Hoger dan B+ ben ik nog nooit gekomen. Op de een of andere manier lijkt dat een beetje een plafond voor mij. Elke keer dan kom ik in teams terecht waar je ogen van tranen en donder ik op ongelovelijke wijze van B+ naar C bijvoobeeld. Echt een verklaring heb ik daar niet voor. In die potjes ben ik dan of eerste of tweede binnen het team en laat de rest het genadeloos afweten. Alles al geprobeerd. In zelfde team blijven of juist overstappen, andere wapens, andere gear, maar het maakt geen donder uit lijkt wel.
Waar ik ook een punthoofd van krijg is connection errors. Ga naar de lobby, kies ranked, binnen luttele seconden team gevonden, laden en pats, connection error. Al gekeken of het binnen mijn netwerk ligt, maar de verbinding is constant. Geen dips of wat dan ook. Met andere zaken heeft de Wii U ook geen moeite, dus dat mag het probleem ook niet zijn, maar wat het wel is?
Het absurde van het verhaal is dat het gerekend wordt als een verliespartij en je gewoon punten in mag leveren van je rang en "vlaggetjes". Soms gebeurt het ook aan het einde van de pot. Duidelijk aan de winnende hand en dan ineens, plop, connection error. Kunnen ze niet inbouwen dat als je binnen x seconden weer verbindt dat je je punten behoudt? Opstarten na een moedwillige shutdown duurt aanmwekelijk langer, dus dat moet te ondervangen zijn.
Heb nu iets van 8 shells en 340000 punten, maar nog niet echt aan het rerollen begonnen na mijn eerste ergerende kennismaking

Wat wordt er nu geadviseerd? Juist wel of juist niet 3 dezelfde subs?
Nog niet veel regenmaker gespeeld, maar wat ik gespeeld heb waren best leuke potjes, maar inderdaad nemen soms mensen de meest rare beslissingen als ze dat ding hebben. Toch vind ik het een van de spelvarianten waar teamwork het meeste impact heeft en je goed gegroepeerd moet blijven.
Tenslotte gisteren nog een paar heerlijke potten splatzones gespeeld waarbij de overwinning voor de poorten van de hell werd weggesleept. Echt een kick geeft het als je tegenstander eerst de teller naar 10 of lager haalt en het lijkt alsof alles reddeloos verloren is en ineens valt alles op zn plaats, krijg je de tegenstander in de tang en begint je teller te lopen. Dan wordt je onderbroken en neemt de tegenstander het weer over maar als ze net aan de timer zijn toegekomen of als die weer net loopt de boel weer herpakken en uiteindelijk de overwinning behalen vlak voor het eind of tijdens overtime is wel een heerlijk gevoel, vooral als je daar een groot aandeel in hebt gehad.
Wat me opvalt is de varianten in het geven van "taunts" is dat een instelling ergens die ik heb gemist of ligt dat aan de regio variant of taal instelling? Zie namelijk best wat varianten daarin.