Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ieder z'n voorkeur, ik heb niet eens een console. Zodoende is de Uncharted-reeks een beetje aan me voorbij gegaan, maar staat zeker nog op de planning. Mogelijk de bundel als ie uit is, samen met een PS4 dan natuurlijkv8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:37:
[...]
Nee ik vind het er te matig uitzien. Haal hem wel een keer op ps4 als hij goedkoop is.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dat zal komen door licentie gok ik zo
Dat is dus precies wat ik bedoel.... Hij zal inderdaad ook naar de PC komen maar ik geloof niet dat er ooit iets over de PS4 gerept is. Helemaal gezien MS zelf de publisher isBM schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:41:
[...]
True, maar er is vervolgens ook niks bekend gemaakt over een eventuele PS4 release. Volgens mij is Microsoft ook de publisher van de game. Weet niet of het vaker voorkomt dat een game door meerdere partijen word uitgegeven, maar denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat Microsoft 'm niet naar de PS4 gaat brengen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Alleen halo5 vond ik dope, de rest kan me nog niks boeien. (Kwa exclusives)
The first casualty in war is always the truth...
geen enkele nieuwe game die me boeit... ja fm6 maja is niet nieuw.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tijdelijke exclusief voor de Xbone van december november 2015 tot maart 2016 en daarna komt Tombraider ook naar de PC en PS4.
Pffff.
http://www.cinemablend.co...x-One-Xbox-360-66738.html
Komt ook nog eens bij dat 'ie ook naar de 360 komt, dus maximale graphics hoef je niet te verwachten. Die kunnen onmogelijk opboksen tegen Naughty Dog die alleen op de PS4 hoeven te ontwikkelen.
Dude, je fanboy-polsbandje zit te strakv8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:44:
Nou komop.hetbis bijna klaar dus een bombshell... tot nu toe is het best slecht....
Dude je roze bril valt nogal op!! Pfff zeikerd.
Maar als je de IP niet bezit, heb je weinig te vertellen verder. Ze zijn juist publisher om de timed exclusiviteit deal af te kopen.Jaguar645 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:42:
[...]
Dat is dus precies wat ik bedoel.... Hij zal inderdaad ook naar de PC komen maar ik geloof niet dat er ooit iets over de PS4 gerept is. Helemaal gezien MS zelf de publisher is
Valve, heb echt de hoop opgegeven. Ze zien iedereen langs hun heen scheren.JanW schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:44:
Wut, Valve zit eerst flink op Linux in te zetten, en gaat nu een samenwerking met Microsoft aan... Dat zie je dan ook niet aankomen
Schiet tussen de palen en je scoort!
Haha ik wou het niet zeggen maar je hebt gelijk
We hebben te maken met een fanboy.
Xbox
Gran Turismo wel zeker.v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:44:
Nou komop.hetbis bijna klaar dus een bombshell... tot nu toe is het best slecht....
Denk er wel aan nu om een 2de handsje op de kop te tikken.
Puur voor halo5. De halolens is ook wel leuk als je gadget freak bent
Xbox
Met dat fm6 niet nieuw is bedoelde.ik een nieuwe ip. Fm6 is een zekerheid net als fm7 over 2 jaar.
Ik zat eerder te denken aan Age of Empires of andere RTS games. Volledige overzicht zo krijgen. Alles bedienen met meerdere handen tegelijk. Moet heerlijk zijn!
Here's to you Nicola and Bart
Zie je het al voor je.
Je hud etc tijdens een fps boven je scherm ofZo. Map overviel op tafel etc etc.
Is dit de nieuwe gears???
Idd dit klopt maar dat doet Sony ook hoor.Compizfox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:52:
Best zielig eigenlijk, dat 60 fps tegenwoordig een verkooppunt is in plaats van een gegeven.
Naja, PC is dat ook lang nog geen standaardCompizfox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:52:
Best zielig eigenlijk, dat 60 fps tegenwoordig een verkooppunt is in plaats van een gegeven.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoezo niet? Op PC zit je als je een beetje vooruitstrevend bent op 120 of 144 fps
Omdat het uitzonderlijk is op de consoles, is het een USP. Niet zielig maar volkomen logisch. Niet dat mij het iets boeit. Een game als Uncharted heb ik liever locked 30fps met de mooist mogelijke graphics.Compizfox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:52:
Met zulke hardware? Denk het niet.Compizfox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:54:
[...]
Hoezo niet? Op PC zit je als je een beetje vooruitstrevend bent op 120 of 144 fps
http://www.xbox.com/en-US...atibility/available-games
Iemand al opgevallen dat dit gewoon de 30 voor 30 Rare games zijn?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het draagt wel, een klein beetje, bij aan de gameplay hoor. Het verschil is wel merkbaar in je ervaring en 60fps is heel fijn kijken. Tuurlijk is het vooral iets grafisch, maar toch wel fijn naar mijn idee.Jaguar645 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:53:
Het is vooral zo jammer dat het belangrijker is geworden dan de gameplay zelf
En RTS, maar ik moest meer aan god-games denken toen ik dit zag.Unrealiac schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:52:
[...]
Ik zat eerder te denken aan Age of Empires of andere RTS games. Volledige overzicht zo krijgen. Alles bedienen met meerdere handen tegelijk. Moet heerlijk zijn!
Volgens mij was dit de nieuwe Gearsv8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:55:
Wat zien we nu?? Geats of war maar is dit wen remake want dit ziet er wel mooi uit!!
Oh jazeker.. alleen zie ik er zelf meer in bij vooral shooters aangezien elke beweging daar telt... bij adventures ofzo heb ik liever dat ze het perfect locken op 30 dan maar alles proberen voor die 60fpsJanW schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:56:
[...]
Het draagt wel, een klein beetje, bij aan de gameplay hoor. Het verschil is wel merkbaar in je ervaring en 60fps is heel fijn kijken. Tuurlijk is het vooral iets grafisch, maar toch wel fijn naar mijn idee.
[...]
En RTS, maar ik moest meer aan god-games denken toen ik dit zag.
[ Voor 56% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 19:59 ]
Al heeft het bij veel devs ook met luiheid te maken (zoals een Battlefield game die qua engine totaal geen vooruitgang heeft geboekt)
Anyways, vraag me af of deze gears game nieuw is of een dlc is.
Edit: ah de 4e dus
Misschien ben ik verwend maar ik vind het een vereiste dat een game op minstens 60 fps draait. Een first- of third-person game* die gelocked is op 30 fps (dat heb je in uitzonderlijke gevallen op de PC helaas ook) is voor mij onspeelbaar.Jaguar645 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:53:
Het is vooral zo jammer dat het belangrijker is geworden dan de gameplay zelf
En waarschijnlijk zeg ik dat ook over 60 fps nadat ik 120 fps gewend ben
Vandaar dat ik het wat apart vond klinken dat 60 fps aanprijzen als een selling point in plaats van een essentiële eigenschap.
*: hiermee bedoel ik dat het voor andere soorten games (2d, top-down, dat soort dingen) niet zo kritiek is
[ Voor 28% gewijzigd door Compizfox op 15-06-2015 20:02 ]
Gears 4 idd. Zag er goed uit. Allleen hield het geen stabiele framerate maar daar hebben ze nog jaar voor. Bruut.
Anoniem: 489137
Echt? Ik vind dat echt doodzonde. Die mooie graphics doen mij helemaal niks met 30 fps.bram1984 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:54:
[...]
Omdat het uitzonderlijk is op de consoles, is het een USP. Niet zielig maar volkomen logisch. Niet dat mij het iets boeit. Een game als Uncharted heb ik liever locked 30fps met de mooist mogelijke graphics.
Wut? Ik zie bijna niks, alleen maar zwart *black crush*v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:58:
[...]
Gears 4 idd. Zag er goed uit. Allleen hield het geen stabiele framerate maar daar hebben ze nog jaar voor. Bruut.
Ik dacht dat je alle 360 games kon spelen op xbone? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Uitgevers moeten even een vinkje zetten. Maar dus niet volledig automatisch.iSpaceman schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:01:
Ik dacht dat je alle 360 games kon spelen op xbone? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Xbox
[edit]
en nu alleen voor preview members voor de rest van de mensen zal het holiday season zijn waarbij er dus veeel meer al BC zijn
[ Voor 48% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 20:03 ]
Voor mij de controller en halo5.
Voor de rest wel leuk maar niet boeiend genoeg. Geen "bombshell".
Kijken wat sony vanacht ons brengt
Zit idd nog niets goed bij die lijst.SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:55:
[...]
Met zulke hardware? Denk het niet.
Iemand al opgevallen dat dit gewoon de 30 voor 30 Rare games zijn?
Ik had op zijn minst toch al wel een pak tripple A titels erbij verwacht zoals CoD en Battlefiels toestanden.
Dus voor dit moment is de beste announcement van E3 meer een dood musje.
Ik zit op m'n air2, heeft ook een prima scherm. Belichting is nou niet zo perfect; the order deed het bv. een stuk beter. Is niet vreemd ook, de game heeft nog zeker een dikke jaar ontwikkeling voor de boeg.v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:00:
Je tv beter inatellen ?? Ik zag een perfecte mooie belichting!!
De controller, Backwards comp en ForzaJumpiefox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:02:
Wat waren voor jullie de de highlights?
De Hololens! Wat een geniaal stukje hardware is dat.Jumpiefox schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:02:
Wat waren voor jullie de de highlights?
Verder.... Ik ben geen Xbox One gamer, maar het kriebelt toch wel als je ziet wat er allemaal aan komt. Hopelijk krijgt de PC ook de "30 Rare games" titel, want die oudjes speel ik nu soms nog met een emulator. Het is natuurlijk veel leuker om het native te kunnen spelen met betere controller support. Ook die nieuwe Rare game ziet er goed uit!
Schiet tussen de palen en je scoort!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Als iemand die geen xbox one bezit vind ik het heel spijtig dat Cuphead een exclusive wordt: Dat ziet er echt een geniale titel uit
De VR announcement was ronduit vreemd. Kondigen partnership aan met Valve, bundelen xbox controller met de rift, en....that's it
[ Voor 32% gewijzigd door boe2 op 15-06-2015 20:10 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Mja ook niets voor kinderen of andere target audiences. Wel opvallend.polopolo150 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:08:
Nog opvallender. Totaal geen Kinect games voor Xbox One.
Maar misschien hebben ze dat niet gedaan omdat hier toch vooral de hardcore gamers zitten te kijken en ze daar jaar na jaar commentaar op hebben gehad.
Ik verwacht het wel bij Xbox Daily
Dit is iets totaal persoonlijks dus dat is je eigen beslissing.v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:10:
Nou niet lullig bedoeld maar wordt qua xbox een goedkoop jaar. Fm6 en nieuwe controller. Meer niet.
Ik moet zeggen dat ik ook voornamelijk uit kijk naar FM6 en die controller zag er zeker interessant uit, maar de backwards compatibility is zeker ook een big deal. Verder zijn een paar titels ook veelbelovend, al zal meer gameplay dat uit moeten wijzen.

Steam/XBL: Avioto
Fm6 gameplay best wel nice!!
Die dongle zal je nodig hebben want het is geen standaard bluetooth of wifi verbinding. Al zul je net als nu gewoon een USB Micro kabel kunnen gebruiken. En hoewel het niet heel veel gameplay was, waren veel beelden toch wel gewoon ingame (dus ook niet zo gigantisch veel verschillen).Avioto schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:18:
Het was beter dan vorig jaar, maar ik vond het weer tegenvallen. Erg veel cgi, weinig gameplay. Bethesda deed het toch een stuk beter. Die controller ziet er wel aardig uit, hopelijk werkt uit out of the box op de PC. Niet dat je die dongel van 25 euro moet kopenIk kijk wel erg uit naar Forza 6
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 20:21 ]
Dat snap ik, maar die dongel moet je gewoon meeleveren vind ik. En 25 euro is gewoon afzetterij.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:20:
[...]
Die dongle zal je nodig hebben want het is geen standaard bluetooth of wifi verbinding. Al zul je net als nu gewoon een USB Micro kabel kunnen gebruiken.
Steam/XBL: Avioto
Turn 10's latest confirmed for September release.
Das wel hele.dikke bummer.... gewoon next gen console en weer niet dynamic weather en day night...
Zonde heel zonde.
http://www.eurogamer.net/...ight-racing-arent-dynamic
Echt ja. Ik heb er totaal geen moeite mee en ben binnen een half uur gewend als ik van een 60fps game kom. Een inFamous of Bloodborne zijn heerlijke games op 30fps. Daar moet ik aan toevoegen dat The Last of Us weer onspeelbaar is als je die op 30fps zet. Ik las hier laatst ergens dat iemand zei dat dit vergelijkbaar is met 30fps op de PC en dat hij er op de console veel minder moeite mee had. Wellicht ligt het daar aan.Anoniem: 489137 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:59:
[...]
Echt? Ik vind dat echt doodzonde. Die mooie graphics doen mij helemaal niks met 30 fps.
- Nieuwe Controller
- Mods op Xbox
- Backwards comp.
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Oh ja en backwards compat is zeer nice. Ik heb geen Xbox maar een Ps4 dus ik moet nog even wakker blijven.

Begon bijna onwel te worden bij de gedachte dat retro gekocht was door msft en dus geen metroid voor de wiiu/nx meer kan maken...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Met u, zou ik dat ook gezien hebben.MaDLiVe schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:43:
Ik had graag een nieuwe kleinere xbox gezienVind de XBONE net iets teveel niet op het tv meubel passen.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik denk dat het daarvoor nog te vroeg is. Xbox One moet zich eerst nog meer bewijzen. Ik denk dat je een kleinere Xbox One op z'n vroegst over 2-3 jaar gaat zien.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Verder is BC natuurlijk wel een vette actie. Forza is leuk, maar niet iets nieuws. Het is de 2e Forza sinds de launch. Vind dat toch wat veel. Waarschijnlijk komen er nog 2 bij. en nog 2x Horizon? Nieuwe controller is erg onverwacht. Al met al prima presentatie!
[ Voor 11% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 21:44 ]
Verder was ik echt positief verrast door oa:
- Backwards Compat. (toch een mooie manier op de X360 gamers een zetje te geven om over te stappen)
- De nieuwe controller vond ik echt heel erg vet.
- ReCore, dit vond ik er echt gaaf uitzien. Ben benieuwd naar meer gameplaybeelden.
Hoop dat ze nog wat leuke verrassingen voor ons hebben in de Daily roundups.
Ben benieuwd wat ik allemaal te zien ga krijgen tijdens de Sony persco. Nu de verwachtingen wat lager zijn, hoop ik juist dat ze even gaat lopen knallen met nieuwe titels.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Klopt, maar een verrassing voor preview members zou wel leuk zijn geweest. Ach, we hebben voorlopig genoeg om mee te kloten.Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:47:
Win 10 is al bevestigd dat dit later komt voor de one
Ach, dr is nog een kans bij het Xbox Daily item waar ze de nieuwe dash laten zien, maar ik ga niet uit van een snelle release. Maakt me ook weinig uit, als de prioriteiten maar goed zitten (vooral sneller en meer mogelijkheden, plus meer NL localisatie).Kartale schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:50:
[...]
Klopt, maar een verrassing voor preview members zou wel leuk zijn geweest. Ach, we hebben voorlopig genoeg om mee te kloten.
Overigens is de eerste Xbox Daily vanacht om 1.00. Waarbij ik hoop dat het mooi aansluit bij het einde van Ubisoft.
Hier eerste livestream:
http://www.twitch.tv/ea
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 21:56 ]
Ja precies, ben vannacht sowieso wakker om wat aan studie te doen, dan kan ik zo af en toe even spieken. Verwachten we nog wat van Borderlands deze E3? Of was hun afwezigheid al aangekondigd?Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:54:
[...]
Ach, dr is nog een kans bij het Xbox Daily item waar ze de nieuwe dash laten zien, maar ik ga niet uit van een snelle release. Maakt me ook weinig uit, als de prioriteiten maar goed zitten (vooral sneller en meer mogelijkheden, plus meer NL localisatie).
Overigens is de eerste Xbox Daily vanacht om 1.00. Waarbij ik hoop dat het mooi aansluit bij het einde van Ubisoft.