Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Damn wat moet die gast hier veel werk in hebben zitten. Ik zit al 10 minuten in de death star rond de hoppen.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Volgens de explainxkcd zijn er 169 coins te verzamelen (en ja, explainxkcd bevat ook "cheats"Ger schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:10:
Wie gaat Randall Munroe aanklagen voor de enorme productiviteitsdip van vandaag?
Damn wat moet die gast hier veel werk in hebben zitten. Ik zit al 10 minuten in de death star rond de hoppen.
Vanmiddag nog wat verder kijken, want nu in de les is dat niet zo verstandig
Best welGer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:13:
Hm. Heb geen count bijgehouden. Moet ik nu opnieuw beginnen?
Of je enabled de counter
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het is weer een flinke kaart inderdaadGer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:10:
Wie gaat Randall Munroe aanklagen voor de enorme productiviteitsdip van vandaag?
http://codepen.io/KyleDav...614ff6b2bd716f4c6f640203/
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
wordt net zo happy geapplied op de pagina die je daarna gaat laden. Hmmppffr grmbll.
Dat staat er onderaan ook bij (heb hetzelfde probleem)..oisyn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:10:
"Please sign in with a gmail account to enable this experience". Blijkbaar voldoet mijn Google Apps account niet
Note, this experience is not available for Google Apps for Work, Education, or Government accounts.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Helaas staat de captcha feature in het ticket-systeem met priority 'Minor', en zal dus nooit worden toegevoegd ...Gamebuster schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:17:
Ik ga bij ons ticket-systeem o.b.v. de opgegeven prioriteit de auteur captcha's laten overtypen. Hoe hoger de prioriteit is die ze opgeven, hoe meer moet overtypen
ah ... handig... van die meetings waarvan je het gevoel hebt dat je de tijd beter kan besteden aan het daadwerkelijk doen van werk (ipv het er over hebben)?alienfruit schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:54:
Al vier vergaderingen om te zorgen dat we een add-on geïnstalleerd krijgen voor SAP Gateway tbv. SAP UI5. (2211016).
Daar weet ik er maar genoeg vanLaurens-R schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:35:
[...]
ah ... handig... van die meetings waarvan je het gevoel hebt dat je de tijd beter kan besteden aan het daadwerkelijk doen van werk (ipv het er over hebben)?
We are shaping the future
(of was het nou net wat anders .. beetje te lang weg uit rotjeknor denk ik)
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Ik heb het nog voor ze opgeschreven, en gemailed.............
Wow, 2x verkeerd adres, dat is wel heel erg verkeerdCandanz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:18:
verkeerd adres, verkeerde postcode en zelfs verkeerd adres.......
Maar irritant idd, dat kan zo weer een paar dagen vertraging opleveren
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 25-11-2015 15:20 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het gaat hier om m'n SNS digi-pas, die ik persoonlijk met identificatie moet aannemen, dus moet het pakketje eerst weer terug, moet ik weer een nieuwe afspraak maken.....oisyn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:19:
[...]
Wow, 2x verkeerd adres, dat is wel heel erg verkeerd
Maar irritant idd
Ik hoef niets te leren, heb mijn diploma al (in de vorm van een jochie met mijn achternaam). Als ik het op de poetsvrouw ga uitproberen gaat me dat wat teveel alimentatie kosten.DieVeenman schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:10:
Hey, op een oude poetsmevrouw moet je het leren hè
Banken.Candanz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:20:
[...]
Het gaat hier om m'n SNS digi-pas, die ik persoonlijk met identificatie moet aannemen, dus moet het pakketje eerst weer terug, moet ik weer een nieuwe afspraak maken....
![]()
Ik had met het tekenen van mijn hypotheek mijn handtekening door het vakje heen geschreven.
Ik zo van "Ben wel een beetje door het kadertje gegaan, niet erg toch?" Mijn handtekening is nogal een apparaat, dus het viel mij sowieso al mee dat het een beetje pastte.
Hij zo van "Maakt u een geintje?"
Anyway, toen moest het foutieve document eerst vernietigd worden.
Dus ik dacht gooi 'm door de shredder en print er nog eentje uit, maar zo werkt dat niet. Voordat ie er nog eentje kon uitprinten moest het officieel vernietigd worden.
Heb godsamme bijna 2 uur moeten wachten.
Lekker op de bank
Waar is die goede oude tijd dat je het gewoon mocht ophalenCandanz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:20:
[...]
Het gaat hier om m'n SNS digi-pas, die ik persoonlijk met identificatie moet aannemen, dus moet het pakketje eerst weer terug, moet ik weer een nieuwe afspraak maken....
![]()
Een beetje poetsvrouw knoeit niet en weet alle sporen uit te wissenGer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:23:
[...]
Ik hoef niets te leren, heb mijn diploma al (in de vorm van een jochie met mijn achternaam). Als ik het op de poetsvrouw ga uitproberen gaat me dat wat teveel alimentatie kosten.
[ Voor 33% gewijzigd door gekkie op 25-11-2015 15:34 ]
Jaha, zo had ik 1 lettertje doorgekrast. Ik begon met achternaam, waar het gewoon mijn voornaam had moeten zijn. Erachter vervolgens alles gewoon goed geschreven: document afgekeurd (na 5 dagen wachten).ZaZ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:28:
[...]
Banken.
Ik had met het tekenen van mijn hypotheek mijn handtekening door het vakje heen geschreven.
Ik zo van "Ben wel een beetje door het kadertje gegaan, niet erg toch?" Mijn handtekening is nogal een apparaat, dus het viel mij sowieso al mee dat het een beetje pastte.
Hij zo van "Maakt u een geintje?"
Anyway, toen moest het foutieve document eerst vernietigd worden.
Dus ik dacht gooi 'm door de shredder en print er nog eentje uit, maar zo werkt dat niet. Voordat ie er nog eentje kon uitprinten moest het officieel vernietigd worden.
Heb godsamme bijna 2 uur moeten wachten.
Bij een free slack account heb je ook maar een beperkt aantal integrations die je mag doen. Dus wij hebben een hubot als basis en tunnelen daar alles daarheenMercatres schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:02:
Right, dus de integratie van Slack met Jira is wat magertjes. Ook TeamCity wordt niet native supprted
Nothing to see here!
Kan ik eindelijk m'n rekeningen betalen. Yay.
/me heeft weer eens wat tekst overschreven omdat het nieuw geopende venster de focus niet kreeg
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Vista wordt ook nog ondersteund en de laatste IE versie voor Vista is IE9, dus close but no sigar. Ook na 12 januari 2016 wordt IE9 dus nog ondersteund. Vraag is alleen of dat een IE versie is die je zelf nog wilt supporten (wellicht bouw je uberhaupt al voor IE10+, waarmee je vanaf 12 jan. dus ook support voor IE10 kunt droppen).
bron
[ Voor 7% gewijzigd door RobertMe op 25-11-2015 21:25 . Reden: Bron ]
Als MS het niet support dan support ik het ook niet.RobertMe schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
[...]
Vista wordt ook nog ondersteund en de laatste IE versie voor Vista is IE9, dus close but no sigar. Ook na 12 januari 2016 wordt IE9 dus nog ondersteund. Vraag is alleen of dat een IE versie is die je zelf nog wilt supporten (wellicht bouw je uberhaupt al voor IE10+, waarmee je vanaf 12 jan. dus ook support voor IE10 kunt droppen).
Bron heb ik intussen ook in mijn bovenstaande post toegevoegd, maar hier nogmaals in de herhaling. alle IE versies met support na 12 jan
Echter ben je natuurlijk wel vrij om dan te besluiten om IE9 support toch te droppen. Want wie draait er tegenwoordig nu nog Vista?
Wikipedia: Usage share of operating systems
[ Voor 31% gewijzigd door Megamind op 25-11-2015 21:39 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Wat zou je graag zien met een JIRA integratie? Wij gebruiken Slack alleen om updates te zien zonder de RSS of dashboard van JIRA en dat gaat prima. De links werken en alle updates zijn zichtbaar (idem voor Confluence). Ik krijg heerlijk alle updates aan mijn product in 1 channel (checkins, JIRA, Confluence, builds, tests waarvan de status anders is dan de vorige run etc.)Mercatres schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:02:
Right, dus de integratie van Slack met Jira is wat magertjes. Ook TeamCity wordt niet native supprted
De Citrixfarm op mijn werkRobertMe schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:34:
Echter ben je natuurlijk wel vrij om dan te besluiten om IE9 support toch te droppen. Want wie draait er tegenwoordig nu nog Vista?
Heel erg vind ik dat niet, ik heb een cosmetisch bugje gespot in IE 11 dat zich gelukkig niet voordoet in IE 9. Tegen de tijd dat die Citrixfarm naar IE 11 gaat zit ik waarschijnlijk allang ergens anders.
We are shaping the future
Jongens en meiden maar we hoeven dan geen IE8 meer te ondersteunenRobertMe schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:34:
Sorry to be a party pooper, maar dan "moet" je dus IE9 en IE11 supporten. Zelf ben ik in dezelfde val getrapt toen ik het een aantal weken terug las. MS doet het voorkomen alsof ze alleen nog maar IE11 supporten. Echter geven ze herhaaldelijk aan dat ze "de laatste IE versie van de supported Windows versies" blijven ondersteunen. Echter wordt Vista ook nog ondersteund, en de laatste IE versie daarvoor is IE9. IE9 wordt dus ook nog ondersteund na 12 jan 2016.
Optimist....
Nee dankjeazerty schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:10:
Goedemorgen iedereen! Wie wilt er koffie?
* azerty zet een dienblad met koffie klaar
De enige tee die ik heb is een soort van ice-tea:Ryur schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:11:
[...]
Nee dankjeZit de laatste tijd steeds aan de thee (de wat specialer thee, losse thee). Bevalt mij opzicht heel goed!
Ziet er ook goed uit. Enige idee waar je hem hebt gekocht?azerty schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:13:
[...]
De enige tee die ik heb is een soort van ice-tea:
[afbeelding]
Hier in de Spar in OostenrijkRyur schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:17:
[...]
Ziet er ook goed uit. Enige idee waar je hem hebt gekocht?
Edit: verpakking is in Duits (Oostenrijks bedrijf), Italiaans & Frans... Dus ik gok dat het verkocht wordt in AT, IT & CH...
[ Voor 26% gewijzigd door azerty op 26-11-2015 08:19 ]
* ElkeBxl pakt snel een tas en gooit het dienblad om zodat niemand anders iets heeft
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Gun je ons niks?ElkeBxl schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:01:
[...]
* ElkeBxl pakt snel een tas en gooit het dienblad om zodat niemand anders iets heeft
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
.... en tot het weekend geen tijd hebben om eens lekker te gaan luisteren
Die site wordt geblokkeerd hier op het werk --'
Je moet ook werken op je werkElkeBxl schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:10:
[...]
Die site wordt geblokkeerd hier op het werk --'
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Doe ik hoor
Anders zorgen we er wel voor dat je overdag niet op GoT kan
BlufBtM909 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:51:
Dan is 't goed
Anders zorgen we er wel voor dat je overdag niet op GoT kan
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Da's nog altijd beter dan dat het Washington Monument in jou vastzit
alex3305 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:32:
[...]
[...]
[...]
En toen had ik Windows 10. Heel de voormiddag niets kunnen ontwikkelen, dus dan maar wat infrastructuurissues oplossen.
[...]
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Pff wat mis ik nodejs/C#/meteor nu...
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Maak je toch je eigen ERP systeem en dan noem je het (alien)fruitSAPalienfruit schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:45:
Nou ik ben anders SAP UI5 nu al beu. Net eergisteren mee begonnen, haha
Wat is er mis met Delphi dan?qless schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:33:
Delphi is![]()
Pff wat mis ik nodejs/C#/meteor nu...
Ik ben op dit moment betrokken bij een project waarbij er een webloket wordt ontwikkeld voor een toepassing die al jaren door ons wordt onderhouden. Het web loket wordt ontwikkeld door een ander bedrijf en er zit een projectmanager van dat bedrijf actief op het project. Er moeten ook wat kleine aanpassingen gebeuren aan de toepassing en ik krijg dus af en toe issues aan mij toegewezen door die projectmanager.
Nu krijg ik er net eentje binnen: "Installatie nieuwe versie toepassing", dat is een subtask van "Opzetten productieomgeving". Een andere subtask is "Uitvoeren databankscripts". Tja, duh, natuurlijk moet er een nieuwe versie geleverd worden en uiteraard moeten er databankscripts uitgevoerd worden, maar moeten daarvoor nu echt 3 issues aangemaakt worden?
Ik was al niet zo tevreden van die externe projectmanager, maar dit is toch overdreven. Hij doet ook heel graag zijn paraplu open als er issues gemeld werden voor het web loket: "Ja maar, die gegevens krijgen we zo binnen uit de toepassing, dus assign maar aan Otherside1982". Ik onderzoek dat en blijkt dat de gegevens aan onze kant correct zijn, maar ergens onderweg loopt er dan iets mis.
Edit2: Ik heb 4u geleden een aanpassing gedaan zoals gevraagd en commentaar gezet bij het issue. Nu krijg ik daarvoor een subtask toegewezen "Aanpassen in toepassing". Ja hallo, ik heb het net aangepast.
De issue zelf was ook al zo stom: er worden 2 code tabellen uit onze databank overgezet naar het webloket, daarin zitten 2 records die niet nodig/nuttig zijn in het loket. In plaats van dat ze die 2 records er uit filteren (op basis van ID bvb), heb ik nu een veld moeten voorzien in de databank en op het beheerscherm om aan te geven of een record nodig/nuttig is in het loket.
[/rant]
[ Voor 18% gewijzigd door Otherside1982 op 26-11-2015 16:34 ]
Kan je niet alles rejecten?
Die zet ik inderdaad met veel plezier op Won't Fix, maar er kruipt toch telkens tijd in om te controleren of er inderdaad geen fout zit aan onze kant.ElkeBxl schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:14:
[...]
Kan je niet alles rejecten?In onze issuetracker kan dat en altijd leuk om de managers dan bezig te horen. Ja sorry maar requests op basis van foute testdata reject ik direct hoor
Wat een code
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat gevoel ken ik. Op het project waarop ik nu analist ben, krijgen we constant requests binnen die niet voor ons zijn of die gebaseerd zijn op foute data of ... Onze developers worden er zot van dus heb ik hun gezegd "ik zal wel door de issuetracker gaan elke dag en het doorgeven aan jullie als er echt iets is dat we kunnen/moeten oplossen". Als ik zo eens heel de dag niet kijk naar die request lijst, loopt het nogal op qua werkOtherside1982 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:15:
[...]
Die zet ik inderdaad met veel plezier op Won't Fix, maar er kruipt toch telkens tijd in om te controleren of er inderdaad geen fout zit aan onze kant.
Klinkt dat er even flink wat gas teruggegeven moet worden door jullieOtherside1982 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:00:
[...]
Wat is er mis met Delphi dan?
Ik ben op dit moment betrokken bij een project waarbij er een webloket wordt ontwikkeld voor een toepassing die al jaren door ons wordt onderhouden. Het web loket wordt ontwikkeld door een ander bedrijf en er zit een projectmanager van dat bedrijf actief op het project. Er moeten ook wat kleine aanpassingen gebeuren aan de toepassing en ik krijg dus af en toe issues aan mij toegewezen door die projectmanager.
Nu krijg ik er net eentje binnen: "Installatie nieuwe versie toepassing", dat is een subtask van "Opzetten productieomgeving". Een andere subtask is "Uitvoeren databankscripts". Tja, duh, natuurlijk moet er een nieuwe versie geleverd worden en uiteraard moeten er databankscripts uitgevoerd worden, maar moeten daarvoor nu echt 3 issues aangemaakt worden?Edit: ondertussen zijn er al 10 subtasks
Ik was al niet zo tevreden van die externe projectmanager, maar dit is toch overdreven. Hij doet ook heel graag zijn paraplu open als er issues gemeld werden voor het web loket: "Ja maar, die gegevens krijgen we zo binnen uit de toepassing, dus assign maar aan Otherside1982". Ik onderzoek dat en blijkt dat de gegevens aan onze kant correct zijn, maar ergens onderweg loopt er dan iets mis.
Edit2: Ik heb 4u geleden een aanpassing gedaan zoals gevraagd en commentaar gezet bij het issue. Nu krijg ik daarvoor een subtask toegewezen "Aanpassen in toepassing". Ja hallo, ik heb het net aangepast.
De issue zelf was ook al zo stom: er worden 2 code tabellen uit onze databank overgezet naar het webloket, daarin zitten 2 records die niet nodig/nuttig zijn in het loket. In plaats van dat ze die 2 records er uit filteren (op basis van ID bvb), heb ik nu een veld moeten voorzien in de databank en op het beheerscherm om aan te geven of een record nodig/nuttig is in het loket.
Nothing to see here!
Och, da's al een stuk beter dan een pipo aan je bureau die 'zojuist' van de klant te horen heeft gekregen dat iets 'nu' moet worden opgelostElkeBxl schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:17:
[...]
Dat gevoel ken ik. Op het project waarop ik nu analist ben, krijgen we constant requests binnen die niet voor ons zijn of die gebaseerd zijn op foute data of ... Onze developers worden er zot van dus heb ik hun gezegd "ik zal wel door de issuetracker gaan elke dag en het doorgeven aan jullie als er echt iets is dat we kunnen/moeten oplossen". Als ik zo eens heel de dag niet kijk naar die request lijst, loopt het nogal op qua werk
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Ik wil de tijger terug!
[ Voor 22% gewijzigd door Gamebuster op 26-11-2015 23:40 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Katten hebben ingezien dat er een beter OS bestaat...Gamebuster schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:40:
Waarom is OSX niet meer vernoemd naar katten?![]()
Ik wil de tijger terug!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mijn antwoord is dan altijd 'straks'Down schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:27:
[...]
Och, da's al een stuk beter dan een pipo aan je bureau die 'zojuist' van de klant te horen heeft gekregen dat iets 'nu' moet worden opgelost
Nothing to see here!
Fijn als de Angular.js / Node.js tutorial zelf al niet werkt. Ik ben al een leek op dit gebied, dus dit soort problemen moet je er niet bij hebben. Ik kom er zo toch niet uit!!!!
[/rant]
--edit--
Gaat dus om deze tutorial: https://docs.angularjs.org/tutorial
De webserver van node.js wil niet starten. Dus kom niet veel verder zo.....
[ Voor 28% gewijzigd door PdeBie op 27-11-2015 10:48 ]
RayNbow schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 06:59:
[...]
Katten hebben ingezien dat er een beter OS bestaat...
[afbeelding]
Vandaag wordt m'n 950XL geleverd
Een kan niet wachten momentje? Ik twijfel nog hard, als ie in dual sim komt neem ik hem sws
Ik moet mijn best doen om em niet ook te bestellen. Maar 650 euro voor speelgoed vind ik iets te veel
Och, 650 euro. Ik kreeg kritiek van mijn vriendin dat ik speeltjes koop van dat bedrag.Ealanrian schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:19:
[...]
Ik moet mijn best doen om em niet ook te bestellen. Maar 650 euro voor speelgoed vind ik iets te veel
Totdat ik ging berekenen hoeveel zij aan schoenen uitgeeft per jaar. Toen was zij stil
Heb ik ook eens gedaan. Was er bij jou ook opeens een negeer-week ingelast?Ryur schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:45:
[...]
Och, 650 euro. Ik kreeg kritiek van mijn vriendin dat ik speeltjes koop van dat bedrag.
Totdat ik ging berekenen hoeveel zij aan schoenen uitgeeft per jaar. Toen was zij stil
Was het maar een week! Ze ging alweer praten na 1 dagMerethil schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:58:
[...]
Heb ik ook eens gedaan. Was er bij jou ook opeens een negeer-week ingelast?
Ryur schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:26:
[...]
Was het maar een week! Ze ging alweer praten na 1 dag![]()

Vanmiddag maar eens verder zoeken of er nog andere leuke aanbiedingen zijn. In het BF2015 topic kon ik in ieder geval niet iets vinden wat ik direct nodig heb.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Vanmorgen heb ik de 950 besteld, morgen heb ik hem binnen! Op dit moment heb ik een OnePlus One waar ik behoorlijk tevreden mee ben. Ik ben benieuwd hoe deze zich daartoe verhoudt.
Ik las dit als "neger-week"Merethil schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:58:
[...]
Heb ik ook eens gedaan. Was er bij jou ook opeens een negeer-week ingelast?
What's on a womans mind .....ElkeBxl schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:15:
[...]
Ik las dit als "neger-week"Vond ik nogal raar klinken
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Dit topic is gesloten.
![]()
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.