De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste
Acties:
  • 369.046 views

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:36
Cartman! schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:57:
Sharepoint REST API...wat een drama! Ik kan gewoon niet connecten... ze geven je een client id, client secret en een resource maar stiekem heb je nog een bearer realm nodig maar ik kan nergens terug vinden hoe ik die nu kan verkrijgen oid. Nog nooit zo lang gedaan over het werken met een API :r
Misschien een domme opmerking maar ik kan niets vinden over een bearer. Misschien is het dat de client id en secret die de bearer maken als een hash?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Candanz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08-2024

Candanz

Geflipt

Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/git.png
spoiler:
If that doesn't fix it, git.txt contains the phone number of a friend of mine who understands git. Just wait through a few minutes of 'It's really pretty simple, just think of branches as...' and eventually you'll learn the commands that will fix everything.

Klopt helemaal.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
iRicardo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:24:
[...]

Misschien een domme opmerking maar ik kan niets vinden over een bearer. Misschien is het dat de client id en secret die de bearer maken als een hash?
Dat is het probleem ja...er is vrijwel geen documentatie 8)7 Een hash is het ieder geval niet, toch bedankt voor de suggestie.

• Antrax
Cartman! schreef:
Dat is het probleem ja...er is vrijwel geen documentatie 8)7 Een hash is het ieder geval niet, toch bedankt voor de suggestie.
Misschien helpt dit :Y

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!