De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 369.071 views

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-12 11:49

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Interessant...
Nederlandse Office Project 2013 installatie, wil die repairen, engelse setup en dan een franse foutmelding :P

Maar het werkt nu wel weer :*)

[ Voor 11% gewijzigd door F.West98 op 03-10-2015 18:41 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:07

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Wil ik NuGet gebruiken om nAudio te installeren krijg ik een fout melding terug dat het niet geschikt is voor de geselecteerde .net versie 2.0, ok dan maar naar v3.0, zelfde foutmelding :/ raar ik zag toch echt op een pagina ergens 2.0 en 3.0 staan :|

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

De nuspec zegt anders net35/windows8: https://github.com/naudio/NAudio/blob/master/NAudio.nuspec

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ja lap dan is dat wrs veranderd in de loop der tijd: https://github.com/naudio/NAudio/wiki/Getting-Started

Ow nu snap ik het: https://www.nuget.org/sta...ame&groupby=ClientVersion
das de nuget versie niet de .net versie |:(

Dan maar naar BASS.NET

[ Voor 11% gewijzigd door Damic op 04-10-2015 16:33 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12 21:27
Damic schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:30:
Wil ik NuGet gebruiken om nAudio te installeren krijg ik een fout melding terug dat het niet geschikt is voor de geselecteerde .net versie 2.0, ok dan maar naar v3.0, zelfde foutmelding :/ raar ik zag toch echt op een pagina ergens 2.0 en 3.0 staan :|
Anno 2015 nog met .NET 2.0 moeten werken? :X

Sterkte.

We are shaping the future

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Moeten moeten, dat is nogal veel gezegd, laten we zeggen dat wince zelfs geen .net heeft dus :p en voor de rest is het gewoon een test case. hoever geraak ik zonder een hogere .net te installeren.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12 13:11
Alenji in "Koeler op GTX gevallen, kapot?"
mwehehehe

[ Voor 12% gewijzigd door Gamebuster op 04-10-2015 19:17 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Wat doet dat hier Gamebuster?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12 14:17

Acid_Burn

uhuh

nvm

[ Voor 94% gewijzigd door Acid_Burn op 04-10-2015 21:43 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Vorige week donderdag afgesloten met git hell. Drie faulty commits van een maand terug zijn eerder gerevert want die hadden nooit mogen plaatsvinden, en nu met het terugmergen van branches verdwijnt er enorm veel code. Hele middag van alles lopen fixen en de eerdere reverts weer gerevert. Na wat uurtjes overwerk alles op het oog op orde gekregen. Builds werken weer en code ziet er goed uit.

Vrijdag nieuwe badkamer opgeleverd nadat oude (5 jaar oud) vol me problemen zat. De vorige was zwart gedaan dus we hadden niets om op terug te vallen. - all is looking well. Dan vandaag. Er komt er water uit de vloer (!) en de achterwand is erg nat. Hoofdkraan dichtgedraaid en het houdt op - lekkage in de muur/vloer dus. Ik verwacht dat nagenoeg alles er weer uit mag. Wat er allemaal mis kan gaan op een kleine 3 vierkante meter... ;(

Ondertussen is de aannemer op vakantie. Die zal leuk wakker worden op zijn eerste dag bij de caribische stranden. Fail on fail dit. Ik ben supergefrustreerd atm.

Ik wens jullie allemaal een betere week/sprint/dag toe dan ik heb en heb gehad. Koffie!
Afbeeldingslocatie: http://www.joycemulder.nl/wp-content/uploads/2013/04/kopje-koffie.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door mbarie op 05-10-2015 09:17 ]

Storyteller @ soundcloud

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:53
mbarie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:15:
Vorige week donderdag afgesloten met git hell. Drie faulty commits van een maand terug zijn eerder gerevert want die hadden nooit mogen plaatsvinden, en nu met het terugmergen van branches verdwijnt er enorm veel code. Hele middag van alles lopen fixen en de eerdere reverts weer gerevert. Na wat uurtjes overwerk alles op het oog op orde gekregen. Builds werken weer en code ziet er goed uit.

Vrijdag nieuwe badkamer opgeleverd nadat oude (5 jaar oud) vol me problemen zat. De vorige was zwart gedaan dus we hadden niets om op terug te vallen. - all is looking well. Dan vandaag. Er komt er water uit de vloer (!) en de achterwand is erg nat. Hoofdkraan dichtgedraaid en het houdt op - lekkage in de muur/vloer dus. Ik verwacht dat nagenoeg alles er weer uit mag. Wat er allemaal mis kan gaan op een kleine 3 vierkante meter... ;(

Ondertussen is de aannemer op vakantie. Die zal leuk wakker worden op zijn eerste dag bij de caribische stranden. Fail on fail dit. Ik ben supergefrustreerd atm.
Achja in een andere branch is het gras dus ook niet groener zullen we maar zeggen.
Ik wens jullie allemaal een betere week/sprint/dag toe dan ik heb en heb gehad. Koffie!
[afbeelding]
Doe maar gewoon week/gewoon rustig wandelen/dag .. al had ik dan misschien beter op vakantie kunnen blijven .. fijn chinezen kijken :+

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
De maandag ochtend begint al weer goed... Ik zal blij zijn als deze week voorbij is.

• gekkie
Jolly .. microsoft activatie meuk weer geweigerd .. kunnen we weer bellen en net iets te veel nummertjes over kloppen ..

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Wanneer werk je teveel? Daar weet ik het antwoord ook niet op, maar ik realiseerde me pas zaterdag dat ik zondag jarig was ... toen ik een wijnfles kado kreeg van m'n baas. Door alle drukte totaal niet bij stilgestaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Laurens-R op 05-10-2015 10:15 ]

• Alex)
Alsnog gefeliciteerd! Het is een leuk cadeau :Y

Een (nu ex-)collega vertelde me ooit eens wat hij van zijn baas had gekregen als kerstcadeau: een doos cocktailprikkertjes. Hij werd toch wel een beetje groen toen ik vertelde over mijn kerstcadeau (een bluetooth-speaker).

• gekkie
Alex) schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:33:
Alsnog gefeliciteerd! Het is een leuk cadeau :Y

Een (nu ex-)collega vertelde me ooit eens wat hij van zijn baas had gekregen als kerstcadeau: een doos cocktailprikkertjes. Hij werd toch wel een beetje groen toen ik vertelde over mijn kerstcadeau (een bluetooth-speaker).
Hmm ik zou hem een pop van de baas en een beginnerscursus voodoo erbij geven om het geheel compleet te maken :+

http://yro.slashdot.org/s...2Fslashdot+%28Slashdot%29
Fancy .. naast de voodoo pop het email adres van de baas en de pabo .. tweede liefde .. en andere creatieve termen maar eens in adwords stoppen dan :p ... kijken wat het cadeau volgend jaar dan gaat worden O-)

Ik mag die nieuwe slogan van ze wel ... het goede doen ..(voor mijn toekomstige kerstcadeau))

[ Voor 34% gewijzigd door gekkie op 05-10-2015 10:49 ]

• Laurens-R
De wijnfles heeft het eind van het weekend dan ook niet gehaald :P

Hij was nog verdraait lekker ook :Y

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:59
Laurens-R schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:32:
De wijnfles heeft het eind van het weekend dan ook niet gehaald :P

Hij was nog verdraait lekker ook :Y
Geen glasscherven? ;)

• Laurens-R
Alleen maar op de bodem van de glasbak bij de supermarkt ;)

• Gamebuster
App development start pakket :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PYUUflbl.jpg

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:18

markvt

Peppi Cola

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Gamebuster
Ja! Ik maak hier reclame voor software bedoeld voor veehouders! Erg slim om dat in een developers-topic te doen, er zijn vast veel potentiële developers die niet kunnen wachten om hun koeien te beheren via een app!

Unrelated:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• markvt

markvt

Peppi Cola

Gamebuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

Ja! Ik maak hier reclame voor software bedoeld voor veehouders! Erg slim om dat in een developers-topic te doen, er zijn vast veel potentiële developers die niet kunnen wachten om hun koeien te beheren via een app!

Unrelated:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Spam == vee, althans een resultante daarvan ;)

Maar ik mis wel de Windows Phone in je foto...

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:59
markvt schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:29:
[...]

En Android tablet(s).

Xamarin of native?

• gekkie
[...]
Hmm die ene hier kan ik nog wel zonder app af ... alleen moet ze van de oppositie nu ook nog de wei in :S

• Gamebuster
Ryur schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

En Android tablet(s).

Xamarin of native?
Native :)
markvt schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:29:
Bestaat dat nog?

[ Voor 34% gewijzigd door Gamebuster op 05-10-2015 13:33 ]

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12 00:31
Alex) schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:33:
Dan heeft hij je nog vergeten te vertellen over dat doosje met 9 chocolaatjes. ;)
En dat eerder nooit kerstcadeau's zijn uitgegeven, dus het gaat al meer de goede kant op. ;)
[...]
Ik heb collega's die in het noorden van NL wonen en dus genoeg ruimte hebben om koeien te houden.
Maar komt er ook iets voor de buren? Mijn oom en tante hadden laatst een koe in de tuin, die verdwaalt was.

let the past be the past.

• gekkie
SPee schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:59:
[...]
Ik heb collega's die in het noorden van NL wonen en dus genoeg ruimte hebben om koeien te houden.
Maar komt er ook iets voor de buren? Mijn oom en tante hadden laatst een koe in de tuin, die verdwaalt was.
beerta-34-alert ?

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 12:14

TheNephilim

Wtfuzzle

Netjes! 8) De website ook trouwens :>

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

There are dozens of us! Dozens!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• gekkie
kenneth schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:09:
[...]
There are dozens of us! Dozens!
Maar hij onwikkelt voor het gros .. niet voor 2 dozijn :p

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 14:56
Gamebuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:32:
[...]

Native :)

[...]

Bestaat dat nog?
Er zijn tenminste 3 van de reguliere bezoekers van dit topic Windows phone gebruikers

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 23:24

BikkelZ

CMD+Z

mbarie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:15:
Ik heb het idee dat git revert niet echt lekker werkt, heb er ook altijd gezeik mee met merges. Denk dat je beter gewoon in de git log kunt kijken en handmatig terug zetten wat terug gedraaid moet worden.

iOS developer

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:10

alienfruit

the alien you never expected

Ik dacht laat ik lekker in de pub om de hoek werken omdat bouwvakkers bezig zijn op kantoor. Ik loop naar binnen zoek een plekje. Verbind mij notebook aan het internet, zie een mail van de baas die ik wil beantwoorden. Hetzelfde moment vraagt een werkneemster of ik wat wil dus ik zeg wat later. Vijf minuten later komt de pubuitbater zelf ook vragen of ik wat wil. Dus ik zeg dat ik zijn collega net gezegd dat ik wat af wil maken en dan later bestel. Vervolgens krijg je naar mijn kop geslingerd, oh, je gaat hier uren werken zonder wat nuttigen etc. Vervolgens staart hij mij uit de pub. Ik ben maar weggegaan.

Lekkere klantenbinding zeg...

• Alex)
Het is een horecagelegenheid, dat je daar wordt geacht iets te bestellen lijkt me evident. Het is natuurlijk niet netjes van hem om je buiten te staren, maar hoeveel moeite is het voor jou om te zeggen "één koffie/thee alstublieft"?

• gekkie
BikkelZ schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:40:
[...]
Ik heb het idee dat git revert niet echt lekker werkt, heb er ook altijd gezeik mee met merges. Denk dat je beter gewoon in de git log kunt kijken en handmatig terug zetten wat terug gedraaid moet worden.
Zolang je geen merges gaat reverten valt het allemaal toch wel mee ?
Opzich is het toch niet meer dan een reverse diff commiten .. of je dat nou met de hand doet maakt dan toch ook weinig uit ?
alienfruit schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:10:
Ik dacht laat ik lekker in de pub om de hoek werken omdat bouwvakkers bezig zijn op kantoor. Ik loop naar binnen zoek een plekje. Verbind mij notebook aan het internet, zie een mail van de baas die ik wil beantwoorden. Hetzelfde moment vraagt een werkneemster of ik wat wil dus ik zeg wat later. Vijf minuten later komt de pubuitbater zelf ook vragen of ik wat wil. Dus ik zeg dat ik zijn collega net gezegd dat ik wat af wil maken en dan later bestel. Vervolgens krijg je naar mijn kop geslingerd, oh, je gaat hier uren werken zonder wat nuttigen etc. Vervolgens staart hij mij uit de pub. Ik ben maar weggegaan.

Lekkere klantenbinding zeg...
Hmm opzich bekend ... heb hetzelfde vaak met de WC .. dat doe ik graag voor ik ga zitten en bestellen .. naja je moet ze soms zien kijken .. achja als ze er een opmerking over maken ben ik ook gelijk weg .. dan niet hoor.

Achja als ik hier weg wil dan maar naar seats2meet .. zzp' ers hol met gratis lunch (en koffie en thee en wc) en te veel coaches met een appel.

[ Voor 51% gewijzigd door gekkie op 05-10-2015 16:48 ]

• Gamebuster
Ealanrian schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:40:
[...]

Er zijn tenminste 3 van de reguliere bezoekers van dit topic Windows phone gebruikers
3 HELE gebruikers! WOW!

We zullen zien hoeveel windows phone gebruikers wij hebben :) Ik wil best ook een app maken voor Windows Phone, zolang ik er maar centjes voor krijg. De site zelf is ook prima bruikbaar op mobiel (netjes responsive gemaakt door mij) en de app zal uiteindelijk niet veel meer zijn dan een fancy web wrapper

[ Voor 39% gewijzigd door Gamebuster op 05-10-2015 17:00 ]

• markvt

markvt

Peppi Cola

Gamebuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

3 HELE gebruikers! WOW!

We zullen zien hoeveel windows phone gebruikers wij hebben :) Ik wil best ook een app maken voor Windows Phone, zolang ik er maar centjes voor krijg. De site zelf is ook prima bruikbaar op mobiel (netjes responsive gemaakt door mij) en de app zal uiteindelijk niet veel meer zijn dan een fancy web wrapper
Waarom maak je er dan geen site van die ze zelf kunnen pinnen op hun startscherm?

• Gamebuster
markvt schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:02:
[...]

Waarom maak je er dan geen site van die ze zelf kunnen pinnen op hun startscherm?
Dat gaat wel komen, maar dat is niet hetzelfde als een native app :)

• alienfruit

alienfruit

Alex) schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:13:
Het is een horecagelegenheid, dat je daar wordt geacht iets te bestellen lijkt me evident. Het is natuurlijk niet netjes van hem om je buiten te staren, maar hoeveel moeite is het voor jou om te zeggen "één koffie/thee alstublieft"?
Ja, bij de meeste andere pubs in de buurt hijgen ze niet meteen in je nek binnen 10 minuten. Gelukkig was een andere pub niet zo moeilijk dus heb ik daar maar wat gedronken en gegeten.

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Niks mis met gewoon behoorlijk bruikbare websites. (Windows Phone gebruiker hier.) Maar het is wel bijzonder irritant als ze het mobiele deel overslaan met 'er is een app' en dan alleen een app voor android en iphone maken. (Ja, bibliotheek, jullie bv! En de gemeente ook.)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:49
Gamebuster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:59:
[...]
3 HELE gebruikers! WOW![...]
Ik denk dat er stiekem wel wat meer zijn in dit topic hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 05-10-2015 19:48 ]

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:33
* Jan_V meldt zich als respectievelijk Omnia 7, Lumia 620, Lumia 925 en binnenkort Lumia 950XL gebruiker

Vandaag de iPhone 6S Plus 128GB voor m'n vriendinvrouw besteld als kado. Kon het niet voor me houden, dus vanavond gelijk verteld. Heb haar zelden zo blij gezien. Wat een telefoon al niet teweeg kan brengen. Het wordt de vervanger voor de Galaxy S5, waar ze al vanaf het begin tegen aan het vloeken is.

[ Voor 12% gewijzigd door Jan_V op 05-10-2015 20:08 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• alienfruit

alienfruit

Sjonguh, dat Autolayout functie in XCode/iOS is echt verschrikkelijk vaag en irritant...

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
alienfruit schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:57:
Sjonguh, dat Autolayout functie in XCode/iOS is echt verschrikkelijk vaag en irritant...
Moet zeggen, nu ik er zelf al een langere tijd mee werk vind ik het wel echt geweldig. Maar kostte wel een tijd om er "blij" van te worden.
En nu die UIStackView is ook weer een welkome vooruitgang, imho.

Mocht dan alsnog er niet goed uit zien. Reveal erbij. _/-\o_

• Ealanrian
Nee tenminste 3 waar ik van weet. Als ik vervolgens kijk in mijn omgeving is het rond de 25% en dat zijn lang niet alleen maar IT'ers

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb zes mensen in mijn omgeving aan WP geholpen en het zijn bijna allemaal evangelisten geworden. "Ik hoop dat meer mensen het gaan gebruiken want dan komen de hippe apps ook", is zonder uitzondering het commentaar.

Tevens ben ik een geweldige klant aangezien mijn telefoons hooguit een jaar meegaan. Mijn 930 zit al vol met barsten dus even kijken wat de 950 gaat kosten. Of toch maar een eeuwigheid wachten op de midranger die in het voorjaar uitkomt.

Eerst maar afwachten wat Microsoft om 15:00 allemaal bekend gaat maken :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-12 22:44
kenneth schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:34:
Ik heb zes mensen in mijn omgeving aan WP geholpen en het zijn bijna allemaal evangelisten geworden.
Je hebt er enge mensen van gemaakt dus eigenlijk.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

farlane schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:20:
[...]

Je hebt er enge mensen van gemaakt dus eigenlijk.
Ja misschien wel :o Gelukkig roepen ze niet continu dat Alles Beter™ is maar zeggen ze gewoon tegen hun familie: "overweeg eens een 735, veel kwaliteit voor je geld".

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik ga ook alle deuren af om het nieuws dat WP heet te brengen aan mensen. Ik neem een 3310 mee, zodat ik die tussen de deur kan stoppen als ze die dreigen dicht te gooien :Y)
Tevens ben ik een geweldige klant aangezien mijn telefoons hooguit een jaar meegaan. Mijn 930 zit al vol met barsten dus even kijken wat de 950 gaat kosten. Of toch maar een eeuwigheid wachten op de midranger die in het voorjaar uitkomt.
Mijn 1020 is inmiddels wel op. Ik heb 'm nu net 2 jaar, heb de laatste paar maanden uitgehouden met flinke barsten in het scherm nadat hij op vakantie op de stenen vloer is gekletterd.

De 950 is mega-interessant (vandaag officiele aankondiging *O*), maar eigenlijk wil ik de 1050 als die er komt. Maar ik ben ook wel gewoon heel hard aan een nieuw toe, dus ik weet niet of ik wel wil wachten. Dilemma's dilemma's 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RayNbow
  • Laatst online: 01:19

RayNbow

Kirika <3

Mijn 1020 is nog in prima conditie. Is wel 1 keer gevallen en heeft een lichte beschadiging in een hoekje (vreemd genoeg valt de schade aan de charge cover op dezelfde plek mee 8)7).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• gekkie
Hmm mijn antieke s2 is nog still going strong ... voor wat ik er mee doe.
Enige puntje is de camera lens die een beetje matglas begint te benaderen .. maar goed dat kan een toekomstige potentiele (je weet maar nooit) selfie alleen maar ten goede komen :)

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:51

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ealanrian schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:40:
[...]

Wie dan nog meer?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• farlane
.oisyn schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:34:
Ik ga ook alle deuren af om het nieuws dat WP heet te brengen aan mensen. Ik neem een 3310 mee, zodat ik die tussen de deur kan stoppen als ze die drijgen dicht te gooien :Y)
:N

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wie heeft die enorme taalfout in mijn post geëdit? :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Ealanrian
Gij en .oisyn en ikzelf natuurlijk, wist ik het van.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ealanrian schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:18:
[...]

NMe ook.
.oisyn schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:16:
Wie heeft die enorme taalfout in mijn post geëdit? :(
Beetje mod-editen he, tssss.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Que? Iedereen mag zijn eigen posts editen. Als de verandering minder dan 2% bedraagt (geloof ik) komt er geen "bladiebla wijzigde deze reactie" ;). En als je de reactie van een ander edit dan staat het er altijd bij.

Kijk, ik kan natuurlijk wel de reactie van farlane weggooien >:)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ealanrian schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:18:
[...]

Ik wist het ook van MueR, NMe, kenneth en RayNbow, dus dat is al 7 :)
.edit: en incaz maakt 8.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 06-10-2015 11:25 ]

• farlane
Gewoon doen. :P

• gekkie
Bijna het eerste dozijn vol :)

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12 11:11
WP user hier: L820!

• Alex)
* Alex) heeft een HTC Trophy en HTC 8S in de kast liggen

Nu heb ik een Lumia 930. Voor zakelijk gebruik dan, privé heb ik een Nexus :P

• Caelorum
.oisyn schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:24:
[...] Ik wist het ook van MueR, NMe, kenneth en RayNbow, dus dat is al 7 :)
.edit: en incaz maakt 8.
:)
[...] Eerst maar afwachten wat Microsoft om 15:00 allemaal bekend gaat maken :)
Tenzij je in de UK woont zit je er een uur naast... (gewoon even naar de timer op http://www.windowscentral.com/ kijken ^^)

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 06-10-2015 11:28 ]

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Caelorum schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:27:

Tenzij je in de UK woont zit je er een uur naast... (gewoon even naar de timer op http://www.windowscentral.com/ kijken ^^)
Ohja, zomertijd vergeten. 14:00GMT is 16:00 CEST ...

Nog langer wachten :{

Ter compensatie maar even een nieuwe gadget bestellen in de tussentijd :P

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:19
Hier nog een WP gebruiker, Nokia Lumia 920 en hiervoor zakelijk een Lumia 800 gehad.

Hail to the king baby!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-12 18:35
Nexus 5 gebruiker hiero! Binnenkort Android M \o/

• gekkie
Hmm zo nog maar weer eens kijken of ze windows update alweer gefixt hebben .. grmbl.

• Alex)
Hier ook :)

Ik vind de nieuwe Nexus-toestellen maar teleurstellend in vergelijking met de N5...

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 12:14

TheNephilim

Wtfuzzle

Alex) schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Hier ook :)

Ik vind de nieuwe Nexus-toestellen maar teleurstellend in vergelijking met de N5...
Ik heb nog de Galaxy Nexus, dus voor mij is de Nexus 5X wel een mooi toestel denk ik. Nog even reviews en natuurlijk de release afwachten 8).

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:44
Ugh.. unit testen in c, het framework geeft de mogelijkheid om setup en teardown functies te maken met als parameter "void **state". Lukt het eindelijk om er 1 waarde in te zetten, denk je het te snappen en denk je mooi 2e waarde er in zetten is een makkie. Segfault.

• Caelorum
Aangezien we hier toch lekker bezig zijn met telefoons roepen..

Poll: Welk mobiele OS gebruik jij?
iOS
Android
Windows Phone/Windows 10 Mobile
BBOS
Anders (ubuntu, firefox, WM6, etc.)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395503&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Kunnen we daar ook weer over ophouden :)

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:23

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik ben benieuwd naar de aankondigingen van vanmiddag. Ik zit nu nog op Android (Nexus 5), maar neig toch wel richting Windows. Heb het idee dat Android steeds langzamer wordt na verloop van tijd.

[ Voor 25% gewijzigd door Rhapsody op 06-10-2015 12:05 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:10
Toelichting op mijn anders stem: Sailfish user signing in.

Mijn pa een aantal jaartjes terug een Lumia 520 geadviseerd, nadat hij 2 weken een Galaxy Y(oung) had gehad. Die Galaxy werkte echt helemaal niet (buiten Android wat misschien net iets complexer is ook nog eens te slechte hardware) en wou die toen dan al heel snel vanaf. De Lumia 520 heeft hij eigenlijk nooit echte klachten over (behalve de standaard "hoe doe ik..." vragen). Daarnaast krijgt de Lumia 520 als het goed is ook nog gewoon de Windows 10 Mobile upgrade, terwijl die Galaxy waarschijnlijk nooit (echte) updates heeft ontvangen.

• Candanz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08-2024

Candanz

Geflipt

Ik zelf gebruik Android. HTC One M8 destijds gekocht en nog steeds blij mee. Ik krijg zelfs een update naar Marshmellow tegen het eind van het jaar!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12 10:53
RobertMe schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:05:
Toelichting op mijn anders stem: Sailfish user signing in.

Mijn pa een aantal jaartjes terug een Lumia 520 geadviseerd, nadat hij 2 weken een Galaxy Y(oung) had gehad. Die Galaxy werkte echt helemaal niet (buiten Android wat misschien net iets complexer is ook nog eens te slechte hardware) en wou die toen dan al heel snel vanaf. De Lumia 520 heeft hij eigenlijk nooit echte klachten over (behalve de standaard "hoe doe ik..." vragen). Daarnaast krijgt de Lumia 520 als het goed is ook nog gewoon de Windows 10 Mobile upgrade, terwijl die Galaxy waarschijnlijk nooit (echte) updates heeft ontvangen.
Heb ook een 520 voor mijn pa gekocht; werkt als de brandweer. Ik mis zelf nog steeds apps, die ik professioneel dan wel privé gebruik zoals DUO en Strava. Gezien mijn luiheid zal het wel een nieuwe iPhone worden.

Read the code, write the code, be the code!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb nog de illusie dat app support met de komst van Windows 10 universal apps en Android conversion utilities beter wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 06-10-2015 12:46 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Yes! In ieder geval een dozijn WP gebruikers!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Meer WP users dan IOS users nu, misschien is dit topic niet heel representatief voor de mensheid :p

Last.fm | Code Talks

• acemoo
Afvalzak schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:51:
Meer WP users dan IOS users nu, misschien is dit topic niet heel representatief voor de mensheid :p
Misschien loopt dit topic voor op de mode en heb je over een tijdje overal meer WP als IOS?

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

br men schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:55:
[...]

Misschien loopt dit topic voor op de mode en heb je over een tijdje overal meer WP als IOS?
Zou kunnen, maar dat gaat nog even duren:
Wikipedia: Usage share of operating systems

Last.fm | Code Talks

• ZaZ
  • Laatst online: 21-12 00:53

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik ben van Android naar IOS gegaan. Vanaf 2008 tot dit jaar Android gebruikt, maar nu toch wel helemaal klaar mee.
Ben een 'WP-sympathisant' maar het is gewoon nog niet 'af' ofzo. Sowieso is het aanbod apps natuurlijk karig. Misschien een volgende telefoon maar eens proberen, maar blijf mijn iPhone 6 plus nog wel even gebruiken, bevalt prima.

Lekker op de bank

• alienfruit

alienfruit

Vincentio schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:53:
Mocht dan alsnog er niet goed uit zien. Reveal erbij. _/-\o_
Reveal? Wat is dat? Verder vraag ik mij af welke versie ik zou moeten ondersteunen bij een nieuwe app. Alleen iOS 9 (kan ik mooi UIStackView gebruiken) of iOS 8 ook nog?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Afvalzak schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:51:
Dat was't de hele tijd al dacht ik.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Las toevallig een bericht over de Rekentoets en besloot hem zelf te maken
http://www.volkskrant.nl/...en-doe-het-hier~a3833805/

15/15 :7

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Firesphere schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

Dat was't de hele tijd al dacht ik.
Nu, als in op het moment van posten, zul je altijd zien dat opeens een hele delegatie van IOS users dit topic komt binnenstormen, maar dat is nog niet gebeurt ;)

Last.fm | Code Talks

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
alienfruit schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:26:
[...]

Reveal? Wat is dat? Verder vraag ik mij af welke versie ik zou moeten ondersteunen bij een nieuwe app. Alleen iOS 9 (kan ik mooi UIStackView gebruiken) of iOS 8 ook nog?
Ligt er denk ik aan wat je target op dit moment.
Zelf zit ik nog op iOS 8, vanwege backend systemen en andere zaken.

Reveal:
http://www.raywenderlich....orial-live-view-debugging
http://revealapp.com/

In het kort realtime view debugging and modifying.

• alienfruit

alienfruit

Nou ja, target zijn eigenlijk mensen die apps zoals social apps gebruiken, voornamelijk de Happn/Tinder doelgroep maar dan geen dating app.

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:31:

Ik heb gisteren de hbo-taaltoets gemaakt, bestaande uit 8 onderdelen. Op sommige onderdelen scoorde ik maar 50%-60%, terwijl maximaal 2 fouten (van de 10 of 20 vragen) hbo-niveau zou zijn.

Ik moet m'n doctoraat maar inleveren denk ik ;(.

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:31:

U had 5 van de 15 vragen goed
Ik had geen zin meer na vraag vijf. (8>

• Alex)
13 van de 15. Ik ging de fout in bij vragen 10 en 13.

Al met al een acceptabele score voor dingen die ik grotendeels uit m'n hoofd heb berekend, ik heb calc.exe er pas bijgepakt bij meer dan 2 decimalen :P

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Alex) schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:50:
13 van de 15. Ik ging de fout in bij vragen 10 en 13.
Precies hetzelfde hier... :+

• ZaZ
  • Laatst online: 21-12 00:53

ZaZ

Tweakers abonnee

Ja hoor, is dat niveau HAVO/VWO?

Lekker op de bank

• acemoo
Vraag 10 en 15 fout.
Wat doe ik verkeerd bij 15?
De kamer is 6x7 meter.
De rol is 4 meter breed.
Als je 7 meter haalt dek je 7x4 meter mee, dan hou je nog 7x2 meter over welke je netjes uit 3.5 meter kunt halen.
= 7x4+3.5x4 = 42 m2 * 13.99 = 587.58 euro.

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

br men schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:07:
Vraag 10 en 15 fout.
De kamer is 6x7 meter.
De rol is 4 meter breed.
Als je 7 meter haalt dek je 7x4 meter mee, dan hou je nog 7x2 meter over welke je netjes uit 3.5 meter kunt halen.
Je hebt twee banen nodig (1 naad zichtbaar). De kortste afstand is 6m, dus je gebruikt twee stroken van 6 meter lang.

• Ealanrian
br men schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:07:
Vraag 10 en 15 fout.
De kamer is 6x7 meter.
De rol is 4 meter breed.
Kan je wel een stuk van 3.5 meter breed kopen? moet dat niet gewoon 4*4 er bij dus 28+16=44 ipv 42

• gekkie
ik vond vooral de prijsstelling in m^2's verwarrend ... meestal als het van rol gaat en je dus geen andere breedte kunt krijgen dat gaat het per strekkende meter.
Deze vraag van de rekentoets is dus een directe voorbereiding op de cap gemini challenge in zeer nauwkeurig lezen en geen assumpties maken :p

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:27
Vraag 3 fout. Ik zag ook pas na 3x kijken en me achter de oren krabben, dat er staat
Hoeveel kilometer rijden ze extra als ze niet rechtstreeks maar via Sydney gaan?

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• acemoo
RayNbow schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

Je hebt twee banen nodig (1 naad zichtbaar). De kortste afstand is 6m, dus je gebruikt twee stroken van 6 meter lang.
Tuurlijk, op mijn manier krijg je een T naad. Dat zijn gewoon 2 naden.
Ealanrian schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

Kan je wel een stuk van 3.5 meter breed kopen? moet dat niet gewoon 4*4 er bij dus 28+16=44 ipv 42
Vaak staat er bij per strekkende meter, dit staat hier niet bij dus ik ga er vanuit dat dit gewoon mogelijk is.
Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.