Ik vind het altijd wel relaxed om in hetzelfde team te zitten, dan is de winkans aardig groot :-)Kevaai schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:35:
[...]
Leuk dat je hier reageert. Ik zag dat jij voornamelijk de Aerospray gebruikt. Vooral op de grotere maps haal jij enorm veel punten. Ik kan me nog een mooie pot herinneren gisteren;
Zwaar in de verdrukking op Port Mackerel. Ik slaag erin om door de linies te glippen naar de andere kant van de map. Net voordat ik en mijn directe tegenstander elkaar splatten maak jij een squidjump naar mij. Vervolgens spawn ik weer en squidjump ik naar jou. Binnen 30 seconden met zijn tweeën alles geturfed en nog gewonnen.
Dit is wat ik doe om door enemy territory te glippen:
YouTube: Splatoon : Splatter Jumping Advanced Technique
Als we tegenover elkaar staan, dan wordt het alweer een stukje lastiger voor mij.
Splatter Jumping doe ik bijna niet, misschien toch wat meer proberen.
Hopelijk gaat het beter dan gisteren
Eergisteren ging wel aardig, vaak 1400+ punten, paar keer 1700+ en een keertje 1900+, maar dat is echt zelden. Toch maar wat meer oefenen
Wil nog steeds met zn allen Squad Battle gaan doen. Ik wordt gek van de inbalans in teams op turf wars soms. Van de week tegen Kevaai 3 man in me team gehad die op zich wel redelijk waren..maar zo defensief speelden dat we maar 1/3 geturft hadden. Ik was de enige die probeerde door te komen maar als je dan alleen staat met steeds 3 man om je heen
De andere 3 in me team hadden zelfs best veel P, maar dat was puur omdat Kevaai & Co dat 1/3 stukje turften en zij dan steeds weer dat zelfde 1/3 stukje meteen terugturfte. 1/3 inken blijft 1/3..ook aan het eind
Sorry hoor dan heb je toch een plaat voor je kop ?
[ Voor 68% gewijzigd door Max|Burn op 27-08-2015 19:24 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je wil dat ik hap, prima dan doe ik dat. Je doelt op dat baserape potje op Blackbelly Skatepark waarin ik met twee kleuters en een angsthaas in het team zat. Toen had je me een aantal keer te grazen. Maar dat was niet echt een weerspiegeling van jouw splat-kwaliteiten.Max|Burn schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:19:
Kevaai speelt best defensief hoor..rent veel weg om meer turf te inken. op zich prima doe ik meestal ook. Als kevaai vol bravour op je afkomt weet je dat zijn bubbler klaar staat. zo niet dan stapt hij het hoekje om om wat anders te turfen
Splat charger werkt prima
Je mag van me vinden dat ik defensief speel. Ik noem het anders, namelijk behoudend aanvallend. Ik ben wel vaak degene die een doorbraak forceert bij tegenspoed. En dat met m'n kleuterpistool
Zonder dollen, je bent een goede speler Max. Snel een keer Squad Battle doen. Ik heb helaas niet (meer) iedere avond de tijd.
[ Voor 11% gewijzigd door Kevaai op 27-08-2015 22:07 ]
Met turf wars ben ik de eerste 30-60 sec. Wel veel op eigen helft/doe rustig aan. (Afh. Van map) Als er bog 1 minuut te gaan is ga ik doorgaans vol in de aanval. Eerder pushen heeft vaak weinig zin. Je speelstijl aan het eind veranderen heeft nme team vaak te laat door.
[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 27-08-2015 22:13 ]
Als jullie dat ook willen haha. Vrijdagen kunnen voor mij vaak wel.
Kom je nu Arunia? Ff splatten met zn 2.
Edit:
Wat ik nou meemaak ?! Een of andere gast die ik echt het hele potje hetzelfde stuk zie inken met zn paintbrush. Wel veel inkstrikes. Score? Bijna 2400p, huh?
[ Voor 123% gewijzigd door Max|Burn op 28-08-2015 22:16 ]
Dat is netjes. Iemand die een paintbrush systeem heeft uitgevonden. Moet zeggen dat ik maar paar keer met brush heb gespeeld maar het allereerste potje scoorde ik er 1700+ mee. De potjes erna nooit meer dan 900.
Yup. Daar kwam ik ook pas na de 1e splatfest achter. Ben d'r nu mee bezigRayNbow schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:32:
Hmm, ik merkte net pas eigenlijk dat wanneer je een Splatfest team gekozen hebt, je meteen al dat shirt kunt dragen (en dus van tevoren alvast kunt voorzien van abilities?).
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik ga kijken of ik morgen kan komen.Max|Burn schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:12:
Tuurlijk, waarom niet. Ik zal er morgen zijn zegge 9-11pm. 1 maar, morgen is de uitgerekende datum van me zoontjeals ik er niet ben weten jullie waarom :
Kom je nu Arunia? Ff splatten met zn 2.
Edit:
Wat ik nou meemaak ?! Een of andere gast die ik echt het hele potje hetzelfde stuk zie inken met zn paintbrush. Wel veel inkstrikes. Score? Bijna 2400p, huh?
Zal voor je duimen. Spannende tijden hoor. Voor ons alweer 1,5 jaar geleden. Ben blij dat ik weer een beetje aan gamen toe kom.
Zaten Cinderella live action te kijken. Zag het te laat.
Maar die ligt rond 20 uur op bed. Dan is het de keuze of we een serie kijken, film, tv of Splatoon!
Moet zelfs met de accounts van de kinderen in splatoon spelen omdat mijn account geen hoger level dan dat van hun mag krijgen.itsme schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:46:
Hmm, ben ik de enige die de tv aan de kids moet inleveren dan?
Moet je nog kiezen? Da's toch niet zo moeilijkArunia schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:58:
Haha, die van mij kijkt wel tv. Klimt op de bank of zegt "Bij!" en daarna "Pip!".
Maar die ligt rond 20 uur op bed. Dan is het de keuze of we een serie kijken, film, tv of Splatoon!
Dat is idd ook vaak waar de keuze heen gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:20:
[...]
Moet je nog kiezen? Da's toch niet zo moeilijk
Mijn vrouw wil ook nog wel eens spelen. Vaak gaat ze lekker haken. En de afgelopen twee dagen hebben we serie gekeken en film.
Als ik vaak roep dat ik Splatoon ga doen, dan is dat ook geen probleem.
Ga het mijn taak maken om iedere equipment met de attributen die je het makkelijkste kan krijgen te gaan halen. Zag gisteren hoe makkelijk dat rollen ging. Dacht namelijk dat Spike hem reset en dan dat je opnieuw moet halen. Maar dat was het gelukkig niet.
Arunia schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:28:
Mijn vrouw wil ook nog wel eens spelen. Vaak gaat ze lekker kraken.
[ Voor 13% gewijzigd door Kevaai op 28-08-2015 12:37 ]
Afijn..ik spawn..schiet meteen seeker..ging zelf eerst even een heel stuk op het hoogste level inken..tot ik helemaal aan de zijkant zat. (dus helemaal rechtsaf). ~15 seconden later..ineens een kill. Had iemand geraakt met de seeker helemaal onderin de map in het centrale stuk tegen de achtermuur. Die zal wel gedacht hebben..WTF..in de killcam ziet hij dan mij staan helemaal op het top level in een diagonale lijn..ik vond het in ieder geval grappig

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 28-08-2015 16:12 ]
De seeker van mij vandaag op Moray towers was net iets minder indrukwekkend.
Daar waar jij stond maar dan twee plateaus naar beneden aan die kant. Seeker vanaf die blok laten gaan en die seeker gaat precies over rand van het gangpad om iemand in het middenstuk te splatten.
Je gelooft het niet maar de tekenen zijn begonnen ..ben dus niet aanwezigTuurlijk, waarom niet. Ik zal er morgen zijn zegge 9-11pm. 1 maar, morgen is de uitgerekende datum van me zoontjeals ik er niet ben weten jullie waarom
Dat is uiteraard het beste wat je kunt doen.Max|Burn schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:17:
[...]
Je gelooft het niet maar de tekenen zijn begonnen ..ben dus niet aanwezigMisschien fals alarm maar ik ga nu niet gamen
Ik had geluk. Ze had er laat in de avond iets van gemerkt. De volgende pas gebeld.
Het kan zo maar hard gaan. Ik ga iig voor jullie duimen.
[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 29-08-2015 14:27 ]
Kon iig de namen niet lezen.
Vanavond splatfest. Maar eens kijken of we veel shells kunnen verzamelen.
Level 6 figuren die met chargers rond hupsen... Etc etc
Vaak 90 procent of meer. Mwuahaha
Toen ik wou stoppen ging het opeens goed en kwam er ook een winstreak van vijftien potjes.
Als je eenmaal in een goed team zit dan is dat lekker sprelen.
[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2015 07:41 ]
Laatste potjes waren ineens weer lekker slecht.
Dan heb je nog 5 potjes te winnen en kom je op 2x 2 punten uit. Echt gaar.
Hier ook. Echt heel vaak. Vooral wanneer je in een goed team zat.CyBeR schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 02:34:
Ben ik de enige die aan de lopende band gedisconnect wordt? Ik heb daar normaal helemaal geen last van. Ook veel lag trouwens, veel merkbaarder dan met de japanners normaal.

Op Engelse sites klagen ze vaak over lag van japanners.
Decepticons hebben blijkbaar de Autobots gesplat.
[ Voor 36% gewijzigd door horizon1978 op 30-08-2015 09:19 ]
Hmm, daar had ik niet zo veel last van toen ik tussen 7 en 9 speelde. Begon met Team Dansen met een redelijk lange winning streak.horizon1978 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:19:
Omfg... Als het hier de tendens is dan gaat singing winnen. Wat een sof die van dansen.
Level 6 figuren die met chargers rond hupsen... Etc etc
(Daarvoor ging het een stuk slechter met me in ranked battles; zo slecht dat ik van B+ naar B ben gegaan.)
Edit: Ik heb nog niet gecheckt, maar ik denk dat ik nog iets van ~70-80 punten nodig hebt voor de hoogste Splatfest titel.
[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 30-08-2015 10:02 ]
Maar ja, ik ben dan ook de Turf War Master.
[ Voor 6% gewijzigd door Kevaai op 30-08-2015 10:21 ]
En toen gister wonnen begon is dat vanochtend doorgegaan.
Gaat lekker.
[ Voor 10% gewijzigd door horizon1978 op 30-08-2015 10:53 ]
Maar FF stoppen. Heb nu laatste gear stuk ook. Dat nog maxen en dan abilities rerollen.
Binnen no-time Dancing King. Heeft me minder dan 2 uur gekost. Ik denk dat ik ongeveer 6 of 7 potjes verloren heb. Nu 960.000 Splattershot Jr. punten
Zal ik doen, nice minder dan 2 uur, ik heb er 6 uur opzitten....Kevaai schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:38:
Hallo Juriaan, voel je vrij om mij en de andere Tweakers toe te voegen.
Binnen no-time Dancing King. Heeft me minder dan 2 uur gekost. Ik denk dat ik ongeveer 6 of 7 potjes verloren heb. Nu 960.000 Splattershot Jr. punten.
Dan heb je wachttijden er van af gehaald. Toch?
Maar goed voor dansen.
Hier drie accounts op champion.
[ Voor 7% gewijzigd door horizon1978 op 30-08-2015 12:47 ]
In 1 uur kan je 20 keer spelen.
20 x 5 punten = 100 punten.
Totaal tot King: 184 punten.
(Moet nog iets van 10 punten)
I know, right!?RayNbow schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:10:
Wat is dat toch met Dancing King? Iedereen weet toch dat Dancing Queen een betere titel is.
(Moet nog iets van 10 punten)
Gister de 3v4 gewonnen maar team was een stuk beter. Vandaag weer een potje verloren met 1700p, 6 kills 1 death..de andere 3 ? 0 kills 7 death..0 kills 4 death

Jammer dat je weer niet samen kan spelen. Moet zeggen dat dat wel de reden wordt om te stoppen uiteindelijk. Speel al 2 weken minder en volgens mij deels omdat het een beetje blind spelen wordt.
Zodra iemand van tnet speelt is de motivatie er wel
Lol

Edit: man.. Team singing gaat winnen denk ? Ik heb alleen maar brol team mates
[ Voor 91% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2015 17:29 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Kevaai op 30-08-2015 19:05 ]
Tja, afwachten maar.
Arunia zal er dan wel bij mee zijn natuurlijk.
Was horizon
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2015 18:44 ]
Wel meer voor dansen gestemd.
splatoonwiki.org/wiki/Splatfest
[ Voor 51% gewijzigd door horizon1978 op 30-08-2015 20:14 ]
* RayNbow had ook een idee voor een Miiverse post in het geval dansen gewonnen had (Team Victory Dance)...
Zie drie man online.... Maar niet joinable
I.c.m. Stealth Goggles + Red Hi-tops heerlijk snel!
Jammer van het Splatfest verlies. Veel noobs hebben op Dancing gestemd.
My theory is that this is the first Splatfests done so soon after a Testfire, meaning we got a wave of new players.
Last weekend(21st to 23rd) in NA, and all over last week in Europe , so there were more legit low level accounts this time around than last Splatfests
We'll assume they dispatched in teams evenly, so the most popular teams had more newcomers.
I remember that in Hot-Dogs vs Mallows, I was one of the only people below level 15 in matches. This time, I saw lots more low level players in lobbies.
I was waiting to see the EU results to see if my theory held water but with these results, I'm pretty sure this is what happened.
Kreeg dezelfde knuppels als in de pot ervoor. Is me nooit eerder opgevallen in ieder geval. ?!?
Edit2: doe ff normaal!!! Probeer melkdepappa weer te joinen krijg ik WEER dezelfde groep maar mdp zit er zelf niet bij ?! Ik wordt gek? Vier keer al zo.
[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2015 21:45 ]
Eh, ik had hetzelfde probleem. Drie keer iemand proberen te joinen en weer zelfde groep...Max|Burn schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:34:
Iets raars met het join systeem. Tot 2x toe itsme gejoined, itsme weg (dat kan) maar de game waar ik in kwam had dezelfde brakke spelers uit de vorige pot die ik juist gequit was.. Net op milkthedaddy hetzelfde gehad.
Kreeg dezelfde knuppels als in de pot ervoor. Is me nooit eerder opgevallen in ieder geval. ?!?
Edit2: doe ff normaal!!! Probeer melkdepappa weer te joinen krijg ik WEER dezelfde groep maar mdp zit er zelf niet bij ?! Ik wordt gek? Vier keer al zo.
Ben nu gestopt trouwens.
Die bubbler is echt annoying. Kreeg wel een Nice van je toen je bubbler net afgelopen was.
Nu dit potje met 4 rollers. Wtf...
Ik had deze keer met splatfest singing, idem voor mijn vrouw. Ik kan helemaal niet dansen.
[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 30-08-2015 22:15 ]
Ik speel liever van alles door elkaar maar door kevaai speel ik meer met de jr. Is het beste wapen in turfwars. Geen enkel wapen werkt tegen splattershot jr in turfwars namelijk. Splat charger, splattershot pro werken prima maar daar kan je niet genoeg mee inken, aerospray heeft geen bubbler, what else is left ?
Hoop dat je vrouw heeft genoten van die laatste pot op bluefin depot
eens. Vind het een rotwapen, net als kraken. Van mij mogen beide generfd of verwijderd worden. Kraken gaat nog wel maar bubbler is echt overpowered.Die bubbler is echt annoying.
[ Voor 90% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2015 23:34 ]
Dit (geldt eig. ook voor kraken).horizon1978 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:50:
Tegen bubbler: run, swim, hide, wait, Splat.
Het is daarom altijd van belang om genoeg eigen inkt om je heen te hebben en dat je altijd een escaperoute hebt.
Ah ik volgde t ook al niet, ik join jullie 1 rondje later zit ik alleen met al die randoms.Max|Burn schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:34:
Iets raars met het join systeem. Tot 2x toe itsme gejoined, itsme weg (dat kan) maar de game waar ik in kwam had dezelfde brakke spelers uit de vorige pot die ik juist gequit was.. Net op milkthedaddy hetzelfde gehad.
Een latere poging join ik een van jullie zit ik met 7 randoms in het spel.
Oh well
Nothing to see here
RayNbow schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 05:58:
[...]
Dit (geldt eig. ook voor kraken).
Het is daarom altijd van belang om genoeg eigen inkt om je heen te hebben en dat je altijd een escaperoute hebt.
Kwestie van bredere paden aanmaken?Max|Burn schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:03:
[...]
-modus - daarom gooi ik vaak een splatbomb over degene heen, no more way out
Meer Splatoon tips: Proper way to use the Bamboozler
Korte Splatoon gameplay clip:
Ultimate Splatoon Flank
[ Voor 32% gewijzigd door RayNbow op 31-08-2015 09:49 ]
Ik ben nu zó snel dat er geen vluchten meer in zit:
Main: Ink Resistance + 2 x Swim Speed Up
Subs: 3 x Swim Speed Up + 3 x Running Speed Up + 3 x Special Duration Up
Geen ontsnappen meer aan.
Nog 30.000 Splattershot Jr. punten voor 999.999 punten.

http://nintendoeverything...-bug-fixes/#disqus_thread
Vind het altijd leuk om buiten een level te lopen.
Schijnbaar die Amiibo doos heeft een hele ingevulde hoge resolutie achterkant.
Er zijn nog 2 iritatie puntjes. Ik speelde een tijdje terug tower control. Daarbij werd ik in overtime gekilled en de tegenstander stapte op de toren. Einde en zij wonnen. Beetje vreemd.
Wat ook irritant is en waarbij de tegenstander net aan won, is dat je in de laatste seconde nog even je inkstrike kan schieten en de tegenstander niets meer kan doen tegen het inkt wat op dat moment neer gegooid wordt. Idem voor bommen.
Eigenlijk zou gewoon alles stil gezet moeten worden zodra de tijd om is. Dus net als op school. Tijd is om voor een toets, pennen neer en niet meer schrijven. Nu is het tijd is om, pennen neer en dat je een klasgenoot nog verwoed heel snel ziet schrijven.
[ Voor 59% gewijzigd door Arunia op 31-08-2015 10:19 ]
Als ik de changelog goed begrijp (wat lastig is met die japanners) is dat ook gefixt.Arunia schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:16:
Ik probeerde gisteren nog even de out of bounds trick in de plaza. Maar krijg het niet voor elkaar.
Vind het altijd leuk om buiten een level te lopen.
Schijnbaar die Amiibo doos heeft een hele ingevulde hoge resolutie achterkant.
Er zijn nog 2 iritatie puntjes. Ik speelde een tijdje terug tower control. Daarbij werd ik in overtime gekilled en de tegenstander stapte op de toren. Einde en zij wonnen. Beetje vreemd.
De tijd wordt stil gezet maar alles wat voor die tijd gedaan is (maar een wachttijd heeft) telt mee. Daarom sta je ook even stil te kijken naar niks (met de 'finished' banner eroverheen; dat is de uitlooptijd voor dit soort dingen. Dat is, met andere woorden, precies zo bedoeld.Wat ook irritant is en waarbij de tegenstander net aan won, is dat je in de laatste seconde nog even je inkstrike kan schieten en de tegenstander niets meer kan doen tegen het inkt wat op dat moment neer gegooid wordt. Idem voor bommen.
Eigenlijk zou gewoon alles stil gezet moeten worden zodra de tijd om is. Dus net als op school. Tijd is om voor een toets, pennen neer en niet meer schrijven. Nu is het tijd is om, pennen neer en dat je een klasgenoot nog verwoed heel snel ziet schrijven.
Als je achterstaat maar op de toren staat dan begint extratime als de teller op 0 springt. Op het moment dat:
1) Jouw team haalt de tegenstander in is het potje direct afgelopen.
2) Als jouw team in extra time van de toren af is zijn er nog twee minimale seconden om er terug op te komen anders is het afgelopen.
3) Als jouw team in extra time van de toren wordt "verwijderd" en tegenstander springt er direct op is het meteen afgelopen en wint de tegenstander.
Lijkt me allemaal eerlijk.
En ja, turf wars kun je met inktstrike winnen na het fluitsignaal. Ik doe het ook als het de inktstrike vol is, de tegenstander ook. Want je moet de inktstrike starten vóór de teller op 0 staat, dus in de reguliere speeltijd. Dat die drie tellen later pas verschijnt, tja, hoort bij die special.
Dus, stel, ik schiet de inktstrike drie tellen voor het eind dan slaat die op 0 in. Kun jij er nog steeds niet tegen doen.
Edit:
handig die changelog notes.
Maar na dat te lezen mis ik Camp Triggerfish nog meer. Al twee weken of zo niet meer gezien. En dat terwijl het toch wel een favoriete omgeving is.
Echt tijd voor drie maps in rotatie...
[ Voor 10% gewijzigd door horizon1978 op 31-08-2015 10:38 ]
Zo hoort het te werken ja. Maar wat er gebeurde was in sommige gevallen dat het verkeerde team won omdat bij gelijkstand de score verkeerd gefixt werd (om gelijkstand te voorkomen): bij het nemende team werd een punt afgehaald ipv bijgeteld bij het latende team; zo kon je dus met e team met de tower op je eigen basis staan en toch winnen.horizon1978 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:34:
Over dat Tower Control gebeuren:
Als je achterstaat maar op de toren staat dan begint extratime als de teller op 0 springt. Op het moment dat:
1) Jouw team haalt de tegenstander in is het potje direct afgelopen.
2) Als jouw team in extra time van de toren af is zijn er nog twee minimale seconden om er terug op te komen anders is het afgelopen.
3) Als jouw team in extra time van de toren wordt "verwijderd" en tegenstander springt er direct op is het meteen afgelopen en wint de tegenstander.
Lijkt me allemaal eerlijk.
Maak geregeld mee dat de teller van 200 terugloopt, er geen teams gevormd kunnen worden en tellen vrolijk opnieuw begint ?!
Wat ook wel fijn zou zijn, is nog steeds dat je je wapen zou kunnen aanpassen in die wachtkamer.
Of 3 presets waar je nog tussen kunt wisselen. En dat je iig van je eigen team (wat niet gaat omdat je niet weet met wie je speelt) kunt zien wat zij bij zich dragen.
Gister had mijn vrouw gewoon 4 rollers.
Tja, leuk maar daar begin je niets mee als de schieters je volledig aan gort schieten.
Heb nog zitten denken over een setup voor haar, maar er is al geen bubbler bij een roller.
Dus toch de krak-on met kraken. Alleen die schotel is niet echt interessant.
Heb haar al gezegd dat je 2 dingen kunt doen. Je kraken gebruiken om iemand te killen, of om weg te wezen. Daarnaast wellicht ninja squid om ongezien te verdwijnen ipv dat ze zien waar je heen gaat.
Blijf het een moeilijk iets vinden.
Heb 1 potje met haar character gespeeld en ging me wel goed af met meppen. Maar toch. Zij richt bijvoorbeeld nauwelijks. Vandaar denk ik ook de roller.
Eerste potje ging slecht. Het gehele team was defensief en niemand nam de toren. We hadden een kleine lead maar op het einde van de match hadden de tegenstanders alsnog de toren weten te bemachtigen en wisten een paar punten meer te scoren.
De laatste twee potjes waren echter veel beter. Goede mix tussen aanvallend en verdedigend spelen. Beide potjes met een knockout gewonnen.
De .52 Gal Deco is geniaal op deze map.
Vanmiddag drie potjes rainmaker gedaan (2x Arowana Mall, 1x Saltspray Rig), drie keer knockout gewonnen. Waren steeds mooie samenwerkingen. Op SR een hele mooie run gedaan naast de rainmaker drager. Pad inkten etc. Was tof.
En op AM zaten we in verdukking. Ik weet de rainmaker toch de krijgen in eigen gebied. Links het hoge pad op. Van daar uit op middenstuk duiken. Op tempo daar langs (zover je met rainmaker snel kunt zijn), gal deco en charger ontwijkend. En dan in 1 route door midden na eindpunt toe. Rest van het team schakelde netjes de rest uit.

Vandaag ook een Ranked Battle gedaan. Slechts 1 potje Rainmaker wegens tijdgebrek. 18 kills, 2 deaths én ik bracht de Rainmaker naar het eindpunt. Speel nog steeds met de Splattershot Jr. met ultrasnelle gear. Heb ook de mijlpaal van 999.999 Splattershot Jr. punten behaald.
Nieuwe gear:
Rainy Day Tee: Ink Saver Main + 3 x Swim Speed Up.
2-Strip Mesh Cap: Special Saver + 3 x Swim Speed Up.
Kan nu met 9 x Swim Speed Up spelen. Speelt echt heerlijk soepel en snel.
Hihi, net zo'n gastje dat dacht dat 'ie wel even als Kraken op de tower kon blijven zitten eraf gewipt, op Triggerfish dus boven het water.
[ Voor 51% gewijzigd door CyBeR op 03-09-2015 00:10 ]
Ik zal je er morgen bij zetten, zie topicstartCyBeR schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:24:
Had iemand nog een up-to-date lijstje NNIDs? Volgens mij ben ik CyBeRino
Had net van gear gewisseld. Verder lijkt het erop dat de ninja ability je nog trager maakt dan voor de patch.
Ninja Squid en Stealth Jump maken je behoorlijk traag. Het is voor mij de reden geweest om over te stappen op Ink Resistance met de overige uitrusting gespecialiseerd op snelheid.RayNbow schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:07:
[...]
Had net van gear gewisseld. Verder lijkt het erop dat de ninja ability je nog trager maakt dan voor de patch.
Deze set gebruik ik nu:
2-Stripe Mesh Cap - Special Saver - Swim Speed Up (3x) Dit is de enige Krak-On headgear
Black Baseball LS - Swim Speed Up - Running Speed Up (3x)
Red Hi-Tops - Ink Resistance - Swim Speed Up (3x) Niets is beter dan dit!
[ Voor 28% gewijzigd door Kevaai op 03-09-2015 09:35 ]
Daarnaast valt het me op hoe pijn het aan me ogen doet wanneer YouTube in het begin als de video nog niet volledig verwerkt is de 30fps versie voorschotelt... Dat voelt enorm houterig aan vergeleken met de vloeiende 60fps versie.
Goed pad gemaakt. En dat is gewoon belangrijkste bij rainmaker: als je de rainmaker niet draagt maar een teamlid: inkten. Nadenken over paden naar doel toe.
Bij rainmaker zie je mooi de mechaniek van het spel.
In Japan heeft splatoon smash ingehaald als je de verkopen na 14 weken bekijkt.
Splatoon: results of the Art Academy drawing event
[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 04-09-2015 10:28 ]
Is dat en Engelstalig probleem? Zelf ondervind ik nooit meer hinder van Japanse spelers. Er zijn goede en slechte bij.
Ook het lag probleem is geen probleem. Het kan gebeuren maar dan is het niet direct een Japanse speler.

Constant.RayNbow schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:21:
Mensen hier trouwens wel eens last van gehad?
[afbeelding]
(Origineel)
Van C- naar B in een paar uurtjes.
Ook in Ranked Battle gebruik ik de Splattershot Jr
Inmiddels level 37. Nog even doorzetten naar level 40 voor de Octoshot Replica.
Ondertussen ook Tennis Headband, Carnivore Tee, Mountain Gillet allen met 3 dezelfde abilities bemachtigd.
Een van de matches:RayNbow schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:51:
Laatst wat gespeeld met de Mini Splatling voor fun. Cutest winning pose:
[afbeelding]
...met blijkbaar alleen maar Japanners?