Vreemde conclusie en een nogal onzinnige beschuldiging. Ik zeg dat de baard en het overdreven benadrukken van de contrasten tussen mannelijke (baard) en vrouwelijke aspecten (jurk, diva gedrag) alleen maar bedoeld zijn om stemmen te winnen en een tactiek zijn, dat heeft niets met tolerantie naar transgender en travestieten te maken. Ik vraag me ook af of die blij zullen zijn met een dergelijke act, net zoals zat homoseksuelen niet blij zullen zijn met de Gay Parade.CyBeR schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:07:
"Ik ben niet racistisch maar alle zwarten moeten terug naar afrika!"
Je laat die tolerantie naar transgenders en travestieten niet echt zien imo. Je hele argument is erop gestaafd dat 'ie een freak is.
Laten we svp niet doorschieten in de overdreven politiek correcte stand. Dan krijg je van die onzin zoals deze lokale BBC DJ die zijn baan kwijt is omdat hij een jaren 30 nummer heeft gedraaid waar het woord "nigger" 1x in voor kwam.
Ik vraag me ook af of mensen de link naar Lou Reed's Walk on the Wild Side zouden zien: "and then he was a she", maar dat zal wel de leeftijd zijn
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 11-05-2014 16:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.