Douweegbertje, je verwoord het heel erg mooi. De helft van de tijd heb ik als programmeur niets te maken met de klant, maar de ander helft heb ik direct contact met de klanten. De vragen die ik soms krijg zijn echt tenenkrommend slecht. Zo'n 35% ervan is het niveau dat mijn oma het nog zou snappen. 50% van de vragen zijn gewoonweg incompleet of er word helemaal geen informatie geven, "die tekst staat verkeerd" of "ik kan het niet vinden" (en dan niet aangeven wat 'het' is). Soms krijgen ze het zelfs voor elkaar foutieve informatie te geven
. Echt maar 15% van de vragen zijn van fatsoenlijke kwaliteit en niveau dat ik langer dan 5min bezig ben met uitzoeken.
Nu vind ik alleen niet dat je er te hard in kan zijn en alles meteen kan afkappen, maar als er teveel vragen komen van 1 persoon kan die wel een opmerking verwachten. Daarnaast wil het ook nog wel eens voorkomen dat er ineens moet worden betaald voor zaken die vaak als service worden gedaan voor ze.
Nu vind ik alleen niet dat je er te hard in kan zijn en alles meteen kan afkappen, maar als er teveel vragen komen van 1 persoon kan die wel een opmerking verwachten. Daarnaast wil het ook nog wel eens voorkomen dat er ineens moet worden betaald voor zaken die vaak als service worden gedaan voor ze.
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 01-08-2015 00:40 ]