Ja maar dat heb ik toen opgelost. Dat waren andere id's.
En ja, nog steeds diezelfde app, met als verschil dat ik nu betaald krijg en het wel moet werken...
Ik heb geen idee. De id's zijn basically: elke week opnieuw beginnen met tellen. Deze week ging iets mis, en kennelijk staat er nu in de wijzigingen dat de les biologie met id 61A uitviel, maar in het oorspronkelijke rooster is er geen les biologie op die tijd van die docent, en al helemaal niet eentje met id 61A. Er is echter wel een les Wiskunde met id 61A, op een ander tijdstip op dezelfde dag. En daar ging het dus op mis. Het is in het verleden vaker voorgekomen dat de gegevens in de wijzigingen niet strookten met die in het oorspronkelijke rooster, maar het ID wel, en dan was het wél een "valide" wijziging. En nu dus eens andersom. Ik ben juist níet gaan controleren op inhoud omdat het dan beter werkt.
Maargoed, waardeloos systeem. Oude roosterdata wordt volgens mij na een jaar verwijderd, iig van internet. Gelukkig is er al een nieuwe versie met een behoorlijke, officiële API. Alleen wel met de waarschuwing dat de id's niet unique zijn en geen permanente identificatie voor een les zijn