I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 06-05-2014 21:20 ]
't is wat dat betreft wel weer fantastisch gedaan; toch wel een paar 'wow' momentjes bij die armenier.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
⏩ PVOutput☀️
Ach dat is nooit echt een criterium geweest om liedjes op af te straffen in de geschiedenisQuad schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:19:
Liedje van Estland is ook best wel vals.
⏩ PVOutput☀️
Mwah met zijn Notalone alsof iemand Natalie heetQuad schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:21:
Armenië is wel erg goed hoor! De twee erna zijn minder.
Je ziet een kans en die grijp je he.Bigfoot schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:20:
Hij zat gewoon aan haar poes!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
IJsland: dus dat is wat er gebeurt is met ZZ Top
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
CyBeR schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:46:
wtf hamster.
Letland was idd ruk, IIsland wel aardig (die had ik overgeslagen op spotify), Zweden is ook wel aardig maar imo was er een beter lied bij hun eigen wedstrijd.
Italie vond ik wel een van de betere maar die komt morgen overmorgen (thnx) in de finale op zaterdag pas ...
Over het algemeen niet echt een hoog niveau dit jaar en de NL inzending valt dan nog allerzins mee
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 07-05-2014 00:47 ]
Sterker nog, vrijdag pas want italië is zo'n idoot mag-meteen-naar-de-finale-land.
[ Voor 82% gewijzigd door CyBeR op 06-05-2014 22:00 ]
Die commentatoren zijn trouwens wel humor af en toe lekker van die sarcastische opmerkingen
[ Voor 17% gewijzigd door Maxow op 06-05-2014 22:05 ]
Nog sterker. Zaterdag pasCyBeR schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:58:
overmorgen
Sterker nog, vrijdag pas want italië is zo'n idoot mag-meteen-naar-de-finale-land.
boobiesMaxow schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:05:
Prima jurkje ook!
San Marino was echt vreselijk slecht.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 06-05-2014 22:08 ]
⏩ PVOutput☀️
gambieter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:06:
Bij Portugal wilde ik al Awimbawe awimbawe the lion sleeps tonight gaan zingen. Is ook plezierig voor het oog.
San Marino was echt vreselijk slecht.
ora et labora
⏩ PVOutput☀️
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 06-05-2014 22:28 ]
Inderdaad, maar ik heb Ilse nog nooit op een valse noot betrapt.sjaool schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:12:
In ieder geval zuiver gezongen, kan je van veel andere acts niet zeggen.
ora et labora
Bij gebrek aan ijs zijn 't skatesXepos schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:12:
Echt schaatsen? Zo wel mooi gedaan.
Wel mooi idd want da's erg lastig op wieltjes wat ze doet.
[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 06-05-2014 22:13 ]
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Geeft niet. Op skates is dat veel moeilijker dan op echte schaatsen.
ora et labora
en het is niet helemaal zuiver imo, vorgire(azerbijdjan) was beter
ora et labora
Volgens wiki is in een orkest voorzien als gastland een optie, maar dat wordt al sinds 1999 niet meer gedaan.
[ Voor 69% gewijzigd door CyBeR op 06-05-2014 22:25 ]
⏩ PVOutput☀️
Prima uitvoering hoor, maar waarom altijd van die langzame saaie nummers? Zo winnen we hem nooit meerSjah schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:15:
Perfecte uitvoering NL,als dit niet doorgaat..???
ora et labora
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 06-05-2014 22:27 ]
Van nederland bedoel je? Zeker. Vorig jaar zelfde trouwens hoor, dat was ook gewoon echt goed.sjaool schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:27:
Je kunt niet ontkennen dat het Nederland er wel tussenuit springt, ook qua geluidskwaliteit.
ora et labora
Beetje Skyradio nummer.
Tegenwoordig als het nummer op de radio komt dan roep ik al ... 'daar is mijn slaapnummer'
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Zeker een groot onderdeel van waarom ik kijk. Bij Eurovisie wordt echt álles uit de kast gehaald voor een mooie show. Prachtig om te zien.mrc4nl schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:29:
ik vod dit soort shows ook gewoon mooi om te zien, net als de ema europe awards, met zon cool space ding
Daar heb je wel gelijk in ja (ook mijn kritiekpuntje), er zijn genoeg momenten voor in het nummer. Maar vergeleken met de optredens die ze tot nu toe gedaan hadden zat hier dan nog het meeste "pit" in ... (op mischien de eerste keer na).gambieter schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:25:
Dat nummer van Nederland wordt nooit echt spannend en is daarmee nogal snel vergeten. Er had ergens een beetje agressie/leven in moeten zitten, nu kabbelt het voort.
ora et labora
Oekraïne gaat sowieso door, want politiek. Portugal leek een beetje Vengaboys. Rusland zag er wel erg onnatuurlijk uit qua uitstraling.
Zat Hans Klok in de zaal trouwens? Bij meerdere acts waaide het in de studio.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bake my cake.mrc4nl schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:33:
ik hoop echt dat latvia(letland?) weggaat, verschrikkelijk nummer
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 44% gewijzigd door sjaool op 06-05-2014 22:40 ]
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Cake to bake <yeah> c-c-c-c-c-c-cake to b-b-b-b-b-bake
⏩ PVOutput☀️
Ik vind 't wel lollig eigenlijk maar je moet wel even doorhebben dat 't een parodie is op die 'ons land is zo geweldig' filmpjes he.
Dat is eigenlijk té subtiel gedaan, maar iddCyBeR schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:42:
[...]
Ik vind 't wel lollig eigenlijk maar je moet wel even doorhebben dat 't een parodie is op die 'ons land is zo geweldig' filmpjes he.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik weet niet of iemand gezien heeft wat hij laatst bij DWDD deed, een cover van een Kiss nummer.
Zoiets had hij moeten doen, waanzinnig was dat.
Daar hadden we het hier thuis nog over, je hebt best wel kans dat de Oekraïne wint om wat er nu allemaal in dat land gebeurt.Senor Sjon schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:35:
Ik zag net het hele riedeltje voorbij komen, maar ik word er niet heel warm van.
Oekraïne gaat sowieso door, want politiek. Portugal leek een beetje Vengaboys. Rusland zag er wel erg onnatuurlijk uit qua uitstraling.
Zat Hans Klok in de zaal trouwens? Bij meerdere acts waaide het in de studio.
Echt winnen om een goed nummer is er toch al jaren niet meer bij?
De presentatoren zeggen het net nog, "dit zijn de 6 landen die sowieso door gaan naar de finale. Want die betalen altijd erg veel"
Wel met Frans Duits he, ik zei het en toen hoorde ik van mijn vriendin dat dat inmiddels een dingetje is.Maxow schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:35:
Pff, België heeft ook echt een draak van een nummer.
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 06-05-2014 22:51 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is ook onzin (zijn er vijf overigens; winnaar van 't jaar ervoor mag ook altijd meedoen) maar zo is 't wel ja; dat zijn de vijf grootste bijdragers aan de EBU.Donstil schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:48:
[...]
De presentatoren zeggen het net nog, "dit zijn de 6 landen die sowieso door gaan naar de finale. Want die betalen altijd erg veel"
Dus het is onzin maar daarna zeg je dat het wel zo is?CyBeR schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:50:
[...]
Dat is ook onzin (zijn er vijf overigens; winnaar van 't jaar ervoor mag ook altijd meedoen) maar zo is 't wel ja; dat zijn de vijf grootste bijdragers aan de EBU.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 06-05-2014 22:55 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ora et labora
ora et labora