Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Haha. Ach het was leuk om het te ontleden en te begrijpen hoe het werkt. Aangezien het toch nooit afgemaakt zal worden of op internet komt boeide die dingen mij nietincaz schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:39:
En dan niet eens de voor de handliggende zaken veranderen (dat irritante vlaggetje weg, lelijke logo afschaffen, en twitter en facebook-aantallen weg, because who cares.)
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
iOS developer
We zullen hier wat meer lawaai moeten maken!
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Geen probleemElkeBxl schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:38:
[...]
We zullen hier wat meer lawaai moeten maken!
They blur the lines and lead the way, their way!
Jep, die wordt hier ook gebruiktsteffex schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:33:
voor inputfields onder de keyboard kun je deze gebruiken: https://github.com/michaeltyson/TPKeyboardAvoiding
Nothing to see here!
Haha, lekker arrogantRutix schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:37:
Ze checken nieteens of jQuery al geladen is nee ze overschreven en clearen het gewoon.
Morgen dagje vrijaf door Wapenstilstand
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ik vandaag alElkeBxl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:52:
[...]
Haha, lekker arrogant
Morgen dagje vrijaf door WapenstilstandNu nog iets vinden om te doen...
Ah je bent verhuisd ofzo?Mercatres schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:19:
[...]
Ik vandaag alMorgen zal het waarschijnlijk verder dozen uitpakken en ondertussen het mediacenter (lees: kodi) weer aan de praat krijgen zijn.
Housewarming?
Uiteraard gaat er volgens fiddler gewoon netjes "Naam" de deur uit maar goed hij blijft mekkeren.
iOS developer
Staan er wel linebreaks in je tekst? Tussen de velden ofzo...BikkelZ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:47:
Man man man man man ik loop al vanaf juli te kloten met die "API" waarbij JSON als een string in een veld in JSON gezet moet worden (Waarom? Geen idee maar het moet) en nu bij de laatste laatste laatste stap loopt hij te emmeren dat ik in een van mijn velden een spatie zet, dus "N aam" en dat zijn service daar van over zijn nek gaat.
Uiteraard gaat er volgens fiddler gewoon netjes "Naam" de deur uit maar goed hij blijft mekkeren.
1
| \r\n |
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Nee, maar er staan wel newlines en spaties in de JSON. En aangezien hij vast zijn eigen fantasie JSON parser geschreven heeft om de data er weer uit te peuteren gaat hij waarschijnlijk iets geks doen met:markvt schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:49:
[...]
Staan er wel linebreaks in je tekst? Tussen de velden ofzo...
code:
1 \r\n
1
| \\n \\\"Naam |
Zo veel backslashes vlak voor een N, als dat maar goed gaat!
----
Hmmm zelfs met Pretty Printed uit faalt het natuurlijk
Er rest mij nog slechts één optie:

Het plaatsen van ironische memes om mijn pijn iets te verzachten
[ Voor 18% gewijzigd door BikkelZ op 10-11-2015 14:34 ]
iOS developer
Jaaaaaa!
Het is hier inmiddels aangenaam warm ja (want de verwarming staat hoog zodat m'n Nexus kan drogen, die heeft namelijk een plons gemaakt).
Wijntje drinken! Lekker eten!ElkeBxl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:52:
[...]
Haha, lekker arrogant
Morgen dagje vrijaf door WapenstilstandNu nog iets vinden om te doen...
Nothing to see here!
Ik ga 's avonds al op restaurant
root@vps60837 /var/www/client/client_id/site # chown -R www-data:www-data site chown: changing ownership of 'site': Operation not permitted
Ik en m'n hardening
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 92% gewijzigd door Gamebuster op 10-11-2015 19:25 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Om welke schulden gaat het?Gamebuster schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:23:
Bijna m'n schulden afgelost.Met een beetje mazzel heb ik voor het einde van het jaar alles afgelost en kan ik beginnen met het opsparen van een buffer of zonder "geen geld voor" eens gordijnen, lampen e.d. voor mijn woning halen
Als je nieuwe zoekt... heb ik nog wel een idee, ik moet het DUO nog zo'n 70k terugbetalen...
Ik kan niet met geld omgaanFiresphere schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:25:
[...]
Om welke schulden gaat het?
Als je nieuwe zoekt... heb ik nog wel een idee, ik moet het DUO nog zo'n 70k terugbetalen...
Ik besloot daarom maar even eerst alles af te lossen en te sparen voordat ik iets leuks mag kopen. Het ging overigens om zo'n 7K.
Nu probeer ik af te wegen voordat ik iets koop hoeveel plezier ik eraan zou hebben tegenover de kosten die ik eraan zou hebben. Door mezelf regelmatig daaraan te herinneren heb ik al meerdere aankopen niet gedaan en andere aankopen juist wel die wellicht wat nuttiger zijn op langer termijn.
Ik bedoel... Wel game consoles, TV, PC gadgets enz. kopen maar geen geld voor gordijnen of lampen "hebben" is een beetje krom
[ Voor 24% gewijzigd door Gamebuster op 10-11-2015 19:30 ]
Ow zo, nee, behalve het DUO heb ik geen schulden en is mijn status verder gewoon netjes groen bij dat registratiebureau in broaban.Gamebuster schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:27:
[...]
Ik kan niet met geld omgaanIk zit er niet krapjes bij qua inkomen en daardoor was het heel verleidelijk om maar gewoon alles "op afbetaling" te kopen of in de vorm van abonnementen. Ik kon het altijd netjes aflossen, alleen uiteindelijk rekende ik uit dat de rente per maand dat ik erover betaal meer dan 100 euro per maand is.
Ik besloot daarom maar even eerst alles af te lossen en te sparen voordat ik iets leuks mag kopen. Het ging overigens om zo'n 7K.
Ik heb me ook altijd zoveel mogelijk voor genomen niets te kopen wat ik niet kan betalen. Leuk dat m'n TV het heeft begeven, maar een nieuwe komt pas als ik daar het geld voor heb. Tot die tijd doe ik't wel met een DVB kaartje in m'n PC, dat soort simpele keuzes schelen veel geld
[ Voor 16% gewijzigd door Firesphere op 10-11-2015 19:30 ]
2 studies, maar niet binnen 10 jaar afgerond. En volledig lenen, want (het zal ondertussen ruim bekend zijn), ik kreeg amper stufi, want m'n ouders verdienden teveel. Maar 0,00 gekregen van m'n ouders. (En dus vol moeten bijlenen om uberhaupt te kunnen overleven)Gamebuster schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:31:
Marreee... 70K... pffff why?
Zo'n 4 jaar geleden was het nog 120k hoor
[ Voor 16% gewijzigd door Firesphere op 10-11-2015 19:34 ]
Ach, ik betaal tussen de 5 en 15k per jaar af, het is wel een flinke klap op m'n financiele situatie natuurlijk, maar niet iets wat ik niet kan overleven
Nogal groentjesMercatres schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:00:
Over opleidingen gesproken, hoe valt de opleiding "Kiwi worden" mee?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
En harig en bruin
Zie m'n emigratie-topicMercatres schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:00:
Over opleidingen gesproken, hoe valt de opleiding "Kiwi worden" mee?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Awwww, KWGSDamic schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:16:
Ik had hem juist gevonden maar wist niet meer waar ik bezig was
Get used to it, want hij's op tweakers vrij veel gebruiktElkeBxl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:32:
[...]
Die moest ik Googlenhttp://nl.urbandictionary.com/define.php?term=KWGS
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Welke, als ik vragen mag, en heb je ze uiteindelijk wel afgerond?Firesphere schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:32:
[...]
2 studies, maar niet binnen 10 jaar afgerond.
Nog nooit eerder gezien eerlijk gezegd. Op Google moest ik specifiek 'dictionary' er achter typen voordat hij met een betekenis kwamFiresphere schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:15:
[...]
Get used to it, want hij's op tweakers vrij veel gebruikt
Denk overigens dat ik hem zo weer ga vergeten want ik zal hem nooit gebruiken
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Helaas heb ik wel paar dagen vertraging met mijn afstuderen opgelopen, hopelijk gaat het de komende dagen/features sneller!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Een tijdje werd hij veel gebruikt in de Huiskamer en ook hier, maar dat was vooral toen dat stomme kind met haar roosvicé constant op tv te zien wasCloud schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:36:
[...]
Nog nooit eerder gezien eerlijk gezegd. Op Google moest ik specifiek 'dictionary' er achter typen voordat hij met een betekenis kwam
Denk overigens dat ik hem zo weer ga vergeten want ik zal hem nooit gebruiken
TheNephilim schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:51:
Haha, zie deze cookie melding op de Jetbrains website
[afbeelding]
jammer dat 'rm -rf /' niet werktTheNephilim schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:51:
Haha, zie deze cookie melding op de Jetbrains website
[afbeelding]
Ik ga er mij eens eentje aanschaffen
Engrish?alienfruit schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:59:
"Can’t complete their testing now before go live." En daarvoor moest ik tot laat werken deze week? Lekker is dat.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hier nog niets te zien
* Firesphere wanhopig naar JetBrains mailen doet.
Ik vraag zo'n kind "Waarom slaan jullie deze over?"... krijg je "Ik wist niet dat dit een huis was!"
Ze whatsappen hier gewoon van wat je waar krijgt, zodat je ook meteen efficiënt snel het lekkerste snoep binnen kunt halen.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Dat krijg je als je altijd de verduisteringsgordijnen dicht hebt he.Gamebuster schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:08:
Ik zie kinderen letterlijk voor het huis langs lopen van buur naar buur... Ze slaan m'n huis gewoon overWtf.
Ik vraag zo'n kind "Waarom slaan jullie deze over?"... krijg je "Ik wist niet dat dit een huis was!"
Hoop dat ze dat hier ook doen, dan ben ik zo klaar denk ikOnbekend schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:10:
Ze whatsappen hier gewoon van wat je waar krijgt, zodat je ook meteen efficiënt snel het lekkerste snoep binnen kunt halen.
Ben namelijk door het snoep heen, nu maar een zak van die hartensnoepjes geopend om uit te delen...
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Hmm als je er geldige licenties van maakt kom ik wel langs met m'n lampionnetje en zangkwaliteitenFiresphere schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:40:
5 mensen dood gemaakt met een blije mus. Verlopen licenties voor JetBrains uitgedeelt door een leesfoutje
* Firesphere wanhopig naar JetBrains mailen doet.
Nah, ik heb JetBrains maar gemailt dat door een stomme fout van mij, ik de licenses te laat heb willen uitdelen, of ze alsjeblieft de coupon codes weer willen activeren.gekkie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:29:
[...]
Hmm als je er geldige licenties van maakt kom ik wel langs met m'n lampionnetje en zangkwaliteiten
We are shaping the future
Alex) schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:21:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Echt hoor, ik heb zoveel klanten waar ik met een 3e partij moet koppelen en zowel de klant als mijn manager snapt dat het wachten is op de 3e, zulk soort dingen, tief op.
Members only:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Een week later, en T&T zegt nog steeds:
Dat is mijn fucking paspoort, stelletje ^&%$*&$)&*^%$#Bezorgmoment nog niet beschikbaar
INZ zegt wel mijn paspoort te hebben, maar alleen volgens handtekening, niet echt bewezen dus
[ Voor 24% gewijzigd door Firesphere op 11-11-2015 22:18 ]
Alex) schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:44:
Members only:
Firesphere schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:58:
You have got to be shitting me.
Een week later, en T&T zegt nog steeds:
[...]
Dat is mijn fucking paspoort, stelletje ^&%$*&$)&*^%$#
Eerder "we zijn uw poststuk kwijt en lekkere dikke fuck you, want het zit nog in ons systeem dus je krijgt niets vergoed"gekkie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:05:
[...]
eufemisme voor we hebben geen idee of, waar en hoe uw poststuk eigenlijk uithangt ?
Dit heeft trouwens tot gevolg dat ik een nieuw paspoort moet aanvragen, 2 weken wachten, en dan m'n paspoort opsturen
Oftewel, te laat voor mijn Visum.
[ Voor 30% gewijzigd door Firesphere op 11-11-2015 22:12 ]
Mwah ook vaak genoeg gehad dat poststukken eerst een rondje duitsland deden .. terwijl ondertussen de bezorger met het pakket voor de deur staat. So much for track & trace.Firesphere schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:08:
[...]
Eerder "we zijn uw poststuk kwijt en lekkere dikke fuck you, want het zit nog in ons systeem dus je krijgt niets vergoed"
Dus op zich kan het nog alle kanten op .. maar zekerheden zijn er niet .. en jouw mogelijkheid zou ik ook zeker niet uitsluiten.
Welkom in de nieuwe (inter)nationale sport van het verantwoordelijkheden afschuiven.
[ Voor 7% gewijzigd door gekkie op 11-11-2015 22:13 ]
Ja, dit gaat om een express en secure zending van mijn fucking paspoort. Geen blikje cola!gekkie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:12:
[...]
Mwah ook vaak genoeg gehad dat poststukken eerst een rondje duitsland deden .. terwijl ondertussen de bezorger met het pakket voor de deur staat. So much for track & trace.
Dus op zich kan het nog alle kanten op .. maar zekerheden zijn er niet .. en jouw mogelijkheid zou ik ook zeker niet uitsluiten.
(Excuses voor de idiote vergelijking, ik ben echt flink pissed off en reageer daarom ook ietwat onsubtiel)
Mjah op zich klopt het natuurlijk wel dat tie nog in het systeem zit .. administratief gesproken, dan kun je er tenminste het vlaggetje "owhh did we fuck up, yes sir !" bij zetten .. en een claim aan koppelen.Firesphere schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:14:
[...]
Ja, dit gaat om een express en secure zending van mijn fucking paspoort. Geen blikje cola!
(Excuses voor de idiote vergelijking, ik ben echt flink pissed off en reageer daarom ook ietwat onsubtiel)
Beetje jammer alleen dat ze het administatieve systeem niet zo snel willen koppelen aan de realiteit waar ze verder mee bezig zijn.
En op zich houden ze zich al aan de helft van de belofte ... tis zo secure dat we zelfs zelf niet meer weten of het bestaat .. en als het al zou bestaan waar het zich dan zou bevinden. Dat is toch al een hele prestatie heden ten dage.
Maar goed tis wel sucky omdat het nogal lastig is om het emergency plan met ditto kosten in werking te stellen .. terwijl wachten een goede afloop ook niet echt bevorderd.
Maar goed als ze beweren dat het in het systeem zit .. dan kun je wel vragen waar het systeem dan zegt dat het is .. en als het ergens is hoelang het dus uiterlijk duurt voordat het of bezorgd is .. of de admin moet worden aangepast aan de realiteit.
Maar als consument ipv iemand die de techniek snapt, wil ik gewoon duidelijkheid
Soms helpt het om wat stukjes logica in te brengen .. soms levert het alleen maar meer frustratie op omdat de andere kant niet wil zien dat hun beweringen volstrekt niet in overeenstemming kunnen zijn met door hun zelf geimpliceerde logica, maar goed het houdt je wel weer van de straat (kiwi-avenue i suppose)Firesphere schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:28:
Ik snap je redenering helemaal hoor.
Maar als consument ipv iemand die de techniek snapt, wil ik gewoon duidelijkheid
Sterkte Firesphere en probeer een noodpaspoort of iets te regelen. Maargoed, dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht.
Members only:
@Firesphere,
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
[ Voor 8% gewijzigd door alienfruit op 12-11-2015 11:23 ]
Verwijderd
Je kan ook nog een spoedaanvraag doen, dan is hij de volgende dag klaar. Wel iets duurder.Firesphere schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:08:
[...]
Dit heeft trouwens tot gevolg dat ik een nieuw paspoort moet aanvragen, 2 weken wachten, en dan m'n paspoort opsturen
[ Voor 7% gewijzigd door alienfruit op 12-11-2015 13:31 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Er zijn anders maar genoeg recruiters te vinden die gewoon een mailtje sturen naar de halve wereld. Dan krijg je dit soort nietszeggende dingen:Gropah schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:41:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook wel nodig is in dat deel van de technologie industrie? Omdat je mensen anders niet makkelijk van hun plek los krijgt?
Hi %naam%,
Ik kwam hier jouw profiel tegen en was direct onder de indruk van je ervaring met Microsoft technologie. Tevens zag ik dat wij veel gemeenschappelijke connecties hebben, met name professionals die werkzaam zijn in dezelfde sector.
Ik ben benieuwd of je open zou staan om eens kort te praten over je plannen voor de toekomst. Op dit moment werk ik samen met de top 5 IT bedrijven in Nederland en dus heb ik de juiste connecties binnen het netwerk!
Mocht je interesse hebben om eens te spreken, laat me dan weten wat je voorkeur heeft.
Groet,
%naam_recruiter%
%contactgegevens%
Dit topic is gesloten.
![]()
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.