Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
Nee, Patattekes vs frietekes

(NL vs BE mag ook :p )

Maar zullen we eens een tijd/dag afspreken dat we echt een keer met zn allen private battle kunnen doen? Iemand hier die daar een makkelijke tool of iets voor heeft zodat dat te regelen valt?

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Arunia schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:32:
Haha. Naar, jullie zijn echt wel beter dan wij.
Ze had door dat ik het was ? :P Ze speelde ook een paar keer aan mijn kant. Ik ben vrij vervelend voor rollers..op de een of andere manier is mijn speelstijl zo dat ik eigenlijk amper last van ze heb, komt denk ik door 20+ jaar FPS gamen..probeer altijd het overzicht te houden en clear alle hoekjes voor ik een veldje verder ga om te voorkomen dat ik verrast wordt. Ga dan ook zelden dood. Ik heb veel meer last van splattershot pro's en snipers.
Lynox schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:38:
[...]

Nee, Patattekes vs frietekes

(NL vs BE mag ook :p )

Maar zullen we eens een tijd/dag afspreken dat we echt een keer met zn allen private battle kunnen doen? Iemand hier die daar een makkelijke tool of iets voor heeft zodat dat te regelen valt?
PSN of Xbox Live..rofl :) Er zijn van die gratis meeting tools waar iedereen kan opgeven welke dag/tijd het best uitkomt. Misschien dat proberen ?

[ Voor 71% gewijzigd door Max|Burn op 19-08-2015 22:50 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ze schaamde zich rot haha.
Had de Wiiu tablet aan gezet om te bekijken of er mensen online waren. Dus was bedoeld met/tegen jou aan het spelen.

Ze had even een carbon roller aan gezet zodat ze wat beter speelt. Zegt ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je maar lol hebt toch :) Carbon roller is wel lachen/snel maar doet weinig schade. Je kan niet in 1x iemand omver rollen en er komt ook niet zo heel veel inkt af als je swiped. (Krakon Splat Roller is dan toch de beste balans). Je vrouw moet denk ik wat meer slaan met die roller als iemand recht op haar af komt of toch even een ommetje maken. Frontale aanval is echt moeilijk met rollers. Over iemand heen rollen kan je beter alleen proberen van opzij of achter. Daarnaast kan ze beter eerst lokaal/eigen gebied rollen om de special op te bouwen en dan ook gebruiken als ze in het nauw komt (e.g. Kraken :D) ..ik kwam haar steeds meteen aan het begin in mijn eigen base al tegen (op zich kan dat ook goed werken als je snel bent en niemand het door heeft :)) Nadeel is dat je dan al gauw met 4 tegenstanders loopt te knokken en je vaak je special nog niet klaar hebt.

Verder blijf ik erbij dat een Splattershot beter startmateriaal is :)
Strategy
Rollers, while not extremely effective at skirmishes, make up for it with incredible support. They are the best weapon for trying to sneak through enemy lines to get back turf that's missing, and help keep the player's team's turf maximized.

The Carbon Roller is faster than the standard Splat Roller, making it great for covering even more ground with a roller than ever before. Thanks to the increased speed, it even makes Chargers have a much more difficult time pinning down a shot against them. You'll still want to focus more on covering ground instead of skirmishing, but you'll have an easier time dodging shots, which is a huge bonus. If you do get caught in close combat, though, your best option is to fling ink; if you manage to get a good hit, it should take out your opponent. It's easiest to take your opponent out when they don't notice you coming, so if they see you, it's best to run away instead of trying to engage. The Burst Bomb sub is useful for little more than getting damage on those players hiding around a corner and checking to see if anybody is hiding in a patch of ink, but still effective for that with a bit more range than your ink fling. Instead of flinging ink onto walls with your roller, the best thing to do is to use your Burst Bombs. Finally, the set also comes with the Inkzooka for those moments when you're just out of reach of an enemy. If an enemy has taken an area, use the Inkzooka to clear it out and make space for your team to charge back in.

Tips for facing each weapon type
Shooter-type weapons will be difficult, because you have less range than before, and it takes more than one "bump" into an opponent to actually take them out. You can actually take enemies out with an ink fling fairly easily now though. However, if you don't feel comfortable with facing an enemy, or aren't close enough, you do boast increased movement speed while rolling, thanks to the light weight of carbon. Definitely use this to your advantage. If you're still uncertain, throw a Burst Bomb or two to deter them from chasing. The Inkzooka can also be used to face longer ranged opponents here, if it's available.

Roller-type weapons actually have a slight advantage over you. In a head to head, their roller out rolls yours - it doesn't actually take an enemy out immediately when you roll over them. Your best option here is to run away, because they'll never catch you. Burst Bomb has better range than ink fling, or if you're confident enough, ink fling can definitely take an enemy out in one good hit.

Charger-type weapons will be slightly easier to deal with now, if only because you're a tad harder to hit. Still, the best choice is to stay out of their sights until the Inkzooka is up and ready to take them down. If it comes down to it, a zig-zag pattern up toward a Charger player can throw them off, where it only takes a single solid ink fling to send them to their spawn.
http://splatoon.wikia.com/wiki/Carbon_Roller

[ Voor 141% gewijzigd door Max|Burn op 19-08-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Is idd ook wat ik haar aan gaf. Of slaan voor de moneyshot. Of wegwezen en de schieters de tegenstanders laten regelen.
Ze probeert het iig wel.
Ze ging van krakon naar carbon voor de snelheid. Maar het twee keer tegen iemand aan moeten rolleren is ook niet ideaal.

Roller is gewoon voor het meters maken, maar je moet eigenlijk beschermd worden. Dat gebeurd alleen niet altijd en is het toch een ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waren leuke potjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Zekers.
Leer er steeds meer bij.
Kom ik dan met mijn level 10. Mijn vrouw level 18.
Maar ja, minder tijd.
Maar blijft een leuk spel.

Wellicht idd kijken of we met zijn allen wat af kunnen spreken. Wij kunnen vaak vanaf 21 uur bijna iedere dag. Dan ligt de kleine te slapen en is de vaat gedaan.

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Morgen komt een nieuwe map beschikbaar: Flounder Heights
http://www.nintendolife.c...ew_map_coming_to_splatoon

[ Voor 11% gewijzigd door Kevaai op 20-08-2015 12:59 ]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Er gaaf dat ze content blijven toevoegen :)

Ze mogen de maps wel wat vaker wisselen met zo veel verschillende maps in play.

Nothing to see here

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

't zou al helpen als er 3 maps in de rotation zaten imo. Nu speel ik heel vaal 10x achter elkaar dezelfde map. Met splatfest (wel 3 maps) heb je af en toe 2x dezelfde map maar daar blijft 't dan wel bij.

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeR op 20-08-2015 13:33 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Drie maps in rotation zou aan te bevelen zijn.

En ranked zou toch ook sneller mogen wisselen van spelsoort.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Van mij hoeft ranked niet X uur lang dezelfde spelsoort te zijn maar mag 't gewoon per map wisselen, als er ook 3 maps zijn

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
2 uur rotatie en 3 maps per keer, dat zou ideaal zijn IMO. Dat laatste gaat denk ik sowieso wel gebeuren zodra alle maps uit zijn gebracht. Na flounder heights, die ik er erg leuk uit vind zien, volgen er nog 2!

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• horizon1978
Niet vergeten eerst de map te verkennen alvorens je in het inkt-gedruis te storten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Updated T-Squad.
Tip, combineer geen: 0,75L wijn, tijdens spelen ook met je laptop werken, de verkeerde gear loadout pakken. ging niet zo lekker vandaag :)

Afbeeldingslocatie: http://members.multiweb.nl/mcf/Splatoon%20Squad%20v3-13-8_570.png

* Max|Burn vind trouwens dat Annette maar eens haar eigen GoT account moet regelen ;)
edit2
* Max|Burn en dat MarthGimenzo, onze mystery speler die vandaag op Tnet/GoT geregistreerd is even
hoi zegt :D

edit3:
Leuk zo'n monoloog.
* Max|Burn vraagt zich af waar onze topic starter eigenlijk is in deze lijst ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Ik zag je inderdaad 3x met Swim Speed Up als mains, merk je dan een groot verschil?

Voor mij persoonlijk verliep het beter dan gisteren. Ben zeer tevreden over mijn huidige gearset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat was de set die ik gebruikte om die glitch te testen. Conclusie: gear maakt weinig uit maar met een handigheidje maak ik die jump op arowana nu 50% vd tijd. Zwemt wel hard maar miste echt me damage up, ink saver main, run speed up, bomb thow up en resistance. Heb ook nog met 3x run speed up getest, dat beweegt bijzonder lekker.

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Voor die glitch heb je inderdaad geen gear nodig. Is 't iemand al gelukt met de rain maker want dat kreeg ik net in de 5 minuten die ik had niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
* Arunia denkt dat Annette toch vraagt aan mij of hij iets wil vragen of opzoeken. Eigen account schiet bij haar niet op :p

Was gisteren wel erg gaaf spelen met en tegen jullie. Die snelheid van kevaai was echt gigantisch. Heb me daar over verwonderd op een afstandje. Echt nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Max|Burn schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:15:
Updated T-Squad.
Tip, combineer geen: 0,75L wijn, tijdens spelen ook met je laptop werken, de verkeerde gear loadout pakken. ging niet zo lekker vandaag :)

[afbeelding]

* Max|Burn vind trouwens dat Annette maar eens haar eigen GoT account moet regelen ;)
edit2
* Max|Burn en dat MarthGimenzo, onze mystery speler die vandaag op Tnet/GoT geregistreerd is even
hoi zegt :D

edit3:
Leuk zo'n monoloog.
* Max|Burn vraagt zich af waar onze topic starter eigenlijk is in deze lijst ;)
Je mag me wel toevoegen. Ben tegenwoordig alleen een stuk drukker met Mario vs Donkey Kong Tipping Stars.

/me oefent het bouwen van "levels" voor SMM. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Arunia schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 07:22:
* Arunia denkt dat Annette toch vraagt aan mij of hij iets wil vragen of opzoeken. Eigen account schiet bij haar niet op :p

Was gisteren wel erg gaaf spelen met en tegen jullie. Die snelheid van kevaai was echt gigantisch. Heb me daar over verwonderd op een afstandje. Echt nice.
Is een kwestie van veel spelen en gebruikmaken van 1 wapen. Ik weet dat ik met mijn Splattershot Jr. alleen kans maak als ik dichtbij kan komen, vandaar dat ik mijn gear er ook op afgesteld heb. Ik zag jou regelmatig met een Bomb Rush, een natuurlijke reactie zou zijn om dekking te zoeken. Ik zoek echter een manier om bij je te komen aangezien je jezelf op dat moment moeilijk kan verdedigen. Hetzelfde geldt voor mensen met Inkstrikes en Inkzooka's.

Ik speel momenteel met deze Turf War-set:
Headgear: Tenacity + Special Duration Up 3x
Clothes: Special Duration Up + Running Speed Up 3x
Shoes: Ink Resistance + Swim Speed Up 3x

Tenacity zorgt ervoor dat mijn special: de Bubbler, zeer snel oplaadt.
Met Special Duration Up (1 main + 3 subs) verras ik andere Bubbler (en Kraken) spelers. Mijn Bubbler houdt het ruim een seconde langer vol. Dus die gevechten ben ik in het voordeel.
Swim Speed, Running Speed + Ink Resistance zorgen ervoor ik dat ik mezelf snel kan verplaatsen (ook door de inkt van de tegenstander).

Ink Savers heb ik als Splattershot Jr.-speler haast niet nodig. Het verbruik is vrij laag.

Die lag-rollers zijn zo irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hoe effectief is ink resistance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Kevaai schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:22:
[...]

Is een kwestie van veel spelen en gebruikmaken van 1 wapen. Ik weet dat ik met mijn Splattershot Jr. alleen kans maak als ik dichtbij kan komen, vandaar dat ik mijn gear er ook op afgesteld heb. Ik zag jou regelmatig met een Bomb Rush, een natuurlijke reactie zou zijn om dekking te zoeken. Ik zoek echter een manier om bij je te komen aangezien je jezelf op dat moment moeilijk kan verdedigen. Hetzelfde geldt voor mensen met Inkstrikes en Inkzooka's.

Ik speel momenteel met deze Turf War-set:
Headgear: Tenacity + Special Duration Up 3x
Clothes: Special Duration Up + Running Speed Up 3x
Shoes: Ink Resistance + Swim Speed Up 3x

Tenacity zorgt ervoor dat mijn special: de Bubbler, zeer snel oplaadt.
Met Special Duration Up (1 main + 3 subs) verras ik andere Bubbler (en Kraken) spelers. Mijn Bubbler houdt het ruim een seconde langer vol. Dus die gevechten ben ik in het voordeel.
Swim Speed, Running Speed + Ink Resistance zorgen ervoor ik dat ik mezelf snel kan verplaatsen (ook door de inkt van de tegenstander).

Ink Savers heb ik als Splattershot Jr.-speler haast niet nodig. Het verbruik is vrij laag.

Die lag-rollers zijn zo irritant |:(
Ik heb je ook best wel even goed op een afstandje in de gaten gehouden.
Zag idd wat je deed. Maar grotendeels ook gewoon skill.

En ja, die bubbler was echt irritant. Heb ook vaak gewoon even gewacht totdat die afgelopen was.
De rest van de abilities waren ook niet zo interessant voor mij. Die bomb rush wel wat squids mee dood gemaakt, maar verder ook niet.
Close combat legde ik het tegen jou iig af op een aantal punten door die bubbler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Vanochtend paar keer floundering heights gespeeld. Leuk level waar veel mogelijk is.
Splatzones drie keer gespeeld drie keer gewonnen. Rainmaker 3-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

CyBeR schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:00:
Hoe effectief is ink resistance?
Op ranked speel ik er altijd mee, voor mij cruciaal. (Kon het gister ook goed merken zonder ink resistance). Special duration gebruik ik dan weer niet. Ik kies er dan eerder voor om 1,5 seconde weg te blijven en dan de bubbler aan te zetten :) (Wat met drank op minder goed gaat merkte ik gister) (Turf Wars). Op ranked is me main splattershot pro.

Ranked:
- Splattershot pro. Soms iets met mines, tower control.
- Damage Up
- Ink Resistance Up (Soms Stealth Jump, ivm Tower Control).
- Ink Saver main (Ivm de splattershot pro :))
- Meerdere Run speed up / swim speed up subs en 1 bomb throw up.

Turf Wars:
- Speel met alles maar de laatste week Splattershot jr.
- vaak Run Speed up
- Ink Resistance Up of Run speed up.
- Ink Saver main (Ivm de splattershot pro :))

[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ah. Lijkt me handig maar is alleen op schoenen te krijgen en ik wil niet zonder stealth jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je zal merken dat doorgaans vanaf base de druk opbouwen beter gaat dan ergens inspringen / op je team mate springen die wat verder van de frontlines zit. Gebruik zelden stealth jump..alleen met tower control soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

't gaat me meer om de tijd die 't kost om vanaf de base bij de tower, splat zone of rain maker te komen. Dat is met super jump een secode of 4 en door te zwemmen makkelijk het dubbele. En aangezien elke seconde daar telt is jumpen voor mij vaak beter. Ik speel nagenoeg alleen ranked overigens, voor turf war is 't een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Snap je punt. Met ranked jump ik ook maar ik kies gewoon wat defensievere team mates uit :). Met rainmaker neem ik dan soms de tijd om gewoon alles te inken zodat de tegenstander erg veel moeite heeft om verder te komen/alles moet inken.

Ergens midden jumpen is sneller maar het is ook moeilijker om het overzicht te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Daar heb ik recon voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Jumps is ook niet mijn ding. Maar soms wel noodzakelijk. Maar als het even kant zwem, loop en inkt ik terug. Heb wel eens een keer dat ik terug naar spawn point jump om de inkstrike af te vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Kevaai..ik weet niet wat het is maar wij komen echt bijna nooit bij elkaar te spelen..zwaar irritant :)
Zeker 30 potjes tegen elkaar..misschien 3-4 samen (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Maar ik word wel 20 keer met een speler van level 41 geplaatst die er geen stront van kan! |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Kevaai op 21-08-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik wordt wel vaak bij 1 van jullie geplaatst. Dat matchmaking gaat aan de hand van hoe je speelt schijnbaar. Totaal niets met levels te maken.

Ik speelde 3 keer met Kevaai en de rest met jou.
Echt apart om te zien.
Beetje wisselend. Kon er zo uit halen wanneer ik weer met de ander speelde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Bubbler is trouwens wel een van de meest OP specials ;) Heb nu een shirt aan met run speed up main en ook een sub runspeed up..en daarnaast sub Special Charge Ups. Die bubbler vult in no time.

Je geeft jezelf te weinig credits Arunia..volgens mij won jij nog het meest ;) Jij+Kevaai en je won en Ik+Jij wonnen we ook weer van Kevaai. Jij was het secret weapon ;) (Eerder deze week dan, gister was ik dronken :P)

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
haha, idd.

Maar wordt gewoon te vaak neer gemaaid om stomme redenen. Alhoewel ik hierdoor wat meer tactisch ging kijken naar het spel.

Gisteren was idd le suck. Toen was ik de handycap van het team. Alhoewel ik nooit de minste punten had.
Iig een keer met de bombrush 2 squids neer gemaaid! haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ugh..wat een laggame net.. Kevaai dat team van je warpte erover..of is het mijn verbinding? :( Die MLG9000 sloeg alles. Misschien was ik het wel..paar keer gehad dat ik echt vol iemand volknal (e.g. 6-7-8 hitsounds en ..helemaal niks :S).

[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Ik had nergens last van. Ondertussen had ik even de Stealth Goggles en de Black Inky Rider gererolled. Allebei 3 dezelfde subs.
Bomb Range Up (die bij de Black Inky Rider) zit vind ik eerlijk gezegd niet zo fijn. Ik gebruik mijn Splat Bombs meer voor tegenstanders die mij volgen.

De nieuwe map bevalt mij prima. Heb al een leuke looproute gevonden die de tegenbasis meteen onder druk zet.

Volgens mij hebben we nog niet verloren wanneer we in hetzelfde team zitten.

[ Voor 35% gewijzigd door Kevaai op 21-08-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gaat niet lekker vandaag iig. Net 2 rainmaker potjes verloren op A+/S. Ik wou de rainmaker wel pakken maar ik ging er steeds gewoon doorheen..een ander had hem dan en die gaat dan niet lopen..ja WTF? :S

Je had een behoorlijk fout pakkie an ja :)

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Moet toch maar eens op andere momenten online kunnen zijn... Ik mis de Nederlandse fun heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik speel niet zo vaak ranked maar ben er deze avond eens voor gaan zitten, A+ in de bag..nu door naar S :)
Het werd wel rete irritant op het laatst. Bleef schommelen tussen A88 en A98. Op het laatst was ik A92..wonnen de game (en de game ging ook superlekker 12 kills, 0 death en een knockout op splat zones Flounder Heights, leuke map ! ).

Ik al helemaal happy..yes !! A+ !!..dacht ik...kreeg ik +6 :( Omdat de laatste in onze squad een S was en het andere team geen S-rank speler had..omg ! Ik werd ff gek lol.

Moet wel zeggen dat het hoger steeds minder leuk wordt. In de games met S/S+ spelers heb je 2 dingen..Dynamo rollers en blasters. :( Ik vraag me af of ze echt goed zijn..het is een groot spam-fest soms. Ze knallen maar wat, maar dat kan ook omdat teamplay moeilijk gaat.

Speelde een tijdje met splatter jr. omdat ik aangestoken ben door kevaai z'n liefde voor die gun, maar ben toch terug gevallen op de splattershot pro..stuk lekkerder op ranked :) Omdat iedereen goed kan mikken ben je net een pingpongbal met bubbler. Met de pro kan ik die rollers en blasters veel beter aan. vooral blasters hebben eigenlijk belachelijk veel bereik voor een one hit kill wapen.

Van ranked wordt ik ook minder lui, turf Wars ging ook meteen weer beter na me ranked avond, Arunia? :)

[ Voor 67% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ben overgestapt op splattershot jr.
Man wat vet. Haha. Love it already.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zag je net ff met de pro dacht ik (?).

edit: Me avatar heeft exact dezelfde houding als die van Arunia. ? ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 21-08-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Eerste ronde die ik speelde. Wisselde en toen was jij al weer weg.
Annette gaat nu spelen. Even het nieuwe level checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja ik dacht Arunia gaat weg, ik ook weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Ik speel ranked battles nauwelijks om de reden die eerder werd aangehaald: er zit namelijk 0,0 tactiek in. Je bent continu afhankelijk van je teamgenoten terwijl teamspel niet mogelijk is. Het blijft gokken of een teamgenoot jouw stappen begrijpt. Op mijn eerdere account gebruikte ik uitsluitend de Tentatek Splattershot voor ranked. Ik vond deze toch iets prettiger dan de Pro. Splatzones is nog wel leuk om te doen, maar Tower Control en Rainmaker slaan nergens op.

Persoonlijk vind ik Turf War het leukst. Een goede eenvoudige modus waarbij je minder afhankelijk bent van je medespelers. Mijn voorliefde voor de Splattershot Jr. komt hier ook vandaan. Het wapen is een goede 'sprayer' en 'close combat killer'. Mijn doel is om de 999.999 punten te bereiken. Ik zit nu op ongeveer 700.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Je gaat echt lekker zeg.

Ik ben op zoek naar een skill die we net zeggen.
Mijn vrouw liep en begon ineens langzamer te lopen met zwarte dingetjes om haar heen. Is niet haunted en ze had oom niemand dood gemaakt. Ook was dit op eigen ink.

Heb het niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Arunia schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:42:
Je gaat echt lekker zeg.

Ik ben op zoek naar een skill die we net zeggen.
Mijn vrouw liep en begon ineens langzamer te lopen met zwarte dingetjes om haar heen. Is niet haunted en ze had oom niemand dood gemaakt. Ook was dit op eigen ink.

Heb het niet kunnen vinden.
Geraakt door een Disruptor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Kevaai schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:44:
[...]

Geraakt door een Disruptor ;)
Kijk, dat verklaard idd. Had nog niet naar wapens, subs en specials gekeken.
Thanks. Was ook voor het eerst dat we die zagen.

Dat nieuwe level is lachen. Tegenstanders die de andere kant op kijken en je gewoon niet door hebben terwijl je naast ze staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

We moeten toch een keer Squad play gaan doen Kevaai :) Tot ik weer een plekje heb voor m'n Battlefield 4 set up zoek ik een alternatief voor teamplay :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Daarnet iemand die echt netjes speelde. Jammer genoeg bij de tegenstander.
Die dook onder ergens waar je hem niet verwachte tijdens een gevecht en kwam boven om je neer te halen. Thumbs up. Goed tactisch gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Arunia gaat graag weg als ik join :( Je verdween net weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Haha. Was niet mijn schuld. Mijn kleine meid werd wakker. Dus was mijn laatste potje. Had graag nog langer gespeeld. Maar ze heeft niet echt een standaard aantal uur wat ze slaapt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Max|Burn schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 07:08:
We moeten toch een keer Squad play gaan doen Kevaai :) Tot ik weer een plekje heb voor m'n Battlefield 4 set up zoek ik een alternatief voor teamplay :).
Je hebt me nodig zo te horen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Flounder Heights - Splatzones - Slosher
Volgens mij tien overwinningen op rij daar(helaas niet mijn eigen account maar die van zoontje). Echt, dat level ligt me ontzettend goed. Win vrijwel alles daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
Het zou mooi zijn als er een app was om te monitoren wie er online zijn en aan 't spelen zijn...

...hmm, wacht...

Max|Burn, ben je nu aan 't spelen? Want als dat het geval is, dan laat https://splatoon.nintendo.net/ dat zien.

* RayNbow denkt er over na om een monitor script/app te maken die https://splatoon.nintendo.net/ in de gaten houdt...

Edit:
Oh, dit moet niet al te moeilijk zijn... :p Kwestie van https://splatoon.nintendo.net/friend_list/index.json ophalen. :p

[ Voor 15% gewijzigd door RayNbow op 22-08-2015 11:13 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik zie max ook online.
Vanavond maar eens testen. Dat zou echt vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Europese Splatfest:
Zingen of Dansen

Ik kan het allebei niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gaaf, status van wie er online is bv in de startpost, good stuff :)
Kevaai schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:00:
[...]

Je hebt me nodig zo te horen. :*)
Afbeeldingslocatie: https://theicewarriorsarmy.files.wordpress.com/2015/04/we-need-you.jpg.

Wat gaan we doen ? Dansen dan maar?

[ Voor 70% gewijzigd door Max|Burn op 23-08-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Mijn dansen is matig maar mijn zingen jaagt iedereen weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Laten we een poll opzetten voor onze voorlopige keuze? :p

Poll: Team Zingen of toch maar Team Dansen?
Team Zingen
Team Dansen
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395182&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Kut. Dikke vingers. Ik kan helemaal niet dansen. Mijn keuze is iig zingen. Vind het heerlijk om voor mezelf te zingen. En voor mijn dochter.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 23-08-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dit schiet niet op...2v2 :| oh 3v2 :P

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 23-08-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Voor mensen die niet kunnen kiezen, ik kwam dit argument net tegen op Reddit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CFNM36U.jpg

Edit: ...nieuw spel, Super Marie Maker:
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/pap/WVW69iUSrPkJ5xud_J

[ Voor 40% gewijzigd door RayNbow op 23-08-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
In ander nieuws, ik heb wat brakke code geschreven om wat requests naar Nintendo's server te sturen... dit is tot nu toe het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SH1ODo0sJlVakOG6XSrLxNZ9/full.png

Geen idee of het ooit komt tot een Win10 app (ik schrijf voornamelijk commandline zut en andere dingen zonder GUIs). Zo veel vrije tijd heb ik momenteel niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ok ik moet echt standaard video opnemen. Net moray towers gedaan met splat charger. Aan het einde van het potje ben ik midden in het middenstuk gaan staan. Schoot 8 man op rij neer naar boven. 2 met hun hoofd over het randje en 6 man mid-air terwijl ze naar het middenstuk sprongen.. Omfg ! Twee x hun squad gesplat dus.

edit :Kevaai...speel eens met wat anders joh..turf wars is ideaal om lekker te klooien :D

edit2: R/\||\|80\/\/ (Rainbow) kan je ook zien WAT ik speel ?

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 24-08-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Ik was ook als een dolle door de linies aan het breken. Speelde niet meer mijn 'gewone' spelletje. Die gasten waarmee je speelt worden echt steeds dommer. Je speelt in feite gewoon alleen. Blijf het echt een mankement van Nintendo vinden dat voice-chat en regional servers ontbreken. Ranked Battles doe ik een volgende keer. Nog 200.000 Splattershot Jr.-punten.

Camo Zip Hoodie inmiddels met 3x Sub Saver bemachtigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ranked is uiteindelijk een stuk leuker maar ook daar heb je malloten :) Daarom: Squad Battle :) Ranked samen. Goud man :) Teamspeak server zet ik dan wel op.

Heb vandaag maar wat met Ranged blaster en Splat charger gespeeld. Bij een goede team mix kan dat goed werken, e.g. als anderen vooral volume sprayen kan ik shinen als "blocker" op een choke point. Zodra het team echter geen turf..turfed..ga je dik de boot in. Ranged blaster is vrij nice op Port Mackerel en Urchin Underpass (weinig overzicht) Op Urchin een 13-0 sessie gehad met 2 triple-kills lol. Ook een paar potjes met 8 kills 0 death tot 13 kills 0 death met de splat charger. Met de splat charger is het alleen belangrijk dat je een stabiele "linie" krijgt. (Kan best zijn dat je teruggedrukt bent..als er maar een duidelijke linie is) Als de game all over de place gaat kan je geen goed plekje vinden en ga je naar de haaien of moet je heel defensief spelen (En dan ben je weer van 0 value..).

[ Voor 73% gewijzigd door Max|Burn op 24-08-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Wat ik niet snap: gasten van level 40 en hoger die niet eens 500 punten kunnen behalen met een Aerospray? |:(

Soms denk ik gewoon dat er in Japan een duizendtal consoles in arcadehallen staan die dagelijks 24 uur gespeeld worden. Of kinderen die worden vastgebonden aan hun Wii U.

Hoe hoger het level, hoe slechter de speler.

Ik speel vrij aggressief en vertrouw op snelheid en "squidjumpen", maar ik was de laatste potjes een beetje op. Vrij veel gespeeld vandaag en een beetje ziekjes.

[ Voor 20% gewijzigd door Kevaai op 24-08-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Level != Skill. Zelfde met Battlefield 4...
Level == Tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Max|Burn schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:17:
Level != Skill. Zelfde met Battlefield 4...
Level == Tijd.
Dat begrijp ik, maar je mag toch wel iets van je medespelers verwachten? Ik heb er ook wel eens een wisselvallig potje tussen zitten hoor daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Tja, er zijn gelukkig ook genoeg momenten dat je wel in een goed team zit.

Vandaag mooie Splatzones op Moray towers gewonnen.
Drie keer achter elkaar hoefde ik alleen maar de rechter zone te verdedigen en een inkstrike op de andere te gooien. Rest van het team hield linker zone tegen de meeste aanvallen. Tegenstander had meer druk op mij moeten zetten. Vooral tweede potje zat ik twee minuten lang wat verf tegen muren aan te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Wat een drama vandaag. Gauw naar bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Haha. Dacht dat ik het slecht deed. Was ook zo, maar had jou en Pieter een aantal keer goed. Je mist net max btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Ben al heel de dag aan het aanmodderen. Zwaar weekend gehad. Beter dat ik er even mee stop. Mag morgen weer lekker aan het werk.

Wat doen we trouwens met Splatfest? Dansen toch?

[ Voor 21% gewijzigd door Kevaai op 24-08-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Arunia schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:06:
Haha. Dacht dat ik het slecht deed. Was ook zo, maar had jou en Pieter een aantal keer goed. Je mist net max btw.
Wel jammer dat je als sniper weinig p scoort. Hield net op Saltspray in me eentje het hele middenstuk vast..vooral die eerste pot, waarin jij meespeelde aan mijn kant was gaaf. Op het laatst kwam niemand meer naar het middenstuk lol :)

Ik had je ook en paar keer fijn toen je aan de andere kant zat,.waaronder 1 of 2 airshots :)

Ik ga dansen ja :)

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 24-08-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Max|Burn schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:28:
[...]
Wel jammer dat je als sniper weinig p scoort. Hield net op Saltspray in me eentje het hele middenstuk vast..vooral die eerste pot, waarin jij meespeelde aan mijn kant was gaaf. Op het laatst kwam niemand meer naar het middenstuk lol :)
Iid ja. Echt super leuk.
Het is wat je zegt. Weinig p.
Als het je niet boeit is dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vind het leuker om met wapens te experimenteren :) Turfwars maakt het toch allemaal niks uit.
Met Ranked ben ik heel anders..speel ik met vrijwel 1 set en ben ik bloedserieus :) Dan kan ik echt schelden als het niet lukt :D

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 24-08-2015 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Ik denk dat ik ook eens ga experimenteren. Even denken...

Ik weet het, het wordt de Custom...

..Splattershot Jr.

[ Voor 83% gewijzigd door Kevaai op 24-08-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Omg dat verveelt toch man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Niet al te serieus nemen ;)

.52 Gal Deco en de Tentatek Splattershot staan hoog op het lijstje voor Ranked Battles.

Als echter Tower Control in de rotatie zit dan weiger ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Kevaai op 25-08-2015 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Tower control = blaster. Of luna of ranged. :)

En dan kun je in je eentje vaak voor de verdediging zorgen. Mag de rest aanklooien.

[ Voor 48% gewijzigd door horizon1978 op 25-08-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Any game mode = Gal .52 Deco :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Pink Shrimp Polo eindelijk weten te bemachtigen. Het shirt wilde maar niet in de shop komen dus heb ik hem gelukkig bij Spyke kunnen bestellen. Het rerollen duurde dit keer iets langer maar dan heb je ook wat.

Heb nu de volgende gear:
Safari Hat - Ink Saver Main - 3x Ink Saver Sub
Gas Mask - Tenacity - 3x Special Duration Up
Paintball Mask - Comeback - 3x Special Duration Up
Stealth Goggles - Swim Speed Up - 3x Special Duration Up
Fake Contacts - Special Charge Up - 3x Ink Recovery Up
Squidvader Cap - Special Charge Up - 3x Quick Respawn

Black Inky Rider - Bomb Range Up - 3x Running Speed Up
Camo Zip Hoodie - Quick Respawn - 3x Ink Saver Sub
Rockenberg White - Ink Recovery Up - 3x Running Speed
Pink Shrimp Polo - Ninja Squid - 3x Ink Saver Main
White Anchor Tee - Ninja Squid - 3x Damage Up
White Inky Rider - Special Duration Up - 3x Running Speed Up
White Shirt - Ink Recovery Up - 3x Ink Saver Main

Cherry Kicks - Stealth Jump - 3x Running Speed Up
Cream Basics - Special Saver - 3x Swim Speed Up
Cream Hi-Tops - Stealth Jump - 3x Swim Speed Up
Red Hi Tops - Ink Resistance Up - 3x Swim Speed Up
Football Studs - Bomb Sniffer - 3x Special Charge Up

Je merkt met deze uitrusting echt grote verschillen in tegenstelling tot slechts één á twee dezelfde subs. Ik probeer nog uitrusting met Defense Up (main) en Defense Up (3x sub) te bemachtigen en uit te proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kevaai op 26-08-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Kevaai,
Ik heb eens zitten bekijken welke gear er is, wat ze doen en wat ik wil hebben. Denk dat ik uit kom op wat jij gebruikt.
Of dat shirt wat je krijgt op level 25. Die lijkt me fijner.
Niet om te kopiëren, maar die skills mis ik zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Arunia schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:35:
Kevaai,
Ik heb eens zitten bekijken welke gear er is, wat ze doen en wat ik wil hebben. Denk dat ik uit kom op wat jij gebruikt.
Of dat shirt wat je krijgt op level 25. Die lijkt me fijner.
Niet om te kopiëren, maar die skills mis ik zeker wel.
De Red Hi-Tops is in mijn optiek de beste uitrusting die er is. Je ziet die ook heel vaak online voorbij komen. Wat ik doe is wellicht een beetje extreem, maar sommige gear is het proberen echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
@ kevaai:
Heb zelf dat samurai platte ronde hoofddeksel met drie keer defense als sub. Vergeten wat main is. :/

Zelf heb ik toch vaak voorkeur voor minimaal iets van inktsaver main en sub wapen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
horizon1978 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:12:
@ kevaai:
Heb zelf dat samurai platte ronde hoofddeksel met drie keer defense als sub. Vergeten wat main is. :/

Zelf heb ik toch vaak voorkeur voor minimaal iets van inktsaver main en sub wapen erbij.
Bamboo hat waarschijnlijk. Dan is het inksaver (main).

• Kevaai
horizon1978 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:12:
@ kevaai:

Ink Savers zijn alleen handig voor wapens die een hoog verbruik hebben zoals bijvoorbeeld de Splattershot Pro. Ink Savers zijn totaal niet nodig voor spelers met een Splattershot Jr. of Burst Bombs.

De Bamboo Hat lijkt mij wel degelijke uitrusting. Ik heb ergens gelezen dat Defense Up in sommige gevallen ervoor zorgt dat de tegenstander een extra shot nodig heeft om je te splatten. De tegenhanger Damage Up zorgt er echter niet voor dat je een tegenstander met een shot minder kan splatten. Damage Up zorgt er alleen voor dat Defense Up geëlimineerd wordt. Het is zinvol om de Splatoon-wiki hierover na te lezen. Veel handige informatie.

Wie is eigenlijk Pieter? 8)7
Hij heeft mij toegevoegd en aantal keer meegespeeld, maar ik weet niet wie dat hier op Tweakers.net is?

[ Voor 5% gewijzigd door Kevaai op 27-08-2015 08:45 ]

• Arunia
  • Nu online
Kevaai schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:42:
[...]
Wie is eigenlijk Pieter? 8)7
Hij heeft mij toegevoegd en aantal keer meegespeeld, maar ik weet niet wie dat hier op Tweakers.net is?
Dat was toch diegene die af en aan met mij en met jou speelde die avond?

Volgens mij is dat puur toevallig en niemand van Tweakers.
Gewoon een NLer die vind dat jij goed speelt. :P

Overigens had ik hem wel een groot aantal keer gesplat itt tot jou. Alhoewel ik je mooi een paar keer had. Staat niet tegenover hoe vaak jij mij splat, maar goed.

• Kevaai
Arunia schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:23:
[...]

Dat was toch diegene die af en aan met mij en met jou speelde die avond?

Volgens mij is dat puur toevallig en niemand van Tweakers.
Gewoon een NLer die vind dat jij goed speelt. :P

Overigens had ik hem wel een groot aantal keer gesplat itt tot jou. Alhoewel ik je mooi een paar keer had. Staat niet tegenover hoe vaak jij mij splat, maar goed.
Gisteravond een aantal mooie potjes met én tegen hem gespeeld. Gisteren was ik echter in bloedvorm. Streak van 15,0 gehaald en veel potjes waarin ik nauwelijks te splatten was. Ik dacht dat hij mij had toegevoegd met het bericht: Tweakers.

En vaardigheden komen vanzelf. Zorg dat je een wapen koopt dat lekker ligt en ken je sterke en zwakke punten. Soms is het beter om in een potje behoudend te spelen of te vluchten dan keer op keer de confrontatie aan te gaan. Zorg dat je de Special Gauge vol laat lopen, zorg dat medespelers bij je kunnen spawnen in plaats van continu de aanval te zoeken. ;)

• Arunia
  • Nu online
Die keer dat ik je om het hoekje bij onze base had, dat ging wel lekker. Dat ik daarna omver gerold werd omdat ik op jou aan het focussen was. :P

Heb je tips iig ter harte genomen en probeer veel in beweging te zijn.
Op bepaalde punten met de camera te kijken waar iemand om een blok heen loopt en dan onder duiken in beeld zwemmen op komen en voor de moneyshot gaan.
Werkt iig best goed.
Overdag gespeeld, maar dat ging gewoon ruk. Die spelers zijn over het algemeen beter en in de meerderheid. :P

Vanaf de start mijn special vol laten lopen, dat lukt wel. Later in het spel is het wat moeilijker. Heb zitten bekijken welke equipment dat kan helpen, maar dan kom ik idd op Tenance, special charge up uit.
Eigenlijk is de manier van spelen die ik ambieer, dan ook hetzelfde als die wat ik van jou heb gezien. Dit gaat me ook een stuk beter af.
Alleen vaak merk je dat je ineens geganged wordt door 3 tegenstanders. Waar de rest dan is, dat is vaak nog de vraag. Maar wellicht dat ik mezelf te veel in de frontlinie gooi, maar dat is nu juist wat ik probeer te voorkomen. Maar wat de rest doet, daar heb ik weinig vat op.

Ach ja, zodra ik "goed gedaan!" roep tegen de tegenstander als ik neer geknald wordt, dan blijft het spel leuk.
Kan er vaak ook niet mee zitten eigenlijk.

Die Pieter stond in dat nieuwe level vlak onder onze basis te spunken. Hij gebruikt ook heel vaak die inkstrike viel me op. Had mij te pakken en meteen daarna de inkstrike af schieten.
Maar had hem ook vaak te pakken terwijl hij met die inktstrike bezig was. Daar is de zwemsnelheid echt heel lekker voor.

• Kevaai
Het sturen van de camera werkt heerlijk bij Port Mackerel, Blackbelly Skatepark en Walleye Warehouse.
Walleye Warehouse ben ik echt ijzersterk in. Arowana Mall presteer ik vaak wat minder.

• RayNbow

• horizon1978
Kevaai schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:58:
Het sturen van de camera werkt heerlijk bij Port Mackerel, Blackbelly Skatepark en Walleye Warehouse.
Walleye Warehouse ben ik echt ijzersterk in. Arowana Mall presteer ik vaak wat minder.
Op Flounder Heights is ook een mooi camera punt en dat is in het middenstuk helemaal aan de zijkant. En dan om de hoge muur aan de kant van de tegenstander heen.

• foton
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02-2017
Ik ben Pieter :-)
Ik heb een paar dagen terug iedereen maar toegevoegd die ik op het 'Tweakers' lijstje zag staan.

Gisteren was niet mijn dag. De eerste vier a vijf potjes allemaal verloren, met scores die niet eens boven de 900 punten kwamen.
Ik merk wel dat er een goede mix van teamgenoten en tegenstanders nodig is om een beetje een hoog aantal punten te krijgen.
Zelfs als je met een heel goed team je tegenstandens volledig afmaakt, c.q je hebt bijna alle grondoppervlakte 'gesplatted' en de tegenstanders krijgen de kans niet meer om iets terug te doen, dan blijf je zelf ook een beetje op het aantal punten steken.

Tijdens het lanceren van de inkstrike ben je gewoon een 'sitting duck', wat nogal een groot nadeel is in vergelijking met andere special weapons, die je meestal zonder problemen op elk moment kunt triggeren.
Soms trigger ik de inkstrike perongeluk, juist op z'n moment dat ik snel wil wegzwemmen, sta je opeens stil en kan je je niet meer verdedigen. Meestal probeer ik een 'rustig' plekje te zoeken, maar dan zul je zien dat er net een tegenstander het hoekje omloopt.
Soms neem ik ook bewust het risico om mij af te laten knallen (wanneer ik bijvoorbeeld in een hoekje gedreven ben), omdat ik dan als last-ditch effort op dat moment meer 'schade' kan aanrichten met een inkstrike.

Ik doe zelf weinig aan het optimizen van m'n outfit, ik heb gewoon de standaard outfit, dus niet veel attack of defense up.
Als ik Kevaai dan zijn bubbler zie triggeren, dan ben ik gewoon 'de Sjaak'. Hetzelfde geldt voor rollers met een groot bereik.

• Arunia
  • Nu online
Ah kijk. Ik ging er vanuit omdat ik je niet in mijn lijst zag staan toen je online was.
Maar dat komt denk ik wel goed. Even bij Max in zijn lijstje laten zetten.
Als je toegevoegd wilt worden door anderen.
Wellicht een idee om dat lijstje in /mo tags te zetten?
Zie ook net dat ik er nog twee iig toe wil voegen.
Vind het zelf leuker om tegen anderen van hier te spelen dan random squids.

Als ik Kevaai zijn bubbler aan zien gaan, dan is mijn eerste gedachte als mijn bubbler niet aan kan, om dan asap weg te gaan. Als je een route hebt is dat goed te doen. Hij komt je niet altijd achterna. :P
Als mijn bubbler wel aan kan, probeer ik zo lang mogelijk te reken zodat ik mijn bubbler heb zodra die van hem afgelopen is. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 27-08-2015 13:15 ]

• Kevaai
Arunia schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:12:
Ah kijk. Ik ging er vanuit omdat ik je niet in mijn lijst zag staan toen je online was.
Maar dat komt denk ik wel goed. Even bij Max in zijn lijstje laten zetten.
Als je toegevoegd wilt worden door anderen.
Wellicht een idee om dat lijstje in /mo tags te zetten?
Zie ook net dat ik er nog twee iig toe wil voegen.
Vind het zelf leuker om tegen anderen van hier te spelen dan random squids.

Als ik Kevaai zijn bubbler aan zien gaan, dan is mijn eerste gedachte als mijn bubbler niet aan kan, om dan asap weg te gaan. Als je een route hebt is dat goed te doen. Hij komt je niet altijd achterna. :P
Als mijn bubbler wel aan kan, probeer ik zo lang mogelijk te reken zodat ik mijn bubbler heb zodra die van hem afgelopen is. :P
Ik spaar je gewoon. :P
foton schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:56:
Ik ben Pieter :-)
Ik heb een paar dagen terug iedereen maar toegevoegd die ik op het 'Tweakers' lijstje zag staan.

Gisteren was niet mijn dag. De eerste vier a vijf potjes allemaal verloren, met scores die niet eens boven de 900 punten kwamen.
Ik merk wel dat er een goede mix van teamgenoten en tegenstanders nodig is om een beetje een hoog aantal punten te krijgen.
Zelfs als je met een heel goed team je tegenstandens volledig afmaakt, c.q je hebt bijna alle grondoppervlakte 'gesplatted' en de tegenstanders krijgen de kans niet meer om iets terug te doen, dan blijf je zelf ook een beetje op het aantal punten steken.

Tijdens het lanceren van de inkstrike ben je gewoon een 'sitting duck', wat nogal een groot nadeel is in vergelijking met andere special weapons, die je meestal zonder problemen op elk moment kunt triggeren.
Soms trigger ik de inkstrike perongeluk, juist op z'n moment dat ik snel wil wegzwemmen, sta je opeens stil en kan je je niet meer verdedigen. Meestal probeer ik een 'rustig' plekje te zoeken, maar dan zul je zien dat er net een tegenstander het hoekje omloopt.
Soms neem ik ook bewust het risico om mij af te laten knallen (wanneer ik bijvoorbeeld in een hoekje gedreven ben), omdat ik dan als last-ditch effort op dat moment meer 'schade' kan aanrichten met een inkstrike.

Ik doe zelf weinig aan het optimizen van m'n outfit, ik heb gewoon de standaard outfit, dus niet veel attack of defense up.
Als ik Kevaai dan zijn bubbler zie triggeren, dan ben ik gewoon 'de Sjaak'. Hetzelfde geldt voor rollers met een groot bereik.
Leuk dat je hier reageert. Ik zag dat jij voornamelijk de Aerospray gebruikt. Vooral op de grotere maps haal jij enorm veel punten. Ik kan me nog een mooie pot herinneren gisteren;
Zwaar in de verdrukking op Port Mackerel. Ik slaag erin om door de linies te glippen naar de andere kant van de map. Net voordat ik en mijn directe tegenstander elkaar splatten maak jij een squidjump naar mij. Vervolgens spawn ik weer en squidjump ik naar jou. Binnen 30 seconden met zijn tweeën alles geturfed en nog gewonnen.

Dit is wat ik doe om door enemy territory te glippen:
YouTube: Splatoon : Splatter Jumping Advanced Technique
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste