Heb mijn eigen spullen en geen behoefte aan nieuweBikkelZ schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:27:
[...]
Sölden, leuk gebied. Altijd weer ff bij Philipp langs om een burger te kanen. Goede plek ook om spullen te kopen, ze verkopen daar enorm veel (semi) pro spul omdat veel mensen komen om dingen te testen op de gletscher. Tien Kessler snowboards op voorraad in iedere winkel waar je komt, overal hardboots, super.
In juli naar Las Leñas geweest, in januari gaan we naar Kronplatz. Hopelijk in juli dan weer naar Chapelco of San Martín.
1000 euro retour naar Mendoza vanaf Amsterdam en als je gaat dan kun je net zo goed meteen even een weekje rondtrekken in dat gebied (of langer als je nog naar andere delen gaat) behalve dat je gaat skiën. Wijnen uit Mendoza behoren tot de beste ter wereld.DeluxZ schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:29:
[...]
Heb mijn eigen spullen en geen behoefte aan nieuweIn Argentinie nog nooit geweest, dure grapjes..
iOS developer
Krijg net de melding dat de data in mijn app niet klopt. Wat blijkt: de source van de data HERGEBRUIKT ID'S!!!!
Probeer dan maar uit te leggen dat het niet aan jouw app ligt terwijl de UI van de source het wel toont (die processt het net de andere kant op)...
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Geprogrammeerd door een geitewollesok die zelf geprogrameerd is met recylcelen .. recylcelen .. recylcelenF.West98 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:30:
![]()
Krijg net de melding dat de data in mijn app niet klopt. Wat blijkt: de source van de data HERGEBRUIKT ID'S!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer dan maar uit te leggen dat het niet aan jouw app ligt terwijl de UI van de source het wel toont (die processt het net de andere kant op)...
Ze herbruiken dus daadwerkelijk id's maar meestal zit er ruim een week tussen voordat ze opnieuw verschijnen en oude entries verwijder ik zsm. Maar dit keer dus niet....
Nog steeds die school rooster app?F.West98 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:30:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar had je enkele jaren/jaar geleden toch ook al last van, dat de id's niet echt uniek waren?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ben echt zo benieuwd naar de chaos van dat systeem... want ook al toont hun UI het voor nu in orde, met de historische gegevens kan het niet goed gaan dan.F.West98 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:35:
Ze herbruiken dus daadwerkelijk id's maar meestal zit er ruim een week tussen voordat ze opnieuw verschijnen en oude entries verwijder ik zsm. Maar dit keer dus niet....
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
... which reminds me. Ik heb laatst aan familie kunnen uitleggen dat de fax in z'n tijd handig was, maar dat zelfs als je computers frustrerende ondingen vindt, er echt wel voordelen zijn in het rechtstreeks doorsturen van informatie ipv het eerst opschrijven/uittypen/kopieren en dan faxen en dan aan de andere kant weer handmatig invoeren. Was nog niet helemaal overtuigd, maar bereid om het hier dan in elk geval een klein beetje voordeel van de twijfel te geven. Progress!!!
[ Voor 25% gewijzigd door incaz op 28-10-2015 21:22 ]
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Ach, is gewoon leuk, het hoeft niet je ding te zijn, maar het is gewoon gezellig en teambuilding. Een collega van jou gaat misschien liever op wintersport in plaats van een stedentrip.Ryur schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:29:
Ik ben 'blij' dat wij als werk niet zoiets doen als wintersport.
Geef er helemaal niks om! Ga ik bijvoorbeeld liever een stedentrip met het werk doen.
Er zijn wel een aantal rechtstreekse collega's van mij die dan in januari/februari op wintersport gaan. En dan neem ik de support over.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ach, is gewoon leuk, het hoeft niet je ding te zijn, maar het is gewoon gezellig en teambuilding.Firesphere schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:52:
[...]
Een collega van jou gaat misschien liever op wintersport in plaats van een stedentrip.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
incaz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:19:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ja maar dat heb ik toen opgelost. Dat waren andere id's.Jan_V schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:03:
[...]
Nog steeds die school rooster app?
Daar had je enkele jaren/jaar geleden toch ook al last van, dat de id's niet echt uniek waren?
En ja, nog steeds diezelfde app, met als verschil dat ik nu betaald krijg en het wel moet werken...
Ik heb geen idee. De id's zijn basically: elke week opnieuw beginnen met tellen. Deze week ging iets mis, en kennelijk staat er nu in de wijzigingen dat de les biologie met id 61A uitviel, maar in het oorspronkelijke rooster is er geen les biologie op die tijd van die docent, en al helemaal niet eentje met id 61A. Er is echter wel een les Wiskunde met id 61A, op een ander tijdstip op dezelfde dag. En daar ging het dus op mis. Het is in het verleden vaker voorgekomen dat de gegevens in de wijzigingen niet strookten met die in het oorspronkelijke rooster, maar het ID wel, en dan was het wél een "valide" wijziging. En nu dus eens andersom. Ik ben juist níet gaan controleren op inhoud omdat het dan beter werkt.incaz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:19:
[...]
Ben echt zo benieuwd naar de chaos van dat systeem... want ook al toont hun UI het voor nu in orde, met de historische gegevens kan het niet goed gaan dan.
Members only:
Maargoed, waardeloos systeem. Oude roosterdata wordt volgens mij na een jaar verwijderd, iig van internet. Gelukkig is er al een nieuwe versie met een behoorlijke, officiële API. Alleen wel met de waarschuwing dat de id's niet unique zijn en geen permanente identificatie voor een les zijn
gekkie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:42:
[...]
Members only:
String interpolation is een leuke nieuwe feature in C#6 maar tegelijkertijd kut.
Ik kan geen enkele manier vinden om dat lekker om te laten gaan met localization.
Terug naar String.Format dus
Ik kan geen enkele manier vinden om dat lekker om te laten gaan met localization.
Lekker op de bank
Goedemorgen!ZaZ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 01:37:
String interpolation is een leuke nieuwe feature in C#6 maar tegelijkertijd kut.
Ik kwam dit artikel tegen misschien kan je er wat mee
http://weblogs.asp.net/bleroy/c-6-string-interpolation-is-not-a-templating-engine-and-it-s-not-the-new-string-format
Voor de LastPass gebruikers onder ons: http://www.troyhunt.com/2...astpass-heres-how-to.html
Dit had ik niet meegekregen, stond niet op Tweakers volgens mij.
Nog een reden om toch maar eens kritisch naar een alternatief zoals https://Enpass.io te kijken.
Nog een reden om toch maar eens kritisch naar een alternatief zoals https://Enpass.io te kijken.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Fijn, dacht hipster te zijn. Zitten bij starbucks. Zodra je Composer op Ziggo WiFi gebruikt, knalt 'ie eruit. De Starbux WiFi doet het niet eens. Geweldig om hipster te zijn
Koffie terugbrengen en weggaan!
(Ik neem me ook al jaren voor om eens hipster te worden en mijn laptopje mee te nemen de grote wijde wereld in. Maar het komt er maar niet van...)
(Ik neem me ook al jaren voor om eens hipster te worden en mijn laptopje mee te nemen de grote wijde wereld in. Maar het komt er maar niet van...)
En de koffie is ook al niet te nassen
(kan het proberen te verdoezelen met siroop meuk)
Is de gratis automatenbak van een seats2meet zelf nog beter te drinken.
Is de gratis automatenbak van een seats2meet zelf nog beter te drinken.
[ Voor 29% gewijzigd door gekkie op 29-10-2015 09:52 ]
Toch meer de FP checkenCloud schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:29:
Voor de LastPass gebruikers onder ons: http://www.troyhunt.com/2...astpass-heres-how-to.html
nieuws: LogMeIn neemt LastPass over
Ik blijf bij KeePass. Dat geeft mij toch het meeste vertrouwen.
🇪🇺 pro Europa!
Meh
No returns zeggen zeincaz schreef:
Koffie terugbrengen en weggaan!
lol. Daarom zit er ook dubbele laag vanille siroop ingekkie schreef:
en de koffie is ook al niet te nassen(kan het proberen te verdoezelen met siroop meuk)
Tweakers moet me maar eens aannemen, dan heb ik kwaliteitskoffie
Ze zoeken een onderbetaalde werknemer stagiair, dus wat let je?
Zoals mijn opa altijd zei; eenmaal erin, is erin blijven
Ik heb de hebbelijkheid dat ik het met additiefjes niet te pruimen vind .. uitzondering voor een goede irish of dokkumer koffie .. maarja dat is weer nietiRicardo schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:52:
lol. Daarom zit er ook dubbele laag vanille siroop in
En keepass .. zelf hosten .. kloar.
Keepass2 (mono FTW!) + KeepassHTTP + PassIFox + Keepassdroid + ownCloud = nooit meer je passwoorden vergten
[ Voor 14% gewijzigd door LEDfan op 29-10-2015 10:02 ]
Wachtwoorden online (3th party style) hosten is gewoon not donegekkie schreef:
En keepass .. zelf hosten .. kloar.
Edit:
Gefeliciteerd hehLEDfan schreef:
Keepass2 (mono FTW!) + KeepassHTTP + PassIFox + Keepassdroid + ownCloud = nooit meer je passwoorden vergten
[ Voor 56% gewijzigd door Antrax op 29-10-2015 10:03 ]
Oei, Symantec heeft een grote bende gemaakt van hun CA.
We are shaping the future
Meh .. behalve als je dat met mono wilt gaan syncen over webdavS.LEDfan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:01:
Blijkt na een tijd worstelen dus dat die mono-meuk dus z'n eigen certificatestore introduceert op je linux bak .
Oh, maar 5 dingen die je moet installeren en onderhouden? Zo lekker gebruiksvriendelijk!
Nee geen webdav, ownCloud sync client.gekkie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:03:
[...]
Meh .. behalve als je dat met mono wilt gaan syncen over webdavS.
Blijkt na een tijd worstelen dus dat die mono-meuk dus z'n eigen certificatestore introduceert op je linux bak .
Jepz dat is waar, gelukkig bestaat er auto update + package manager. Eens geconfiged heb je volgens mij wel het veiligste systeem voor passwoorden.incaz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:04:
Oh, maar 5 dingen die je moet installeren en onderhouden? Zo lekker gebruiksvriendelijk!
EDIT:
Ik ben vandaag 01000001100100000000000000000000 geworden.iRicardo schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:02:
[...]
Gefeliciteerd hehHoe oud ben je geworden rakker?
[ Voor 14% gewijzigd door LEDfan op 29-10-2015 10:07 ]
Achja tis niet dat je webdav / owncloud alleen voor je keepass is natuurlijk.incaz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:04:
De charme van generieke principes/protocollen/software hergebruiken, ipv overal een nieuwe client voor moeten hebben. Maarja misschien niet meer zo bonton sinds de "appificatie".
[ Voor 13% gewijzigd door gekkie op 29-10-2015 10:08 ]
Wss gewoon een conflicted file die je zelf mag mergen
Heel leuk als je dat wat langer niet door hebt gehad.
Nope, in theorie als je op device x en device y aanpast "tegelijk" zal je een nieuw bestand krijgen __conflict** of iets dergelijk. Is me nog nooit voorgekomen. (tablet, gsm, laptop en PC)gekkie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:09:
[...]
Doet dat dan ook merge'n van je gewijzigde keepass entries ?
Of gewoon blind overschrijven van die meuk als je gedisconnect bent geweest ?
Dat kan helemaal niet, zo oud is de Aarde niet eensLEDfan schreef:
Ik ben vandaag 01000001100100000000000000000000 geworden.
Ik gebruik de sync functie in keepass zelf, die merged de meuk over het algemeen netjes.LEDfan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:11:
[...]
Nope, in theorie als je op device x en device y aanpast "tegelijk" zal je een nieuw bestand krijgen __conflict** of iets dergelijk. Is me nog nooit voorgekomen. (tablet, gsm, laptop en PC)
Als oude bewerkte worst .. ben ik ook nog wel eens offline
Ik kreeg Keepas2 nooit aan de praat met Mono op m'n Macbook, iemand dat wel gelukt? Dat Enpass.io is daarom wel handig omdat je daar zeker weet dat het wel werkt..
Waarom geeft Enpass.io je minder vertrouwen?Rhapsody schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:52:
Ik blijf bij KeePass. Dat geeft mij toch het meeste vertrouwen.
Ik heb geen ervaring met Enpass.io. Maar zoals het nu werkt bij mij met KeePass in combinatie met Synology CloudStation ben ik erg tevreden. Zo te zien doet Enpass.io ook niets opslaan op een of andere server?diabolofan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:31:
Ik kreeg Keepas2 nooit aan de praat met Mono op m'n Macbook, iemand dat wel gelukt? Dat Enpass.io is daarom wel handig omdat je daar zeker weet dat het wel werkt..
[...]
Waarom geeft Enpass.io je minder vertrouwen?
Verder is KeePass natuurlijk gratis, al is de keerzijde daarvan dat de apps wat spartaanser zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Rhapsody op 29-10-2015 10:45 ]
🇪🇺 pro Europa!
Da's dus typisch een theorie waarvan ik de praktijk altijd al minder geslaagd heb gevonden. Ik heb liever 1 goed systeem en vooral ook 1 consistente UI die goed doordacht is, dan dat patchwork overal. (Om nog maar te zwijgen dat het niet vertrouwd voelt dat je allerlei verschillende systemen en plugins en apps bij je info moet laten.)gekkie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:07:
[...]
Achja tis niet dat je webdav / owncloud alleen voor je keepass is natuurlijk.
De charme van generieke principes/protocollen/software hergebruiken, ipv overal een nieuwe client voor moeten hebben. Maarja misschien niet meer zo bonton sinds de "appificatie".
Geen idee wat ik verder nog in mijn owncloud zou moeten zetten trouwens. Ik heb eigenlijk niet zoveel. Nou ja 10G muziek.
@Rhapsody, Enpass slaat inderdaad niets op op een server. Je kunt het laten synchen via diverse diensten maar dat hoeft niet.
Damn, toch overheen gekeken danRhapsody schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:52:
[...]
Toch meer de FP checken![]()
nieuws: LogMeIn neemt LastPass over
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Onder Mac nooit gepobeerd, Onder Linux met Mono werkt het prima.diabolofan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:31:
Bij mij werkt het inderdaad ook prima in combinatie met OneDrive, maar die apps zijn toch wel erg spartaans inderdaad (en op de Mac krijg ik dus niet aan de praat).Rhapsody schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:37:
[...]
Ik heb geen ervaring met Enpass.io. Maar zoals het nu werkt bij mij met KeePass in combinatie met Synology CloudStation ben ik erg tevreden. Zo te zien doet Enpass.io ook niets opslaan op een of andere server?
Verder is KeePass natuurlijk gratis, al is de keerzijde daarvan dat de apps wat spartaanser zijn.
Die eenmalige 10 euro per platform (alleen mobiel) vindt ik zeer goed te overzien eigenlijk, dus ga er toch maar eens goed over na denken of ik het niet aan gaat schaffen. (importeer mogelijkheid van Keepass is supported
Mag ik even ranten op Resharper? De laatste tijd loopt de boel vast zodra ik een bestand in mijn project include of toevoeg. Zeer frustrerend
En gezien Jetbrains nu naar een subscription model over is gegaan is het nog zeer de vraag of wij nieuwe licenties aanschaffen, we hebben nu een oneindige licentie maar na vernieuwen zal het elk jaar vernieuwd moeten worden of Resharper deactiveerd gewoon bot. Met dit soort stabiliteitsproblemen vraag ik mij wel echt af of je wel een subscription wilt op software die op die manier werkt.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Nee hoor. Als je een jaarabonnement hebt gehad en je besluit het niet te verlengen, dan krijg je een perpetual license voor de versie die courant was aan het begin van je abonnement.Sebazzz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:53:
we hebben nu een oneindige licentie maar na vernieuwen zal het elk jaar vernieuwd moeten worden of Resharper deactiveerd gewoon bot.
[ Voor 14% gewijzigd door Alex) op 29-10-2015 11:57 ]
Daarom ben ik afgelopen week overgestapt op Enpass.Cloud schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:29:
Wow. Ik heb flink wat ECC geheugen besteld bij een webwinkel (dat kan je niet zomaar in elk mobo, met elke processor stoppen) en ik krijg een mailtje van de winkel met de vraag of ik wel zeker weet of ik het goede geheugen heb gekocht.
Nu heb ik mijn huiswerk wel goed gedaan, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Top.
Nu heb ik mijn huiswerk wel goed gedaan, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Top.
Daar was ik inmiddels ook achter. Staan wellicht wel wat handige tips daar. Thanks.Antagion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:00:
[...]
Goedemorgen!
Ik kwam dit artikel tegen misschien kan je er wat mee
http://weblogs.asp.net/bleroy/c-6-string-interpolation-is-not-a-templating-engine-and-it-s-not-the-new-string-format
Lekker op de bank
4Launch of Azerty zeker?ZaZ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:00:
Wow. Ik heb flink wat ECC geheugen besteld bij een webwinkel (dat kan je niet zomaar in elk mobo, met elke processor stoppen) en ik krijg een mailtje van de winkel met de vraag of ik wel zeker weet of ik het goede geheugen heb gekocht.
[...]
Daar was ik inmiddels ook achter. Staan wellicht wel wat handige tips daar. Thanks.
Bij een van die twee heb ik dat namelijk ook gehad. Goede service!
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Simmcity
Lekker op de bank
Nou dat is in ieder geval niet School 2000 dan. Wat een bagger zeg.Ik heb geen idee. De id's zijn basically: elke week opnieuw beginnen met tellen. Deze week ging iets mis, en kennelijk staat er nu in de wijzigingen dat de les biologie met id 61A uitviel, maar in het oorspronkelijke rooster is er geen les biologie op die tijd van die docent, en al helemaal niet eentje met id 61A.
offtopic:
Godverdegodver. Ik vloek niet vaak. Maar kom op zeg, welke idioot geeft een ontwikkelaar een i5 met 2GB geheugen notebook om in de weer te gaan met SAP
Godverdegodver. Ik vloek niet vaak. Maar kom op zeg, welke idioot geeft een ontwikkelaar een i5 met 2GB geheugen notebook om in de weer te gaan met SAP
[ Voor 17% gewijzigd door alienfruit op 29-10-2015 12:53 ]
Toch altijd een geleuk bij een ongeluk dat er genoeg mensen al hebben uitgezocht wat er loos is bij de meest vage assertion errors in libs en ze specifiek genoeg zijn om gelijk in Google omhoog te komen
Dat moment dat je bij een sollicitatiegesprek de vraag "merge or rebase?" stelt
[ Voor 4% gewijzigd door Down op 29-10-2015 16:47 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Dat moment dat je dan zonder iets te zeggen het gesprek uitloopt en naar de dichtstbijzijnde uitgang zoekt
Wasda? Ik ben net overgegaan van losse directories naar CVS.
let the past be the past.
WHY?
Ehhh.... Huh?Down schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:06:
Dat moment dat je bij een sollicitatiegesprek de vraag "fetch or rebase?" stelt
Wtf, ik zie het echt niet meer... 
Waarom?
JavaScript:
1
2
| console.log("1111AA".match('/^[0-9]{4} ?[a-z]{2}$/i')) // null |
Waarom?
Laat de apostrophes eens weg?TheNephilim schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:40:
Wtf, ik zie het echt niet meer...
JavaScript:
1 2 console.log("1111AA".match('/^[0-9]{4} ?[a-z]{2}$/i')) // null
Waarom?
JavaScript:
1
2
| > console.log("1111AA".match(/^[0-9]{4} ?[a-z]{2}$/i)) ["1111AA", index: 0, input: "1111AA"] |
Omg, natuurlijk...Alex) schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:42:
[...]
Laat de apostrophes eens weg?
JavaScript:
1 2 > console.log("1111AA".match(/^[0-9]{4} ?[a-z]{2}$/i)) ["1111AA", index: 0, input: "1111AA"]
Thanks!
Koffie nodig?
Bleg, volledig werken is eigenlijk nog net teveel voor mij. Ben nu nog steeds snipverkouden (na de griep van maandag-dinsdag). En nu helemaal uitgeput.
Gelukkig nog maar een kwartiertje
Bleg, volledig werken is eigenlijk nog net teveel voor mij. Ben nu nog steeds snipverkouden (na de griep van maandag-dinsdag). En nu helemaal uitgeput.
Gelukkig nog maar een kwartiertje
www2.ns.nl een trein eerder of later kiezen hoeft niet duidelijk of snel te gaan. Als het maar op dat material design lijkt.
De meest linkse trein die op scherm komt te staan is al vertrokken, de trein in het midden is 2 treinen later als welke ik moet hebben. Ach ja, het is nooit mijn favourite site geweest.
De meest linkse trein die op scherm komt te staan is al vertrokken, de trein in het midden is 2 treinen later als welke ik moet hebben. Ach ja, het is nooit mijn favourite site geweest.
Toch mooi 50 euro bespaard aan geheugen! WINST!alienfruit schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:52:
[...]
offtopic:
offtopic:
Ik heb je noodlijdende iOS topic een schopje gegeven
Ik heb je noodlijdende iOS topic een schopje gegeven
iOS developer
De eerste versie was een voorbeeld van hoe je wél een site moest bouwen in de donkere dagen van flash intro's en animated gifsbr men schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:26:
www2.ns.nl een trein eerder of later kiezen hoeft niet duidelijk of snel te gaan. Als het maar op dat material design lijkt.
iOS developer
Oeps, typo, bedoelde natuurlijk merge or rebase
Iemand een idee voor een goede mailclient op Linux? Ik begin me steeds meer te ergeren aan Thunderbird en het gebrek aan ontwikkeling.
Read the code, write the code, be the code!
Ah en weer werken de stationsafkortingen niet in een nieuwe website/app/weetikveel van NS. Jammer.br men schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:26:
Doe maar espressoDown schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:06:
Dat moment dat je bij een sollicitatiegesprek de vraag "merge or rebase?" stelt
Dat klinkt al logischer, maar alsnog een stomme vraag. Het is nogal policy-afhankelijk. Ik heb geen voorkeur zelf.Down schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
Oeps, typo, bedoelde natuurlijk merge or rebase
Bah, een nieuw ontwerp bouwen/zoeken voor m'n website kost me al een paar dagen. Nog niets gevonden waarvan ik denk "daar kan ik wel wat mee"
[ Voor 20% gewijzigd door Firesphere op 29-10-2015 17:10 ]
En waar is die win8/10 look naartoe die je gevonden had?Firesphere schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:10:
Bah, een nieuw ontwerp bouwen/zoeken voor m'n website kost me al een paar dagen. Nog niets gevonden waarvan ik denk "daar kan ik wel wat mee"
Wat moet er dan ontwikkeld worden? Anyway: Mutt, Alpine, Evolution, KMail...wackmaniac schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:50:
Iemand een idee voor een goede mailclient op Linux? Ik begin me steeds meer te ergeren aan Thunderbird en het gebrek aan ontwikkeling.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Niet naar tevredenheid. Dus verder zoeken naar iets waar ik verder mee kanazerty schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:13:
[...]
En waar is die win8/10 look naartoe die je gevonden had?
Wel, wat meer inzet mag wel... Wat heb je al gevonden/geprobeerd?Firesphere schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:20:
[...]
Niet naar tevredenheid. Dus verder zoeken naar iets waar ik verder mee kan
Meer dan jij.
Dat zeg ik toch niet?
Ben ik ook wel benieuwd naar, voor mij doet het eigenlijk wel wat het moet doen.8088 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:14:
Wat moet er dan ontwikkeld worden?
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Meh
A bunch of shit from Google....
Ik kan me gewoon niet vinden in de "huidige" ontwerpen. Al die dingen met smerig grote banners etc.
Mijn huidige site is niet lelijk ofzo, het heeft gewoon een moderner jasje nodig. ZONDER al die kut-headers etc.
Ik kan me gewoon niet vinden in de "huidige" ontwerpen. Al die dingen met smerig grote banners etc.
Mijn huidige site is niet lelijk ofzo, het heeft gewoon een moderner jasje nodig. ZONDER al die kut-headers etc.
Dat was het punt inderdaad.Firesphere schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:10:
[...]
Dat klinkt al logischer, maar alsnog een stomme vraag. Het is nogal policy-afhankelijk. Ik heb geen voorkeur zelf.
Ja, maar je kunt die banners er toch meestal uithalen?Firesphere schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:27:
Geen zin in.azerty schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:01:
[...]
Ja, maar je kunt die banners er toch meestal uithalen?
Dus je zoekt een template die je 100% bevalt, zonder modificaties te hoeven maken? Veel succes daarmee.
Nee, ik zoek een template waar ik verder mee kan. En tot nu toe, is alles ruk.azerty schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:07:
Dus je zoekt een template die je 100% bevalt, zonder modificaties te hoeven maken? Veel succes daarmee.
Kijk eens op http://www.csszengarden.com/ misschien helpt het je ideeën opdoen.Firesphere schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:07:
[...]
Nee, ik zoek een template waar ik verder mee kan. En tot nu toe, is alles ruk.
Argh.
Ik heb echt een hekel aan goniometrische functies, al helemaal aan de hyperbolische goniometrische functies, en al helemaal als je ze moet gebruiken in een substitutie om een integraal op te kunnen lossen.
/rant
Ik heb echt een hekel aan goniometrische functies, al helemaal aan de hyperbolische goniometrische functies, en al helemaal als je ze moet gebruiken in een substitutie om een integraal op te kunnen lossen.
/rant
Argh.
Ik heb echt een hekel aan rants over goniometrische functies, al helemaal aan de hyperrealistische rants over goniometrische functies, en al helemaal als ze gepost worden in de coffeecorner van de devschuur
/rant
Ik heb echt een hekel aan rants over goniometrische functies, al helemaal aan de hyperrealistische rants over goniometrische functies, en al helemaal als ze gepost worden in de coffeecorner van de devschuur
/rant
azerty schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:58:
Argh.
/rant
iCal-ondersteuning, stabiliteit en de grafische interface mag wel een opfrisbeurtje gebruiken.8088 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:14:
[...]
Wat moet er dan ontwikkeld worden? Anyway: Mutt, Alpine, Evolution, KMail...
Hoe is dat anders dan nu dan?Alex) schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:56:
[...]
Nee hoor. Als je een jaarabonnement hebt gehad en je besluit het niet te verlengen, dan krijg je een perpetual license voor de versie die courant was aan het begin van je abonnement.
[afbeelding]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
En waarvoor zou je die willen toepassen als ik vragen mag?F.West98 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:49:
Argh.
/rant
Werkt er iemand trouwens met R?
Ik wil eens een basket analyse uitvoeren met R, maar geen idee met wat voor database, grootte van de dataset en wat voor performance er dan nog overblijft
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Voorheen kreeg je een perpetual licecse van de versie die geldig is aan het eind van je abonnement.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Heeft lightning dat niet?wackmaniac schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:36:
iCal-ondersteuning
Daar heb ik nog geen problemen mee heb gehad. Specifiek ding wat niet werkt?stabiliteit
Mja, kan wel iets moderner maar niet echt doorslaggevend voor mij.en de grafische interface mag wel een opfrisbeurtje gebruiken.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Hmm van mij zou de vleermuis als mailclient wel naar linux mogen komen.
Werkt tenminste nog steeds snappy met > 300000 mails.
Werkt tenminste nog steeds snappy met > 300000 mails.
Ik ga van 9 - 13 november naar devcon1. Het wordt de eerste keer dat ik in Londen ben, iemand tips voor een plek om te overnachten en hoe het makkelijkste door Londen te reizen?
Spookmails; melding dat er nieuwe mails zijn, die er feitelijk niet zijn. Heel irritantfarlane schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:13:
Daar heb ik nog geen problemen mee heb gehad. Specifiek ding wat niet werkt?
Lightning heeft idd iCal-ondersteuning. Gauw geïnstalleerd.
Een plek voor de overnachting weet ik zo niet maar Londen is prima per openbaar vervoer (metro) te doen. Auto rijden is een drama daar.xos schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:17:
Ik ga van 9 - 13 november naar devcon1. Het wordt de eerste keer dat ik in Londen ben, iemand tips voor een plek om te overnachten en hoe het makkelijkste door Londen te reizen?
Sharepoint REST API...wat een drama! Ik kan gewoon niet connecten... ze geven je een client id, client secret en een resource maar stiekem heb je nog een bearer realm nodig maar ik kan nergens terug vinden hoe ik die nu kan verkrijgen oid. Nog nooit zo lang gedaan over het werken met een API
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.