hij weer terug omhoog en is dus de verbinding weg..
RMA? Succes.. Advies: eerst zoveel mogelijk foto's maken van je toestel (ook intern en van alle hoekjes/randjes op scheurtjes en krasjes en zeker van de 3.5mm plug) en deze meesturen als bijlage bij je RMA email zodat zij zien welk bewijs je hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetrCech_3
HetGezegde schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:27:
[...]

RMA? Succes.. Advies: eerst zoveel mogelijk foto's maken van je toestel (ook intern en van alle hoekjes/randjes op scheurtjes en krasjes en zeker van de 3.5mm plug) en deze meesturen als bijlage bij je RMA email zodat zij zien welk bewijs je hebt.
Zucht... Ik ben er ook bang voor. Als ik ergens geen zin in heb om het moment. Maar ik luister dermate veel muziek dat ik me er echt kapot aan erger. Kan mijn telefoon bijvoorbeeld al niet meer in mijn broekzak doen tijdens het luisteren. Ik ga maar eens op RMA-onderzoek uit. Thanks voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:48

WCA

HetGezegde schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:50:
Ik zit met een k*t probleem, zoals meerdere bij OnePlus. Ik kom er niet uit dankzij de stugge klantenservice.
- Moet zeggen dat ik het forum nog niet helemaal heb doorgespit, dat ga ik direct doen :P

shopmill heeft vrijwel hetzelfde verhaal:

[...]

Heb een RMA aangemaakt, omdat mijn touchscreen problemen geeft, mijn toestel opgestuurd en heb vorige week een e-mail van OnePlus ontvangen dat er waterschade is geconstateerd is.

Heb voorheen het volgende moeten doen:
Filmpje toesturen
Patch uitvoeren
Oxygen OS flashen
OnePlus nam via TeamViewer PC over om Oxygen OS te flashen
Opsturen naar RMA afdeling

Nu blijkt dus dat een van de indicatiestrips rood is gekleurd, zie karige .pdf welke ik heb toegestuurd gekregen:
Klik: https://dl.dropboxusercon...4461665/RMAOnePlusOne.png

Indicatiestrip linksboven? Wie zegt dat zij deze strip niet roodgekleurd hebben? Ik heb geen poot om op te staan - heb geen foto's moeten maken op voorhand, dus kan het helaas niet controleren.

Vooral op Reddit staan veel van dezelfde problemen; touchscreen problemen, een en ander softwarematig moeten herstellen via OnePlus en uiteindelijk een RMA met reparatie van €200 tot gevolg. De ene wordt bestempeld als valschade, de andere als waterschade.
No way dat ik €200 ga betalen voor zulke onzin. OnePlus wil gewoon niet toegeven dat de touchscreen problemen te groot (en daarmee te duur) zijn om op te lossen.

Ik heb meerdere malen geantwoord dat het onzin is; telefoon is nooit in contact geweest met water, behalve een regenbui in jaszak. Telefoons tegenwoordig dienen daar toch tegen te kunnen. Daarnaast kan zo'n strip al rood uitslaan bij verschil warmte/koude (condens) en adem van gebruiker tijdens bellen. Daarnaast kan ik niet controleren dat ZIJ die strip niet hebben nat gemaakt, want verder is geen corrosie te zien. - Hier steeds hetzelfde antwoord op; is mijn schuld, bla bla bla.

Zat er eerst aan te denken mijn toestel terug te vragen en na te laten kijken door een eigen gekozen, onafhankelijke RMA afdeling; maar ook zij zullen zien dat de strip rood is gekleurd, maar de heen/retourkosten bedragen €40.

# Verstandig om mijn toestel terug te vragen en na te laten kijken door andere RMA afdeling op defect?
Of zal ik OnePlus vragen om foto's/bewijzen te sturen van een duidelijker defect?

Een indicatiestrip welke rood kleurt, hoeft niets te betekenen. Maar als ik aangeef dat ze een foto moeten sturen, corroderen ze wellicht zelf (met e.o.a. zoutoplossing) of sturen ze gewoon een foto van een ander toestel. Mocht ik dit niet vernoemen en mijn toestel gewoon willen ontvangen voor een andere inspectie, dan ben ik geld kwijt (en nog eens geld) en vooral heel erg veel tijd.

# Tips?

# Mag OnePlus op een toestel binnen garantie kosten rekenen voor opsturen/retourneren? In Nederland weet ik dat dit niet mag. Vallen zij onder deze Nederlandse (wellicht Europese) wet/regelgeving?

# Zit te denken om de OnePlus X te kopen wanneer deze uitkomt, maar... Ik weet het niet zo goed. Vertrouwen is zeer gedaald (okay, OnePlus One was eerste telefoon, de X is alweer de derde, dus kwalitatief kan deze zeker beter zijn - is ook water/stof bestendig tot 1,5meter o.i.d.).
Ja, oneplus mag die kosten rekenen. Hier in NL mag dat ook, alleen noemen ze dat hier onderzoekskosten.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

GreNade schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

Ja, oneplus mag die kosten rekenen. Hier in NL mag dat ook, alleen noemen ze dat hier onderzoekskosten.
Ja.. Helaas. Ik heb het Juridisch Loket benaderd en zij zeggen hetzelfde. Moet zelf bewijzen dat de schade niet door mijn toedoen komt; onmogelijk. Kut OnePlus. Maar ach.. Niks aan te doen. Ben nu druk opzoek naar een alternatief (A-merk met betere support).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

HetGezegde schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:03:
[...]

Ja.. Helaas. Ik heb het Juridisch Loket benaderd en zij zeggen hetzelfde. Moet zelf bewijzen dat de schade niet door mijn toedoen komt; onmogelijk. Kut OnePlus. Maar ach.. Niks aan te doen. Ben nu druk opzoek naar een alternatief (A-merk met betere support).
Op betere support hoef je hier in NL ook niet echt te rekenen, elke fabrikant laat repareren bij Dynafix of Teleplan. Hoewel die wel iets beter naar je klachten luisteren, constateren ze net zo makkelijk waterschade of iets anders waardoor ze geen garantie hoeven te geven.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

GreNade schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

Op betere support hoef je hier in NL ook niet echt te rekenen, elke fabrikant laat repareren bij Dynafix of Teleplan. Hoewel die wel iets beter naar je klachten luisteren, constateren ze net zo makkelijk waterschade of iets anders waardoor ze geen garantie hoeven te geven.
Ja correct.. Ook al eens gehad in het verleden. Nouja we zullen zien. Heel misschien toch eens naar de OnePlus X kijken aangezien deze stof en waterdicht is (maarja, hoeveel is daar fan weer van waar, aangezien Sony het ook niet kan waarmaken.)

Lastig lastig lastig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
HetGezegde schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:27:
[...]

RMA is inmiddels aangemaakt. Heb er ook een video bijgedaan waarop je duidelijk ziet wat het probleem is. Nu is het grote wachten begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 10:10
Ik ga vandaag mijn OnePlus X terugsturen. Ik heb all documenten al gekregen, dus dat is in orde. Ik vraag mij alleen of ik ALLES moet terugsturen in het originele doosje, met andere woorden, niet alleen de telefoon, maar ook de oplader en de USB kabel. Indien niet zou ik deze hier houden. Je weet nooit dat die anders "verloren gaan".

Ik heb nog nooit zoiets moeten terugsturen. Wat is gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
Heb eindelijk voor het eerst sinds de aanschaf in augustus / september 2014 gebruik moeten maken van de support van Oneplus. Na vele negatieve verhalen gelezen te hebben, ben ik (tot nu toe) erg positief verrast door de snelle reactie van Oneplus.
Sinds twee dagen werkt de microfoon van m'n One niet meer. Kan alleen nog via bluetooth of op de speaker bellen. Vanochtend een support ticket aangemaakt. Binnen een kwartier had ik al antwoord. Na een paar keer heen en weer mailen, met o.a. foto's, waarbij ze vroegen of de gaatjes niet verstopt waren, een hard reset uit te voeren en een fotootje op te sturen, heb ik nu al UPS vrachtbrief e.d. binnen en wordt hij opgehaald om onderzocht / gerepareerd te worden in Duitsland.
Hopelijk verloop e.e.a. voorspoedig! Tot nu toe in ieder geval tevreden over de snelle service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Powder Toastman schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:44:
Heb eindelijk voor het eerst sinds de aanschaf in augustus / september 2014 gebruik moeten maken van de support van Oneplus. Na vele negatieve verhalen gelezen te hebben, ben ik (tot nu toe) erg positief verrast door de snelle reactie van Oneplus.
Sinds twee dagen werkt de microfoon van m'n One niet meer. Kan alleen nog via bluetooth of op de speaker bellen. Vanochtend een support ticket aangemaakt. Binnen een kwartier had ik al antwoord. Na een paar keer heen en weer mailen, met o.a. foto's, waarbij ze vroegen of de gaatjes niet verstopt waren, een hard reset uit te voeren en een fotootje op te sturen, heb ik nu al UPS vrachtbrief e.d. binnen en wordt hij opgehaald om onderzocht / gerepareerd te worden in Duitsland.
Hopelijk verloop e.e.a. voorspoedig! Tot nu toe in ieder geval tevreden over de snelle service.
Hoe staat het er nu mee? Is dat retouren gratis? Gezien de recente prijsverlagingen zit ik te kijken naar een OnePlus apparaat. Als de support (normaliter nooit nodig) goed genoeg is koop ik er een.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Laatst online: 12-09 10:10
W00fer schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:27:
[...]
Hoe staat het er nu mee? Is dat retouren gratis? Gezien de recente prijsverlagingen zit ik te kijken naar een OnePlus apparaat. Als de support (normaliter nooit nodig) goed genoeg is koop ik er een.
Binnen anderhalve week had ik m'n telefoontje weer terug, gerepareerd en wel en zonder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Mijn OPO valt recent af en toe uit (2-3 keer per week). Maakt niet uit of de batterij vol of halfvol is. Als hij op mijn nachtkastje of bureau een kwartier tot meerdere uren ligt dan doet hij plots niks meer. Niet echt handig als je een alarmklok ingesteld hebt om op te staan of een telefoontje verwacht.

Het lijkt echt dat hij uit staat. Als ik hem aan usb op pc hang dan begint er geen oplaadanimatie en is er geen notificatielampje (wat wel zo is als ik hem normaal af zet en aankoppel).

Ik krijg er alleen terug leven in na een power cycle reset (5*30sec power knop inhouden). Soms moet ik dat kunstje slechts 'half' (2*30sec) uitvoeren, andere keren ben ik 10 minuten allerlei knoppen aan het duwen eer hij terug opstart.

Ik heb er precies al meer vertrouwen in dat hij zal starten, al is het heel frustrerend om zo te werk te gaan. Batterij% na zo'n restart kan ook nog 85% zijn waarna ik er nog een hele dag mee rondloop zonder problemen. Het is niet zo dat er een battery-drain plaats vind.

Eenmaal gestart werkt hij meerdere dagen normaal, dit probleem valt ook nooit voor tijdens gebruik. Ik heb al factory reset/clean flash gedaan met 2 verschillende Sultan builds. Ik betwijfel dat het aan de software ligt.

Mijn contact met Oneplus support verliep tot nu toe vlot, men heeft enkel een factory reset voorgesteld, toen ik vermeldde dat ik dat al gedaan had stelde men direct RMA voor.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn OPO lichte krassen heeft op zijn sandstone cover (steentjes die in hoesje geraakt waren) dus de achterkant ziet er wel redelijk gebruikt uit. Mogelijk is dat een probleem voor die garantievoorwaarden?

Nu is het zo dat ik over enkele dagen een OP3 zoek te bestellen, deze OPO heeft 23 maanden als een speer gewerkt. Mogelijk houd ik deze OPO als reserve toestel of geef ik het aan familie.

Ik heb de keuze:
  • RMA sturen, met mogelijk extra kosten (verzending/reparatie buiten garantievoorwaarden).
  • 15$ batterij (die al in huis is) voor OPO er zelf in prutsen en hopen dat hiermee het probleem van de baan is (pure gok). En daarbij mijn back cover niet sloop en/of mijn garantie echt om zeep help.
Op basis van de zeer uiteenlopende Oneplus Support/RMA verhalen weet ik niet goed wat doen.
Garantie loopt af eerste helft van juli (24 maanden EU).

[ Voor 33% gewijzigd door anessie op 09-06-2016 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
anessie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 04:07:
Mijn contact met Oneplus support verliep tot nu toe vlot, men heeft enkel een factory reset voorgesteld, toen ik vermeldde dat ik dat al gedaan had stelde men direct RMA voor.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn OPO lichte krassen heeft op zijn sandstone cover (steentjes die in hoesje geraakt waren) dus de achterkant ziet er wel redelijk gebruikt uit. Mogelijk is dat een probleem voor die garantievoorwaarden?

Nu is het zo dat ik over enkele dagen een OP3 zoek te bestellen, deze OPO heeft 23 maanden als een speer gewerkt. Mogelijk houd ik deze OPO als reserve toestel of geef ik het aan familie.

Ik heb de keuze:
  • RMA sturen, met mogelijk extra kosten (verzending/reparatie buiten garantievoorwaarden).
Ik zie niet in waarom je het toestel niet gewoon aanmeld voor RMA? Is je scherm nog heel, dan is de RMA gratis. Alle andere krassen, deuken e.d. zijn gebruikssporen en zijn te vinden op elke telefoon, dus daar vallen ze geen breuk op.

Waarom denk je dat jou toestel buiten de garantievoorwaarden valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
RMA aangemeld (dag nadien stond er al een UPS busje op mijn stoep maar ik wou hem houden tot na OP3 order, dus die pickup geannuleerd)

Vrijdag 17/6 return pakje bij UPS punt afgegeven, dat is maandag 20/6 aankomen in Duitsland (repair center Oneplus)

Status update die ik kan zien via https://portal.teleservic...rderstatus/search-cz.seam

service data
error information
  • 1 Dead phone
  • Dead phone
  • 2 Inferior hand feeling of physical button
  • Internal tech. code PreCheck
  • 3 Microphone-low volume
history
21.06.2016 repair protocol
Defect's found: Faulty motherboard
A warranty repair has been performed by replacing the motherboard: New IMEI: 8XXXXXXXXXXXXXXXX

Nu wachten op een ticket update en vaststellen wat dat gaat kosten.

[ Voor 24% gewijzigd door anessie op 21-06-2016 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Laatst online: 12-09 15:20
anessie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:10:

A warranty repair has been performed by replacing the motherboard: New IMEI: 8XXXXXXXXXXXXXXXX

Dit gaat je dus helemaal niets kosten omdat het onder garantie valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
anessie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:10:
RMA aangemeld (dag nadien stond er al een UPS busje op mijn stoep maar ik wou hem houden tot na OP3 order, dus die pickup geannuleerd)
Dat is erg vlug. De OnePlus X van mijn vriendin moet ook terug, want die doet helemaal niks meer. Na ruim 2 weken testjes hebben uitgevoerd en filmpjes opgestuurd te hebben kreeg ik dan eindelijk een RMA nummer afgelopen zaterdag. Daarin stond dat ze de komende 2 werkdagen langs zouden komen, helaas zowel maandag als dinsdag geen busje / bezorger gezien.
Bedankt voor de link. Waar kan je de overige informatie vinden die je moet invullen? serial number, Order number en reference? Dit staat gewoon netjes vermeld in de mail die ik heb gehad.
Ik lees in je post dat je nog garantie hebt tot halverwege juli, dus dit gaat je helemaal niks kosten want het valt gewoon binnen de garantie.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 22-06-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zijnn er mensen die een RMA/refund aanvraag gedaan hebben bij OP en geen reactie hebben ontvangen,
Ik heb gisteren via chat een RMA aangevraagd en zojuist nogmaals gebeld met OP maar geen reactie, er zou direct en mail gestuurd worden met een retour proces, via de website lijkt het niet te lukken een return aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Gezien OP3 launch etc lijkt me dat ze wel bezig zijn met allerlei zaken, geef die mensen 48u tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Replay256 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:13:
Zijnn er mensen die een RMA/refund aanvraag gedaan hebben bij OP en geen reactie hebben ontvangen,
Ik heb gisteren via chat een RMA aangevraagd en zojuist nogmaals gebeld met OP maar geen reactie, er zou direct en mail gestuurd worden met een retour proces, via de website lijkt het niet te lukken een return aan te maken.
Maandag ochtend refund aanvraag gedaan, dinsdag uitleg hoe dat via het scherm van de bestelling moet ("service" knop). Maar daar zitten fouten in, je moet aangegeven of je email adres correct is als je dat doet, kan hij niet verder en komt met een melding "Adres ingeven".

Online chat aangevraagd, en vanochtend kreeg ik de mails voor de refund / ups sticker / enz. Dus 48 uur doorloop tijd voor een refund aanvraag, tis geen amazon maar gezien de drukte daar vind ik het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Heb afgelopen zaterdag een RMA aanvraag gedaan en UPS zou maandag of gisteren het pakket komen ophalen, helaas zijn ze nog niet geweest.

Dus net contact gehad met de Chat support (ze hebben het druk, had 92 wachtende voor me) om te vragen waarom UPS nog niet geweest was de afgelopen 2 dagen. De Chat medewerker was helaas niet bepaald behulpzaam en ze dwong me er zowat toe om het pakje maar gewoon zelf af te droppen.

Ondertussen via de UPS website een afhaal afspraak kunnen maken en ze komen morgen gelukkig langs. Een afhaal afspraak maken kan via deze website, je dient dan wel eerst een account aan te maken. Op die website voer je het trackingnummer in en die kan je vinden op het freight label of
  1. Ga naar deze website.
  2. Vul daar je Imei & order number in die in de mail van OnePlus staat
  3. Ga dan naar tabblad History
  4. Druk daar op delivery state
  5. Druk vervolgens op 1 Package
  6. Daar staat Waybill No. en dat is je trackingnummer.
Vervolgens kan je zelf een datum en tijd invoeren.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 22-06-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Thanks, ik snap de drukke met de nieuwe OP3, wacht nog af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
rens-br schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:27:
Dus net contact gehad met de Chat support (ze hebben het druk, had 92 wachtende voor me) om te vragen waarom UPS nog niet geweest was de afgelopen 2 dagen. De Chat medewerker was helaas niet bepaald behulpzaam en ze dwong me er zowat toe om het pakje maar gewoon zelf af te droppen.
Ik weet niet waar je woont maar ik heb 4 UPS drop punten binnen de 5km met sommige openingsuren van 7-19u.
Lijkt me stuk eenvoudiger dan een afspraak te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
anessie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:26:
[...]
Ik weet niet waar je woont maar ik heb 4 UPS drop punten binnen de 5km met sommige openingsuren van 7-19u.
Lijkt me stuk eenvoudiger dan een afspraak te plannen.
Dat was achteraf gezien waarschijnlijk wel eenvoudiger geweest, maar als OnePlus aangeeft dat ze het toestel binnen 2 werkdagen komen halen en er is die beide dagen iemand thuis ga ik het pakketje niet als nog zelf wegbrengen.

Overigens is het pakketje uiteindelijk gisteren opgehaald rond kwart over 1. (Had tussen half 12 en 2 afgesproken, dus dat is netjes)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
followup: 23/06 15u

Zonet UPS aan de deur gehad, geen informatie gekregen dat ik een pakket van hun ging krijgen.

Mijn OPO is terug van RMA, de licht beschadigde sandstone cover heeft men niet vervangen. Verder nog wel een papier met wat ik al wist 'warranty repair motherboard replaced'.

Heel de zaak afgehandeld binnen een week op een 23 maand oud toestel. Mijn ervaring met Oneplus Support (in EU) in elk geval uitstekend!

Moet ik wel mijn OPO weer even gebruiken om te zien of alle problemen weg blijven.

[ Voor 33% gewijzigd door anessie op 23-06-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
anessie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:17:
[...]
Moet ik wel mijn OPO weer even gebruiken om te zien of alle problemen weg blijven.
Ik hoop dat alle problemen nu opgelost zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
De status(state) van mijn RMA is net veranderd naar:
warranty
in clearance
accessory
in repair centre
En bij history staat:
deliver accessory with device
Weet iemand wat dat kan betekenen?

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 27-06-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ooit een accesoire nagestuurd gekregen of besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:32:
Heb je ooit een accesoire nagestuurd gekregen of besteld?
Nee ik heb de telefoon opgestuurd in zijn originele doos, zonder accessoires. Maar wel met de simkaart tray in het toestel (

Misschien zien ze de originele doos als accessoire?

Maar je komt dus tot de conclusie dat het woord gaat over accessoires en niet over 'medeplichtig', dat is de letterlijke vertaling die Google mij geeft in ieder geval.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 27-06-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu ook bij vertalingen "aanvullend" of "bijkomend". Misschien dat ze de doos en alles wat je extra hebt bijgestuurd dan de telefoon bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:43:
Ik zie nu ook bij vertalingen "aanvullend" of "bijkomend". Misschien dat ze de doos en alles wat je extra hebt bijgestuurd dan de telefoon bedoelen.
Dat is inderdaad ook nog een optie. We wachten maar gewoon geduldig af. Bedankt voor je reactie in ieder geval!

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 27-06-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Nou, heb het helemaal gehad met die hele !@#$% bedrijf , na iets meer dan een week en meerdere keren gebeld te hebben nog steeds geen RMA, heb nou een geschiedenis van 40 mail in de My requests moet elke keer uitleggen dat ik een RMA wil omdat de OP defect is start niet op DOA, en nog steeds geen normale of vage reactie met en andere naam waar ik helemaal niets aan heb,elke keer is het antwoord over 24 en 48 krijgt u een RMA, er wordt gewoon niet gelezen wat je gemaild of wat je klacht is,, ga nu ook geld terug crediteren via mijn creditcard.
Ik snap natuurlijk wegens release van OP3 dat het druk maar dit... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Vreemd, enige wat ik had gedaan was 'phone does nothing' in ticket gezet, er werden geen foto's of extra zaken vereist (buiten IMEI natuurlijk), ik ben direct geforward naar een rma mederwerker die me de tracking/retour info gaf. Nog nooit zo'n vlot rma proces meegemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door anessie op 28-06-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Replay256 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:44:
Ik snap natuurlijk wegens release van OP3 dat het druk maar dit... :( :(
Bij mijn ticket heeft het ook 2 weken geduurd voordat ze überhaupt ze mijn RMA aanvraag hebben goedgekeurd en heb daarbij ook 5 verschillende medewerkers gesproken. Ik moest foto's en een video maken van mijn probleem en vervolgens het toestel een laad 'reset' geven (12 uur aan de lader en vervolgens nog eens 6 uur). Dit alles werkte niet en daardoor duurde het ook wat langer.

Maar heb jij berichten kunnen typen bij service requests? Ik heb een ticket aangemaakt en vanuit daar werd het elke keer netjes beantwoord en geholpen. Aangezien het allemaal in één thread stond, was het voor de medewerkers ook eenvoudig om te zien waar het over ging.
anessie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:56:
Vreemd, enige wat ik had gedaan was 'phone does nothing' in ticket gezet, er werden geen foto's of extra zaken vereist (buiten IMEI natuurlijk), ik ben direct geforward naar een rma mederwerker die me de tracking/retour info gaf. Nog nooit zo'n vlot rma proces meegemaakt.
Dat is inderdaad erg snel gegaan! Een stuk sneller als bij mij moet ik zeggen. Ik moest een filmpje maken dat mijn telefoon inderdaad niet opstartte en dat er met de lader aangesloten ook niks gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik wil de OP3 terugsturen omdat ik een alternatief toestel heb gekregen.
Volgens de website van OP kan ik hem binnen 15 dagen terugsturen, maar het is me niet duidelijk of dat binnen 15 dagen na aankoop (15 juni) is of binnen 15 dagen na ontvangst. Dat laatste lijkt me logischer, maar weet het niet zeker. Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
koelkast schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:36:
Volgens de website van OP kan ik hem binnen 15 dagen terugsturen, maar het is me niet duidelijk of dat binnen 15 dagen na aankoop (15 juni) is of binnen 15 dagen na ontvangst. Dat laatste lijkt me logischer, maar weet het niet zeker. Wie kan me helpen?
Wettelijk gezien is het (minimaal) 14 dagen na ontvangst, dus in het geval van OnePlus zal dit 15 dagen na ontvangst zijn. Zie ook de ConsuWijzer:
Als u koopt op afstand hebt u een wettelijke bedenktijd van veertien dagen. Uw bedenktijd begint op de dag dat u het product hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:06
koelkast schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:36:
Als ik hem nu koop heb ik hem pas binnen 2 weken binnen, zou bizar zijn dat ik hem in 1 dag moet testen dan :-)

15 dagen na ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
superiscch schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:23:
[...]

Als ik hem nu koop heb ik hem pas binnen 2 weken binnen, zou bizar zijn dat ik hem in 1 dag moet testen dan :-)

15 dagen na ontvangst
Thanks. Ik weet weer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Gisteren een rma aangevraagd en binnen 12 uur al een label ontvangen :)

Ik vraag me alleen af; mag je het in een doosje versturen, aangezien oneplus het in een plastic zak deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Stefan_99 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 08:13:
Gisteren een rma aangevraagd en binnen 12 uur al een label ontvangen :)
Dat is echt snel! Ik ben alleen al 3 dagen aan het wachten totdat ze iets met de melding doen die ik nu op de status pagina heb staan.

Wat zijn jou klachten?
Ik vraag me alleen af; mag je het in een doosje versturen, aangezien oneplus het in een plastic zak deed?
Ik heb het toestel verstuurd in de originele doos, met alles eruit gehaald en vervolgens die doos weer in een andere doos gedaan voor met karton en kranten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
rens-br schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 07:36:
[...]

Ik hoop dat alle problemen nu opgelost zijn!
176 uur en geen vuiltje aan de lucht, voel ook wel dat de knopjes aan de zijkant vervangen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xiivI1D.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
anessie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:26:
[...]

176 uur en geen vuiltje aan de lucht, voel ook wel dat de knopjes aan de zijkant vervangen zijn.

[afbeelding]
Uuhm wat? Is dat ook één acculading? Of heb je de telefoon helemaal niet gebruikt de afgelopen paar dagen?

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 01-07-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Ja tuurlijk, zit geen sim in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ik zie het inderdaad. Dat scheelt veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:40
De service van oneplus is wel om te huilen ..

ik had ook iets besteld, 1 hoes en 1 screenprotector. (2 aparte orders)
Is ongeveer tegelijk verstuurd. Dezelfde dag....
hoes heb ik al 5 dagen binnen.
screenprotector nog steeds niet...

vervolgens contact opgenomen met de chat...
zegt ie dat ik maar contact moet opnemen met "royal mail"

zonder tracktrace code.....

het is alleen maar afschuiven .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:33:
De service van oneplus is wel om te huilen ..

ik had ook iets besteld, 1 hoes en 1 screenprotector. (2 aparte orders)
Is ongeveer tegelijk verstuurd. Dezelfde dag....
hoes heb ik al 5 dagen binnen.
screenprotector nog steeds niet...

vervolgens contact opgenomen met de chat...
zegt ie dat ik maar contact moet opnemen met "royal mail"

zonder tracktrace code.....

het is alleen maar afschuiven .........
De screen protectors zijn uitverkocht en dat kan er zomaar eens mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Danny.G schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:22:
[...]

De screen protectors zijn uitverkocht en dat kan er zomaar eens mee te maken hebben.
heb een mail gekregen dat ie shipped out was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:24:
[...]

heb een mail gekregen dat ie shipped out was...
Hmm, dan is het raar. Je kunt DHL bellen en vragen of er een pakketje op je postcode staat. Komt waarschijnlijk uit Polen en anders UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Danny.G schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:43:
[...]

Hmm, dan is het raar. Je kunt DHL bellen en vragen of er een pakketje op je postcode staat. Komt waarschijnlijk uit Polen en anders UK.
Ze gaven aan dat kleine dingen zonder tracktrace code wordt verzonden....

Dus heeft niet veel nut dan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:50:
[...]

Ze gaven aan dat kleine dingen zonder tracktrace code wordt verzonden....

Dus heeft niet veel nut dan denk ik
In dat geval niet nee.. Dan wordt het afwachten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Danny.G schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:51:
[...]

In dat geval niet nee.. Dan wordt het afwachten. :/
Idd
Nu willen ze dat ik 15 dagen wacht.
En anders dien ik gewoon een claim in volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
rens-br schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 08:26:
[...]

Dat is echt snel! Ik ben alleen al 3 dagen aan het wachten totdat ze iets met de melding doen die ik nu op de status pagina heb staan.

Wat zijn jou klachten?
Klopt, inderdaad snel :)
De linkerkant van het scherm heeft een gele gloed helaas. Ik heb hem voor vervanging aangemeld want voor de rest is het echt een topding!

Voor een rma moet je overigens alles wat in het doosje zat er weer in doen toch. Ik heb m in een kartonnen doos gedaan in bubbelfolie.

[ Voor 13% gewijzigd door Stefan_99 op 01-07-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Zucht, lekker is dit. Oneplus loop kwijtgeraakt in de post ergens, ze hebben mijn huisnummer niet op het pakket gezet. Ik mag het zelf uitzoeken met Royal Mail, terwijl het pakket met DHL verzonden is...

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Eerder geen idee dat deze thread bestond.
Nou mijn ervaring met RMA requests is echt een drama bij OnePlus. Een beschadigde OP3 ontvangen dus had ik gelijk een supportticket aangemaakt. (17 juni) Reacties gingen vlot maar steeds van andere medewerkers die geeneens je email lezen. Toen kreeg ik gewoon een tijd niets te horen en werd er niet meer op mijn RMA request ingegaan. Dus bij PayPal een claim ingediend. Toen kreeg ik van OnePlus een mail dat ze me niet meer wilden helpen met het vervangen van het toestel omdat ik een claim had ingediend en zou deze moeten sluiten om een vervangend toestel te krijgen (ja dag). Ze reageerde via PayPal ook niet op de claim en heb ik dus van PayPal een retouradres gekregen. Vandaag eindelijk de OP3 kunnen verzenden en dan maar hopen dat ik snel mijn geld terug heb. Overigens ga ik m wel weer opnieuw bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Ik heb mijn telefoon one plus 3 ter reparatie opgestuurd bij one plus na een week wachten dacht stuur nog eens een mail of er al wat gebeurt was met mijn telefoon. Nu krijg ik een mail dat mijn telefoon verstuurd was en ik kreeg een tracking link, maar waaneer moet ik de reparatie kosten betalen echt heel raar iemand die hier ervaring mee heeft? Het gaat dus om een reparatie die mijn eigen schuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

citruspers schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:58:
Zucht, na 2 weken is het al raak. Telefoon gleed uit m'n broekzak toen ik in een stoel zat. Landde met het scherm omhoog, maar het mocht niet baten.
Bijzonder genoeg is de camera nog helemaal heel.

[afbeelding]

En het mini deukje toen de hoek als eerste de grond raakte:
[afbeelding]

Ik denk dat ik maar een hoesje er bij ga bestellen als ik de replacement krijg....
Replacement? Had je 'm verzekerd dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 09:39
ocn schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:35:
[...]

Replacement? Had je 'm verzekerd dan?
Nee, hij gaat binnenkort naar Oneplus' reparatieservice in Duitsland, die zullen er wel een nieuw scherm op zetten. Replacement was inderdaad niet het juiste woord.

Ik heb hem wel met creditcard gekocht dus in principe zou die verzekering de reparatie moeten dekken (minus 50 euro eigen risico). Ik hou jullie op de hoogte.

De Oneplus service tot nu toe is trouwens goed, binnen een half uur had ik een UPS label in de mail voor verzending naar hun reparatiecentrum.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin740
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Is het de normale gang van zaken dat je je OnePlus retourneert (dus geen RMA) naar het servicecentrum Arvato in Duitsland? Ik wil het even zeker weten voordat ik het naar een verkeerd adres opstuur voor retournering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
reinierkramer schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:55:
Ik heb mijn telefoon one plus 3 ter reparatie opgestuurd bij one plus na een week wachten dacht stuur nog eens een mail of er al wat gebeurt was met mijn telefoon. Nu krijg ik een mail dat mijn telefoon verstuurd was en ik kreeg een tracking link, maar waaneer moet ik de reparatie kosten betalen echt heel raar iemand die hier ervaring mee heeft? Het gaat dus om een reparatie die mijn eigen schuld is.
Als je de telefoon opgestuurd hebt, dan gaan ze eerst kijken wat er mis mee is. Vervolgens krijg je vanzelf een kostenplaatje.

De status van de RMA kan je hier vinden: https://portal.teleservic...rderstatus/search-cz.seam. Hier moet je je imei-nummer en Arvato order number en/of RMA# ticket nummer invoeren. Mochten ze de telefoon al gecontroleerd hebben, komt in tabblad quotation vanzelf te staan wat de kosten zijn.

Bij mij was binnen 4 dagen na verzending duidelijk wat er mis mee was. Op die website is het niet mogelijk om te reageren en ik heb dit via mijn lopende RMA ticket gedaan.

Wat is er mis met je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Ik heb mijn toestel dus al terug viel dus onze de garantie volgend hun klopt natuurlijk niks van maar alleen maar mooi voor mij. Zit een nieuwe achterkant op en lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
reinierkramer schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:25:
Ik heb mijn toestel dus al terug viel dus onze de garantie volgend hun klopt natuurlijk niks van maar alleen maar mooi voor mij. Zit een nieuwe achterkant op en lens.
Wat was er mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-09 21:39
Heb een RMA aangevraagd voor mijn OPT. Sinds ik 'm in februari kocht ging het oplaad kabeltje niet helemaal goed erin, ik dacht dat het zo hoorde, maar na gister iemand te hebben gezien waarbij 'ie wel gewoon in de telefoon vastklikt weet ik dus dat ie kapot is. Nu moet ik m'n telefoon opsturen naar duitsland voor reparatie. Zal ik 'm helemaal resetten? heb 'm beveiligd met fingerprint maar wil niet dat ze er daar op gaan zitten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwistedMindNL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Thanks voor de link! De mijne ligt er momenteel voor een defecte Alert slider, en blijkbaar was er ook een sensor malfunction (zie ik op je link). Vandaag in reparatie genomen, ben benieuwd wanneer ik hem terug krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Ik had hem laten valen en daardoor was de lens kapot nu hebben ze dus gratis er een nieuwe achterkant opgezet en een nieuw glas plaatje op de lens gedaan. Nu kwam ik er vandaag dus achter dat er ook nog een beschadiging op de lens zelf zit en dat zie je dus terug op de foto's, nog maar eens contact met one plus zoeken 🙁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
TwistedMindNL schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:43:
[...]
Thanks voor de link! De mijne ligt er momenteel voor een defecte Alert slider, en blijkbaar was er ook een sensor malfunction (zie ik op je link). Vandaag in reparatie genomen, ben benieuwd wanneer ik hem terug krijg!
Goed om te horen dat alles zo soepel verloopt!
reinierkramer schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:19:
Ik had hem laten valen en daardoor was de lens kapot nu hebben ze dus gratis er een nieuwe achterkant opgezet en een nieuw glas plaatje op de lens gedaan. Nu kwam ik er vandaag dus achter dat er ook nog een beschadiging op de lens zelf zit en dat zie je dus terug op de foto's, nog maar eens contact met one plus zoeken.
Wat een geluk dat ze het gewoon gratis gerepareerd hebben! Misschien hebben ze het uit coulance gedaan, omdat het apparaat nog niet zo oud is.

Bij mij gaat mijn RMA een stuk minder vloeiend helaas. Mijn OnePlus X was in het water gevallen tijdens de verbouwing en deze hebben we dan ook opgestuurd naar het reparatiecentrum. Nadat de verzending al slecht verliep, werd het toestel snel in behandeling genomen en had ik binnen twee dagen al wantwoord wat er mis was. Er was een 'intern mechanisch defect' en de reparatie kosten waren €210.-.

Het heeft toen nog paar dagen geduurd voordat de inboedelverzekering heeft gereageerd en heb afgelopen vrijdag meteen gereageerd dat het toestel gerepareerd mag worden via mijn ticket. Helaas was er gisteren nog steeds niks veranderd. Wat bleek, ze waren mijn 'quotation' vergeten te sturen. (Dit is de brief waarop staat hoeveel het kost en of je hiermee akkoord gaat). Ik heb die gisteren ingevuld en doorgemailt, maar ik vroeg me nog af waar ik de repair fee moest betalen.

Dat weer netjes gevraagd via een ticket, maar helaas kreeg ik op mijn vraag weer zo'n nietszeggende reactie. En ook vandaag is het status nog niet veranderd.

Ticket aangemaakt op 7 juni en ruim één maand later nog steeds geen apparaat terug.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 13-07-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedMindNL
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Zit je dan met je oude back-up telefoon, zo'n geforceerde downgrade gun je niemand (zeker niet tijdens het uitkomen van PokéMon Go :P)

Ik zie nu via de link dat ze geen fault hebben geconstateerd (wat ik snap, de fout doet zich at random voor). Door mijn trage internet is het uploaden van een filmpje waarin te zien is dat het écht niet werkt mislukt... Ik hoop dat ze hem niet doodleuk terugsturen, maar vrees wel dat dit gaat gebeuren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
rens-br schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:37:
[...]

Goed om te horen dat alles zo soepel verloopt!

[...]

Wat een geluk dat ze het gewoon gratis gerepareerd hebben! Misschien hebben ze het uit coulance gedaan, omdat het apparaat nog niet zo oud is.

Bij mij gaat mijn RMA een stuk minder vloeiend helaas. Mijn OnePlus X was in het water gevallen tijdens de verbouwing en deze hebben we dan ook opgestuurd naar het reparatiecentrum. Nadat de verzending al slecht verliep, werd het toestel snel in behandeling genomen en had ik binnen twee dagen al wantwoord wat er mis was. Er was een 'intern mechanisch defect' en de reparatie kosten waren €210.-.

Het heeft toen nog paar dagen geduurd voordat de inboedelverzekering heeft gereageerd en heb afgelopen vrijdag meteen gereageerd dat het toestel gerepareerd mag worden via mijn ticket. Helaas was er gisteren nog steeds niks veranderd. Wat bleek, ze waren mijn 'quotation' vergeten te sturen. (Dit is de brief waarop staat hoeveel het kost en of je hiermee akkoord gaat). Ik heb die gisteren ingevuld en doorgemailt, maar ik vroeg me nog af waar ik de repair fee moest betalen.

Dat weer netjes gevraagd via een ticket, maar helaas kreeg ik op mijn vraag weer zo'n nietszeggende reactie. En ook vandaag is het status nog niet veranderd.

Ticket aangemaakt op 7 juni en ruim één maand later nog steeds geen apparaat terug.
Mischien ja duurt wel heel lang dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
__Koen__ schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:10:
Heb een RMA aangevraagd voor mijn OPT. Sinds ik 'm in februari kocht ging het oplaad kabeltje niet helemaal goed erin, ik dacht dat het zo hoorde, maar na gister iemand te hebben gezien waarbij 'ie wel gewoon in de telefoon vastklikt weet ik dus dat ie kapot is. Nu moet ik m'n telefoon opsturen naar duitsland voor reparatie. Zal ik 'm helemaal resetten? heb 'm beveiligd met fingerprint maar wil niet dat ze er daar op gaan zitten..
Als ze niet in je telefoon kunnen zullen ze waarschijnlijk zelf ook een factory reset doen. Dus je kan het net zo goed zelf doen. Mocht je er TWRP op hebben staan kan je eenvoudig een volledige backup maken en deze bij retour weer terug zetten.

Ik heb inmiddels reactie ontvangen van Arvato nadat ik de bevestiging heb verstuurd. Ze gaan mijn OnePlus X eindelijk repareren en de reparatiekosten dienen bij aflevering van het toestel voldaan te worden. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de telefoon weer terug is.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 14-07-2016 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 09:39
Ik heb inmiddels ook een quotation gekregen voor mijn oneplus3, 104 euro totaalkosten voor het vervangen van de voorkant. De telefoon was 2 weken nadat ik 'm had gekocht gevallen en het hele scherm lag aan diggelen.

Helaas voor mij geen gratis reparatie of coulance :/

EDIT: voor de geinteresseerden: mijn diagnose was "AT4 concealed mechanical damage (write-off)"
En de replacement is een cover assembly top

[ Voor 20% gewijzigd door citruspers op 22-07-2016 11:14 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Voor de volledigheid mijn 2de rma ervaring met Oneplus:

7 juli: lullig met mijn fiets gecrashed, telefoon in de hand, stuiterde op asfalt een paar meter verder, slecht gevallen, case niet geraakt, tempered glass protector totaal in stukken, volop onderin het scherm impact: http://imgur.com/AZafNIb

Dezelfde donderdagavond rma aanvraag, dezelfde nacht rma email.
  • 8 juli: pakje mee met UPS -> 11 juli (maandag) afgeleverd in Service Center Nürnberg, DE.
  • ~tijdje geen nieuws, vorige rma duurde dit minder dan 24u, dit maal een volle week~
  • 18 juli: inspectie Repair Center te Stochov, Czech Republic.
  • Quotatie: 3 opties: 1. fixen 104 euro / 2. terugsturen zonder actie 38 euro / 3. vuilbank in
  • -> http://imgur.com/a/3VBSk Uiteraard optie 1 ;)
  • 20 juli: reparatie & terugzending
  • 25 juli: ontvangen aan de deur, goed verpakt. Telefoon heeft nog steeds unlocked bootloader maar de software is reset. Over data kan ik niets zeggen want ik wipe sowieso alles zelf voor een rma.
~8 werkdagen exclusief verzending. http://imgur.com/VI0bFF2

Ik heb 7 vragen gesteld in ticket, 7 antwoorden gehad binnen 24u. Ik had even goed geen vragen kunnen stellen maar ik wou het een beetje pushen.

Ik heb persoonlijk een betere ervaring met de ticket service dan met de online livechat. Voor informatie gebruik ik dan voornamelijk ook: https://oneplus.net/support/ticket/submit,

Conclusie: 2x rma voorbije 2 maand (OPO&OP3), 2 keer vlot gegaan, ik kan echt niet klagen.

[ Voor 6% gewijzigd door anessie op 25-07-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Ik zit sterk te twijfelen of ik mijn OPO moet opsturen voor een RMA ja/nee. Ik heb al zeker een half jaar dat mn OPO niet meer goed oplaadt. Opladen, niet opladen etc. Het lijkt steeds erger te worden. Destijds las ik op internet dat dit door de originele oplader kwam (gevonden door zoekterm 'oneplus one charging fluctuating).

Hoe lang is de garantie? Ik meen dat dit altijd 2 jaar is en daar voldoet mijn OPO aan. Buiten krasjes aan de zijkant veroorzaakt door orginele oplader altijd erg zuinig geweest en ga er dus vanuit dat dit gevalletje garantie is (indien probleem echt bij mn mobiel zit)

EDIT: Bedenk mij net dat ik eigenlijk nog één mankement ervaar, de luidspreker van mijn OPO kraakt. Dit is vooral te horen bij YT filmpjes (vooral als ze zacht aan staan)

[ Voor 12% gewijzigd door Daiov97 op 27-07-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:06
Als hij nog in garantie is zou ik direct rma doen. Doe dat nu ook met de mijne, nog 2 weken garantie. Heb toch de OP3 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik heb mijn OP3 laten vallen en nu is het glas gebarsten. Ik heb gisteren een reparatie aangevraagd, vandaag kreeg ik een mailtje van Regenersis dat DHL gaat bellen om een afspraak te maken om hem op te halen.

Ik heb nog niet eerder Regenersis gezien in dit topic, is dat een nieuwe toko voor OnePlus?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
wwwhizz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:40:
Ik heb mijn OP3 laten vallen en nu is het glas gebarsten. Ik heb gisteren een reparatie aangevraagd, vandaag kreeg ik een mailtje van Regenersis dat DHL gaat bellen om een afspraak te maken om hem op te halen.

Ik heb nog niet eerder Regenersis gezien in dit topic, is dat een nieuwe toko voor OnePlus?
Google levert mij op dat het idd een nieuwe partner is van OnePlus. Het is een servicecenter in India.. Zou dat niet dichterbij kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
Daimen schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:46:
[...]

Google levert mij op dat het idd een nieuwe partner is van OnePlus. Het is een servicecenter in India.. Zou dat niet dichterbij kunnen?
ze kunnen natuurlijk meerdere vestigingen hebben (wellicht niet in nederland, maar bv in duitsland, of oostblok)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Prulleman schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:13:
[...]

ze kunnen natuurlijk meerdere vestigingen hebben (wellicht niet in nederland, maar bv in duitsland, of oostblok)
Mijn telefoon gaat naar Polen..

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Daimen schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:19:
Ik zit sterk te twijfelen of ik mijn OPO moet opsturen voor een RMA ja/nee. Ik heb al zeker een half jaar dat mn OPO niet meer goed oplaadt. Opladen, niet opladen etc. Het lijkt steeds erger te worden. Destijds las ik op internet dat dit door de originele oplader kwam (gevonden door zoekterm 'oneplus one charging fluctuating).

Hoe lang is de garantie? Ik meen dat dit altijd 2 jaar is en daar voldoet mijn OPO aan. Buiten krasjes aan de zijkant veroorzaakt door orginele oplader altijd erg zuinig geweest en ga er dus vanuit dat dit gevalletje garantie is (indien probleem echt bij mn mobiel zit)

EDIT: Bedenk mij net dat ik eigenlijk nog één mankement ervaar, de luidspreker van mijn OPO kraakt. Dit is vooral te horen bij YT filmpjes (vooral als ze zacht aan staan)
Garantie is inderdaad twee jaar. Ik zou als ik jou was het toestel zo snel mogelijk aanmelden als RMA. Beide problemen zijn dingen die onder de garantie gerepareerd moeten / kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Mijn proces so far voor mijn kapotte scherm (laten vallen op vakantie |:( ):
Woensdag 27 juli: service request ingeschoten
Donderdagmiddag: DHL belt voor afspraak
Vrijdagmiddag: DHL haalt telefoon op
Maandag: Telefoon is in Janki, Polen
Woensdagochtend: Ik krijg een offerte (90,54 incl alles, via IBAN overmaken)

Ben benieuwd!

Iemand enig idee of een inboedelverzekering spullen ook op reis vergoedt? Het internet lijkt dat te suggereren, maar ik zou dat vreemd vinden..

[ Voor 6% gewijzigd door RedPixel op 03-08-2016 10:11 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
wwwhizz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:11:
Netjes dat dit gewoon via IBAN kan. Bij mijn RMA moest ik de kosten contant betalen aan de bezorger. Dit was 210 euro. Verder is 90,54 voor een schermreparatie + verzending echt geen geld! Zoveel ben je over het algemeen ook in Nederland kwijt.

Overigens zijn ze bij jou sowieso erg vlug. Het hele RMA process heeft bij mij ruim één maand geduurd.
Iemand enig idee of een inboedelverzekering spullen ook op reis vergoedt? Het internet lijkt dat te suggereren, maar ik zou dat vreemd vinden..
Dit hangt in zijn geheel van de inboedelverzekering af. Je kan het in ieder geval proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 03-08-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
rens-br schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

Netjes dat dit gewoon via IBAN kan. Bij mijn RMA moest ik de kosten contant betalen aan de bezorger. Dit was 210 euro. Verder is 90,54 voor een schermreparatie + verzending echt geen geld! Zoveel ben je over het algemeen ook in Nederland kwijt.

Overigens zijn ze bij jou sowieso erg vlug. Het hele RMA process heeft bij mij ruim één maand geduurd.
Ze hebben nog kans genoeg om alles te verprutsen O-) ;) 90 euro vond ik wel schappelijk inderdaad; de lokale repair-shop wilde 240 euro hebben. Ik vermoed omdat OnePlus niet aan losse onderdelen doet, en je dat dus moet inkopen van handelaren die nieuwe telefoons uit elkaar schroeven.
[...]

Dit hangt in zijn geheel van de inboedelverzekering af. Je kan het in ieder geval proberen.
Ik heb het ingeschoten, ik zie wel :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
wwwhizz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:05:
[...]
Ze hebben nog kans genoeg om alles te verprutsen O-) ;)
Het gaat bij jou al een stuk vloeiender. Het duurde bij mij al ruim één week voordat het apparaat bij het reparatiecentrum was. Vervolgens heeft het nog 3 weken geduurd, voordat ik een quotation ontving. Vervolgens nog één week voor de reparatie en één week voor het terugzenden. Je hebt al 4 weken voorsprong dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

wwwhizz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:05:
[...]

Ze hebben nog kans genoeg om alles te verprutsen O-) ;) 90 euro vond ik wel schappelijk inderdaad; de lokale repair-shop wilde 240 euro hebben. Ik vermoed omdat OnePlus niet aan losse onderdelen doet, en je dat dus moet inkopen van handelaren die nieuwe telefoons uit elkaar schroeven.

[...]

Ik heb het ingeschoten, ik zie wel :)
Ik denk niet dat ze donor onderdelen gebruiken, gewoon geen originele onderdelen. Iphone schermen worden ook uit china gehaald door dat soort winkels

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oester
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-05 21:56
Van de week mijn OnePlus 3 laten vallen :(

Nu wil ik deze laten repareren echter kan nergens vinden waar het beeldscherm op voorraad is.
Iemand ervaring met reparatie beeldscherm (in NL)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
oester schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:33:
Nu wil ik deze laten repareren echter kan nergens vinden waar het beeldscherm op voorraad is.
Gewoon laten repareren door OnePlus zelf. Volgens deze post kost dat maar 90 euro. Veel goedkoper ga je dat niet vinden en als je het bij OP laat repareren dan behoudt je gewoon je garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 08:04
oester schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:33:
Van de week mijn OnePlus 3 laten vallen :(

Hier hetzelfde, heb via Oneplus een service request aangevraagd, hij wordt vrijdag opgehaald via DHL (gratis). Volgens de meneer van de chat kost een beeldscherm vervanging 104 euro.

edit: Spuit 11, zie boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oester
BlackLabel01 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:24:
[...]

Hier hetzelfde, heb via Oneplus een service request aangevraagd, hij wordt vrijdag opgehaald via DHL (gratis). Volgens de meneer van de chat kost een beeldscherm vervanging 104 euro.

edit: Spuit 11, zie boven.
Heb telefoon aangemeld via OnepPlus middels een Service Request.
Klopt het dat je dan niet gelijk een mail krijgt?
Zie ook op de site van OnePlus onder Service Request geen openstaand request staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 08:04
oester schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:57:
[...]

Heb telefoon aangemeld via OnepPlus middels een Service Request.
Klopt het dat je dan niet gelijk een mail krijgt?
Zie ook op de site van OnePlus onder Service Request geen openstaand request staan.
Klopt, ik had dit weekend een request aangemaakt en kreeg pas gisteren een mail. Werd gisteren ook gebeld om een afspraak te maken. En bij mij was er ook niks te zien op de site van OnePlus.

Komt wel goed dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oester
BlackLabel01 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Klopt, ik had dit weekend een request aangemaakt en kreeg pas gisteren een mail. Werd gisteren ook gebeld om een afspraak te maken. En bij mij was er ook niks te zien op de site van OnePlus.

Komt wel goed dus :)
Top. Inmiddels een mail gehad met rma code
Gaat naar Arvato in Duitsland.

Moet je alleen de telefoon opsturen of alles?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
oester schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:33:
[...]
Moet je alleen de telefoon opsturen of alles?
Ik heb alleen de telefoon opgestuurd. Wel in zijn originele doosje, omdat ik niks anders had liggen. Maar volgens mij mag die gewoon overal in verstuurd worden. Met de accessoires doen ze in ieder geval niks mee en de kans dat ze die weer vergeten in te pakken bij het terugsturen is groot.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 04-08-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn scherm was volledig gebarsten na een val op bakstenen. 14-07 RMA code ontvangen voor Arvato in Duitsland. Na flink wat delays bij DHL is mijn phone 26-07 ontvangen door Arvato. 28-07 kreeg ik de repair quote toegestuurd (€ 104,90) meteen geaccepteerd en dit werd 01-08 verwerkt.

Sinds 01-08 zie ik de status "repair delayed due to missing spare parts"

Ik ben benieuwd wanneer de spare parts weer binnen komen bij Arvato.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
Overigens interessant, als je googled naar het onderdeel dat vervangen wordt "Motherboard top coverassembly EA017" vind je een indiase prijslijst :)

https://s3.amazonaws.com/...-Part-OOW-Price-India.pdf

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oester
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:58:
Mijn scherm was volledig gebarsten na een val op bakstenen. 14-07 RMA code ontvangen voor Arvato in Duitsland. Na flink wat delays bij DHL is mijn phone 26-07 ontvangen door Arvato. 28-07 kreeg ik de repair quote toegestuurd (€ 104,90) meteen geaccepteerd en dit werd 01-08 verwerkt.

Sinds 01-08 zie ik de status "repair delayed due to missing spare parts"

Ik ben benieuwd wanneer de spare parts weer binnen komen bij Arvato.
En? Heb je al een update ontvangen?

Heb die van mij gisteren opgestuurd voor een schermreparatie en is nu in Duitsland.
Verwachting is dat hij maandag aan het einde van de dag in het repair centrum is.

Ben benieuwd hoelang het dan gaat duren. Hopelijk niet al te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oester
wwwhizz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:11:
Mijn proces so far voor mijn kapotte scherm (laten vallen op vakantie |:( ):
Woensdag 27 juli: service request ingeschoten
Donderdagmiddag: DHL belt voor afspraak
Vrijdagmiddag: DHL haalt telefoon op
Maandag: Telefoon is in Janki, Polen

Ben benieuwd!

Heb je je telefoon inmiddels alweer retour?
Zo ja, wanneer heb je hem weer ontvangen.

Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oester schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:37:
[...]

En? Heb je al een update ontvangen?

Heb die van mij gisteren opgestuurd voor een schermreparatie en is nu in Duitsland.
Verwachting is dat hij maandag aan het einde van de dag in het repair centrum is.

Ben benieuwd hoelang het dan gaat duren. Hopelijk niet al te lang.
Heb nog geen update ontvangen, staat helaas nog steeds op "repair delayed due to missing spare parts"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
oester schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

Heb je je telefoon inmiddels alweer retour?
Zo ja, wanneer heb je hem weer ontvangen.

Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt
Nee, vanmorgen heb ik een mailtje gestuurd of ik ergens de progress kan bijhouden. Sinds ik betaald heb heb ik niks meer van ze gehoord :(

edit:
Na inloggen bij OnePlus.net zag ik plotseling dat er een T&T nummer is toegevoegd aan de Service Request :) Helaas nog niks te zien bij DHL, maar dat zal in de loop van morgen wel werken 8)

Edit2:
Kreeg vanmiddag nog een mailtje, met hetzelfde T&T nummer :)

[ Voor 25% gewijzigd door RedPixel op 08-08-2016 21:59 ]

I see red pixels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
En hij is bezorgd! Mooi nieuw scherm, en vreemd genoeg ook geüpdate naar 3.2.2 :P

Nog even ter info:
Wo 27 juli: service request ingeschoten
Do 28 juli: DHL belt voor afspraak
Vrij 29 juli: DHL haalt telefoon op
Ma 1 aug: Telefoon is in Janki, Polen
Wo 3 aug: Ik krijg een offerte (90,54 incl alles, via IBAN overmaken), betaald
Ma 8 aug: DHL T&T via de mail
Di 9 aug: Telefoon terug.

Dat valt me niets tegen, van en naar Polen, voor een schappelijke prijs!

I see red pixels.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Benieuwd wat een reparatie gaat kosten? Gebruik dan de search of kijk op de website van OnePlus: