Toen ik m'n zin teruglas vond ik dat ook verrekte veel daarop lijken. Daarom wilde ik alleen al dat streepje ertussen zetten, gewoon om iets meer "leesruimte" te hebbenElkeBxl schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:15:
[...]
Ik las dit als "neger-week"Vond ik nogal raar klinken
Gelukkig nog nooit hoeven doen, maar wel 1 om te onthouden.Ryur schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:45:
[...]
Och, 650 euro. Ik kreeg kritiek van mijn vriendin dat ik speeltjes koop van dat bedrag.
Totdat ik ging berekenen hoeveel zij aan schoenen uitgeeft per jaar. Toen was zij stil
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Waar het hart van vol is...ElkeBxl schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:15:
[...]
We are shaping the future
Bedoel je niet omgekeerd?
Vrijdagmiddag humor
Geeft niets, het is immers black friday vandaag.ElkeBxl schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:15:
[...]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zucht, klant vergoed alleen de reiskosten tussen werk-woonverkeer. Ik moet dus eerst naar Londen vliegen en dan naar Glasgow als ik terug kom van mijn kerstvakantie in Nederland ipv. direct naar Glasgow te vliegen
En nu zit project manager te zeiken dat ik om een maandag terug vlieg. Ja, doh, waarom zou ik 284euro betalen om terug te kunnen vliegen op een zondag als het maar 75euro maandagmiddag
En nu zit project manager te zeiken dat ik om een maandag terug vlieg. Ja, doh, waarom zou ik 284euro betalen om terug te kunnen vliegen op een zondag als het maar 75euro maandagmiddag
[ Voor 30% gewijzigd door alienfruit op 27-11-2015 15:10 ]
Blegh, svn ...
Read the code, write the code, be the code!
http://ishetalbiertijd.nl/Ger schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:17:
ishetalbiertijd?
JAAAAAA!!!1!111
Mail van het kdv, verzonden met een of andere app die ze gebruiken:

Het is 2015 en nog steeds is de wereld niet verlost van dit soort onzin

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
de bekende encoder in combo met iemand grap mag zeker niet meer?kenneth schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:07:
Mail van het kdv, verzonden met een of andere app die ze gebruiken:
[afbeelding]
Driving a cadillac in a fool's parade.
Dat is zo'n beetje het enige ding dat erger is dan de replacement characterkwaakvaak_v2 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:18:
[...]
de bekende encoder in combo met iemand grap mag zeker niet meer?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Blegh, mijn voorganger heeft in een project meertalige ondersteuning wel bijzonder.... uitgevoerd. "We maken gewoon 5 kopieën van het hele systeem en veranderen op sommige plekken de code!" Niet alleen vertaalbare strings, maar ook grootte van views en zelfs logica. 
Zit nu de dag al uit te pluizen wat de verschillen te zijn door de folders door een diff tool te halen en te verzinnen hoe ik dit netjes oplos.
Ben al een mooi stukje en het einde is in zicht. Gelukkig bied dit topic tijdens de werkzaamheden nog wat vermaak.
edit:

Zit nu de dag al uit te pluizen wat de verschillen te zijn door de folders door een diff tool te halen en te verzinnen hoe ik dit netjes oplos.
Ben al een mooi stukje en het einde is in zicht. Gelukkig bied dit topic tijdens de werkzaamheden nog wat vermaak.
edit:
[ Voor 8% gewijzigd door ZpAz op 27-11-2015 20:13 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Blijft apart hoe die belgen elkaar de liefde verklaren ... een roos op laten fikken .. ik had het meer voor de scheiding bewaard .. maar goed
xD
Wat is er mis met svn?wackmaniac schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:35:
Blegh, svn ...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
* Firesphere gaat ook maar wat scriptjes bouwen
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik heb dringend een koffiemachine nodig die netwerktoegang heeft een koffie kan maken door er commando's naar te sturen
Ik twijfel of ik mezelf een 950 cadeau moet doen (als 1020 bezitter)...
(Als ik m'n beltegoed cash, kan ik daarmee een gedeelte financieren.)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik vind die dingen te groot. Ik wil kleiner met dezelfde power etc. eigenlijk.
Mijn 1020 was gerold vorige week bij een concert van the prodigyRayNbow schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:00:
[...]
Ik twijfel of ik mezelf een 950 cadeau moet doen (als 1020 bezitter)...
(Als ik m'n beltegoed cash, kan ik daarmee een gedeelte financieren.)
De 950XL is awesome
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zou ook wel een 950 willen, maar ik geef niet meer dan 250 euro uit aan een telefoon. En dan ook alleen als de huidige stuk is. Over een jaartje misschien, dan kost ie de helft en is deze wel bijna op denk ik.
Dev gerelateerd: TFS 2015 is echt briljant. Ik kreeg in 2012 geautomatiseerde builds echt niet aan de gang, en nu is het klik, klik, draaien! Ze hebben er echt iets heel moois van gemaakt. Hier ga ik een paar mensen ongelukkig mee maken door builds die afgeschoten worden omdat hun unit tests falen
Ik ben blij, stapje vooruit weer
Dev gerelateerd: TFS 2015 is echt briljant. Ik kreeg in 2012 geautomatiseerde builds echt niet aan de gang, en nu is het klik, klik, draaien! Ze hebben er echt iets heel moois van gemaakt. Hier ga ik een paar mensen ongelukkig mee maken door builds die afgeschoten worden omdat hun unit tests falen
Ik ben blij, stapje vooruit weer
[ Voor 4% gewijzigd door sig69 op 27-11-2015 23:26 ]
Het beste is, het is een Nederlander! Woont in Enschedegekkie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 17:00:
Blijft apart hoe die belgen elkaar de liefde verklaren ... een roos op laten fikken .. ik had het meer voor de scheiding bewaard .. maar goed
Moggels iedereen! Zaterdag, dus jullie slapen waarschijnlijk uit 
* azerty bereid koffie voor voor de gegadigden
Ik ben al 3 uur wakkerazerty schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:44:
Moggels iedereen! Zaterdag, dus jullie slapen waarschijnlijk uit
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Waarom heb je een nachtje doorgedaan?azerty schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 08:49:
[...]
Ooh, stoer. Ik ben al wakker sinds gisterenochtend 8:15
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Een Netflix serie, een probleem(pje) in een open-source software pakket dat ik gebruik en het feit dat ik anders niet om 6u uit bed zou zijn om naar de fitness te gaan
Ja, dat las ik in een ander topic. Best zuur..oisyn schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:46:
[...]
Mijn 1020 was gerold vorige week bij een concert van the prodigy
Vanwege de grootte ben ik meer geinteresseerd in de 950 dan de XL, maar dat is meer een persoonlijke voorkeur.De 950XL is awesome. Wel behoorlijk aan de grote kant, zeker vergeleken met mijn Omnia 7 die ik afgelopen week gebruikt heb
. Maar dat went wel, een die extra screen estate is echt wel fijn
(Het is jammer dat ik niet naar het 950/XL evenement in R'dam kan gaan; kreeg een mail dat er te veel belangstelling was.)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hmm ik meende ergens opgemerkt te hebben dat het een belg was ..azerty schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 01:37:
[...]
Het beste is, het is een Nederlander! Woont in Enschede
nouja figuurlijk zit ik natuurlijk nog altijd goed
Maar een bakkie troost kan geen kwaad nee.
[ Voor 7% gewijzigd door gekkie op 28-11-2015 10:12 ]
Make that the cat wisegekkie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:10:
[...]
Hmm ik meende ergens opgemerkt te hebben dat het een belg was ..
nouja figuurlijk zit ik natuurlijk nog altijd goed![]()
Now comes the cat on the rope!
you like to tie the cat on to the bacon ? tsss
I'll look the cat out of the treegekkie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:30:
you like to tie the cat on to the bacon ? tsss
now you have chased the cat into the curtains ...
dus tijd om m'n stalen ros eens naar de markt te laten galopperen ... in iedergeval stoofpeertjes halen
dus tijd om m'n stalen ros eens naar de markt te laten galopperen ... in iedergeval stoofpeertjes halen
Water in koffiezetapparaat? Check
Koffiefilter? Check
Koffie in koffiefilter gegooit? Check
Koffiezetapparaat aangezet? Ahhhh, ik wist dat ik iets was vergeten
Koffiefilter? Check
Heb ik laatst met het water gehad. Prut prut, raar luchtje en toen nietsFiresphere schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:45:
Water in koffiezetapparaat? Check
Koffiefilter? Check
Ik ging aanvankelijk ook voor de 950, maar toen zag ik dat die qua grootte amper verschilt met de xl, door de bredere rand. Maar die laatste heeft wel een 8core ipv een 6core (ik ben altijd wel een sucker voor dat soort statsRayNbow schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:13:
Vanwege de grootte ben ik meer geinteresseerd in de 950 dan de XL, maar dat is meer een persoonlijke voorkeur.
Oeh vintage koffiejip_86 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:00:
[...]
Heb ik laatst met het water gehad. Prut prut, raar luchtje en toen niets
I'm a teapotazerty schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:48:
[...]
Ik heb dringend een koffiemachine nodig die netwerktoegang heeft een koffie kan maken door er commando's naar te sturen
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Nu ik gewend ben aan het branchingmodel van Git voelt branching en merging in svn als het bouwen van een kast met een hamertjetikhamer: je komt er wel, maar vraag niet hoe
Met tortoisesvn heb ik weinig moeilijkheden gehad tot nu toe, en ik sta toch wel elke week een paar branches te mergen. Ik vind Git daarin makkelijker, maar SVN kan het prima als je maar de juiste tools gebruiktwackmaniac schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:36:
[...]
Nu ik gewend ben aan het branchingmodel van Git voelt branching en merging in svn als het bouwen van een kast met een hamertjetikhamer: je komt er wel, maar vraag niet hoeHeeft er wellicht ook mee te maken dat ik al jaren niet meer met svn werk.
Hmm door de "gedistribueerde" natuur van git (en hg en consorten) .. vooral het gevoel dat git ook mij zelf helpt, ipv alleen de organisatie.
Hoe bedoel je?gekkie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:44:
Hmm door de "gedistribueerde" natuur van git (en hg en consorten) .. vooral het gevoel dat git ook mij zelf helpt, ipv alleen de organisatie.
Dat ik er meer aan heb als lokale tool tijdens het dev'en .. en het niet alleen iets is voor een organisatie om z'n code te kunnen beheren. Dus niet alleen iets om code in te checken, maar ook iets wat gewoon handig is
Lokaal wijzigingen weer eenvoudig kunnen terugdraaien is wel eens handig, ja.
Soms wil je ook gewoon code voor jezelf en een collega houden en niet inchecken in de main repo. Zodra het daar beland heb je toch altijd weer kans dat het per ongeluk gebruikt gaat worden. Zelfs als het op een andere branch staat.
Daarnaast wil je eigenlijk niet de main repo gaan lopen vervuilen met branches met experimentele code, IMO. En switchen met git is zo lekker snel. Met SVN is dat echt niet goed te doen.
Wij werken helaas nog met SVN en blijven dat voorlopig ook nog even doen. Erg jammer, want ik wordt een beetje gek van de tree conflicts die je af en toe krijgt.
Soms wil je ook gewoon code voor jezelf en een collega houden en niet inchecken in de main repo. Zodra het daar beland heb je toch altijd weer kans dat het per ongeluk gebruikt gaat worden. Zelfs als het op een andere branch staat.
Daarnaast wil je eigenlijk niet de main repo gaan lopen vervuilen met branches met experimentele code, IMO. En switchen met git is zo lekker snel. Met SVN is dat echt niet goed te doen.
Wij werken helaas nog met SVN en blijven dat voorlopig ook nog even doen. Erg jammer, want ik wordt een beetje gek van de tree conflicts die je af en toe krijgt.
[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 28-11-2015 13:05 ]
Hoewel Delphi verschillende eigenschappen niet heeft die ik mis, zie ik eigenlijk maar een echt probleem, en dat is niet eens in de taal zelf maar in de runtime library: de afwijkende fpu control word configuratie.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Wij maken nu gebruik van een SVN repo per persoon welke alle commits van de dag 's nachts commit naar master, waarna de master gaat builden. Aangezien SVN beter integreert met het platform dat we hebben gekocht dan Git, hebben we besloten het op deze manier op te lossen. Werkt op zich prima, branches worden niet meegenomen tenzij flagged en derhalve is de master altijd prima schoon.Caelorum schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:04:
Lokaal wijzigingen weer eenvoudig kunnen terugdraaien is wel eens handig, ja.
Ik zou graag Git gebruiken voor m'n werk maar helaas zit die "upgrade" er niet in de komende tijd.
Git kan ook communiceren met een SVN repo. Daarmee kan je lokaal met Git werken met alle voordelen van lokale branches en vervolgens je wijzigingen doorzetten naar de SVN repo.Merethil schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:26:
[...]
Ik zou graag Git gebruiken voor m'n werk maar helaas zit die "upgrade" er niet in de komende tijd.
Wist ik inderdaad, maar "lokaal" is een VM waar een kopie van de dev-omgeving draait van de software die we hebben gekocht. Deze software heeft een bizar slechte integratie met Git terwijl SVN perfect integreert. Voor al het andere werk zit ik wel nog steeds te denken over Git gebruiken idd.Sardaukar schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:05:
[...]
Git kan ook communiceren met een SVN repo. Daarmee kan je lokaal met Git werken met alle voordelen van lokale branches en vervolgens je wijzigingen doorzetten naar de SVN repo.
LinuxMerethil schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:38:
[...]
Met tortoisesvn heb ik weinig moeilijkheden gehad tot nu toe, en ik sta toch wel elke week een paar branches te mergen. Ik vind Git daarin makkelijker, maar SVN kan het prima als je maar de juiste tools gebruikt
SmartCVS. Ik heb nog een gratis commerciële licentie uit de early adopters. Gebruik hem nog wekelijks om legacy projecten te onderhouden.
[ Voor 29% gewijzigd door Matis op 29-11-2015 10:37 ]
Bizar. Welke software is dat eigenlijk? Dan weet ik waar ik naar moet vragen bij een volgende klant/baanMerethil schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:24:
Wist ik inderdaad, maar "lokaal" is een VM waar een kopie van de dev-omgeving draait van de software die we hebben gekocht. Deze software heeft een bizar slechte integratie met Git terwijl SVN perfect integreert. Voor al het andere werk zit ik wel nog steeds te denken over Git gebruiken idd.
https://niels.nu
We gebruiken webMethods, van Software AG. De nieuwere versie van SAP's business connector suite.Hydra schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:46:
[...]
Bizar. Welke software is dat eigenlijk? Dan weet ik waar ik naar moet vragen bij een volgende klant/baan
Haha, SAP en SVN. Serieus? Grapjas, haha.
Je weet dat de business connectors op Java draaien, met de SapJco-library he? Dit is gewoon pure Java-code (of in het geval van WebMethods "FlowLang" (Wikipedia: webMethods Flow), welke onderhuids gewoon Java draait).alienfruit schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:12:
Haha, SAP en SVN. Serieus? Grapjas, haha.
Ik doe niets met SAP zelf, dat laat ik over aan mensen zoals jij
[ Voor 9% gewijzigd door Merethil op 29-11-2015 13:53 ]
Verwijderd
Dusssss ik doe nu een beetje freelance werk voor een startup hier in Oostenrijk. Ik heb vrijdag de IOS app aangeleverd en kom ik er vandaag achter dat het development team afgelopen vrijdag allemaal uit die startup gestapt zijn.
Het plan was dus dat ik de app en broncode voor IOS zou aanleveren en een externe Android developer de Android App zou aanleveren. Dan was de basis er en zou hun eigen development team de 2 apps overnemen.
NU wel apps aangeleverd maar nu kunnen ze het tweede termijn niet betalen vanwege geld gebrek. De zogenaamde 18 jarige CEO heeft een burnout. Een groot amateuristisch zooitje hier...
Het plan was dus dat ik de app en broncode voor IOS zou aanleveren en een externe Android developer de Android App zou aanleveren. Dan was de basis er en zou hun eigen development team de 2 apps overnemen.
NU wel apps aangeleverd maar nu kunnen ze het tweede termijn niet betalen vanwege geld gebrek. De zogenaamde 18 jarige CEO heeft een burnout. Een groot amateuristisch zooitje hier...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2015 22:17 ]
Het had een kickstarterproject kunnen zijn.
En je rook geen onraad bij een 18 jarige CEO?
let the past be the past.
Neem aan dat je sowieso wel al de helft voorgeschoten hebt gekregen?
Da's zuur.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:14:
NU wel apps aangeleverd maar nu kunnen ze het tweede termijn niet betalen vanwege geld gebrek.
Wow.De zogenaamde 18 jarige CEO heeft een burnout.
Niks mis met 18-jarigen met een visie, maar jezelf dan CEO noemen? En een burnout?
Dat wel.Een groot amateuristisch zooitje hier...
Had je geen garanties of voorschotten?
We are shaping the future
Trek er een wijze levensles uit.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:14:
Dusssss ik doe nu een beetje freelance werk voor een startup hier in Oostenrijk. Ik heb vrijdag de IOS app aangeleverd en kom ik er vandaag achter dat het development team afgelopen vrijdag allemaal uit die startup gestapt zijn.
- Doe background checks naar de credibility van het bedrijf
- Doe kredietchecks
- Factureer vaak
- Hanteer korte facturatietermijnen
- Vraag eventueel om up-front betalingen
- Leg zaken contractueel goed vast
- Don't put all your eggs in one basket
Burnout kan prima op jonge leeftijd voorkomen. Goed, het is niet perse normaal, maar het kan zeer zeker welAlex) schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:02:
[...]
Wow.
Niks mis met 18-jarigen met een visie, maar jezelf dan CEO noemen? En een burnout?
[...]
Flink balenVerwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:14:
Ik had vroeger, als snotneus van 17 jaar (ten tijde van mijn opleiding) ook mijn eigen bedrijfje. Ik was technisch ook CEO van mezelf
Bovenstaande heb ik gelukkig nooit meegemaakt, omgedraaid wel: Ik zou een website ontwikkelen voor een dierenkliniek. Na een aantal vergaderingen, mocups en intern overleg aan hun kant, hadden ze helder wat ze zouden willen. Het voortraject had ik op regiebasis gedaan en afgesproken was dat ik het ontwerpen van de site op contractbasis zou doen. Eerste termijn (de helft) upfront en de tweede helft na oplevering. Er ging een week overheen, factuurtje gestuurd voor de eerste termijn, met de melding dat ik er pas mee ging beginnen als het binnen was.
Enfin, Ik had de eerste termijn koud binnen en toen een telefoontje van de dierenkliniek; Ze wilden toch afzien van mijn website en hadden besloten het uit te besteden aan de toko waar ze al hun ICT-gerelateerde zaken hadden lopen. Prima vond ik. Ik heb ze diezelfde dag nog een factuur voor de tweede termijn gestuurd en ook die werd keurig betaald
Iemand koffie?
* azerty zet een grote plateau met tassen klaar, met ernaast 3 thermossen
Elke, niet omgooien deze keer aub! Was zoveel werk om op te kuisen de vorige keer
* azerty zet een grote plateau met tassen klaar, met ernaast 3 thermossen
Elke, niet omgooien deze keer aub! Was zoveel werk om op te kuisen de vorige keer
Ja koffie! Net 1 bakje op maar te lui om een nieuwe te zettenazerty schreef:
Iemand koffie?
Ik zou niet durvenazerty schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:18:
Staat dat dan ook op je CV?Matis schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:24:
[...]
Ik had vroeger, als snotneus van 17 jaar (ten tijde van mijn opleiding) ook mijn eigen bedrijfje. Ik was technisch ook CEO van mezelf
DamnVerwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:14:
azerty schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:09:
[...]
De geschiedenis wijst toch anders uit hoor
Ik voorzie wel mijn eigen koffieazerty schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:34:
Volgende keer is er simpelweg geen koffie meer voor jou dan
* azerty grijpt de tas chocomelk en sprint er vandoorElkeBxl schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:35:
[...]
Ik voorzie wel mijn eigen koffieOf chocomelk!
You bastard!azerty schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:47:
[...]
* azerty grijpt de tas chocomelk en sprint er vandoor
Hij was wel lekker hoor
[ Voor 9% gewijzigd door azerty op 30-11-2015 09:56 ]
Pas op of je krijgt geen wafel he
Heb jij goede chocomelk op het werk? Hier is het water met een kleurtjeElkeBxl schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:35:
[...]
Ik voorzie wel mijn eigen koffieOf chocomelk!
Zelfs 2 soorten! Gewone chocomelk die echt goed is en dan ook nog eentje met room. Die laatste is zoooooo lekker! Helaas ook een echte caloriebom vrees ikRyur schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:57:
[...]
Heb jij goede chocomelk op het werk? Hier is het water met een kleurtje
[mental picture]

[/mental picture]

[/mental picture]
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Heel rustig. Nog altijd redelijk wat militairen te zien in Brussel en ook veel meer politie dan normaal. Maar het dagelijkse leven gaat zijn gangetje. Dreigingsniveau is van 4 naar 3 gezakt in Brussel en het is zowat publiek geheim dat dat enkel is opdat Mayeur (onze oh zo toffe burgemeester) zijn kerstmarkt wou laten doorgaan in zijn voetgangerszoneazerty schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:11:
[...]
Hoe gaat het met de terreurdreiging ondertussen?
Pas maar op straks grijpen ze in z'n tas hete koffie van jeElkeBxl schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:16:
[...]
Er worden nu steeds minder events afgelast en men blijft zaken zoals handtassen controleren voor je een winkelcentrum binnen kan maar het is niet dat ik er last van heb (nooit echt serieuze last gehad eigenlijk).
Dan zullen ze natte vingers hebben en mogelijk hun vingers verbrandengekkie schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:23:
[...]
Pas maar op straks grijpen ze in z'n tas hete koffie van je
Ik zie de nieuwskoppen al voor me:
Brusselse gearresteerd na verminken agenten tijdens standaard-controle
Brusselse gearresteerd na verminken agenten tijdens standaard-controle
Tss .. dat Bxl .. staat dat voor Bitch eXtra Large ofzo ?ElkeBxl schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:25:
[...]
Dan zullen ze natte vingers hebben en mogelijk hun vingers verbranden
gekkie schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:31:
[...]
Tss .. dat Bxl .. staat dat voor Bitch eXtra Large ofzo ?
Als je bitchgedrag wilt zien, kan je het krijgen hoor
[ Voor 14% gewijzigd door ElkeBxl op 30-11-2015 10:36 ]
gekkie schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:31:
[...]
Zo groot is ze niet hoorgekkie schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:31:
[...]
Haar naam is klein ..
Haar daden bennen groot ..
Iets met een zilvervloot
Kleine meisjes vrouwen zijn schattig hoor
Klinkt als Spannende Momenten in je fictieve kelder ?ElkeBxl schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:35:
[...]
Als je bitchgedrag wilt zien, kan je het krijgen hoor
zei ik soms dat Elke niet schattig was?Mercatres schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:42:
[...]
Kleine meisjes vrouwen zijn schattig hoor
Hé ik heb paar weken geleden nog gecantust op dat nummergekkie schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:38:
[...]
Haar naam is klein ..
Iets met een zilvervloot
Piet Hein!, Piet Hein!,
Piet Hein zijn naam is klein,
Zijn daden bennen groot,
Zijn daden bennen groot
Hij heeft gewonnen de zilveren vloot,
Die heeft gewonnen, gewonnen de Zilvervloot!
Natuurlijk zijn die spannendgekkie schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:43:
[...]
Klinkt als Spannende Momenten in je fictieve kelder ?
Bier past ook in tassen of moet dat weer netjes in een duitse laars ?ElkeBxl schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:44:
[...]
Hé ik heb paar weken geleden nog gecantust op dat nummer
Cantus .. in eindhoven hebben ze hem afgeschaft tijdens de intro .. want er zouden 17 jarigen kunnen zijn die geen bier mogen .. man oh man.
Hmmm durf ik eind januari nog naar FOSDEM ?Natuurlijk zijn die spannend
[ Voor 16% gewijzigd door gekkie op 30-11-2015 10:52 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.