All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
"When you grow up your heart dies"
Edit:
Ah:
Jezus.Shaped like a large white ball, it has a diameter of 110 metres (361 feet) and an inner height of 85 metres (279 feet). The volume of the building is 605,000 cubic metres (21,188,800 cubic feet). It has a seating capacity of 16,000 spectators for shows and concerts, and 13,850 for ice hockey.
[ Voor 73% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2016 21:14 ]
Is verder niet een heel erg nummer... Volgens mijn vrouw.
Vond die vorige falling star wel leuk. Alleen die astronaut dan weer niet.
Mee eens!sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:28:
Ik wil weer ouderwets een orkestbak... had veel meer charme. Misschien iets voor het Metropole Orkest om dat bij alle edities van het Eurovisie Songfestival te doen.
[ Voor 74% gewijzigd door Arunia op 10-05-2016 21:28 ]
Uit polen ja. Goed werk was dat.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je zoekt polen ?Aghanim schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:27:
Waar blijven de mokkels met neptieten?
Tijd voor Douwe.
Verwijderd
mompelt iets over kansloos, less is more en dat ie beter voor de volle 3-5 minuten z'n klep kan houden.
Instrumenten moeten op de backing track staan. Zang moet live.Polbeer91 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:37:
Zijn de instrumenten live of loopt er een bandje mee?
In vergelijking met de rest wel ja, want dat is namelijk echt huilen met de pet op. Wat ik overigens echt irritant vind is die jaren '80 kwaliteit geluidsstream van Jan Smit en die andere.KrazyJay schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:38:
Die Douwe doet dat echt wel goed, eigenlijk.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Irriteer me bij armenie iig al volledig aan het begin aan de Camera. Mag de dame wellicht ogen, maar die camera is gewoon kut.
[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 10-05-2016 21:41 ]
En nu krijg je echte Eurovisie kitsch. Geluid uit momentje...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit lied is prima te pruimen met het geluid uitgambieter schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:40:
Eerste keer dat ik Douwe Bob hoorde, niet onaardig.
En nu krijg je echte Eurovisie kitsch. Geluid uit momentje...
iets teveel botox voor mijn smaak
San marino is de vieze man!
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Wel heel erg afgekeken van Zweden vorig jaar ...
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 10-05-2016 21:48 ]
Rusland favoriet zeggen ze? Een superslecht dance-nummer met wat special effects.
Dat wel maar ze hadden de achtergrond wel wat meer in het podium op kunnen laten gaan. Nu ging de illusie jammer genoeg toch een beetje verloren.CyBeR schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:49:
Dat zo in die projectie klimmen is dan wel weer objectief heel vet imo.
Ben het met je eens. Vind het toe nu toe eigenlijk het enige fatsoenlijke nummer.D-e-n schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:50:
Wat een lauwe reacties hier op Douwe Bob? Het zal ook een kwestie van smaak zijn maar tussen alle commerciële kut dance nummers en de valse noten steekt Douwe er met kop en schouders bovenuit. Een van beste Nederlandse inzendingen ooit in mijn ogen.
Rusland favoriet zeggen ze? Een superslecht dance-nummer met wat special effects.
Ik begrijp dat ook niet zo. Het wordt veel gedraaid op 3FM, maar het begint nooit vervelend te worden. Lijkt me alvast een pluspunt.D-e-n schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:50:
Wat een lauwe reacties hier op Douwe Bob? Het zal ook een kwestie van smaak zijn maar tussen alle commerciële kut dance nummers en de valse noten steekt Douwe er met kop en schouders bovenuit. Een van beste Nederlandse inzendingen ooit in mijn ogen.(..)
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Da's op zich een pluspunt, maar het is wel een liedje wat een beetje moet 'groeien'. Hoe vaker je het hoort, hoe beter het wordt. En dat is nou net waar je bij het ESF niets aan hebt, want daar moet het bij de eerste keer horen gelijk blijven plakken.Jaap-Jan schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:51:
[...]
Ik begrijp dat ook niet zo. Het wordt veel gedraaid op 3FM, maar het begint nooit vervelend te worden. Lijkt me alvast een pluspunt.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Dat viel met Anouk en met de Common Linnets toch ook wel mee?ralpje schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:53:
Da's op zich een pluspunt, maar het is wel een liedje wat een beetje moet 'groeien'. Hoe vaker je het hoort, hoe beter het wordt. En dat is nou net waar je bij het ESF niets aan hebt, want daar moet het bij de eerste keer horen gelijk blijven plakken.
Misschien hadden ze die lamp niet in z'n ogen moeten schijnen zodat ie ze niet zo moest samenknijpen en je ze beter in beeld kreeg
Lordi heeft toch ook gewonnen?
Dan zou het voor Douwe Bob heel goed kunnen uitpakken aangezien de mensen dat nummer nu al kennen.ralpje schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:53:
[...]
Da's op zich een pluspunt, maar het is wel een liedje wat een beetje moet 'groeien'. Hoe vaker je het hoort, hoe beter het wordt. En dat is nou net waar je bij het ESF niets aan hebt, want daar moet het bij de eerste keer horen gelijk blijven plakken.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Not sure if trolling, maar hij heeft één of andere oogaandoening en kijkt daardoor altijd of 'ie knetterstoned is.apis29 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:54:
Misschien hadden ze die lamp niet in z'n ogen moeten schijnen zodat ie ze niet zo moest samenknijpen en je ze beter in beeld kreeg(voor de uiterlijk stemmers)
[ Voor 14% gewijzigd door KrazyJay op 10-05-2016 21:57 ]
Haha, ja ik wou eigenlijk dat laatste zeggen maar dat van een aandoening was ik niet op de hoogte ... Viel me bij DWDD lang niet zoveel op als hier.ralpje schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:56:
[...]
Not sure if trolling, maar hij heeft één of andere oogaandoening en kijkt daardoor altijd of 'ie knetterstoned is.
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 10-05-2016 21:58 ]
Haha dat riepen ze hier ook al dat ie knetter stoned keek samen met die Mick Jagger met dat hoedje.ralpje schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:56:
[...]
Not sure if trolling, maar hij heeft één of andere oogaandoening en kijkt daardoor altijd of 'ie knetterstoned is.
Voor de rest gewoon goed.
Jan Smit heeft naast last van zijn ogen ook last van zijn oren, maar dat heeft 'ie zelf niet door.JeroenTheStig schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:58:
Goeie band zegt Jantje Smit? Dit was toch niet om aan te horen? Of is dit normaal niveau voor de songfestival?
[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 10-05-2016 22:00 ]
Da's oud-Nederlandsch geloof ikAzzKickah schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:59:
Zei die commentator nou serieus 'geörven' ipv 'geërfd'?
AzzKickah schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:59:
Zei die commentator nou serieus 'geörven' ipv 'geërfd'?
Erfde - geërfd is de normale vervoeging van erven. Sommige woordenboeken noemen ook de sterke vervoeging orf - georven; dat is volgens de grote Van Dale "in de volkstaal, bekakt en schertsend". Georven is dus geen geschikte vorm voor verzorgd taalgebruik.
In 2009 was het in Rusland met De Toppers. Dat was wel een gedoe hoor.ralpje schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:59:
Het lijkt me trouwens wel wat als Rusland wint. Dan is dat hele gay-circus volgend jaar gewoon daar
Nee. Ze doet 't uitstekend zelfs.D-e-n schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:00:
Zeg ik gekke dingen als ik zeg dat Oostenrijk niet onaardig klinkt?
'I have you in my mind'
'I want you by my side'
Come on.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Maar ook niet meer dan dat. Een wat nietszeggend nummer dat door de Franse taal nog wel aardig klinkt.D-e-n schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:00:
Zeg ik gekke dingen als ik zeg dat Oostenrijk niet zo onaardig klinkt?
Vanmiddag nog de spotify playlist aan gezet maar d'r zat niet veel bij
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 10-05-2016 22:04 ]
Getrouwd en speelt mama geloof ik.sambalbaj schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:01:
Moet spontaan aan Alizée denken.
Wat doet die tegenwoordig?
Daar moest ik inderdaad ook aan denken. Tegenwoordig is ze moedersambalbaj schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:01:
Moet spontaan aan Alizée denken.
Wat doet die tegenwoordig?