@kevaai,
Die mini-splatling ligt me niet zo.
En dat laatste potje praten we niet over. Lol.
Ik zag dat je niet meer dan 700 - 800 punten inclusief overwinningsbonus haalde met de Mini Spatling. Het wapen is duidelijk niet geschikt voor Turf War. Ik vind het ook een waardeloos wapen.horizon1978 schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:59:
@kevaai,
[ Voor 13% gewijzigd door Kevaai op 07-09-2015 10:04 ]
[ Voor 61% gewijzigd door RayNbow op 07-09-2015 18:58 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Correct, maar ik zei nergens dat ik in de eerste beter scoorde dan in de tweede?horizon1978 schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:28:
Die bovenste heeft toch wel al winst bonus?
Dus die onderste scoorde je eigenlijk beter.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat zijn vrij matige scores. Ik haal met de Jr. rond de 1.200 tot 1.600 punten. Bij een tegenvallend potje haal ik nog wel redelijk makkelijk de 1.000 punten.RayNbow schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:58:
[...]
Correct, maar ik zei nergens dat ik in de eerste beter scoorde dan in de tweede?Alleen dat dit m'n twee beste scores (bonus niet meegerekend) waren.
[ Voor 10% gewijzigd door Kevaai op 08-09-2015 09:03 ]
De Heavy Splatling heeft voor mij een te lange opspintijd. Verder heb ik de Mini Splatling nog niet geprobeerd in ranked battles.Kevaai schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:00:
De Mini Spatling zal ongetwijfeld beter tot zijn recht komen in Ranked Battles. Echter zijn er in mijn optiek betere alternatieven. De Heavy Spatling heeft de Splash Wall,
De .52 vind ik fijner aanvoelen (al heeft die wel minder bereik).de 96.Gal en Squelchers zijn effectiever,
De chargers heb ik nog niet geprobeerd (behalve in single player). Ik ben bang dat de chargers wat minder flexibel inzetbaar zijn i.t.t. de andere wapens.de Splat Charger en de E-Litre 3K hebben een groter bereik.
Seekers zijn imho de ultieme subweapons.Tevens is de Suction Bomb echt één van de mindere subwapens in de game. Verbruikt zeer veel inkt en is makkelijk te doorzien en te ontwijken. Burst Bombs en Splat Bombs zijn beter.
Hoe hoger hoe leuker de potjes. Have fun dusKevaai schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:29:
Vanochtend voor het eerst serieus eens gaan zitten voor Ranked Battle.
Van C- naar B in een paar uurtjes.
Ik heb na die sessie geen Ranked Battles meer gespeeld. Ik speel alleen Ranked Battles wanneer ik fris ben en ik voldoende tijd heb (én wanneer Tower Control niet in de roulatie zitMax|Burn schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:10:
[...]
Hoe hoger hoe leuker de potjes. Have fun dus
[ Voor 48% gewijzigd door Kevaai op 09-09-2015 08:50 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Kevaai op 09-09-2015 10:45 ]
[ Voor 43% gewijzigd door horizon1978 op 09-09-2015 11:07 ]
Heb exact hetzelfde. speel alleen als ik me goed voel en vooral splatzones. ik vind tower control wel leuker dan rainmaker.Kevaai schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:42:
[...]
Ik heb na die sessie geen Ranked Battles meer gespeeld. Ik speel alleen Ranked Battles wanneer ik fris ben en ik voldoende tijd heb (én wanneer Tower Control niet in de roulatie zit).
Splatzones > Rainmaker > Tower Control
Mwah, zolang ik nog 80-90% van de ranked potjes win zie ik voorlopig nog geen reden om te switchen. Nu speel ik niet al teveel meer maar ranked draait meer om tactiek dan wat anders, doet turf war ook wel, maar sommigen snappen dat niet helemaalKevaai schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:34:
Tower Control is een respawn-party, zit totaal geen tactisch vernuft in. Je bent ook het meest afhankelijk van de spelers in jouw team. Met Splatzones en Rainmaker heb je een veel grotere invloed op het verloop van het spel en ben je minder afhankelijk.
Seekers zijn vrij eenvoudig te ontwijken door eenmaal omhoog te springen. Je hebt tevens geen pressiemiddel tegen spelers die op een muur of iets dergelijks staan. Ninja Squid is vrij waardeloos geworden nadat deze aangepast is. Snelheid is veel belangrijker. Aerospray MG is leuk in Turf War, maar om écht door te stomen naar een hogere rank zou ik toch een ander wapen overwegen.
Ik speel puur op snelheid:
Headgear: 2-Stripe Mesh Cap
Special Saver + Swim Speed Up 3x
Clothing: Baseball Black LS
Swim Speed Up + Run Speed Up 3x
Shoes: Red Hi-Tops
Ink Resistance Up + Swim Speed Up 3x
of
Cream Hi-Tops
Stealth Jump + Swim Speed Up 3x
[ Voor 54% gewijzigd door horizon1978 op 10-09-2015 22:43 ]
Mijn dochter staat een stuk hoger dan ik ...horizon1978 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:04:
Dochter vroeg of ik haar account level hoger kon brengen.
Geniet er maar van ... straks moet je de peuter, kleuter, puber, adolescent onder controle krijgenMax|Burn schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:22:
De kleine is bijna onder controle
[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 16-09-2015 16:00 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Kevaai op 17-09-2015 08:34 ]
Tja, de hardcore gamers hebben niet eens tijd om hun kamer op te ruimen.Kevaai schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:33:
Het My bedroom is tidy team gekozen aangezien ik verwacht dat alle newbies en noobies voor het My bedroom is messy team gaan kiezen.
Ik vind dat een heerlijke Turf War map. Met gemak behaal je tussen de 1.500 en 2.000 punten.Arunia schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:53:
Ikzelf heb messy, mijn vrouw tidy wat meer voor komt uit een wens haha.
Zat paar dagen geleden in die camp cuttlefish oid. Normaal voor tower control. Wat een gaar level is dat voor turfwar >_<
[ Voor 8% gewijzigd door Kevaai op 17-09-2015 14:24 ]
Wat raar is want dat staat levensgroot in beeld als 't gebeurt.Kevaai schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:23:
[...]
Niet iedereen heeft in de gaten dat in de laatste minuut de poorten open gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door horizon1978 op 20-09-2015 16:29 ]
Meer stemmen op messy en meer gewonnen door messy.Kevaai schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:57:
Nergens last van gehad. We zullen straks wel zien hoe hoog de populariteit van messy was. Misschien dat dat de disconnects veroorzaakt heeft. Ik kon in ieder geval pot na pot spelen.
Wut. Ik heb echt 95% van mijn potjes gewonnen, en meestal met een groot verschil in punten ook. Tidy dus.horizon1978 schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:30:
[...]
Meer stemmen op messy en meer gewonnen door messy.
[ Voor 26% gewijzigd door RayNbow op 20-09-2015 20:33 ]
Tja, zelf zat ik bij messy en draaide misschien iets van een erbarmelijke 40/60. Wel bijna altijd beste van team.CyBeR schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:32:
[...]
Wut. Ik heb echt 95% van mijn potjes gewonnen, en meestal met een groot verschil in punten ook. Tidy dus.
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 28-09-2015 07:41 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Kevaai op 28-09-2015 11:41 ]
Ben zelf A+ en ook dat ging nog redelijk makkelijk. vind het knap met je splattershot Jr. Welke mode speel je dan het meest? Met name splatzones heb ik toch het gevoel dat er veel meer longe range spelers zijn. Had me Pro hard nodigKevaai schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:35:
Na een weekje Super Mario Maker weer begonnen met Splatoon.
Inmiddels Rank A- en level 39.
Rank A- vrij gemakkelijk gehaald. Ik heb tot op heden niet veel tijd in Ranked zitten en speel nog steeds alles met de Splattershot Jr.. Winstverhouding ongeveer 70 - 30. Waarschijnlijk maak ik wel de overstap naar de Octoshot Replica (nog 100 punten ongeveer). We kunnen wel een keer Squad Battles gaan doen.
[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 28-09-2015 13:16 ]
Ik speel nu alle 3 de varianten. Splatzones gaat me het makkelijkst af.Max|Burn schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:51:
[...]
Ben zelf A+ en ook dat ging nog redelijk makkelijk. vind het knap met je splattershot Jr. Welke mode speel je dan het meest? Met name splatzones heb ik toch het gevoel dat er veel meer longe range spelers zijn. Had me Pro hard nodig
Octoshot Replica is in feite hetzelfde als de Tentatek Splattershot. Voor mijn gevoel is dat toch het beste all-round wapen.Max|Burn schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:51:
[...]
Waarom naar de octoshot ? Bubbler wordt toch minder bruikbaar bij de hogere ranks zeker?
[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 28-09-2015 13:52 ]
Nah, B is gewoon waar alle kutspelers zich verzamelen. 't is heel moeilijk om daar doorheen te komen. Heeft mij ook weken gekost terwijl ik sindsdien vrij simpel binnen de A rank gebleven ben.horizon1978 schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:51:
Zal wel voorkeur voor de sub wapens zijn.
Wat vreemd is dat ik met twee accounts speel, 1 voor mezelf en dan nog ranked voor dochter als ze weer level omhoog wil.
Als ik met account van haar speel dan is mijn winstmarge veel hoger, zit ik in betere teams etc. Rank daarmee dan ook A-.
Met eigen account steeds van die mindere teams en veel lagere winstpercentage en ben ik ondanks veel meer spelen nog steeds B of B+.
Gear of wapens ligt het niet aan. Het is puur selectie van spelers. En ik denk dat dat voornamelijk komt omdat ze zelf alleen turf war speelt (slosher of aerospray) en dan voornamelijk een inkter is, ze zal vrijwel nooit een recht toe rechtaan duel aangaan. Dus daar houdt Splatoon sterk rekening mee volgens mij.
[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 02-10-2015 17:57 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Kevaai op 06-10-2015 09:34 ]
Het enige wat mooi zou zijn is een notificatie-app wanneer een vriend online komt...Kevaai schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:27:
Ik zit de applicatie een beetje door te bladeren maar eigenlijk heeft het weinig toegevoegde waarde als ik eerlijk ben. Alleen het feit dat je kan zien wanneer er Splatzones gespeeld wordt is voor mij relevant.
Is er eigenlijk een specifieke reden waarom Europa geen Splatfest heeft?Kevaai schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:50:
Inmiddels rank S![]()
Nu kom ik nog alleen maar Japanners tegen met ongelofelijke skills.
Helaas geen Splatfest deze week (wél in Japan en NA). Misschien volgende week meer geluk.
[ Voor 8% gewijzigd door horizon1978 op 08-10-2015 18:12 ]
Alleen tegen elkaar waarin het doel is om de meeste targets (ballonnen) neer te knallen. Nu heb ik deze modus niet zelf gespeeld, maar het is waarschijnlijk niet de moeite waard om alleen voor deze modus een Pro controller te halen.xantos schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:24:
Voegt het kopen van een tweede game controller iets toe aan het spel? Kunnen we dan met z'n tweeen online spelen of alleen tegen elkaar? Of is dat zonde van het geld?
[ Voor 74% gewijzigd door horizon1978 op 16-10-2015 22:33 ]
Geen idee. Zou best kunnen want in het begin vond ik de pro inderdaad minder.Max|Burn schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:14:
Hmm.. Volgens mij had ik je die eerder aangeraden en vond je het toen niets
・Increased the amount of knockback when players using Bubbler or Kraken are hit from above or below
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 17-10-2015 20:32 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 18-10-2015 20:36 ]
[ Voor 9% gewijzigd door horizon1978 op 18-10-2015 21:03 ]
De rest van ons gaat voor drievoudige abilities maar doe wat je wilt johGoner schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:00:
hoe zit het met die sea snails ? dacht dat je een ability die je dubbel hebt kunt laten re-rollen, maar het hele rijtje van 3 wordt ge-rerolled !? toen had ik weer een dubbele ability ...
[ Voor 26% gewijzigd door RayNbow op 18-10-2015 21:33 ]
Ik zat in team dog en dat heb ik meerdere keren met team Cat gedaan.RayNbow schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:30:
Edit: Er waren trouwens wel een paar potjes waarin Team Dog helemaal werd ingemaakt. Zo was er een potje op Walleye Warehouse waarin het team helemaal werd teruggeduwd naar hun eigen spawn.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq