Owh dat mag dan wel ? of moet je je wel inhoudenPierre schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:57:
De dame hier wil graag kijken dus ik op de bank lekker commentaar geven
Variatie op iets wat ik in Pratchett boeken zag: in elk dik meisje zit een dunne travestiet en een hoop worstgekkie schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:55:
Wel een vettere worst .. of bedoelde je dat niet ?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inhouden doe ik nietgekkie schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:59:
[...]
Owh dat mag dan wel ? of moet je je wel inhouden
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Australie heeft op zich nog een gelukje dat Cyprus er nog voor/tussen zitFleximex schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:58:
We gaan de winnaar nu mogelijk zien denk ik (al hoop ik op Australië).

ROFLOLgambieter schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:00:
[...]
Variatie op iets wat ik in Pratchett boeken zag: in elk dik meisje zit een dunne travestiet en een hoop worst
Jammer van die steadycamfaal 2x net
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Inderdaad, ze kijken vooral naar de vocale kwaliteit, terwijl het totaal gezien en het nummer in het bijzonder niks is. Vooral Jan Schmidt is lyrisch over de vocale kwaliteiten.stresstak schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:02:
Eigenlijk vind ik Zweden ook niet je dat. Krijserig.
Dit gaat dan wel weer, ingetogen en aan te horen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het is inderdaad wel een voordeel. Vooral omdat het nummer van Cyprus zo rustig is en dat van Australië lekker up tempo.apis29 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:01:
[...]
Australie heeft op zich nog een gelukje dat Cyprus er nog voor/tussen zit
Waar Jan vooral lyrisch over was bij Zweden was dat 't bijna niet van opgenomen te onderscheiden was. Meestal hoor je dat wel maar die jongen is zo geoefend dat 't bijna gewoon klink als een CD.Soldaatje schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:04:
[...]
Inderdaad, ze kijken vooral naar de vocale kwaliteit, terwijl het totaal gezien en het nummer in het bijzonder niks is. Vooral Jan Schmidt is lyrisch over de vocale kwaliteiten.
Leuke korte broek
Wat is het nummer van Australië toch lekker. Onderscheidt zich van de rest en wat mij betreft het beste.
En wat een goede stem ook.
En wat een goede stem ook.
[ Voor 12% gewijzigd door Fleximex op 23-05-2015 22:09 ]
Volgend jaar in Sydney
Dat dus sowieso niet. Australianen vinden 't wellicht prima om om 4 uur op te staan om te kijken maar wij toch echt niet.Pierre schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:10:
Volgend jaar in Sydney
Virtueel in Sydney. Effectief in Duitsland
De EBU gaat Europa niet uit.
De EBU gaat Europa niet uit.
[ Voor 27% gewijzigd door stresstak op 23-05-2015 22:12 ]
Dit is weer niks man man, beter goed gejat dan zelf geschreven #Lorde
België is toch ook verdomd goed 
De volgorde van de optredens is wel raar. Heel veel kanshebbers nu zo dicht bij elkaar.

De volgorde van de optredens is wel raar. Heel veel kanshebbers nu zo dicht bij elkaar.
Ik zou het zelf ook nooit in mijn vrije tijd luisteren. Maar het onderscheidt zichzelf wel. Een ballade gaat vanavond echt niet winnen.Pierre schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:12:
Dit is weer niks man man, beter goed gejat dan zelf geschreven #Lorde
[ Voor 56% gewijzigd door Fleximex op 23-05-2015 22:15 ]
Speciaal voor de Russen gedaan
(aldus ...)
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 23-05-2015 22:14 ]
De broer van
De zusjes Wurst..Pierre schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:16:
De broer van
Wat een pisnummer zeg
Blijkbaar is de captatie en regestratie in handen van Videohouse ( een belgische gekende naam in de televisie wereld).
http://www.showbizzsite.b...visiesongfestival-1385058
Wat wel schandalig is is dat ze eventuele kritiek tegen Rusland kunnen wegfilteren :
http://newsmonkey.be/article/43255
http://www.showbizzsite.b...visiesongfestival-1385058
Wat wel schandalig is is dat ze eventuele kritiek tegen Rusland kunnen wegfilteren :
http://newsmonkey.be/article/43255
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Dat is wel raar. Al vind ik iemand uitfluiten/jouwen die alleen maar in Rusland geboren is en waarvan we de mening niet eens weten ook wel zielig.
Ik mis de pluspunten van Trijntje
De pluspunten van die griek is niks mis mee anders?
Dat Griekse nummer was echt vreselijk slecht. Zang idem dito. Zag ik daar Vangelis als liedjesschrijver?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Montenegro 1-2 in de maat en huppelen maar!
Duitsland beetje James bond intro achtig.
Duitsland beetje James bond intro achtig.
[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 23-05-2015 22:37 ]
Dat ging dinsdag een stuk beter inderdaad.gambieter schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:30:
Dat Griekse nummer was echt vreselijk slecht. Zang idem dito. Zag ik daar Vangelis als liedjesschrijver?
Gordon is er als 's geweest en werd net geen laatste.
Meer een foute eigen cocktail brouwsel .. zeg maar vrij uhmm rozeCyBeR schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:41:
Gordon is er als 's geweest en werd net geen laatste.
Maar goed de liqour 43 is op .. helaas pindakaas .. dan nog maar een cuba libre .. opzich valt het gay gehalte tegenwoordig ook wel mee als ze niet met die worst in beeld zwaaien.
Dit is geen emotioneel lied toch? Oh windmachine aldus jan.
Also, NOS journaal
Also, NOS journaal
[ Voor 45% gewijzigd door CyBeR op 23-05-2015 22:48 ]
Ik vind dit toch wel een leuk Songfestival met relatief veel liedjes die best goed zijn.
Zeker als je dinsdag met donderdag vergelijkt, was het donderdag al veel beter. De 7 landen die alleen vandaag meedoen, zijn ook heel OK.
Gezellig avondje dus!
Zeker als je dinsdag met donderdag vergelijkt, was het donderdag al veel beter. De 7 landen die alleen vandaag meedoen, zijn ook heel OK.
Gezellig avondje dus!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Rusland zette even de rookmachine op 10+ om Georgie te pesten.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ik had zeer weinig gezien van het songfestival, maar wat heeft Aminata een goede stem en het nummer zelf vond ik ook zeer goed om naar te luisteren. Letland is direct voor mij een favoriet geworden.Fleximex schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:40:
Niet slecht hoor, Letland.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Nou kun je over Rusland zeggen wat je wilt maar dat meisje staat nu al twee avonden echt compleet de sterren van de hemel te zingen. D'r komt geen valse noot uit.
Prachtig inderdaad.
Albanië nu. Oordopjes in dus?
Albanië nu. Oordopjes in dus?
[ Voor 46% gewijzigd door Fleximex op 23-05-2015 23:06 ]
Rusland... doen goed hun best om lief over te komen... verzoenende tekst, schattig meisje, alles smetteloos wit.
Ugh.
Ugh.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ook Albanië heeft uitstekende pluspunten. Maar de zang gaat weer wat minder imo.
Mooi understatementCyBeR schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:08:
Ook Albanië heeft uitstekende pluspunten. Maar de zang gaat weer wat minder imo.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
ik zie ... deux points ..
wat was nou eigenlijk het probleem dat trijntje een sloerie zou zijn met d'r uitgescheurde jurk ?
wat was nou eigenlijk het probleem dat trijntje een sloerie zou zijn met d'r uitgescheurde jurk ?
[ Voor 67% gewijzigd door gekkie op 23-05-2015 23:10 ]
Meer naar 't einde gaat 't wat beter
Die Italianen kunnen wel zingen. Maar ik mis twee bonuspunten.
Ze staan ook in de verscheidene polls best hoog. Ik zie wel waarom maar 't is imo geen winnaar. Hoewel 't wel weer 's leuk zou zijn als een niet-Engels liedje zou winnen trouwens.
[ Voor 30% gewijzigd door CyBeR op 23-05-2015 23:12 ]
Ik ben niet up to speed, maar Zweden heeft wat mij betreft het beste nummer en Rusland doet het altijd goed en heeft massive babe factor, dus het gaat daartussen neem ik aan?
Zweden heeft de beste *act*, 't nummer zelf is imo niet zo heel speciaal. Ik denk dat 't gaat tussen Zweden (want het totaal was wel echt goed), Australië (supercatchy) en Rusland inderdaad. En ik gun Litouwen ook een goede plek met hun supervrolijke popzoenliedje.
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 23-05-2015 23:15 ]
Wat hebben die vrouwen met hun eigen borsten vast pakken. Bang dat ze uit die jurken vallen ofzo?
Zou ik ook zijn als ik bij een tv-show was met een publiek van 200 miljoen man…Arunia schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:16:
Wat hebben die vrouwen met hun eigen borsten vast pakken. Bang dat ze uit die jurken vallen ofzo?
Mij hoor je niet klagen, behalve bij die servische.Arunia schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:16:
Touché!CyBeR schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:17:
[...]
Zou ik ook zijn als ik bij een tv-show was met een publiek van 200 miljoen man…
Touché!Dr. Strangelove schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:17:
[...]
Mij hoor je niet klagen, behalve bij die servische.
[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 23-05-2015 23:18 ]
Ach .. the king of pop moest toch ook altijd nog even checken of tie al een echte vent geworden was ? .. oeh ahh hi hiArunia schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:16:
Touché!gekkie schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:18:
[...]
Ach .. the king of pop moest toch ook altijd nog even checken of tie al een echte vent geworden was ? .. oeh ahh hi hi
Toch. Voor Australië krijgt je nu bij sommige wedkantoren 40x je inleg terug. Apart. Meer kans dan bijvoorbeeld een Italië denk ik.
Il Volo was spectaculair goed, zeg!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ok, dus het gaat dan zo: Australië doet het goed bij West-Europese landen, net als Zweden, dus die vote wordt gesplitst en Rusland wint want die krijgen altijd massaal stemmen van hun ouwe kolonieën die niks hebben met Australië.
Hoop daarvan zitten wellicht niet zo op rusland te wachten .. zeker niet het rusland van hede ten dage.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:20:
Ok, dus het gaat dan zo: Australië doet het goed bij West-Europese landen, net als Zweden, dus die vote wordt gesplitst en Rusland wint want die krijgen altijd massaal stemmen van hun ouwe kolonieën die niks hebben met Australië.
Oh wow, zit me hier kostelijk te vermaken dankzij de stream op Youtube. Wat mij betreft mogen Oostenrijk, Australie en Duitsland strijden om de eer.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker met het geluid hier, die percussionisten horen we nauwelijks.
Engeland heeft het beter dan voorgaande jaren. De artiesten zijn 40 jaar jonger, alleen het nummer is 40 jaar ouder
Wat is dit eigenlijk? Een uitnodiging voor Afrikaanse landen voor ESF2016?
Het geluid is inderdaad niet heel hard.
Het geluid is inderdaad niet heel hard.
[ Voor 22% gewijzigd door Fleximex op 23-05-2015 23:27 ]
Spanje heeft een beencolleté
[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 23-05-2015 23:28 ]
regiefaal
Of zou 't expres zijn voor de nummertjes? Dan wel lelijk gedaan zo.
Of zou 't expres zijn voor de nummertjes? Dan wel lelijk gedaan zo.
[ Voor 79% gewijzigd door CyBeR op 23-05-2015 23:29 ]
Het geluid is hier prima hoor ( een )
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik merk het al: ze gebruiken algemene mics ipv een mic per instrument, wat helaas betekent dat niet alles even goed door komt.Fleximex schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:30:
Wat is er met het geluid?
Maar tegelijkertijd voor zo'n enorm ensemble dat volledig uitmic'en is echt een onmogelijke opgave bij een show als deze.
[ Voor 19% gewijzigd door CyBeR op 23-05-2015 23:33 ]
Nederland 1 krijg ik in HD binnen en VRT één niet dus dat wordt 'm niet
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Luister op een HD met een 2.1 logitech Z623. Geluid is best goed van de uitzending alhoewel de bas wel wat dieper mocht van de zending zelfstresstak schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:33:
Maar het geluid op Belgie Een vind ik beter. Lijkt iets directer, minder galm.
Hier is het omgekeerdCyBeR schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:35:
Nederland 1 krijg ik in HD binnen en VRT één niet dus dat wordt 'm niet
Maar ik kijk even zonder signaal zal ik niet vallen ik heb keuze uit :
een - hd
een - sd
bbd one - sd
npo 1 - sd
la une - hd
la une - sd
feance 2 - hd
france 2 - sd
das erste - sd
rai due - sd
tve int - sd
Okee?
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
We rekenen op jullie 12 punten hé buren. ;-)
Was stresstak er zoeen met wat geld op Australië?
Dat komt gewoon door de kabelaar, ander type audiostream krijgen de mindee kanalen mee ... BBC klinkt wel een stuk zachter overigens en die Graham Norton lulde door het overzicht heen.stresstak schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:33:
Maar het geluid op Belgie Een vind ik beter. Lijkt iets directer, minder galm.
[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 23-05-2015 23:44 ]
O, dus die daar het best klinkt gaat het niet winnen ..apis29 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:43:
[...]
Dat komt gewoon door de kabelaar, ander type audiostream krijgen de mindee kanalen mee ...
Dan heb ik verkeerd gestemd.
Ligt 't aan mij of staat die presentatiechica met dat decolleté enorm achterover te leunen de hele tijd?